Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
dostaniesz 30 minut na 6 miesięcy to mało ?
a ci co mają stan darmowy to co mają za bonus? dodatkowe 30min do Play? :P
mają 30 minut do wszystkich :p
chyba, że NIE JEST to Long Play, to do Play i stacjonarne
A mi włączono efakturę bez mojej wiedzy i zgody!
Przy podpisywaniu nowej umowy (na osobnym koncie) wyraziłem zgodę na fakturę elektroniczną (tylko dla tego konta), a ktoś mądry (lub kochany system) uaktywnił ją na OBU kontach. Co najlepsze dowiedziałem się tego dopiero po 6 dniach wraz z e-awizem.
2 razy kontaktowałem się w tej sprawie z Biurem Olewania Klienta – raz powiedziano mi, że mam się udać do salonu i napisać zgłoszenie o wyłączenie efaktury i wysłanie wersji papierowej, w salonie okazało się, że mogą tylko odwołać zgodę, a duplikat mam zamówić w BOK.
Zadzwoniłem drugi raz, a konsultantka powiedziała mi, że nie mogę zamówić duplikatu, bo mam aktywną elektroniczną, ja na to, że na tym koncie jest ona włączona bez mojej zgody, ona na to "nie włączamy efaktury bez zgody klienta"… i trzasnęła słuchawką!!!
Wypełniłem już odwołanie zgody, teraz czekam na duplikat faktury i jakieś drobne odszkodowanie (sprawa w toku u osoby kompetentnej – Play4you).
Wolałem jednak poruszyć tą kwestię publicznie, żeby sprawa nie została wyciszona.
Teraz już wiem, dlaczego tylu klientów Play korzysta z e-faktury.
P.S. Wasz BOK powinien zostać dawno zlikwidowany (lub bardzo ograniczony), a "zarządzanie kontem" powinno być samoobsługowe – jak np. w nowoczesnych bankach. Przez internet, lub Automatyczne BOK, bo klient nie dokona nigdy takich "szkód" jakie potrafią wasi "profesjonalni" konsultanci.
Od strony informacyjnej Play 24 wymiata. Funkcja zarządzająca natomiast mocno kuleje.
Naprawdę chciałbym, żeby wprowadzono jakieś pozytywne zmiany w kwestii posprzedażnej obsługi klienta, abym nie musiał z każdym problemem pisać do Play4you1/2, bo BOK raz rżnie głupa, innym razem ma mnie za intruza i rzuca słuchawką, a ja płacę abonament i mam prawo wymagać JAKOŚCI, a nie, żeby to wszystko JAKOŚ działało.
Tak sie zastanawiam, czy ciagłe pisanie o beznadziejnym BOK-u ma jakikolwiek sens. Nikt i tak sobie z tego nic nie robi… A to dziwne, bo w prosty sposób mozna sobie poprawić wizerunek. Klienci w oczywisty, przejrzysty sposób wskazują mankamenty a drogi operator ma to w głębokim poważaniu. I co? Nic się nie da zrobić? Z jednej strony budujemy pozytywny wizerunek nowoczesnej, przebojowej i zaangażowanej społecznie sieci a z drugiej lekceważymy sygnały od naszych klientów (czytaj chlebodawców).
rzeczywiscie – ciagle pisanie nie ma sensu.
Ale to nie jest tak, ze play to olewa. Oni na prawde pracuja nad naprawa sytuacji. Ale niestety to nie zmieni sie w ciagu tygodnia czy miesiaca..
OK, obniżę wam koszty dystrybucji, co będę mieć w zamian? Nie na 1 miesiąc, ale do końca umowy.
Jest 6 pakietów po 30 min na stacjonarne i do Play w abo. A w Play Online jest 6 pakietów po 500MB.
Moja pomyłka. W starym abonamencie miałem 30 min do Play. Teraz też jest 30 ale do wszystkich.
Ile kosztuje duze koncerny wysyłka 1 faktury klientowi?
~1,5pln NETTO
nieprawda:) coś wiem na ten temat…ok.70gr.PZDR
Prawie jak 40 i 4
Oj z rachowaniem to rzecznik jednak ma spore problemy…
No i właśnie w magiczny sposób 199 933 zmieniło się na 199 923 i tym oto cudownym sposobem tytuł wpisu stał się poprawny :P
Pomożecie? Pomożemy.
Brakuje tylko 67 a nie 77.
no chyba jednak 77 jeśli wziąć pod uwagę liczbę jaka wg. Marcina już z tego korzysta ;)
chyba, że masz jakieś tajne bardziej szczegółowe dane :P
Oryginalna wiadomość wyglądała tak: "Już 199 933 klientów PLAY korzysta z e-faktury!!! Super wynik.". Po reakcji K.O.L.E.K.T.Y.W.a zmieniono ją. :P
a gdzie jest ta oryginalna wiadomość?
Ukradli.
''Ktoś" czuwa nad tym blogiem
goral2099: dzięki, masz u mnie wirtualne piwo
Witam
Cztyam tego bloga od jakiegoś czasu i widzę brak jakichkolwiek zmian w playu oprócz wprowadzania usług bardzo innowacyjnych i bardzo przydatnych, ale uznaje ze pan Marcin powinie zrobić lub nakłonić do porządku w wewnątrz playa. Tu podaje jako przykład kuriozalnej procedury włączania e-faktury w trakcie trwania umowy. Czy nie mozna tego naprawdę uprościć do jednego kliknięcia, w W# to jest JEDNO i tylko JEDNO klikniecie aby włączyć tą usługę. jednak zdaje ze PLAY chce mieć każde klikniecie udokumentowane na paru stronach A4.
Drugim Kuriozalnym przykładem jest że nic nie można załatwić w salonie PLAY ze spraw formalnych np pogląd do nie jasnej faktury przez pracownika salonu.
Uznając na koniec moich rozważań że ważni w playu powinni zając sie pierw tymi kwiatkami(powyżej wymieniłem dwa, ale na pewno znajda sie ich wiecej).
Pozostałe zasługi PLAYA są bez żadnych dla mnie minusów np przyzwoite ceny telefonów.
Mylisz efakturę z elektronicznym obrazem faktury!!!
2. Wyrażenie zgody przez odbiorcę faktury na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej
Faktury mogą być przesyłane w formie elektronicznej pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody przez odbiorcę faktury(par.3 ust.1). Zgoda może być wyrażona w formie pisemnej lub elektronicznej (par.3 ust.2). Jeżeli ta zgoda jest wyrażona w postaci elektronicznej, należy zagwarantować autentyczność pochodzenia i integralność treści poprzez zastosowanie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym certyfikatem kwalifikowanym (par.3).
W tpsa jest to samo, chcesz efakturę. Musisz pisać pismo i oni te pismo skanują i wrzucają w system.
tpsa to innna bajka od PLAY
To jest identyczna bajka. Zarówno tepsa jak i play wystawiają efaktury zgodne z rozporządzeniem ministra finansów. W owym rozporządzeniu masz informację, że świadczenie usługi efaktura nie może się odbyć poprzez 'kliknięcie'
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
ale takie pytanie czy mowimy tu o elektronicznej fakturze czy o obrazie faktury
sadze ze chyba rozporzadzenie dotyczy faktury elektronicznej a nie obrazu
to jest tzw skrót myślowy e-faktura tzn elektroniczny obraz faktury
Nie jest skrót myślowy.
Orange nie wystawia efaktur, tylko elektroniczny obraz nic nie warty w us, bo nie zawiera podpisu cyfrowego. To samo netia.
teraz juz te obrazy faktur maja znaczenie
https://antyweb.pl/rewolucja-w-fakturach-nsa-uznal…
"Już 199 933 klientów PLAY korzysta z e-faktury!!! Super wynik." Ciekaw jestem czy mnie, posiadacza dwóch abonamentów: telefonicznego i internetowego, liczycie w tych swoich statystykach jako dwóch klientów czy jako jednego… :).
Dajcie laptop za 1 zł i ryczałt bez limitu za 9 zł to się zgodzę Czekam na ofertę.
no nie zartuj.. Ty mowisz o ryczalcie "bez limitow" taki, jaki jest w erze? :D Gdzie po przekroczeniu 100 mb predkosc spada do 16 kb/s ? ;D
To chwyt marketingowy.. nie daj sie nabrac :)
Marcin pewnego miłego razu, stosunkowo niedawno, wspomniał iz raczej nie będzie oferty internecika z laptopikiem
KOLEKTYW odpal kalkulator i przelicz……………………..
przedtem były podane złe dane, póżniej ,,po mojej interwencji" zostało to zmienione
j.w.
Dajcie laptop za 1zl i ryczalt bez limitu za 9zł to się zgodzę.
a masz obydwie usługi podpięte pod jedno konto czy tez oddzielnie?
No właśnie mam dwa różne nr kont abonenckich. Jak miałem papierową wersje faktury to dostawałem dwie koperty oddzielne. Głupie to trochę ale teraz wiem że ma to swój cel…magia cyfr :).
nie lepiej mieć wszystko ma jednej fakturce? w taki sposób 3 numery są u mnie na jednej fakturce
Jeżeli masz internet i telefon na jednej fakturze to jak zrobisz reklamację bo masz problemy z internetem i za niego nie zapłacisz bo regulamin przewiduje taką opcję. A zapłacisz tylko za telefon to zablokują ci nie tylko internet ale i telefon mimo iż za niego zapłaciłeś.
Dlatego biorąc internet i telefon bierzcie zawsze osobno.
Po za tym nie odliczycie internetu od podatku na podstawie e-faktury.
każda sytuacja ma swoje wady i zalety, niech każdy weżmie kartkę A4 i wypisze wszystkie za i przeciw
np. ja mam internet od kablówki, dlatego opłacało mi się połączyć konta z nr telefonów w jedno,
wydaje mi się, iż e-faktury można odliczać od podatku, obrazy faktur także
Jest możliwość odliczania neta na podstawie e-faktur z tego co czytałem.
Jesteście pewni ?? Bo niedawno jeszcze czytałem że nie biorą pod uwagę e-faktur.
poczytaj
https://antyweb.pl/rewolucja-w-fakturach-nsa-uznal…
United, Polska nie ma systemu precedensu prawnego. Jeden wyrok nie stanowi prawa dla wszystkich. Mamy ustawy. Każdy Polak musiałby zakładać własną sprawe w sadzie administracyjnym.
A co do e-faktur, to mozna ją "uwiarygodnić" za pomocą dowodu przelewu.
ale wyrok NSA bedzie mial zastosowanie dla wszystkich. Faktury elektorniczne i obrazy faktur beda mialy takie samo znaczenie.
Polski wyrok nie tworzy prawa. Może być jedynie punktem odniesienia dla sądu, który będzie rozpatrywać Twoją sprawę. Urząd skarbowy w sprawie Nowaka nie przejmie się wyrokiem w sprawie Iksińskiego nawet jak im Nowak pod nos podsunie orzeczenie.
By rozstrzygnięcie miało zastosowanie dla wszystkich, potrzebna jest zmiana przepisu, by był jasny i dosłowny. Jeżeli to nie nastąpi, to będzie to jedynie gdybanie.
A tak na marginesie to chyba nie tyle od podatku co od dochodu. A to znacząca różnica :).
od podatku :) na 100%
Mnie to obojętne. Po prostu tak to zostało przydzielone "z urzędu" i tak zostało. Dziwiło mnie tylko jaki to Play jest rozrzutny posyłając tyle zbędnego papieru przez Polskę. A oszczędności na choćby takim czymś pewnie poszłyby w dziesiątki/setki tysięcy, bo pewnie nie jestem jedynym który tak miał.
Ja mam pytanie. Dlaczego już od 3 dni nie idzie sprawdzić cenników regulaminów na stronie playmobile.pl?
Jak włączę tę fakturę to pakiet 30 min sam się włączy czy trzeba coś grzebać?
chyba będziesz musiał dzwonić osobiście do ,,piekiełka" (czytaj: BOK PLAY), ale nie jestem pewien
Jeżeli interesuje Cię pakiet 30 minut należy:
a)Wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu kod *111*64*1# lub;
b)Wejść do serwisu Play 24 na stroniehttp://www.24.playmobile.pl i następnie wybrać odpowiednią opcję w
zakładce Usługi.
pozdrawiam:)
wszystko jasne,
przy okazji witam naczelnego play4you1
witam witam:)
PS. ja też mam e-fakturę
Kilka tygodni temu wysłałem do Was zgłoszenie o e-fakture (to co dołączaliście do faktury), do dzisiaj nie została ona aktywowana…
być może utknęło w twoim banku, bank musi zweryfikować twój podpis,
mozesz włączyc przez play24 :)
Mnie bardziej interesuje, czy zrobicie promocje roamingowa na kraje, gdzie w lecie wyjezdza wielu polakow- np na chorwacje, BiH i Czarnogore. Nie obrazilbym sie, zeby w miesiace wakacyjne, przynajmniej w chorwacji obowiazywaly stawki jak w UE.
Mogę być nudny? Mi brakuje we Freshu możliwości wykupienia pakietu wewnątrzsieciowych esemesów…
A mi brakuje możliwości przeniesienia numeru z innej sieci przez internet tak jak jest w mbank mobile, czy GaduAIR
A nie ma takiej opcji myślałem że można to zrobic przez internet.U mnie właśnie zlikwidowali salon pleja.Udało mi się jeszcze podpisac nową umowę bez telefonu i wybrałem właśnie efakturę w tym tygodniu.W czerwcu kończy mi się umowa w plusie i właśnie chciałem przenieśc numer do pleja lub mobile.
Sieć ok, jedynie BOK mnie załamuje. Zgłaszałem reklamację z powodu braku przyznania mi bonusu w Play Fresh w ramach programu polecaj Play Znajomym, jednak nikt się nie zajął moją sprawą. Osoba polecona przeze mnie dostala bonus dnia 17 maja, a ja nic nie otrzymałem. Dodam,że oboje spełniliśmy warunki. W e-BOK jest komunikat informujący o tym że bonus został przyznany. Mój nr to: 692-897-465.
Mam dokładnie tą samą sytuację, po paru dniach zgłosiłem wszystko przez www, było to tydzień temu, cały czas pisze, ze sprawa jest rozpatrywana- ile to ma trwać?!
a widzicie nowy – zajebisty header? :D
Fajny ale gluta brakuje. A pomarańczem bije na kilometr jakby to był blog Orangutana :)
Za te kilka minut to nie warto.
BOK ogólnie to wałki kręci takie, że szok. W salonach niekompetentne osoby pracują, namawiają klientów do rezygnacji, żeby podpisać z nimi na nowo umowę… Po prostu Salony to shit, a BOK to już porażka. Chciałem się przenieść do Play, ale od znajomych wszystkiego się nasłuchałem i podziękuję. Spychają wszystko jeden do drugiego i tak miesiąc czekasz na odpowiedź…
Bo to jest prawda, w przypadku przedłużenia. Często bardziej się opłaca nie przedłużać umowy, tylko podpisać nową. Sam przykład idzie z Play w przypadku Play Online i promocji przez telesprzedaż i e-bok :)
co konkretnie masz na myśli mówiąc że salony to shit ?
Przepraszam za offtopic, ale nie wiem gdzie spytać: Czy da się jeszcze wziąć ofertę One Play/One play Pro?
Przykro mi ale nie da się już wziąć żadnej z tych taryf. Teraz dostępne tylko Long Play.
istnieje możliwośc cesji: masz kogoś znajomego w PLAY, on ma abonament który ciebie interesuje, idziecie do salonu PLAY i dokonujecie cesji,
wpisz w allegro.pl ''cesja play" i zobaczysz przykłady tego typu aukcji
po kiego grzyba ludzie wystawiają takie oferty na alledrogo??? podpisują umowę by potem robić cesję na kogoś innego???
są jeszcze dostępne, zarówno te bez termianli na 6 i 12 miesiecy, jak i terminalowe na 24 i 36, ale musisz wziąć pod uwagę, że nie kupisz wszystkich telefonów w tych ofertach – np. Monte czy Desire odpadają.
Szymon możesz wziąć oferty One Play. Tylko powiedz o tym konsultantowi w salonie. Oczywiście nie ma co liczyć na mega promocję :) ale spokojnie kupisz
dziwne macie procedury aby otrzymac e-fakture
bylem w salonie i podpisalem jakas deklaracje, ze chce otrzymywac e-faktury ale to nic nie dalo przyszlo pismo, ze musze wyslac do playa kolejne pismo, ktore mialo przyjsc do mnie poczta ! nic nie pryszlo juz minelo 3 miesiace i mam gdzies wasza e-fakture. Jakby nie mozna bylo tego zalatwic za raz w salonie tylko sie bujac z tym jak za komuny
ale bajki opowiadasz
żadne bajki tylko prawdę piszę jak jest i tyle
zgadzam według mnie to jest kuriozalna procedura zeby roić tak dużo by nie mieć papieru w skrzynce
ja musiłame sobie sam generować w play24 i wysłac do nich i zaplacic za wysyłke
a do tego według mnie adres powinien być taki sam jak adres spółki a nie gdzieś ulokowany w polsce bez dokładnego adresu
Może by "ktoś" się tym BOK wreszcie zainteresował . Ja przeniosłem do play swoje numery z W3 i teraz tylko czekam na rozwiązanie umów. Mam już dość tego olewania przez osoby z BOK-u. To my płacimy za połączenie z BOK więc wymagamy załatwienia problemów.
O właśnie, co na dzień dziecka? Bo się szykuję na Milestone. ;)
ale po co dzwonicie do tego bok ? aż tyle problemów macie ?
Liczyć ludzie nie potrafią i dzwonić się zachciało … gdyby każdy był rozsądny i potrafił liczyć ilość telefonów do BOK spadła by o 50% lekko
A po cholerę tam dzwonić, jak można napisać maila? Zawsze dostaje jasną i konkretną odpowiedz.
Jak reklamowałem internet to też takie formatki kazali wypełniać a ja po prostu nie miałem zasięgu. Widzę że oni się w tym BOK-u nie czują :) Ja się cieszę że już nie mam u nich neta i nie wypełniam takich formatek :)