brakuje 77

Udostępnij

Już 199 923 klientów PLAY korzysta z e-faktury!!! Super wynik. Pomóżcie nam dobić do dwóch stów ;-)  a potem do trzech i tak dalej!

Zobacz więcej

88 KOMENTARZE

  1. A mi włączono efakturę bez mojej wiedzy i zgody!

    Przy podpisywaniu nowej umowy (na osobnym koncie) wyraziłem zgodę na fakturę elektroniczną (tylko dla tego konta), a ktoś mądry (lub kochany system) uaktywnił ją na OBU kontach. Co najlepsze dowiedziałem się tego dopiero po 6 dniach wraz z e-awizem.
    2 razy kontaktowałem się w tej sprawie z Biurem Olewania Klienta – raz powiedziano mi, że mam się udać do salonu i napisać zgłoszenie o wyłączenie efaktury i wysłanie wersji papierowej, w salonie okazało się, że mogą tylko odwołać zgodę, a duplikat mam zamówić w BOK.
    Zadzwoniłem drugi raz, a konsultantka powiedziała mi, że nie mogę zamówić duplikatu, bo mam aktywną elektroniczną, ja na to, że na tym koncie jest ona włączona bez mojej zgody, ona na to "nie włączamy efaktury bez zgody klienta"… i trzasnęła słuchawką!!!
    Wypełniłem już odwołanie zgody, teraz czekam na duplikat faktury i jakieś drobne odszkodowanie (sprawa w toku u osoby kompetentnej – Play4you).
    Wolałem jednak poruszyć tą kwestię publicznie, żeby sprawa nie została wyciszona.

    Teraz już wiem, dlaczego tylu klientów Play korzysta z e-faktury.

    P.S. Wasz BOK powinien zostać dawno zlikwidowany (lub bardzo ograniczony), a "zarządzanie kontem" powinno być samoobsługowe – jak np. w nowoczesnych bankach. Przez internet, lub Automatyczne BOK, bo klient nie dokona nigdy takich "szkód" jakie potrafią wasi "profesjonalni" konsultanci.
    Od strony informacyjnej Play 24 wymiata. Funkcja zarządzająca natomiast mocno kuleje.
    Naprawdę chciałbym, żeby wprowadzono jakieś pozytywne zmiany w kwestii posprzedażnej obsługi klienta, abym nie musiał z każdym problemem pisać do Play4you1/2, bo BOK raz rżnie głupa, innym razem ma mnie za intruza i rzuca słuchawką, a ja płacę abonament i mam prawo wymagać JAKOŚCI, a nie, żeby to wszystko JAKOŚ działało.

    • Tak sie zastanawiam, czy ciagłe pisanie o beznadziejnym BOK-u ma jakikolwiek sens. Nikt i tak sobie z tego nic nie robi… A to dziwne, bo w prosty sposób mozna sobie poprawić wizerunek. Klienci w oczywisty, przejrzysty sposób wskazują mankamenty a drogi operator ma to w głębokim poważaniu. I co? Nic się nie da zrobić? Z jednej strony budujemy pozytywny wizerunek nowoczesnej, przebojowej i zaangażowanej społecznie sieci a z drugiej lekceważymy sygnały od naszych klientów (czytaj chlebodawców).

      • rzeczywiscie – ciagle pisanie nie ma sensu.

        Ale to nie jest tak, ze play to olewa. Oni na prawde pracuja nad naprawa sytuacji. Ale niestety to nie zmieni sie w ciagu tygodnia czy miesiaca..

  2. OK, obniżę wam koszty dystrybucji, co będę mieć w zamian? Nie na 1 miesiąc, ale do końca umowy.

    • No i właśnie w magiczny sposób 199 933 zmieniło się na 199 923 i tym oto cudownym sposobem tytuł wpisu stał się poprawny :P

  3. Witam
    Cztyam tego bloga od jakiegoś czasu i widzę brak jakichkolwiek zmian w playu oprócz wprowadzania usług bardzo innowacyjnych i bardzo przydatnych, ale uznaje ze pan Marcin powinie zrobić lub nakłonić do porządku w wewnątrz playa. Tu podaje jako przykład kuriozalnej procedury włączania e-faktury w trakcie trwania umowy. Czy nie mozna tego naprawdę uprościć do jednego kliknięcia, w W# to jest JEDNO i tylko JEDNO klikniecie aby włączyć tą usługę. jednak zdaje ze PLAY chce mieć każde klikniecie udokumentowane na paru stronach A4.
    Drugim Kuriozalnym przykładem jest że nic nie można załatwić w salonie PLAY ze spraw formalnych np pogląd do nie jasnej faktury przez pracownika salonu.
    Uznając na koniec moich rozważań że ważni w playu powinni zając sie pierw tymi kwiatkami(powyżej wymieniłem dwa, ale na pewno znajda sie ich wiecej).
    Pozostałe zasługi PLAYA są bez żadnych dla mnie minusów np przyzwoite ceny telefonów.

    • Mylisz efakturę z elektronicznym obrazem faktury!!!

      2. Wyrażenie zgody przez odbiorcę faktury na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej

      Faktury mogą być przesyłane w formie elektronicznej pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody przez odbiorcę faktury(par.3 ust.1). Zgoda może być wyrażona w formie pisemnej lub elektronicznej (par.3 ust.2). Jeżeli ta zgoda jest wyrażona w postaci elektronicznej, należy zagwarantować autentyczność pochodzenia i integralność treści poprzez zastosowanie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym certyfikatem kwalifikowanym (par.3).

  4. "Już 199 933 klientów PLAY korzysta z e-faktury!!! Super wynik." Ciekaw jestem czy mnie, posiadacza dwóch abonamentów: telefonicznego i internetowego, liczycie w tych swoich statystykach jako dwóch klientów czy jako jednego… :).

    • No właśnie mam dwa różne nr kont abonenckich. Jak miałem papierową wersje faktury to dostawałem dwie koperty oddzielne. Głupie to trochę ale teraz wiem że ma to swój cel…magia cyfr :).

        • Jeżeli masz internet i telefon na jednej fakturze to jak zrobisz reklamację bo masz problemy z internetem i za niego nie zapłacisz bo regulamin przewiduje taką opcję. A zapłacisz tylko za telefon to zablokują ci nie tylko internet ale i telefon mimo iż za niego zapłaciłeś.
          Dlatego biorąc internet i telefon bierzcie zawsze osobno.
          Po za tym nie odliczycie internetu od podatku na podstawie e-faktury.

          • każda sytuacja ma swoje wady i zalety, niech każdy weżmie kartkę A4 i wypisze wszystkie za i przeciw

            np. ja mam internet od kablówki, dlatego opłacało mi się połączyć konta z nr telefonów w jedno,

            wydaje mi się, iż e-faktury można odliczać od podatku, obrazy faktur także

                • United, Polska nie ma systemu precedensu prawnego. Jeden wyrok nie stanowi prawa dla wszystkich. Mamy ustawy. Każdy Polak musiałby zakładać własną sprawe w sadzie administracyjnym.

                  A co do e-faktur, to mozna ją "uwiarygodnić" za pomocą dowodu przelewu.

                    • Polski wyrok nie tworzy prawa. Może być jedynie punktem odniesienia dla sądu, który będzie rozpatrywać Twoją sprawę. Urząd skarbowy w sprawie Nowaka nie przejmie się wyrokiem w sprawie Iksińskiego nawet jak im Nowak pod nos podsunie orzeczenie.

                      By rozstrzygnięcie miało zastosowanie dla wszystkich, potrzebna jest zmiana przepisu, by był jasny i dosłowny. Jeżeli to nie nastąpi, to będzie to jedynie gdybanie.

        • Mnie to obojętne. Po prostu tak to zostało przydzielone "z urzędu" i tak zostało. Dziwiło mnie tylko jaki to Play jest rozrzutny posyłając tyle zbędnego papieru przez Polskę. A oszczędności na choćby takim czymś pewnie poszłyby w dziesiątki/setki tysięcy, bo pewnie nie jestem jedynym który tak miał.

  5. Ja mam pytanie. Dlaczego już od 3 dni nie idzie sprawdzić cenników regulaminów na stronie playmobile.pl?

  6. Mnie bardziej interesuje, czy zrobicie promocje roamingowa na kraje, gdzie w lecie wyjezdza wielu polakow- np na chorwacje, BiH i Czarnogore. Nie obrazilbym sie, zeby w miesiace wakacyjne, przynajmniej w chorwacji obowiazywaly stawki jak w UE.

  7. A mi brakuje możliwości przeniesienia numeru z innej sieci przez internet tak jak jest w mbank mobile, czy GaduAIR

    • A nie ma takiej opcji myślałem że można to zrobic przez internet.U mnie właśnie zlikwidowali salon pleja.Udało mi się jeszcze podpisac nową umowę bez telefonu i wybrałem właśnie efakturę w tym tygodniu.W czerwcu kończy mi się umowa w plusie i właśnie chciałem przenieśc numer do pleja lub mobile.

  8. Sieć ok, jedynie BOK mnie załamuje. Zgłaszałem reklamację z powodu braku przyznania mi bonusu w Play Fresh w ramach programu polecaj Play Znajomym, jednak nikt się nie zajął moją sprawą. Osoba polecona przeze mnie dostala bonus dnia 17 maja, a ja nic nie otrzymałem. Dodam,że oboje spełniliśmy warunki. W e-BOK jest komunikat informujący o tym że bonus został przyznany. Mój nr to: 692-897-465.

    • Mam dokładnie tą samą sytuację, po paru dniach zgłosiłem wszystko przez www, było to tydzień temu, cały czas pisze, ze sprawa jest rozpatrywana- ile to ma trwać?!

  9. BOK ogólnie to wałki kręci takie, że szok. W salonach niekompetentne osoby pracują, namawiają klientów do rezygnacji, żeby podpisać z nimi na nowo umowę… Po prostu Salony to shit, a BOK to już porażka. Chciałem się przenieść do Play, ale od znajomych wszystkiego się nasłuchałem i podziękuję. Spychają wszystko jeden do drugiego i tak miesiąc czekasz na odpowiedź…

    • Bo to jest prawda, w przypadku przedłużenia. Często bardziej się opłaca nie przedłużać umowy, tylko podpisać nową. Sam przykład idzie z Play w przypadku Play Online i promocji przez telesprzedaż i e-bok :)

  10. Przepraszam za offtopic, ale nie wiem gdzie spytać: Czy da się jeszcze wziąć ofertę One Play/One play Pro?

      • istnieje możliwośc cesji: masz kogoś znajomego w PLAY, on ma abonament który ciebie interesuje, idziecie do salonu PLAY i dokonujecie cesji,

        wpisz w allegro.pl ''cesja play" i zobaczysz przykłady tego typu aukcji

        • po kiego grzyba ludzie wystawiają takie oferty na alledrogo??? podpisują umowę by potem robić cesję na kogoś innego???

    • są jeszcze dostępne, zarówno te bez termianli na 6 i 12 miesiecy, jak i terminalowe na 24 i 36, ale musisz wziąć pod uwagę, że nie kupisz wszystkich telefonów w tych ofertach – np. Monte czy Desire odpadają.

  11. dziwne macie procedury aby otrzymac e-fakture
    bylem w salonie i podpisalem jakas deklaracje, ze chce otrzymywac e-faktury ale to nic nie dalo przyszlo pismo, ze musze wyslac do playa kolejne pismo, ktore mialo przyjsc do mnie poczta ! nic nie pryszlo juz minelo 3 miesiace i mam gdzies wasza e-fakture. Jakby nie mozna bylo tego zalatwic za raz w salonie tylko sie bujac z tym jak za komuny

    • zgadzam według mnie to jest kuriozalna procedura zeby roić tak dużo by nie mieć papieru w skrzynce
      ja musiłame sobie sam generować w play24 i wysłac do nich i zaplacic za wysyłke
      a do tego według mnie adres powinien być taki sam jak adres spółki a nie gdzieś ulokowany w polsce bez dokładnego adresu

  12. Może by "ktoś" się tym BOK wreszcie zainteresował . Ja przeniosłem do play swoje numery z W3 i teraz tylko czekam na rozwiązanie umów. Mam już dość tego olewania przez osoby z BOK-u. To my płacimy za połączenie z BOK więc wymagamy załatwienia problemów.

  13. ale po co dzwonicie do tego bok ? aż tyle problemów macie ?
    Liczyć ludzie nie potrafią i dzwonić się zachciało … gdyby każdy był rozsądny i potrafił liczyć ilość telefonów do BOK spadła by o 50% lekko

  14. Jak reklamowałem internet to też takie formatki kazali wypełniać a ja po prostu nie miałem zasięgu. Widzę że oni się w tym BOK-u nie czują :) Ja się cieszę że już nie mam u nich neta i nie wypełniam takich formatek :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości