Koniec awarii

Udostępnij

Problem został rozwiązany przez służby techniczne Polkomtela.  Awaria była spowodowana błędem w konfiguracji łączy transmisyjnych. Podczas prac związanych z rekonfiguracją łączy część z nich została błędnie podłączona co skutkowało łączeniem połączeń głosowych w sposób niewłaściwy. Problem dotyczył tylko części połączeń które były kierowane do naszych abonentów znajdujących się w roamingu krajowym.

Zobacz więcej

75 KOMENTARZE

  1. Panie Marcinie, mam pytanie, a kiedy w końcu weźmiecie się za problem z nadajnikami w Tarnowie, który był już kilkakrotnie komunikowany? Od ponad dwóch tygodni poprawy brak….

  2. czy osoby których bezpośrednio dotknęła awaria i nie mogły się połączyć z odpowiednimi osobami, będą musiały normalnie zapłacić te te rozmowy?

    na forach jest napisane, iz takze klienci PLAY mieli kłopoty z dodzwonieniem sie do bliskich

    • Witam w Raciborzu i w okolicach na południu województwa śląskiego jest potężna awaria w sieci PLAY, nie da się dzwonić, zasięg nie jest wykrywany z nadajników macierzystych ani na GSM ani na 3G, jedynie to działa roaming na Plusie.

  3. Moim zdaniem to fajny pomysł na usługę. Kiedyś w Simplus był taki kanał komunikacji, bodajże Skan SMS lub coś podobnego, można było rozmawiać z kimkolwiek. Cena smsa była niższa niż sms cennikowy.
    Play mógłby zrobić coś takiego, ale z rozmowami głosowymi, rozmowa wybierana losowo dla chętnych którzy aktywowali usługę. Przez analogię do strony w Internecie, która umożliwia pogaduchy przez kamerkę z losowo wybraną osobą.

  4. No dzisiaj daliście czadu dzwonie do znajomej a tam koleś odbiera i nie wie o co chodzi, ja zresztą też. poproszę zwrot kosztów za rozmowę z nie tą osobą której nr wybrałem!!! pff

  5. tez dzisiaj miałem takie problemy z połączeniami. Dzwonie do mamy a tam jakiś Jarek odbiera. Myślę, jaja sobie w domu robią. Ale jak w domu próbowałem zadzwonić do mamy która była obok mnie to było tak samo. Potem mam chcąc zadzwonić do cioci dodzwoniła się do jakiegoś sklepu komputerowego. W ogóle to niezłe zamieszanie było. Na początku myślałem że coś nie tak z moim telefonem.
    Play powinien nam to jakoś "wynagrodzić"

    PS: Sprawdziło się hasło PLAY "Oni są w Play, mogą rozmawiać o wszystkim, bez ograniczeń" No i mogliśmy rozmawiać bez ograniczeń z innymi w play ;-) pozdrawiam

  6. Mam pytanie off-topic, a nie bardzo wiem gdzie indziej mogłabym je wpisać. Chodzi o ofertę dla Firm, a dokładniej taryfę Firmowa75. Na stronie www Playa wszystko wygląda pięknie, Firmowa75 to nielimitowane rozmowy do Play i na stacjonarne w ramach abonamentu. Czy tak jest naprawdę? Bo wygląda na to, że jeśli nie korzystam z promocji, która wyraźnie zaznacza, że te rozmowy są nielimitowane, to one są limitowane (2000 minut do Play)! A ja mogę co najwyżej kupić sobie pakiet za dodatkowe 18 złotych (dyskusje czy to mało, czy dużo zostawmy na boku, chodzi o zasadę!), czy tak? Dlaczego oferta Firmowa75 wygląda dobrze tylko na obrazkach, dlaczego brakuje gwiazdki mówiącej klientowi, że te nielimitowane niby rozmowy są limitowane do 2000 lub płatne, jeśli klient nie wybiera odpowiedniej promocji??? Nieładnie tak. Naprawdę przydałaby się gwiazdka i odpowiedni dopisek drobnym maczkiem! Chyba, że ja się mylę. Tylko wówczas na moim koncie Play coś się nie zgadza, bo mi odlicza 2000 minut do Play w dół, a o stacjonarnych nie wspomina wcale…

    • w Stanie Darmowym dla Fresh rzeczywiscie jest limit – 46000 minut miesiecznie, czyli tyle minut ile jest w miesiacu :) W przypadku oferty dla firm jest pewnie tak samo. Ale dla pewnosci zobacz w regulamin.

        • Doradczyni Biznesowa skwitowała to w ten sposób: "2000 minut do Play i na stacjonarne to naprawdę bardzo dużo, niech mi Pani wierzy, nie wygada tego Pani" i "No niestety oferta "Swobodny internet 2", choć oparta na podstawowej taryfie "Firmowa75" nie uwzględnia nielimitowanych połączeń. Spójrzcie teraz na stronę Play dla Firm i powiedzcie co widzicie przy ofercie Firmowa75. Bo ja widzę nielimitowane połączenia, które jednak wcale takie nie są!

          • nie rozumiem dlaczego na stronie przy tarfach Formowa, jest napisane, ze sa nielimitowane rozmowy..

            Na pewno limitow nie ma w taryfach Biznes – moze taka taryfe sobie wez?

          • W regulaminie rzeczywiście pisze ze limit jest 2000 minut…. a na stronie pisze ze nielimitowane…. to chyba wprowadzanie klienta w błąd. heh

            • Juz znalazłem regulamin oferty .
              heh jednak jeśli chcesz mieć te nieograniczone minuty to płać ;/ 15 zł +vat
              Szkoda ze to nie jest napisane na stronie . gdzie niby wszytko ładnie pięknie i ze za 50 zł+ vat mamy usługi za które jak sie okazuje musimy płacić dodatkowo

              • No właśnie… Zabrakło nawet gwiazdki i wyjaśnienia napisanego drobnym maczkiem. Jestem już szczęśliwą (?) abonentką Play i już nic raczej nie zmienię. Niby te 15 złotych + VAT, to nie majątek, ale mimo wszystko, 15*24 m-ce to dodatkowe 360 złotych netto. Liczy się zasada, a ja się czuję – łagodnie mówiąc – zniesmaczona takim "wprowadzaniem w błąd". Przynajmniej nie jestem jedyną osobą, które w ten sam sposób zrozumiały tą ofertę. Dzięki :)

                    • No i Pani Doradczyni odpowiedziała, bardzo grzecznie, (niczego jej nie mogę zarzucić) że promocja Swobodny Internet 2 wyklucza nielimitowane rozmowy… ale rzeczywiście, poprawić powinni, ale raczej mi już to nie pomoże :( jutro mimo wszystko napiszę do pana Gruszki. Dzięki wszystkim :)

                    • Napisz proszę jak to sie skończy…
                      Zamierzam wziąć abonament dla firm za 50 zł w pakiecie PODWÓJNE PAKIETY MINUT gdzie pisze ze nielimitowane na stacjonarne ale teraz to juz sam nie wiem czy to prawda ;/.

                    • Teraz tak popatrzyłem to może Twój abonament jest z innej promocji. Ja sprawdzałem tą . gdzie defakto nie wiem jak z tymi nielimitowanymi minutami jest ;/
                      Co do tego abonamentu co opisujesz to nie jest to przypadkiem .

                      Jej juz sie gubie w tych abonamentach PLAY. Najlepiej chyba iśc do salonu poprosic o regulamin na promocje która widze w necie i na spokojnie przeczytac zeby nie zrobili mnie w bambuko. |Bo to co pisze w necie nijak moze sie miec z tym co sie podpisuje ;/

  7. a… czyli to był bug? Dzwoniła do mnie mnie jakaś dziewczynka i zapytała "tata?" :D omg a już myslałem…

  8. poważnie – nie żartuję :). Takie awarie sie zdarzają… Lepiej żeby poprawili to co nie powinno się zdarzać, np. obsługę klienta.

  9. chyba jest następna – nie można kupić pakietu 100 min do play i na stac. a jak chcę dodać numer do konta w play 24 – "podany numer nie należy do sieci play" a kurdr do jakiej ?

  10. Marcin może warto było by się wypowiedzieć dosadnie na temat spekulacji, że play ma być przejęte przez Orange (O nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee).

  11. Czy coś wiadomo już o Wave – chodzi mi o nawigację i grę? A tak poza tym to kupiłem telefon z popsutymi słuchawkami dokładnie jedną i teraz d reklamacji Samsung wymaga również telefonu normalnie jaja!!!

  12. no i co cisza o nowej awarii ? rzecznik nic nie wie czy mają klienta w nosie ?
    nie można kupić pakietu 100 min do play i na stac. ani dodać numer do konta w play 24 – "podany numer nie należy do sieci play"

  13. tp przejmuje playa za 5 mld , play zalezalo tylko na kasie, nie na dobru klientow, bo gdyby to drugie to by nie sprzedawali playa!

    • nikt nie sprzedaje playa przestan panikowac.

      poza tym ani rzecznik, ani zarzad ani prezes nie maja tu nic do powiedzenia. Play nie sprzedaje "siebie" tylko udzialowcy moga sprzedac swoje udzialy.

        • Tak dzialaja wszystkie spolki. O przedmiocie wlasnosci decyduje wlasciciel. Bez wzgledu na to, czy tym przedmiotem jest rower, krzeslo czy spolka.

          Ale trzymajac sie Play – rzecznik wiele razy powtarzal, ze nie komentuja takich spraw bo decyzje w tej kwestii podejmuja wlasciciele.

              • Niech i sprzedaje, aby sie oferta nie zmienila. Co za roznica czy bedzie playa mial ktos z islandii czy japonii?

                • Marzyć zawsze można. Ja osobiście po cichu liczę na 3 PL. Wtedy przynajmniej jest szansa, że oferta będzie jeszcze lepsza a i BOK zacznie w końcu przypominać swoim poziomem ten jaki osobiście miałem przyjemność poznać zgłaszając pewne problemy w Austrii (sieć 3) oraz w UK (sieć 3).

                  • Dlatego też nie ma co przejmować gadaniem jak to ująłeś "analityków".
                    Zasada jest prosta – krowa która dużo ryczy mało mleka daje i tyle.
                    Po za tym z tego co pamiętam Marcin jakiś czas temu napisał na blogu, że średnio co tydzień pojawiają się informacje, że play idzie na sprzedaż i jeżeli miał by to komentować to by niczego innego nie robił jak tylko komentował to czy play będzie przehandlowany czy też nie.

  14. znów play nawala – pierw połykał minuty z pakietów 100 do play i na stac. a teraz po odpaleniu starterów nie można kupić tego pakietu a 10 dni od odpalenia startera leci… co za szajs ten play… po co ja tego kupiłem tyle ;)

  15. kupiłem by korzystać z pakietu 100 min do play i na stac. więc przeniesienie nic nie da a chyba lepiej, żeby play-srej wywiązywał się ze swoich obowiązków i umożliwiał kupowanie pakietów- nie sądzisz

  16. ja kupiłem starter – a play uniemożliwia zakupienie pakietu, który mi oferuje – to chyba jest nie Ok ze strony play

  17. nie wiem – nie mam ochoty doładowywać tego szajsu ;) w regulaminach nic nie ma o tym, że przed kupieniem pakietu trzeba doładowywać ! powinno działać a jest jak to w play – tylko kasę potrafią brać o obsługa klienta 0 (słownie "zero") to jest firma ;)

    • Pozostaje Tobie tylko reklamacja. Ja na Twoim miejscu doładowałbym za 5PLN (2 piwka) i miałbyś jasność i może lepszą podstawę do reklamacji. Wystarczy doładować tylko 1 starter. TYlko nie wie jak z rejestracją kart.

  18. no i super! a gdzie koniec tematu dotyczącego samsunga wave???????????????????? ileż można czekać???????????????a najbardziej mnie interesuje czy kiedykolwiek będą wprowadzone aktualizacje????????????? ileż można czekać????? telefon wprowadzony z wielką pompą a potem wielkie nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! olewacie nas jak możecie!!!!!!!!

  19. Niedawno była akcja że smsy premium będą dostępne po pierwszym doładowaniu, może to samo tyczy się pakietów 100min

  20. Spółka P4, operator komórkowej
    sieci Play, może znaleźć się w rękach Telekomunikacji
    Polskiej bądź Zygmunta Solorza-Żaka, właściciela Telewizji Polsat i Cyfrowego Polsatu. Z kolei Polkomtel, operator sieci Plus, zostanie przejęty przez zagranicznego gracza – podaje Dziennik Gazeta Prawna powołując się na analityków i przedstawicieli branży. Szacują jednocześnie, że Play jest wart 5 mld, a Plus 15 mld zł

    Zdanie na temat ewentualnego przejęcia Play przez Grupę TP wśród analityków są podzielone. Według nich, współpraca Play i Orange
    przy budowaniu sieci czwartej generacji (LTE) może przypieczętować połączenie operatorów. Tym bardziej, że prezes Grupy TP nie ukrywa, że jest zainteresowany Play. Nie mają wątpliwości, że na przejęciu Play zyskają duzi gracze rynku (Plus, Era, Orange), którzy "pozbędą się" agresywnego konkurenta.

  21. Witam, od trzech dni nie mogę wybrać żeby łapać zasięg z plusa bo jest po prostu tak jakby roamingu w ogóle nie było…

  22. Witam w Raciborzu i w okolicach na południu województwa śląskiego jest potężna awaria w sieci PLAY, nie da się dzwonić, zasięg nie jest wykrywany z nadajników macierzystych ani na GSM ani na 3G, jedynie to działa roaming na Plusie. Informuje wszystkich czytelników o tym fakcie. Pozdrawiam.
    _________________
    Specjalista ds Informatyki i Telekomunikacji

    Hobby: Informatyka, Telekomunikacja, Modding,Tester, Testowanie produktów, Sport,
    Elektronika, Programista- pisanie programów, tworzenie stron www

  23. O kurde niezły kicz żeście zrobili. Jak cały play – kiczowaty tak i podejście do sprzedaży. Poprawcie obsługe kilenta w salonie na BOKu i czas reakcji na reklamacje których jest pełno to nie cza będzie się sprzedawać. Swoją drogą dlaczego 1 konsultant na BOKu ma ponad 1000 reklamacji do obrobienia na dzień????

    • Je|eli masz problem z zasigiem to zgBo[ to, a nie oczekujesz |e magicznie Play wyBapie, |e masz jaki[ problem. Poza tym ni

      Jeżeli masz problem z Salonem lub BOK-iem to złóż zażalenie. Wybacz, ale zgłoszenia u nas przewijają się w dużym tempie, więc jest też określony czas na rozpatrzenie reklamacji. 14 dni od otrzymania w BO otrzymasz odpowiedź, że jest rozpatrywana, ale na rozwiązanie jest 30 dni, więc cierpliwości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości