wyrok SOKiK

Udostępnij

Wyrok sądu nie jest prawomocny. Przysługuje nam prawo do odwołania i poważnie rozważamy taką ewentualność.

Urząd przypomina, że zgodnie z kodeksem cywilnym postanowienia umowy zawieranej z konsumentem nieuzgodnione indywidualnie nie wiążą go, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając jego interesy. Prawomocne klauzule uznane przez Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za niedozwolone są wpisywane do rejestru prowadzonego przez Prezes UOKiK. Od tego momentu ich stosowanie w obrocie prawnym z udziałem konsumentów jest zakazane.

Gwoli przypomnienia – opłaty (50 zł), o których wspomina SOKiK nie są stosowane i zostały usunięte ze wszystkich cenników na początku lipca 2009r. – jeszcze przed zmianą Prawa Telekomunikacyjnego.

Pisałem już o tym na tym blogu kilka razy. Szkoda, że depeszowiec PAP nie podjął nawet próby kontaktu z nami ;-(

Zobacz więcej

19 KOMENTARZE

  1. nie róbta lipy "plus" jakoś podjął wyzwania, zmieniajcie ten regulamin bo mam umowe na 3 lata a jeszcze jedynie z playem nie udało mi się rozwiązać umowy przed czasem statystyki mi psujecie

  2. lluukk o co tym razem Ci chodzi? Już wielokrotnie pomogłem rozwiązać Twoje reklamacje. Jaki związek ma Twój wpis z wyrokiem SOKiK?

  3. Jak zwykle źli dziennikarze. Prawda jest taka, że gdybyście usuneli na prośbę UOKiK nie byłoby problemy. Wtedy jedynie PLUS poszedł na współpracę z UOKiK. Wy dopiero zmieniliście regulamin (wraz z Orange), gdy wygodne było dla Was prawo telekomunikacyjne, czyli klient nie mógł rozwiązac umowy z powodu zmian. O tym już szanowy rzecznik – najbardziej wypasionej sieci na świecie – nie wspomina. Ale depeszowiec jest zły. Jak zawsze. Wszyscy winni tylko nie may, prawda Panie Marcinie?.

    • oj tam, oj tam jacy źli? Jeżeli ktos pisze, że PLAY nie udzielil jeszcze komentarza to przynajmniej mógł zadzwonić. Tak przynajmniej zwykle bywa.

  4. Pan Boruta ma chyba rację. Gdybyście zmienili cenniki przed nową ustawą to byłaby możliwość rozwiązania umowy bez zapłaty kary a Wy w pismach informowaliście, że takiej opcji nie ma jeżeli ktoś się nie zgadza z nowym cennikiem… Ale i tak uważam Was za najlepszą sieć, z najkorzystniejszą ofertą i największą dbałością o klienta w porównaniu do innych. A obsługa w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku po prostu The Best (pozdrowienia dla pana Karola), bo dziewczyna przedłużała tam umowę :)

  5. Hipokryzja, bo Wy korzystaliście na tym, że Plus zmienił umowy. Słynna kampania informacyjna z Sołtysikiem. Teraz zapłaćcie karę i tyle, nie ma co się użalac na media

  6. no właśnie jaką karę ?. Wszyscy nacierają i narzekają na Playa ale gdyby nie ten operator nadal słono byście płacili za połączania robili by z was przysłowiowe dojne krowy , wyciągali by z was ile tylko by się dało ale wy to macie jak najwidoczniej w czterech literach.

  7. pamietam, jak mialem play w abo i moja matula tez ona szczegolnie dygala jak jej fakture na czas nie przysla i dowala kare, no ale play nie zauwazal prze prawie 2 lata, ze faktury dochodzily niejedno krotnie z kilku dniowym opoznieniem – (ja zawsze korzystalem z mejli, ktore byly ok ale matula to dygala niezle)

  8. lluukk – gratuluję Ci pomiarów na speedtesterach. Każdy usługodawca stara się aby w jego sieci internet pracował bez zarzutu a ty najwyraźniej nie bierzesz pod uwagę, że firma u której sobie robisz te testy ma przeciążone łącza np. Sprawdź na jakimś dobrym ftp i dopiero pokuś się o komentarz. Takiej reklamacji to i ja bym Ci nie uznał.

    gregor – jest możliwość sprawdzenia wysokości f-ry kodem w telefonie, połączenie z konsultantem. Zdaje się że nie płacisz za dostarczenie f-ry listem poleconym. Skąd można mieć pewność, że f-ra nie dotarła. Pamiętaj, że podejrzenie o uczciwość jakie stawiasz działa w drugą stronę. Operator daje alternatywy na sprawdzenie wys. f-ry. Ale po co używać, lepiej psioczyć.

    PS: od razu piszę, że nie jestem pracownikiem P4, abyście nie spekulowali. Pracowałem w innej branży ale zajmowałem się reklamacjami konsumenckimi. Wśród konsumentów też są naciągacze.

  9. acha, teraz do osób z Play.
    coś na blogu nie działa baza IntenseDebate – nie mogę się zalogować na swojego nicka. Spawdzałem na IE i FF na różnych komputerach. Pojawia się komunikat This website uses IntenseDebate comments, but they are not currently loaded because either your browser doesn’t support JavaScript, or they didn’t load fast enough.

    Zgłaszam tutaj bo nie wiem komu napisać :)
    Pozdrawiam pana Marcina – widziany na parkingu w CH w Markach parę dni temu:)

  10. @ DarekWa – heh..do jakich „osob z play”? ;)

    ID rzeczywiscie dzis nawala. Ale wina lezy po ich stronie, nie bloga.

  11. Każda inna firma dostałaby taką karę że aż by się nogami nakryli a Playowi jak zwykle pobłażliwy wujek urząd tylko pogroził paluszkiem.
    Już to samo w sobie woła o pomstę do nieba.
    A wy jeszcze marudzicie jak to zostaliście pokrzywdzeni….

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości