Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Chyba spot 2 i 4 powinny być odwrotnie :)
Marcinie, a co z ofertą replay bez telefonu w LongPlay?
tak, ale nawet jak dodasz cenę za SD w abo 29 – to płacisz tylko ok. 45 zł i napradwę jesteś wolny ;-)
mam do Ciebie prosbe: wysłałem e-maila w sparawie doładowania za pytanie na konferencję, czy możesz rzucic na niego okiem w mairę posiadania wolnego czasu
czy to chodzi o pytania na ostatnią konferencje?
bo moje też było w tej wybranej 10-ce
owszem, ale tylko jak podpiszesz umowe z telefonem… a jak bzzz sluchawki, to sie czlek tylko smakiem obejdzie /no chyba ze cos przeoczylem, w ktoryms regulaminie/ :(
2faces kiedy będzie można aktywować Nowy Pakiet minut do wszystkich w taryfach One Play. Regulamin tej oferty pozwala na aktywacje tego pakietu w one play. Niestety ani w play 24 ani przez kody nie można tego pakietu aktywować.
Ten ostatni mi sie nie podoba, jakos dziwnie mi sie kojarzy z reklama Alpen Gold z tym (przemilcze jakim) Wesolym Kostkiem, co ma denerwujacy glos i gada o jakis glupotach.
cóż, widać rękę nowej agencji w tych reklamach, czy będzie skutecznie to się okaże, nawet jak sama oferta jest dobra to może to nie wystarczyć.
dlatego, życzyć powodzenia.
Problem w tym, ze wiele ludzi woli dac 1zl za telefon i placic abonament niz jednorazowo wybulic wiecej kasy na urzadzenie.
może nie każdego stać na jednorazowe wydanie min. 500-700 zł cash'u na nowy aparat i muszą kupować za 1 zeta
ta wolnosc to fikcja przeciez a longplayu trzeba placic za SD w abo 29 i 49 zl
W longplay IMHO opłaca się brać głównie wyższe abonamenty. Wszystko co poniżej 50 PLN to tylko fresh z jego stanem darmowym.
Mniejsza o to, że trzeba płacić. Spójrz na te opłaty longplay'u przez pryzmat W3 – dostajesz u nich coś takiego jak stan darmowy za free w wyższych abonamentach bądź za niewielką opłatą w niższych? Odpowiedź jest chyba oczywista.
A co do samych spotów – majstersztyk! Oby więcej takich reklamówek.
byłem w erze i przeszedłem do Play nie wiem jak w tym momencie wypada porównanie pewnie na korzyść Play ,ale w erze 2 lata temu po przedłużeniu umowy dostałem 1000 min w sieci co miesiąc na całą umowę dla mnie oznacza to stan darmowy bo nigdy nie udało mi się tego przegadać a tu w podobnym abonamencie sd mam na 6 miesięcy
Równie dobrze mogą wprowadzić SD do wszystkich bądź wolny darmo do wszystkich darmowy internet i htc za 1 zl w abonamencie……………………….1000zł/mies.
SD to ściema tani chwyt
spoty, jak dla mnie jakieś takie nie Play`owe :/
do rzecznika zrobcie abo za 45 zl SD bez oplat wychodzi ponad 150 min do wszystkich jesli min bedzie po 29 gr a nie rozbijacie kombinujecie wiem ze jestes rzecznikiem i mowisz co ci kaza bo to twoja praca
Co chcesz przez to powiedzieć? PLAY poważnieje? :)
Mi reklamówki firmowe też na początku wydawały się takie jakieś obce, ale im dłużej je oglądam to chylę czoła przed agencjom reklamową, która je stworzyła. Na tle monotematycznych kabaretowych motywów czy lekko chaotycznej rodzinki tutaj jest jakaś świeżość.
W twoim przypadku należy sobie zadać pytanie – po co ci abonament? Jeżeli miesiąc w miesiąc doładujesz swojego fresh'a za 45 PLN to masz w tej kwocie 155 minut do wszystkich + stan darmowy.
Jeżeli gadasz dużo na stacjonarki to dodatkowo masz pakiety – dla mnie bomba.
A telefon kupujesz na wolnym rynku. Oczywiście każdy wybiera to co lubi. Ale jeżeli średnio wydajesz na rozmowy 45 PLN w miesiącu i chcesz mieć SD to lepiej zapakować się do fresha.
LongPlay bez telefonu jest do ****.
Wolałbym abo 30zł ze stanem darmowym i 1000sms bez telefonu (czyli de facto to samo co we Freshu), bo nie lubię doładowywać. Gdyby SD we Freshu nie wymagał wklepywania kodu, to dałoby się przeżyć – stałe doładowanie w banku czyli wychodziłby taki mix bez telefonu, ale miałoby to nadal jedną wadę – aby dzwonić za więcej niż 30 doładowanie byłoby konieczne.
Dlaczego, gdy ktoś chce niski abonament bez telefonu ( i z krótką umową lub na czas nieokreślony), to ma do wyboru jedynie… prepaida?
Gdzie ta WOLNOŚĆ?
Co w tym złego, że mam już telefon?
Skoro nie kupuję słuchawki, to powinienem dostać więcej usług niż klient kupujący ofertę z telefonem. Chyba proste i logiczne.
LongPlay – czyli Play się stacza!
Żegnaj Play – Witaj "Wielka Czwórco"!
Zrób stałe zlecenie przelewu w banku na numer Fresha i będziesz mieć prawie jak abonament, tylko bez fucktury. No i niestety będziesz musiał ręcznie klepać koda na SD.
reklamówka OK.:)
No też prawda… Każdy wybiera to co jest dla niego dobre.
Tylko potem trochę śmiać mi się chce z oburzenia ludzi, którzy biją pianę, że prepaid ma to i tamto a oni od roku ciągle te same stawki, żadnych zmian itp. – no ale sorry, chyba jak się podpisywało umowę to człowiek miał świadomość na co godzi przez okres kilkudziesięciu miesięcy.
Pozdrawiam post i prepaid owców :)
aa Mi sie chhce śmiać jak to Wy FRESH-owcy cieszycie sie z nowo nadanej usługi, potem mija kilka dni, opisujecie na stronach www jaka ta usługa jest słaba i beznadziejna, a gdy PLAY ją wycofa (przykład DARMOWEGO NUMERU) to klniecie jak szewc na PLAY-a
z tymi kilkudziesiecioma miesiącami to przesada – 24 mies. to nie wieczność
Co z tym stanem darmowym w long play 69 przy zmianie z one play 65?? Julia miała odpowiedzieć i co?
ano = tak
Marcin zawsze podawał aby pisac do niego
teraz tego nie widzialem, albo przeoczyłem
rzeczniku stalin wykazuje absurd ze SD jest za free skoro trzeba za niego bulić kase
nic nie było nt. temat
no coż, tez przed chwilką wysłałem meila
Exploti, bo muszą być proste. Play teraz widać, że planuje naprawdę podgryźć tort W3. Spoty mi się bardzo podobają. Są przejrzyste – bardzo przejrzyste. Powinno być powiedziane: Za darmo w Play i nadal 29 groszy do wszystkich w standardzie.
Przy niskich abonamentach nawet po doliczeniu 15 złotych się opłaca. To jest abonament, a nie prepaid. :)
ten ostatni zdecydowanie dziwny. nie podoba mi się…
ale 3 pierwsze są ok, takie minimalistyczne, tylko brakuje mi tam informacji że w longplay jest zdecydowanie najwięcej minut wśród dostępnych abo.
oferta jest doskonała, ale spoty reklamowe raczej przeciętne, lepsze niż proszków do prania ale średnie…
aha, na stronie powinno być bardziej widoczne porównanie do konkurencji, ii bez tej flashowej wstawki która tylko zamula i jest nieczytelna.
i w tym porównaniu ofert powinny być bardziej zaznaczone ograniczenia ofert konkurencji a podkreślone pakiety w PLAY.
Te pierwsze trzy są dość fajne, bo takie proste i większość ludzi na pewno będzie wiedziało o co chodzi. Ostatnia też jest niezła chociaż ten głos może być irytujący.
no i mam stan darmowy… tylko że na stronie selfcare (historia połączeń) wychodzi mi, że połączenia do play jednak kosztują i ściąga mi z promocyjnych złotówek. no to jak to tak?
czy jest to abo, jaka odmiana, opisz dokładniej swoje kłopoty
mam dobrą wiadomość dla wszystkich co chcą kupic samsunga Wave. Ten telefon już jest zapowiedziany do sprzedaży w Polsce, cena 2 000 zł.
oto oficjalny link:
.
W pierwszej reklamowce widzę, ze Samsung Monte jest oferowany z Naviexpertem na 1 rok za darmo. W związku z tym mam dwa pytania:
1. Czy do do Naviexperta jest dodana dodatkowo darmowa transmisja danych zarówno roamingu jak i w zasięgu PLAY, czy trzeba za nią oddzielnie płacić ??
2. Czy Samsung Monte za darmowym Naviexpertem jest dostępny w taryfach biznesowych ??
kupujac Naviexpert do telefonu PLAY masz w opłacie juz wliczony transfer,
1. skoro w PLAY jest darmowy GiPieSikna 12 mies. to widocznie za nia nie płacisz, co do roamingu i zasięgu to muszę na tym pomyśleć
2. zapytaj sie doradcy biznesowego
Marcin, po pierwsze gdzie jest Julia ? Po drugie , zadałeś te pytania w naszym imieniu ? Jeśli tak to napisz jakie były odpowiedzi bo pal licho tą dychę ale skoro coś człowiek wymyśla to oczekuje odpowiedzi na interesujący go temat. Należy się czy nie?
nie było ogłoszonego konursu na pytania do VIP Julii,
Pytam o pytania na konferencję omc z-co Marcina.
a to przepraszam, moje pytanko zaliczono także do zadanych a odp. nie ma, pozostaje nam tylko czekać
Oglądając te reklamy myślałem że usnę z nudy… (z wyjątkiem 30s) Czułem się jakbym oglądał reklamy W3… Nie obraź się, Marcinie, ale tak odbieram ofertę LongPlay, szczególnie tę taryfę z wyższą ceną za minutę…
Ale musiałeś mieć do wyboru minuty bonusowe lub stan darmowy. Ty musiałeś wybrać minuty bonusowe.
też tak uważam iz musiałeś mieć wybrana opcje minutową, sprawdż dokładniej i daj znać.
Byłem w PlayZone w celu podpisania aneksu do umowy. Miła Pani przedstawiła mi ofertę – z tego co mówiła wynikało, że przy przedłużeniu umowy bez telefonu dostaję 350 minut (zamiennych na 383 smsy) oraz Stan Darmowy jak w abonamencie LongPlay 69 z tym, że za pół ceny, czyli 34,50 (z racji przedłużenia bez telefonu – jest taniej). Wczoraj plan został aktywowany, czym prędzej ruszyłem do akcji – wykonałem telefon do abonenta Play. Ku mojemu zdziwieniu z billingu na SelfCare wynikało, że te rozmowy… jednak kosztują! Dzwonię pod *500, tam (po przedstawieniu planu taryfowego, który miałem mieć) uzyskuje informację, że najprawdopodobniej system rozliczeń jeszcze nie został zaktualizowany. Dzisiaj dostaję smsa, że sprawa została wyjaśniona. Dzwonię. Konsultant mówi, że w tej taryfie NIE MAM Stanu Darmowego! Mówię więc jaka oferta etc. Po chwili mówi, że jednak mam SD, tylko jeszcze nie zostało to zaktualizowane.
Summa summarum – rozmawiałem z 3 przedstawicielami Play, z czego jeden zawahał się odnośnie obecności stanu darmowego w zakupionej przeze mnie ofercie, ale w efekcie mam go (SD) jednak mieć.
ciekawy przypadek :)
do czech jest w miarę ok. pozostałe 3×15 to kalka oferty biznesowej Ery, szczególnie kobiety, która prowadziła cukiernię i mówiła, że czeka jeszcze na jakiegoś rodzynka…
plus za jasność przekazu, miło, że pojawia się aspekt ludzki w komunikacji ("dla ludzi"). szkoda tylko, że postacie mówiące są chłodne i wyreżyserowane – a la posągi… szczególnie te ręce w kieszeniach… co to za moda? 60% komunikacji ludzkiej to komunikacja niewerbalna… wkładając ręce w kieszenie pozbawia się spotu tych 60%… i wychodzi efektywność spotu radiowego…
plastyczne logo play jest mało eksponowane, chociaż jego brak kompensuje po części fioletowa apla. ciekawe ujęcie telefonu w ręce – ludzie lubią dotykać i sprawdzać "własnoręcznie" – dobre posunięcie.
ogółem… średnio.
Replay Ekstra LongPlay 69, przedłużenie bez telefonu, więc 34,50/miesiąc, 217 minut za abo + 113 minut do wszystkich bonusowe.
Aktywowali dzisiaj. Dzwonię do abonenta Play, potem patrzę w billing – ściąga z puli 113… A nie powinno.
Podejrzewam, że zawiódł system (fuck the system! :P )
Z marketingowego punktu widzenia reklamówki są dobre,bo po pierwsze odzwierciedlają dusze P4 (przyjęty schemat na początku jest kontynuowany, dzięki czemu marka promowana jest nie tyle ile przez produkt, ale przez obraz, mimikę, slogan, sposób ujęcia tematu proszę zwrócić uwagę w reklamach P4 jest on identyczny). Co zaś do samej wiarygodności reklamy to oczywiście pozostawia ona wiele do życzenia. Ale co się dziwić skoro reklama ma być krótka i rzucać hasła. Reszta w regulaminie, którego nie jest tajemnica wiele osób nie czyta. A trzeba czytać.. Ja jestem zdania, że nawet kobieta za darmo nie da, a co dopiero firma jak P4. Chodzi o kase i to dośc dużą, a kasę dają nowi klienci. Póki co udział P4 w rynku nie jest jakiś duży (jeśli chodzi o firmy to w porównaniu do innych operatorów żenujący) , ale niezbadane są wyroki boskie.
Gdyby ludzie oprócz oglądania reklamówek zadali sobie trud czytania regulaminów i poszperania po necie w celu zasięgnięcia opinii klientów sieci, udział P4 w rynku był by jeszcze mniejszy. Jedynie fresh jest ciekawą ofertą. Reszta to czarna rozpacz. Im Play "starszy" tym gorsze propozycje abo. W biznesie z prepaidów raczej się nie korzysta. Ktoś kto prywatnie "przejechał" się na Play'u na pewno nie wybierze sobie tej sieci do biznesu.
Ciekawe…Póki co, nie ma na rynku lepszej oferty abonamentowej dla klientów indywidualnych niż ta, którą ma Play.
Najlepsza oferta ? – ocena subiektywna. Ktoś inny może mieć zgoła odmienne zdanie. Oprócz ceny liczy się także ta cała reszta. Tu niestety Play wypada fatalnie. Lepiej wydać kilka złotych więcej i być spokojnym o zasięg, obsługę w razie problemów, rachunki itd niż oszczędzić często pozornie kilka groszy i mieć kłopoty. Przyjazne podejście P4 do klientów kończy się z chwilą podpisania umowy.
pamiętaj, iz PLAY dopiero raczkuje na tym rynku, a W3 to już biega od jakiegoś czasu, nie wymagajmy cudów, PLAY także szybko się uczy
W dziale PR Play'a zapanowała chyba polityka miłości ;P
Nie podobają mi się te spoty reklamowe. Zdecydowanie, wolę agresywną, szokującą i zaczepialską strategię reklamową.
Ciekawy przypadek, ale nie jedyny. Jesli chodzi o BOK Play to jest masakra!!! Pracują tam ludzie, którzy nie mają zielonego pojęcia o niczym. Jeśli chodzi o BOK to najbardziej kompetentni są w Erze, ale wracając do Playa to albo nie wiedzą, albo nie ma, albo to ktoś inny powie. Ja ostatnio rozmawiałem ponad 10 minut, aby się dowiedzieć jaka jest dla mnie propozycja na przedłużenie umowy. I się dowiedziałem tyle, że… to ktoś inny mi powie. I się skończyła rozmowa. W ten sposób traktowanie klientów jest żenujące. Jeśli dostaje SMS, że jest dla mnie oferta dzwonie i najpierw dowiaduje się, że sms został błędnie wysłany, potem się jednak okazuje, że dobrze wysłany, ale pani konsultantka (co prawda głos miała śliczny) nie może mi podać przygotowanej propozycji, bo … jej nie posiada!!! Ludzie paranoja!
Nie bardzo rozumiem czemu w TV nadal lecą reklamy taryfy ONE PLAY PRO? Tych taryf przecież już nie są oferowane, mam rację?