Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Znaczy do ostatniego poprawka ;) "zadzwoń jak się ogarniesz" ;p
Panie Marcinie po co Pan pisał amto zdanie od rana czekam i nic… Ech…
Marcinie a kiedy poprawicie infrastrukturę. Problemy z logowaniem nadal są i nie zostały rozwiązane ale sprawa przycichła widzę i nikt o tym nie mówi. Pewnie wszyscy przeszli na roaming i sieć macierzystą mają w ogromnym poważaniu :)
Teksty raczej w porządku. Drażniąca jest różnica głośności/jakości opcji "wymawianych" przez automat
No myślę, że powinno być troszkę bardziej po nowemu ;)
Zamiast pilny kontakt to po prostu „oddzwoń” albo „zadzwoń do mnie”
zamiast drugiej opcji np nie mam teraz czasu zadzwonię jak będę mógł (zazwyczaj kiedy mam do kogoś później dzwonić to z jakiegoś powodu nie możemy teraz odebrać) no i ostatnie „zadzwonię jak się ogarnę :D”
Proponuje umożliwić nagranie własnych komunikatów
To bym zmieniła trochę:
– Proszę o pilny kontakt —> Zadzwoń, to pilne
– Zadzwonię do Ciebie później —> Oddzwonię
– Odezwij się w wolnej chwili —> Żyjesz? (Halo, żyjesz?:)
Dodałabym jeszcze coś w stylu:
– Nie mogę teraz rozmawiać / Nie teraz / Jestem zajęty(-a)
ps. Konkurs Amoled czeka na rozwiązanie:)
Panie Marcinie, komunikat jaki otrzymujemy powinien byc poprzedzony tekstem np "Notka SMS: Zadzwonię do Ciebie później"
Może dodanie prośby o doładowanie telefonu?
Mnie prywatnie ta usługa jest niepotrzebna i nie będę z niej korzystał, ale widzę duże zainteresowanie więc może najlepiej wprowadzić taką usługę, aby każdy mógł sobie tam napisać co chce?
"PS: Pierwszą rzeczą jaką zajmę się w poniedziałek będzie udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące Wave."
Napisał rzecznik a tymczasem dziś już 2 newsy a sprawa Wave nietknięta :/
Tak jak pisałem wcześniej czekam na ustalenia osób odpowiedzialnych za wprowadzenie tego telefonu w Play i Samsungu
Pan to Marcin Gruszka?? Oki, nie widziałem Pana wcześniejszego postu, pozdrawiam.
Albercik zgadzam się z tobą..też bym takie teksty dodała …i zapanowałaby miłość na świecie-obama uściskałby osamę,hamas dałby buziaka izraelowi,a kaczyński przespałby się z tuskiem.Czyż to nie piękna wizja? :-)
ja bym poprosił o powiadomienie o połączeniu z pocztą głosową bez zostawiania wiadomości…
A ja bym dodał takie teksty: "Kocham Cię", "Myślę o Tobie", "Jesteś mi bliski/bliska" itp. bo w sumie, jeżeli byłby za free, to pewnie ludzie często by te teksty używali. A im częściej tym więcej szczęśliwych ludzi byłoby na świecie;-)
Wg mnie powinno być np.
"Notka SMS: Zadzwoń do mnie" (Gdy zabrakło mi pieniędzy na koncie)
"Notka SMS: Zadzwonię do ciebie później" (Gdy numer jest zajęty)
"Notka SMS: Proszę o pilny kontakt" (Gdy nie możemy się dodzwonić a pilnie potrzebujemy kontaktu)
a może takie komunikat:y
Zadzwoń do mnie na inny nr bo mam problem z zasięgiem
Tutaj play nie ma zasięgu
Podejrzewam że popularne były by to komunikaty i bardzo często ustawiane ale ich nie będzie bo byłby to obciach dla play i wstyd
Jedyna słuszna wersja to:
* Proszę o pilny kontakt —–> Pragnę cię misiaczku, zadzwoń natychmiast!
* Zadzwonię do Ciebie później —–> Zaraz będę ostro nagrzana i dam znać.
* Odezwij się w wolnej chwili —–> Czy znajdziesz dla mnie chwilę ogierze?
a kiedy będzie dostępna usługa lokalizacyjna ? Może dołączycie do działającego już projektu "Gdzie jest Dziecko?"
testuje ta usługę i muszę powiedzieć ze nawet fajna ale brakuje informacji ze ktoś dzwonił i nie zostawiał info przy zajętości to by mogli tez zrobić i będzie ok!
Usługa jest bez sensu gdyż osoba dzwoniąca płaci za te połączenie (czyli nie jest darmowe), poprawcie aby było darmowe dla osoby która dzwoni. Poprawcie też możliwość wyłączenia tej usługi, mi się ona włączyła sama i nie mogę jej wyłączyć ;( kod #67# jak i inne #61#, #62# nie działają – pojawia się komunikat – zapytanie nie kompletne.
Mi tez to właczyli bez mojej wiedzy i chce to wyłaczyc ale nie moge u mnie to samo co u przedmówcy czyli lipa z kodów,a mnie to wkurza.
Proszę we Freshach usunąć przekierowanie "gdy nie odbiera" na numer 790998729. Każdy może sprawdzić *#61# że je ma i nie da się tego dezaktywować! Kody ##002# i ##61# NIE POMAGAJĄ! To przekierowanie pojawiło się wraz z nieproszonym wprowadzeniem uslugi Notka SMS. Efekt? Dzwonek w telefonie dzwoni max 30 sekund i potem rozłącza połączenie! Ciekawe, że w Mixie tego błędu nie ma.