komórkowy concierge, tylko w PLAY

Udostępnij

Jak już wiecie od kilku już dni promujemy specjalny benefit dla wszystkich którzy kupią HTC DESIRE lub MOTOROLA MILESTONE w ofercie PLAY PREMIUM. Co myślicie o takim dedykowanym konsultancie, którego doskonale znacie i który zna doskonale Waszą sytuację? Moim zdaniem to bardzo ciekawy i użyteczny dodatek.

Minęło już pół roku od rozpoczęcia pracy naszych e-konsultantów na forach i blogach. O Play4you i nie tylko porozmawiam już wkrótce z szefem naszego BOK . Może macie jakieś pytania do Zbyszka?

Zobacz więcej

53 KOMENTARZE

  1. Fakt – konsultanci są FATALNI. I na dodatek każdy w inny sposób mija się z prawdą(na szczęście/nieszczęście przez głupotę/niewiedzę).

  2. To może jeszcze zróbcie dedykowanych konsultantów dla firm. Bo jakość obsługi w tej chwili jest żenująca. Od kilku tygodni walcze z konsolidacją kont i premią za przeniesienie numeru z którymi konsltanci nie mogą sobie poradzić do dziś.

  3. no niestety Marcinie ale to jest wszystko prawda :(
    9 lat byłem w Erze zanim przeniosłem do Was telefony firmowe (jakoś rok temu to było), jestem zadowolony ze wszystkiego oprócz 2 rzeczy, zasięgu waszego internetu "pseudo mobilnego" który kończy się wraz z wyjechaniem poza miasto (ale to jestem w stanie zrozumieć przez jeszcze jakiś czas, bo jesteście "młodzi" i się rozwijacie) oraz właśnie z BOKu, który jest żenujący niestety!! kompletny brak kompetencji… co telefon w tej samej sprawie to inna odpowiedź (w tej samej sprawie oczywiście)…

    jeśli porównać Wasz BOK z tym z Ery to jesteście lata świetlne w tyle ;)

  4. @ Marcin Gruszka
    Skoro skupiacie się tak intensywnie nad promowaniem nowych modeli telefonów, to dlaczego o HTC Desire nie ma mowy w oficjalnej ofercie "Swobodny Internet 3" na stroniehttp://www.playmobile.pl?
    Co do konsultantów i jakości obsługi, to chciałbym aby padła odpowiedź na pytanie- czy Play będzie realizował politykę wyrażania zgody na toczenie przed Prezesem UKE postępowań mediacyjnych w wypadku sporów z klientami?

  5. ja miałem problem z bonusami za plecenie play przeczytajcie jaką otrzymałem odpowiedz !!

    w dniu 15 kwietnia 2010 w godzinach 10:45:11 oraz 10:55:11 otrzymałem 45,00 złotych w ramach Usługi "Poleć Znajomemu po konsultacjach ze znajomymi z poniższych numerów wychodzi na to ze nie otrzymalem bonusu za 1 poleconą osobę numery które spełniły zgodnie z regulaminem warunki promocji to 698…-fresh,510….-mixtura,513…..-mixtura,795….-play online na karte jak widać jest 4 numery 4x15pln daje kwote 60 pln natomiast ja otrzymałem 45pln wychodzi na to że brakuje kwoty za 1 polecony numer.Zwracam sie o wyjasnienie zaistniałej sytuacji i poinformowanie mnie oraz skorygowanie mojego konta o odpowiednią kwote. pozdrawiam M

    i oto odpowiedz przeczytajcie dokładnie każa mi podać hasła abonenckie znajomych

    odpowiedz
    Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 16 kwietnia 2010 r., dotyczące usługi Poleć Znajomemu. Uprzejmie informujemy, że w celu dokładnej analizy Pana zgłoszenia prosimy o podanie hasła abonenckiego dla numeru, za który nie otrzymał Pan dodatkowego bonusu. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stroniehttp://www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.

  6. Moje pytania są takie: Jak wygląda stosunek reklamacji pozytywnie rozpatrzonych do rozpatrzonych negatywnie? Jaki jest średni czas rozpatrywania reklamacji? Ile spraw za pośrednictwem play4you1 i play4you2 zostało już zakończonych?

    • Rozpatrują dopóki cię nie trafi i nie napiszesz do Marcina inaczej mają to gdzieś i zbędą cię po 30 dniach nawet. O BOK-u w play należy trzymać się z daleka nic u nich nie załatwisz.

  7. Najwyższa pora poważnie z nim porozmawiać bo jeśli chodzi o obsługę to jesteście 5 lat za murzynami.

  8. Jak byłem rejestrować numer i poprosić aby nie wysyłano mi reklam to mila Pani konsultantka wdrukowała mi jakiś papierek z prośbą o wyłączenie reklam. Normalnie cała kartka z danymi itd. a numeru nie zarejestrowała.
    Może by konsultantów nieco podszkolić.

  9. Spokojnie – sieć zmieni (być może już niedługo/lub w najbliższym czasie) właściciela/udziałowca. Może się coś poprawi.

      • ja mam pytanie: 3 razy dzwoniłem w dniu dzisiejszym do BOK, wybrałem na klawiaturze odpowiednią opcję i … zrywa ciągle połączenia, w taki sposób wydałem 3 zł i nie rozmawiałem z nikim z bok

        dzwoniłem do innych w play i jest o.k. tylko brak kontaktu z żywym człowiekiem z PLAY

        • Mnie też niedawno (z tydzień temu) zerwało, przy drugim połączeniu poinformowałem o tym konsultantkę, która obiecała rekompensatę w postaci 10 minut, na które czekam do dziś.
          Normalnie nie dzwonię do Biura Olewania Klienta, ale zależało mi na szybkiej odpowiedzi na proste pytanie.

  10. Zgadzam się z przedmówcami – lubię playa, ale BOK to tragedia. Zachowują się jakby wogóle nie czytali pytań, tylko jechali z listy szablonów odpowiedzi – w dodatku na odpowiedź trzeba czekać po kilka dni. Też pracuje w branży gdzie jest BOK (hosting) i taka sytuacja byłaby nie do pomyślenia. Maks na odpowiedź to kilka godzin i w dodatku 24/7. Również tak pracuje – żeby nie było że chce wyzyskiwać pracowników :)

    • to z nieczytaniem pytań i reklamacji oraz odpowiadaniem nie na temat to fakt który potwierdzam, wielokrotnie odpowiedzi są nie na temat, pomijam fakt że nikt się nie podpisuje pod tymi odpowiedziami które są widoczne na Play24

    • Mam ten sam problem. Dwukrotnie zgłosiłem się do BOK w sprawie synchronizacji okresu rozliczenia transferu z okresem rozliczeniowym FV w ofercie play online. Pierwszy jest od 10-go dnia miesiąca, drugi od 1-go. W odpowiedzi otrzymuje jakiś szablonowy bełkot. Sprawa zostaje uznawana za zakończoną mimo, że nic się nie zmienia. Odpuściłem sobie, bo nie sposób się z nimi dogadać. Dodatkowo konsultantom zupełnie nie zależy na przedłużeniu umów z klientami. Kończy mi się umowa na telefon i do końca m-ca muszę podjąć decyzję czy ją przedłużyć czy zrezygnować. Trzykrotnie rozmawiałem z konsultantem (płci obojga) i żaden z nich nie wykazał się jakąkolwiek chęcią dobrania dla mnie odpowiedniej oferty. W czasie rozmowy klimat jak z filmów Barei – powrót do czasów PRL. Przypomina mi się artykuł z przed paru tygodni o tym, że w Polsce firmy tracą rocznie 8,8 miliarda złotych przez beznadziejną obsługę klienta. Mimo, że lubię Play to zrezygnuje z przedłużenia umowy. Póki co wybiorę Fresha, ale dziwię się, że nie zależy Playowi na przywiązaniu klienta umową. No chyba, że to część kampanii "wolności" play (?) Bo w sumie wolnym można być tylko korzystając z oferty na kartę – jak coś nie pasuje to wyrzucam sima do kosza i kupuję drugiego u konkurencji, albo przenoszę numer w jeden dzień. Podsumowując: BOK w Play jest tragiczny.

  11. Niedawno wysłałem 1 reklamacje ale aż 3 razy bo bylem niecierpliwy No i dostalem 3 odpowiedzi od 3 rożnych konsultantow ale kazda odpowiedź byla inna 2 konsultantow reklamacji nie uznalo a 1 konsultant uznał Jednym słowem niedouczeni ignoranci.

  12. Niestety zgadzam się z przedmówcami. W mojej sytuacji konsultant wprowadził mnie w błąd kosztem czego mój rachunek został obciążony dodatkowymi 47 złotymi. Złożyłem oficjaną reklamację, z prośba o udostępnienie rozmowy oraz z dokładnym opisem sytuacji. Dostałem co prawda odpowiedz po około 2 tyg. z informacją że składając zlecenie przez BOK zapoznałem sie z regulaminem promocji i tyle sprawa zakończona. Zrozumiałem zatem że konsultant na infolinii może gadać co mu się żywnie podoba bo nie ponosi absolutnie żadnej odpowiedzialności a ty się kiencie martw i przeglądaj regulaminy. W odpowiedzi na reklamacje ani słowem nie było nadmienione co z rozmową czy została przesłuchana nic. Od tamej pory staram się wszystkie sprawy załatwiać przez playonline, bo w BOKu i tak niczego się nie dowiem. Wielka szkoda, że tak jest bo lubię Play i przekonałem już prawie całą rodzinę do przejscia na Play i czasami jest mi wstyd gdy słyszę o jakichś problemach, których nie da się w żaden sposób podobno rozwiązać. Na koniec mogę dodać, że jeśli chodzi o Orange z którego przeszedłem do Play już ponad 2 lata temu, BOK też nie działało rewelacyjnie i bardzo pogorszyło jakość po zmianie marki z Ideii na Orange.
    pozdrawiam i życzę w wielu sukcesów i wytrwałości w dążeniu do jak najlepszej obsługii klienta.
    Wojciech S.

  13. Na temat obsługi BOK to mógłbym sypać takimi przykładami, że hej…
    W Erze byłem od samego początku firmowo i prywatnie, i takich rzeczy się nie działy.

    Teraz jestem w Play i jedynym minusem jest fatalna obsługa.
    Do BOKu dzwonić się nie opłaca, bo i tak się niczego nie dowiem
    Pozostaje tracenie czasu i pisanie zgłoszeń gdzie bez problemu mam dowód w postaci odpowiedzi.

    Marcinie, czy nadal zajmujesz się zaginionymi SMSami?

    odnośnie oceny dla play4you, to jak dla mnie jest super.
    Załatwia wszystkie te zgłoszenia, na które przeważnie są głupie i wymijające odpowiedzi ;).

  14. Orangutan dał oferta, która HITEm by byław 1995 r:) np taryfa DELFIN 40 – czyli 40 min do wszystkich za jedyne 29 zł!!:) minuta kosztuje73 gr!!!!!!!Rewelka heheheheeheh

  15. W czym leży problem BOA? Rotacje? +/oraz brak szkoleń +/oraz małe zarobki +/oraz zła amtosfera w pracy +/oraz zarządzanie przez menago firmy na G (2 litera e) która nigdy nie była znana z wysokiej jakości obsługi klienta i swoich kontrahentów.

  16. PLAY ma dwie bolączki.
    1. BOK – totalna amatorka, standardy rozmowy z klientem i niekiedy olewactwo z jakim się spotyka można określić tylko jednym wyrazem – żenada!
    2. Zasięg – ja rozumiem, że PLAY jako tako jest młodym operatorem, ale panowie ten stan nie będzie trwał wiecznie a i infrastruktura którą już postawiliście aż się prosi o rozbudowę.
    Oczywiście mam świadomość, że nie da się jak za machnięciem czarodziejską różdżką pokryć 3G oraz 2.5G całej Polski, ale… najważniejsze trasy kolejowe i drogowe w kraju już dawno powinny być pokryte, co powinno leżeć w waszym interesie.
    Liczę na was. Jeżeli nie potraficie zrealizować punktu drugiego to chociaż zróbcie coś ze swoim bokiem bo jest katastrofalny.

  17. ja mam pytania:

    1) Jak jest przeprowadzany proces szkolenia Konsultantów BOK oraz jak są oni rozliczani ze swoich obowiązków (mam na myśli to czy rozmowy, które są nagrywane są przesłuchiwane i gdy konsultant robi coś "nie tak" to czy ma np po premi)
    2) Niektórzy abonenci dzwoniąc do BOK proszą o powtórzenie nazwiska konsultanta i sobie to zapisują. Nie ukrywam, że zdarzają się "dziwne" nazwiska i czy zamierzacie wprowadzić zwrotną wiadomość SMS po zakończeniu rozmowy o przykładowej treści: "JAN KOWALSKI konsultant Play, dziękuje za rozmowę, oraz życzy miłego dnia."
    3) Czy są podejmowane jakieś kroki by konsultanci byli bardziej kompetentni, bo kiedyś trafiłem na taką panią, która nawet nie wiedziała ile może się kumulować SMSów w PF. I wmawiała mi że zebrane SMSy się nie kumulują.

    • ja już dawno postulowałem identyczne posunięcia, takze twierdziłem, iz nalezy wprowadzić tego jednego, jedynego konsultanta dla klientów szczególnie ważnych

      lepiej póżno niz wcale,

  18. Swego czasu umieściłem już wpis odnośnie obsługi klienta przez konsultantów, ale ktoś go usunął. Powiem tak:
    Konsultanci nie przedstawiają się zbytnio wyraźnie jak zaczynają rozmowę z klientem, a jak człowiek zapyta i jeszcze raz o nazwisko to jaka wielka obraza!!!!Są mało kompetentni i zorganizowani. Nie maja pojęcia o nowościach, promocjach itp… w BOK wiedza kiedy klientowi kończy się umowa, ale tak naprawdę nie potrafią sfinalizować do końca transakcji jak należny!!! Podam przyklad:
    Kilka tygodni temu próbował się skontaktować ze mną konsultant. Nie mógł sie dodzwonić na numer z play
    to zadwonił na numer domowy. Jak żona dala mu mój numer służbowy to zadzwonił na niego i zaczął mnie męczyć. Poprosiłem go by zadzwonił za godzinę na ten numer. Powiedział mi ze zadzwoni. Niestety już nie zadzwonił. Stąd moje pytanie?… czy ktoś kontroluje takie przypadki, czy tez konsultanci mają swobodę i hasają sobie jak takie owieczki?…. Po tym incydencie z nieodpowiedzialnym traktowaniem wypowiedziałem umowę o abonament z przejściem na kartę, ze względu na jakość usługi

  19. Drogi Play,

    Czy moglibyście gdzieś informować z wyprzedzeniem kiedy planujecie brak dostępu do Twojego Menu i Play24? Od kilkudziesięciu minut usiłuję aktywować usługę przez krótkie kody (dostaję info, że usługa niedostępna i mam spróbować później) bądź Play24 (wyskakuje Wystąpił błąd i kod błędu). Miła pani pod *500 stwirdziła, że byc może są jakieś prace i żeby spróbować późnym wieczorem (myślałem, że 23 to już późno jest, widocznie nie wg Play).

    Jeśli mam nie mieć dostępu do zarządzania usługami, to wolałbym wiedzieć o tym wcześniej, Albo widzieć wyraźna informacje na stronie powitalnej Play24.

    Pozdrawiam

    • Potwierdzam.problem. Może nie jest aż tak nachalny, jak miało to miejsce, gdy Play robił jakieś dymanie sieci, ale nadal występuje. U mnie najczęściej, gdy chcę się przepchnąć przez menu *111# do stanu pakietów Play Online we Freshu. W dodatku menu *111# działa tak wolno, że dosłownie w każdej chwili sesja może być zerwana.

  20. Ciekawy jestem, jak często będą zmieniali się Ci "komórkowi concierge" znając wskaźniki rotacji w branży call center ;P Co 6 m-cy nowy, "doskonale" znający sytuację pracownik?
    Zresztą nie bardzo widzę potrzebę tego typu "usług" w telefonii komórkowej. Wszystko ma działać i tyle! A jak nie działa (w sensie awarii) to i "ojciec dyrektor" nie pomoże ;) No, ale mogę się mylić. Są pewnie snoby, którym może się to spodobać ;)
    Dopracujcie to o czym mówili moi przedmówcy, a później przejdźcie do tego typu pomysłów. Nie ma co dodawać alufelg do gruchota, który ledwo jeździ – że tak powiem ;P

  21. mnie brak jednoznacznej odpowiedzi nie tylko na tym blogu na proste pytania z zakresu regulaminu polec play znajomemu dobitnie pokazuje segmentacje i szufladkowanie..slusznie,ale dla bizesu to i tak ok bedzie za lichy..tu idzie o zawodowcow w punktach play a ci sa z kolei nieczesto

  22. Teraz znów nie da się wejść na na Play24, Kod błędu: 1271928647703SCBF400 :) Czy nie można tam wprowadzić czytelnego dla usera napisu :) Jak pisał ktoś wyżej, wczoraj działo się dokładnie to samo – zresztą często tak jest.

    Chciałem wejść i zobaczyć czy BOK przesłał odpowiedzi na moje 2 zgłoszenia – wczoraj zarejestrowałem numer fresh-owy, więc muszą mi coś odpisać – do tej pory mieli łatwiej bo na każde pytanie sypali tekstem w stylu „proszę się udać do salonu w celu rejetracji numeru” :)

    Nie chce mi się szukać, ale ciekawe czy BOK ma jakiś regulaminowy czas odpowiedzi na zadanie drogą elektroniczna pytanie – pamiętam w erze Panie potrafiły nawet w ciągu godziny mi odpowiedzieć (i się podpisywały :) ) – tutaj często 3 dni nie wystarcza i nawet nie można odpowiedzieć w tym samym zgłoszeniu, tylko pisać nowe i znów ta sama odpowiedź i tak w kółko … :)

    Żeby tak nie narzekać to powiem, że reszta (oprócz jeszcze zasięgu :) ) jest super i oferta szczególnie freshowa z internetem mi jak najbardziej odpowiada ;)

    Pozdrawiam wszystkich

  23. Oczywiście jak zwykle ponarzekamy i nic z tego dalej nie będzie. Dalej fatalna obsługa w BOK i nic się nie zmieni. Klienci wiedzą że BOK działa fatalnie, Play nabiera wody w usta, a karawana idzie dalej.

  24. Mam pytanie? Ile wam trzyma bateria w Milestone, bo mi niecałe pół dnia, chociaż nie jest intensywnie używane. Mam powyłączane co sie tylko da a i tak nie trzyma zbyt długo

  25. Przypominam, że cały czas działamy. Jeżeli podczas kontaktu z Obsługą Klienta coś poszło nie tak – przekazujcie swoje sprawy do mnie.
    Jak zwykle zrobimy wszystko żeby rozwiązać nawet najtrudniejszy "problem"

  26. Play4you, skoncz pisac te pierdoly. Wasze „starania” nie sa warte funta klakow. Mialem taka sytuacje – przenioslem dawno temu numer z play do orange bo playa malo kto kiedys uzywal (numer mialem z programu nadchodzi4). Kiedy siec sie rozwinela i pozyskala mase klientow a do tego wprowadzili stan darmowy postanowilem wrocic i tak tez zrobilem. Co sie wydarzylo? Po dniu zorientowalem sie ze nie dochodza do mnie smsy, po 2-3 dniach zauwazylem, ze jak ktos do mnie dzwoni to slyszy ze nie ma takiego numeru. O dziwo ja moglem i dzwonic i pisac. Pierwszy kontakt z BOK – katastrofa – pani konsultant probuje wmowic mi ze nr jest niezarejestrowany i nie moze przyjac zgloszenia (to nic ze mialem przed soba wypelniony i podpisany przez salon formularz rejestracyjny, a do tego niby jak mialbym przeniesc niezarejestrowany nr?). Drugi kontakt z BOK – numer nagle sie zarejestrowal i pani zaproponowala wymiane sim. Tak tez zrobilem. Efekt? Zaden. Dalej to samo. Trzeci kontakt – stwierdzili, ze poprzedni operator prawdopodobnie „nie do konca uwolnil numer” i ze te zgloszenie bedzie zakonczone w ciagu 24h. Po 24h dzwonie 4. raz – tym razem 48h. Po 48h dzwonie 5. raz – teraz kaza czekac 2 tygodnie bo reklamacja tyle trwa. Myslalem, ze oszaleje – pisze do Marcina G. i wszystko opisuje, ze przenioslem nr, a tu takie jaja, a z BOK’iem jeszcze gorzej. Fakt faktem zainteresowal sie – w jego imieniu zadzwonila konsultantka, ktora na biezaco o wszystkim mnie informowala. Normalnie bajka. Wina za ta sytuacje pierwotnie obarczyli Orange, a jak bylo naprawde? Nie zgadniecie. Oczywiscie PLAY (az dziwne, ze sie przyznali). Po ok. 2 tygodniach meczarni wszystko wrocilo do normy. W ramach rekompensaty dostalem 50zl na konto promocyjne (nie glowne) na wykorzystanie ktorych mialem ok 25 dni i mieli do tego wyslac mi koszulke, o ktora sam poprosilem i ktorej po dzis dzien nie zobaczylem. Tak wlasnie wyglada obsluga klienta w play. Jedna wielka porazka! :D

  27. A poza tym prawda jest taka, ze w bok’u play’owym pracuja wylacznie studenci na umowe zlecenie (zatrudnienie przez agencje, zeby nikt przypadkiem nie pomyslal, ze play ich zatrudnia) za 6,30-7zl na godzine i jeszcze im upierdzielaja kase jak sie spoznia. Wiem bo kolezanka tam chciala pracowac. Wiec Kochani czego tu wymagac? :)

    • zupelnie nie masz racji. Owszem w BOK pierwszej linii pracuja studenci ale np. juz w drugiej linii wiekszosc to pewnie ludzie na normalnej umowie. Trzecia linia to juz pracownicy P4.

      Zatrudnienie przez agencje to nic dziwnego – tak po prostu taniej. I nie jest zadna tajemnica, ze bok 1 i 2 linii jest outsource'owany.

      To, ze Twoja kolezanka miala tam pracowac nie oznacza, ze Ty masz kompletna wiedze dotyczaca calego BOKu a tym bardziej struktury zatrudnienia.

    • Dokładnie 8.50 brutto na początek i 9.50 brutto po przepracowanych 420h. I Back Office i II i WBT czyli dział przedłużeń to studenci. Na umowę jest zatrudnionych może 5%.

  28. W takim razie zbigniewie napisz prosze jaki jest udzial pracownikow 1 linii do calosci… ja tego nie wiem ale smialo moge przypuscic ze jest to minimum 90% czy nie mam racji?

    Co do outsourcingu – jedno powiem – nie masz pojecia o czym piszesz.

    • oczywiscie nie napisze tego, bo nie wiem jaki jest ten stosunek.
      Masz racje – mozesz przypuszczac, ze jest to 90 proc. Nadal pozostaje to tylko przypuszczeniem a nie, jak napisales wczesniej, ze w BOK pracuja "wylacznie studenci".

      Outrourcing – bardzo prosze: Spolka Arvato swiadczy uslugi call center i telemarketingu dla Play.

  29. Zbigniewie przypuszczeniem jest udzial pracujacych na 1 linni a na niej ilosc nie studentow jest sladowa. Jak chodzi o outsourcing to nie masz pojecia na jakiej zasadzie oni swiadcza prace i co decyduje o tym czy pracujesz w agencji czy tez nie. Uwazasz ze outsourcing znaczy taniej? Grubo sie chlopie mylisz ;)

  30. co bok'ów to miałem do czynienia z paroma i wiem jedno primo że po outsourcingu jakość dramatycznie spadła. Własny pracownik ma zupełnie inne podejście do obowiązków szczególnie jeśli pracuje w renomowanej firmie i jest z tego "dumny", chcąc nie chcać orientuje się też co się w firmie dzieje
    Druga rzecz płacono im tak śmieszne pienieżki że średnii czas pracy wynosił jakoś 3-6 m-cy

    • Zbigniewie, Rad, Arku.
      O świece może tutaj paru z was. Pracuje w BOK od 1.05.2009 roku. (prawie rok mi mija;]) tak naprawdę konsultanci zarabiają tam 7zł netto przez pierwsze 3 miesiące (lub po przepracowaniu 330h -student dzienny, 390- student zaoczny.) później stawka podskakuje do 8zł:](szaleją) .Osoby nie studiujące to hm.. nie licząc kadry ( tutaj o ludziach którzy już nie maja kontaktu z klientem i tylko interesują ich tabelki z info ile internetów konsultanci sprzedadzą) z jakieś 10 osób (dodam że tylko pracuje w jednej z dwóch korporacji, które zatrudnia PLAY do obsługi klienta). 1 linia to 99.9% osoby uczące się. 2linia chyba znam jedna osobę która ma więcej niż 25 lat. A co do działu zajmującego się przedłużaniem umów też 1 osoba zawyża średnia wieku. A co do ok@pomoc…..pl to tam pracuje z 70% ludzi którzy najdłużej siedzą ze względu na to że maja "niby" dużą wiedzę i nie wypalają się jak pracownicy 1 call center. kolejni pracownicy czyli 2cc – nie chce kłamać ale z 15( a jest ich 20 max) pracowników których znam żaden nie ma umowy o prace albo nawet nie chce bo umowa o prace którą ta firma proponuje to kpina z żenadą zmieszana (co za firma proponuje pracownikowi umowę na 1/2 etatu i dopełnienie reszty godzin u agencji. Pracownicy 2 cc pracują około 180- 280 h na miesiąc bo im to się opłaca i nie jest tak uciążliwe jak na innych projektach (szczególnie WBT i 1cc) . Co do Przedłużania ofert powiem tak: Pracownicy na tym dziale zawsze oferują klienta najlepsze oferty jakie są i które mogą przynieść największe korzyści, a jeśli klient wymaga HTC hero za 1zł abonament najlepiej 29zł i do wszystkich za darmo, albo marudzi że są to takie same oferty jak dla nowych klientów to sorry ale tacy ludzie są przysłowiowo spławiani, bo poco z takim gadac jak czeka jeszcze 10 osob które są rozsądne i chcą przedłożyć umowę, + tego co teraz można zauważyć to to że oferty między salonem a WBT są troszkę inne(lepsze) co powoduje że klient indywidualny bedzie bardziej chętny przedłużyć umowę (chodzi o zwykłego LONGPLAY-a) telefonicznie . co do 1 umowy to teraz od niedawna to 6 ms-c wcześniej to 3 ms-c tak więc widać jak tamta firma traktuje studentów. Dopowiem wam coś jeszcze . Gdyby Play-owi naprawdę tak przeszkadzało to by coś z tym zrobił. Aha coś wam jeszcze dopisze . Wiecie w jakim czasie ma być zamknięta każda rozmowa z klientem ? 4:30 – (jak zaczynałem to było 3:40) ale nie można zapomnieć o tym że trzeba zaproponować internet w każdej rozmowie bo można dostać -15% do wypłaty(dla najlepszych +15% za dużą sprzedaż) .

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości