No to testujemy! Na pierwszy ogień Notka SMS

Udostępnij

Teraz w Play możesz pomóc tworzyć nam nowe usługi! Wypróbuj nasze propozycje w wersji beta i podziel się swoją opinią! Dzięki Tobie usługi mogą stać się lepsze, łatwiejsze w użyciu, bardziej przydatne. Chętnie Cię wysłuchamy!

Ruszamy z akcją ?Testuj usługi z Play?. Na razie oddajemy w Wasze ręce jedną usługę ? Notkę SMS beta, ale jeszcze w kwietniu możecie się spodziewać kolejnych propozycji. Usługi w ramach akcji są udostępniane bezpłatnie.

 Nasza pierwsza beta ? Notka SMS to propozycja dla osób, które nie używają poczty głosowej.

 Jeśli chcesz wiedzieć kto do Ciebie dzwonił i po co, włącz SMS Notkę beta.

 Jak to działa?

 1.      Włącz przekierowania połączeń na numer 790998729 ? możesz włączyć je dla przypadku gdy: nie odbierasz, jesteś poza zasięgiem lub wyłączony i/lub gdy prowadzisz inną rozmowę.

 2.      Każdy dzwoniący do Ciebie w przypadku gdy nie możesz odebrać usłyszy komunikat, że jesteś niedostępny i będzie miał możliwość wysłania Ci bezpłatnej Notki SMS o jednej z 3 treści:

 a.      Proszę o pilny kontakt

 b.      Zadzwonię do Ciebie później

 c.      Odezwij się w wolnej chwili

 Dzięki temu od razu wiesz, czy przegapiłeś coś ważnego!

Uwaga ? włączenie usługi w wersji beta, powoduje wyłączenie usług Informacja o nieodebranym połączeniu oraz Już w zasięgu.

 Jak włączać i wyłączać przekierowania

 Przekierowania w wybranym przypadku ustaw kodem:

  • gdy zajęty               *67*790998729#
  • gdy nie odpowiada  *61*790998729#
  • gdy nieosiągalny     *62*790998729#    

 Przekierowania w wybranym przypadku skasuj kodem:

  • gdy zajęty                   #67#
  • gdy nie odpowiada     #61#
  • gdy nieosiągalny        #62#    

Usługa jest bezpłatna ? nie płacisz ani abonamentu za usługę, przekierowania na numer 790998729 są również bezpłatne. Dzwoniący do Ciebie płaci jak za połączenie do Ciebie, według swojego cennika. Wysyłana przez usługę SMS Notka jest bezpłatna.

Zobacz więcej

40 KOMENTARZE

  1. Włączyłem, chciałem wypróbować ale po odrzuceniu połączenia (sygnał zajętości) użytkownik który do mnie dzwoni słyszy następujący komunikat:
    "Tu system poczty głosowej, podaj numer użytkownika któremu chcesz zostawić wiadomość i poczekaj lub podaj swój numer telefonu i poczekaj."

  2. a Ja mam małą uwagę ;) opcja aby ta usługa działała również w przypadku przekierowania *21# Pozdro

    PS-smsa nadal nie ma :P

  3. a mnie za chiny nie działa #67# – nie da się wyłączyć tego przekierowania w żaden sposób.

    najpierw "błedny kod mmi" potem "usługa wyłączona" ale *#67# daje odpowiedź:
    "przekierowanie połączeń
    Głos: +48790998725"

    jak to wyłączyć?

    • Przekierowanie na +48790998725 pojawi się zawsze w przypadku wyłączenia innych przekierowań – jest to standardowy komunikat (głosowy) Play o zajętości/niedostępności i Twój rozmówca nie płaci za odsłuchanie tego powiadomienia.

      • no spoko, ale jak to wyłączyć? mam włączone przekierowanie "kiedy niedostępny" i "kiedy nie odbiera"
        a tego nie chcę. włączyłem "połączenie oczekujące" i też nie pomaga.

        • Przekierowania na +48790998725 nie wyłączysz. Tak, jak napisałem: sprawia to, że jeśli Twój numer jest zajęty, rozmówca usłyszy zamiast sygnału zajętości miły głos "Przepraszamy, wybrany numer jest zajęty…". I ani Ty, ani osoba próbująca się do Ciebie dodzwonić nie płaci za taką próbę połączenia. I jeszcze jedno: dzięki temu dostajesz informację SMSem, że ktoś próbował się do Ciebie dodzwonić. :)

          • Oczywiście że płaci dzwoniący – kolejne naciągactwo play którego nie da się wyłączyć. Właśnie sprawdziłem biling wszystkie połączenie z wyłączonym telefonem. Tego cholerstwa nie da się wyłączyć!

  4. Mam pytanie, kiedyś wysyłając smsa ze strony play po zalogowaniu u odbiorcy wyświetlał się mój numer telefonu, obecnie pojawia się jakiś numer 6610 czy wie ktoś dlaczego tak się dzieje i czy można to zmienić? Oraz mam propozycję zmiany, aby z zakładki kontakty dało się wysyłąć smsy bądź żeby w okienku wpisz odbiorców pojawiała się rozwijana lista kontaktów, w obecnej formie zakładka kontakty jest zupełnie bezużyteczna.

  5. działa ale:
    1) jest nierówna głośność komunikatów lektorki, poprawcie to
    2) czy korzystając z tych kodów można zrobić przekierowanie na inny numer? jeśli tak to czy/ile to kosztuje?
    3) gdzie można zasugerować zmiany w Play24? w poprzedniej wersji była taka opcja a teraz brak

    • Jeżeli chcesz zasugerować coś w Play24, to robi się to w zakładce zgłoszenia. Jest tam specjalna opcja na liście wyboru tematu. Od razu uprzedzam, że powstaje normalne zgłoszenia na które (czasem) dostajesz głupie odpowiedź. Kiedyś nie odpowiadali…

      Co do nierówności głosów, to też to zauważyłem ;)

  6. Trzeba będzie przetestować jak już się wymyśliło nazwę:P
    Marcinie- ja właśnie w tej spawie tj " usługa bez nazwy" wysłałem do Ciebie już jakiś czas temu 2 maile i cisza…
    Czy mógłbyś sprawdzić/przeczytać i odpowiedzieć na nie?
    Pozdrawiam

  7. Moim zdaniem niewiele osób będzie z tego korzystać w rzeczywistości…

    Co z usługą BIS (Blackberry Internet Service) dla klientów indywidualnych? Jest szansa na jej pojawienie się czy nie za bardzo? Chciałbym kupić terminal BB, ale jakoś nie ciągnie mnie do zmiany operatora.

  8. Fajnie, tylko z moich obserwacji trzeba zmienić pierwszy komunikat, bo po jego odtworzeniu ludzie się rozłączają. Nawet nie dochodzą do wyczytywania tych 3 opcji.

  9. Bez mojej wiedzy włączono coś czego nie potrzebuję i nie chcę. Nie mogę tego dobrodziejstwa wyłączyć.
    Uważam że jeśli operator tego nie umożliwi to trzeba jego zmienić, na szczęście jest taka możliwość.

    Krzysztof D

  10. Mam kilka pytań dotyczących Notki?!?
    Ale głównie chodzi mi o to czy są jakieś krótkie kody (włącz-wyłącz)usługę?oraz czy osoba do mnie dzwoniąca niezależnie z jakiej sieci ponosi jakieś koszty za odsłuchanie nagranej wiadomości od operatora?i jeszcze jedno,czy można ustawić własną wersję nagrania dla Notki?coś w stylu syntezatora głosu?
    Bardzo proszę o jakieś info na blogu lub na gg:15648608,lub na e-mail:[email protected]
    PRINCEdonatello

  11. Po wpisaniu *#62# pojawia się numer 48 790998725. Jeśli to jest numer do przyjmowania zgłoszeń czy SMS to jak to odsłuchać bo wpisanie 790 200 200 i 1 oraz podaniu swojego numeru i # mówi automat ze takiego numeru nie ma

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości