Notka SMS beta 2

Udostępnij

Jakiś czas temu zaproponowaliśmy Wam przetestowanie usługi Notka SMS beta – pisaliśmy o tym w tym poście:

Na Wasz wniosek wprowadziliśmy kilka zmian, przede wszystkim:

– dodaliśmy nowe komunikaty ? sami sprawdźcie jakie?

– poprawiliśmy głośność zapowiedzi

Mam nadzieję, że teraz będzie się Wam już wygodnie korzystało z Notki SMS!

Przypominam ? by włączyć Notkę SMS zamiast poczty głosowej wystarczy wpisać odpowiedni kod na przekierowania połączeń

– gdy zajęty *67*790998729#

– gdy nie odpowiada  *61*790998729#

– gdy nieosiągalny     *62*790998729#

    Zobacz więcej

    23 KOMENTARZE

    1. Mam takie pytanie poza tematem czy wie ktoś może gdzie jest licznik danych w Omni II bo ja tego za grzyba nie mogę znaleźć a przydałby się bardzo. Czas rozmów znalazłem ale licznika danych już nie. Może ktoś ma taki telefonik i podzieli się ze mną tą wiedzą.

    2. Miałem to na telefonie służbowym uruchomione ale jak teraz usłyszałem "Kocham cię"?! "Myślę o tobie"?! "Oddzwoń jak się ogarniesz"?! to aż usiadłem…

    3. W tym miejscu pragnąłbym się przypomnieć, ale nie wiem czy ma to jeszcze jakikolwiek sens…
      Pozdrawiam

      • Jak dzwoniący nie może się z tobą połączyć to automatyczna sekretarka daje mu do wyboru jedną z wiadomości SMS, którą dostaniesz jak będziesz osiągalny. Taka poczta głosowa SMS.

    4. to kocham Cię i drugie jest troszeczkę bez sensu i jakoś kiepsko wypada to w oczach osób które dzwonią do mnie w jakiś konkretnych sprawach, a sama notka ciekawsza od zwykłej poczty głosowej.
      Poza tym , nie wiem czy u mnie jest coś nie tak , ale na telefonie z symbianem ( sony ericsson vivaz – który nawet nie pokazuje stanu konta po wciśnięciu *101# ) zamiast dostawać sms dostaję notkę z info np. jak ogarniesz to dzwon bez informacji od kogo to jest – czy tylko u mnie tak jest?

    5. swoją drogą , vivaz w play byłby hitem – klienci co chwila pytają się mnie, czy mamy to cudo w ofercie :)

    6. Mam kłopot z zasięgiem telefonu w ofercie Play domowy 60 (bez telefonu). Żeby porozmawiać muszę wchodzić na piętro. Z parteru tylko raz na kilka dni zdarza mi się uzyskać połączenie, ale i tak muszę gnać po schodach na górę, bo słyszę tylko pojedyncze sylaby. Gdy jestem na parterze, to dzwoniący do mnie łączą się z pocztę głosową. Z tym telefonem się nie rozstaję nawet na chwilę (mam swoje powody). Czasem się zdarza, że jestem 2-3 km od domu i można się do mnie dodzwonić, a gdy jestem w budynku na parterze – nic z tego. Jeszcze kilkanaście dni temu można było się do mnie dodzwonić, gdy byłem przed domem w ogródku (5 – 20 metrów od budynku). Ostatnio i to się okazuje niemożliwe. Zgłaszałem tę sprawę 17 maja b.r. w punkcie obsługi (tam, gdzie podpisywałem umowę). Mam potwierdzenie zgłoszenia nr 18047045. Nie doczekawszy się poprawy zadzwoniłem 14 czerwca ok. godz. 20:25 pod *500. Bardzo miła pani konsultant (imię i nazwisko zapisałem) wysłuchała mojego zażalenia i nadal nie ma zmiany na lepsze. Dziś (przepraszam, wczoraj) dzwoniła do mnie mama i musiała się nagrać na pocztę. Wieczorem zadzwoniła do mnie na komórkę córka (z Wielkiej Brytanii), żebym dymał na piętro, bo chce ze mną dłużej pogadać przez stacjonarny. Wcześniej uzyskała połączenie z pocztą.
      Druga sprawa: Wraz z umową otrzymałem w punkcie obsługi m.in. karteczki z ofertą promocyjną "Dostęp do numerów infolinii i serwisów audiotekstowych". Chciałem skorzystać (zgodnie z Tabelą nr 1) z numeru 708108108. Usłyszałem komunikat, że z tego telefonu połączenie nie jest możliwe.
      Uzupełnienie: Telefon komórkowy (na kartę) w sieci Play mam już dość dawno. W ubiegłe wakacje pojawiły się z komórką te same kłopoty, co teraz (od początku) z domowym. Wtedy w punkcie obsługi miły młodzieniec przestawił mi aparat na ręczny wybór sieci i ustawił na odbiór sygnału z Plusa. Pomogło. Domowego nie da się przestawić na Plusa, nie ma takiej opcji. Czy mogę liczyć na skuteczną interwencję? Pokornie proszę.

      • Sprawa wygląda na prostą- to znaczy, skoro rok temu miałeś to samo ( w wakacje) to najprawdopodobniej winna jest przyroda. ( przeciążenie sieci może wchodzić w grę, ale tylko CHWILOWE, tymczasowe) Sprawa o tyle skomplikowana, że nadajniki mogą nadawać tak samo jak nadawały, a Ty zasięgu mieć nie będziesz. Masz pecha, bo jak tak jest jak myślę to sytuacja przed jesienią się raczej nie zmieni. Reklamacje też raczej nic nie dadzą. Wyjścia są generalnie dwa. Albo zainwestować w coś do odbioru sygnału i jego przekazywania ( opcja raczej kosztowna i nieopłacalna) lub w tańszej wersji- przełożyć kartę do telefonu, który znacznie lepiej łapie sygnał- jeśli takowy posiadasz lub posiadać możesz( generalnie Nokie się do tego nadają, choć nie wszystkie np. e71 czy e52- WCALE) albo spróbować się dogadać w sprawie rozwiązania umowy. Siłowe rozwiązania raczej nie wchodzą w grę. Tak czy inaczej nieciekawie.
        Daj znać jak uda Ci się coś załatwić.
        Powodzenia.

    7. Mi się BARDZO podobają te mniej oficjalne notki – najbardziej- zadzwoń jak się ogarniesz –

    8. Dzięki Ci blablabla za "pociechę". Dla potrzeb Play domowy kupiłem specjalnie jakiegoś taniego Samsunga. Z komórką rok temu (w wakacje) się zaczęło i wcale się nie skończyło, tylko po przestawieniu sieci na Plusa może mi ten problem wisieć. Sąsiadka kupiła mixa w Play i ma ten sam problem. Ona nie przestawiła sieci na Plusa. Na razie czekam na efekty reklamacji. W gorącej wodzie się nie kąpałem. Stacjonarny jest mi potrzebny tylko do odbierania, a nie do dzwonienia. Komputer mam na piętrze, więc czasem się można do mnie dodzwonić.

    9. testuje ta usługę i muszę powiedzieć ze nawet fajna ale brakuje informacji ze ktoś dzwonił i nie zostawiał info przy zajętości to by mogli tez zrobić i będzie ok!

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj

    Reszta wiadomości