Tako rzecze rzecznik Play

VPN PLAY BIZNES

Bartek mówił, że poważnie bierzemy się za biznes. Kolejny dowód:

Informujemy, iż z dniem dzisiejszym rozszerzona została oferta taryfy telemetrycznej o możliwość wykupienia usługi VPN Play Biznes:

Podstawowe korzyści:

– usługa pozwala na bezprzewodową wymianę danych pomiędzy terminalem, a siecią informatyczną Twojej firmy

– bezpieczeństwo przesyłanych danych

– szybki transfer danych i niskie koszty

– pełna kontrola nad dostępem do firmowych danych, dzięki zamkniętej

grupie zdefiniowanej na podstawie listy kart SIM Klienta

Jak działa usługa?

W ramach usługi, specjalnie dla Klienta, zostaje wydzielona wirtualna sieć do transmisji danych z jego urządzeń.

Połączenia między urządzeniami Klienta, a jego systemem teleinformatycznym przebiegają tunelem IPsec lub GRE poprzez dedykowane łącze realizowane za pomocą sieci internet. Usługę VPN Play Biznes aktywuje się tylko dla zamkniętej grupy kart SIM Klienta.

Komentarze

  1. ddluk napisał(a):

    Jak wygląda to cenowo Marcinie? Raportuj

  2. Play2faces napisał(a):

    to nie jest tania usługa Łukaszu, wybieraja ja też bardzo konkretni klienci. Raportuj

  3. ddluk napisał(a):

    Zdaję sobie z tego sprawę, jednak i tak jestem ciekaw cen. Jeżeli nie tutaj to podeślij mi proszę na maila więcej informacji na ten temat. Z góry dziękuję. Raportuj

  4. Beliar napisał(a):

    Witam!

    Chciałbym dowiedzieć się czy SD mini jest jeszcze aktualny? Doladowałem konto kwotą 10zł i nic….

    Bardzo prosiłbym o info, najlepiej od załogi Play.

    Pozdrawiam.Raportuj

    • United napisał(a):

      z tego, co pamietam SD mini byl skierowany do konkretnych klientow. O mozliwosci jego aktywacji informowal SMS od play. Raportuj

      • Beliar napisał(a):

        Smsa dostałem, ale chyba z miesiąc temu. Czy o aktywacji SD mini informował jakiś sms od Play? Raportuj

        • Marcin napisał(a):

          A w tym smsie nie bylo info do kiedy mozesz z tego skorzystac? Wydaje mi sie ze to bylo ograniczone czasowo. Zaden sms nie informuje. Wklep *111*1*4# Raportuj

          • Beliar napisał(a):

            Ten kod jest do Stanu Darmowego. Pisze że muszę doładować za 30zł.
            No nic możliwe że już nie ma tej promocji, a smsa usunąłem i nie pamiętam dokładnie co tam pisało… Raportuj

  5. […] Chodzi mianowicie o możliwość wykupienia usługi VPN Play Biznes: […]Raportuj

  6. Maciej Xomolewski napisał(a):

    Pomyślcie nad usługami video – firma – www. Czyli np. firma umieszcza "telefon" z video 3g i dzwoni na niego i widzi co w danym miejscu się dzieje + np. jest zapis obrazu na dysku lub bezpośredni streeming na www. Plus akcje np. mamy teraz powódz ludzie dzwonią np. do telewizji i przez video rozmowe pokazują jaką mają sytuacje, jeszcze dalej, video połaczenie ze służbami alarmowymi. ktos nie moze mówic ale np. moze pokazac obraz. itp. Raportuj

  7. Poirytowany Zibi napisał(a):

    "…Bartek mówił, że poważnie bierzemy się za biznes…"
    To ja niejako w związku z tą deklaracją i przy okazji miał prośbę do Bartka poprzez Ciebie Marcinie:
    Ażeby Bartek (kimkolwiek jest Bartek u Was) zainteresował się ilością wypijanej kawy przez zespół obsługi zgłoszeń via Play24, bo mam wrażenie, jakby wypijali jej stanowczo za dużo. Wnioskuję to po stopniu ich rozkojarzenia, braku koncentracji uwagi na treści zgłoszenia i wrażeniu ogólnego chaosu (nie daj Boże olewactwa, ignorancji i zbywania). Od tygodnia nie mogę skutecznie zgłosić pewnego problemu z kontem biznes o rozszerzonej funkcjonalności: Opisałem objawy problemu z zaznaczeniem, że występują one po uzyskaniu poszerzonej funkcjonalności, a w odpowiedzi (po kilku dniach) otrzymuję……..instrukcję wysłania Wam pełnomocnictwa do poszerzenia konta Play24 dla biznesu. Wybaczcie, ale ręce opadają i odechciewa się współpracy w rozwiązaniu problemu.
    Jeżeli zainteresują Was szczegóły sprawy – zapraszam na maila.
    Pozdrawiam Raportuj

    • wroc napisał(a):

      Play jest niepoważną siecią. Niestety.

      Ostatnio brałem Longplay 1 dla Abonentów (bez MNP, drugi numer dla osób będących już abonentami P4), to musiałem wytłumaczyć konsultantce z salonu zasady promocji, ponieważ myślała, że to tylko w MNP, nie wiedziała również o "Spod lady". Bo miała 3 dni wolnego, z czego 2 to… szkolenie.

      Czego uczycie Waszych pracowników, skoro świeżo po szkoleniu nie znają aktualnych promocji?

      Co z tego, że oferta naprawdę dobra, skoro obsługa jest często niedouczona/niekompetentna?
      O BOK (Biurze Olewania Klienta) nawet nie będę wyrażał opinii. Mój pomysł – zminimalizować konsultantów do minimum – postawić na samoobsługę (wszystko załatwisz np. przez internet) – jak w nowoczesnych bankach :-) Raportuj

  8. @dewuef napisał(a):

    Witam panie Marcinie! Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi w sprawie nieszczęsnego Desire, proszę się odezwać bo naprawdę nie wiem co mam robić, powiedział Pan, że pracuje Pan nad tym, niestety żadnych konkretów nie dostałem :)
    Pozdrawiam!

    P.S Przepraszam za zawracanie d* Raportuj

  9. @dewuef napisał(a):

    Z BOKiem nawet nie rozmawiałem, tylko z dwoma salonami, zresztą szkoda gadać ;) Raportuj

  10. Komli napisał(a):

    "…Bartek mówił, że poważnie bierzemy się za biznes…"To ja niejako w związku z tą deklaracją i przy okazji miał prośbę do Bartka poprzez Ciebie Marcinie:Ażeby Bartek (kimkolwiek jest Bartek u Was) zainteresował się ilością wypijanej kawy przez zespół obsługi zgłoszeń via Play24, bo mam wrażenie, jakby wypijali jej stanowczo za dużo. Wnioskuję to po stopniu ich rozkojarzenia, braku koncentracji uwagi na treści zgłoszenia i wrażeniu ogólnego chaosu (nie daj Boże olewactwa, ignorancji i zbywania). Od tygodnia nie mogę skutecznie zgłosić pewnego problemu z kontem biznes o rozszerzonej funkcjonalności: Opisałem objawy problemu z zaznaczeniem, że występują one po uzyskaniu poszerzonej funkcjonalności, a w odpowiedzi (po kilku dniach) otrzymuję……..instrukcję wysłania Wam pełnomocnictwa do poszerzenia konta Play24 dla biznesu. Wybaczcie, ale ręce opadają i odechciewa się współpracy w rozwiązaniu problemu.Jeżeli zainteresują Was szczegóły sprawy – zapraszam na maila.Pozdrawiam
    +1 Raportuj

  11. uważny napisał(a):

    Dlaczego doładowanie konta za 30 zł w czasie trwania stanu darmowego nie przedłuża już go o kolejne 30 dni? Czyżby słowa Pani Brand Manager Play FRESH o tym iż tak też będzie stan darmowy przedłużany były nieprawdziwe??
    Jak mam traktować takie publiczne przyrzeczenie opublikowane na tym blogu i wciąż dostępne w sieci?Raportuj

    • wroc napisał(a):

      Aby przedłużyć SD, musisz najpierw wpisać *111*1*1# (jak przy aktywacji), a dopiero potem doładować. Jak przez pomyłkę tak zrobiłem w 29dniu, to przedłużyło SD o 30 dni, i skumulowały się darmowe smsy. Raportuj

  12. szymkar napisał(a):

    Tak rada dla wszystkich. Trzeba rozwiązywać umowy , może coś się zmieni z tym pseudo BOK-iem.
    To co się tam dzieje to paranoja.
    Pozdrawiam P.Rzeczniku ,bo patrząc na te Twoje głupkowate zdjęcia na blogu ,sądzę że to w PLAY normalne robić z siebie ……!
    P.S. Propozycja na nowy konkurs: "Dlaczego mam dosyć PLAY?" Raportuj

  13. mPablo napisał(a):

    Chciałbym mieć kontrolę nad Notką SMS, tzn. chciałbym mieć ją z powrotem włączoną… Raportuj

  14. Josep napisał(a):

    Czy nie dzisiaj jest ostatni dzień Marcinie w którym miałeś rozwiązać zaległy konkurs?ObiecałeśRaportuj

    • tomas napisał(a):

      "sad but true" Marcin znów pokazał ile znaczą jego słowa. Przeprasza, obiecuje a i tak nic nie robi. Smutne ale sam upodabnia się do ludzi z BOKu. Raportuj

  15. jahu napisał(a):

    Na mainpage-u pojawiło się super sportowe auto podobne do lambo oraz info o dniach otwartych w salonach play. A rzecznik śpi i nie informuje o tym wcale. A przecież na blogu zawsze pierwsze były takie informacje a potem pojawiały się na stronie ech nie ładnie panie Marcinie. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty