Dla kolegów redaktorów i blogerów

Udostępnij

pytacie i prosicie o plik z nowym logo. Proszę bardzo:

LOGO (zip)

Zobacz więcej

33 KOMENTARZE

    • Tylko np w Orange wystarczy kontakt telefoniczny z BOK i do 30dni już nie dostajemy spamu, a tutaj… nie warto kontaktować się z BOK inaczej niż przez 24.playmobile.pl bo to co usłyszymy to porażka jest…

  1. w momecie podpisania umowy podpisujesz oswiadczenie w ktorym wyrazasz zgode na rozne rzeczy, miedzy innymi do tego aby twoj nr byl przetwarzqany do celow marketingowych, wiec jezeli masz umowe, a sie zgodziles i pidpisales miej do siebie samego pretensje, inaczej sie rzecz ma z freshem, tam w momecie nie zarejestrowania numeru nie jest on twoja wlasnoscia poniewaz nie jest w zaden sposob w zadnym systemie przypisany do ciebie, gdy sie zarejestrujesz rowniez jak najbardziej wyrazasz zgode na otrzymywanie badz nie otzymywanie informacji handlowych

    wiem bo sam niedawno podpisywalem umowe wlasciwie to w marcu, i nie dostalem jeszcze zadnego smsa z zadnym konkursem badz propozycja, konsultanci tez do mnie nie dzwonia, a le jestem tego swiadom bo tak chcialem i nie wyrazilem na to zgody a podpisujac czytalem

    • A co niby podpisywałem przy niezarejestrowanym numerze. Umiesz czytać ze zrozumieniem to co wyżej napisałem? – nie dostaję spamu na numery zarejestrowane, czego nie mogę powiedzieć o numerze niezarejestrowanym.

  2. komentarze o powtarzajacej sie lub podobnej tresci beda traktowane, jako spam, i jako takie beda usuwane. Prosze o nie spamowanie.

      • jeżeli nie chcesz otrzymywac tego typu materiałów, wystarczy przesłac do nas pismo na adres korespondencyjny (należy w piśmie podac swój PESEL) i zawrzeć informację, że ne chcesz, aby Twoje dane były wykorzystywane do celów marketingowych.

        • Powinno to odbywać się bez tych ceregieli.Ja mam programy do tych śmieci na dzień dobry lądują w koszu i nawet nie wiem ,ze przychodzą a z poczty nie korzystam wiadomości lądują w tym samym miejscu.Bardziej denerwujące jest wydzwanianie prywatnego numeru

  3. ja także, specjalnie nei wyrażałem zgody na taką komunikację… chyba do UKE trzeba zgłosić, co ktoś poza TP też jakieś kary od nich zacznie dostawać ;)

    • A jest realna szansa, że UKE się tym zajmie?
      Jeżeli tak to chętnie do nich napiszę e-maila w tej sprawie. Mimo mojej wielkie sympatii do PLAY'a to chyba kara pieniężna (ewentualna, jeżeli UKE by im ją nałożyło) za reklamowy badziew powinna podziałać na nich prewencyjnie.

  4. Przeniosłem nr do Fresha i nie wyraziłem zgody na takie materiały. Nie dostałem ani jednego spamerskiego smsa, co wydaje się wręcz nieprawdopodobne biorąc pod uwagę inne sieci, w których dzień bez sms spamu był dniem straconym.

  5. btw. rzecznik powinien się posługiwać prawidłowymi określeniami, a nie korzystać z skrótów myślowych (uwagę sponsoruje hasło: logotyp) ;)

  6. Pisma, pisma i jeszcze raz pisma – PRL pod względem mentalnym jeszcze w wielu segmentach nadal żywy i o zgrozo nawet w P4.
    Co stoi na przeszkodzie aby klient posiadający np. konto w play24 zaznaczał na swoim koncie czy chce bądź nie chce otrzymywać reklamowe badziewie/SPAM od PLAY'a.

            • Ja własnie na każdym numerze na 24.playmobile.pl wysłałem zgłoszenie z prośbą o zablokowanie takiej komunikacji. Jeśli nie pomoże to idziemy do UKE ;)
              Z tego co wiem to wczesniej UKE już się tą kwestią interesował, ale wtedy pod lupą było 2 innych operatorów. Era chyba nawet kare dostała, ale dobrze nie pamiętam…

              • tylko że nadal Era wysyła spam na komórki. Co prawda w tak taku rzadziej ale w abo nadal świrują. rano wieczór we dnie w nocy, o której im sie umyśli.

        • Nie nie w każdej. Przesiedziałem kilka dobrych lat na trzech niezarejestrowanych prepaidach w simplusie.
          Przez ten cały czas jedynie co otrzymałem od Plusa to informacja o możliwości promocyjnego zwiększenia doładowania jeżeli w danym okresie zasilę konto na ich stronie i zapłacę za niego szybkim przelewem internetowym. I tyle.
          Z tego co mówi znajomi, którzy jeszcze siedzą w Plusie nic się nie zmieniło – nie dostają żadnego reklamowego spamu, nawet na numery które nie są rejestrowane. A więc da się nie spamować SMSami użytkownika mimo, że wcale on sobie tego nie życzy.
          Patrząc jednak na działania PLAY'a odnoszę dziwne wrażenie, że marketingowcy odpowiedzialni za tworzenie i szeroko pojęte rozsyłanie SMSowego spamu wiedzą lepiej co jest dla mnie dobre.
          Jedynie mam spokój na dwóch przeniesionych numerach z Plusa, w przypadku których na formularzu wyraziłem kategoryczny zakaz rozsyłania na mój numer SMSowego badziewia.
          Chciał bym również wyraził podobny brak akceptacji dla spamu dla swojego niezarejestrowanego numeru. Nie chcę jednak bawić się w papierkologię bo to jest chore. Mam konto w play24 i za jego pośrednictwem chcę dobitnie powiedzieć NIE dla g… jakim średnio raz dziennie raczy mnie play.

  7. Jeżeli tak mówisz to poważnie się zastanowię nad pisemkiem do UKE. Na wstępie skieruję do nich pytanie w e-mailu jak oni zapatrują się na reklamowy spam. Jeżeli play nie daje mi możliwości bezproblemowego powiedzenia NIE dla smsowego spamu (np. po przez play24) to niech się UKE przyjrzy ich reklamowej nadgorliwości i samo oceni czy play gra fair.

  8. Biorąc pod uwagę temat tego posta oraz późniejszy post o moderacji nasuwa się jedno.

    Łubu dubu, łubu, dubu.

    Zastanawiam, się czy liczba osób wypowiadających się na tym forum za pieniądze nie jest już większa od pozostałych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości