Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Nic ciekawego :(
lepsze to niz nic
Marcinie,
mam nadzieję iż wczorajsza Noc Cudów … Play'a częściej będzie organizowana.
W noki powiedzieli mi że kartę mogę wyrzucić bo oni mają tylko 90 dni gwarancji na karty.
czytałem iz klient w saturnie kupił dvd, po okresie gwarancyjnym dvd się zepsuło, saturn wymienił sprzęt na nowy (mimo iż nie było już gwarancji) i o lepszych parametrach – zależało im na kliencie
popytaj się dokładnie, napisz iż jesteś fanem NOKII, czasami sie przyda, ja często pisałem z polskim oddziałem Samsunga, zapytali sie mnie o kilka kwestii, upewnili się iż wiem dużo odnośnie ich produktów i moja prośba została załatwiona pozytywnie
ciekawe, ze NOKIA nie wstydzi się dodawać kart tego typu, mogliby zainwestować w coś lepszego o nieco wyższej cenie
Jakiś szmelc sprowadzają i dają za krótką gwarancję :( żeby nie udało się zareklamować.
ee.. przesadzasz..
na baterie, ladowarki, karty pamieci gwarancja zawsze byla bardzo krotka. A taka karta to nie jest wielki wydatek.
zainwestuj w Kingston (chyba ma teraz dozywotnią gwarancję),
Akurat znalazłem na półce sandiska też 8gb i nokia działa bez problemu.
Ech, ja bym wolał newsy o usprawnianiu działania sieci 2G Playa. BOK udaje, że nie rozumie prośby o sprawdzenie konfiguracji sieci w konkretnej lokalizacji. Nie to nie, na szczęście jest zasięg Plusa.
bo to są takie ludki, że tylko chcę aby ich chwalić a jak wskazujesz im, że coś działa źle to udają że cię nie słyszą albo bezpardonowo mają cię w głębokim poważaniu.
Szanuję play za to co robi na rynku, jestem ich klientem, ale niekiedy krew mnie zalewa jak widzę jaką ignorancją obdarowywują swoich klientów bądź też jakie "wspaniałe" rozwiązania im oferują (patrz kosmiczna kombinacja alpejska przy płatności kartą za doładowanie konta na stronie play).
Sugestie mają w d… – sam nie raz i nie dwa pisałem do nich odnośnie 2G – zero odzewu.
Kilka razy pisałem w sprawie krótkich kodów, które bardzo często odmawiają działania – zero odzewu i udawanie, że problem nie istnieje
Przy wypełnianiu ankiet zaserwowałem kilka sugestii – również mają to gdzieś.
Niestety dla pewnych ludzi w play ważniejsze są nocne imprezki (aby była jasność – nie mam nic do nich) niż usprawnianie tego co nie działa tak jak powinno.
No nic ja tego nie zmienię… udawajmy, że wszystko jest zajebiste… typowo polskie podejście do robienia biznesu. Szkoda, że w swojej pracy nie mogę sobie pozwolić na taką olewkę klientów i obowiązków jakie do mnie należą.
no ale jakiego odzewu Ty sie spodziewasz?
na pewno te sugestie i inne informacje trafiaja do ludzi, ktorzy zajmuja sie tematem.
Przeciez ludzie w play zdaja sobie sprawe ze wszystkich tych bledow i niedorobek. Ale zmiany nie dzieja sie od razu.
To już nie chodzi o niedociągnięcia na stronie – to da się przeżyć. Natomiast problemy z krótkimi kodami i tym jak działa 2G PLAY'a nie są niczym nowym… Odnieść można wrażenie, że temat jest przyjmowany przez BOK i trafia do szuflady.
I nie chodzi o to jak 2G działa na pograniczu zasięgu, ale o to jak to działa w centrach największych miast…
Jakiego odzewu? Choćby krótkiego – "Dziękujemy za informację, przekażemy ją do…". I cześć. Wystarczy.
heheh.. :) dobre.. ;)
Witam panie Michale? Jak się ma moje Desire, które miało być w tym tygodniu?
Pozdrawiam!
/spamowanie czas zacząć! :>
Znowu się walnąłem… Marcinie!
Niepotrzebnie wykasowałem poprzedni komentarz to jest zły telefon na zdjęciu w promocji jest zwykły s3650 corby a nie B5310 corby pro. ktos zmień to zdjęcie żeby nie wprowadzało w błąd.
tak, tak.. moj blad :)
Marcinie a będzie dostępny Samsung GT-i9000 Galaxy S w play ??
Euro już ma przedsprzedaż https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/samsung…
za 2000 zł i ma Androida.
Kiedy będzie w Play ??
TO JEST SAMSUNG B 5310 Corby Pro nie s3650 Corby ;/
dzieki! :)
mea culpa ;)
;)
wszystko pięknie a ja się pytam kiedy będą nokie 5800 czy X6 taniej w abonamęcie ?? bo chciałbym przedłużyć abonament wie ktoś coś ???
takie informacje, jak wychodza z wlasciwego dzialu w P4 od razu pojawiaja sie na blogu, wiec nie – nikt nic nie wie.
Powiem ci że kup sobie telefonik na wolnym rynku a w play samo abo. Wyjdzie cie taniej a umowę zawsze można zerwać bo kara wynosi grosze w porównaniu do kar jak toś bierze z fonem.
A ja czekam na obniżkę Milestone…
Czy faktora na pradę jest potrzebna by gwarancja była ważna ?
Bo zamówiłem już Wave telefonicznie, w Play. Ale zapomniałem wspomnieć że chce faktóre.
Czy mam dzwonić do nich i upomniec się o nią ?
Czy może oni dołączają fakture zawsze do zamówienia ??
Na początek zainwestuj w słownik ortograficzny ;)
Damian, nie ładnie jest obrażać innych. Ktoś ci to już pisał ? Mądralo.
A parę błędów wynikło z tego że… sam nie wiem przypadek.
poprawiona wersja
Czy faktora naprawdę jest potrzebna by gwarancja była ważna ?
Bo zamówiłem już Wave telefonicznie w Play. Ale zapomniałem wspomnieć że chce fakturę.
Czy mam dzwonić do nich i upomnieć się o nią ?
Czy może oni dołączą fakturę sami do zamówienia ??
Paragon wystarczy :)
być moze twój telefon jeszcze nie został wydany kurierowi – zadzwon do BOK i ładnie poproś o fakturkę, albo będzie jeszcze dołączona do telefonu albo przyjdzie oddzielnym listem
ale zaręczam: paragon w 100% wystarczy
No nie wiem czy przyjdzie od dzielnie.
Bo dzwoniąc do BOK. Facet który odebrał poinformował mnie że PLAY nie wystawia faktur.
Z tą sprawą kazał mi się skierować do firmy wysyłkowej.
Więc sam już nie wiem
uwierz mi: paragon wystarcza w 100%, to tzw. mała faktura i jest normalnie honorowana
no fakturki to przeciez wystawia sie firmie, dla osoby prywatnej jest paragon
Dzień dobry,
Przeniosłem numer z Simplus do Play Fresh, wykonałem połączenie (bonus z karty), doładowałem konto – ile czeka się na bonusowe 20z – pierwsze z 3 przez 3 miesiące? Minęło kilka godzin i nic. Kilka dni?
Chciałbym uzyskać odpowiedź od rzecznika na temat polityki (konkretnie wyborów na prezydenta RP) a Play.
Dlaczego Play jako jedyny operator miesza się tak widocznie do polityki? Nie spotkałem się też z tym aby przestrzeń reklamowa w witrynach operatorów była udzielana na plakaty wyborcze. Czy jest oficjalne stanowisko P4 w sprawie tego kandydata popieramy i jego plakaty będą a innych już nie?
Osobiście dodam tylko, że jeżeli plakaty nie znikną to odchodzę ze wszystkimi numerami. Nie mam chęci płacąc abonamenty wspierać jakiejkolwiek partii czy danego światopoglądu.
pozdrawiam.
Może ktoś podpowie jak przenieśc numer z plusa do pleya ,ale czy można to zrobic przez telefon lub internet.Dwa tygodnie temu podpisałem umowę na abonament bez telefonu na 12 mies.Ale jeszcze się załapałem w salonie pleya,z dniem dziecka pley w mojej miejscowości już nie istnieje.Nie mam zbytnio czasu jeżdzic i załatwiac do innego miasta.Umowa w plusie kończy mi się 17 lipca z końcem okresu rozliczeniowego i nie chcę już płacic dla nich.Ewentualnie jeszcze biorę pod uwagę Mbank,tam można to załatwic przez internet.
Mam pytanie/prośbę do kogoś kto orientuje się w promocjach/regulaminach w Play: przeniosłem swój nr z Play Fresh do Long Play TELEFON 49, wg tej strony
wynika że dostaję 50 min przez poł roku i poza abonamentem mam 29 gr?
Bo w regulaminie (link:
https://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_LongPlay_dla_Abonentow_26_03_2010.pdf )
już tego nie widzę. Jak to jest..?
W LongPlay Telefon stawka wynosi 0,49zł !! Nie 29gr to każda inna taryfa oprócz LongPlay Telefon…
w standardzie tak. Ale wg tej str z Promocją dla abonentów wynosi 29 gr. Chyba błąd
ja niestety też tak miałem, i się nabrałem… Aczkolwiek już wyjasnione, zadzwoń do nich porozmawiaj.
To jest Barakuda?
Kto mi załatwi Milestone do abo? :P Ciągle jej nie ma. ;s
no własnie co z tym milestone?
Będzie może w play motorola motoroi lub shadow? Oczywiście po premierze.;)