1000 sklepów PLAY

Udostępnij

Ostatnio  nasz Prezes zaryzykował tezę, że jesteśmy na trzecim miejscu w komórkowej rodzinie jeżeli chodzi o liczbę sklepów sprzedających naszą ofertę. Czy ktoś pamięta te 50 sklepów bez towaru  marcu 2007?

Z małym opóźnieniem ale potwierdzam rozpoczęcie współpracy z siecią mPunkt.  Z początkiem lipca P4 Sp. z o.o. podpisało umowę z mPunkt Polska S.A. a sprzedaż rozpoczęliśmy dokładnie 09.07. Dzięki nawiązaniu tej współpracy Play powiększyło swoją sieć sprzedaży o 146 punktów, w których Kliencie mogą zakupić ofertę abonamentową z rynku prywatnego i biznesowego, MIXTURA i PLAY FRESH z wyłączeniem oferty utrzymaniowej i internetu.

Obecnie sieć P4 posiada zatem już 1000 punktów sprzedaży. WOW!

Zobacz więcej

74 KOMENTARZE

  1. Czy ktoś pamięta te 50 sklepów bez towaru marcu 2007?

    Ja pamietam :P

    Pamietam tez, ze do jednego z nich, PIERWSZY JAKIKOLWIEK towar dotarl dopiero 21 marca 2007 :|

  2. szkoda, że nie informujecie o tym, że np. w 2010 roku odpaliliście już 1000 nowych BTSów :) No ale nic PR, PR, PR i udawanie, że problemy z siecią nie występują.

  3. play w mpunkcie, nie koniecznie mi sie to podoba ;) ale skoro to powiększy sprzedaż to niech se będzie.
    Play traci na wizerunku… czemu ? :) ;) wiadomo jaka firma wspólpracuje z mpunktem

  4. Marcinie!!!
    Rece opadaja! Czy wy w tym dziale PR naprawde nie widzicie co sie dzieje? Nie robcie na litosc boska PR-u ze jestescie tacy ah i oh, ze macie xxxx nadajnikow, ze macie xxxxx punktow sprzedazy bo to na nic sie nie przeklada. Ja dzis 2 razy z OK probowalem sie porozumiec- za pierwszym razem chwila polaczenia a potem rozlaczenie- a zlotowke zabralo. I co? mam pisac reklamacje? Poprawcie OK, poprawcie jakosc polaczen a wyjdzie wam to na dobre. Robic dobry PR mozna w momencie gdy ma sie naprawde czym chwalic- a wy macie tylko nadajniki, kiepska jakosc polaczen, kiepska/zla jakosc obslugi klienta zarowno via tel jak i stacjonarna. I o czym my tu rozmawiamy?

    • masz tomek troche racji… obsługa klienta jest niestety kiepska… 4 razy dzwoniłem do biura obsługi klietna i każdy konsultant mi mówił cos innego
      i wyszło że ten 4 mnie dobrze poinformował wkoncu …

      • tak, marcin zasługuje na pochwałe, ale play powinien się wziąć za swoich konsultantów jak i za ludzi pracujących w salonach play bo nie potrafią odpowiadać na problemy….

        • Rzecznik Play robi o wiele więcej, niż w jego kompetencjach. Obsluga Klienta podniosła mi ciśnienie. Ja o niebie, oni nie wiadomo o czym.
          Co do punktów sprzedaży, to dobrze. Nim więcej punktów tym lepiej. Nadal wiele osób woli kupować w sklepie niż przez eShop.

    • Ja też czekam z niecierpliwością, aż pochwalisz się Marcinie jakimś konkretnym sukcesem w dziedzinie podniesienia jakości obsługi klientów w Play!

    • Oj przepraszam w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku na poziomie -1 jest rewelacyjna obsługa i zawsze wiedzą jak pomóc i dobrze doradzą :)

    • Ale skoro oplaca sie je otwierac, to znaczy ze moze jest sens? A jak z biznesowego punktu widzenia go nie ma, to moze powinni zamknac niektore? /i to niestety moze oznaczac, ze nie oplaca sie utrzymywac punktu, ktorego TY jestes pracownikiem/

      Przeciez operator kazdemu placi taka sama prowizje za sprzedaz uslugi, wiec o co chodzi?

      • Nie masz zielonego pojecia to nie zabieraj głosu W salonach wlasnych konsultanci dostaja wieksza prowizje od umowy niz w punktach play A punkt musi za to zapłacic czynsz media podatki pensje pracownikom itp

  5. by robic dobry PR :) bo ta fajnie miec 1000 sklepow z kiepska obsluga niz 50 sklepow z dobra obsluga.. PR PR :) Marcinie- ja Cie lubie bo mi swego czasu pomogles rozwiazac jedna sprawe ktora nie byla do rozwiazania wg OK ale litosci….

    • Punkty Sprzedaży jak sama nazwa wskazuje mają się zajmować Sprzedażą, a nie jakąśtam Obsługą Klienta. Od tego jest *500, które ma nawet specjalne motto: "Klient nasz Pan, a My jego Dyrektorzy!".

  6. Dobry ruch, z własnego doświadczenia wiem, że wiele osób odwiedza mPunkt kierując się do Cyfrowego Polsatu. Play może na tym skorzystać.

    • albo i stracić. Wyjdzie w praniu… chociaż życzę im jak najlepiej bo dla naszych portfeli zrobili dużo dobrego.
      Szkoda, że z rozbudową sieci przystopowali i podchodzą do reformy swojego boku jak pies do jeża, ale i może tutaj kiedyś doczekamy się reformy.

  7. nie lepiej byłoby gdyby mozna było stworzyć multidealerów – osoby prowadzące punkty sprzedaży gdzie można kupić usługi kilku firm/dostawców

    • Coś takiego już istnieje, mam na myśli strefy usług mieszczące się w MM i Saturnach można tam kupić PLAY, HEYAH MIX, N, i PL FON, a swego czasu też była sprzedawana NETIA i Cyfrowy POLSAT.

      • A poziom wiedzy pracowników jest zerowy. 2 tygodnie po wprowadzeniu SD mieli jeszcze ulotki o… darmowym numerze w Fresh (a babka była mocno zdziwiona, gdy jej powiedziałem że się promocje zmieniły).
        W innym punkcie nie potrafili zarejestrować karty SIM (nawet nie wiedzieli, że to się nazywa rejestracja – kobieta powiedziała "nie umiem wpisać karty w system").

        Tak więc Strefę Usług polecam… ryzykantom i tajemniczym klientom ;)

  8. Firma ma zarabiać, a nie mieć dobrej jakości rozmów. Czy uzyska kasę poprzez dobrą jakość rozmów, czy też PR, to już jej sprawa.

    Wystarczy spojrzęć na nasz rząd. Nie robi nic (wręcz szkodzi), a i tak jest wybierany.
    Różnica tylko w tym, że PLAYa można po prostu nie kupić. Na demokrację jesteśmy skazani.

    • Oj drogi Berku twoje porównania są beznadziejne. Rząd jest wybierany, bo nie ma poważnej alternatywy, a nie dlatego że jest taki super. W przypadku Play mamy alternatywę, która jest lepsza jakościowo (BOK i jakość połączeń), ale gorsza cenowo. Rząd jest wybierany kadencyjnie, Play ma 'kadencyjność' jedynie przy umowach terminowych, słusznie nazywanych cyrografami. W przypadku karty – nie podoba mi się oferta, ląduje w koszu, ot co. A demokracji się nie czepiaj kochaniutki, bo to jest najlepszy działający ustrój, a takimi tesktami zalatuje m iod ciebie JKM (zwolennika monarchii w muszce).

      • @zzz
        Napisałem, że jak się komu PLAY nie podoba, to go nie kupuje. Pierw mi to wypominasz, później sam po mnie powtarzasz.

        Na temat demokracji i rządów nie będę dyskutował.
        Co do Twojego JKM: Nie wymieniłem swojej opcji politycznej. Jak dług publiczny będzie rósł tak jak ma to miejsce od
        wielu lat, to sobie o telefonie nawet w taniej sieci z kijowym zasięgiem PLAY pomarzysz bo Ciebie oskubią.

        Z mojej strony EOT.

  9. Tylko pod jakim wzgledem ta demokracja jest lepsza ? :)
    Najprezniej dzialajace panstwo, ktorego obawia sie caly swiat, a wiele poteg ma tam kredyty i to ogromne, jest panstwem komunistycznym i mimo imperialistycznych zapedow oraz manifestacji o "wolnosc slowa", ktora de facto jest mocno ograniczona rowniez i w demokracji, zyje sie tam ludziom calkiem dobrze :)

    • Byłeś w Chinach czy znasz je tylko z ekraniku telewizorka i tego co wyczytasz w internecie? Niestety bieda jest tam znaczna, ale aby ją zobaczyć trzeba zapuścić się trochę dalej niż wielkie aglomeracje miejskie w Państwie Środka.

      • Byles w polsce ?
        Nie wiem czy wiesz ale sa tutaj wsie w ktorych w XXI nie ma pradu i wody, a jestesmy w srodku demokratycznej europy.

        ————–

        Poza tym nie musisz pokazywac tutaj swojej infantylnosci, jak do Ciebie trzeba sie zwracac jak do dziecka to ok, do mnie mozesz uzywac "twardych" form.

        Chcialem tylko zauwazyc, ze demokracja to wcale nie taki slodki ustroj.
        Chyba, ze masz na mysli "demokratyczne" wmawinie ludziom co jest ok, a co nie – wychodzi na to samo, tyle ze podobno sprawiedliwie.

  10. I tak jeszcze trochę z boku głównego PRowskiego wątku, jakości rozmów w play itp. – ile średnio czasu zajmuje rozpatrzenie zgłoszenia złożonego przez PLAY24?

    • Jedno u mnie zamknęli po 14 dniach (dot. reklamacji). Drugie dot. pytania o mój abonament i działanie stanu darmowego 4 dni.

      Wg. mnie badziewne jest, że zamykają zgłoszenia, zamiast używać go jako system ticketów.
      Zamykają i jak nie podoba się ich odpowiedź, to sobie otwieraj nowe zgłoszenie.

      Nie ma opcji "zamknij zgłoszenie" itp.

      • Z całym szacunkiem dla pracujących w BOK (nie tylko PLAY). Dobry system czytający frazy ze zgłoszeniu i odpowiedź mogłaby udzielać maszyna.

        Odpowiedz z BOKów są szablonowe, mało kiedy odpowiedź jest na całe zgłoszone przez klienta pytanie.

    • Coraz trudniej dodzwonić się do BOK Ery ja czekałem 15 minut na konsultanta i się nie doczekałem, próbowałem i próbowałem i nic. NIe udało się. Odpuściłem, sprawy nie załatwiłem i tylko mocno się zdenerwowałem.

  11. ciekawe czy choć w 30 % z tego 1000 wiedzą co sprzedają i jak zarejestrować kartę klienta – mnie 5 punktów nie potrafiło zarejestrować :)

    • he he he z tym niestety jest problem w wielu salonach play.
      Mój znajomy z Krakowa dopiero bez żadnych ceregieli i problemów związał się z PLAY'em w PLAY ZONE na Królewskiej. W innych salonach ciągle spuszczali go na drzewo…

  12. Jestem Wrogiem tych sklepów bo my Abonenci musimy zapłacić za darmozjadów. Pewnie byłoby taniej przez internet ale w Play w Bok jest niezły burdel i nic nie załatwisz i tylko wydasz kasę za każde połączenie.
    wiec niech te sklepy już będą

      • Prawda jest jedna i większości dobrze znana – czarne owce są wszędzie i problem lipnej obsługi sprzedażowej w niektórych punktach naziemnych nie dotyczy tylko PLAY'a ale i operatorów z W3 o czym mogłem się osobiście przekonać kiedy z nimi byłem związany.
        Nie można wrzucać wszystkich do jednego worka bo to jest krzywdzące dla tych co dobrze wykonują swoją robotę.

        • Ja byłem bardzo zniesmaczony obsługą w salonach plusa chciałem wymienić kartę sim to mi taką łachę robili i 60 zł sobie życzyli jeszcze mnie wyśmiali że mam acera i mam problem z wbudowanym modemem. Jedynie w mPunkcie stanęli na wysokości zadania i dobrze doradzili. Także jeśli mPunkty przechodzą pod play to ok obsługa jak na razie kompetentna. Ja w play zawsze byłem z salonów zadowolony jedynie w nich starali się pomóc mimo iż nie mają za dużej mocy sprawczej. trzymajcie tak dalej. Pozdro dla pos w empiku w Europie :)

  13. W miejscu,gdzie mieszkam,w galerii Carrefour jest taki mPunkt,ale sprzedaje tylko mix.Był też punkt Playa,ale został zlikwidowany,więc 1:1,nic nie przybyło.

  14. hmm, punktów sprzedaży sporo, ale telefonów braki, szukam tak reklamowanego HTC WILDFIRE jak pewnie duża liczba innych klientów, ale nigdzie nie można go dostać. Może jakieś daty dostaw w przybliżeniu?

  15. No to 1.08.2010 będzie 999 punktów, bo salonik Play w Żmigrodzie będzie działał tylko do końca miesiąca.

    • Nie polecam tej noki sam miałem i tam są problemy z softem. Kolega miał jeszcze większe problemy nawet nie wyświetlało kto dzwoni. Aktualizacje nie pomagały :(

  16. Marcin od dłuższego czasu nie działa mi XTRA numer
    Połączenie głosowe są jak najbardziej przekierowywane na nr docelowy , lecz SMS mają status OCZEKUJE

    Nr zgłoszenia 19992367 – czy możesz zerknąć ??

  17. 1000 sklepów a dotego jeszcze e-shop.
    Nie wiem jak działają sklepy ale co do e-shopu jestem bardzo zawiedziony.
    Blisko 2 tygodnie temu zamówiłem nowy telfon z umową, wysłałęm dokumenty potrzebne do zawarcia umowy i dostałem informacje ze dokumenty zostały zaakceptowane.
    Niestety od dnia zamówienia upłyneło juz duzo czasu a telefon nie został jeszcze nawet do mnie wysłany.
    Pisałem dwa maile z pytanie, kiedy telefon zostanie wysłany i nie dostałem zadnej odpowiedzi.
    Jestem bardzo nie zadowolony, odradzam zakupy w e-shopie Play.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości