Biznes też wakacyjnie tuningujemy

Udostępnij

oczywiście od jutra!

Zobacz więcej

19 KOMENTARZE

  1. Ja troszkę z innej beczki zapytam.
    Kupiłem wczoraj starter simplusa i chcąc przenieść ten numer do play na abonament za 1zł co muszę zrobić. Czy wymagana jest rejestracja tej karty w plusie czy nie. Marcinie poradź jak to zrobić ??

  2. Rozumiem z tego co jest zamieszczone ze kupujac abonament 75 dostajemy rabat 20% i w tym dostajemy minuty z oferty Podwójne Korzyści. I jeśli zamówimy w eShop to dodatkowo dostajemy 25% na 6 miechów ;)

    To teraz pytanie skoro są minuty do wszystkich sieci normalnie 270 i bonusowe 270 oraz bezpłatne połączenia na stacjonarne i do Play to który pakiet jest brany pierwsze przy dzwonieniu na stacjonarne… Czy od początku jest to z bezpłatnych połaczen czy z tych bonusowych 270 min a jak sie skończą to dopiero z bezpłatnych połączeń?

    • z regulaminow wynika, ze dodatkowy pakiet to pakiet promocyjny, czyli rozliczany w pierwszej kolejnosci (1. promocyjne minuty, 2. pakiet play i stacjonarne, 3. pakiet minut) jak jestem w bledzie, to prosze o poprawienie ;)

  3. Witam zrobcie cos z promocja polec play znajomemu nakrecam znajomych przyznawanie bonusów jest opoznione nawet 30 dni jak sie czlowiek nie upomnie poprzez bok to z automatu nie przydziela bonusu

  4. w tabelce albo na www jest błąd. na www istnieje informacja, że rabat 20% wchodzi na promocję podwójne pakiety minut więc w taryfie 75 mamy 20% rabatu i 540minut do wszystkich a nie 270. w tabelce załączonej tutaj nie ma wliczonych minut "promocyjnych". Poprawne rozumowanie jeżeli mówimy o gołej taryfie, ale promocja "podwójne pakiety minut" zgodnie z www nie jest wyłączana… więc jak jest? :)

  5. Pozwólcie, że przedstawię jak mój biznes został stuningowany przez P4 operatora Play. Wykupiłem w swoim telefon opcję play mobile 100 MB, oraz zablokowałem inny rodzaj transferu niż ten w 100MB, upewniłem się w play online że jest wszystko ok, usługa blokada transferu była widoczna na zielono wraz z informacją, że poza strefą taniego internetu play transfer danych jest zablokowany. Jaki było moje zdziwienie gdy w ciągu 2 dni mój rachunek wzrósł o ok 120 PLN za transmisję danych. Przecież ja to zablokowałem. Wyliczyłem, że wysłanie jednego emaila z załącznikiem kosztowało mnie ok. 10PLN. Złożona w dniu dzisiejszym reklamacja nie poskutkowała, złożyłem reklamację z prośbą o reklamację reklamacji. Panie rzeczniku szanowny, w reklamacji prosiłem o kontakt do siebie więc w poniedziałek spodziewam się telefonu od Pana. Najbardziej nie lubię jak się robi z ludzi jelenia. I tak się zastanawiam, czy ten komentarz pojawi się tutaj.

    Wkleiłem link do treści odpowiedzi na reklamację. Przyznam, że nie wiele rozumiem i gdyby nie rozmowa z konsultantem nic bym nie zrozumiał. Sprawa dalej nie rozwiązana.

      • Jak to tylko w sieci Play, nie rozumiem, ja mam telefon w sieci Play i nie korzystam z innej karty, korzystałem cały czas z sieci Play i karta była cały czas w telefonie, dlatego nie mogłem korzystać z innej sieci, za granicą też nie byłem.

  6. W internecie normalnie jest 100min w prezencie przez pól roku(Longplay 69) czy w przypadku przedłużenia umowy w salonie również będzie taka promocja?

  7. Do play przekonał mnie atrakcyjny cennik, ale gdy przenieśliśmy się całą firmą (Northern sp. z o.o. w Raciborzu) do play zaczął się dramat… Jakość połączeń i zasięg denny – oszczędzamy w play bo do większości rozmów po prostu nie dochodzi… Nie wiadomo dlaczego na skutek błędu, wbrew nam, włączono nam e-fakturę – odkręcenie tego trwało 3 miesiące, wymagało kilkunastu maili i telefonów. Pomijam kwestię ze jak chciałem zamówić samolot – po prostu nie szło się przez komórkę w play dodzwonić – komunikat "twoje konto nie pozwala na wykonanie tego połączenia" mam abo 150 zł, faktury popłacone, a żeby zadzwonić muszę jechać do firmy…
    Mamy w play 15 aktywacji – w erze byliśmy przez 13 lat , na końcu ponad 40 aktywacji – zgłoszeń do BOK było w tym czasie 4 – wszystkie załatwione, w play przez parę miesięcy chyba ponad 10 – większość do dziś nie załatwiona – reasumując nawet jeżeli play będzie za 0 zł – to w odniesieniu do nowej oferty, to ja prawdopodobnie się nie skuszę, raczej bardzo poważnie rozważam erę lub plusa, nawet mając kary do zapłacenia – po prostu telefon jest potrzebny do dzwonienia, a z tym my mamy w play duże problemy.
    Propozycja – nie obniżajcie cen, ale podnieście mi jakość rozmów i obsługi – wtedy będę zadowolony.

    Pozdrawiam

    Arkadiusz Nowacki

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości