Tako rzecze rzecznik Play

Motorola Milestone w Play – cenniki

Od 7 kwietnia 2010 do oferty sieci Play zostanie wprowadzony nowy model telefonu ? Motorola Milestone.

Jest to jeden z najciekawszych i najbardziej innowacyjnych modeli bieżącego roku.

Miło nam również zakomunikować, że Play posiada na niego wyłączność operatorską i może go zaproponować klientom w bardzo atrakcyjnych cenach (szczegóły poniżej).

Jest to wielki powrót jednego z czołowych producentów telefonów komórkowych ? Motoroli.

Komentarze

  1. Łukasz pisze:

    całkiem rozsądne ceny ;) Raportuj

  2. agnieszka pisze:

    super! w koncu cos zaczyna sie dziac:DD Raportuj

  3. Slawomir pisze:

    Fajnie, tylko wciaz nie wiadomo kiedy zaczna sie wysylki telefonow zamowionych przez eShop w przedsprzedazy ;/ Raportuj

  4. ms93 pisze:

    Mixtura 10/30m – 1299zl, jak dodamy sume doladowan, to mamy 1599zl.
    Karta – 1899zl.
    Gdzie tu sens? ;) Raportuj

  5. Dariusz pisze:

    wyjdzie na to że telefon na karte z doładowaniami wyjdzie podobnie jak na abonament Raportuj

  6. Kuba Chajdak pisze:

    W "swobodnym 69" za 299? Mistrzostwo. Świata. Raportuj

  7. Konrad Basa pisze:

    na kartę 400 zł więcej niż w przedsprzedaży
    ładnie Raportuj

  8. ion pisze:

    czyżby jutro jakieś nowe taryfy się szykowały…?? bo LongPlay na abonament były za dobrymi taryfami – i tylko na urodziny – teraz trzeba powoli to zlikwidować dając inne drożej wychodzace taryfy na abonament…?? ejj – niedobrze. A naliczania netu w pakietach netu play fresh, mixach, mixturach i abonamentach głosowych jak nie było tak od jutra pewnie nadal nie będzie…?? tak samo na net na zasięgu P4 bez pakietu w play fresh np za 100kB liczone łacznie za 1gr też można sobie pomarzyć….??:((
    Ehh – szkoda. mnie telefony nie interesują tylko dobre tanie usługi Raportuj

  9. guregori pisze:

    Te doładowania mogą być wykonane w krótkim czasie, czy muszą być co miesiąc na zadeklarowaną kwotę? Raportuj

    • ms93 pisze:

      W Mixturze chyba jest umowa na ilosc doladowan (albo kwote), wiec mozesz chyba umowe skonczyc w 1 dzien. Raportuj

      • guregori pisze:

        A czy mogłoby to być w ramach jednego doładowania 300 zł? Jeżeli to muszą być po 10 zł, to trochę czasu mogłoby zająć wyłapywanie na Allegro kodów w okazyjnych cenach, jeśli ktoś będzie chciał zaoszczędzić sto kilkadziesiąt złotych. Niezła rozpiętość cen w mixie (liczone razem z minimalnymi wymaganymi doładowaniami): 1599-3849. Mam nadzieję, że nikt taki głupi nie będzie aby brać Mix 80 na 40 doładowań. Raportuj

  10. @dawidgatti pisze:

    Te tabelki są jakieś tajemnicze – dużo literek i ciężko się połapać – ale spróbuje jakiś sens z nich zrobić ;) Raportuj

  11. Kuba Chajdak pisze:

    Ha! Milestone już zamówiony!
    Ciekawe kiedy dojedzie ;] Raportuj

  12. Patryk pisze:

    A co z Swobodny Internet 3? Czy ten telefon trafi pod strzechy tej promocji? Raportuj

  13. Łukasz pisze:

    Jaka jest cena tego telefonu w taryfie firmowa 50? Podpisalem 2 umowy przed swiętami,a trzecią mam podpisać tylko jak motka trafi do salonów. Ale nie widze ceny w tej taryfie… Raportuj

  14. irytted pisze:

    A kiedy beda realizowane zamowienia ze sklepu internetowego? Raportuj

  15. Łukasz pisze:

    Już widzę sprawdzałem na pda.pl i tam nie było ceny. Sorry za kłopot. Raportuj

  16. Jastrzomb Nocny pisze:

    A kiedy pojawi się Swobodny Internet z taryfą Biznes i LongPlay?!?!?! Raportuj

  17. rpq pisze:

    No dobrze, to że Milestone będzie – wiedzieliśmy.
    Że będzie w dobrej cenie – też się zapowiadało.
    Ale co dla przedłużających umowę?
    Czy REPLAY też dostanie ten telefon? Raportuj

  18. macbook pisze:

    yyy marcin
    możesz ruszyć machine i zapytać się kiedy będą płatne aplikacje w android market :D
    masz wpływy to się powołaj, chyba że milestone będzie już mieć płatne aplikacje ? Raportuj

  19. gre pisze:

    Kuba Chajdak wziąłeś pod uwagę pakiet 2GB za 30zł który jest zaszyty w swobodny internet, czyli miesięczne zobowiązanie zobowiązanie wychodzi 99złRaportuj

    • Kuba Chajdak pisze:

      No tak, zgadza się. Z pełną świadomością a wręcz z premedytacją!
      I do tego jeszcze będzie pakiet 25MB, więc w sumie 104zł.

      I jeszcze żeby było jasne – w RePlay!
      Konsultant ode mnie się dowiedział, że telefon już jest do wzięcia i do tego w "Swobodnym", ale dość sprawnie ogarnął sytuację :) Raportuj

  20. Marcin pisze:

    Panie Marcinie,

    Bardzo bym prosil o odpowiedz w sprawie mojego maila.

    Probowalem zamowic Milestone na karte, eshop odsylal mnie do salonow, salony do eShop. Nawet mam odnosnie tej syuacji tickety w systemie zgloszen playa.

    W koncu telefonu nie kupilem a starego sprzedalem. Dzisiaj sie dowiaduje ze mam za niego zaplacic 1899 zl mimo ze dostalem odpowiedz od play ze moge go zakupic za 1419zl.

    Zostalem bez starego telefonu a za nowy musze zaplacic ponad 400 zl wiecej. Do kogo mam sie w tej sprawie zglosic zanim zaczne pisac skarge do UKE? wolalbym to zalatwic bez robienia balaganu.

    Pozdrawiam Raportuj

    • Zbigniew pisze:

      a gdzie bylo napisane, ze ten telefon jest za 1419zl? Mi to jakos umknelo..
      Z tego, co widzialem wczesniej, nie bylo nigdzie opcji bez abonamentu, dopiero od jutra jest taka mozliwosc w cenie 1899zl Raportuj

      • Marcin pisze:

        Odpowiedz z help desku do mnie po otworzeniu ticketa.

        "Uprzejmie informujemy, iż telefon Motorola Milestone w ofercie na kartę kosztuje 1419 zł natomiast oferta jest dostępna tylko w Punktach Sprzedaży (informacja taka widnieje na naszej stronie internetowej http://www.playmobile.pl)".

        Pozatym zapraszam na strone playmobile.pl – milestone zakladka "na karte" cena 1419zl – "dostepny w salonach". Jest to wprowadzadzanie konsumenta w blad. Raportuj

        • Zbigniew pisze:

          rzeczywiscie jest 1419.

          Poszukaj czy gdzies na stronie nie ma adnotacji, ze 'informacje na stronie nie stanowia oferty w mysl rozumienia prawa handlowego', moze w jakims regulaminie czy cos..

          Jesli nic takiego nie ma to mysle, ze masz prawo domagac sie sprzedania telefonu w tej konkretnej cenie. Raportuj

          • Marcin pisze:

            Zbigniew,

            ""Uprzejmie informujemy, iż telefon Motorola Milestone w ofercie na kartę kosztuje 1419 zł natomiast oferta jest dostępna tylko w Punktach Sprzedaży… "

            To jest odpowiedz z ticket systemu playa kiedy zglosilem ze nie moge dostac telefonu.
            Jak dla mnie taka informacja jest w pelni wiazaca. I nie jest to informacja ze strony tylko napisana przez czlowieka helpdesku w odpowiedzi na zgloszone problemy z mojej strony.

            Nie wiem co jeszcze moge zrobic, ale chcialbym kupic ten telefon w takiej cenie o jakiej mnie osobiscie poinformowano na helpdesku. Raportuj

      • przedtem 1419 złociszy za telefon na kartę Raportuj

  21. Radziu pisze:

    nie bedzie go u innych operatorow:) czytac ze zrozumieniem Raportuj

  22. bre pisze:

    Czy mozliwa jest cena 199zł przy Firmowej 75 jednoczesnie przy przeniesieniu numeru cena abo -50% na 13mc? :) Raportuj

  23. Kamil pisze:

    A za ile będzie telefon w Swobodnym internecie i czemu nie ma oferty z limitem 500 MB?:/ Raportuj

  24. JaroslawK pisze:

    no to przy umowie 24 miesiace + telefon to około 3000 PLN Raportuj

  25. Konrad Basa pisze:

    A kiedy będzie konkurs? Raportuj

  26. deepbluesea pisze:

    Dzisiaj miałem tel z BOKbok o przedłużenie umowy, wziąłem Milestone w abo 49 tel. Powiedział mi koleś z BOK że telefon dojdzie w następnym tygodniu. Raportuj

  27. asd123 pisze:

    49 longplay ? i ile zapłaciłeś ? Raportuj

  28. fds pisze:

    Ale bzdury piszecie. To jest wg was jakas atrakcyjna cena? Jak dla mnie to zwykla cena. Jak tylko pojawi sie u innych operatorow zobaczycie, ze play wcale nie daje takiej swietnej oferty. Raportuj

  29. Panie Gruszka,

    Pisaliśmy kiedyś w sprawie G500 – i zagrywek Play odnośnie tego modelu…

    Zamiana cennika to po prostu żerowanie na ludzkich emocjach – gdybym nie kupił Motki z UK (tak, dostałem „świra” na jej punkcie) to byłbym w takiej samej sytuacji jak kolega Marcin – sprzedałem oba moje telefony tylko po to by kupić motorolę.

    Dla was to cash +400, a dla użytkowników to niespełnione marzenia (rzadko kto może sobie pozwolić na dodatkowe 400 zł w momencie gdy czekał i oszczędzał pół roku)… Dodatkowo Play ma -10 do respect wśród userów.

    Flawless Victory, tylko jakim kosztem Panie Gruszka? Jakim?Raportuj

    • Marcin pisze:

      Play bedzie mial -10 do respect w UOKiK oraz -10 do respect w UKE, poniewaz mam zachowana cala korespondencje wlacznie ze screenami itp. I bede dochodzil swoich praw, wolalbym zeby to zostalo zalatwione inaczej, dlatego poki co pisze o tym tutaj oraz wyslalem maila na wszystkie adresy podane na tym blogu, na razie zero odpowiedzi. Raportuj

      • Sebi pisze:

        Marcin proszę o informację jak Ci się udało załatwić temat . Bo też czekam na telefon w tej cenie.
        Mi już na początku temat się wydawał dziwny z tą ceną bo kiedy telefon pojawił się na polskiej stronie motoroli to cena w sklepie internetowym do którego kieruje link na stronie to 1989 ze stacją dokującą gratis.
        Aktualnie cena na stronie Play na kartę to dalej 1419,01 a telefonu jak nie było tak nie ma.
        Więc pewnie jutro pojawi się w nowej "lepszej" cenie.
        Widać jak ta firma traktuje klienta
        Raportuj

        • Marcin pisze:

          Na razie czekam, zapewne rzecznik zapewne nie ma czasu bo jutro jest konferencja motorola + play. Takze zrozumiem jak odpowiedz dostane jutro np. Tickety w helpdesku czekaja na "rozpatrzenie". Ale jak znam play to beda sie bronic "mogami i rencami" przed pozytywna reklamacja.

          asd, nie nie jestem zaden "wielki gosciu", i nikogo nie strasze. Polska to mimo wszystko panstwo prawa i tutaj obowiazuja kodeksy cywilne i handlowe. Nie wyobrazam sobie zeby taki numer wykroil operator np. w UK albo w stanach. Sa pewne granice przyzwoitosci, zwlaszcza w momencie jesli pracownik playa cie informuje "tak, ten telefon w takiej i takiej cenie kupi tu i tu".

          Wiesz sam tez prowadze wlasna dzialalnosc i tez mam pewne obowiazki wobec klientow, nie widze powodu dla ktorego ktos inny moglby dzialac poza granica prawa i dobrego smaku. Takze odpusc sobie takie komentarze bo to ze ja sie produkuje i zamierzam cos z tym zrobic jest rowniez w twoim interesie jako konsumenta, nie tylko w moim Raportuj

        • Sebi pisze:

          Miałem rację dzisiaj telefon na kartę kosztuje 1869 a bylem w salonie play i kobieta bredziła 1989 czyli tak jak w sklepie internetowym ze strony motoroli
          play to jakaś mało rzetelna firma .
          poczekam na ofertę u innych operatorów Raportuj

      • jahu_2006 pisze:

        Walcz walcz może ci się uda nie masz nic do stracenia Raportuj

    • Sławek pisze:

      Tak swoją drogą – jeśli ktoś oszczędza pół roku żeby kupić telefon, to nie sądzisz że jest on dla niego po prostu za drogi? :> Raportuj

  30. Radziu pisze:

    Dzwonilem dzis do jednego z salonów i pani powiedziała ze każdy salon w polsce bedzie go miał i jeszcze moze w tym tygodniu, mam sie isc jutro pytac Raportuj

  31. asd pisze:

    marcin prosze Cie Ty wielki gosu straszysz firmę która w godzine większą kasą obraca jak Ty przez całe życie ?;D huh Raportuj

  32. zxt pisze:

    Drogo, szczególnie na kartę. Raportuj

  33. jakub pisze:

    Czy ten telefon ma wbudowaną przeglądarkę z flashem? Raportuj

  34. Marcin pisze:

    do filmikow na youtube nie potrzebujesz flasha ;-) beda smigac Raportuj

  35. Michał pisze:

    A jak z cenami w przypadku Replay dla Mix-a ? Raportuj

  36. Jakub pisze:

    Panie Gruszka. Ta cena w ofercie na kartę to są jakieś kpiny? Na stronie wyraźnie pisze 1419,01zł, więc skąd te 500zł więcej?
    Z tego co wiem Play kupuje te telefony od Motoroli po 900-1000zł, więc aż tyle nie musicie zarabiać… Raportuj

  37. Piotrek pisze:

    Czy w zestawie z telefonem będzie karta microSD 8 GB ? Nikt nic o tym nie wspomina…. Raportuj

  38. hellomoto pisze:

    ja jestem szczesciazem bo mam tego koma juz od poczatku lutego..jestem wiernym fanem Motoroli i czekalem na ten moment mega dlugoo …to jest Moja 9 motka i jest to najlepszy kom jaki w zyciu mialem …mowie wam ten kom uzaleznia …zakochacie sie wnim na maxaa w tej klawiaturze.. w cudownym ekranie .. w oprogramowaniu androidzie ..te cudowne live tapety ..galeria 3d…nawigacja navigon i te wszytskie uslugi google !!! tego sie opisac nie da…no i stabilnosc ..ten kom jest nie do zajechania …wszytsko w niej dziala bez najmniejszych problemow. Milestone ma to co teraz jest najbardziej pożądane …czyli oprogramowanie android plus rewelacyjne wykonanie i fizyczna klawiatura <niebiore pod uwage dotykowcoc bez fiz. klawiatury > dlatego niedziwi mnie wiekki sukces gdzie nawet w stanach przebil juz w sprzedarzy pierwszego iphona. ps. magazyn times uznal Motorole za najbardziej pozadany gadzet 2009 roku ^^ Raportuj

  39. hellomoto pisze:

    klapka jest aluminiowa pokryta specjalna nie rysujacasie przyjemna w dotyku guma <tak jak w e8> a wyswietlacz jest pokryty specjalnym szklem gorilla glass utwardzane jonami ktore sie nierysuje wiec mozecie smialo nosic go w spodniach !!! telefon bedzie zawsze wygladal jak nowy..a na tej klawaiturze po paru dniach bendziecie tak smigac ze ho ho plusem jest jej ze jest ona cala w jendym kawalku bez szpar co zatym idzie latwo sie ja czysci i nic sie niedostaje miedzy guziole. malo kto wie ale motka dala tu wlasny aparat ktory jest w obsludze o niebo lepszy niz w nexuxie z androidem 2,1 i sterowanie glosem dzieki ktoremu mozemy otwierac kazda aplikacje w telefonie czy wybierac numer pomimo ze w jezyku angielskim dziala swietnie ^^ Raportuj

  40. bcbcvb pisze:

    Dlaczego w miksie jest drożej niż w abo tego chyba nigdy nie pojmę.Raportuj

  41. shin pisze:

    Do czego odnosi się cena 299zł w postpaid 69? Jaka to oferta? Przedłużenie? Moglibyście chociaż nieco jaśniej opisać te tabelki. Moje pytanie brzmi: ile wyniesie cena Milestone'a przy przedluzeniu umowy(z 60 czy 70, na longplay 69) Raportuj

    • @RafalMateja pisze:

      Postpaid 69 to Swobodny Internet 3 (Longplay 69 + 2gb danych za 30zł), przedłużając umowę z tym pakietem telefon kosztuje Cię 299zł.

      Gdy chcesz przedłużyć ze zwykłym Longplay 69 telefon kosztuje 699zł. Raportuj

      • shin pisze:

        i o taką rzeczową odpowiedź mi chodziło. Dziękuję bardzo, klamka zapadła, biorę Milestone'a :) Raportuj

        • @RafalMateja pisze:

          Też dziś zamawiałem :) Raportuj

          • shin pisze:

            Zadzwoniłem ok. 19 do BOK potwierdzić ostatecznie, czy przy przedłużeniu z 70 na swobodny internet 3 i w razie wu od razu przedłużyć umowę. Niestety, Pani w BOKu proponowała stawki jak na stronie, a oferty SI3 z Milestone jeszcze nie ma i nie ma żadnych informacji na ten temat. Gdy powiedziałem że wczoraj ujrzał światło dzienne cennik gdzie taka oferta się znajduje, dostałem odpowiedź że póki co nie ma takiej możliwości. No cóż, poczekam jeszcze kilka dni aż opadną emocje i wtedy na spokojnie wezmę motke z salonu. Raportuj

  42. Piotrek pisze:

    Ja dziś zamówiłem w Long Play Telefon 69 aparat kosztuje zaledwie 449 PLN !! Ponawiam pytanie, czy w zestawie znajduje sie karta pamięci microSD 8 GB ? Wie ktoś może ? Raportuj

  43. Jakub pisze:

    A wie ktoś czy znajduje się w komplecie stacja dokująca? Raportuj

  44. jacek pisze:

    Marcinie, a ci wasi konsultanci co za głupoty opowiadają,ze ta Motorola dopiero dotrze do salonów pod koniec kwietnia??? Przykład: Zielona Góra Media Markt stoisko Play Raportuj

  45. Piotrek pisze:

    Otóż okazuje się, że w zestawie jest karta pamięci microSD 8 GB na której znajdują się programy i mapy. Ja dzisiaj zamówiłem telefonicznie, już telefon został wysłany, dostałem informację smsem z numerem przewozowym firmy kurierkiej DPD. Dziś zamówiony telefon jutro u mnie będzie – szybkie działanie, to mi się podoba, hehe Raportuj

  46. deepbluesea pisze:

    U mnie tak samo jak Piotrek. Wczoraj złożyłem zamówienie a dzisiaj dostałem SMS'a że paczka została wysłana, a z numerem przesyłki odsyłają mnie na stronę DPD :) Tylko ciekawi mnie jak wygląda podpisywanie tego aneksu. Trzeba go oddać kurierowi czy jak? Czy może w salonie? A jeszcze info dostałem info że kasę się płaci kurierowi za telefon. Ale czy płaci się za przesyłkę? Raportuj

    • Krzysztof pisze:

      To znaczy że tak jak ktoś pisał nie ma kolejki zamówień… albo jest odwrotna bo ci którzy zamówili teraz od razu dostają potwierdzenie wysłania a ci którzy zamówili wcześniej i logicznie powinni być obsłużeni na początku, a zostają odłożeni na koniec… ;-/ Raportuj

  47. Konrad pisze:

    A mój Milestone leży w salonie i czeka sobie na mnie :D Pani konsultant nie dość, że całkiem ładna to była tak miła, że schowała "słuchawkę" do szuflady aż dozbieram kasę. Dziś po raz pierwszy miałem go w rękach… Wrażenia naprawdę niesamowite. W końcu moi drodzy mamy idealne połączenie świetnie wykonanego telefonu (design to rzecz gustu) oraz bardzo stabilnego i bogatego oprogramowania. Raportuj

  48. Slawomir pisze:

    Piotrek, deepbluesea – jak to?! JA zamowilem jeszcze w marcu przez eShop w przedsprzedazy, Pani dzwonila i potwierdzila zamowienie i teraz czekam i nic, ani telefonu, ani zadnej informacji… Raportuj

    • AdamZ pisze:

      To samo, nie jesteś sam. Raportuj

    • KarolK pisze:

      Moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji 30 marca. Od tego czasu eshop nie wysłała mi żadnych miali, więc wkońcu to ja napisałem do nich maila. Spytałem czy moge prosić o bardziej precyzyjną datę realizacji zamówienia (na stronie eshopu pisze: realizacja zamówień w kwietniu, co jest dość rozległym przediałem czasu) oraz czy mogą dla mnie sprawdzić czy znalazłem sie w pierwszej 100 szczęśliwców, którzy dodatkowo otrzymają stacje dokującą. W odpowiedzi dowiedziałem sie, że nie podadzą mi konkretniejszej daty realizacji, ponieważ jej nie znają, a to czy jestem w pierwszej 100, mogą określić dopiero po realizacji zamówienia. W tym momencie postanowiłem anulować swoje zamówienie i spróbować nabyć telefon w salonie.
      W salonie najpierw przeniosłem swój dotychczasowy numer do play (jeden z dodatkowych powodów, dla którego zmieniłem zdanie na kupno telefonu bezpośrednio w salonie) – ta część poszła całkiem sprawie. Następnie podpisanie umowy, skończyło sie tylko na próbie, ponieważ pracownik salonu, nie mógł wprowadzić numeru IMEI telefonu do systemu. Z rozmowy pracowników zrozumiałem że taka sytuacja ma miejsce nie pierwszy raz (podobno również z HTC Hero sytuacja była podoba). Pracownik skwitował całą sprawę, mówiąc że play wprowadził telefon czym prędzej do sprzedaży nie dociągając wszystkich formalności do końca. "Zarezerwowano" dla mnie słuchawke i powiedziano, że zadzwonią jak sprawa sie rozwiąże.
      W mojej skromnej opini praktyki eshopu zasługują na pogardę, nie jestem zawisty i naprawde gratuluje wszystkim, którym udało się szybko zrealizować zamównie w eshopie, ale gdzie tu sprawiedliwośc? Wygląda to tak, jakby w całym eshopie, nie było systemu kolejki. Najbardziej niezrozumiałe dla mnie będzie, jeśli stacje dokujące trafią do ludzi, których zamówienie zostało zrealizowane najwcześniej, a nie do tych, którzy złożyli swoje zamówienie najwcześniej. Dodatkow trzeba ndamienić, bardzo słaby kontakt z eshopem, na odpowiedzi czeka się naprawde długo (np ciągle nie dostałem podwierdzenia anulowania zamównia, a wysłałem już tam 3 maile).
      Pomimo tych wszytkich nieprzyjemnośc, z niecierpliowscią czekam na swoją motorole i wszystkim, którzy również jak ja nie mogą sie doczekać, życze jak najkrótszego czekania, pozdrawiam.
      Raportuj

      • 2faces pisze:

        mozesz mi proszę wysłać numer zamówienia, bardzo chętnie to wyjaśnimyRaportuj

        • deepbluesea pisze:

          2faces, możesz napisać mi jak wygląda sprawa z podpisywaniem tego aneksu przy przedłużaniu? przy kurierze i się go oddaje mu czy może trzeba pójść do salonu? I sprawa taka czy płaci się za kuriera dodatkowo? Bardzo bym prosił o udzielenie odp :) a tak nawiasem jeszcze dodam że coś dziwne że wciąż nie mogę sprawdzić statusu przesyłki bo piszę że błędny numer. dziwne Raportuj

          • KarolK pisze:

            Wydaje mi sie, że gdzieś w FAQ eshopu pisze, że numer jest aktywny dopiero na następny dzień (w znaczeniu dopiero jutro będziesz mógł sprawdzić co sie z paczką dzieje). Raportuj

        • KarolK pisze:

          Nie wiem czy chodziło o mnie, czy o kolege poniżej mnie, ale jesli jednak o mnie, to prosze podać maila lub napisać bezpośrednio do mnie (egzepl@gmail.com) . Nie wiem jak sie tutaj wysyła PM (a nie uważam aby to najlepsze miejsce do podawania numeru zamówienia). Raportuj

      • AdamZ pisze:

        Ja złożyłem zamówienie 26 marca, zero kontaktu ze strony eshopu. Dzisiaj dzwoniłem dowiedzieć się, kiedy zostanie zrealizowane moje zamówienie i otrzymałem odpowiedź, że nie wiedzą, może w przyszłym tygodniu. Ciekawe jak będzie z tymi stacjami dokującymi skoro niektóre zamówienia są realizowane natychmiast a inne leżakują. Raportuj

      • Mart pisze:

        Ja zamówienie złożyłem 24 marca i do tej pory poza potwierdzeniem złożenia zamówienia nic się w sprawie nie ruszyło… jak faktycznie dla normalnych klientów telefony będą już jutro w sklepach, czy są już wysyłane dla tych co przedłużają umowę, to ta przedsprzedaż jest po prostu kpiną Playa. Raportuj

  49. Krzysztof pisze:

    Mnie tam nie dziwi w najmniejszym procencie to że cena wzrosła o te 500zł… Dokładnie tego się spodziewałem dlatego zamówiłem ją przez eshop już 2 tyg temu. Dla osób bardzo zaskoczonych i oszukanych można tylko dodać że e-commerce playa i play to zupełnie inne firmy, a po premierowe podwyżki można było już zaobserwować w przypadku HTC HERO wystarczyło tylko poczytać. Raportuj

  50. shin pisze:

    oczywiscie chodziło o cene 299 za telefon w przypadku SI3 Raportuj

  51. Piotrek pisze:

    Aneks do umowy, 1 egzemplarz jest dla Ciebie, drugi podpisujesz i dajesz kurierowi, do salonu Playa nie musisz chodzić. Kasiorke za telefon płacisz kurierowi, przesyłka jest za darmo także uiszczasz tylko kwotę za telefon. Własnie sprawdzalem status przesylki na stronie DPD i paczuszka wyszła z sortowni, jutro zostanie do mnie dostarczona, już nawet zamówiłem na allegro zestaw motoroli czyli futerał + dwie folie ochronne na wyświetlacz. Trzeba dbać o swoją nową zabawkę :) Raportuj

  52. Krzysiek pisze:

    Śmieszna sprawa wynikła w związku z tymi datami zamówień. Nawet w eshopie potwierdzili że jakiś bałagan się zrobił i ci którzy zamówili ostatni dostaną telefony pierwsi za to względnie pierwsi zamawiający troche poczekają…. Raportuj

    • Slawomir pisze:

      brawo! czyli o stacji mozna zapomniec ;/ to chyba szybciej wyjdzie anulowac zamowienie i zamowic w salonie. Czy moze to nieprawdziwa informacja, Panie Rzeczniku? Raportuj

      • miken pisze:

        W salonie powiedzieli mi, że jeśli zamówię to będzie w przeciągu 2 dni… tak od ręki go nie ma… tylko na zamówienie… a na moją Motorole czekam od 30 marca… i jakoś doczekać się nie moge chyba rzeczywiście zamóię i po weekendzie odbiorę w salonie… bo to nie ma sensu… a może jeszcze szybciej bedzie zamówić fon w sklepach EURO bo tez mają i to z uchwytem samochodowym za 1799 PLN… jak dla mnie bomba… :-) Raportuj

        • Krzysiek pisze:

          dobrze by było żeby wypowiedział się ktoś z PLAYa co się dzieje i czy się dzieje, bo wiadomo konsultanci różnie mogą informowac jednak jak widzimy pewne zaburzenia występują. Raportuj

          • miken pisze:

            Tia… napisałem i tu i na maila Gruszkowego, że może jakieś info, kiedy zaczna rozsyłać… i co i jak… bo wszyscy ciekawi i znieceirpliwieni, ale wiadomo. My wiedziec nei musimy… z tym, że chyba zapominają, że póki umowy nie podpisaliśmy to niczego odbierać nie musimy… kurier przwiezie i i zabierze z powrotem… Raportuj

            • Slawomir pisze:

              Przed chwila dostalem maia, ze zmienil sie status zamowienia z "Przyjete" na "Przekazane do realizacji" wiec moze jutro bedzie :) tylko ciekawe co ze stacja dokujaca… Raportuj

            • miken pisze:

              Ja już nie liczę na stację… u mnie też zmieniło status i dzwonili do mnie w tej sprawie… ;-) teraz licze poprostu na to, że jednak uda sie mi to dostarczyć jutro na przykład :D Raportuj

  53. uki pisze:

    i ludzie !!!!!! nie pytajcie ile bateria trzyma bo mnie krew zalewa bo nie poto kupuje sie tAKI kom z ekranem 3.7 cala i najwieksza rozdzielczoscia wsrod androidow zeby bateria tydzien trzymala . ten telefon jest dla ludzi online non stop ktorzy nietylko dzwonia i esuja ale i kozystaja z wielu innych rzeczy!! zreszta ja mam stacje dokujaca i jak przychodze do domu to wkladam j Milestona w stacje i zawsze mi sie automatycznie podladowuje wiec nawet niewiem ile trzyma. dzwonisz i tylko esujesz??? ten kom nie jest dla ciebie !!!!! chcesz zeby bateria trzymala tydzien kup se nokie 3310 . Raportuj

  54. uki pisze:

    wkoncu telefon wykonany tak jak powinien byc a nie te wszystkie pseudo higendy innych firm z plastiku udawajacego niewiadomo co !!!! jest to najlepiej wykonany na ta chwile smartfon z androidem na ryku jak nie wogole !!!!!! niech inni sie ucza od Motoroli jak powinno sie projektowac i wykonywac komy.. co jak co ale motka zawsze tu byla swietna pod tym wzgledem. Milestone juz stal sie kultowym i przelomowym modelem. To jest wieki powrot Motoroli . Niech teraz tylko inne wejda do nas min . i1, backflip ktore beda bardziej dostepne dla mas. Z takim portofilo Motka osiagnie duzy sukces !! Brawo Motorola . Brakowalo mi komow tej firmy ……. ehh az sie łeska w oku kreci…. Raportuj

  55. KubaD pisze:

    A ja mam parę wątpliwości co do cenników. W przypadku innych modeli Cena telefonu w Swobodnym Internecie 69+30 jest o 500-700 pln niższa, niż w zwykłym LongPlay 69, natomiast na Milestonie zyskuje się jedynie 400 pln. Z czego wynikają takie różnice?Raportuj

  56. miken pisze:

    A ja jestem ciekawy keidy w koncu dostanę przesyłkę… czekam i czekam i doczekać się nie mogę… tel. trafił do magazynów 31 marca ale wyjść z nich nie może… w końcu się rozmyślę i odeślę kuriera z kwitkiem… ;-) Marcinie… no kiedy w końcu puścicie te przesyłki??? Raportuj

  57. uki pisze:

    wogole wyglad telefonu jest wedlug mnie powalajay! Motorola zawsze potrafila wyroznic sie z tlumu na tle innych producentow. teraz rynek zalewaja nas tanie dotykowce ktore wszystkie sa projektowane na jedno kopyto…bez zadnego polotu ..wlasnego stylu..sa bezduszne..a Motorola??/Modelem Milestone czy backflif potrafi sie wyruznic !!!!! Motorola wedlug mnnie robi w tej chwili najbardziej stylowe , oryginalne i najlepiej wykonane smartfony i wiem ze to jest dopiero poczatek…. bo widac ze Motorola dostala wiatru w zagle i napewno jeszcze nieraz nas zaskoczy ^^ Cieszą mnie te obecne sukcesy Motoroli min.< Motorola Droid /Milestone najlepszy smartfon 2009 roku wedlug pc word, najlepszy gadzet wedlug magazynu Times > i lepsze czasy dla firmy ktora wkonu stworzyla pierwszy kom na swiecie. Raportuj

  58. deepbluesea pisze:

    Dzisiaj dostałem już MILESTONE! :) Ku mojemu zdziwieniu dostałem również stację dokującą. szybko poszło i sprawnie wszystko :) Raportuj

  59. deepbluesea pisze:

    przedwczoraj. 6 kwietnia Raportuj

    • Mart pisze:

      o ku… a ja złożyłem 24 marca… dziś po interwencji dostałem e-maila, że niby jeszcze dwa dni robocze mam czekac… nie wiem, czy się cieszyć ;( Raportuj

  60. Krzysiek pisze:

    Czyli jednym słowem PLAY wypiął się na zasady i olał ludzi zamawiających wcześniej obsługując ich na końcu a stacje dokujące rozdając 100 ostatnim osobom… po prostu świetnie. Panie rzeczniku co tako rzeczesz nam w tej sytuacji prócz tego że ostatecznie klientów ma się lekko gdzieś? Raportuj

    • Slawomir pisze:

      Dzisiaj dostalem telefon, wraz ze stacja dokujaca :) Pisalem wczesniej do Pana Marcina w tej sprawie i okazuje sie ze czesc ludzi zrezygnowala z wczesniejszych zamowien i dlatego Ci, ktorzy zamowili nawet kilka dni temu zalapali sie jeszcze na ta pule 100 stacji dokujacych, zatem Krzysiek tez powinienes dostac stacje :) PS. Zadna rewelacja ta stacja, mialem nadzieje, ze bedzie wyjscie na glosniki z niej, zeby podpiac zewnetrzne, no ale i tak fajnie, ze jest no i + ze druga ladowarka z nia przychodzi :) Pozdrawiam i przepraszam za uzycie "wyruchali nas" bo to nie prawda jak sie okazuje :> Raportuj

      • Krzysiek pisze:

        Miło słyszeć ze jeszcze jest szansa na taki obrót sytuacji jednak ja nawet nie liczyłem na tę stację :) MI bardziej zależało na wczesnej wysyłce a tu niestety od tyłu poszło… A wspominając o stacjach chciałem tylko podkreślić że w pewnych wypadkach ta kolejność prócz różnicy czasowej miała jakieś znaczenie ;)

        Pozdrawiam Raportuj

  61. smd pisze:

    a czy play podobnie jak verizon bedzie dodawal wlasne naklejki na pokrywe baterii tak zeby nie wypadala ? :-) Raportuj

  62. Łukasz pisze:

    W najbliższych dniach chce podpisać umowe z play w taryfie play biznes 50 i wziąć właśnie tą motke. Jednak interesuje mnie dokupienie pakietów internetowych. Czy jest możliwość kupna pakietu 100mb za 5zł w strefie taniego internetu tak jak w taryfach prywatnych czy tylko 500mb i 1gb? Czy prawdą jest,że blokując internet poza strefą 3g play(strefą taniego internetu) blokuje się również mmsy? Przecież apny dla internetu i mmsów są różne. Drugie pytanie dotyczy pakietu wprowadzonego 30 marca a mianowicie pakiet 25mb za 5zł(jest to pakiet działący poza strefą taniego internetu). W regulaminie tego pakietu a konkretnie w opcji "dla kogo" nie ma wymienionych taryf biznesowych,ale w taryfach prywatnych ten pakiet nie jest w ogole widoczny w dodatkowych usługach. Będe bardzo wdzięczny za pomoc,ponieważ w salonie nie dostałem jednoznacznych odpowiedzi. Raportuj

  63. Piotrek pisze:

    Powiem tak : Telefon jest KOZACZEK :) Mistrzostwo swiata, naprawde solidna urządzonko :) Nie wiem tylko jak ustawić polskie znaki np. w smsach, drażni mnie też to, że nie pokazuje ile znaków sie piszę podczas pisania smsa, nie odlicza ani nic takiego, niewiecie czy da się to gdzieś ustawić ? Raportuj

    • hellomoto pisze:

      ziom jak ma sie androida to nikt nie kozysta z fabrycznych aplikacji jak sa darmowe i o niebo lepsze !!! sciagnij z android markiet HANDCENT SMS !!! jest rewelacyjne Raportuj

  64. deepbluesea pisze:

    kurcze mam pytanie, mam router vectry thomson tcw-750-4 i mam problem z połączeniem się przez wifi. ma ktoś podobnie ? :P Raportuj

  65. hellomoto pisze:

    ja mam huwei d100 i łaczy sie rewelacyjnie z i Raportuj

  66. hellomoto pisze:

    jak ma ktos pytania wysylac email hellomotoluke@gmail.com Raportuj

  67. Ela pisze:

    Kupiłam Milestona w sobotę (mieli tylko 2 sztuki, ale się załapałam) i nie mogę się oderwać od tego fona, straszny pożeracz czasu;-). Warto ściągnąć instrukcję obsługi ze strony Motoroli, bo różne szczegóły są wyjaśnione. Poza tym stronkahttp://smartmobile.pl/tag/milestone i filmiki na Youtube i…..wracam do Motki Raportuj

  68. Piotrus pisze:

    wie ktoś może jak się otwierają pliki w Wordzie i Excelu na Motoroli i czy w ogóle ona to obsługuje? mam na myśli wiadomość na maila z załącznikiem w telefonie. Odpowie ktoś???????????????? Raportuj

  69. Piotrus pisze:

    czy nie ma z tym problemu jak w blackberry? Raportuj

  70. deepbluesea pisze:

    prawdopodobnie jest do tego aplikacja. poszukaj na stronach o androidzie. Raportuj

  71. noname pisze:

    cena doładowań + cena telefonu > cena nówki w sklepie
    teraz pytanie gdzie taniej wychodzi ?
    dla mnie bezsens

    powodzenia życzę Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty