BIG4?

Udostępnij

Ponad 4 miliony klientów to ogromny sukces, ale jak zwykle idziemy dalej. Nikt nie jest doskonały, PLAY również. Co chcielibyście zmienić w PLAY? Co Waszym zdaniem jest najważniejsze aby sięgnąć po kolejny milion?

Musimy popracować nad:

Loading ... Loading ...

Zobacz więcej

128 KOMENTARZE

  1. I tak nikt wyników tej sondy nie bierze pod uwagę, plany na każdy z tych elementów są przygotowywane na miesiące i lata do przodu a ludzi się mami, że mają na coś wpływ :)

    • hehehe.. co to znaczy ze "ludzi sie mami, ze maja na cos wplyw"? :D Przeciez to jest SONDA – badanie opinii.. i to bardzo orientacyjne. Gdyby jakakolwiek duza firma pozwalala, zeby o jej losach decydowala sonda, ktora kazdy moze zafalszowac to juz dawno poszlaby z torbami. Zejdz na ziemie.

      I nie zgodze sie z Toba, ze plany robione sa na lata. Dzis kazde przedsiebiorstwo musi byc elastyczne. Wszystko tak bardzo i szybko sie zmienia, ze planowanie czegokolwiek na lata wprzod jest bez sensu.

  2. Powinna być możliwość wielokrotnego wyboru :)
    Żeby każdy mógł zaznaczyć bok i jakość sieci. Ale w sumie to wszystkie z propozycji to słabe punkty play. Ja osobiście jestem niezadowolony z możliwości zmiany taryfy bo niestety jest to zmiana na gorzej w moim przypadku :(. Popracujcie nad ofertą dla stałych klientów bo będziecie mieli odpływy klientów.
    Jakość sieci i przelogowywanie do plusa też pozostawia wiele do życzenia żebym mieszkając w miejscowości w której jest niby zasięg 3g i 2 g musiał przełączać na stałe na plusa a pozwolenia radiowe które dostaliście nie zostały zrealizowane już ponad pół roku.
    Bok woła o pomstę do nieba chociaż ostatnio i tak jest ciut lepiej zobaczymy jaką odpowiedź dostanę na ostatnie zgłoszenie mam nadzieję że satysfakcjonującą :)
    Poprawcie też komunikacje miedzy pos-ami a działem pr żeby nie było takiej sytuacji że klient uczy pracownika że takie coś jest :)
    Jak to poprawcie to będziecie fajną siecią i dobrze będziecie się rozwijać.

        • U mnie w okolicy akurat jakość sieci nie licząc zasięgu 3G jest dobra, ale jak rozmawiam z dziewczyną z Gdańska Moreny to straszne trzaski są w słuchawce tak jak kiedyś normalnie u mnie :/ Tak więc chyba zmienia się coś na lepsze powoli :) i to się chwali :)

          • Niedaleko mnie mają dwa pozwolenia na dwa 3g i dwa 2g i jedno jest od pół roku a drugie od 2 miesięcy i nic nie robią. Nadajników jak nie było tak nie ma :( A to rozwiązało by moje problemy z zasięgiem :(

  3. Wprowadźcie w końcu ACR dla wszystkich (post-paid, mix, pre-paid), bez pijarowskich zapowiedzi, bo to Wasz obowiązek (by UKE :*)! Lub udostępnijcie chociaż usługę do publicznych testów, jeśli zależy Wam na szumie wokół tej pożądanej i oczekiwanej przez wielu usługi. Sporo straciliście u mnie tym gadaniem: u Was bla bla, a konkurencja wprowadza. Wstyd!

  4. A ja się dziwię że są jeszcze takie miejscowości w których zasięg plusa jest taką masakrą że nawet edge nie idzie złapać o rozmowę też nie łatwo o Play nie mówię bo tak w ogóle nie ma nadajnika play . I w takiej dziurze zasięgowej Orange ma zasięg 3g a inne sieci mają problem z połączeniami. Ale daleko nie trzeba wyjeżdżać na drodze Nowy Sącz – Gorlice mniej więcej od dzielnicy piątkowa jest brak zasięgu każdej sieci Era trochę łapie ale słabo Play też jest kawałkiem nawet 3g a Orange cienko a Plus to wcale :( na Miasteczku galicyjskim nie miałem w ogóle zasięgu plusa i musiałem przełączać na play. Dlatego warto mieć Play bo ma się dostęp do dwóch sieci i jak nie ma jednej to można złapać drugą chyba że jest w ogóle lipa.

  5. Ale Play chyba wie już nad czym musi popracować aby nie odpychać obecnych urzytkowników… sonda to potwierdza!

  6. ofera w dechę, PR średni z nastawieniem na dobry, obsługa średnia, do poprawy sieć, stawiać nowe, poprawiać stare nadajniki to podstawa, bo wkurzające jest przełączenie się na plusa.

    • Wybrałem jakość. Jako zatwardziały prepaidowiec mam szczęście unikać telefonicznego BOK oraz salonów, dlatego jakość oraz oferta są dla mnie najważniejsze.

  7. Szkoda ze sonda jest tylko jednokrotnego wyboru…
    # Obsługą klienta – w wiekszosci przypadkow lezy i kwiczy… trzeba sie mocno wyklucac o drobnostki, ktore moze nie sa kosztowne i spotykane, ALE SA!
    # Ofertą – oferta abo… niestety NIC ciekawego.. diabel tkwi w szczegolach, i niestety prepaid wygrywa /na razie w PLAY/
    # Komunikacją (PR, marketing, ATL/BTL) – tu jest najlepiej :) przydalby sie jednak wiekszy udzial Ciebie w zyciu bloga /nie o nowe posty mi chodzi :P / i niestety slownosc /tak, wiem, jestes sam, ale nie obiecuj terminow, ktorych nie dotrzymasz/
    # Jakością sieci W zaleznosci od miejsca, jest naprawde fajnie, do jest tragicznie… srednia jednak jest na plus ;)

    • W 100% popieram, lepiej jakby była wielokrotnego wyboru, bo w Play oprócz jakości sieci kuleje obsługa klienta.

    • Prepaid wygrywa?? Ile dostajesz za 34,5 zł?? Bo ja mam aktualnie pakiet 69 zł na konto i do tego 213 minut no i Stan Darmowy… Oświeć mnie, bo może się mylę, że mam lepsza ofertę od PF :p

      • Czy aby Stan Darmowy nie jest tylko na np. 6 miesięcy? W tanszych jest chyba na 3, a potem kosztuje 19zł? Nie znam oferty dokładnie.

      • no oki…. za 34,5/miesiecznie dostaje:
        300 MB transmisji danych na nadajnikach play /srednio 10pln/miesiac /
        +stan darmowy
        +1000 smsow do opow krajowych
        + 84 minuty do wszystkich/wymienne na smsy premium, rozmowy miedzynarodowe, roaming itp/ :P

        Minuty do operatorow krajowych, naprawde nie sa dla mnie priorytetem…

        PS i to bez ZADNYCH zobowiazan :P

  8. bok i jakosc sieci zwlaszcza bok internetowy z tymi bzdetami co wklejaja… najlepiej doszkolic albo zlikwidowac bo wstyd

    • Zgadza się co maja pod ręką to wklejają bez sensu w ogóle tylko ludzi irytują formatki przysyłają wszelakiego rodzaju maskara. Przechodziłem przez to piekiełko play-owe i bez Marcina nie dałbym rady. Prędzej bym wykorkował :(

  9. W miastach z zasięgiem jest jeszcze w miarę, ale opuszczając miasto muszę przełączyć się na stałe na Plusa bo bym się nerwowo wykończył.

    • Bo jak złapie strzęp własnej sieci to przechodzi na play jak zgubi to wyszukuje :( A człowiek jest bez sieci i ludzie mogą sobie dzwonić :(

      • Jechałem nad morze i z powrotem. Nie logował się do Plusa. Po zgubieniu sieci – Brak Usługi. Na dwóch telefonach. Tragedia.

        Co do jakości sieci własnej to nie jest źle. Obsługa klienta na ten problem odpowiada nie na temat.

        Pozdrawiam

  10. Chciałbym zaznaczyć dwa – obsługa klient a i jakość sieci. Zaznaczyłem pierwsze bo to co się dzieje w waszym BOK to jest naprawdę żenada – ma się wrażenie, jakby się rozmawiało ze ścianą, a zdolność czytania ze zrozumieniem u waszych konsultantów nie jest nawet na poziomie gimnazjalnym. Niestetyu operatorów z W3, zwłąszcza w Orange obsługa klienta to zupełnie inna liga. Na infolini (bo to nie jest telefoniczna obsługa klienta) jest niewiele lepiej – samym 'innowacyjnym' powitaniem klienta i bezpośrednością nic się nie zwojuje jeżeli konsultant jest kompletnie nieprzygotowany. Co do jakości sieci to ostatecznie dopracować i rozwiazać kwestię przełączania Plus/Play – ja naprawdę doceniam to ile nam daje Play i staream się nie ustawiać na sztywno Plusa, ale czasami sami do tego zmuszacie. Sporo klientów da sobie spokój i zostawi już Plusa na stałę, ze stratą dla was.

  11. Też staram się być jak najmniej na zasięgu Plusa, ale czasami człowiek wyjedzie np do rodziców (miejscowość 4 tys ludzi) i tam jest tylko Plus możliwy bo najbliższy przekaźnik Play jest 23 km w linii prostej.

    • Ja ostatnio musiałem na sztywno przełączyć się na Plusa, bo podczas rozmowy z dobrego Play3G przełącza mnie na okropne Play2G (najgorsze z jakim miałem do czynienia, nie idzie zrozumieć słów rozmówcy – w obie strony). Co najlepsze, Plus tak nie wywala z 3G do 2G (mimo, ze oba są ok).

      Ale zaznaczyłem obsługę, bo Biuro Olewania Klienta bardzo mi podpadło – mam 3 egzemplarze faktury z kwietnia i ani jednego majowej. Ilekroć piszę lub dzwonię, to wysyłają kwietniową.

      P.S. Jeśli BOK nie potrafi poradzić sobie z prostymi rzeczami, to zlikwidujcie i dajcie "pełnię władzy" na Play24. Zapewniam, że nikt nie będzie tęsknił za konsultantami. Skoro są banki 'internetowe", to macie okazję być pierwszym tak innowacyjnym operatorem, który zastąpi telefonistów systemem samoobsługowym. Infolinia wtedy byłaby jedynie do najpoważniejszych problemów. Liczbę pracowników BOK można by zmniejszyć do ok 100 (oczywiście tych "kumatych").
      To by było na tyle

      Pozdrawiam :)

  12. Oczywiście, że jakość sieci. Bardzo bym chciał aby takie promo jak stan darmowy trwały wiecznie, a wy pewnie byście chcieli aby jak najwięcej ruchu leciało przez wasze podwórko. Niestety chyba do poprawienia jakości (tak aby nie rwało słów, strzelało w słuchawce, szumiało) będzie potrzebny jakiś przetarg na nowe częstotliwości :)

  13. potwierdze i (tu bez zdziwienia). bok plus zasieg (ale to w miejszym stopniu). obnizanie kosztow sie msci. na wielu rzeczach mozna, na niektorych nalezy a na kilku wrecz jest wskazane by ciac koszty, ale czy musi to akurat byc bok? rozumiem, firma zewnetrzna, ok, ale nie moze play ich zmotywowac, zmobilizowac, zmusic do choc poprawnego dzialania? jak podejrzewam, rotacja ogromna, szkolenia (witamy w pralni mozgow) ukierunkowane na spychologie i "zakrecenie"klienta tudziez na tele sales, a bynajmniej nie rozwijajace inwencji, wyobrazni i checi by rozwiazac klopoty klienta. stworzenie silnej marki jest trudne, utrzymanie tego stanu wrecz bardzo trudne, a odzyskanie zaufania klientow po utracie tegoz jest prawie niemozliwe. a bok pracuje na wasza "opinie" i to bardzo.

    a co do Ciebie Marcin osobiscie fakt najmocniejszy punkt sondy z malym ale. slownosc, wiem nie da sie zaplanowac wszystkiego, czy przewidziec wszystkiego, ale masz 2 swietne , kompetentne panie do pomocy. moze czas zastanowic sie nad podzialem kompetencji? ;)

  14. a co do pomyslu z odpowiednimi ludzmi? moze FairPlay wyznaczylby kogos kto pelni by malutki dyzur, w jakis dzien tygodnia choc przez kwadrans czy dwa? i nie chodzi tu o dorazna pomoc jak p4y ale poczytanie i stwierdzenie "co ludnosc boli" i jakiez tez problemy i z ktorymi konkretnie osobami w bok ma wyzej rzeczone problemy ludnosc?

  15. świetna sonda, i wyniki rzetelnie oddające sedno sprawy! Powodzenia, Jesteś najmocniejszym punktem Marcin!(no co, tak wyszło z ankiety, nie?)

  16. wolałbym aby na tym blogu pojawiali sie ludzie odpowiadający za ww. aspekty funkcjonowania firmy,
    jak narazie tylko Marcin i P4Y poczuwają sie do moralnego obowiązku i pomagają blogowiczom w ich PLAY – problemach

  17. witam moim zdaniem obsługa klienta i to przede wszystkim na boku, za każde połączenie placi sie 1zł, a oni niejednokrotnie się wyłanczaja, nie ma możliwości np, przełączenia się do głównego menu, tak jak w innych sieciach, tylko jak sie żle zadzwoni albo nie potrafia pomoc to trzeba znowu się połączyć i znów złotówka leci, pomijak juz fakt że tam pracują osoby które naprawde niejednokrotnie nie wiedzą co się wokół nich dzieje, kiedys się pytałem o połączenie oczekujące to konsultant na słuchawce mi na to " to my mamy cos takiego w ofercie??" albo w momęcie jak czyta się im regulamin to potrafią stwierdzić ze tak tam nie pisze….

    i nawet jak się idzie do punktu to oni tez tam nie wszystko potrafią jak sami dzwonią na bok to ich zbywaja….

    tak być nie może to odstrasza!

  18. ja wybrałem oferte bo chciałbym żeby były jeszcze jakieś pakiety smsowe jak w pozostałych ofertach na karte

    • Pakiety są całkowicie zbędne – cennikowe są tanie (chociaż w GA są tańsze), przy doładowaniu jest bonus. Chcesz pakiet? Doładuj konto, pieniędzy nie stracisz…

      • Ja również głosowałem na ofertę bo brakuje mi w ofercie "zbieraj minuty" w PF minut wymiennych na sms-y albo pakietu sms… Jeżeli chodzi o jakość połączeń to lecę ciągle na zasięgu plusa 2g i nie mam całkowicie żadnych problemów, a wygaduje miesięcznie przeszło 1000 minut. Z BOK-u telefonicznego nie musiałem jeszcze korzystać więc się nie wypowiadam. Zgłoszenia przez www są bez zastrzeżeń.

  19. Mając na myśli jakością – mam na uwadze zasięg 3G, HSPA. Problemów z połączeniami, przełączaniem się pomiędzy Play i plus nie stwierdziłem (no może raz czy dwa).

  20. Play i Plus chętni na częstotliwości po CenterNet i Mobyland
    Łukasz Szewczyk, 22 lipca 2010, godz. 0:07
    TAGI: Centernet, Mobyland, Play, Plus
    Przedstawiciele komórkowych sieci Play oraz Plus przyznają, że byliby zainteresowani ewentualnym przetargiem na ponowne rozdysponowanie częstotliwości GSM 1800, które słabo wykorzystywane przez Mobyland i CenterNet.
    Play i Plus chętni na częstotliwości po CenterNet i Mobyland
    Łukasz Szewczyk, 22 lipca 2010, godz. 0:07
    TAGI: Centernet, Mobyland, Play, Plus
    Przedstawiciele komórkowych sieci Play oraz Plus przyznają, że byliby zainteresowani ewentualnym przetargiem na ponowne rozdysponowanie częstotliwości GSM 1800, które słabo wykorzystywane przez Mobyland i CenterNet.
    CenterNet oraz Mobyland to operatorzy telefonii komórkowej
    , którzy w 2007 roku wygrali przetarg UKE na komórkowe częstotliwości. Jednak z usług tych operatorów
    korzysta bardzo mała ilość usług, bo i operatorzy na rynek wkroczyli po cichu i nie promują swoich usług. Wyjątkiem może być CenterNet, który nawiązał współpracę z Radiem
    Maryja i utworzył markę wRodzinie.

    Łącznie
    obaj operatorzy mogą mieć około 200 tys. użytkowników. Dlatego więksi gracze komórkowego rynku sugerują UKE, by coś zrobić z niewykorzystywanymi dostatecznie częstotliwościami komórkowymi. Jak dowiedział się dziennik Parkiet, komórkowe sieci Play i Plus wyrażają zainteresowanie
    udziałem w ewentualnym ponownym rozdysponowaniu częstotliwości tych graczy.

    Jednak odebranie częstotliwości dla CenterNet i Mobyland nie będzie łatwe, bo z opublikowanego kilka dni temu przez UKE raportu wynika, że spółki wypełniają wymogi zapisane w rezerwacjach

  21. Można wysnuć tezę, że im lepszy będzie zasięg (co rozumiem także jako kwestię przełączania Plus/Play a nie tylko liczba masztów), tym mniej będzie zgłoszeń do BOK, ergo – tym lepsza będzie o nim opinia (bo każdy kto się z nim zetknął ma opinię złą, a przeklejane na forach (czy też w moim P24) różne odpowiedzi na zgłoszenia powoduje nawet nie uśmiech, co zażenowanie…). Marketing nie jest aż tak istotny – zadowolony klient będzie najlepszym ambasadorem marki (podobnie niezadowolony – najgroszym), przecież wiele badań poakzuje że bombardowanie reklami nie przekona kogoś, kto woli się spytać kogoś 'się znającego na rzeczy' która oferta jest dobra. Jeżeli ten ktoś jest zrażony do Play, to niestety – żadna reklama nie przekona niezdecydowanego. Ceny? Ceny są w zasadzie dobre (oczywiście u wirtualnych operatorów jest lepiej), warto teraz skupić się na jakości…

  22. Ja proszę o dodanie możliwości doładowania Fresha przez Przelew24 (BZ WBK)w doładowania.playmobile.pl, bo doładowywanie kartą płatniczą czasem przyprawia człowieka o kurwiki na ustach…

    • Niestety, doładowanie poprzez ten bank nie jest możliwe. Czy będzie? Ciężko powiedzieć – myślę że jest to pytanie do Banku, który obecnie nie ma umowy na doładowania z żadnym operatorem…

  23. Ja mam prośbę, abyście dodali do serwisu doladowania.playmobile.pl płatność przez Przelew24 (bank BZ WBK), bo czasem człowieka coś trafia jak czeka na akceptację płatności kartą (u Was niestety padają rekordy)…

  24. W zasadzie sonda powinna polegać na ustawieniu kolejności najważniejszych działań w tych czterech tematach. Wszystkie są do natychmiastowej naprawy. Z mojej obserwacji i wpisach na blogu można wysnuć dwa wnioski : nie dziala, jak powinna sieć i co za tym idzie leży też skladanie reklamacji na ten fakt. (Które to pytania ?) Obydwa są dla klientów najbardziej odpychające. Ale to utrzymanie obecnych abonentow. Co ze wzrostem ? Wiadomo, oferta. Dwa lata temu kupiliście mnie nokią e51 i wakacjami od abonamentu. Wychodziło ok 40pln/m-c i fon za przysłowiową złotówkę. Teraz skończył mi się ten cyrograf i chciałem go przedłużyć. Telefony są obecnie zbyt drogie u was więc może bez telefonu ? Była fajna oferta 120 min do wszystkich za 14,50 ale ktoś ją utrącił. Najtańsza dla takich jak ja jest za 29. Musiałbym upaść na łeb żeby to podpisać. Fresz w abonamencie z przepadaniem comiesięcznym kasy. Poszedłem do pierwszego lepszego salonu konkurencji żeby bezproblemowo i szybko rozwiązać z wami umowę bo wy to brzydko utrudniacie. Operacja góra 5 min bez wysiłku własnego. No i przy okazji kupiłem dwa startery i przeniosłem do abo za 1 pln. W ten oto sposób za 2 pln będę miał 120 min/m-c. Play nie zarobi 12,50 pln/m-c przez następne dwa lata choć robiłem wszystko żeby jednak zarobił. Wniosek ? Dodać jeszcze jedno pytanie do ankiety – nauczyść JBJ polskiego żeby mógł poczytać tego bloga i wypieprzyć odpowiedzialnych za ten stan rzeczy.

  25. DOTYCZY BLOGA

    w google jest info, że ta strona jest dostosowana do komórek, niestety ani razu nie udało mi się jej załadować (Opera Mini), co oznacza, że jest to wierutne kłamstwo lub bła w przekierowywaniu

    PS.
    przed chwilą napisałem ten sam komentarz, nie dopisałem maila, informacja wyświetlona mówi, że muszę podać dane, wracam (przyciskiem wstecz), a tu pusty formularz – to TAKŻE powinno wyglądać inaczej

  26. istotnie-blogplay.pl na 3 fonach sprawdzałem nie chodzi na operze mini..nawet na przeglądarce w wbudowanej mi nie idzie..za dużo spamerów przeciw play?

  27. Wg mnie, żeby dojść do nast miliona trzeba trochę wysiłku żeby zatrzymać obecnych Klientów. Np pare dni temu osoby przedłużające umowy bez telefonu nie mogły wybrać zniżki 50%, podczas gdy nowi Klienci bez problemu mogli wybierać te taryfy (i do tego mieli jeszcze umowę na 12 mcy a nie 18). Od dzisiaj promocja replay bez telefonu z rabatem 50% powinna powrócić ale w punktach nadal jej nie ma. Część Klientów po prostu odpłynie od sieci widząc, że wokół nowej osoby się skacze i jej się dogadza, podczas gdy starzy Klienci mają gorsze warunki :/

  28. Play zdobył już jakąś cześć rynku, a teraz chcecie zdobyć jeszcze większą. Ale najpierw powinniście popracować nad jakością waszych usług – choćby jakością połączeń, jakością obsługi klienta, no i zasięgiem Play online, bo chyba bardzo zaszkodził wam ostatni artykuł o braku sieci nad morzem. Więc w skórcie: zanim zabierzecie się za ilość postawce na jakość.

  29. czesc, kiedy sie doczekam 10 groszy do wszystkich sieci??? jakbyscie chcieli to byscie dali 10 groszy, ale wy chcecie w bambuko robic klientow tak jak era i orange i plus, bo 29 groszy dajecie i dopiwero jak inni obniza to wy znowu obnizycie, a nie mozecie obnizyc odrazu do 10 groszy?!?!?!? i nie mowcie ze tak sie nie da bo byscie doplacali do interesu bo ze wy musicie placic innym operatorom za to ze do nich sie dzwoni, bo jakos za sms tez stawka wynosi chyab 5 groszy ze tyle trzeba dac konkurencji a jakos playfresh dajecie 1000 sms za darmo i jakos wam sie oplaca fresh!

    • Przecież masz efektywną stawkę w ofercie bez telefonu 10 gr, więc jeżeli potrzebujesz to możesz skorzystać z takiej oferty.
      Jeżeli oferta Play Ci się nie podoba to przejrzyj ofertę konkurencji, która nadal ma nieatrakcyjne oferty. Poza tym rozumiem, że jesteś klientem Fresha, który robi doładowanie za 5 zł i oczekuje wszystkiego co najlepsze? Poza tym taka obniżka cen nie jest możliwa… Więc przemyśl co piszesz.

  30. Najgorsza jest obsługa klienta, tak w BOK jak i w salonach (na litość Boską – nie zatrudniajcie tam tipsiar – co druga ma metrowe tipsy i g. wie o ofercie i rynku tele.).

  31. CZY KTOŚ TO WIE!?

    1. Jeżeli wymuszę w telefonie korzystanie z sieci Plus, to czy będę dalej w zasięgu 3G w ogóle?
    2. czy po takiej zmianie dalej będę w strefie taniego Internetu i jak ma się to do jego szybkości?
    3. Jakie są wady korzystania z infrastruktury Plusa w stosunku do wyboru automatycznego w telefonie?

    Z góry dzięki za pomoc.

    • Jeżeli wymusisz korzystanie z sieci Plusa czyli na ręcznym wybieraniu ustawisz sieć plus to będziesz cały czas korzystał z infrastruktury Plusa czyli z zasięgu 3g także ale niestety nie będziesz w strefie taniego internetu bo strefa taniego internetu to jest infrastruktura PLAY jeśli chcesz taniej łączyć się z internetem poprzez plusa musisz wykupić odpowiedni pakiet na całą sieć. Jeśli chodzi o wady korzystania z plusa to tylko internet drogi tak to same zalety. Ja jadę cały czas na plusie i nie narzekam lepsza jakość niż na play-u.

  32. 1. Tak będziesz.
    2. Na infrastrukturze Plusa, nie będziesz w strefie taniego internetu na nadajnikach Play, ale za to możesz wykupić nowe pakiety które obejmują także zasięg Plusa(są trochę droższe), ale za to w całej Polsce dostępne. Co do szybkości teoretycznie Plus oferuje 7.2 Mbit/s, ale w praktyce, w zależności od obszaru 2-3 Mbit/s.
    3.Wady – to internet droższy, poza tym chyba zalety same, jakość i zasięg…

  33. @mike278
    "moze FairPlay wyznaczylby kogos kto pelni by malutki dyzur…"
    Myślałem już nad taką możliwością, i być może coś takiego się stanie. Ale muszę też pamiętać o tych Klientach którzy nie bywają tu na blogu albo nie korzystają z internetu ;-) bo ich zdanie tez jest ważne.

  34. Bok po prostu leży i kwiczy i zmiana musi zostać wprowadzona natychmiast, bo klienci niedługo będą uciekać stadami moim zdaniem. A drugie to zasięg Play online – te wieści z nad morza to nic, pod Warszawą nie działa i to jest ból!

  35. Dokładnie tutaj jakość odgrywa znaczącą rolę w funkcjonowaniu sieci, ostatnio odczułem wzrost jakości rozmów na EGSM, ciekawe jak będzie po wakacjach, jak na razie w Lublinie rozmawia mi się komfortowo, oczywiście sprawa jakości nie dotyczy 3G, bo tam jakość połączeń zawsze jest dobra.

    Ostatnio próbuje przekonać do Play osobę z Ery, ale kiedyś dał ze mną przez telefon i jakość mu się nie podobała (w Erze zawsze jakość rozmów jest idealna), teraz już po poprawie jakości rozmawialiśmy bez przerwań słów, ale mimo to został niesmak, zobaczymy po wakacjach jak sieć w Lublinie się będzie zachowywała. Ewentualnie zostaje korzystanie z 3G, ale jak się nie ma telefonu z 3G to trzeba korzystać w EGSM.

  36. BOK wymaga natychmiastowego ratunku, zatrudnienia jakis ludzi z mozgami. Na 6 zgloszen ani jedna odpowiedzi nie dotykala problemu, a jeden cwierc-inteligent wogole wkleil posta bez korekcji z datami sprzed roku. Na chwile obecna watpie czy tam zatrudnieni jacys ludzie, bo to bardziej wyglada na jakies bezmyslne boty :P W glowie sie nie miesci zeby przed dwa tygodnie postowac problem, czekaac po 2-3 dni na odpowiedzi i jeszcze ta odpowiedz jest do bani.

  37. hehehe, dobre, Play dalej idzie na ilość nie jakość. Co z tego że macie 4mln jak ponad 60% to klienci na kartę którzy w każdej chwili mogą zrezygnować z usług. Jak będzie odwrotnie to spoko. Ale jak na razie widać że jakoś oferta Playa nie kusi żeby przechodzić czy w ogóle brać coś. Już na rynku kilka ładnych lat a klientów tylko 4mln.

    • chciales powiedziez AZ 4 mln.. po 3 latach dzialalnosci to bardzo dobry wynik. Pewnie.. oferta play nie kusi, zeby przechodzic dlatego wlasnie kazdy rok dzialalnosci operatora to ponad milion nowych klientow..

      u pozostalych operatorow stosunek pre-paid do post-paid jest podobny. A tak w ogole dlaczego klienci pre-paid mieliby odchodzic ?

    • Powielasz bzdury. Jeśli klient z wolnego, nie wymuszonego kontraktem, wyboru trwa w związku z operatorem to jest to mocniejsze od cyrografu na dwa lata. Psychologia się kłania.

  38. Powtórzę to co napisałem w innym komentarzy. Proponuję firmie wprowadzenie tajemniczego klienta przynajmniej 2 razy w miesiącu. Łebków zmęczonych życiem moglibyście upominać albo wypieprzać a zdolnych i życzliwych nagradzać. Sam ostatnio w poszukiwaniu Galaxy s zwiedziłem 3 salony w skrajnie różnych miejscach w Warszawie. Dobry kontakt nawiązałem niestety tylko z pracownikami jednego z nich.
    Podejrzewam, że niektórzy nie mają pojęcia o handlu, spotkaniach z klientem oraz podejściu czy technikach sprzedaży. Telefony może nie są jakimś mega trudnym tematem bo idąc wiem czego chcę jednak długo terminowe pozytywne relacje już tak. Pozdr.

  39. a co to wpisy są tylko dla wybranych? gdzie sa 2 moje, które pojawiły się (z trudnosciami) parę godzin temu?

    mnoże dlatego, że wskazuję na FAKT błednego oznakowania w google tej strony, jako dostosowanej do komórek, gdy tymczasem nijak nie można jej załadować na Opera Mini? Tudzież, że NIE powinno to forum działać tak, że gdy zapomni się wpisać mail, pokazuje się informacja o konieczności wpisania danych, a gdy wraca się (krok do tyłu), by to zrobić, okazuje się że formularz jest PUSTY….?

    drugi był sugestią, by wreszcie tak szumnie zapowiadane blokowanie anonimów zostało wprowadzone, tym bardziej że bodaj Era ostatnio coś takiego oferuje wszystkim bez łaski, bez trąbienia na forach przez rzecznika itd…

  40. Najpierw "rozdają" karty sim a później chwalą się milionami, obłuda. Co zrobić aby sięgnąć po kolejny? Dodawać startery do chleba tostowego.

  41. Obsługa w Play jest wstydem. Ciężko to inaczej nazwać. Wszystko dookoła reklamują na siłę. A o obsłudze czyli najważniejszym w firmie zapominają… To źle wróży firmie. Zresztą Play dla mnie jest przeciętnym operatorem. Ciągle się słyszy o jakiś absurdach w tej sieci dotyczących ich właśnie obsługi. A z reklama ze schroniskiem to już przegięli, i to nie pierwszy raz przegięli z reklamą. Widać nie uczą się na błędach. Więc raczej z obsługą nic nie zrobią.

  42. [quote]Data wpłynięcia do P4: 2010-07-17 20:31:55
    Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-07-21 08:27:51

    Szanowny Panie,

    dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej 17 lipca 2010 r., dotyczące dostępnych telefonów.

    W odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej Play nie posiada w sprzedaży telefonów Samsung Galaxy. Pragniemy przy tym poinformować, że nie znamy ewentualnej daty ich wprowadzenia Jak tylko model aparatu telefonicznego, będzie u nas dostępny, odpowiednia informacja pojawi się na naszej stronie internetowej. Prosimy zatem śledzić na bieżąco naszą stronę: https://www.play.pl/.

    W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszamy do wypełnienia ankiety satysfakcji znajdującej się pod adresem https://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3444ca6383e0.pg?uid=22680. Państwa opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas.

    Z poważaniem
    Il…. Wi……
    konsultant back office ds. obsługi klienta[/qoute]

    To 3 odpowiedź na moje pytanie o dostępność Galaxy S dla osób które chcą przenieść nr do PLAY… Bez komentarza

      • Czy ja wiem… przecież codziennie nie dzwoni się do BOKu. Ja osobiście ani razu nie miałem potrzeby, więc wsio :P a jakość sieci na każdym kroku można odczuć ;)

                • Ja w domu bym nie porozmawiał z nikim gdyby nie plus. Przez słaby zasięg play musiałem zrezygnować z neta z resztą sami się do błędu przyznali że nie mogą mi zapewnić działania ich internetu w domu. Szkoda że nie inwestują w sieć koło mnie maja dwa pozwolenia na nadajniki umts i gsm które rozwiązały by moje problemy ale pół roku i jak na razie ani widu ani słychu o nowych nadajnikach. A na gsm-ie z play to tak trzeszczy i zmienia głos na metaliczny że się rozmawiać nie da o przerywaniu już nie wspomnę.
                  Także w podróży jest problem z przelogowywaniem do plusa tak jak to napisałeś. Dlatego gdy nie korzysta się z internetu to należy ustawić na sztywno plusa i przestać się denerwować.

        • Część ludzi rzadko reklamuje zapewne cokolwiek, pozostali mogą się zniechęcić do OK Playa po jednym kontakcie. Ja osobiście korzystam w zdecydowanej większości z Play 24 poprzez www i tam naprawdę często dostaję tak kuriozalne odpowiedzi, że już nie wiem czy śmiać się czy płakać…

          Przydałby się komentarz Marcina do wyników sondy.

  43. Zasięg głównie w południowej Polsce, Punkty Sprzedaży (aby nie mówiły klientom "jak Pan zrezygnuje to będą lepsze warunki"), BOK (aby Panie i Panowie nie rozłączali rozmów oraz starali się odnotować problem klienta w bazie, a nie tylko "tak, tak, tak – dziękuję i do usłyszenia")

  44. Konsultanci w Play (pewnie nie wszyscy) na prawdę mogliby się podszkolić. Dzwonie z zapytaniem, czy jak ustawię telefon w tryb "tylko 2g" to czy będzie mi działał pakiet internetu w strefie Play. Trzech konsultantów powiedziało mi, że nie będzie działał… To co w takim razie z ludźmi, którzy mają telefony tylko 2g? Nie chciałem z nimi dyskutować. Sprawdziłem na sobie. Włączyłem tryb "tylko 2g" – będąc oczywiście w zasięgu Play – i poszperałem trochę po sieci. To było wczoraj. Dzisiaj sprawdzam billing i okazuje się, że normalnie zostało to zaliczone do pakietu 500mb za 15zl. Wiedza konsultantów nie jest wystarczająca niestety.

    • z poziomu telefonu nie jest konieczne posiadanie telefonu 2G (wazne jest tylko czy jestes w zasiegu 3G).
      pozdrawiam, ex-konsultant (masz racje co do ich kompetencji, ale zapewniam cie to nie ich wina)

  45. Fatalna obsługa w call center i POS-ach. Dajcie tym ludziom więcej zarabiać, to nie będą zbywać z byle powodu byle tylko obniżyć AHT.

  46. Poprawcie Ofertę Replay bez telefonu, ta obecna jest beznadziejna. Wycofaliście w niższych abo rabat 50 % co było ich głównym atutem. To teraz wstyd a nie oferta!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości