Tako rzecze rzecznik Play

Uwaga! Ważna informacja w sprawie Nieograniczonych rozmów w PLAY

Podaliśmy Wam zupelnie niechcący złe kody. Kod aktywujący to *111*82*1# a kod sprawdzający status to *111*82*3#.

Komentarze

  1. 2faces pisze:

    a jakie pieniądze straciłeś? Raportuj

  2. silver pisze:

    No cóż. Zdarza się =;) Raportuj

  3. madhunt3r pisze:

    Marcinie w *111# odniośnie pakietów internetowych mam tylko pakiety na roamingu, a gdzie reszta do 6 jest ok reszta ucięta… Raportuj

  4. PLAY pisze:

    A kto mi odda stracone pieniądze przez tą waszą „pomyłkę”?Raportuj

  5. Adam pisze:

    Poprawiliście kody w regulaminie czy nadal stukacie prowizorkę? Raportuj

  6. rpq pisze:

    Marcinie, mam pytanie. W piątek skusiłem się na wakacyjną promocję LongPlay 69, w której przyznawany jest pakiet 100 minut do wszystkich za darmo przez 6 miesięcy. Jednakże po wejściu na konto playmobile24 widzę w usługach co następuje:
    "Nowy Pakiet 100 minut do wszystkichOpłata 9,00 PLN Abonamentowa". Nie wiem jak to rozumieć: czy korzystanie z tego pakietu jest już wliczone w abonament czy też kwota będzie doliczana dopiero za pół roku? Przy innych promocyjnych usługach widnieje jednak kwota 0zł. Raportuj

  7. Matrax pisze:

    Witaj Marcinie. Kiedy wybierasz się na urlop? Dziś pierwszy dzień lata. Rzucaj tą robotę, bierz rodzinę i odpocznij od uszczypliwości komentujących, kodów, promocji :) Z tego co widzę to mój komentarz jest pierwszy od jakiegoś czasu, bez agresji i nalotu na Twoja osobę i sieć Play. Pozdrawiam. Raportuj

  8. paweł pisze:

    Działa wam może kod *107# na sprawdzenie stanu pakietu internetu, Bo mi ciągle błędny kod lub brak połączenia (a siedzę kilka metrów od BTS-a:)) Raportuj

  9. Małodobry pisze:

    Wrzuce swoje 3 grosze;) Wszystko fajnie pomyłki sie zdarzają tyle zę wam to troche za czesto.

    A co do pakietów to myśle że jeszcze brakuje pakietu minut do wszystkich sieci który mozna by sobie kupić. I założe sie że duzo userów sie podpisze rękami i nogami pod tym. Raportuj

    • 2faces pisze:

      my na blogu nie pomyliliśmy się, ale gdzieś w materiałach był błąd. Ważne, ze w regulaminie wszystko jest poprawnie Raportuj

      • Qper pisze:

        Marcinie, może w panelu play 24 dałoby się uporządkować usługi i zrobić np: nową zakładkę Pakiety Internetowe?

        Mam jeszcze jedno pytanko, dlaczego części usług dostępnych w panelu Play 24 nie ma w menu samoobsługi *111# ? Mam tu na myśli np: Nowy pakiet Nieograniczone rozmowy w Play lub usługa blokady transferu na nadajnikach Plusa.

        Warto też zobaczyć co się dzieje w zakładce Promocje / Internet Raportuj

    • Linch pisze:

      Jest pakiet 30 min do wszystkich sieci za 6 zł. Raportuj

  10. mystery pisze:

    Taka pomyłka to mały pikuś w porównaniu do wprowadzania w błąd klientów w reklamach sieci Era. Raportuj

  11. Paweł pisze:

    Reklamy to pikus, żebys wiedział, jakie pranie mózgu robi sie konsultantom na telesales'ach. Raportuj

  12. 123 pisze:

    Czy wiadomo coś w sprawie usługi nokia e-mail. Do końca maja była za darmo, a teraz? Raportuj

  13. kwistas pisze:

    Znikła informacja o ważności pakietów internetowych w mobilnym Play24. Według mnie przydałby się jeden dobry kod by prawdzić stan i ważność pakietu internetowego.
    Pisze teraz z telefonu, nie wiem jak jest w Play24 na komputerze.Raportuj

  14. Seba pisze:

    A ja zapytam Pana Marcina o inną rzecz. Czy przedłużając umowę można zamienić np. przyznawany pakiet minut na coś innego, np. pakiet internet bądź zniżkę ceny telefonu? To samo tyczy się e-faktury. Nie potrzebuję aż tyle minut, a chciałbym mieć e-fakturę. Czy da się coś z tym zrobić? Raportuj

    • play4you1 pisze:

      Na chwilę obecną nie można "wymienić" tych usług Raportuj

      • Klient pisze:

        To ja tez się podepnę – wymiana pakietu minutowego na internetowy albo na zniżkę przy zakupie telefonu byłaby znakomitym pomysłem.
        Dobrym pomysłem byłaby też taryfa internetowa (coś jak swobodny internet) tyle, że w niższych abonamentach. Raportuj

  15. Bartosz pisze:

    dobrze było by zaaktualizować ebok USSD!! również o te pakiety minut "promocyjne" wczoraj spotkałem starszą panią w playu i niewiele wiedziała o całej masie promocji w PLAY jakie są… niestety nie ma internetu więc pozostaje w nie wiedzy :( Raportuj

  16. jan pisze:

    mi przeszkadza jedno odnoosnie pakietu nieograniczonych rozmow. Kodem mozna sprawdzic czy jest aktywny, data waznosci sie nie pokazuje. Tak samo w play24. Troche to utrudnia zycie. Ogolnie sprawe ujmujkac, to powinna byc opcja automatycznego odnawiania tego pakietu, podobnie jak stan darmowy powinien wlaczac sie automatycznie po doladowaniu na conajmniej 30zl. Bez terminu waznosci, czy automatycznwego sd wyglada to tak, jakby play chcial naciac swoich klientow – ludzie naprawde maja sporo na glowie i nie pamietaja o odnawianiu pakietow, czy dziwnej procedurze urucxhamiania sd.Raportuj

  17. […] This post was mentioned on Twitter by Tomasz Świderek, Blog Play. Blog Play said: Uwaga! Ważna informacja w sprawie Nieograniczonych rozmów w PLAY http://tinyurl.com/2wua4sa […]Raportuj

  18. xdrext pisze:

    Problem "poleć znajomemu" gdy wpisuję numer i imię znajomego gdy kliknę dalej wyskakuje mi taki błąd:
    Wystąpił błąd. Kod błędu: 1277128636794SCBF400 Raportuj

  19. maRco pisze:

    a propo replay, to czy nie bedzie juz obowiązywała promocja przy przedłużeniu bez telefonu ?? na stronie zmieniono replay, ale oferty bez telefonu nie ma. Raportuj

  20. Kraken pisze:

    W takim razie ten kto aktywował 10pln za 5pln za pomocą tego kodu może ubiegać się reklamacje? Raportuj

    • sssss pisze:

      Wiesz, gdyby Play było fair, to by po prostu oddało te 5zł ludziom którzy aktywowali tę usługę w okresie kiedy wisiała (na stronie Play także) błędna informacja. Niekoniecznie jako średoki główne, ale jako bonus wazny 30dni, cokolwiek. lepiej jednak udawac ze nic się nie dtało, bo ludzie nie bedą się użerać o 5zł… Raportuj

  21. mPablo pisze:

    Czyli moja reklamacja zostanie uznana? Bo chcialem aktywowac nieograniczone a dostalem 10 zeta za 5.Raportuj

    • uważny pisze:

      Raczej nie zostanie uznana. W moim przypadku przyszła odpowiedź, iż to nie ma znaczenia, co mówią i piszą ludzie ważni w Play, jak Rzecznik, czy Brand Manager Fresh. Jedynie wiążacy jest regulamin. Też chciałbym w pracy nie ponosić odpowiedzialności za to co powiem i pod czym się podpiszę lub wygłoszę publicznie. Raportuj

  22. mirekb pisze:

    play zmusza do aktywacji uslug i pakietow oraz monitorowania wydatkow przez net.balagan z *111# w kwestii netu trwa nadal.tydzien temu w play24mobile zmieniono kolejnosc danych na gorsze,nieladnie dat waznosci pakietow nie bylo nigdy ale warto to zrobic?Raportuj

  23. goral2099 pisze:

    Witam. A ja wychwyciłem innego babola. Jakiś czas temu na tym blogu była informacja o powrocie po jakimś miesiącu do starych ofert Play Online. Pisaliście że rabat w PO Extra obowiązuje znowu tylko na 12 okresów rozliczeniowych (tak samo jest w regulaminie zamieszczonym na stronie). Natomiast w tabelce z ofertą jak byk stoi na fioletowo "Czas nieokreślony". Mógłby ktoś to zmienić (albo tabelkę albo regulamin) bo może to powodować zamęt i potencjalnych klientów w błąd wprowadzać… sam już nie wiem które info jest prawidłowe. Raportuj

  24. kkn pisze:

    Dlaczego znikły cenniki telefonów w PDF w ofertach abonamentowych w sekcji "dokumenty"? Nie można już wygodnie prześledzić cen. Boicie się konfrontacji z konkurencją czy jak? :( Raportuj

  25. Małe Ży pisze:

    Wysłałam maila w sprawie headera :) Raportuj

  26. Patryk pisze:

    Panie Marcinie a co z tymi co kupil w owy dzień telefon miały być emaila z informacjami o kartach a jak ich nie było tak nie ma…
    A rozmawiał Pan może na temat gry: Apshalt 5?? Raportuj

  27. anetaaneta5 pisze:

    Witam was, jestem tu świeża więc napiszę o co mi chodzi w tym miesiącu doładowałam konto w Fresh Play za 120zł później aktywowałam usługę za 1zł "program Doładowań" następnie po aktywacji doładowałam kwotą co dzień po 10zł i do dnia dzisiejszego mam 180zł ale nie mam żadnych Bonusów ? jak to działa?
    z góry dziękuję za odpowiedz Raportuj

    • Qper pisze:

      Na początek powinnaś włączyć usługę Program Doładowań i najpewniej dopiero po 24 h doładować np za 90 zł – dostajesz wszystkie bonusy.

      Zgodnie z regulaminem Programu doładowania dokonane przez załączeniem programu nie są brane pod uwagę. Raportuj

      • anetaaneta5 pisze:

        no dobra a po aktywacji usługi jak już doładowałam 60zł ? tez nic nie ma jak na razie więc? Raportuj

        • Qper pisze:

          bo przekroczyłaś już sumę 90 zł i tak już jest.

          Moja propozycja to poczekaj do następnego miesiąca i dopiero sprawdź.

          Ja miałem kiedyś taki przypadek, że miałem program doładowań włączony a bonusów nie dostawałem przez 3 miesiące. Po ciężkich bojach z BOK i kilkoma odwołaniami przyznali się do "błędu systemowego" i wszystko zwrócili. Szkoda że wtedy miałem tylko miesiąc na przegadanie bonusów z 3 miesięcy ;) Raportuj

  28. anetaaneta5 pisze:

    w regulaminie jest taki zapis? czyżby po 90zł nie przyznawano Bonusów? http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_

    W ramach jednego miesiąca kalendarzowego, w którym doszło do uruchomienia Usługi, zliczane są
    wszystkie Doładowania, równie? te, które zostały dokonane przed aktywacją Usługi, co oznacza, ?e:
    a. W przypadku, gdy przed uruchomieniem Usługi w danym miesiącu kalendarzowym
    U?ytkownik osiągnął próg 30 zł, a po uruchomieniu Usługi w tym samym miesiącu
    kalendarzowym doładował konto kwotą 30 zł, U?ytkownikowi zostanie przyznany bonus
    30 minut do wszystkich sieci w Polsce;
    b. W przypadku gdy przed uruchomieniem Usługi w danym miesiącu kalendarzowym
    U?ytkownik osiągnął próg 60 zł, a po uruchomieniu Usługi w tym samym miesiącu
    kalendarzowym doładował konto kwotą 30 zł, U?ytkownikowi zostanie przyznany
    dodatkowy pakiet złotówek w wysokości 20 zł;
    c. W przypadku gdy przed uruchomieniem Usługi w danym miesiącu kalendarzowym
    U?ytkownik osiągnął próg 90 zł, a po uruchomieniu Usługi w tym samym miesiącu
    kalendarzowym doładował konto dowolną kwotą przekraczającą jeden z progów
    wskazanych w niniejszej Ofercie Promocyjnej, U?ytkownikowi nie zostanie przyznany
    bonus. Raportuj

  29. M.m pisze:

    Program doladowan kochana 1 bonvs minuty sprawdzisz *105# dostalas 30min 2 bonus *104# a 3 bonus *101# w ramach srodkow promo na samym koncu sprawdz i napisz jaki efektRaportuj

  30. sylwek pisze:

    Witam Marcinie ja zapytaniem czy moge czy jest mozliwosc dodac do play 24, 2 numer telefonu jak nie jest za rejestrowany i jak jest mozliwe to dodac i jak to zrobic z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam Raportuj

    • Qper pisze:

      tak, to nie ma znaczenia.

      Problem będzie tylko jak będziesz chcieć zrobić zgłoszenie – reklamację.
      Wtedy Ci odpiszą, że musisz zarejestrować kartę. Raportuj

  31. M.m pisze:

    Do sylwek wejdz na edytuj konto i tam jest dodaj kolejny numer sam zarzadzam dziadkom i babci numerami 5 numerow dobra sprawaRaportuj

  32. lluukk pisze:

    No cóż Panie Rzeczniku
    Ostatnio kłopoty z pakietami, teraz na nowym starterze play 9 (Nowyplay) – mimo sms-a z zachętą do przejścia na play fresh – nie działa kod *111*33*1#
    To dlatego (pytał Pan ostatnio) wściekam się na play.
    Może wreszcie zrobicie coś z tym, żeby sieć działała jak trzeba a nie mydlili oczy bzdurnymi konkursami…
    Raportuj

  33. anetaaneta5 pisze:

    mam 0 zł jak wpisuje te kody więc nadal nic nie mam :( Raportuj

  34. anetaaneta5 pisze:

    KOD WBIŁAM MAM POTWIERDZENIE ŻE AKTYWNE I WYŁĄCZA MI W SIERPNIU SPRAWDZIŁAM na http://www.play24 Raportuj

  35. anetaaneta5 pisze:

    mam tak w http://www.play24
    Program Doładowań 1,00 PLN Abonamentowa włączony usługa zostanie odłączona z dniem 31.08.2010 Raportuj

  36. M.m pisze:

    Anet doladuj w lipcu za 30pln i zobacz czy dodalo bonus pod *105# jak nie bedzie pisz reklamacje powinny tez przychodzic smsy ze otrzymalas bonusRaportuj

  37. anetaaneta5 pisze:

    zadnego smsa nie dostałam do dnia dzisiejszego Raportuj

  38. M.m pisze:

    Anet wstrzymaj sie do lipca jak dalej lipa po doladowaniu to pisz do bokuRaportuj

  39. anetaaneta5 pisze:

    już napisałam na razie brak odpowiedzi :( a wstrzymać się nie mogę bo dużo dzwonię więc potrzebuje doładowań na dzień dzisiejszy w tym miesiącu mam doładowania za 240zł Raportuj

  40. bbbb pisze:

    co jest z pleyem to masakra się po prostu spierdilił Raportuj

  41. a.s. pisze:

    Niedawno aktywowałem usługę "Nieograniczone rozmowy w Play" oraz taryfę "Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play" tego samego dnia poprzez stronę www. Pieniądze za w/w usługę (10 pln) zostały pobrane z mojego konta, natomiast sama usługa widnieje aktualnie jako "wyłączona" mimo iż wcześniej miała status "w trakcie włączania". Niezbyt sprawny ten system… Raportuj

  42. Roksana pisze:

    Witam . Mam 10 zł na koncie i chciałam aktywować usługę nie ograniczone rozmowy do play (juz wczesniej raz aktywowałam ) A dziś mi wyskakuje : W Tym momencie nie możesz skorzystać z usług. Spróbuj ponownie gdy twoje kont zostanie aktywowane ) Dlaczego mi ta usługa nie działa ??Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty