Tako rzecze rzecznik Play

Nowogard

W nawiązaniu do informacji i plotek o potencjalnych nadużyciach w punkcie sprzedającym nasze usługi w Nowogardzie, pragnę poinformować, że od kilkunastu dni trwa postępowanie wyjaśniające całe zdarzenie. Przedstawiciele operatora kontaktują się bezpośrednio ze wszystkimi klientami którzy zawierali umowy w tym punkcie w ciągu ostatnich miesięcy. Każdy przypadek jest dokładnie weryfikowany. W przypadku stwierdzenia nadużycia Klient zwalniany jest automatycznie z wynikających z tego faktu zobowiązań w stosunku do operatora. Klienci nie są wpisywani do rejestru dłużników.  Podsumowując dwa tygodnie pracy zespołu weryfikacyjnego mogę tylko skomentować, że doniesienia o skali problemu są kilkukrotnie przesadzone.

Komentarze

  1. consiu napisał(a):

    A ja sie pytam: Gdzie byli rodzice? :D

    nie no a tak szczerze to wogóle czemu takie sytuację powstają. To już drugie miasto z takimi problemami. Przez takie posunięcia możecie stracić klientów bo będą się bać ze oni tez będą z lewymi umowami.Raportuj

  2. Anka napisał(a):

    E tam doniesienia Playa są przesadzone w Erze to dopiero jest gruba afera w którą zamieszany jest nawet szef Polsatu.. Szczerze to zawsze miałam podejrzenia jak jeden człowiek moze osiagnac w tak krótkim czasie… Oby Playa takie afery NIGDY nie spodkały bo po problemach z roamingiem (przelogowywanie sie do Plusa) które nadal wystepuja byłby to gwózdz do tumny.. A szkoda by było… to dynamicznie rozwijajaca sie firma! :)Raportuj

  3. […] This post was mentioned on Twitter by viatr, Blog Play. Blog Play said: Nowogard http://tinyurl.com/3ymt85s […]Raportuj

  4. Play2faces napisał(a):

    jahu, przecież nie można się logować do Plusa, ustawiliśmy przecież podobno blokadę z uwagi na stan darmowy. Raportuj

  5. Petece napisał(a):

    A mozesz skomentowac afere w petecowie?Raportuj

  6. MaZ napisał(a):

    "że doniesienia o skali problemu są kilkukrotnie przesadzone" taka afera nigdy nie powinna mieć miejsca… Raportuj

  7. Prowokator napisał(a):

    A ja mam inne pytanie. Moja umowa powinna sie skonczyc za 17 dni.
    Czy sie skonczy nie mam pojecia poniewaz panowie w punkcie play – gdzie ?, te informacje podam tylko zainteresowanym – grali mi na nosie… pierwszego dnia dowiedzialem sie ze rezygnacje mam przyniesc do salonu, przynioslem i tam dostalem 2 rozne adresy pod ktore mam ja wyslac… w koncu doszlismy do ostatecznego adresu. W miedzy czasie zostalem wysmiany za powod rezygnacji – przepraszam ale co to interesuje sprzedawce ?, zreszta powod byl jasny "Brak satysfakcjonujacej oferty abonamentowej" i docinki pana z salonu, ze klientom sie podoba malo mnie interesuja – mnie nie odpowiadaja.

    Nie wiem jak wyglada sposob rozpatrywania takiej rezygnacji bo w salonie pan mowil mi, ze decyduje o tym data pieczatki, pozniej ze data stepla, a pozniej jeszcze cos snul pod nosem… W kazdym badz razie na stronie play nie widze zadnej infromacji o rezygnacji, nie mam tez zadnych telefonow z BOK. Przyznam ze cala ta sytuacja dosyc mnie irytuje.

    Pozdrawiam Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty