Tako rzecze rzecznik Play

HTC Wildfire w ofercie podstawowej

Od 7 lipca HTC Wildfire trafia do oferty podstawowej.

Ceny:

Komentarze

  1. Mariusz napisał(a):

    a kiedy galaxy s i9000 w przedsprzedaży Raportuj

    • andyk78 napisał(a):

      pewnie galaxy będzie tak dostępny jak wildfire, to jakaś kpina i totalne plucie w twarz klienta. Powodzenia w zakupie tego wildfire. Zamówiłem przedłużenie umowy oraz telefon wildfire 1 lipca, dzisiaj dzwoniłem na infolinie i okazało się, że moje zamówienie zostało anulowane bo nie mają tego telefonu !!! Mam to w tyłku i nie pozwolę się tak traktować, wezmę telefon w innej sieci i to samo zrobi moja żona i syn. Jak PLAY nie chce moich 200 zł miesięcznie i mnie tak traktuje to ja podziękuję. Pewnie z zakupem tego GALAXY będzie tak samo. Raportuj

  2. marurban92 napisał(a):

    W e-shopie nie ma juz Wildfire? Czy w ofercie podstawowej tez bedzie gratis karta pamieci? Raportuj

  3. LKR napisał(a):

    Nice:) Raportuj

  4. Qba napisał(a):

    Właśnie od kiedy Galaxy w Play. Raportuj

  5. Marcin napisał(a):

    w piątek lecę na urlop na 2tyg.. liczę, że przed wyjazdem uda mi się zapisać na przedsprzedaż i akurat za 2 tyg telefon trafi w moje ręce:) mówię tu oczywiście o GalaxyS:-)

    jeśli chodzi o cenę nie powinna przekraczać ceny Desire a tak naprawdę powinna znaleźć się pomiędzy Milestone i Desire (obstawiam 399 w SI3) Raportuj

  6. PatiS napisał(a):

    bardzo mnie ucieszyła mnie ta wiadomość, za miesiąc kończy mi się umowa Raportuj

  7. mkA napisał(a):

    LUDKOWIE Z PLAY – ZAJMIJCIE SIĘ WRESZCIE POPRAWĄ WASZEGO ZASIĘGU, BO TO JEST JAKAŚ KPINA NORMALNIE! Raportuj

  8. Marta napisał(a):

    A będzie CZERWONY kolorek dostępny? Bo tylko taki interesuje mnie i moje koleżanki! Raportuj

  9. Tomaj napisał(a):

    Bedzie pomaranczowy w ciapki bordo I khaki w kolorze sraczkowatym dla niepoznaki.
    Poprzewracalo sie w glowach co niektorym
    Do garkow wracac jak sie nie podoba a nie przesmradzac!Raportuj

  10. Mateusz napisał(a):

    Play niestety zwykle ma ubogą ofertę jeśli chodzi o kolorystykę. Szkoda bo swego czasu chciałem kupić białego Samsunga i5700 ale w ofercie były tylko czarne.. ;-( Trzeba coś z tym zrobić Panie Marcinie ;) Raportuj

  11. Kuba Baran napisał(a):

    jakiś tani ten smartphone (porównując do innych htc
    Raportuj

  12. michael_dee napisał(a):

    Ponawiam pytanie: kiedy SE X10 i SE Vivaz w Play?! W innych sieciach można nabyć te telefony już od dawna. Raportuj

  13. michael_dee napisał(a):

    Ponawiam pytanie: kiedy SE X10 i SE Vivaz w Play?! W innych sieciach można nabyć te telefony już od dawna.
    Czy ktoś z Play w ogóle czyta te wpisy? Ile można pytać o to samo?! :-@ Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      to że sa w innych sieciach to nie oznacza że automatycznie i w PLAY
      zapewniam ciebie, dużó osób z PLAY czyta tą lekturę

      weż pod uwagę, iż może warunki SE są do nieprzyjęcia przez PLAY, mogą być takze kłopoty z zakontraktowaniem danego modelu w konkretnych il.

      nie wygląda to tak iż przychodzi sobie Pan Kazio z PLAY z Taśmowej 7A i na raz kupuje sobie widzi mi sie konkretną il. telefonów – jest to sytuacja bardziej złożona Raportuj

      • michael_dee napisał(a):

        Wydawało mi się, że wyraziłem się jasno pisząc "ktoś z Play". Jesteś z Play, że się udzielasz, odpowiadając na mój wpis, czy masz problemy z rozumieniem czytanego tekstu?! Raportuj

        • United napisał(a):

          ale wiesz dobrze, ze na swoje pytanie nie otrzymasz odpowiedzi. Kiedys juz marcin o tym pisal, ze nie moga ujawniac takich rzeczy. O nowym telefonie dowiadujemy sie z bloga przewaznie na jeden dzien przed wprowadzeniem do oferty. Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          michael_dee to raczej ty nasz kłopot z tym tekstem, też chciałbym aby inne modele były w play – ale widocznie nie mogą być Raportuj

  14. Bartovski napisał(a):

    Mam teraz Play Firma 75. Który telefon wybrać: HTC wildfire, Nokia e52, Nokia e66.
    Wychodzi na to że wszystkie są po 1 zł? Raportuj

  15. someone napisał(a):

    Właśnie ciągle się zastanawiam między i5700 ,a htc wildfire. Fakt ,że wiele osób pisze iż samsung i5700 z lepszym procesorem jest o wiele lepszym wyborem. Jednak widząc jak się sprawuje w grach 3d właśnie samsung i HTC Hero(który ma procesor tej samej firmy i taktowania co Wildfire) to Hero wypada lepiej.
    Sugeruję tu się tym co widziałem na youtube. Rozumiem,że to może być wina sterowników jednak z tego co widziałem to tą samą grę i na obu urządzeniach był android 2.1. Raportuj

    • marurban92 napisał(a):

      Spojrz lepiej dokladnie jaki procesor ma hero a jaki wildfire bo zapewniam cie ze nie jest on taki sam, jedyne co je laczy to wysokosc taktowania. A taktowanie procesora to nie wszystko. Raportuj

    • k0nfuse napisał(a):

      Na Wildfire o grach 3d też możesz zapomnieć. Procesor nie powala to raz, a dwa, że ekran ma nietypową dla androida rozdzielczość QVGA…
      Jeśli gry są istotne, to brałbym Samsunga – przynajmniej ma d-pad i emulatory łatwiej obsługiwać :) Raportuj

      • someone napisał(a):

        Powiem ci tak w sumie najmniej mi zależy na grach… Najbardziej na jakości robionych zdjęć,filmów, szybkości działania, odbierania połączeń oraz pisania smsów. Jednak po części szybkość działania w grach traktuje jako jeden z wyznaczników sprawności telefonu.
        Aktualnie mam HTC p3300 ma on już trochę:] Ma też aparat 2mpx,który jakościowo negatywnie odbiegał w swoim czasie od konkurencji. Widać było ,że mpx to nie wszystko.
        Jednak mam taką nadzieję,że w Wildfire dzięki 5mpx i lampie tym razem będzie inaczej.
        Chciałbym też by telefon nie łapał lagów, spowolnień itp…
        HTC więc ma:
        -aktualizacje do androida 2.2
        -aparat 5mpx z lampą(mam nadzieje ,że tym razem jakość aparatu będzie mi odpowiadać)
        -nakładkę na androida,która przypomina mi bardzo tą ,którą używałem firmy SPB
        -więcej ramu
        -rozdzielczość wyświetlacza mi nie przeszkadza o ile nie wpłynie negatywnie na korzystanie
        -kiepski procesor(podajże z 2007 roku)… i w sumie dlatego się nad tym zastanawiam ponieważ boję się o to ,że z czasem może się okazać ,że np podczas pisania smsów i ogólnie pracy będę wyczuwał znaczne opóźnienia

        Samsung:
        -miałem do czynienia z avila i ogólnie drażniło mnie kilka rzeczy np podczas odbierania telefonu dopiero po około 3 sekundach łączyło.
        -ekran nie był wrażliwy na lekkie przesunięcia palcem, z tego co widziałem na filmach w i5700 jest tez taka sytuacja
        -czasem łapał sam z siebie nagle lagi… zaczynał wolno działać oraz przycinał się… mimo iż pamięć i miejsce było, dlatego właśnie jestem trochę zrażony do samsunga
        -w moim HTC p3300 nie łapałem takich spowolnień do tego wyświetlacz świetnie reaguje.
        -słyszałem,że w i5700 jest czasem problem z aparatem i po jego wyłączeniu procesor ustawia się na maxymalne taktowanie
        -nie będzie raczej oficjalnego androida 2.2 Raportuj

        • marurban92 napisał(a):

          Co do ekranu samsunga potwierdzam. Trzeba mocno docisnac az strach. Raportuj

          • someone napisał(a):

            Więc od dziś jestem szczęśliwym posiadaczem HTC Wildfire, po kilkudziesięciu minutowej zabawie powiem tak… ten mały panel dotykowy na przyciski Home,Menu i tak dalej uważam za nieporozumienie. Ile to sprawia problemów podczas użytkowania przegięcie trzeba bardzo uważać by robiąc coś na telefonie nie musnąć choćby opuszkiem palca żadnej części z tych ikonek inaczej wszystko cofa do pulpitu startowego lub po prostu się cofa(zależy od ikonki którą muśniemy). Na początku myślałem,że to przez przypadek i nieuwagę się dzieje jednak mimo iż starałem się bardzo potem na te przyciski uważać i tak reagowały…
            Ogólnie wyświetlacz ma bardzo ładne kolorowy i reaguje genialnie!!! jest super czuły poruszam się po nim dosłownie muśnięciami palców.
            Aparat robi ładne zdjęcia, podczas przybliżania jednak jak oglądamy zrobione zdjęcia trzeba kilka sekund odczekać aż się całkowicie wczyta i pokaże w lepszej jakości.
            Jak na razie za jedyny mankament uważam ten "czarny" panel dotykowy… moim zdaniem powinny być to zwykłe guziki… zobaczymy może się jeszcze wprawie:] Raportuj

            • Marcin napisał(a):

              Prosze cie zrob test quadrant, linpack i podaj tutaj wyniki. Z gory dzieki. Raportuj

            • Kasia napisał(a):

              Someone, mam pytanie. Zamówiłeś telefon przez eShop czy w salonie kupiłeś? Jest już faktycznie w ofercie podstawowej? Raportuj

            • someone napisał(a):

              W salonie(jak tylko przyszła dostawa odstałem o tym informacje) i były tylko w kolorystyce podajże Mocca, a nie w czarnym kolorze jak to ktoś napisał.
              Co do testów to będziesz musiał na nie chwile poczekać dopiero się oswajam z androidem i może za kilka dni zacznę dopiero coś doinstalowywać.
              PS. ooooo jak denerwuje ten dotykowy panel… :P
              No co jeszcze zauważyłem… cichy głośniczek podczas rozmów… mimo iż ustawiona głośność na maxa… jeszcze w opcjach poszperam może się da to zmienić. Raportuj

            • someone napisał(a):

              quadrant – niestety… pobrałem wersję najnowszą, jednak wyskakuje error iż urządzenie nie obsługuje "stencil buffers" Raportuj

            • Marcin napisał(a):

              a linpack? Raportuj

            • someone napisał(a):

              neocore (1.9.22) benchmark: 9 fps
              nie m tekstur od ognia i chyba kolory robotów są inne
              Dla przykładu HTC Hero 19+ fps Raportuj

            • someone napisał(a):

              powiem jeszcze ze strasznie się na jednym rozczarowałem, mianowicie chodzi o to,że po podłączeniu telefonu do komputera przez USB nie ma internetu… dla mnie to było coś oczywistego,że musi być… okazało się jednak ,że w androidzie nie ma takiej możliwości chyba ,że się pokombinuje z utworzeniem na WIFI acces pointa itp…
              PS. dotykowy panel nadaj denerwuje,ale mniej Raportuj

  16. Henryk napisał(a):

    Czy jest aktualizacja Spicy do wersji 2.1 w Play? Raportuj

  17. Konrado napisał(a):

    czyli ceny takie same jak w przedsprzedazy a wiec to dobrze oby tylko ich nie zwikeszyli choc to by raczej nie mialo sensu ;p Raportuj

  18. Arek napisał(a):

    powiedzcie mi, jak ja mam zapłacić e-fakturę.
    nie rozumiem.
    zrobić przelew ? co w tytule ?
    Błagam, pomóżcie, bo mi termin upływa ! Raportuj

    • aaa napisał(a):

      arek normalnie jak za fakturę, przelewem najlepiej z netu – bo najszybciej dojdzie i w tytul dajesz numer faktury która opłacasz :) Raportuj

  19. […] podstawowej czwartego operatora telekomunikacyjnego, PLAY. Rzecznik tej sieci, Marcin Gruszka, ogłosił, że stanie się to już jutro, czyli 7 lipca 2010 […]Raportuj

  20. Konrado napisał(a):

    ma ktos ten fon ma jakas diode informujaca o powiadomieniach? i ogolnie jak sie sprawuje?:P Raportuj

  21. Marta napisał(a):

    No CZERWONY jest BOSKI !
    Bialo+srebrny tez ok ale Czerwony smerfniejszy!!!
    http://www.androidauthority.com/wp-content/uploadRaportuj

  22. kacs napisał(a):

    Szkoda że ma nie typową rozdzielczość. Raportuj

  23. marurban92 napisał(a):

    Czemu zrezygnowaliscie z brazowego …? Czarny jest paskudny Raportuj

  24. Konrado napisał(a):

    rzeczywiscie kolor to najwiekszy problem… kupcie sobie farbki i pomalujcie ehh ;p no ale powtarzam ma ktos ten fon? niech cos powieo nim ;p Raportuj

  25. seba napisał(a):

    Wiadomo już czy będzie on jeszcze w e-shopie playa ?? bo obecnie niestety już brak a chciałem go dziś zamówić Raportuj

  26. PatiS napisał(a):

    będzie czerwony, wiem z pewnego źródła, czarny i brązowy Raportuj

  27. marurban92 napisał(a):

    Ktos ma jakies info na temat dolaczonej do telefonu karty pamieci? Raportuj

  28. Mariusz napisał(a):

    jest w ofercie podstawowej ale nikt go nie ma :) Logistyka powinna działać tak że pierwsze zaopatruje salony a później podaje do wiadomości że jest w salonach .Gdzie zadzwoniłem to nigdzie go nie ma Raportuj

  29. Bartovski napisał(a):

    Kiedy będzie go można kupić w salonach Play? (Bo dostaw chyba jeszcze nie było) Raportuj

  30. radeq napisał(a):

    mamy godzinę 11:10 , rzecznik pisze iż od 7 lipca (czyli dzisiaj) telefon jest w ofercie, a nawet na infolinii PLAY – nie mają żadnej oficjalnej informacji, nie są w stanie nic powiedzieć na temat tego telefonu.
    Coś nie Halloo. Raportuj

  31. anna napisał(a):

    rozmawialam z konsultantem play – efekt? nadl nie wiem nic… telefonu nie ma… napisalam do obslugi eshopu… odpowiedz brzmi "Niestety nie posiadamy informacji kiedy ten model będzie dostępny, prosimy
    na bieżąco sprawdzać stronę naszego sklepu. Zachęcamy także do zapoznania
    się z Naszą ofertą innych modeli telefonów"
    Porazka.
    I gdzie tu przedsprzedaz ktora ruszyla 7 lipca????
    Wczoraj rano wildfire widniaj w ofercie play'a a wieczorem juz go nie bylo….
    nie do konca rozumiem o co chodzi Raportuj

  32. Mariusz napisał(a):

    Co sadzicie o tej ofercie allegro??? http://allegro.pl/item1112073084_play_fresh_start

    Warto ???? Raportuj

  33. Mariusz napisał(a):

    faktycznie dzwoniłem na infolinie a babka nawet niewiedziała co to za telefon i ze był w przedsprzedaży troche nie profesjonalne Raportuj

  34. mk13 napisał(a):

    Telefonik dotarl, karty 8gb sie spodziewalem ale milym akcentem byla jeszcze ta 2gb z telefonu :) Raportuj

  35. piotrek9555 napisał(a):

    Nie mogę się zalogować do plusa, dlaczego? Pisze "nie zarejestrowany" albo czasem "zmieniono", ale i tak nie ma zasięgu. Dzwoniłem do obsługi klienta i zmarnowałem 2 zł (raz mi zerwało połączenie na zasięgu Play), że muszę korzystać z zasięgu, do którego mogę się zarejestrować. Tyle to i ja wiedziałem, tylko że zasięg Play w mojej miejscowości jest gorzej niż marny. Co to może być? Raportuj

  36. jahu napisał(a):

    Mam pytanie czy przy podpisywaniu umowy na abo wystarczy mi dowód osobisty i ważna legitymacja studencka czy muszę brać zaświadczenie o zatrudnieniu wolałbym tego uniknąć. Raportuj

  37. Radek napisał(a):

    Zamówiłem telefon w e-shopie 28.06, i dzisiaj go odebrałem od kuriera. Mam problem z aktywacją telefonu (numeru), po wpisaniu danych do aktywacji wyskakuje coś takiego: WYSTĄPIŁ BŁĄD PROSIMY AKTYWOWAĆ PONOWNIE! Wystąpił błąd połączenia z serwisem. Prosimy aktywować ponownie, i tak od 3 godzin. Byłem w salonie, ale po 2 telefonach wykonanych przez pracownika okazało się że można go aktywować tylko online. Może ktoś się orientuje dlaczego nie mogę się połączyć z serwisem i czy coś takiego się już komuś zdarzyło i ile musiał czekać na "naprawę" połączenia. Raportuj

  38. Artur napisał(a):

    czyli jeżeli zamówiłem 1 lipca, to mogę się go spodziewać najwcześniej w przyszłym tygodniu…
    idę się upić z rozpaczy :P Raportuj

  39. piotrek9555 napisał(a):

    Nie mogę się zalogować ręcznie do plusa, dlaczego? Pisze "nie zarejestrowany" albo czasem "zmieniono", ale i tak nie ma zasięgu. Dzwoniłem do obsługi klienta i zmarnowałem 2 zł (raz mi zerwało połączenie na zasięgu Play), że muszę korzystać z zasięgu, do którego mogę się zarejestrować. Tyle to i ja wiedziałem, tylko że zasięg Play w mojej miejscowości jest gorzej niż marny. Co to może być? Już się to zdarzało kilka razy. Jestem w Chmielnik-Koloni (Chmielnik-Kolonia). Mam jeszcze pytanie, bo niedawno uzupełniłem konto za 30 złotych, ale mam już tylko 4 zł ważne do 31 lipca, czy jak uzupełnię jeszcze za 10 zł to ważność konta mi się zmieni na mniejszą, czy pozostanie taka sama (31 lipca)? Jestem w play mixtura. Raportuj

  40. Marta napisał(a):

    Nic z tego nie rozumiem
    Jezeli mieszkasz koło Kilonii to nie lepiej bylo wziac telefon w VODAFONE niz w Playu?
    Placisz za roming i jeszcze logujesz sie pod plusa…
    A moze uzywasz telefon z piracką kartą i dlatego cos ci nie dziala?
    No ale to już jest PRZESTĘPSTWO Raportuj

  41. Kasia napisał(a):

    Dlaczego na stronie głównej play nie ma żadnej informacji na temat tego, że HTC Wildfire wszedł do oferty podstawowej? Czy to jakiś blef ponownie? Kiedy będzie można nabyć ten telefon w salonie w rzeczywistości, podkreślam? Raportuj

  42. Kasia napisał(a):

    Wiesz, nie zależy mi już tak straaaasznie na kolorze. Interesuje mnie po prostu ten telefon. I tyle:) Czerwony swoją drogą najmniej…;p No ale życzę powodzenia wszystkim czyhającym na HTC Wildfire.
    Jeżeli ktokolwiek coś wie, ma pewne informacje na temat pojawienia się tego tel z salonach, piszcie! Raportuj

  43. monika napisał(a):

    telefon niby jest dostepny a tak naprawde go nie ma. w moim miescie (częstochowa) powiedzieli mi ze moze za 2 tygodnie ga zamowia…z naciskiem na moze. Raportuj

  44. Tomek napisał(a):

    jak by kogoś interesowała jakość zdjęć z tej zabaweczki to podaje linki: http://www.eurodroid.com/2010/07/guest-review-htchttp://www.engadget.com/photos/htc-wildfire-camer
    jestem tylko ciekaw jak jest w rzeczywistości z aplikacjami na taka nietypową rozdziałkę bo zastanawiam się nad 3 telefonami z androidem a dokładnie nad Samsungiem i5700, LG GT540 Swift i nad tym HTC Oczywiście w Play-u. Mógłby ktoś pomóc w wyborze? Z góry wielkie dzięki. Raportuj

    • Marcin napisał(a):

      Wiekszosc stoi przed takim :) Raportuj

    • Aya napisał(a):

      też mam ten problem, ale HTC raczej wyeliminuje, bo ma słaby procesor i ta rozdzielczość mnie przeraża, jeśli chodzi o Samsunga i LG to wydają mi się być podobne, tylko Samsung ma zdecydowanie lepszy procesor… ale czy to ma jakieś ogromne znaczenie? sama nie wiem… nie znam się i też prosiłabym kogoś o radę… Raportuj

    • Piotrek napisał(a):

      Mam tego htc od 7 godzin i musze powiedziec ze jest naprawde dobry. Ekran jest super czuły, kolory są ostre pomimo rodzielczości, szereg roznorodnych aplikacji jak na androida przystalo:). Piersze wrazenie bardzo dobre, nie zdazylem sie nim za dlugo pobawic, bo bateria sie rozladowala, ale jutro zaczynam od nowa:) Z zewnątrz też widać że telefonik dobrze wykonany, no i moim zdaniem jest on za śmieszne pieniądze i to jeszcze w mixie. A lg bym nie radził, często są z nimi problemy (koleżanka pracuje w salonie:))
      A zdobyłem go nie przez neta, tylko w salonie, poszedłem jak jeszcze była przedsprzedaż w eshopie, zamówili mi, poczekałem 8 dni i mam:)) I nie mieszkam w jakieś metropolii, tylko w sandomierzu:)
      pozdro
      Raportuj

  45. jakub napisał(a):

    ja już mam ten telefon z salonu:) jedna sztuka przyjechała i trafiła na mnie:) bomba za taką cenę! Raportuj

  46. […] dziewiąty telefon oparty na systemie Android oferowany przez tego operatora. Cennik znajduje się tutaj. Ciekawi jesteśmy, jak będzie się sprzedawać “mini […]Raportuj

  47. Mariusz napisał(a):

    czy jest jakiś salon z okolic Bielska Białej d który ma ten telefon?? Raportuj

  48. Kostur napisał(a):

    jest w Opolu właśnie go kupiłem Raportuj

  49. Daniel Uchański napisał(a):

    Zastanawiam się nad tym telefonem, bo jest dosyć tani,a na grach i innych multimediach wymagających high-endowego hardware'u mi nie zależy. Ważne, żeby był niezawodny i działał płynnie. Zastanawiam się jeszcze nad Samsungiem i5700,ale sam nie mogę się zdecydować. :-) Raportuj

    • someone napisał(a):

      No to ja też ostatnio byłem w tej samej sytuacji:]
      W końcu wziąłem HTC Wildfire… powiem tak wyświetlacz świetny… chodzi mi tu o to że bardzo czuły i można się po nim poruszać delikatnymi muśnięciami palca.
      Co do szybkości działania to… w sumie nie mam zastrzeżeń choć po 2 dniach użytkowania zdarzało mu się przyciąć na sekundę, czy 2:] Ogólnie to jeszcze trzeba uważań podczas użytkowania na dotykowy panel pod ekranem… na początku strasznie mnie denerwował, teraz już mniej, ponieważ często go podczas użytkowania dotykałem przypadkiem przez co cofałem się np do ekranu głównego podczas zapisywania kontaktu czy jakiś zmianach opcji,które wymagały potwierdzenia przyciskiem znajdującym się blisko panelu. Uważam iż powinny być to zwykłe guziki, ale to tylko moja opinia:]
      Co do spowolnień to jedno z których zauważyłem to gdy na jeden z pulpitów wrzucę odtwarzacz i puszczę muzykę, to jak piszę np smsy i obracam telefon widać ,że dłużej zajmuje mu obrócenie klawiatury. Raportuj

  50. Mariusz napisał(a):

    ogladnij filmiki na youtube Raportuj

  51. Andrzej napisał(a):

    znowu telefon mit gdzie jest 1 na cale miasto :/ Raportuj

  52. cornixone napisał(a):

    otrzymałem go wczoraj i jest naprawdę fajnym telefonem jak za taką cenę, nie ma lokówki i odkurzacza ale radzi sobie fenomenalnie, a jego obsługa jest intuicyjna – jest to mój pierwszy dotykowy fon z androidem.
    Mity typu piksele czy lagi nie występują w nim i wszystko płynnie w nim się porusza, kolorystyka na poziomie, naprawdę fany gadzet, tyle że aby naprawdę się nim pobawić to trzeba mieć dostęp do wi-fi albo pakiety internetowe bo większość aplikacji działa przez neta, a i gps działa bez zarzutu, mapa polski jest perfekcyjna.
    Pozdrawiam Raportuj

  53. Dawid Hyzy napisał(a):

    znalazlem sposób aby zamówić ten tel:P
    wchodzimy na profil Play na facebook tam jest lin do promocji w longplay z tym tel za 1zl.
    jesli oferta nam odpowiada postepujemy normalnie jesli nie to zmieniamy oferte:)
    simple:P Raportuj

  54. Wojtek napisał(a):

    Dalibyście w końcu te telefony do salonów. Od wprowadzenia wildfire do oferty podstawowej mineły już 3 tygodnie, a cały czas nie można go nigdzie dostać. To jest wprowadzanie klientów w błąd i de facto oszustwo, bo nie wiem jak ładniej można by to nazwać ;/ Raportuj

  55. niemis napisał(a):

    to fakt. przenosze 2 numery do play. Samsunga wave uzywam juz od tygodnia a o wildfire ani widu ani slychu. to niepowazne – tak mocno reklamowany telefon przez play w internecie a realnie nie do zdobyciaRaportuj

  56. seba napisał(a):

    żenada po prostu – nigdzie nie ma gtc wf a w salonach robią z ludzi głupków mówiąc, że nic nie wiedzą, że zamówili ale nie dojechały dostawy jeszcze – żal !!! Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      A to bardzo ciekawe. Proszę napisz maila z info w którym mieście są takie problemy. Telefon jest w magazynie i chętnie sprawdzę, czy salon rzeczywiście go zamówił.Raportuj

      • krzysiek napisał(a):

        Skoro telefon jest w magazynie to czemu w eshop jest niedostępny? Raportuj

      • Wojtek napisał(a):

        To w Wejherowie proszę sprawdzić – salon w CK, zamówiono 7 lipca. Trochę wstyd dla sieci wyrażający się w minie osób zasiadających w punkcie play w stylu 'ktokolwiek widział, ktokolwiek wie', po pytaniu o wildfire. Raportuj

  57. Scarab napisał(a):

    To prawda, od 16 mam już przeniesiony do play nr telefonu. Miał byc najdalej 22072010. Jest 26 a w salonach informacja, ze nie wiadomo kiedy bedzie. Umowy nie ma, telefonu tez nie, a ja od ponad tygodnia mam zablokowany nr telefonu z innej sieci, bo karty sim jeszcze nie odebralem, nie ma z czym.

    Najsmieszniejsze jest to, ze od 2 tygodni czekam, na eSHOPie pojawia sie najpierw wersja czarna, dwa dni potem biala. Dzwonie do nedznego BOKu a tam informacja, ze jak przeniesie zostalo rozpoczete w salonie, to umowa musi byc podpisana tez tam. I tym sposobem, nie moge zamowic przez eSHOP, bo nie ma nikt mozliwosci wprowadzic zmian, a salon rozklada bezradnie rece.

    Panie rzeczniku i co ja mam zrobic? Jest to brak szacunku i agresywny marketing, ktory w tej chwili zrazil mnie tylko do panstwa sieci.Raportuj

  58. niemisio napisał(a):

    to chyba nie kwestia zaniedbania sklepu. Ja zadzwonilem do kilku sklepow na terenie katowic chorzowa bytomia i nigdzie nie ma wildfire i nikt dokladnie nie wie kiedy bedzie . Sami sprzedawcy sa chyba zadziwieni i chyba otrzymuja rozne sprzeczne informacje. Osobiscie chyba na razie zrezygnuje z przeniesienia 2 numeru bo w takiej sytuacji eliminuje to tel z uzycia . Moze za rok sie zdecyduje a w tym czasie potestuje usluge play na jednym numerzeRaportuj

  59. Crazy napisał(a):

    To samo w Częstochowie, chyba żaden punkt tutaj nie widział tego telefonu na oczy. Sprzedawcy bezradnie rozkładają ręce twierdząc, że zamówione przez nich telefony nie dotarły. Nie ma ich na magazynie. Nie wiadomo kiedy będą, i tak od 7 lipca b.r
    Od 2 tygodni nie mogę przenieść numeru i chodzę od punktu do punkt wszędzie słysząc tą samą śpiewkę.Raportuj

  60. rrrrrrrrrr napisał(a):

    w gnieznie przypadek o jakich mowa powyzej – telefon zamowiony, nie dotarl, nikt nie wie o co chodzi… porazka Raportuj

  61. niemisio napisał(a):

    najlepsze jest to ze na tym blogu jak rozumiem moderator tzw janus ” 2 faces” powiada wszystkim ze nie wie o co chodzi bo telefony leza w magazynie i pewnie je niedlugo oddadza do fabryki albo do plusa bo nikt ich nie zamawia – hahahahaha
    Do rrrrrrrr- Zamawiasz a nie dostajesz. Na allegro to przynajmniej cegłe przyslaRaportuj

  62. niemisio napisał(a):

    2 faces – no mouth=no wordsRaportuj

  63. Anna napisał(a):

    Od 14 mam już przeniesiony numer z plusa do play .Nie ma w łódzkich salonach mojego ulubionego Sony Ericsona więc za radą pracownika zdecydowałam się na HTC. Miał byc najdalej do 26 . Jest 29 a w salonach nadal nie wiadzą kiedy bedzie. Umowy nie mam, telefonu firmowego też . Od ponad 2 tygodni mam zablokowany nr telefonu w sieci plus. W play karty sim jeszcze nie odebralem, nie ma z czym. Ani SE Elm ani HTC !!!!!!!!!
    Salon rozklada bezradnie ręce.
    Panie rzeczniku i co ja mam zrobić ? Czy w takim wypadku jest możliwość powrotu do plus-a. Oni traktowali mnie jednak poważniej. Jest to brak szacunku , który w tej chwili zraził mnie tylko do panstwa sieci. I szkoda że już jeden nr. przeniosłam. Raportuj

  64. koles napisał(a):

    Jak widać zasada w play jest prosta albo weźmiesz co z łaski dajemy albo spadaj .
    A nie wymagania, telefon mu nie odpowieda.
    Ja na swoją Nokię 5800 doczekałem się dopiero na dzień przed utratą numeru.Wygasła umowa i jak ją przedłużyć jak nie ma telefonu co by odpowiadał !!
    Jak bym wam opisał moje przejście do play to by ktoś powiedział że to niemożliwe. Że to jakieś jaja są.
    Myślałem, że to ja mam takiego pecha w tej sieci , ale teraz widzę że ten problem w play dotyczy wszystkich abo.
    Panie rzeczniku proszę czytać. Czytać i przekazywać dalej, bo źle się dzieje. Raportuj

  65. Kondzio napisał(a):

    no wlasnie chyba sobie robia jaja ja 3 razy! zamowialem i ni uja anulowali tylez samo razy .. bez slowa wyjasnieneia, w salonie nie ma .. ilez mozna czekac moje pytanie brzmi czy przez infolinie da sie przeniesc nr z play fresh do playmixtura bez udania sie do salonu wiem ze istneije taka mozliwosc teoretycznie ale jak sie to ma do praktyki? 1 slowem poracha ;/Raportuj

  66. Adam J. napisał(a):

    Telefon zamówiony jakieś dwa tygodnie temu, miał być tydzień po zamówieniu- wtedy powiedzieli, że będzie dopiero dziś- dziś mówią, że 5tego sierpnia. Ja pier*ole, ile można czekać za telefonem… PLAY WEŹ SIĘ W GARŚĆ bo aż trudno w to wszystko uwierzyć!!!!! Raportuj

  67. robert napisał(a):

    play to lipa ostra reklama jest w tv a potem juz nic nie ma ja kupilem z netu bez glupiej sieci play i wyjebane mam na ta firme ,,21wiek żal ,, Raportuj

  68. Gendzer napisał(a):

    Niestety z większością wypowiedzi tutaj trzeba się zgodzić… Gdzie by człowiek nie zadzwonił nie można dowiedzieć się o konkretną datę kiedy ten telefon znowu będzie dostępny… Do Biura obsługi napisałem już 3 maile – żadne bez odpowiedzi… w salonie nie ma co pytać bo też nie wiedzą. Pytanie, po co robić taką promocję posiadając małą ilość tego telefonu na magazynie… To chyba w Państwa interesie leży żeby podczas takiej promocji podpisać umowę z dużą ilością klientów… a niestety przez takie ignorowanie i niedionformowanie tylko tracicie klientów…
    Pozdrawiam. Raportuj

  69. Michał napisał(a):

    Wczoraj dzwoniłem do wszystkich salonów w Krakowie – odpowiedz ta sama BRAK od miesiąca, w sklepie internetowym BRAK…. Po co wprowadzać telefon do oferty, którego nie ma? Jedyne słowo, które potrafi opisać tą sytuacje to ŻENADA Raportuj

  70. Piotrek napisał(a):

    Kiedy w końcu będzie można kupić ten telefon? Czekam już 3 tygodnie i w każdym salonie go nie mają, ba, nawet nigdy mieli! Raportuj

  71. Michał napisał(a):

    Mi powiedzieli, ze dostali tylko atrapy tego telefonu do powieszenia na ścianie, a poza tym są jakieś "listy kolejkowe" – mogę się zapisać na pozycje 11, WTF? Raportuj

  72. Piotrek napisał(a):

    To i tak miales dobrze, mi gosciu powiedzial, ze moge byc 26! Raportuj

  73. Michał napisał(a):

    komuno wróć! :D Raportuj

  74. Gendzer napisał(a):

    Myślę, że jakiejś konkretnej odpowiedzi nie dostaniemy tutaj, dlatego wklejam dla pozostałych to co dostałem w odpowiedzi na moj e-mail dotyczący dostępności tego telefonu.

    "Szanowny Panie,

    dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej dnia 29 lipca 2010 roku, dotyczące złożenia zamówienia na telefonu HTC Wildfire oraz dostępności wspomnianego modelu.

    W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w Punktach Sprzedaży istnieje możliwość złożenia zamówienia na dany model telefonu, w przypadku gdy aparat telefoniczny jest dostępny w naszych magazynach. Obecnie mogą wystąpić pewne trudności związane z zakupem HTC Wildfire, gdyż wspomniany telefon nie jest dostępny na stanie. Warto przy tym dodać, że producent HTC dostarcza model Wildfire do naszych placówek, dlatego niewykluczone, że niebawem będzie Pan mógł dokonać zakupu telefonu, który Pana interesuje. Pragniemy przy tym poinformować, że nie znamy dokładnej daty ponownego pojawienia się powyższego modelu w Punktach Sprzedaży i w Sklepie Internetowym Germanos, dlatego też prosimy o kontakt telefoniczny z wybranymi placówkami oraz o śledzenie strony: http://web.playmobile.pl/pl/telefony/index.html&q

    Pozdrawiam Raportuj

  75. Adam J. napisał(a):

    a orientuje się ktoś jak z kolorami? dostępne są tylko czarne? Raportuj

  76. Gendzer napisał(a):

    W e-shop'ie pojawiła się możliwość wyboru Wildfire w kolorze Mocca, lecz niestety po przejściu dalej wyświetla się komunikat, że produktu jednak nie ma na magazynie. Raportuj

  77. Ghostship napisał(a):

    kolejny telefon widmo… widziany tylko w telewizyjnej reklamie… zalosne Raportuj

  78. koles napisał(a):

    Cud.
    Do salonu na PIotrkowskiej trafiły własnie 2 szt. Raportuj

  79. ja,marcin napisał(a):

    Zastanawiam sie nad kupnem telefonu w abonamencie Play 59: HTC WildFire lub Samsung Galaxy Lite … oba telefony maja jakies wady, ale obecnie po przeczytaniu tego forum sklaniam sie do zakupu Samsunga.
    Czy wg. was dobrze robie??

    Pozdrawiam. Raportuj

  80. rgwegrh napisał(a):

    tak, bo wildfire i tak nie 'upolujesz'. Raportuj

  81. stach napisał(a):

    eeehheheehhehehe Raportuj

  82. Kondzio napisał(a):

    Samsung wygrywa wyswietlaczem (nie widac pikseli) i mocniejszym prockiem ktory jednak jest niewykorzystany w pelni wiec zalezy na czym CI zalezy wybor wsumie ciezki;p Raportuj

  83. ja,marcin napisał(a):

    Zalezy mi glownie na multimediach, WiFi, a jesli bede mi przeszkadzac jego wady (brak powiadomienia o stanie baterii, nieodebranym polaczeniu/ sms, radia, i zaciananiu sie wiekszoci gier 3d) to zmienie na inny ;)
    A i slyszalem tez ze Samsung Galaxy Lite czarny ma slabsza obudowe od bialego.. ale coz, na bialy tez ciezko trafic w sklepie, wiec chyba zdecyduje sie na czarny.

    Pozdrawiam. Raportuj

    • MICHAŁ napisał(a):

      dla mnie oczywistym wyborem bez zastanawiania bylby htc, no ale jak ktos napisal nieco wyzej – upolowanie go rowna sie z cudem, smutne ale niestety prawdziwe… ;) Raportuj

  84. Wojtek napisał(a):

    właśnie byłem na wycieczce po Polsce, trwającej około tygodnia. Wszędzie gdzie miałem okazje to nie omieszkałem zapytać w tamtejszych salonach Play, czy aby nie mają u siebie wildfire. Jednak bez niespodzianek. Najlepsza była Pani we Wrocławiu, która zaczeła śmiać mi się w twarz…. czyli jak to cały play w akcji pt. HTC WILDFIRE. pozdrawiam Raportuj

  85. Michał napisał(a):

    czyli pozostaje kupić go na allegro. i nie robić z siebie dziada czekając do nieskończoności na ten telefon w salonie PLAY Raportuj

  86. Anna napisał(a):

    zamawiałam ten model telefonicznie dokładnie 15 DNI TEMU i jakbym dziś nie zadzwoniła, to bym do tej pory nie wiedziała, że przesyłka została ANULOWANA, bo KTOŚ SIĘ POMYLIŁ. nie mogłam też zgłosić od razu ponownego zamówienia, bo ponoć COŚ NIE GRA W SYSTEMIE i muszę znowu CZEKAĆ aż szanowny konsultant się ze mną skontaktuje… ewidentna kpina!!! Raportuj

  87. Anna Olsztyn napisał(a):

    Czy w ogole mozna tak postepowac? reklamowac, zachecac, proponowac… a gdy klient przychodzi do salonu (czy zaglada do eshop) okazuje sie ze cos co chce nabyc nie istnieje… od czerwca probuje nabyc htc wildfire – w przedsprzedazy, potem w sprzedazy podstawowej…. zero szans… obdzwonilam salony w swoim miescie, w innych miastach… wszedzie to samo… proponuje nie reklamowac czegos czego nie ma w sprzedazy….
    w eshopie telefon pojawia sie i znika…. jest dostepny, za chwile niedostepny… wysylam zamowienie (telefon dostepny, system zezwala na wypelnienie wniosku – w tym podanie nr pesel, nr dowodu osobistego, wszelkiech danych osobowych + zgoda na ich przetwazanie!!)… po czym otrzymuje e-mail z informacja o anulowaniu zamowienia… Play posiada skan moich 2 dokumentow tozsamosci, dane wpisane do wniosku oraz zgode ktpra nalezy zaznaczyc wypelniajac wniosek….. Pytam sie – jakim prawem w taki sposob pozyskuja dane osobowe?????? moze by tak żadać skanu dokumentow dopiero po potwierdzeniu mozliwosci zlozenia zamowienia???? bezczelnie wyłudzanie informacji!!!! Raportuj

  88. niemisio napisał(a):

    Podobnie jest w realu selgrosie itd- wydaja gazetke z wolowina za pol ceny i sprzedaja 10 kg a potem ludzie przycho0dza i kupuja inne mieso bo promocja sie sprzedala po 45 minutach. Jednak wybierajac operatora telefonu mam od razu czerwone swiatlo bo to jest zwykle kantowanie i pewnie dalej bedzie tylko gorzej jesli w ten sposob zaczyna sie przygoda z firma Raportuj

  89. john napisał(a):

    a mi w salonie w koszalinie powiedzieli ze telefony mialy jakis bubel i zostaly wycofane do producenta w celu naprawy… ciekawe ile w tyn prawdy Raportuj

    • Wojtek napisał(a):

      bzdurka. dziś dosałem, po 1,5 miesiąca czekania, swoją słuchawkę – ponoć z 2, które przyszły. Nie wiem ile w tym prawdy, ale ponoć HTC nie wyrabia się z produkcją i dystrybucją, podobnie jak samsung z ekranami s-amoled. Pewnie racja lezy gdzieś pośrodku, bo nie wiem jak np. ma się dystrybucja w innych sieciach za granicą, ani u nas w detalu… Cóż…. mimo doczekania się tego telefonu jednak spory niesmak pozostał. pzdr oczekujących Raportuj

  90. bartekpl napisał(a):

    Panie rzeczniku kiedy ten telefon będzie znowu osiągalny?
    Jeśli ma Pan informacje, że może nie być już dostępny proszę je podać bo szkoda czekać i czaić się na e-shopie :/
    Raportuj

  91. ktoś napisał(a):

    panie rzeczniku a to pewna wiadomosc? :) bo chodza sluchy ze maja wycofac WF… Raportuj

  92. gość napisał(a):

    mam tylko nadzieje ze dosłownie na początku września ta dostawa będzie i nie chodzi o tą z 30 sierpnia (wtedy htc byl dostepny ponad godzine w eshopie) bo niestety na nią się nie załapałam. no ale początek września sprawił że nadzieja powróciła Raportuj

  93. strzaua napisał(a):

    To wlasnie byla ta duza dostawa :P, joke, tak na serio to sam sie modle o ten telefon do 9 wrzesnia :) Raportuj

  94. strzaua napisał(a):

    Pociesze wszystkich, dzisiaj dzwonili do mnie z jednego z salonow play w Białymstoku gdzie bylem 5 na liscie (czekam chyba z 3 tyg) i mieli dla mnie czerwonego htc, dlatego powiedzialem ze poczekam na bialy albo czarny, bo mowili, ze pomalu zaczely im przychodzic. Raportuj

  95. Piotr napisał(a):

    Wildfire Mocca zamówiony przez net w play w sobotę – dzisiaj (poniedziałek g. 10:30) dotarł do mnie. Raportuj

  96. Mariusz napisał(a):

    Czy htc wildfire jest gdziekolwiek dostępny w playu Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty