Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
super info :) chociaż bezpośrednio mnie nie dotyczy
Widzę po nowym zdjęciu na górze bloga, że jesteś rozrywany przez dziewczęcą część Playowego personelu :) Tak 3maj!
o o oo, tak powinno być, wielu nawet nie zauważyło zapewne że pobierało im kasę z konta głównego więc taki zwrot z automatu jest jak najbardziej wskazany.
A to ciekawostka, bo mi niczego nie zwróciło i nadal połaczenia do Play rozlicza z "minut do play i stacjonarne" (sprawdzone przed chwilą) i żadne środki nie zostały zwrócone.
Stan darmowy na 100% aktywny – sprawdzone przez konsultanta pod *500.
a ja nic nie widzę bo przez cały dzień nie mogę się zalogować do play24, a numeru żony nie mogę zarejestrować w play24 bo wyrzuca komunikat iż "ten numer posiada już użytkownika". Ciekawe skoro kupiliśmy kolejne numery razem. Na infolinii Play powiedziano mi, iż pewnie poprzedni użytkownik aktywował sobie konto i go nie usunął… leczy czy przypadkiem to PLAY aktywując ponownie ten numer na nowej karcie sim nie powinien wyczyścić wszystkich danych i kont do niedo przypisanych? Czy to nie jest niedopatrzenie PLAY i czy nie podlega pod ustawę konsumencką jako towar niezgodny z umową i posiadający wadę prawną od początku? Jak mamy odzyskać konto na play24 dla numeru którego jesteśmy właścicielami? Tylko proszę nie mówić że muszę się zarejestrować… bo nie jest ona potrzebna do aktywacji konta play24
sprawa już się wyjaśniła przy pomocy play:) przepraszam za zawracanie głowy:)
"Przypomnę, ze zaraz po Waszych zgłoszeniach udało nam się usterkę wyeliminować, a wczoraj automatycznie zwrócić wszystkie niesłusznie pobrane środki z kont użytkowników"
a to ciekawe… bo mamy już dzisiaj… a na moim koncie wciąż połączenia z nr w sieci play 1 marca 2010 widnieje jako rozliczone z Pakietu Złotówek ;)
Marcin, kiedy otrzymam doładowanie z konkursu? Zaraz stracę nadzieję i będę musiał sam sobie doładować…
skoro i tak wpis nie na temat, to się podepnę i zapytam czy moje maile do Marcina docierają? Bo już mam wątpliwość czy gdzieś w KF-ie nie siedzę.
Galeon, dlaczego mialyby nie docierac?
Gdybym, jak rzecznik dostawal kilkadziesiat maili dziennie, to tez nie odpisywalbym na wszystkie. Tylko na te najwazniejsze.
United wiem, wiem – ale ja akurat nie pisałem z z duperelem, bo nie mam potrzeby bzdetami rzecznikowi dużej firmy głowy zawracać.
trza czekac :)
człowieku ale z ciebie skrobina.widzę ten sam komentarz już 20 raz..
nie dziw sie-2 tygodnie czekam, ślę maile, pisze komentarze i nic…
U mnie wszystko działa bez zarzutu :)
Co można zrobić jak się doładowało odwrotnie tzn najpierw konto 30zł a potem kod do aktywacji promocji ???
POMÓŻCIE da się to jakoś odwrócić żeby były za darmo rozmowy ??