Tako rzecze rzecznik Play

Przenieś numer stacjonarny do Play!

Od 1 czerwca 2010 możliwe będzie PRZENOSZENIE NUMERÓW STACJONARNYCH do Play Domowy.

Na chwilę obecną przenoszenie numerów będzie dostępne w procesie 2-wizytowy o nazwie FNP (Fixed Number Portability).

Wszyscy przenoszący numer klienci po podpisaniu umowy na 12 lub 24 miesiące otrzymają bonus w postaci zwiększonego pakietu minut przez pół roku, jaki obecnie otrzymywali tylko Abonenci Play.

Klienci przenoszący numer do Play mogą skorzystać z następujących ofert:

Play domowy bez telefonu FNP na 12 miesięcy:

Play domowy FNP na 24 miesiące:

Poniżej regulaminy i ulotki:

Regulamin Oferty Promocyjnej – Play Domowy_FNP_1 06 2010

Regulamin Oferty Promocyjnej – Play Domowy_bez_telefonu_FNP_1 06 2010

Ulotka

Komentarze

  1. jahu napisał(a):

    Do taryfy non stop to wam jeszcze dużo brakuje. Jak stacjonarny zrobicie po kablu to będę myślał o zmianie jak na razie telefon mam w kablówce osiedlowej i jest ok. Raportuj

  2. Jacek Kaczmarek napisał(a):

    w takim razie czas na dobre wycofać Netię z POSów :] Raportuj

  3. pickerr napisał(a):

    internet+voip i wszystko w tym temacie. Raportuj

  4. Maciej Xomolewski napisał(a):

    Powinny w tej ofercie był oferowane telefony dla seniorów tzn te wszystkie czytelne z dużymi klawiszami. plus szkoda ze nie ma tanio do eu. plus a raczej minus ze nie ma stanu darmowego. a the best of byłby stacjonarny na rejestrowana karte. jest juz telewizja na karte, komorka na karte czemu domowy nie moze byc na karte?! Raportuj

  5. Qper napisał(a):

    Gdyby nie fakt, że do Neostrady muszę mieć telefon w TP, to już bym go dzisiaj przenosił do Play ;)

    Ogólnie fajna oferta :)
    Jak się moim dziadkom skończy umowa w Erze to zastanowimy się nad stacjonarnym w Play.
    W Erze jest abonament za 15 zł bez tel. ale tu jest więcej minut przez 6 miesięcy Raportuj

    • Helmut Hazelnut napisał(a):

      Teoretycznie jest możliwe mieć równocześnie telefon u jednego dostawcy (WLR) oraz Internet u drugiego dostawcy (BSA), chociaż operatorem łącza jest jeszcze inna firma (np. TP).
      Sam chętnie zrezygnowałbym ze stacjonarki – telefon mam w TP a Internet mam na BSA. Obawiam się jednak, ze mogą powstać dodatkowe komplikacje w komunikacji między firmami, mogą pojawić się później problemy ze zmianą dostawcy na BSA i zostanę z gołą dupą zamiast z Internetem. Raportuj

      • Woyteq napisał(a):

        Mam telefon i internet na kablu TP-sy, od dwócj niezależnych od siebie operatorów. Tel – Dialog (grupa Netia), internet – Multimo (dawniej GTS Energis) i wszystko jest o.k. Dostarczyciele internetu i tel-a nie kontaktują się ze sobą tylko z TP-są i to tylko w przypadku awarii.Raportuj

  6. Helmut Hazelnut napisał(a):

    Publiczne testy się skończyły. Kiedy i na jakich zasadach wejdzie do oferty Xtra Numer? Bo to fajne było :) Raportuj

  7. Xxx napisał(a):

    Dlugo to meczyliscie!Raportuj

    • Krzychu napisał(a):

      I pomęczyć jeszcze powinni… oferta już jest dobra, ale nie najlepsza. Przy odrobinie chęci ze strony ludzi odpowiedzialnych za oferty produktowe w play można naprawdę zrobić mini zadymkę w segmencie telefonu stacjonarnego świadczonego po GSM/3G. Raportuj

  8. […] This post was mentioned on Twitter by viatr, Blog Play. Blog Play said: Przenieś numer stacjonarny do Play! http://tinyurl.com/2farmxc […]Raportuj

  9. Piotr Boruta napisał(a):

    brakuje mi tylko usługi faksu Raportuj

  10. Piotr napisał(a):

    W tym przypadku oferta Ery jest lepsza niż play, z 2 powodów minuty są do Unii Europejskiej i drugi powód, że przez jeden miesiąc przechodzą minuty.

    Dobrze, że Play w ogóle wprowadził przeniesienie numeru telefonu stacjonarnego. Raportuj

  11. tl111 napisał(a):

    Potrzebny jest numer dostępowy, stacjonarny dla starszych osób. W Multimedii mama płaci za numer 8 pln/m-c. Zróbcie coś takiego za 5 pln. , a będziecie zgarniać kasę za przychodzące z tepsy i innych opów z FTRów. Raportuj

  12. Maciej Xomolewski napisał(a):

    W stacjonarnych opłaty za przychodzące są tak symboliczne albo nie ich już wcale że argument zarabia na przychodzących odpada:)) Co nie zmienia faktu, że ja na razie wole w domu mój socjalny który działa zawsze dobrze tzn jakość połączenia jest na wysokim poziomie, nie zawiesi mi sie jak to czasem bywa z telefonem. Do stacjonarnego po gsm mógłby zachęcić mnie abo 10-15zł + bym musiał kupić jakiego pfona z dużymi klawiszami. Raportuj

  13. Maciej Xomolewski napisał(a):

    w Play pamietajcie ze stacjonarnych korzystają starsze osoby wiec telefon musi byc czytelny i wysokiej jakosci tzn dobry soft, brak zawieszania itd. Bo ktos dostanie zawału to musi szybko wezwac pomoc a nie meczyc sie z telefonem. Raportuj

  14. Krzychu napisał(a):

    Oferta zacznie się bronic sama gdy… PLAY wprowadzi przechodzenie minut na kolejny okres. Niestety fakt, że w przypadku niewygadania tego co mamy w abonamencie na przyszły miesiąc dostajemy standardową ilość minut trochę zniechęca.
    Zmieniacie ten mankament (przynajmniej, że by minuty przechodziły na jeden okres rozliczeniowy) to przyprowadzam wam nowych klientów – teściów i własnych rodziców. Jedni w orange strefie płacą niemałe pieniądze, drudzy niemało grosza zostawiają w Erze domowej… chyba fajnie by było jak by te złotówki wpływały na wasze konto. Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      nie zgodzę się z Tobą. Przechodzenie środków nie jest tak potrzebne, skoro co miesiąc mieścisz się w granicach abo. Zapytaj tych który mienili sieć. Rachunki są niższe i nie mieniasz swoich nawyków. Rozmawiasz tyle ile potrzebujesz. Gdie indziej płacisz więcej i masz nadwyżkę, którą może kiedyś wykorzystasz. Może!Raportuj

      • Krzychu napisał(a):

        No ale co stoi na przeszkodzie aby minuty przechodziły choć by na jeden okres rozliczeniowy? to jest jakiś problem z technicznego punktu widzenia, czy zwyczajnie rozchodzi się o kasę? Raportuj

        • t_d napisał(a):

          A czemu nie wezmiesz mniejszego abo o jeden stopien? Bedziesz miec wtedy dokladnie to co chcesz… No chyba ze nie chodzi o kase co miesiac, tylko o roznice w cenie fona miedzy dwoma taryfami… ale wtedy to juz NIC Ci nie poradze..

          PS zawsze mozesz wziac sobie MIXa – bedziesz miec najuczciwiej rozliczane uslugi :) Raportuj

      • Krzychu napisał(a):

        PS. Marcin ty już coś dzisiaj ten teges – tankowałeś, bo tak literki się dziwnie układają w twojej wypowiedzi? Rozpoczęła się już pre-imprezka z racji tego co nas czeka w dniu jutrzejszym he he :)

        Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Marcinie muszę się z tobą nie zgodzić przechodzenie środków to bardzo poważny argument nie każdym miesiącu masz równe potrzeby w jednym gadasz więcej a w drugim mniej. A w końcu są to nasze pieniądze które płacimy i dlaczego mają przepadać i iść wam do kieszeni. Zmieńcie to Marcinie. Raportuj

        • t_d napisał(a):

          To masz inna opcje: MIX… placisz w zasadzie kiedy chcesz i ile chcesz /ale nie mniej niz sie zobowiazales/ i dzwonisz raz wiecej, raz mniej, wyjezdzasz zagranice i korzystasz dalej z fona nie placac nic poza miesieczne zobowiazanie.. :)

          Dla kazdego cos sie znajdzie. No chyba ze sie upierasz, ze ma byc abo, ma byc przechodzenie minut i jeszcze sprzataczke ma Ci operator przyslac co miesiac do domu, zeby Ci wysprzatali ;) Ale podobno takie rzeczy, to tylko w Erze ;) ;) Raportuj

          • Helmut Hazelnut napisał(a):

            Mix, czyli taki prawie abonament – w moim przekonaniu najbardziej oszukańcza forma wyciągnięcia kasy.
            Płacisz co łaska, ale …nie mniej niż 30zł. To już chyba abonament jest lepszy.
            Chyba w Play Mix można taniej (10zł), ale już lepszym rozwiązaniem Play Fresh, w którym zmiany są bardziej dynamiczne, a telefon można zdobyć inaczej. Raportuj

            • t_d napisał(a):

              Płacisz co łaska, ale …nie mniej niż 30zł.
              Placisz tyle, ile sie zobowiazesz… mozesz zobowiazac sie na 10 zeta miesiecznie. Potrzebujesz wiecej? doladowywujesz jeszcze raz w danym miesiacu i nie dosc, ze mozesz dzwonic, to jeszcze umowa Ci szybciej minie :)

              poza tym, powiedzmy sobie wprost… 30 zeta, to jest praktycznie koszt najnizszego abo /bo ten jest od 29 zeta, a jak sie doliczy aktywacje, to srednio-miesiecznie wychodzi drozej/ Raportuj

      • t_d napisał(a):

        2faces: Ja wiem, o co sie tak naprawde rozbiega… o tansza sluchawke… i tyle. Ludzie biora wyzsze abo, TYLKO dlatego, ze tam jest tanszy telefon. Nie dlatego, ze maja takie potrzeby. Raportuj

        • Krzychu napisał(a):

          Jeżeli do mnie to jest jakieś picie, to… zawsze biorę samą kartę sim – nieważne czy prepaid czy abonament. Telefon kupuję na wolnym rynku. Raportuj

          • jahu napisał(a):

            W różnych miesiącach są różne zapotrzebowania jak miałem 40 minut w erze to miałem miesiąc że wygadałem 30 minut z tego a 10 minut mi przechodziło na następny okres w następnym okresie przegadałem 20 minut tak przykładowo i zostało 30 minut na następny okres. A w następnym okresie wygadałem 70 minut i zaczynało się zbieranie od nowa. Różnie to bywa ale ten abonament który płaci każdy z nas np 29, 49, 69, 99 i jeśli nie wygadamy to reszta powinna przechodzić. Raportuj

            • tl111 napisał(a):

              A ja popieram politykę playa _nieprzechodzenia_ zostających minut na następny okres rozliczeniowy. Dlaczego ? Bo play musiałby podnieść ceny w obecnych abonamentach. Z czego to wynika? Z maksymalnego wykorzystania rozkładów statystycznych przy obecnych kalkulacjach cen minuty połączeń. Domagacie się nazwijmy to "pionowego" przechodzenia. W playu jest "poziome" czyli pomiędzy poszczególnymi użytkownikami w jednym okresie. Np. ja w tym m-cu wykorzystałem 50 min (zapłaciłem za 100) Ty wykorzystałeś 150 (zapłaciłeś również za 100) W sumie zmieściliśmy się w kalkulacji playa dzięki której w abo cena oscyluje wokół 10 gr. Rzeczywistą wartość minuty mamy we freszu, gdzie jest przechodzenie minut czyli 29 gr. Im więcej uczestników "spółdzielni" tym mniejsza cena kalkulacyjna. Przechodzenie minut wywróci założenia i zasady działania "spółdzielni" i w abo będziemy kasowani po 29 gr/min jak we freszu. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Ja jako stały klient jestem kasowany po 39 gr i wszyscy to mają w ciężkiej d****. Za to że zmieniłem taryfę na long play zostały mi zabranie minuty za przeniesienie nr i jak się okazało później nie dostanę tyle minut ile nowi użytkownicy ale 46 minut mniej. I tak się ludzi robi w h***. Raportuj

            • tl111 napisał(a):

              Widziały gały co podpisywały ? Głaskanie po główce wyłącznie w abo od 100pln/m-c Raportuj

            • t_d napisał(a):

              Zaraz, zaraz… to ze stracisz korzysci z przeniesienia, to jest wprost napisane. Tak samo wprost jest napisane, ile masz minut w abo… Skoro zmieniles taryfe, to widac ta zmiana miala Ci sie oplacac. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              To że stracę to wiedziałem. Ale wszędzie trąbiono że w LP29 jest 120 minut. Więc mimo straty bonusu powinienem wyjść na tym dobrze. A tu jakie było moje zdziwienie gdy zamiast 120 minut dostałem gołe 74 minuty. I jaka tu sprawiedliwość nowi dostają 120 a stały klient związany umową nie buli i płacze. Z taką polityką daleko nie zajdą. Bo jak się pokończą umowy to ludzie polecą z play-a do konkurencji a konkurencja już ceny obniża i przygotowuje się na powroty. Raportuj

            • t_d napisał(a):

              Jak miales te 40 minut w Erze, to placiles za nie tyle, ile w Play-u za 60-70… /ceny sluchawek tez sa na plus w Play-u/

              Wiec jak dobrze zrozumialem, wolisz placic wiecej operatorowi, otrzymujac mniej minut, majac w zamian mozliwosc przechodzenia minut z jednego miesiaca na drugi. Tak?

              Patrz, ze jezeli juz chodzi o dostep do internetu, to zaden z operatorow nie zdecydowal sie na przechodzenie pakietu z miesiaca na miesiac, mimo ze tez mozna by rzec, ze to by bylo uczciwsze.
              Poza tym, jezeli niewykorzystany pakiet minut schodzi w drugiej kolejnosci, to jezeli w jednym miesiacu przegadasz 20 minut, w drugim 35, to w trzecim i tak nie bedziesz mogl przegadac wiecej jak 45 minut. I gdzie tu ta elastycznosc? I tak trzeba sie pilnowac i tak.
              To juz wole miec te 60 minut w cenie 40 z Ery, i zeby mi przepadalo z kazdego miesiaca pare zeta ;P Raportuj

  15. Krzychu napisał(a):

    A jeszcze jedna kwestia – co stoi na przeszkodzie aby w przypadku telefonu stacjonarnego koszt minuty połączenia do sieci komórkowej wynosił tyle co wasza podstawowa stawka tj. 29 groszy za minutę? Raportuj

  16. Krzychu napisał(a):

    Zachęcam również play do skopiowania przynajmniej pod względem ofertowych, albo inaczej – zachęcam play do wzorowania się na gruncie telefonii stacjonarnej na tym co oferuje 3 w Austrii.
    Rzecznika, mądre głowy z play jak i sympatyków tej sieci zachęcam do zapoznania się z poniższym linkiem: http://www.drei.at/portal/de/privat/tarife/3festn

    co stoi na przeszkodzie aby podobna oferta była w playu? chyba nic, a wiec dopieszczajcie swoją telefonię stacjonarną bo to naprawdę fajny produkt, z którego sam korzystam i sobie chwalę. Raportuj

  17. Krzychu napisał(a):

    A co do przenoszenia numerów – jest szansa, że w niedalekiej przyszłości przeniesienie numeru do play stacjonarnego będzie wyglądało tak jak ma to miejsce np. w przypadku przenoszenia się do play fresh – jedna wizyta w salonie i pozamiatane? :) Raportuj

  18. Rogi napisał(a):

    Chodzą słuchy, że nie ma Milestone na magazynach. Prawda to? Kiedy się pojawi? Właśnie chciałem ją wziąć… Raportuj

  19. Spect napisał(a):

    A selfcare zalicza właśnie totalny pad… a myślałem, że administrowanie kontem przez www zaczęło dobrze działać. Raportuj

  20. Mateusz Faroń napisał(a):

    Ty wiesz, że dokładnie taki sam znak z znak artykuł jak twój wpis czytałem przed chwilą na WP. http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Przenoszenie-… Ja bym oskarżył ich o plagiat. Raportuj

  21. Mękoła napisał(a):

    Na jak z tej "stacjonarki" z połączeniami na 800-xxx xxx lub 801 xxx xxx? Taryfikowane niemal tak jak 700 xxx xxx tak jak to jest w planach komórkowych, tylko dobrze schowane w cennikach? Żadne pocieszenie, że Era stacjonarna w ogóle nie łączy na numery infolinii tylko daje sygnał "zajęte". Raportuj

  22. Mękoła napisał(a):

    P.S. A czemu własnie nie działa Play24? Raportuj

  23. playta napisał(a):

    A kiedy szanowny rzeczniku będzie można migrować n umer stacjonarny z Playa do innego operatora?
    MZ

    PS. UKE decyzją dt-wot-6002-2/10 (4) z dnia 09.04.2010 nakazał wam realizować takie migracje wychodzące. Dotąd nie mam możliwości wynieść nmer od was do innego.
    Co rzecznik na to?
    Numer 222990999 kontakt do mnie rzecznik ma.

    Marcin ŻyłaRaportuj

  24. Ircys napisał(a):

    Od jakich opertorów można migrować do Play i czy z Play można (później) migrować do innych opertorów? Raportuj

  25. gregor napisał(a):

    Ja mam pytanie zasadnicze, kiedy PLAY wprowadzi mozliwosc przenoszenia nr stacjonarnego na komorke ?? Tak bym sobie stacjonarny przeniosl do play fresh i mial luxus a tak 20 w bloto idzie Raportuj

  26. Bolek napisał(a):

    Kiedyś głosiliście, że znosicie wszelkie przeszkody. Ja osobiście najbardziej obawiam się, że jakość rozmów z Play Domowy będzie dla mnie niesatysfakcjonująca, dlatego obawiam się przeniesienia. Co prawda mieszczę się w strefie zasięgu sieci Play (patrząc na mapkę), ale to jest zasięg mierzony na zewnątrz budynków, a telefon stacjonarny będę trzymał przecież wewnątrz. Testowałem zasięg używając komórek, ale wyniki były różne dla różnych aparatów. Raportuj

  27. Dariusz napisał(a):

    Ja chciałem przenieść Erę domową do Play'a, ale niestety okazuje się to NIEMOŻLIWE!!!! Pomimo, że podobno obaj operatorzy mają ze sobą podpisane umowy, to nie można wydrukować umowy, bo w komputerach w biurze obsługi Play nie ma w menu rozwijanym z nazwami -operatora Ery !!!!!!! Podobno wina leży po stronie informatyków , którzy mają dopiero dopisać Erę do menu. Co mam robić???
    Przeniosłem komórkę z Ery do Playa i chcę też mieć tel domowy w Playu . Nadmieniam , że Era chce mi wyłączyć ten nr, a mnie bardzo na nim zależy bo jest to nr do mojej firmy , który znają klienci już od ponad 15 lat!! Może ktoś wie o co w tym wszystkim chodzi??? Przenoszą numery czy nie???Pomóżcie!!!
    darpuslo@op.pl kom.602337647, stacjonarny jeszcze Erze 22 6163267 Raportuj

  28. jerzy napisał(a):

    W listopadzie zdecydowałem że przeniosę stacjonarny z TP SA do PLAY.
    Sugerowałem się wygodą; – wiosna, lato w ogrodzie zasięg dużo większy niż bezprzewodowy zwykły,niższa cena a bez telefonu (aparatu),to już grosze.
    Mam zarejestrowane 3 numery w tej sieci i zasięg jest bardzo dobry to i w “tym” też będzie super.W Sylwestra doczekałem się włączenia do nowej sieci.
    Po włożeniu karty SIM celem aktywacji,pojawił się napis ,,tylko alarmowe”,lub “brak usługi”,zależnie do jakiego telefonu się kartę włoży. Po prostu brak łączności a zasięg “full”.
    Nerwy niesamowite, ze względu na okres składania życzeń,starsi znajomi i rodzina to tylko na stacjonarny.
    Łączyli się z aut.sekretarką, w Nowy Rok łaskawie mi wyłączono.
    Aktywacja trwa do 24 godz’. ????? – CZEKAĆ.
    Zgłoszenie do pomoćplay (bok) reklamację przyjęto i zostałem poinformowany,że zgłoszenie rozpatrzą do 30 dni ?????
    Streszczę. – do dziś (05.01.2011),jestem bez stacjonarnego,wykonałem około 20 połączeń reklamując brak usługi i nić się nie dzieje.Będą rozpatrywać mają 30 dni.
    Szlag mnie trafia,a Panie konsultantki po dwu dniowym kursie obsługi rozmów z klientami, próbują mnie pouczać.
    Na pewno żle włożona karta,zepsuty telefon,żle ustawiony w konfiguracjach.Że należy obrócić się trzy razy i splunąć przez lewe ramię ,potrząsając siedmiokrotnie telefonem itd. itp.
    Zabrałem stacjonarny w teren i sprawa się wyjaśniła.
    Od 700m,do 1 kilometra wyświetlił się komunikat o nadajniku (BTS) Świeradów Zdrój,czyli złapał zasięg,ale ja mieszkam 60-70 km,od Świeradowa i to przez Czeskie Sudety. to nawet najlepszy wzmacniacz gsm dużo nie zdziała.
    Obok mojego domu są dwa BTS-y PLUS- PLAY,w odległości 3 i 5 km,a karta aktywowana i konfigurowana tak daleko ???? BAJZEL
    Oni to robią bez map,czy wcześnie zaczęli świętować.
    Może ktoś poradzi jakie kroki poczynić,bo z Play rozmawia się jak ze ścianą,żadnych efektów – zresztą już nie chce mi się z nimi gadać.
    Pozdrawiam – Dosiego – życząc
    jerzy Raportuj

  29. jerzy napisał(a):

    Witam
    Czy może tą drogą uda mi się skontaktować z kimś z firmy PLAY ??????
    To ich Biuro Obsługi Abonentów – to… "biuro wyłudzania kasy" (a myślałem że u nas jest to karane).
    Wykonałem kilkanaście połączeń,zapchałem im skrzynkę E-mailową – tego nikt nie czyta.
    Już drugi tydzień (od pierwszego dnia przeniesienia) – jestem bez łączności.
    Pomocy !!!!
    Przeniosłem numer telefon do PLAY —— stacjonarny GSM ?
    To samo mogłem zrobić wcześniej wyrywając kabel.
    Aktywację "zrobili" na Mazurach a ja mieszkam na Dolnym Śląsku. Chyba będę się tam musiał przeprowadzić.
    Powiadomiłem o skargach do UOKIK ,do UKE i nic – to jakieś chore . Co ta za ludzie?
    Może dać sobie spokój z tym betonem nie do przebicia i znów przenieść numer?
    Jak "tu" ktoś z maderatorów lub z obsługi "bywa", to proszę o kontakt – jerzy5319@wp.pl.
    Pozdrawiam
    Raportuj

  30. Grzegorz napisał(a):

    Witam. Przeniosłem numer stacjonarny do play. Od 2 tygodni nie można się dodzwonić na mój numer. Komunikat niema takiego numeru. Ja mogę dzwonić ale w druga stronę nie można się dodzwonić. Firma traci klientów w bok przyjmują zgłoszenia i nic nie robią. Porażka i kpiny z klienta. Nie polecamRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty