nowa kampania już od jutra

Udostępnij

Play Fresh : ?Numer telefonu jest jak drugie imię? – czyli nowa agencja w akcji

Już jutro startuje nowa kampania reklamowa Play, pierwsza przygotowana przez Agencję Grandes Kochonos! Celem kampanii jest poinformowanie abonentów innych sieci o możliwości bezproblemowego przeniesienia numeru do Play Fresh, gdzie ze wszystkimi w Play można rozmawiać za darmo.

W spocie „Spotkanie po latach”, w błyskotliwy sposób sprzedana jest pewna niezaprzeczalna prawda, mówiąca o tym, że ludzie traktują swój numer telefonu jak drugie imię. Przedstawiona sytuacja, to taka, którą wszyscy znają: po latach spotykamy starą sympatię. I wszystko byłoby normalne, gdyby nie fakt, że bohaterowie zamiast imion używają, zupełnie naturalnie, numerów telefonu.

Play rozumie, że Twój numer telefonu jest jak drugie imię, dlatego proponuje Ci przeniesienie starego numeru do Play Fresh i rozmawianie ze wszystkimi w Play za 0 groszy.

Media: TV, prasa, outdoor, internet, niestandardy
Start kampanii: 14 maja 2010
Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Jakub Gajos (art director,) Bartosz Gryś (copywriter).Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos

Przedstawiciel Agencji: Jacek Wlazło, Magdalena Morgun (account executive)

Dom Mediowy: MediaCom

Premiera spotu już jutro u nas i na facebooku.

Zobacz więcej

22 KOMENTARZE

  1. Wielu Polaków i tak traktuje telefon z perspektywy bubla za 1 zł w mix plus. Numer traktują jak skarpety. Liczę, że kampania nauczy coś.;-)

    • Czego i kogo ma nauczyć? Gdyby klient był bardziej szanowany to i ludzie nie mieliby powodu często zmieniać operatora. Gdyby rejestracji można było dokonać elektronicznie i nie trzeba było wpisywać tylu cyferek w rubryki a do salonu udać się co najwyżej celem złożenia podpisu a proces przenoszenia był na prawdę sprawny, to wolałbym przenieść numer, niż stary wyrzucić do kosza a nowy numer e-mailem i smsem rozpropagować po znajomych. Swojego Fresha od roku nie mam zarejestrowanego, bo papier muszę drukować i wzrok męczyć przepisywaniem cyferek w krateczki.

      • Jesteś dzielny, nawet bardzo skoro rok męczysz się z jedną kartką- nie chcesz to nie rejestruj i nie miaucz, a rejestracja to tylko 1 kartka

  2. Marcinie ja bym sobie i innym życzył kampanii bez telefonu czy to umów 12 miesięcznych czy też 1zł. W końcu jest ciśnienie na to. Sama wzmianka, w jednym z wielu wpisów na blogu i informacja w POS to za mało!

    pozdr.

  3. Wątpię, aby kampania odniosła większy skutek.
    Jest jak rozumiem adresowana do ludzi dojrzałych. Tymczasem dużo ludzi z grupy 50+ często nie zna swojego numeru telefonu – jest on "gdzieś" zapisany, niekoniecznie pod ręką.

    • ale sam pomysł z "rozmową nie po imieniu ale po numerze" jak dla mnie rewelacja… ciekawi mnie tylko jakie to będą numery czy aktorzy będą powiedzmy mówili Cześć 796123456 czy to będą bardziej rzeczywiste numery…
      i jaka muyczka będzie :) :) :)

  4. Witam!
    Mam do Pana pytanie,
    Chcę wziąć w Play telefon HTC Desire w abonamencie "Swobodny Internet z LongPlay 99", osoba indywidualna. Niestety w moim mieście (Suwałki) powiedziano mi, że telefon jest tylko aktualnie dla klientów biznesowych, a nie dla indywidualnych.
    Z tego co widzę na stronie u Was można go wziąć, ale ja chcę dodatkowo przenieść numer do Play z Orange, a tego via internet nie zrobię :)

    Proszę o poradę ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

  5. Mam do Was wszystkich pytanie.
    Jak Wam się spisują telefonu w roamingu krajowym o którym Marcin najchętniej by zapomniał. Wiem, że był problem – na sieci aż huczało, ale zrobiło się dziwnie cicho. Czyżby roaming krajowy zaczął działać poprawnie?

    Marcinie czy zamierzasz zabrać w tym temacie głos? Co z tym jak to nazwałeś SPISKIEM?

  6. Czy jest jakies ograniczenie ilościowe przy migracji numeru z Plusa do Play? Nr plusowski wyprowadziłem z Playa, ale postanowiłem wrocic i okazalo sie, ze jest jakis problem techniczny….. Sprawa otwarta. Salon rozłozył ręce… a syn marnotrawny odpkutował i chce wrocić:(

  7. @GTi myślę, że to raczej sprawa indywidualna, nie można winić całej sieci za niekompetencje jednej osoby, gdyby w salonach miały być tylko kompetentne osoby które bardzo dobrze znają temat (najlepiej fanatycy) to myślę, że bezrobocie wskoczyło by o parę %

  8. A ja chciałem przenieść numer do Play i jak Pani zobaczyła, że mój dowód osobisty ma delikatne pęknięcie to powiedziała, że nie ma takiej opcji. Kazała mi najpierw wymienić dowód osobisty. heh
    Najśmieszniejsze jest to, że jak załatwiam sprawy w bankach, podpisuje rożne nowe umowy nikt mi jeszcze uwagi nie zwrócił i nie odmówił. Tylko w Play jakieś problemy robią…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości