Xtra numer beta

Udostępnij

Dzięki za wyłapanie niedogodności w usłudze Xtra Numer. Właśnie po to uruchomiliśmy ją za darmo i w wersji testowej by Wasze bystre umysły rozgryzły ją na amen i wyłapały błędy… by w przyszłości cieszyć się wolną od wad usługą :)

Mamy dla Was pytanie jak rozwiązać obecny problem z informacją „już w zasięgu” z głównym a nie wirtualnym numerem. Sami zadecydujcie. Wypowiedzcie się:

Docelowo będzie jak mam być, ale na testy mamy 3 rozwiązania tymczasowe:

1. zostawić tak jak jest;

2. dla użytkowników korzystających z Xtra numeru a bez przekierowań na pocztę głosową automatycznie wyłączyć wszystkie notyfikacje na numerze głównym (nie będą działały usługi Informacja o nieodebranym połączeniu i Już w zasięgu ? na głównym numerze);

3. dla użytkowników korzystających z Xtra numeru a bez przekierowań na pocztę głosową automatycznie włączyć Notkę SMS ? na głównym numerze będą działały notyfikacje i Notka SMS, a dla połączeń na wirtualny notyfikacji nie będzie, Notki SMS także nie (tylko zapowiedz systemu poczty głosowej, ale nie będzie można zostawić wiadomości)

Głosujcie w sondzie:

Xtra numer i "już w zasięgu". Co zrobić ?

Loading ... Loading ...

Zobacz więcej

19 KOMENTARZE

    • Możesz. Wystarczy zadzwonić na *500 lub napisać na [email protected] . U mnie wyłączyli.

      @2faces: Czy będzie możliwość samodzielnego wyłączenia usługi "już w zasięgu"?
      Kiedy pojawi się usługa ACR (odrzucania połączeń anonimowych – zastrzeżonych??

  1. odnośnie narzekań na to że nie wiadomo czy ktoś dzwoni do nas na głowny nr czy extra nr to w mojej N5800 widać z jakie nr pochodzi połączenie. W przypadku gdy ktoś dzwoni do nas na extra numer na wyświetlaczu pojawia się niebieska strzałka oznaczające połączenie przekazane, więc wszystko fajnie chodzi :)

  2. Kiedy przykładem ery wprowadzicie lejek po wykorzystaniu pakietu data?
    Tak, aby klient nie dął się naciąć i nie był kasowany 1,20zł/MB, tylko po prostu kupił drugi pakiet?

    Może potrzebna jest akcja uwalniamyinformacjeowykorzystanympakieciedata.peel

  3. A dlaczego chcecie też wyłączyć powiadomienie o "nieodebranym połączeniu"? Wystarczy wyłączyć usługę "Już w zasięgu" i będzie super.

    • Dokładnie dla mnie powiadomienie o nieodebranym połączeniu jest przydatną opcją, za to już w zasięgu jest zbędne.
      Fajnie jest w Orange, można sobie w panelu www wyłączyć każdą opcję z osobna, czyli tak jak moim zdaniem powinno być tez w Playu

  4. Hmmm… Miło, że liczycie się z naszym zdaniem. Jednak nie zagłosuje na żadną z możliwych odpowiedzi. Czemu? Gdyż uważam, że sam powinienem mieć możliwość decydowania o włączonych/wyłączonych usługach z poziomu Play24, a nie zmuszacie mnie do dzwonienia na dość niekompetentne OK co równoznaczne jest ze stratą pieniędzy plus niekoniecznie załatwioną sprawą.

    Z tego co pamiętam Orange pozwala swoim klientom na możliwość zarządzania wszystkimi usługami udostępnionymi klientowi z poziomu Orange On-line, zatem myślę, że Play też mógłby w końcu to zrobić. Albo chociaż wprowadzenie określonych kodów aktywujących/dezaktywujących daną usługę załatwiłoby sprawę. O ile "już w zasięgu" jest bardzo niefajną usługą z wielu względów, o tyle "Informacja o nieodebranym połączeniu" jest jak najbardziej przydatna.

    Pozdrawiam.

  5. popieram przedmówcę, sam chętnie wywaliłbym w kosmos te całe "już w zasięgu" bo to typowy szpieg, a "info o nieodebr. połącz." zostawiłbym bo jest przydatne…

    oczywiście dla mnie (i pewnie wielu innych) priorytetem jest umożliwienie wprowadzania zmian na koncie (wł/wył usług) z poziomu Play24 (jak to jest w W3), bo jak do tej pory to prawie każdy telefon do BOK'u jest przeżyciem niemal traumatycznym ;)
    wzbogaciłbym też Play24 o możliwość przedłużenia umowy przez internet…

    zastanówcie się nad tym ;)

  6. NIe zagłosowałem, ale powiem – zostawić tak jak jest! Ile osób skorzysta z tego ekstra numeru a ile korzysta na codzień z powiadomienia o nieodebranych połączeniach?

  7. Mam nadzieje, ze to przeczytacie:
    warto by bylo, wprowadzic ograniczenia godzin, w jakich jest przysylane przypomnienie przedluzenia trwania uslugi… dostarczanie sms-a o polnocy, nie jest najlepsza pora…

  8. a ja bym dodal funkcjonalnosc, albo mozliwosc dokupienia na stale dodatkowych numerow do karty, ktore mozna by wylaczac np. przez smsa tymczasowo. a potem wlaczac. Co Ty na to Marcin?:)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości