Tako rzecze rzecznik Play

Xtra numer w PLAY ? numer do Xtra zadań specjalnych

PLAY przygotował dla swoich klientów ciekawą usługę pozwalającą na zachowanie prywatności podczas publicznego wykorzystywania telefonu komórkowego.

Nie chcesz podawać swojego głównego numeru w sieci, nieznajomym w ogłoszeniach? Sprzedajesz samochód, mieszanie, komputer na aukcjach internetowych?

Jesteś aktywny na portalach społecznościowych, ale chcesz zachować swoją prywatność? Nie musisz podawać swojego numeru telefonu! Nie musisz kupować dodatkowej karty SIM. Uruchom Xtra numer na swojej karcie i nim posługuj się gdzie chcesz! Może go włączyć i wyłączyć kiedy tylko chcesz. W pełni kontrolujesz sytuację i nie musisz obawiać się niechcianych telefonów i SMSów.

Opis usługi

1) Usługa umożliwia uruchomienie przez Użytkownika Usługi maksymalnie 3 numerów dodatkowych (Xtra Numer-ów) przypisanych do numeru w sieci Play

2) Wszelkie połączenia głosowe oraz SMS-y wykonywane na Xtra Numer zostaną przekierowane z Xtra Numeru na numer główny Użytkownika Usługi.

3) Aby uruchomić Xtra Numer należy wysłać  Bezpłatnego SMS-a o treści START lub S pod numer 8055.

4) Xtra Numer jest przydzielany losowo i aktywny przez okres dwóch tygodni.

5) Można przedłużać okres ważności Xtra Numeru o kolejne okresy dwu tygodniowe, jednakże nie dłużej niż łącznie o 6 miesięcy. Aby przedłużyć okres ważności Xtra Numeru należy wysłać Bezpłatnego SMS-a pod numer 8055 o treści PRZEDLUZ lub PRZEDLUZ A lub B lub C, jeśli jest aktywnych więcej Xtra Numerów.

6) Aby sprawdzić swoją listę aktywnych Xtra Numerów i/lub jaki mają prefix (A, B lub C) należy wysłać Bezpłatnego SMS-a pod numer 8011 o treści NUMERY.

7) Aby dezaktywować Xtra Numer należy wysłać SMS-a pod Bezpłatny numer 8011 o treści STOP lub STOP A lub B lub C, aby wyłączyć dany Xtra Numer. Aby wyłączyć wszystkie Xtra Numery należy wysłać komendę STOP X.

8 ) Aby uzyskać skróconą informację o Usłudze należy wysłać Bezpłatnego SMS-a pod numer 8011 o treści INFO.

9) Dostępne komendy w Usłudze można uzyskać wysyłając SMS-a pod Bezpłatny numer 8011 o treści POMOC.

Jedyną funkcjonalnością Xtra Numeru jest przekierowywanie połączeń głosowych i SMS-ów na numer główny Użytkownika Usługi. Oznacza to, że z Xtra Numeru nie można wykonywać jakichkolwiek połączeń, wysyłać SMS-ów, MMS-ów, korzystać z transmisji danych ani z jakichkolwiek innych usług telekomunikacyjnych.

Użytkownik Usługi nie może dokonać cesji Xtra Numeru, nie może przenieść Xtra Numeru do innej sieci, jak również nie może przenosić Xtra Numeru między ofertami  abonamentowymi i przepłaconymi.

Komentarze

  1. t_d napisał(a):

    ZAJEBISTA usluga :))))) GRATULACJE :))))) Raportuj

    • Guest napisał(a):

      Play wprowadził dla swoich klientów usługę Xtra Numer pozwalającą na uruchomienie drugiego numeru telefonu na tej samej karcie SIM. Usługa nie gwarantuje pełnej anonimowości wbrew obietnicom sieci Play – dowiaduje się TELEPOLIS.PL.

      Jeśli ktoś próbuje do nas zadzwonić na nasz alternatywny numer, a mamy w tym czasie wyłączony telefon, dzwoniący bardzo szybko dowie się z jakiego numeru tak naprawdę korzystamy.

      Po uruchomieniu telefonu otrzymamy SMS-a z informacją, że ktoś do nas dzwonił. W tym samym czasie osoba dzwoniąca wcześniej do nas otrzyma informację, że numer telefonu jest już dostępny, a w treści SMS-a zobaczy nie Xtra Numer, tylko numer główny.

      Szerzej o usłudze Xtra Numer pisaliśmy w tej wiadomości. Aktualizacja
      Jak sie okazuje, Xtra Numer to usługa działająca jeszcze testowo i to troche "ratuje" Play. Raportuj

    • chłpopo napisał(a):

      Mimo że z xtra numeru zrezygnowałem to co miesiąc naliczaja mi 3,68zł a na infolinii play nie wiedzą o co chodzi.Raportuj

  2. rter napisał(a):

    gartuluje i znowu inowajca świetna :) Raportuj

  3. Zbigniew napisał(a):

    super usluga! :) Raportuj

  4. Marcin napisał(a):

    Brawo, to jest innowacyjność. Tylko jedno pytanie: KOSZTY? Raportuj

  5. Play2faces napisał(a):

    mój extra numer na dziś to 883 923 805 ;-) Raportuj

  6. Zbigniew napisał(a):

    czy dobrze rozumiem, ze usluga jest bezplatna ? Raportuj

  7. cbool napisał(a):

    Swietna usługa, dla mnie bomba. Może wrowadzicie na stałe extra numer. Raz aktywowany aktywny byłby przez cały czas i w każdej chwili z możliwością wyłączenia go i włączenia ponownie.. Kto za? Raportuj

  8. Konrad Basa napisał(a):

    oj zajedwabisty pomysł
    Raportuj

  9. Marek napisał(a):

    Super! Dajcie jeszcze Xtra nr stacjonarny podpiety pod komorkowyRaportuj

    • Paweł Grądziel napisał(a):

      O taki stacjonarnym numerze podpiętym pod komórkowy marzę już od dawna. Nawet chętnie bym zapłacił 2-5zł / miesiąc za taką możliwość.. Czekam z niecierpliwością aż Play wprowadzi to jako kolejną innowacyjną usługę Raportuj

      • Marcin napisał(a):

        To już nie byłaby innowacyjność…. Niebiescy proponują to już od dawna… Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Ciekawe z tego co ja wiem to w jak to nazwałeś niebieskiej sieci tel stacjonarny wygląda podobnie jak w play do jakiejś tam odległości od domu. Raportuj

          • sethai napisał(a):

            w przeciwnym wypadku (gdyby działał w całej Polsce taki numer) nie byłbym numerem stacjonarnym,a za to może UKE odebrać koncesje operatorowi Raportuj

            • gosc napisał(a):

              to co powiesz o numerach stacjonarnych w usłudze voip. Mozesz uzywac gdziekolwiek zechcesz choćby w przestrzeni kosmicznej jeśli masz tylko stały dostep do netu. Mozesz uzywac w komorce z WiFi i korzystac majac dostep do netu przez WiFi. Także pośrednio można mieć numer PSTN w GSM ;) Raportuj

        • Adam napisał(a):

          A dlaczego nie mieliby mieć tego fioletowi jeżeli to jest użyteczne? Raportuj

  10. ddaaaa napisał(a):

    extra! Raportuj

  11. Marek napisał(a):

    Ja tez zaplacilbym 5zl/mies za nr stacjonarny podpiety pod obecny play freshRaportuj

    • Qper napisał(a):

      Po co Play ma dawać numer stacjonarny za 5 zł ?
      Przecież oni zarabiają w inny sposób na połączenia do Play.

      Sam bym chciał taką usługę ale za 5 zł to raczej nie jest realne

      Raportuj

  12. olk napisał(a):

    Jak dla mnie usługa rewolucyjna. Mam nadzieję, że na stałe wejdzie do oferty.
    Dzięki. Raportuj

  13. […] This post was mentioned on Twitter by viatr, Blog Play. Blog Play said: Xtra numer w PLAY ? numer do Xtra zadań specjalnych http://tinyurl.com/2959ncc […]Raportuj

  14. pawel napisał(a):

    Czy za przekierowanie polaczen z Xtra numeru na wlasciwy klient posiadajacy usluge placi za przekierowanie.? czy przekaz sms podlega oplacie?
    Raportuj

  15. odchodzi4 napisał(a):

    Extra oferta a te dodatkowe nr wliczają się do statystyki aktywnych kart SIM?
    I stanie się cud jest nas 3,5 mln a jutro będzie 15 mln

    Brawo play już przegoniłeś W3.

    Mamy nowego lidera

    A tak na poważnie ciekawa oferta ale nie dopracowana ponieważ co się dzieje z extra nr po dezaktywacji? Czy przechodzi do puli nr aktywnych dostępnych w salonie przy podpisaniu umowy
    czy przechodzi dla innego użytkownika który aktywuję tą promocję?
    czy jest nie aktywny przez jakiś czas?

    Jeśli przejdzie do puli aktywnych nr i może ten nr ktoś inny trafić jako extra nr w tym wypadku mogą być problemy jak poprzedni użytkownik tego nr zrobił jakieś jaja to samo będzie gdy nr weźmie ktoś z aktywacją
    A gdyby nr przejdzie do puli nr nie aktywnych to wtedy szybko się pula skończy

    A skończy się szybko bo będzie aktywacja i dezaktywacja gdy nr się nie będzie podobał aż trafi się na ładny numerek Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      Xtra numer nie jest aktywną karta SIM, nie jest ujmowany w statystykach. Znowu Ci nie wyszło. Raportuj

      • Karolek napisał(a):

        Marcin!
        Dobra rada – nie przejmuj się jego komentarzami. To taki typ człowieka, że jak się publicznie nie podzieli swoją tępotą umysłową to nie może jeść, spać, trawić i wydalać…
        I co najważniejsze – jemu nigdy nie wyjdzie, jest na to za prymitywny.
        Za to wam tj. PLAYowi wychodzi i to bardzo dobrze. Wielkie dzięki za usługę XTRA numer!
        Pozdrawiam! Raportuj

        • gosc napisał(a):

          Karolek, dla mnie tępota umysłowa to czytanie wybiórcze i w dodatku bez zrozumienia. O ile część o puli 15mln można pominąć o tyle reszta była bardzo spójna i sensowna. Uważam, że na tyle istotna, że nie powinna być ignorowana. 2faces zamiast skupić się na merytorycznej części postu zabawił się w "karmienie trolla".
          Dla mnie wygląda to jak ściemnianie aby publicznie nie ujawniać pewnych być może niewygodnych faktów. Zobaczymy co będzie w kolejnych postach :D Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        @ 2fates przecież to był żart przecież wiem że się nie wlicza do statystyki
        Ale co za problem za jakiś czas ogłosić spodobał ci się extra nr chcesz go zachować na stałe jest taka możliwość przejdź z nim na PF

        A mógłbyś odpowiedzieć na dalsze pytania w moim poście odnośnie oferty co się dzieje z nr po dezaktywacji? Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Usługa bardzo ciekawa, duży plus za innowacyjność. Reszta operatorów tego nie ma Raportuj

      • Marcin napisał(a):

        2faces mógłbyś odpowiedzieć na:
        odchodzi4 napisał: "A tak na poważnie ciekawa oferta ale nie dopracowana ponieważ co się dzieje z extra nr po dezaktywacji? Czy przechodzi do puli nr aktywnych dostępnych w salonie przy podpisaniu umowy
        czy przechodzi dla innego użytkownika który aktywuję tą promocję?
        czy jest nie aktywny przez jakiś czas?

        Jeśli przejdzie do puli aktywnych nr i może ten nr ktoś inny trafić jako extra nr w tym wypadku mogą być problemy jak poprzedni użytkownik tego nr zrobił jakieś jaja to samo będzie gdy nr weźmie ktoś z aktywacją "

        Też jestem ciekawy, co się dzieje z danym numerem pod dezaktywacji usługi?
        Czy te numery przewidziane w ramach usługi będą całkowicie wyłączone z ewentualnej, przyszłej sprzedaży już jako numery przypisane do danej karty SIM?
        Jeśli nie byłyby wyłączone ze sprzedaży, przyszły nabywca startera może "pokutować" za wybryki związane z wykorzystywaniem w przeszłości danego numeru w ramach usługi extra numer play.
        Odchodzi4 zadaje również dobre pytania, a jak widzę, Wy odnosicie się tylko do jego humorystycznych zaczepek, a na sensowne pytania nie dajecie żadnej odpowiedzi, wolicie przemilczeć.
        Proszę 2faces wypowiedz się, co dzieje się z tymi numerami. Raportuj

      • gosc napisał(a):

        grunt to ustosunkować się tylko do wybranego fragmentu wypowiedzi a resztę olać. Tylko akurat ten fragment który olałeś jest bardzo ważny i ja też bym poznał te "nieistotne" dla Ciebie szczegóły Raportuj

    • United napisał(a):

      a skad wiesz, ze usluga nie jest dopracowana ? Nie wiemy co sie dzieje z dezaktywowanymi numerami. Na pewno tamte numery beda blokowane przez jakis czas. Zreszta to nie jest usluga, z ktorej bedzie korzystalo milion klientow, wiec pula numerow nie musi byc az tak duza. Raportuj

  16. Piotr napisał(a):

    super usluga a to cos kosztuje? Raportuj

    • Karolek napisał(a):

      Póki co jest za free, a jak widzę komentarze na portalach branżowych w przyszłości usługa jak by co nie będzie kosztować więcej niż 5 PLN – jeżeli coś pokręciłem to bardzo proszę o sprostowanie. Raportuj

  17. Karolek napisał(a):

    Ja pierdziu! Miażdżycie Panowie miażdżycie. Play rządzi i rządzić będzie. Ot co!
    Dzięki za tą usługę! Raportuj

  18. elok napisał(a):

    coś szwankuje przekierowanie SMS Raportuj

  19. pawel napisał(a):

    ile placi klient ery orange plusa jak dzwoni na Xtra numer? chodzi jedynie o stwierdzenie czy jest to polaczenie jak do PLAY czy moze jakies inne? i nadal brak odpowiedzi na pytanie czy klient korzystajacy z uslugi BEZPLATNEJ Xtra numer nie ponosi kosztu przekazu polaczenia z Xtra numer do wlasciwy Raportuj

  20. Irek napisał(a):

    Czy xTra numer zbiera minuty w usłudze "Zbieraj minuty w PF"? Raportuj

  21. pickerr napisał(a):

    ten xtra numer jest jakoś zapamiętywany ogólnie w danych playa? np. od 10.05 do 24.05 korzystałem z nr xxxxx, a od 25.05 do 9.06 z yyyyy i ktoś ma na to wgląd? Raportuj

  22. Fang napisał(a):

    Xtra usługa! :D Naprawdę świetny pomysł i dodatkowo za darmo. Cóż można powiedzieć kolejny + dla Play. Raportuj

  23. Mateusz Pruchnik napisał(a):

    doooobre :) w końcu mogę dawać ludziom swoje , -nieswoje numery telefonów na imprezach po pijaku :D Raportuj

  24. sethai napisał(a):

    A czemu nie można przenieść takiego numeru do innej sieci ? czy to jest zgodne z Prawem Telekomunikacyjnym i rozporządzeniem MI ? Raportuj

  25. pawel napisał(a):

    @ 2 faces dzieki za odpowiedz. trzy numery juz aktywne . polaczenia i sms przychodzace z play i z plusa noirmalnie realizowane. usluga dziala takze na roamingu krajowym – poprawnie . pozytywna opinia , jestem zadowolony Raportuj

  26. Bartek Lisek napisał(a):

    U mam przedłużone, ale tylko do 30 czerwca, bo podobno wtedy macie koniec testów, mam nadzieję, że nie wyłączycie wtedy usługi!!!

    Pozdrawiam serdecznie! Raportuj

  27. ;];] napisał(a):

    a smsy na ten numer dochodzą? :P Raportuj

  28. arek1969 napisał(a):

    Mam wyłączoną pocztę glosową
    czyli aby skorzystac z tej uslugi, to musze ją miec włączona, prawda? Raportuj

  29. odchodzi4 napisał(a):

    ale dużo jest przydzielonych xtra nr nie całe 2000 szt śmiech na sali jednak muszą być przydzielane ponownie te same dezaktywowane nr Raportuj

  30. Helmut Hazelnut napisał(a):

    Zajebiste jak maczuga z ćwikami. Gdzie tkwi haczyk? Raportuj

  31. michael_dee napisał(a):

    Jak dla mnie rewelka pomysł! Macie łeb w tym Play'u ;-) Raportuj

  32. Łukasz napisał(a):

    Brawo za świetną usługę. Tak trzymać! Tylko czy to aby w całości za darmo, czy tylko na miesiąc na wypróbowanie?Raportuj

  33. Helmut Hazelnut napisał(a):

    Powiem tak. Teraz jak mnie pracodawca wyprowadzi z równowagi i nie będę chciał mieć z nim niczego do czynienia po pracy oraz po zmianie pracy, to dam taki numer, zamiast kupować kolejną kartę :)

    Szkoda tylko, że przedłużenie jest maksymalnie na 6 miesięcy, ale i tak jest super mega wypaśnie. Mam nadzieję, że ta usługa będzie wieczna i nie zniknie niespodziewanie :) Raportuj

  34. Zirian napisał(a):

    Jest to, jak dla mnie, kolejny argument za przejsciem do Play'a, nad ktorym juz od pewnego czasu sie zastanawiam. Od 10 lat jestem w Plusie, jednakze ich podejscie do klienta – rzadko odswiezane oferty, ograniczony wachlarz telefonow, fatalna strona internetowa powoduja, ze az chce sie przejsc. Pracuje w firmie telekomunikacyjnej i widze wciaz dowody Play'a, ze potrafi wykorzystac swoja platforme IN. Pogratulowac Panie i Panowie :)

    PS. Aczkolwiek jestem ciekaw jak taki CF przyczyni sie do wykorzystywania go w niecnych celach :) Raportuj

  35. Łukasz Malina napisał(a):

    super usługa, tym bardziej, że niektóre osoby mają uprzedzenie, żeby do Play nie dzwonić, bo droższe połączenia, a tu jak podamy taki 883……, to ludzie bez obaw będę dzwonili. Raportuj

  36. deuter napisał(a):

    genialna usługa już z niej korzystam ! Raportuj

  37. odchodzi4 napisał(a):

    Teraz będzie nowa statystyka aktywne nr Hehe
    Zawsze było równoznaczne aktywna karta SIM z aktywnym nr a teraz play będzie podawał aktywnych kart SIM mamy tyle i tyle a aktywnych nr dużo więcej

    Na pewno będą liderami w rankingu aktywnych nr?
    Raportuj

  38. Do odchodzi4 napisał(a):

    Jestes zalosnym i zakompleksionym typem. Prosimy zaniz statystyki Play i przejdz do innej sieci. Juz dostales taka propozycje kilka razy.Raportuj

  39. odchodzi4 napisał(a):

    Przetestowałem i extra nr się powtarzają wobec tego nie przechodzą do puli nie aktywnych.

    Już wiadomo dlaczego Marcin nie chciał powiedzieć co się dzieje z numerami. Raportuj

    • kierownik pojektu napisał(a):

      Odchodzi4… proszę nie wprowadzaj w błąd użytkowników. Dezaktywowane numery mają 3 miesięczny okres karencji i nie wchodzą od razu do puli wolnych numerów! Połączenia na Xtra numer nie zbierają minut w usłudze Zbieraj minuty. Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        słaby z ciebie kierownik projektu bo system ponownie ten sam nr przydziela
        A tak na marginesie to podaje nr jaki system mi przydzielił
        883 923 0 a gdzie sa 2 ostatnie cyfry? sam mam sobie dopisać?
        883 922 1i znów brak 2 cyfr w nr

        Widać że kierownik powinien zając się innym projektem najlepiej nadzór nad sprzątaczkami

        Pstryknąłem sobie zdjęcie sms
        Raportuj

    • michael_dee napisał(a):

      Co z tego, że się powtarzają? Na pewno w danej chwili jeden numer jest przypisany do jednego użytkownika. Po 2 tygodniach, o ile nie przedłużymy jego ważności, numer przechodzi do puli aktywnej. Raportuj

  40. MVEeP napisał(a):

    Świetna usługa, właśnie testuję mój nowy tymczasowy numer. Niestety tylko 2/3 połączenia głosowe z Orange zostały przekierowane :( Poza tym wszystko ok, SMS śmigają :) Raportuj

  41. Forest150 napisał(a):

    Super przemyślany pomysł i do tego za free :-) Raportuj

  42. psylo napisał(a):

    A czy planujecie usługę niejako odwrotną – ten sam numer na drugiej karcie sim? Era swego czasu coś takiego miała (ma?) w ofercie Raportuj

    • United napisał(a):

      To sie nazywalo Era Tandem.. to byl czas, kiedy w drozszych samochodach montowano telefony na kablu ;) widzisz obecnie jakies zastosowanie dla takiej uslugi ? Szczegolnie, ze nie ma mozliwosci, zeby obie karty sim z jednym numerem byly zalogowane do sieci jednoczesnie. Raportuj

      • psylo napisał(a):

        tak, era tandem. Oczywiście, że widzę zastosowanie – posiadasz lepszy telefon, którego trochę szkoda na wypad na rybki, grila, czy do szlifowania boazerii. Masz drugi telefon, którego ci zupełnie nie szkoda, jeden wyłączasz, drugi włączasz i voila! Raportuj

        • United napisał(a):

          okej, jest to jakies rozwiazanie. Ale z punktu widzenia operatora taka usluga zainteresuje moze promil uzytkownikow. Zawsze wyznacznikiem jest rachunek ekonomiczny.

          Ale trzymajac sie Twojego przykladu – zakladajac, ze mam, np. jeden telefon lepszy – smartfon, drugi jakis zwykly z dwoma kartami, jednym numerem – to na grilla, rybki i tak wezme tego smartfona, zeby nawet w buszu miec dostep do poczty :) Raportuj

  43. Kwistas napisał(a):

    No bajer fajny, czekamy na blokowanie połączeń przychodzących z numerów prywatnych, wtedy już byłaby rewelacja :-) Raportuj

  44. olk napisał(a):

    'Już w zasięgu' ujawnia prawdziwy numer. Raportuj

  45. gosc napisał(a):

    ZNALAZLEM ZONKA tej uslugi!!! UWAGA!!! Wystarczy tylko ze jestes poza zasiegiem i ktos do ciebie dzwoni na nr xtra. gdy zasieg powroci lub wlaczysz telefon to osoba ktora sie do ciebie probowala dodzwonic otrzyma sms z twoim GLOWNYM numerem. Raportuj

    • Padre napisał(a):

      Da się to obejść – czytaj poniższe komentarze. Mądre głowy podzieliły się wiedzą jak wyeliminować ów ZONK. Mam jednak cichą nadzieję, że PLAY coś porobi z tym bugiem i będziemy mieli usługę bez żadnych problemów tj. z pełną anonimowością. Raportuj

  46. Krystian napisał(a):

    wow, bajer ;)
    brawo! :) Raportuj

  47. gość z playa napisał(a):

    OSTRZEGAM WSZYSTKICH korzystajacych z tej uslugi. W momencie gdy macie wylaczony telefon a ktos dzwonil do was na numer xtra, to po wlaczeniu telefony wy dobieracie sms o nieodebranym polaczeniu a osoba ktora do was dzwonila na nr xtra dostaje smsem wasz glowny numer!!! Witek zamiesc to w newsie Raportuj

    • wroc napisał(a):

      To napisz do miłej Pani (lub Pana) z BOK prośbę o wyłączenie usługi "już w zasięgu". Pamiętaj o podaniu hasła abonenckiego. Ja już nie mam tego "szpiega" ;-)
      Powodzenia! Raportuj

  48. Raf1x napisał(a):

    Testuje tą usługę na 2 telefonach wszystko jest OK jeśli chodzi o odbieranie połączeń tylko że SMSy wysłane na Xtra Numer nie dochodzą.

    Myślałem ze to może wina mojego telefonu.

    Ale aktywowałem usługę na innym numerze play fresh i to samo nie dochodzi SMS wysłany na Xtra Numer. Nie ma też raportu potwierdzenia dostarczenia. Raportuj

  49. Bartosz napisał(a):

    Czyli co na razie za tą zabawę nic nie płacimy a potem koszt włączenia + przekierowanie?? czyli powiedzmy 0.29gr/min i za sms 9gr?? :) Pozdro PS-bajerancki w sumie pomysł pewnie nominacja jakaś za to będzie :P Raportuj

    • Michał napisał(a):

      PLAYa należy nagradzać za samą obecność na rynku. Zrobił wiele, robi i zapewne robić będzie. Gdy by nie on nadal byśmy byli w czarnej dupie W3. :) Raportuj

  50. consiu napisał(a):

    a co po 6miesiącach ? Raportuj

  51. Bartłomiej Paszko napisał(a):

    Ta usługa może stać się narzędziem do wyłudzania 2zł (słownie: dwóch złotych) z portalu blue.pl gdzie za rejestrację każdego numeru otrzymamy 2zł więcej przy doładowaniu. Raportuj

    • Michał napisał(a):

      Takich praktyk akurat nie należy pochwalać, ale "polactwo" jak to "polactwo" – każda możliwość wydymania drugiej strony jest atrakcyjna, i aby była jasność mój wpis nie jest żadnym atakiem na twoją osobę Bartoszu, to nic innego jak tylko moje luźne przemyślenie jak pewne osoby mogą co by nie mówić ciekawe rozwiązanie zaoferowane przez PLAY wykorzystać w nie do końca uczciwy sposób. Raportuj

  52. Gadulski ;) napisał(a):

    "2faces
    · poniżej jednej minuty temu
    mój extra numer na dziś to 883 923 805 ;-)"

    A mój numer to: 883 923 806 ;-) Raportuj

  53. Kamil Otfinowski napisał(a):

    Super usługa- już testuję :) Raportuj

  54. Daniel napisał(a):

    No właśnie też przeczytałem i tak naprawdę wychodzi kicha SAM pomysł extra ale w/w przypadku kicha :/ szkoda Raportuj

  55. RER napisał(a):

    Marcinie, czy pracownicy na infolinii mogą wyłączyć usługi 'już w zasięgu' oraz 'informacja o próbie połączenia' ?
    http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/informacja-o-phttp://www.playmobile.pl/pl/uslugi/juz-w-zasiegu/

    Dzwoniłem i po krótkiej naradzie uzyskałem informacje, że nie ma takiej możliwości. A na telepolis w komentarzach czytam, że jest taka możliwość tylko trzeba trafić na ogarniętego człowieka. Może przydałoby się jakieś szkolenie dla ludzi którzy tam pracują, bo jakoś nie uśmiecha mi się wywalanie 1zł/połączenie i tym samym gra w totolotto. Raportuj

  56. odchodzi4 napisał(a):

    http://www.blogplay.eu/2010/05/17/xtra-numer-i-ekstra-klopoty/

    A oto moje nr możecie dzwonić one są naprawdę xtra to nawet nie złoty nr to platyna Raportuj

  57. Janos84 napisał(a):

    zadaje pytanie czy bedzie mozliwa usluga numer stacjonarny w moim komorkowym jestesm abonentem play Raportuj

  58. Play2faces napisał(a):

    Xtra wpadka? w ramach podsumowania
    Zacznijmy od tego, że mówimy o programie testowym. To już kolejna usługa, którą możecie za darmo testować. Przypomnę, że pierwszą usługą jest Notka SMS. Środowisko testowe to najlepszy czas na udoskonalanie produktu. Bardzo się cieszę, że klienci zauważyli tę zależność. Pracujemy nad zmianą. Cieszy nas bardzo duże zainteresowanie usługą.

    Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Marcinie zróbcie specjalny formularz i zbierajcie tam konkretne informacje o błędach, czy sugestiach.
      Myślę, że to znacznie ułatwi zbieranie informacji, jak i uciszy liczne negatywne głosy.

      Beta to beta… Raportuj

  59. Paweł Nyczaj napisał(a):

    Moim zdaniem lepiej umozliwic zarządzanie Xtra numerem poprzez Play24 (w Usługach). Pozostałe numery do wysyłania smsów aktywujących i dezaktywujących łatwo zapomnieć, natomiast Play24, czyli *111# jest każdemu znany. Raportuj

  60. arsene911 napisał(a):

    Fantastyczna usługa :) Dzięki Raportuj

  61. Marek napisał(a):

    Dodajcie do tej uslugi NUMER STACJONARNY !!! wtedy to bedzie naprawde fajna rzecz.Raportuj

  62. Marcin napisał(a):

    Usługa testowa, człowiek odchodzi4 dwoi się i troi, żeby znaleźć wszystkie niedociągnięcia, które potem zostaną poprawione, a Wam źle i go opluwacie! Sam już nie wiem, czy to jacyś ludzie z ramienia Play, czy zwykli Polacy, w imię nie wiem jakich wartości, korzyści…. niczym jakaś sekta atakują tego użytkownika. Śmiejecie się z pewnej rozgłośni radiowej i jego słuchaczy, a Wy zachowujecie się identycznie, tyle że Waszym medium, które zaparcie bronicie jest Play ze swoim rzecznikiem Marcinem Gruszką, a tym masonem nie jest GW/TVN, tylko użytkownik odchodzi4.
    Dla mnie dobrze, że jest taki użytkownik, jak odchodzi4, bo wiem, że prześwietli usługę, pod każdym kątem. Ale jak wiadomo prawda kole w oczy. Tutaj zamiast odnosić się do jego rzeczowych uwag, reaguje się tylko na te humorystyczne wstawki (np. że teraz play będzie liderem aktywnych nr).
    Ja wiem, że dla sieci taki ktoś jest niewygodny, bo upublicznia wszystkie jej niedociągnięcia, ale dla Was użytkowników, taki ktoś jest bardzo potrzebny, bo może swoim uporem zmusi Play, żeby poprawili te niedociągnięcia.
    Żeby nie być gołosłownym, dostało się i ddluk-owi, wystarczy poczytać komentarze: http://www.blogplay.eu/2010/05/17/xtra-numer-i-ekRaportuj

    • Play2faces napisał(a):

      Marcin, masz rację. Twórcza krytyka jest bardzo potrzebna i nie brakuje jej tu na blogu. To co mi przeszkadza w stylu tego Pana to agresywny i bardzo często obraźliwy dla innych sposób formułowania swoich przemyśleń. Sam regularnie jestem nazywany oszustem, błaznem itd. I sam sobie się dziwie dlaczego ten Pan może tu pisać co mu przyjdzie do głowy. Może i będzie pisał ponieważ tylko w ekstremalnie ważnych sytuacjach bedziemy ingerować w Wasze komentarze. Skoro PLAY to g@#no to proponuję po raz kolejny wyjście z tej tragicznej sytuacji. Sam z własnych pieniędzy zapłace kare umowną. Znam doskonale aktywność tego klienta. Pisalem już kiedyś o wysłaniu prawie 100 reklamacji, na ten sam temat w odstepach kilkuminutowych. Sprawa została wyjaśniona. Klient jak rozumiem ciągle jednak jest bardzo niezadowolony. Co radzisz?Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Różni ludzie żyją. Ja rozumiem że chce dopiąć swego lubi jak coś się dzieje chce być w centrum uwagi.
        Myślę że jemu zależy na tym aby play działał lepiej i to się chwali jest człowiekiem który jest prawdomówny i szczery aż do bólu przy tym czasami agresywny i obraźliwy dla innych . Ja myślę że można by zrobić grupę osób która będzie wam testować sieć z zamiłowania i będziecie mieli wiadomości z pierwszej ręki z każdego rejonu w Polsce. Osoby te przedstawiałyby problemy na bieżąco technikom którzy mieli by łatwiejsze zadanie. Szybko można by rozwinąć sieć nowych nadajników bo każdy wie jak w jego miejscowości wygląda zasięg i gdzie są problemy. Dzięki takim ludziom play byłby najlepsza siecią w Polsce. Pozdrawiam Cię Marcinie. Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        Oj bardzo nie ładnie kłamać może podaj linka gdzie nazwałem cie błaznem?

        Sam zapracowałeś na łatkę oszusta organizując konkursy gdzie zawsze są jakieś nie prawidłowości.

        a jak nazwiesz play jak nie g@#no.
        BOK i dział reklamacji to nawet na takie określenie nie zasługuje
        Dobra oferta to nie wszystko.
        Co z tego że ktoś ma np min za 1gr jak nie będzie mógł zadzwonić bo nie działa.
        Nie sztuka jest dać dobra ofertę sztuką jest się z niej wywiązać.

        Chcesz zrobić kabaret i po publikować odp z działu reklamacji
        Wszyscy zobaczą jak sprawa została załatwiona.
        Pokaże się odp na reklamacje pośmiejemy się wspólnie.
        A może pisma z UKE opublikujemy jak robicie z tej instytucji idiotów i głupoty im odpisujecie inna sprawa że prawie wszyscy operatorzy tak robią a UKE bezradna . Raportuj

  63. Marcin napisał(a):

    Czyżby moderacja po kilku krytycznych lecz prawdziwych wpisach? Raportuj

    • ktos napisał(a):

      system anty-spamowy. Wszystkie komentarze sa publikowane. Na przyszlosc prosze, jesli za pierwszym razem komentarz sie nie opublikuje to nie pisz nastepnego o podobnej tresci tylko poczekaj az sie pojawi. Bo nastepnym razem znow anty-spam Cie zlapie. Raportuj

  64. Marcin napisał(a):

    Usługa testowa, człowiek odchodzi4 dwoi się i troi, żeby znaleźć wszystkie niedociągnięcia, które potem zostaną poprawione, a Wam źle i go opluwacie! Sam już nie wiem, czy to jacyś ludzie z ramienia Play, czy zwykli Polacy, w imię nie wiem jakich wartości, korzyści…. niczym jakaś sekta atakują tego użytkownika. Śmiejecie się z pewnej rozgłośni radiowej i jego słuchaczy, a Wy zachowujecie się identycznie, tyle że Waszym medium, które zaparcie bronicie jest Play ze swoim rzecznikiem Marcinem Gruszką, a tym masonem nie jest GW/TVN, tylko użytkownik odchodzi4.
    Poniżej link: http://www.blogplay.eu/2010/05/17/xtra-numer-i-ek
    Dostało się też ddluk-owi :-) Raportuj

  65. Łukasz napisał(a):

    popieram Play powinien wprowadzić opcję numeru stacjonarnego podpiętego pod komórkowy – takie coś ma Era :) na pewno znalazłoby się dużo osób chętnych na numer stacjonarny dodatkowy do play fresha Raportuj

  66. Andrzej napisał(a):

    Super usługa:)GRATULACJE :))))) Raportuj

  67. Arkadish napisał(a):

    Jest ważny jeden minus gdy komuś podajemy ten Extranumer i ta osoba wyśle smsa na ten numer, a my odpiszemy na tego smsa to już ta druga osoba zobaczy GŁÓWNY nr odpisanego smsa :/Raportuj

  68. Bolek napisał(a):

    Świetna usługa, gratuluję pomysłu! Raportuj

  69. olka napisał(a):

    jakie jest sens uslugi o klorej piszecie ze powinna byc, tzn nr stacjonarny przypisany do karty sim PF? wytlumaczcie kobiecie Raportuj

  70. Mateo napisał(a):

    Niestety, potwierdzam, że sms-y, wysłane z innych sieci na Xtra numer, nie dochodzą. Raportuj

  71. Konnr napisał(a):

    A mi brakuje funkcjonalności wykonywania połączeń z ExtraNumeru. Raportuj

  72. Rekin napisał(a):

    Tak, tak smsy w ogóle nie dochodzą! Raportuj

  73. Mark napisał(a):

    Aktywowałem usługę Xtra numer i wyłączyłem telefon. Zadzwoniłem z telefonu innej sieci na Xtra numer. Usłyszałem komunikat, że abonent niedostępny itd., itp. Następnie włączyłem swój telefon w sieci Play , a na numer innej sieci, z którego dzwoniłem na Xtra numer dostałem wiadomość, że numer z którym próbowałem się połączyć jest już dostępny. Problem w tym, że w wiadomości wyświetla się nie Xtra numer, lecz numer główny i cała zabawa z anonimowością "bierze w łeb". Raportuj

  74. mirekb napisał(a):

    jak juz ktos na poczatku w tym temacie napisał:1)liczą sie aktywne karty sim(msisdn w tym wypadku,bo przekierowania głos/sms chodzą) 2) blue pl sie ucieszy tym bradziej ze blue pl zrezygnowało z umowy z plusem na smsową obsługę serwisu w okolicach stycznia a wybrało play ;-))Raportuj

  75. pawel napisał(a):

    Marcinie, czy Xtra numer "Zbiera minuty" w Play Fresh????? Raportuj

  76. Rafał napisał(a):

    Orange właśnie testuje podobną usługę tylko, że są to dwa nr na jednej karcie sim a nie przekierowanie. Można dzwonić z drugiego numeru !!!!!!! Myślę, że to lepsze rozwiązanie. Wprowadźcie Marcinie takie rozwiązanie i wszyscy będą super zadowoleni a Play nie będzie miał problemów z usługą. Raportuj

  77. Helmut Hazelnut napisał(a):

    Sprawdźcie też, czy można dzwonić na te przydzielone numery przez VoIP i temu podobne technologie.
    Sprawdzałem na takiej jednej stronie internetowej z darmowymi rozmowami w zamian za oglądanie reklam i za każdym razem mam "Wybrany kierunek nie jest obsługiwany" a o ile odezwie się automat, to słychać komunikat o braku takiego numeru.
    Strony (wszystkie mi znane), za pomocą których można rozpoznać sieć również nie wyświetlają sieci.
    Sprawdzone na dwóch numerach: 883xxxxxx oraz 533xxxxxx. Raportuj

  78. kiks napisał(a):

    Dla mnie byłaby to idealna usługa gdyby numery można było łączyć ze sobą, np. jeżeli mam numer abo i play fresh to mógłbym z nich na jednym tel. korzystać. Potrzebuję dwóch stałych numerów i dlatego xtra nr będzie nieprzydatny. Może kiedyś.. ;]. Raportuj

  79. Zibi napisał(a):

    Było by naprawdę super, gdyby wersja finalna usługi Xtra Numer miała tak rozbudowaną funkcjonalność, jak u pomarańczowych: http://media2.pl/telekomunikacja/64810-orange-tesRaportuj

  80. zxc napisał(a):

    Niestety tym razem Play dał ciała na całej linii. Analogiczna usługa w Orange jest lepsza, bo z dodatkowego numeru można również dzwonić i wysyłać smsy.

    Xtra numer w Play jest całkowicie bezużyteczny – nawet w przypadku ogłoszeń bardzo często zachodzi potrzeba oddzwonienia. Raportuj

    • Zajc napisał(a):

      niech każdy decyduje za siebie, czy chce sie bawic w zasilanie konta w ORangu i przełaczanie nuemrów.. czy prosta i fajna usługa w PLAY. Raportuj

  81. xxxxxxxxxxxx napisał(a):

    Powinno być tak, że numer działa w dwie strony, a pieniądze są pobierane z jednego konta. W takiej postaci ta usługa jest niestety bezużyteczna. Raportuj

  82. HUG napisał(a):

    NIESTETY USŁUGA NIE DZIAŁA PRAWIDŁOWO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JEŻELI MAMY WYŁĄCZONY TELEFON LUB JESTEŚMY POZA ZASIĘGIEM. PO WŁĄCZENIU TELEFONU OSOBA DZWONIĄCA NA XTRA NUMER DOSTAJE SMSA Z INFORMACJĄ ŻE NUMER NA KTÓRY DZWONIŁ JEST DOSTĘPNY TYLKO ŻE PODAJE NASZ STAŁY NUMER A NIE XTRA NUMER !!!!!!!!!!!!!!!! Raportuj

  83. […] Prawie miesiąc temu ogłosiliśmy testy usługi Xtra Numer Beta. Pisaliśmy o tym w tym poście. […]Raportuj

  84. rozczarowana napisał(a):

    Dlaczego mnie nie dziwi ze wiekszosc uzytkownikow xtra nr to faceci. Ja własnie przylapalam faceta jak sobie flirtowal z inna babka przez nowy nr xtra … play bierze na barki sporo rozchodzacych sie par przez te swoje tajne nr …. jedyny plus taki ze tak krotko jest aktywny … kobiety miejcie sie na bacznosci Raportuj

  85. d.l napisał(a):

    rozczarowana- pie pier*ol… Raportuj

  86. rozczarowany napisał(a):

    Dobra sprawa lecz trzeba uważać na niebezpieczeństwa związane z tą usługą . Bardzo wielu ludzi może wykorzystać tę usługę do inwigilacji naszego telefonu .Raportuj

  87. norek211 napisał(a):

    wysłałem stop i wraz play policzył mi za następny miesiąc 3,69 !Raportuj

  88. norek napisał(a):

    dlaczego nie dochodzą smsy na nr xtra play ?
    pozatym mam włączoną usługę tele play. i chciałbym odbierać te smsy również w tele play. Czy to coś nie mośliwego dla playa ?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty