Tako rzecze rzecznik Play

brakuje 77

Już 199 923 klientów PLAY korzysta z e-faktury!!! Super wynik. Pomóżcie nam dobić do dwóch stów ;-)  a potem do trzech i tak dalej!

Komentarze

  1. Helmut Hazelnut napisał(a):

    OK, obniżę wam koszty dystrybucji, co będę mieć w zamian? Nie na 1 miesiąc, ale do końca umowy. Raportuj

  2. Piotr Boruta napisał(a):

    dostaniesz 30 minut na 6 miesięcy to mało ? Raportuj

  3. jacek napisał(a):

    Ile kosztuje duze koncerny wysyłka 1 faktury klientowi? Raportuj

  4. widex napisał(a):

    Prawie jak 40 i 4Raportuj

  5. Bart napisał(a):

    Oj z rachowaniem to rzecznik jednak ma spore problemy… Raportuj

    • Bart napisał(a):

      No i właśnie w magiczny sposób 199 933 zmieniło się na 199 923 i tym oto cudownym sposobem tytuł wpisu stał się poprawny :P Raportuj

  6. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Pomożecie? Pomożemy.

    Brakuje tylko 67 a nie 77. Raportuj

  7. Anthony napisał(a):

    Witam
    Cztyam tego bloga od jakiegoś czasu i widzę brak jakichkolwiek zmian w playu oprócz wprowadzania usług bardzo innowacyjnych i bardzo przydatnych, ale uznaje ze pan Marcin powinie zrobić lub nakłonić do porządku w wewnątrz playa. Tu podaje jako przykład kuriozalnej procedury włączania e-faktury w trakcie trwania umowy. Czy nie mozna tego naprawdę uprościć do jednego kliknięcia, w W# to jest JEDNO i tylko JEDNO klikniecie aby włączyć tą usługę. jednak zdaje ze PLAY chce mieć każde klikniecie udokumentowane na paru stronach A4.
    Drugim Kuriozalnym przykładem jest że nic nie można załatwić w salonie PLAY ze spraw formalnych np pogląd do nie jasnej faktury przez pracownika salonu.
    Uznając na koniec moich rozważań że ważni w playu powinni zając sie pierw tymi kwiatkami(powyżej wymieniłem dwa, ale na pewno znajda sie ich wiecej).
    Pozostałe zasługi PLAYA są bez żadnych dla mnie minusów np przyzwoite ceny telefonów. Raportuj

    • gdfg napisał(a):

      Mylisz efakturę z elektronicznym obrazem faktury!!!

      2. Wyrażenie zgody przez odbiorcę faktury na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej

      Faktury mogą być przesyłane w formie elektronicznej pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody przez odbiorcę faktury(par.3 ust.1). Zgoda może być wyrażona w formie pisemnej lub elektronicznej (par.3 ust.2). Jeżeli ta zgoda jest wyrażona w postaci elektronicznej, należy zagwarantować autentyczność pochodzenia i integralność treści poprzez zastosowanie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym certyfikatem kwalifikowanym (par.3). Raportuj

  8. goral2099 napisał(a):

    "Już 199 933 klientów PLAY korzysta z e-faktury!!! Super wynik." Ciekaw jestem czy mnie, posiadacza dwóch abonamentów: telefonicznego i internetowego, liczycie w tych swoich statystykach jako dwóch klientów czy jako jednego… :). Raportuj

  9. frasag napisał(a):

    Dajcie laptop za 1 zł i ryczałt bez limitu za 9 zł to się zgodzę Czekam na ofertę.Raportuj

  10. qwerty napisał(a):

    KOLEKTYW odpal kalkulator i przelicz……………………..Raportuj

  11. frasag napisał(a):

    Dajcie laptop za 1zl i ryczalt bez limitu za 9zł to się zgodzę.Raportuj

  12. […] This post was mentioned on Twitter by viatr, Blog Play. Blog Play said: brakuje 77 http://tinyurl.com/34ctmoq […]Raportuj

  13. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    a masz obydwie usługi podpięte pod jedno konto czy tez oddzielnie? Raportuj

    • góral2099 napisał(a):

      No właśnie mam dwa różne nr kont abonenckich. Jak miałem papierową wersje faktury to dostawałem dwie koperty oddzielne. Głupie to trochę ale teraz wiem że ma to swój cel…magia cyfr :). Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        nie lepiej mieć wszystko ma jednej fakturce? w taki sposób 3 numery są u mnie na jednej fakturce Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Jeżeli masz internet i telefon na jednej fakturze to jak zrobisz reklamację bo masz problemy z internetem i za niego nie zapłacisz bo regulamin przewiduje taką opcję. A zapłacisz tylko za telefon to zablokują ci nie tylko internet ale i telefon mimo iż za niego zapłaciłeś.
          Dlatego biorąc internet i telefon bierzcie zawsze osobno.
          Po za tym nie odliczycie internetu od podatku na podstawie e-faktury. Raportuj

          • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

            każda sytuacja ma swoje wady i zalety, niech każdy weżmie kartkę A4 i wypisze wszystkie za i przeciw

            np. ja mam internet od kablówki, dlatego opłacało mi się połączyć konta z nr telefonów w jedno,

            wydaje mi się, iż e-faktury można odliczać od podatku, obrazy faktur także Raportuj

          • góral2099 napisał(a):

            Jest możliwość odliczania neta na podstawie e-faktur z tego co czytałem. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Jesteście pewni ?? Bo niedawno jeszcze czytałem że nie biorą pod uwagę e-faktur. Raportuj

            • pawel napisał(a):

              United, Polska nie ma systemu precedensu prawnego. Jeden wyrok nie stanowi prawa dla wszystkich. Mamy ustawy. Każdy Polak musiałby zakładać własną sprawe w sadzie administracyjnym.

              A co do e-faktur, to mozna ją "uwiarygodnić" za pomocą dowodu przelewu. Raportuj

            • United napisał(a):

              ale wyrok NSA bedzie mial zastosowanie dla wszystkich. Faktury elektorniczne i obrazy faktur beda mialy takie samo znaczenie. Raportuj

            • pawel napisał(a):

              Polski wyrok nie tworzy prawa. Może być jedynie punktem odniesienia dla sądu, który będzie rozpatrywać Twoją sprawę. Urząd skarbowy w sprawie Nowaka nie przejmie się wyrokiem w sprawie Iksińskiego nawet jak im Nowak pod nos podsunie orzeczenie.

              By rozstrzygnięcie miało zastosowanie dla wszystkich, potrzebna jest zmiana przepisu, by był jasny i dosłowny. Jeżeli to nie nastąpi, to będzie to jedynie gdybanie. Raportuj

          • góral2099 napisał(a):

            A tak na marginesie to chyba nie tyle od podatku co od dochodu. A to znacząca różnica :). Raportuj

        • góral2099 napisał(a):

          Mnie to obojętne. Po prostu tak to zostało przydzielone "z urzędu" i tak zostało. Dziwiło mnie tylko jaki to Play jest rozrzutny posyłając tyle zbędnego papieru przez Polskę. A oszczędności na choćby takim czymś pewnie poszłyby w dziesiątki/setki tysięcy, bo pewnie nie jestem jedynym który tak miał. Raportuj

  14. Makarov napisał(a):

    Ja mam pytanie. Dlaczego już od 3 dni nie idzie sprawdzić cenników regulaminów na stronie playmobile.pl? Raportuj

  15. wroc napisał(a):

    A mi włączono efakturę bez mojej wiedzy i zgody!

    Przy podpisywaniu nowej umowy (na osobnym koncie) wyraziłem zgodę na fakturę elektroniczną (tylko dla tego konta), a ktoś mądry (lub kochany system) uaktywnił ją na OBU kontach. Co najlepsze dowiedziałem się tego dopiero po 6 dniach wraz z e-awizem.
    2 razy kontaktowałem się w tej sprawie z Biurem Olewania Klienta – raz powiedziano mi, że mam się udać do salonu i napisać zgłoszenie o wyłączenie efaktury i wysłanie wersji papierowej, w salonie okazało się, że mogą tylko odwołać zgodę, a duplikat mam zamówić w BOK.
    Zadzwoniłem drugi raz, a konsultantka powiedziała mi, że nie mogę zamówić duplikatu, bo mam aktywną elektroniczną, ja na to, że na tym koncie jest ona włączona bez mojej zgody, ona na to "nie włączamy efaktury bez zgody klienta"… i trzasnęła słuchawką!!!
    Wypełniłem już odwołanie zgody, teraz czekam na duplikat faktury i jakieś drobne odszkodowanie (sprawa w toku u osoby kompetentnej – Play4you).
    Wolałem jednak poruszyć tą kwestię publicznie, żeby sprawa nie została wyciszona.

    Teraz już wiem, dlaczego tylu klientów Play korzysta z e-faktury.

    P.S. Wasz BOK powinien zostać dawno zlikwidowany (lub bardzo ograniczony), a "zarządzanie kontem" powinno być samoobsługowe – jak np. w nowoczesnych bankach. Przez internet, lub Automatyczne BOK, bo klient nie dokona nigdy takich "szkód" jakie potrafią wasi "profesjonalni" konsultanci.
    Od strony informacyjnej Play 24 wymiata. Funkcja zarządzająca natomiast mocno kuleje.
    Naprawdę chciałbym, żeby wprowadzono jakieś pozytywne zmiany w kwestii posprzedażnej obsługi klienta, abym nie musiał z każdym problemem pisać do Play4you1/2, bo BOK raz rżnie głupa, innym razem ma mnie za intruza i rzuca słuchawką, a ja płacę abonament i mam prawo wymagać JAKOŚCI, a nie, żeby to wszystko JAKOŚ działało. Raportuj

    • Misio napisał(a):

      Tak sie zastanawiam, czy ciagłe pisanie o beznadziejnym BOK-u ma jakikolwiek sens. Nikt i tak sobie z tego nic nie robi… A to dziwne, bo w prosty sposób mozna sobie poprawić wizerunek. Klienci w oczywisty, przejrzysty sposób wskazują mankamenty a drogi operator ma to w głębokim poważaniu. I co? Nic się nie da zrobić? Z jednej strony budujemy pozytywny wizerunek nowoczesnej, przebojowej i zaangażowanej społecznie sieci a z drugiej lekceważymy sygnały od naszych klientów (czytaj chlebodawców). Raportuj

      • United napisał(a):

        rzeczywiscie – ciagle pisanie nie ma sensu.

        Ale to nie jest tak, ze play to olewa. Oni na prawde pracuja nad naprawa sytuacji. Ale niestety to nie zmieni sie w ciagu tygodnia czy miesiaca.. Raportuj

  16. waligrucha napisał(a):

    Jak włączę tę fakturę to pakiet 30 min sam się włączy czy trzeba coś grzebać? Raportuj

  17. Marco napisał(a):

    mozesz włączyc przez play24 :) Raportuj

  18. berdys napisał(a):

    Mnie bardziej interesuje, czy zrobicie promocje roamingowa na kraje, gdzie w lecie wyjezdza wielu polakow- np na chorwacje, BiH i Czarnogore. Nie obrazilbym sie, zeby w miesiace wakacyjne, przynajmniej w chorwacji obowiazywaly stawki jak w UE. Raportuj

  19. albatros napisał(a):

    Kilka tygodni temu wysłałem do Was zgłoszenie o e-fakture (to co dołączaliście do faktury), do dzisiaj nie została ona aktywowana… Raportuj

  20. mPablo napisał(a):

    Mogę być nudny? Mi brakuje we Freshu możliwości wykupienia pakietu wewnątrzsieciowych esemesów… Raportuj

  21. Th0mas napisał(a):

    A mi brakuje możliwości przeniesienia numeru z innej sieci przez internet tak jak jest w mbank mobile, czy GaduAIR Raportuj

    • kitek napisał(a):

      A nie ma takiej opcji myślałem że można to zrobic przez internet.U mnie właśnie zlikwidowali salon pleja.Udało mi się jeszcze podpisac nową umowę bez telefonu i wybrałem właśnie efakturę w tym tygodniu.W czerwcu kończy mi się umowa w plusie i właśnie chciałem przenieśc numer do pleja lub mobile. Raportuj

  22. Pablo-1986 napisał(a):

    Sieć ok, jedynie BOK mnie załamuje. Zgłaszałem reklamację z powodu braku przyznania mi bonusu w Play Fresh w ramach programu polecaj Play Znajomym, jednak nikt się nie zajął moją sprawą. Osoba polecona przeze mnie dostala bonus dnia 17 maja, a ja nic nie otrzymałem. Dodam,że oboje spełniliśmy warunki. W e-BOK jest komunikat informujący o tym że bonus został przyznany. Mój nr to: 692-897-465. Raportuj

    • 123 napisał(a):

      Mam dokładnie tą samą sytuację, po paru dniach zgłosiłem wszystko przez www, było to tydzień temu, cały czas pisze, ze sprawa jest rozpatrywana- ile to ma trwać?! Raportuj

  23. frasag napisał(a):

    Za te kilka minut to nie warto.Raportuj

  24. Nicki napisał(a):

    BOK ogólnie to wałki kręci takie, że szok. W salonach niekompetentne osoby pracują, namawiają klientów do rezygnacji, żeby podpisać z nimi na nowo umowę… Po prostu Salony to shit, a BOK to już porażka. Chciałem się przenieść do Play, ale od znajomych wszystkiego się nasłuchałem i podziękuję. Spychają wszystko jeden do drugiego i tak miesiąc czekasz na odpowiedź… Raportuj

    • Helmut Hazelnut napisał(a):

      Bo to jest prawda, w przypadku przedłużenia. Często bardziej się opłaca nie przedłużać umowy, tylko podpisać nową. Sam przykład idzie z Play w przypadku Play Online i promocji przez telesprzedaż i e-bok :) Raportuj

    • xxx napisał(a):

      co konkretnie masz na myśli mówiąc że salony to shit ? Raportuj

  25. United napisał(a):

    a widzicie nowy – zajebisty header? :D Raportuj

  26. Szymon napisał(a):

    Przepraszam za offtopic, ale nie wiem gdzie spytać: Czy da się jeszcze wziąć ofertę One Play/One play Pro?Raportuj

  27. Tomek napisał(a):

    dziwne macie procedury aby otrzymac e-fakture
    bylem w salonie i podpisalem jakas deklaracje, ze chce otrzymywac e-faktury ale to nic nie dalo przyszlo pismo, ze musze wyslac do playa kolejne pismo, ktore mialo przyjsc do mnie poczta ! nic nie pryszlo juz minelo 3 miesiace i mam gdzies wasza e-fakture. Jakby nie mozna bylo tego zalatwic za raz w salonie tylko sie bujac z tym jak za komuny Raportuj

    • xxx napisał(a):

      ale bajki opowiadasz Raportuj

    • Anthony napisał(a):

      zgadzam według mnie to jest kuriozalna procedura zeby roić tak dużo by nie mieć papieru w skrzynce
      ja musiłame sobie sam generować w play24 i wysłac do nich i zaplacic za wysyłke
      a do tego według mnie adres powinien być taki sam jak adres spółki a nie gdzieś ulokowany w polsce bez dokładnego adresu Raportuj

  28. szymkar napisał(a):

    Może by "ktoś" się tym BOK wreszcie zainteresował . Ja przeniosłem do play swoje numery z W3 i teraz tylko czekam na rozwiązanie umów. Mam już dość tego olewania przez osoby z BOK-u. To my płacimy za połączenie z BOK więc wymagamy załatwienia problemów. Raportuj

  29. xxx napisał(a):

    ale po co dzwonicie do tego bok ? aż tyle problemów macie ?
    Liczyć ludzie nie potrafią i dzwonić się zachciało … gdyby każdy był rozsądny i potrafił liczyć ilość telefonów do BOK spadła by o 50% lekko Raportuj

  30. pawel napisał(a):

    A po cholerę tam dzwonić, jak można napisać maila? Zawsze dostaje jasną i konkretną odpowiedz. Raportuj

  31. Rogi napisał(a):

    O właśnie, co na dzień dziecka? Bo się szykuję na Milestone. ;) Raportuj

  32. jahu napisał(a):

    Jak reklamowałem internet to też takie formatki kazali wypełniać a ja po prostu nie miałem zasięgu. Widzę że oni się w tym BOK-u nie czują :) Ja się cieszę że już nie mam u nich neta i nie wypełniam takich formatek :) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty