Dzięki za wyłapanie niedogodności w usłudze Xtra Numer. Właśnie po to uruchomiliśmy ją za darmo i w wersji testowej by Wasze bystre umysły rozgryzły ją na amen i wyłapały błędy… by w przyszłości cieszyć się wolną od wad usługą :)
Mamy dla Was pytanie jak rozwiązać obecny problem z informacją „już w zasięgu” z głównym a nie wirtualnym numerem. Sami zadecydujcie. Wypowiedzcie się:
Docelowo będzie jak mam być, ale na testy mamy 3 rozwiązania tymczasowe:
1. zostawić tak jak jest;
2. dla użytkowników korzystających z Xtra numeru a bez przekierowań na pocztę głosową automatycznie wyłączyć wszystkie notyfikacje na numerze głównym (nie będą działały usługi Informacja o nieodebranym połączeniu i Już w zasięgu ? na głównym numerze);
3. dla użytkowników korzystających z Xtra numeru a bez przekierowań na pocztę głosową automatycznie włączyć Notkę SMS ? na głównym numerze będą działały notyfikacje i Notka SMS, a dla połączeń na wirtualny notyfikacji nie będzie, Notki SMS także nie (tylko zapowiedz systemu poczty głosowej, ale nie będzie można zostawić wiadomości)
Głosujcie w sondzie:
A winner is number "2" :D hehe
Czy mogę te dwa szpiegi wyłączyć przez konsultanta?
Możesz. Wystarczy zadzwonić na *500 lub napisać na [email protected] . U mnie wyłączyli.
@2faces: Czy będzie możliwość samodzielnego wyłączenia usługi "już w zasięgu"?
Kiedy pojawi się usługa ACR (odrzucania połączeń anonimowych – zastrzeżonych??
można to zrobić przez Call Center, ACR w drugiej połowie roku
Wczoraj dzwoniłem. Straciłem złotówkę, konsultantka zasięgnęła wiedzy gdzieś wyżej (Czekałem z 3minuty) po czym stwierdziła, że się nie da. Więc?
super, ze liczycie się z naszymi opiniami :)
odnośnie narzekań na to że nie wiadomo czy ktoś dzwoni do nas na głowny nr czy extra nr to w mojej N5800 widać z jakie nr pochodzi połączenie. W przypadku gdy ktoś dzwoni do nas na extra numer na wyświetlaczu pojawia się niebieska strzałka oznaczające połączenie przekazane, więc wszystko fajnie chodzi :)
Nokia 5800 to w ogóle fajny telefonik sam taki posiadam i jestem zadowolony.
Kiedy przykładem ery wprowadzicie lejek po wykorzystaniu pakietu data?
Tak, aby klient nie dął się naciąć i nie był kasowany 1,20zł/MB, tylko po prostu kupił drugi pakiet?
Może potrzebna jest akcja uwalniamyinformacjeowykorzystanympakieciedata.peel
A dlaczego chcecie też wyłączyć powiadomienie o "nieodebranym połączeniu"? Wystarczy wyłączyć usługę "Już w zasięgu" i będzie super.
Dokładnie dla mnie powiadomienie o nieodebranym połączeniu jest przydatną opcją, za to już w zasięgu jest zbędne.
Fajnie jest w Orange, można sobie w panelu www wyłączyć każdą opcję z osobna, czyli tak jak moim zdaniem powinno być tez w Playu
Wyniki dosc wyrownane ;D
Hmmm… Miło, że liczycie się z naszym zdaniem. Jednak nie zagłosuje na żadną z możliwych odpowiedzi. Czemu? Gdyż uważam, że sam powinienem mieć możliwość decydowania o włączonych/wyłączonych usługach z poziomu Play24, a nie zmuszacie mnie do dzwonienia na dość niekompetentne OK co równoznaczne jest ze stratą pieniędzy plus niekoniecznie załatwioną sprawą.
Z tego co pamiętam Orange pozwala swoim klientom na możliwość zarządzania wszystkimi usługami udostępnionymi klientowi z poziomu Orange On-line, zatem myślę, że Play też mógłby w końcu to zrobić. Albo chociaż wprowadzenie określonych kodów aktywujących/dezaktywujących daną usługę załatwiłoby sprawę. O ile "już w zasięgu" jest bardzo niefajną usługą z wielu względów, o tyle "Informacja o nieodebranym połączeniu" jest jak najbardziej przydatna.
Pozdrawiam.
popieram przedmówcę, sam chętnie wywaliłbym w kosmos te całe "już w zasięgu" bo to typowy szpieg, a "info o nieodebr. połącz." zostawiłbym bo jest przydatne…
oczywiście dla mnie (i pewnie wielu innych) priorytetem jest umożliwienie wprowadzania zmian na koncie (wł/wył usług) z poziomu Play24 (jak to jest w W3), bo jak do tej pory to prawie każdy telefon do BOK'u jest przeżyciem niemal traumatycznym ;)
wzbogaciłbym też Play24 o możliwość przedłużenia umowy przez internet…
zastanówcie się nad tym ;)
NIe zagłosowałem, ale powiem – zostawić tak jak jest! Ile osób skorzysta z tego ekstra numeru a ile korzysta na codzień z powiadomienia o nieodebranych połączeniach?
Na ten wygenerowany numerek nie przychodzą mi wiadomości. Czekam i czekam…
Mam nadzieje, ze to przeczytacie:
warto by bylo, wprowadzic ograniczenia godzin, w jakich jest przysylane przypomnienie przedluzenia trwania uslugi… dostarczanie sms-a o polnocy, nie jest najlepsza pora…
a ja bym dodal funkcjonalnosc, albo mozliwosc dokupienia na stale dodatkowych numerow do karty, ktore mozna by wylaczac np. przez smsa tymczasowo. a potem wlaczac. Co Ty na to Marcin?:)
Było by naprawdę super, gdyby wersja finalna usługi Xtra Numer miała tak rozbudowaną funkcjonalność, jak u pomarańczowych: https://media2.pl/telekomunikacja/64810-orange-tes…