Nowe telefony w ofercie [aktualizacja]

Udostępnij

Od 14 maja w ofercie telefonów sieci Play pojawią się dwa nowe modele:

Samsung DUOS B5722

Nokia 6303i

Cenniki:

Dodatkowo wycofujemy od jutra z oferty starsze modele:

LG KU250, LG KU385, Nokia 7070 (nie dotyczy zestawów prepaid), Playset, Samsung i450,  Samsung L760, Samsung Z170,

Sony Ericsson W595 oraz Sony Ericsson W660i

Informujemy również, że od 21.05 wycofujemy z oferty następujące modele:

HTC HD, Samsung U900, LG KC910 RENOIR, Samsung i900 16GB, Samsung i900  8GB, Samsung B2700 SOLID

UPDATE

Dodatkowo od jutra do cennika telefonów o ograniczonej dostępności przechodzą modele:

LG GW300 Etna 2, LG KE970 Shine, LG KP100, Nokia 2600 classic, Nokia 3120 classic, Nokia 6300, Nokia 6500 slide, Samsung C5212 Duos Light, Samsung D900E, Samsung F330, Samsung F480, Sony Ericsson F305, Sony Ericsson W910i

Zobacz więcej

35 KOMENTARZE

    • Można mieć jedną kartę abonamentową. I drugą przenieść z innej sieci i mieć za 6 miechów po 1 zł abonament i stan darmowy.

  1. Samsung Omnia wycofany o kurcze ciekawe dlaczego to całkiem fajny telefon i drogi nawet w abonamencie. Marcinie czemu wycofujecie Omnie ?

    • ale przeciez jest juz od jakiegos czasu Omnia II, wiec produkcja na pewno pierwszej wersji zostala zakonczona…

      PS Jak operator usuwa z cennikow telefon, ktorego nie jest w stanie zapewnic – to zle, jak ma go w cennikach, a fizycznie nie ma to tez zle… i jak tu dogodzic ludziom? ;)

    • nie wiem, może słabe zainteresowanie, może producent koncentruje się już na innych modelach i wstrzymuje produkcję. Dziś marektingowy żywot słuchawki jest stosunkowo krótki.

      • A Omnie 2 to kiedys w normalnej cenie mozna bedzie kupic? skoro 1ka zostaje juz wycofana, zreszta i tak cena byla kosmiczna wiec nie ma sie co dziwic ze nikt tego nie tykal

  2. Marcinie zobacz jak odpisuje na zgłoszenia wasze biuro obsługi:

    Treść zgłoszenia:

    Problemy techniczne przy używaniu Play24 menu (*111#). Od pewnego czasu powtarzają się duże utrudnienia przy korzystaniu z samoobsługowego menu play24. Aby aktywować jakąkolwiek usługę należy kilkukrotnie powtarzać czynności ponieważ polecenia nie są rozpoznawane lub też czas oczekiwania jest bardzo długi i kończy się to informacją "time out". Czasami wyświetla się też komunikat "service not running…". Z informacji jakie uzyskałam od innych użytkowników play mają podobne problemy. Podobne problemy dotyczą również kodu ekspresowego *105#. Proszę o informację kiedy problemy zostaną usunięte i wygodnie będzie można korzystać z usług play 24 menu.

    Odpowiedź konsultanta

    Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej dnia 12 maja r., dotyczące trudności związanych z korzystaniem z serwisu Play24. Uprzejmie informujemy, że obecnie trwają prace aktualizacyjne serwisu Play 24, co może wiązać się z trudnościami w korzystaniu z portalu. Serdecznie przepraszamy za niedogodności. Informujemy przy tym, że odpowiedni dział pracuje nad tym, by w jak najkrótszym czasie przywrócić pełną funkcjonalność strony internetowej. Prosimy o cierpliwość. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stroniehttp://www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Sandra K. konsultant back office ds. obsługi klienta

    i jak tu poważnie was traktować

    • Rzeczywiście straszna porażka… Kto, jak kto, ale konsultant powinien rozróżniać Play24 Menu (operujące krótkimi kodami, za pośrednictwem telefonu) od Play24 (internetowej platformy do zarządzania usługami).
      Może powinno się odpowiednim osobom przekazać, co to za Sandra K. już z odkrytym całym jej nazwiskiem.

            • Może i zarządza Germanos ale mnie jako abonenta lub użytkownika, to nie powinno obchodzić. Wszyscy winią obarczają operatora za te problemy i słusznie, bo z nim podpisujemy umowy. Szkoda, że pomimo tylu zgłoszeń o złej jakości obsługi Play nic w tym temacie nie działa. Wystarczyłoby lepiej szkolić, zwiększyć płace i kontrolować poczynania poprzez automatyczne systemy ankietowe jak w np TP lub Erze. Powinni wyłapywać najgorszych konsultantów i jakoś ich szkolić. Takich zgłoszeń jak przedstawiła Karolina to mógłbym podać kilkanaście.

            • Germanos nie ma od października 2009, poza tym nigdy nie zarządzał CC. a automat z oceną albo nazwisko konsultanta w smsie po rozmowie jak najbardziej by się przydało.

  3. Hm, planuję w sobotę wziąć sobie abonament za 49 zł w Play z telefonem Samsung S7350i Ultra Style. Wprawdzie choruję na Nokie E52 ale nie wydam 300zł. A może ktoś doradzi inny model taki w tym abonamencie ale nie drożysz niż 99zł?

      • Jahu, widzialem tego Monte. Rzeczywiście jest ciekawy, tyle, ze ma trochę słaby aparat (brak autofocusa) Ale przyznaj sam, że jest średni wybór modeli w abo 49zł,. w sensie modeli takich do 99zł. Zastanawiam się tylko czemu nigdzie nie mogę dostać modelu Samsunga S7350 bez tego "i" . Miał zdecydowanie lepsze parametry od tego modelu z "i" .

        • Zatrważająco mały wybór modeli. Ja od niedawna wyszedłem z założenia że najbardziej opłaca się kupić ofertę bez telefonu a telefon kupić na wolnym rynku.

  4. A kiedy się dowiemy który z tych telefonów został telefonem wiosny? Nie mówiać już o zaległych konkursach?

  5. Panie Marcinie, mam takie pytanie. Nie dało by rady "po znajomości" załatwić darmowej zmiany numeru telefonu? :)

  6. Czy wiadomo czy w ofercie będzie Nokia C6, jeśli tak, to kiedy można się jej spodziewać? Jaka mogłaby być orientacyjna cena przy abonamencie za 69 zł?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości