Nasze salony wyróżnione

Udostępnij

gratuluję i pozdrawiam serdecznie wszystkich znajomych z salonów. A Wy macie swój ulubiony salon? A może któryś nie do końca spełnił Wasze oczekiwania i warto tam coś poprawić?

Zobacz więcej

57 KOMENTARZE

  1. hehe dobry dowcip

    Ciekawe ile zapłaciliście za to wyróżnienie

    A ciekawe kiedy BOK play też wygra jako najlepsze call center
    Chyba pieniążków wam by nie starczyło żeby zapłacić za to wyróżnienie

    • Taaak, po kolejnej przygodzie z BOKiem zasięg ustawiłem na sztywno na Plusa i więcej nie będę się przejmował jakością własnej sieci 2G Playa.

      A salony są OK. Co prawda tylko przenosiłem numer do Fresha lub rejestrowałem kartę, ale za każdym razem było szybko i profesjonalnie. Pierwszy raz w Promenadzie przy Ostrobramskiej, drugi raz w salonie w Alejach Jerozolimskich, naprzeciwko dworca Warszawa Śródmieście.

    • BOK wtedy wygra nagrodę za najlepsze call center, gdy Ty zostaniesz okrzyknięty najsympatyczniejszym użytkownikiem PLAY i tego bloga :-)

  2. To że w salonach jest wysoka jakość obsługi to wiem od dawna i gdyby nie salony to nie wiem co by było. Ale BOK-u nie można wyróżnić chyba że w konkursie na najgorszą obsługę klienta.
    Dajcie więcej władzy do salonów bo BOK umysłowo nie daje rady :(

  3. Ja miałem swojego ulubionego sprzedawce w puncie Play w Realu w Kielcach. Imienia nie pamiętam ale gość był naprawdę dobrze poinformowany o cokolwiek pytałem. Ostatnio go nie widuje wiec może awansował (szczupły, ciemne włosy- jeśli chciałbyś go Marcinie wyróżnić ;). Naprawde konkretny gość jakich mało niestety w Play. Zresztą był on przeciwieństwem punktu Play w Mediamarkt obok, gdzie chyba kierwonik uważa, że już za jego samo stanowisko powinienem mu bić pokłony(w czerwcu 2007 przenosiłem tam numer i po 3 próbie się udało i 2 miesiącach latania):)Co do BOK to fakt ciężko tam czesto coś załatwić ale nie można wrzucać wszystkich do jednego worka. Raz miałem problem z Playonline. Kilka dni strasznie mi mulił a czasami nie było netu. Zadzwoniłem i szczęśliwie trafiłem na jakiegoś konkretnego gościa który "coś tam podkręcił" i net zaczął smigać aż miło.

  4. Ja mam takie pytanie, czy jest w Szczecinie jakikolwiek salon, gdzie można obejrzeć działające telefony, a nie tylko atrapy? Probowałem znaleźć takiego, ale przy kupnie czegoś w promocji swobodny internet przydałoby się, żeby na większe miasto był chociaż jeden salon z takimi rzeczami.

      • Ja tam załatwiam to tak, że jak jestem w PLAY na KuSłońcu w Realu to idę kilka stoisk dalej i oglądam ten telefon w Erze :)
        Tam na szczęście mają już włączone telefony…;/

        Ale można by było dać przynajmniej kilka telefonów tych na które jest popyt (S Monte, N 5230 etc.)

  5. Dobrze, że ktoś docenił pracowników, którzy się starają budować dobry wizerunek firmy :) Mój ulubiony salon to w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, ale tylko panowie, bo panie często niedoinformowane. Wcześniej był pan Marcin W. a teraz mają pana Karola :) rewelacyjni goście :)

    • Również dobrze wspominam kontakt z w.w. salonem. Mnie jednak obsługiwała bardzo sympatyczna pani. Nie dostrzegłem niedoinformowania, mimo że dość intensywnie wyciągałem z pani informacje :)

  6. Przeprowadziła je metodą tajemniczego klienta (mystery shopping) wyspecjalizowana międzynarodowa firma Dive-AdHoc. Wcześniej ta sama firma zbadała oddziały banków
    i biur maklerskich – wyniki przedstawiliśmy na łamach "PB".

  7. Czy ktoś może kompetentny na tym blogu się wypowiedzieć w sprawie SAMSUNGA WAVE którego kupiło sporo osób w waszej sieci i jak się okazuje , brak nawigacji i gry oraz brak możliwości aktualizacji bo takowa jest zablokowana !!!! Info w tej sprawie miało być wczoraj a póki co cisza ……………….załatanie tej sprawy przypomina rozmowę z BOK, niby są a nic nie wiedzą .

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. ale również Pan Rzecznik wypowiedział się, że zajmie się tą sprawą od razu. Mógłby chociaż założyć JEDEN TEMAT, gdzie wszystkie "rozważania" na ten temat byłyby pisane. A tak to sam widzisz – są ciągłe zapytania o tą sprawę…

        • ja od dawna mam patent na takich spryciarzy z Samsunga – podczas dokonywania zakupu danego towaru prosze o wizytówkę osoby odpowiedzialnej za dany towar/usługę, potem wiem kogo mam ,,ścigać" za niezgodnosć z opisem i specyfikacją

          p.s. współczuję wam – telefonik kosztował trochę cash-u a teraz Samsung umywa ręcę

          • To widzisz, gdyby Pan Marcin poinformował o tym w jednym temacie byłoby to bardziej profesjonalne. A na aktualny stan mamy co chwilę zapytania. Dlatego też wstrzymuje się z zakupem tego telefonu…

  8. No to ja pochwalę Panią Anię z salonu Play znajdującego się w centrum handlowym dąbrówka w Katowicach i choć nie mam tam po drodzę zawarłem tam już 3 aktywacje.

  9. Kielce:Świetokrzyska 20-sami profesjonalisci.Najlepszy skład ze wszystkich wymienionych poniżej(prawnie Szef Salonu nosi nazwisko Gruszka ;-)),Sienkiewicza-młodsze osoby ale niezle,Ostrowiec Św :.ul Koscielna-zawsze 2 miłe,bardzo kompetentne dziewczyny(nigdy nie pozostawiają klientowi chwili wytchnienia-tak wygląda prawidłowy "kobiecy" marketing)na Mickiewicza juz gorzej-kiedys było 3 osoby(ewidentna młodzież,ale to 2008rok) tak zwykle jest jedna fajna brunetka i nie dosyc ze ma kolejki i dużo pracy to zakładam poprzesz to srednio zna oferte( w tym wypadku play stacjo-przykład,klientka mówi ze czytała na www o play stacjo,pyta o stawki na stacjo,kom itp a to sprzedawca mina karpia-wiem ze to dla play niszowa usługa ale warto aby sprzedajacy wiedział o całycm wachlarzu mozliwosci ofertowych operatora).W Starachowicach nieduży ruch,ogólnie dobrze.Staszów ok.

  10. Ameryki nie odkryli: te centra handlowe sa najwiekszymi centrami handlowymi w Polsce i tam musi być najlepsza obsługa

        • no ale też inaczej jesteś postrzegany jak masz stoisko z takim Milestonem, Desire czy Wave na stanie a jak przyjdę taki ja i poproszę o niego i Playboy go nie ma to jak się poczuję ?

          • takie tel kosztują, nie wiadomo czy znajdzie się kupiec na nie – dlatego raczej nie są zamawiane, ja mogę poczekać trochę na taki tel, zazwyczaj dzwonie do nich i pytam czy mogą mi go sprowadzić – jest git

            dobry salon= miła obsługa+kompetencja+zrozumienie klienta

  11. Mam problem – czy może mi ktoś pomóc? Podpisałem umowę Long Play na próbę za 1 PLN przy przenoszeniu nr tel. Przetestowałem już zasięg i działanie Playa i chce przejść na normalny abonament (LP69). Niestety nie mogę tego zrobić – proponują mi rozwiązanie umowy z przejściem na Fresha i potem ponowne podpisanie umowy już w normalnej taryfie – to jakaś paranoja. To po co jest tak oferta na próbę? Czy to tak faktycznie wygląda czy w Playu sami nie wiedzą jak mają to załatwić.

  12. To wyróżnienie to cudzysłowie ja daję naganę za niekompetencję i nie doinformowanie waszych konsultantów w skali do 10 to będzie 1 słownie jeden

  13. Pozdrawiam salon Play na ul. Hetmańskiej w Auchan w Białymstoku.

    – Nie wiedzieli kiedyś, iż ich salon bierze udział w promocji doładowania za 30zł (dostawało się ileś procent gratis),
    – nie wiedzieli że w play Fresh również są pakiety PlayOnLine,
    – nie wiedzieli o promocji modemu Huawei za 129 zł… informując mnie że zestawy w tej cenie nie zostały jeszcze wysłane do salonów. Na szczęście zadzwoniłem do innych i we wszystkich w Białymstoku już były.

    • Mogę się wypowiedzieć na temat modemów, których nie mieli. Pytałem konsultanta dlaczego nie ma ich w salonie i dowiedziałem się że salony dealerskie dostają takie promocyjne fanty dopiero po salonach firmowych. Pewnie dlatego nie mieli, następnym razem wybierz się do firmowego i nie wydzwaniaj po wszyskich sklepach które są w mieście. Ja jestem z tego salonu bardzo zadowolony, dali mi zniżkę na telefon, w salonach firmowych nie było nawet o tym mowy.

  14. Wrocław – Pasaż Grunwaldzki … tam się dostaje pracę bo znajomości, kosztem zwalniania ludzi solidnych i pracowitych.

    • Zwykle najgorszą jakość obsługi (najwyższy stopień niewiedzy i ignorancji) wyznaczają właśnie stoiska w MediaMarktach, Saturnach, niektórych Empkiach, itp.
      Jednak w Pasażu Grunwaldzkim salon (na poziomie -1) bije na głowę nawet stoiska w Saturnie i Empiku w tym samym centrum. Poziom wiedzy pracowników i kierownika to przysłowiowe dno!
      Negatywne opinie mam również o stoisku w CH Auchan (Bielany Wr, ul. Francuska, przy wejściu do marketu).

      Pozytywnie natomiast oceniam PLAYZONE Wrocław (Kazimierza Wielkiego 27, większość konsultantów to osoby "kumate"), Pani Anna z salonu w C.H. E. Leclerc (ul. Zakładowa).
      Znajomi chwalą również salon w C.H. Borek (ul. Hallera 52) za uprzejmą i obeznaną z ofertami obsługę.

      P.S. Więcej grzechów (oczywiście Sprzedawców Play, nie swoich ;-) nie pamiętam, ponieważ prostsze sprawy załatwiam zwykle w Leclercu (bo mam blisko), trudniejsze w PlayZone.

      P.P.S. Salon w "Pasażu" jest prawdopodobnie najgorszym salonem w całym Wrocławiu (no chyba, że coś się w ciągu 2 miesięcy zmieniło). Jak dla mnie nie ma w ogóle racji bytu, skoro w tym samym centrum są jeszcze stoiska w Empiku i Saturnie, których pracownicy wydają się nie są "głupsi" od kolegów z salonu. A koszt utrzymania własnego salonu jest chyba wyższy niż stoiska w markecie.

      • ot co się dzieje w Pasażu, "góra" załatwia pracę znajomemu, totalnie nieobeznanemu w temacie, a pracę traci osoba, która wdrożyła się już w system i wie, co i jak… ehh te znajomości :(

  15. Potwierdzam to co Pani efka napisała. Mój kolega stracił właśnie przez to kumoterstwo u was pracę w Pasażu Grunwaldzkim.

  16. To jakiś wyjątek w tej ocenie. Można się ucieszyć ale nie robić z tego propagandy bo ogólnie powinno być wstyd!

    Przecież każdy wie i każdy się zgodzi z tym, że dużo niższy profesjonalizm w obsłudze klienta panuje w salonach Play jak w salonach firmowych Orange, Ery i Plusa.

  17. Salon w miejscowości Człuchów – Pani Kierowniczka nie zbyt miła, bardzo miesza się w zasadach przeniesienia numeru do Play. Cytat: "z mBanku to oni chyba nie przenoszą". Po drugie nie podobało mi się to, że zwracała się do mnie "na ty", ale mimo wszystko załatwione szybko i bezboleśnie.

    • Zwracanie "na ty" zauważyłem w większości salonów Play. Bardzo często konsultanci, widząc klienta w swoim wieku traktują go jak kolegę, zapominając o relacji sprzedawca-klient.

      • nie pomyślałeś, że takie są standardy obsługi w Play? Swoją drogą informacje o braku kompetencji pracowników Play w Pasażu Grunwaldzkim są bardzo mocno przesadzone, wszystkie problemy, które mi doskwierały z siecią Play zostały w tym salonie bardzo szybko i sprawnie rozwiązane.

        • Nie byłem tam od ok. 2-3 miesięcy. Może coś się poprawiło. Bo wcześniej nawet "Kierownik" gadał bzdury. W Play problemem rzadko jest chamska obsługa, często natomiast nie mają aktualnych informacji o ofercie, lub brak im podstawowej wiedzy technicznej. Za dużo zatrudniacie "humanistów".

          Nie tylko ja mam takie zdanie o Play w Pasażu. Znajomi czy rodzina tez nie byli zadowoleni z wizyty w tym salonie.

          P.S. Nie chodzi mi o obrażanie kogoś z powodu zainteresowań/wykształcenia, ale o techniczną ignorancję wśród osób, które sprzedają telefony/usługi telekomunikacyjne. Nie wszystkich, ale w przypadku Play jest to duża grupa przynajmniej w salonach, być może również w BOK.

    • Kaśka z człuchowskiego salonu Play też zwracała się do mnie "na Ty". Trochę mnie to zaskoczyło. Ale ogólnie nie mam nic przeciw. Co do jej poziomu znajomości oferty to nie mam za dużo do powiedzenia. Przeniesienie numeru do Play Fresh chciałem załatwić w ciągu jednej wizyty, Kierowniczka oznajmiła mi, że nie ma takiej możliwości. Na to ja do niej, że na www Play-a wyraźnie napisane jest, że taka opcja istnieje. A Kaśka na to, że w tej chwili nie mają darmowych starterów i że będę musiał przyjść do nich znowu na następny dzień po odbiór startera. Szkoda, że o wszystkim poinformowała mnie jak już wniosek został wprowadzony do systemy. Gdyby od razu powidziała mi, że nie mają darmówek to podjechałbym do Chojnic.

  18. Jak można chwalić się jednym czy trzema salonami, skoro każdy się zgodzi i jest oczywiste to, że obsługa w salonach Play jest dużo mniej profesjonalna w porównaniu do obsługi w salonach firmowych Orange, Plusa i Ery.

    Wstyd i nie wypada się chwalić jednym ładnym tipsem, skoro pod resztą paznokci bród.

  19. To teraz pracownicy PLAY proszą o STAN DARMOWY obiecany SZMAT CZASU TEMU w abonamencie pracowniczym ! ! !

  20. w RePlay'u pracowniczym jest to w zwykłym nowym nie ma być ? i spowiadać przed Tobą się nie muszę. Miał być i nadal NIE MA :/

  21. Mam swój ulubiony salon i mam też taki, który omijam już z daleka. Mój ulubiony – salon w Aleksandrowie Łódzkim. Szczególnie panie – bardzo miłe i najważniejsze – bardzo ładne :) Najgorszy salon z tych, które odwiedziłem to salon w Łodzi przy ulicy Pojezierskiej 93 w Tesco. Chamska obsługa! Okłamywanie klientów, zwłaszcza podczas promocji telefon na deser. DOopiero powołanie się na pana Marcina dało w rezultacie upragniony telefon

  22. A i ja mam swój ulubiony salon a dokładnie dwóch Panów Marcinów z Legnicy w Galerii Piastów. Kiedy przychodzę do nich do salonu a są oboje zawsze jest kupa śmiechu a i również profesjonalna obsługa.
    Są tam jeszcze 2 kobiety z którymi nie miałam styczności, ale taka młoda dziewczyna w ciemnych włosach nie wygląda na zbyt sympatyczną, a drugą w okularach pamiętam jeszcze z innego salonu ale też nigdy z nią nie rozmawiałam

  23. W Brodnicy mamy dwa punkty. W sumie załoga się wymienia. Jest jedna osoba kompetentna, ale również nie pamiętam imienia. Nowocześniej jest na Kamionce – tzn. więcej miejsca. Po lewej Orange i Play, na przeciwko: komis z telefonami, Era i Plus. Taka opozycja.

  24. Mojego ulubionego salonu z ulubioną panią z dniem 1 czerwca już nie ma ,zlikwidowali.Naj bliższy mam 20 km, nie miałem okazji się przekonac czy równie miła i profesjonalna obsługa.

  25. Salony salonami, ludzie ludźmi. Czas ocenić kierowników regionalnych, wśród których są ludzie niedowartościowani, utrudniający życie pracownikom. Ich rola często ogranicza się do uprzykrzania życia pracownikom i odbierania im chęci do pracy. Audyty, ciśnienie na sprzedaż, standard obsługi, limity itd. Spróbujcie w salonie Play porozmawiać z człowiekiem, szkoda szukać. Play ze swoich pracowników robi automaty do sprzedaży. Myślę, że już niedługo będą sprowadzone roboty, które zastąpią wysłużonych pracowników. Zaprogramowane na odpowiedni wynik będą prawdziwą chlubą sieci Play. "Dzień dobry, czy mogę w czymś doradzić?". "Ile minut potrzebuje Pan na rozmowy?" Znacie to? Jeśli macie znajomych w Play (pracowników) to będzie się Wam dobrze rozmawiało, jeśli nie- sztuczność gwarantowana. Pozdro dla wszystkich umęczonych pracowników Play oraz tych, którym się wydaje, że P4 w nich inwestuje. Może kiedyś będzie znów lepiej…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości