Tako rzecze rzecznik Play

Xtra numer beta

Dzięki za wyłapanie niedogodności w usłudze Xtra Numer. Właśnie po to uruchomiliśmy ją za darmo i w wersji testowej by Wasze bystre umysły rozgryzły ją na amen i wyłapały błędy… by w przyszłości cieszyć się wolną od wad usługą :)

Mamy dla Was pytanie jak rozwiązać obecny problem z informacją „już w zasięgu” z głównym a nie wirtualnym numerem. Sami zadecydujcie. Wypowiedzcie się:

Docelowo będzie jak mam być, ale na testy mamy 3 rozwiązania tymczasowe:

1. zostawić tak jak jest;

2. dla użytkowników korzystających z Xtra numeru a bez przekierowań na pocztę głosową automatycznie wyłączyć wszystkie notyfikacje na numerze głównym (nie będą działały usługi Informacja o nieodebranym połączeniu i Już w zasięgu ? na głównym numerze);

3. dla użytkowników korzystających z Xtra numeru a bez przekierowań na pocztę głosową automatycznie włączyć Notkę SMS ? na głównym numerze będą działały notyfikacje i Notka SMS, a dla połączeń na wirtualny notyfikacji nie będzie, Notki SMS także nie (tylko zapowiedz systemu poczty głosowej, ale nie będzie można zostawić wiadomości)

Głosujcie w sondzie:

Xtra numer i "już w zasięgu". Co zrobić ?

Loading ... Loading ...

Komentarze

  1. Bartosz napisał(a):

    A winner is number "2" :D hehe Raportuj

  2. RER napisał(a):

    Czy mogę te dwa szpiegi wyłączyć przez konsultanta? Raportuj

    • wroc napisał(a):

      Możesz. Wystarczy zadzwonić na *500 lub napisać na ok@pomocplay.pl . U mnie wyłączyli.

      @2faces: Czy będzie możliwość samodzielnego wyłączenia usługi "już w zasięgu"?
      Kiedy pojawi się usługa ACR (odrzucania połączeń anonimowych – zastrzeżonych?? Raportuj

  3. Piotrek napisał(a):

    super, ze liczycie się z naszymi opiniami :) Raportuj

  4. […] This post was mentioned on Twitter by Blog Play. Blog Play said: Xtra numer beta http://tinyurl.com/2vkpbwf […]Raportuj

  5. rter napisał(a):

    odnośnie narzekań na to że nie wiadomo czy ktoś dzwoni do nas na głowny nr czy extra nr to w mojej N5800 widać z jakie nr pochodzi połączenie. W przypadku gdy ktoś dzwoni do nas na extra numer na wyświetlaczu pojawia się niebieska strzałka oznaczające połączenie przekazane, więc wszystko fajnie chodzi :) Raportuj

  6. PIotr M. napisał(a):

    A dlaczego chcecie też wyłączyć powiadomienie o "nieodebranym połączeniu"? Wystarczy wyłączyć usługę "Już w zasięgu" i będzie super. Raportuj

    • gosc napisał(a):

      Dokładnie dla mnie powiadomienie o nieodebranym połączeniu jest przydatną opcją, za to już w zasięgu jest zbędne.
      Fajnie jest w Orange, można sobie w panelu www wyłączyć każdą opcję z osobna, czyli tak jak moim zdaniem powinno być tez w Playu Raportuj

  7. fds napisał(a):

    Kiedy przykładem ery wprowadzicie lejek po wykorzystaniu pakietu data? http://www.telepolis.pl/news.php?id=18146
    Tak, aby klient nie dął się naciąć i nie był kasowany 1,20zł/MB, tylko po prostu kupił drugi pakiet?

    Może potrzebna jest akcja uwalniamyinformacjeowykorzystanympakieciedata.peel Raportuj

  8. Zbigniew napisał(a):

    Wyniki dosc wyrownane ;D Raportuj

  9. AlAshrad napisał(a):

    Hmmm… Miło, że liczycie się z naszym zdaniem. Jednak nie zagłosuje na żadną z możliwych odpowiedzi. Czemu? Gdyż uważam, że sam powinienem mieć możliwość decydowania o włączonych/wyłączonych usługach z poziomu Play24, a nie zmuszacie mnie do dzwonienia na dość niekompetentne OK co równoznaczne jest ze stratą pieniędzy plus niekoniecznie załatwioną sprawą.

    Z tego co pamiętam Orange pozwala swoim klientom na możliwość zarządzania wszystkimi usługami udostępnionymi klientowi z poziomu Orange On-line, zatem myślę, że Play też mógłby w końcu to zrobić. Albo chociaż wprowadzenie określonych kodów aktywujących/dezaktywujących daną usługę załatwiłoby sprawę. O ile "już w zasięgu" jest bardzo niefajną usługą z wielu względów, o tyle "Informacja o nieodebranym połączeniu" jest jak najbardziej przydatna.

    Pozdrawiam. Raportuj

  10. Bartosz Grzegowski napisał(a):

    popieram przedmówcę, sam chętnie wywaliłbym w kosmos te całe "już w zasięgu" bo to typowy szpieg, a "info o nieodebr. połącz." zostawiłbym bo jest przydatne…

    oczywiście dla mnie (i pewnie wielu innych) priorytetem jest umożliwienie wprowadzania zmian na koncie (wł/wył usług) z poziomu Play24 (jak to jest w W3), bo jak do tej pory to prawie każdy telefon do BOK'u jest przeżyciem niemal traumatycznym ;)
    wzbogaciłbym też Play24 o możliwość przedłużenia umowy przez internet…

    zastanówcie się nad tym ;) Raportuj

  11. Rekin napisał(a):

    Na ten wygenerowany numerek nie przychodzą mi wiadomości. Czekam i czekam… Raportuj

  12. mPablo napisał(a):

    NIe zagłosowałem, ale powiem – zostawić tak jak jest! Ile osób skorzysta z tego ekstra numeru a ile korzysta na codzień z powiadomienia o nieodebranych połączeniach? Raportuj

  13. t_d napisał(a):

    Mam nadzieje, ze to przeczytacie:
    warto by bylo, wprowadzic ograniczenia godzin, w jakich jest przysylane przypomnienie przedluzenia trwania uslugi… dostarczanie sms-a o polnocy, nie jest najlepsza pora… Raportuj

  14. sq- napisał(a):

    a ja bym dodal funkcjonalnosc, albo mozliwosc dokupienia na stale dodatkowych numerow do karty, ktore mozna by wylaczac np. przez smsa tymczasowo. a potem wlaczac. Co Ty na to Marcin?:) Raportuj

  15. Zibi napisał(a):

    Było by naprawdę super, gdyby wersja finalna usługi Xtra Numer miała tak rozbudowaną funkcjonalność, jak u pomarańczowych: http://media2.pl/telekomunikacja/64810-orange-tesRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty