Tako rzecze rzecznik Play

i jeszcze o sprzedaży

Tak naprawdę ten wpis dedykuję przede wszystkim tym wszystkim, którzy współtworzą ten sukces, a których zabrakło na zdjęciu. Zdjęcie musiałoby być ogromne.  Nawet nie wiem dokładnie ilu Was jest, pewnie ok 2 tysięcy ludzi pracujących w salonach, punktach, wyspach, Empikach itd. Robicie kawał dobrej roboty, nawet jeżeli czasem my z Taśmowej, zupełnie niechcący Wam w tym przeszkadzamy. W imieniu wszystkich na Taśmie WIELKIE DZIĘKI za to co robicie każdego dnia!

Komentarze

  1. Konnr napisał(a):

    Czy można wiedzieć kiedy Galaxy S będzie do kupienia w salonach?
    Tzn jest dostępny… ale ne można go kupić ze względu na jakiś błąd w systemie. Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      tak wiemy o tym błędzie i trwają prace informatyczne aby go ASAP wyeliminować Raportuj

      • Konnr napisał(a):

        To skorzystam z okazji że ktoś mnie słucha :) i przy okazji zapytam czy planowana będzie możliwość ubezpieczania telefonów (akceptuje odpowiedz typu: "tajemnica handlowa")?

        Czy będzie można nałożyć oddzielny limit na połączenia głosowe i transmisję danych w abonamencie? Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        2faces: moze warto aby kazda pracownik zajmujący sie sprzedażą PLAY otrzymał wasnorecznie podpisane podziękowanie od P. Dyra Sidorowicza – byłaby to jakaś gratyfikacja i miłe podziękowanie Raportuj

  2. Tolek napisał(a):

    Off topic, od kilku dni strona nie wyswietla sie zupelnie w przegladarce Opera Mini na Nokii 5230 – ktos wie dlaczego? Raportuj

  3. Piotr napisał(a):

    Ja myślę że niestety chcący
    Pracuje w puncie i coraz gorzej dbacie o dealerów Jak wchodzi nowa obniżka dla klientów to zmniejszacie nam prowizje od umowy które i tak są mizerne biorąc pod uwagę ile trzeba zainwestować w punkt
    A ostatnio nawet za dostawy telefonów każecie nam płacić
    Jak tak dalej pójdzie to prowadzenie waszego punktu przestanie się opłacać

    Raportuj

    • Janos napisał(a):

      Jest taniej dla klienta = większa sprzedaż = macie więcej umów. Za Wasze prowizje płaci w 100% klient, wiec patrząc globalnie w skali paru lat esprzedaż (tel, net, kurier) zastąpią potrzebę otwierania tylu salonów. ps i tak nie macie tak źle, co miesiąc znika kilka punktów dealerskich Ery – tam wszystko jest droższe a prowizje takie same jak w Play :))) Ogólnie to wszystko to szukanie frajera :))) Raportuj

  4. iwanens napisał(a):

    dziekujemy ze tak ładnie pracujemy,

    to moze z tej okacji jakaś koszulka??

    fajna jakas promujaca play:) Raportuj

  5. Jarem napisał(a):

    no na Marcina można liczyć i pochwałę od niego.
    Ciężka praca całej sieci.
    A co z koszulka Wave? Raportuj

  6. suvvvv napisał(a):

    sama elita na zdjęciu… dyrektor i OKSi…

    a po tytule już się bardziej spodziewałem zdjęć szaraków co piszą po xxx umów na głowę…

    "mnie się nie podoba"

    Pozdrawiam,
    Konsultant Play'a Raportuj

    • ja tam swoich żali nie będę wylewać, ale 'najcięższa praca', to jest twarzą w twarz z klientem, który ma rację, a Ty nie jesteś w stanie mu pomóc, bo ktoś ukryty w bok albo bo zawinił. z resztą wszyscy z POSów wiedzą jak jest ;) Raportuj

  7. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    mnie tez interesuje czemu ten blog nie działa na operze mini ??
    Raportuj

  8. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    wcześniej działał doskonale :D
    :-)
    mam jeszcze jedne pytanie czy ktoś wie czy wave jest dostępny w salonach w Białymstoku bo niedługo chcę wziać tam abo i o tak chce wiedzieć czy dużo jest :) Raportuj

  9. Piotr napisał(a):

    Czy to nie podchodzi pod niezgodność oferty z towarem? Przecież to jest niezgodne z prawem, oferta na stronie www jest niezgodna ze stanem faktycznym! Ponadto nakręcacie ludzi, że jesteście super operatorem bo macie SGS, a tu lipa! Może i macie, ale dla nowych użytkowników co skorzystali z przedsprzedaży. Nie podoba mi się taka polityka i źle się czuję tak traktowany. Dzwonię cały dzień co salonu, udaje mi się dodzwonić i pytam się Was (Was drodzy sprzedawcy!) czy jest telefon. Jest! To jadę po pracy żeby kupić i lipa. To problem poinformować że jest błąd w systemie? Ja też cenię sobie swój czas po pracy. Ehhh, szkoda gadać…. Raportuj

  10. uuu, jak zobaczyłem pewne dwie twarze, to aż mi ciśnienie skoczyło, masakra. Raportuj

  11. Tomasz - Gdańsk napisał(a):

    i jeszcze o sprzedaży ………………..

    Witam,

    Po 8 latach rezygnuję z Orange i przyznam że Samsung przechylił szale na rzecz Play. I co? Umowę juz podpisałem, przyszły powitalne smsy i tel. od dwóch dni czeka na mnie w salonie firmowym w Gdańsku. Mało tego salony dostały tylko po 1 szt. telefonu (słownie: jedna sztuka).

    Masakra!!!

    Jeden z najbardziej oczekiwanych tel., jeden z najlepszych tel. sprzedawałyby sie jak ciepłe bułeczki a salony firmowe (nie mylić z partnerami handlowymi czy jakimiś salonami partnerskimi) dostały po jednej sztuce!!!

    Jak na telefon budzący takie zainteresowanie, jedna szt. w salonie staje sie modelem testowym gdzie każdy chce zobaczyć to cacko, odpalić je, dotknąć, pobawić się, chociaż krótko przetestować i jest to całkowicie zrozumiałe bo pokusa jest niesamowita.
    Tylko dlaczego taki tel. który stał się modelem testowym to mój tel. który na mnie czeka??? Raportuj

  12. Tomasz - Gdańsk napisał(a):

    Osobiście byłem świadkiem w innym salonie w Gdyni gdzie też dostali 1 szt. (tam też dowiedział się w poniedziałek, że od wtorku są w sprzedaży) kiedy to Pani konsultantka zaprezentowała mi tel. pozrywała wszystkie folie, odpaliła mi go i trochę sie nim pobawiłem. Wtedy powiedziała mi że dostali tylko 1 szt. i że prawdopodobnie wszystkie salony dostały tylko po 1 szt. i żebym sie szybko decydował – to był poniedziałek. Kiedy przeglądałem sobie ofertę abonamentową Play po mnie bawiły sie nim jeszcze 4 różne osoby – normalnie tel. testowy, używany, sprzedawany jako nowy!!! Po tym co zobaczyłem, grzecznie Pani podziękowałem.

    Jeżeli chodzi o obsługę w salonie firmowym Play w Gdańsku to jestem pod wrażeniem bo jest naprawdę na wysokim poziomie. To nie ich wina, że centrala nawala z działem IT na czele. Ale faktem jest, że to właśnie oni muszą tłumaczyć działania i błędy firmy przed takimi osobami jak ja i trochę im współczuję.

    Nie zmienia to faktu, że prawdopodobnie będę oczekiwał NIE UŻYWANEGO I NOWEGO TELEFONU!!!
    Raportuj

    • asd napisał(a):

      to wg. Ciebie wielmożny Panie co konsultant ma zrobić ?
      Przychodzi taki Pan Tomasz z Gdańska i chce obejrzeć telefon który kosztuje trochę $$ a konsultant pokazuje Ci ale nie pozwala dotykać i "potestować" to co bierzesz w ciemno?
      Miałem już paru klientów z podobnym trybem rozumowania , po prostu nadęte świniaki i tyle. Raportuj

      • Tomasz - Gdańsk napisał(a):

        Wielmożny Panie/Pani asd, proszę przeczytać jeszcze raz moje posty ze zrozumieniem!!! Napisałem wyraźnie, że nie mam nic do konsultantów!!! Napisałem, że takie postępowanie jest całkowicie zrozumiałe!!! Mało tego napisałem, że spotkałem się z naprawdę super profesjonalną obsługą i że to nie ich wina!!!
        Kłania się tzw. Czytanie ze zrozumieniem!!!
        Mam mega pretensje do Firmy, że zatowarowały swoje placówki 1 szt. super telefonu SGS, którego w dodatku nie można kupić!!!
        Raportuj

        • asd napisał(a):

          A proszę napisać co za różnica dla Pana T. że telefon był dotykany wcześniej ? w czym to umniejsza jego wartość ? karta gwarancyjna jest z datą zakupu nawet jak ktoś dzień wcześniej go dotykał , nie ma co być fanatykiem. Raportuj

          • Tomasz - Gdańsk napisał(a):

            Różnica jest następująca:
            SGS jest moim zdaniem obecnie najlepszym tel. na rynku, takim mercedesem wśród tel. I niech sobie Pan/Pani wyobrazi taką sytuację, przychodzi Pan/Pani do salonu Mercedesa i chce kupić Nowego Mercedesa i właściciel salonu chce sprzedać Panu/Pani Mercedesa którym przez ostatni tydzień jeździli i testowali wszyscy potencjalni klienci, którzy jeszcze nie byli zdecydowani czy go kupić czy nie.
            Taki Mercedes też kosztuje parę $$ i jestem święcie przekonany, że chciała/chciał by Pan/Pani dostać całkowicie nowego. Bo taki samochód w salonie którym wszyscy jeżdżą nazywa się samochodem TESTOWYM i ma napis JAZDA PRÓBNA
            Tak jest różnica.
            Raportuj

          • Tomasz - Gdańsk napisał(a):

            Ale nie to miało być najważniejsze w poście którym napisałem, cała ta sprawa z tel. testowy to tylko tak przy okazji. Afera polega na tym, że PLAY zatowarował każdą ze swoich placówek 1 szt. SGS na dzień przed salonową premierą. Której w dodatku nie można kupić!!! Podejrzewam, że taki tel. sprzedałby się w ilości przynajmniej 100szt. w ciągu pierwszych 2 tyg. na salon sprzedaży. Pierwsze wrażenie jest tylko raz i PLAY właśnie je stracił.

            Podkreślę jeszcze raz, że cała zaistniała sytuacja nie jest winą konsultantów w POK. Świetnie wykonują swoją pracę i robią co mogą aby klient był zadowolony i żeby wszystko było ok. Ja na ich miejscu też robiłbym to samo. Czyli między innymi pokazywal i prezentował SGS. Nawet mając tylko jedną sztukę na stanie. Bo to nie ICH WINA!!! Raportuj

      • Tomasz - Gdańsk napisał(a):

        dodam jeszcze tylko tyle, że tylko dzięki profesjonalnej i miłej obsłudze jaką reprezentowali sobą konsultanci z którymi miałem do czynienia to jeszcze tak bardzo nie ciśnieniuje. I bardzo szanuję i podziwiam ich pracę bo nie mają łatwego "chleba". Tym bardziej, że są narażeni na tłumaczenie nie swoich błędów!!! Raportuj

        • Grzegorz napisał(a):

          Tomaszu a jakiego Samsunga potrzebujesz?? pracuje w Gdańsku więc może uda nam się dogadać oto tel kontaktowy 790031068 Raportuj

      • iwanens napisał(a):

        ja mialem podobnie co najciekawsze chodzilo o no0kie 2700, mialem ostatnia na stanie, a i nawet nie otwata, i co klient sie pobawil a potem stwierdzil ze on chce nowy, to mu na to ze jest nowy, ale se nie pogadasz bo oni czyt. klienci zawsze maja racje pomimo ze nie jednokrotnie sie nie znaja nawet jak wlaczyc
        Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Rozwiązanie jest proste – kupić telefon w sklepie (nawet na raty), i korzystać z Play Fresh. Wyjdzie taniej, a telefon w takim RTV EURO AGD czy innym Saturnie pewnie jest od ręki. Raportuj

  13. Bojan1989 napisał(a):

    zapytam jeszcze raz, co z koszulkami za wytypowanie strzelca gola w finale? zadnej odpowiedzi na ktorykolwiek mail.. chociaz zwykle potwierdzenie przeczytania i przeslania 'zlecenia' do realizacji.. Raportuj

  14. xyvi napisał(a):

    to przez tego Pana S. nie mam podwyżki która była mi obiecana i tak już ponad rok , plany zwiększają wymagania również i dalej 1170pln yeah ! Raportuj

  15. Mariusz napisał(a):

    faktycznie coraz wiecej konsultantów zaczyna narzekać a to źle wróży , w większości przypadkow jak personel nażeka to firma źle konczy……. Raportuj

  16. Tomek napisał(a):

    a ja moge zostac konsultantem PLAY? Chcialbym sprobowac i zobaczyc czy naprawde jest az tak fatalnie. Marcinie, uda sie ci zalatwic mi prace w gdansku lub kwidzynie?:) Raportuj

  17. tomek napisał(a):

    sporo tego. sprobowac mozna hehe:) Raportuj

  18. tomek napisał(a):

    czy pracownicy play maja chociazby np tanszego kupienia abonementu w play dla siebie czy z racji pracy dla p4 nic totalnie oprocz placy nie przysluguje? Raportuj

  19. tomek napisał(a):

    pytanie wiec jak sprawdzic czy dany salon nalezy do p4 czy nie? wiadomo- mpunkt itd to widac odrazu ze do p4 nie nalezy a z reszta? Raportuj

  20. asd napisał(a):

    sprawdzić na pieczątce danego salonu ;] jak jest samo play napisane to wiadomo że to nie dealer Raportuj

  21. mPablo napisał(a):

    Czekam aż na jakąś prestiżową nagrodę zasłuży sobie OK Play ;-)

    BTW Marcinie, już raz nawiązanie w reklamie do komunizmu przysporzyło Wam wrogów. Czy naprawdę warto iść tą drogą? Raportuj

  22. Bartosz Jeziorski napisał(a):

    Tego Pana pierwszego z prawej to chyba kojarzę, dość niemiłe wspomnienia :( Raportuj

  23. Aga napisał(a):

    Ehhh… ludzie sie zwalaniaja bo marne wyplaty dostaja…. szkoda tylko ze na zdjeciu sa tylko- prezesie – dzialacze od ktorych tak naprawde zaden sukces nie nalezy. TO wlasnie ludzie w punkatach to wlasnie ich zasluga ze potrafia robic dobra mine do zlej gry….co z tego ze prezesie dostali nagrode… i co pojada sobie na tygodniowy wypoczynek na malediwy a szaremu pracownikowi nawet nie podziekuja? to jest poporstu zenua ….
    Zainwestujcie w ludzi bo to jest kapital. Tasmowa raz po raz wyjezdza na rozne eventy spotkania bawia sie szaleja … a ludzia z posu nawet nie chca dac podwyzki bo czekaja na wyniki TK
    Marcinie moze Ty jako osoba ze srodka przekazesz komus te slowa, bo zdaje sobie z tego sprawe ze nie sa to tylko moje slowa.
    Ludzie odchodza bo nie maja perspektyw- zarabiaja tyle co nic ….
    pozdrawiam Raportuj

    • Smoking napisał(a):

      No cóż…. nic dodać nic ująć… Na zachodzie to właśnie sprzedawcy "na froncie" (pierwszego kontaktu z klientem) zarabiają krocie, gdyż włodarze dużych spółek wiedzą, że to od nich zależy w sporej mierze sukces firmy… Wiadomo – trzeba sobie zasłużyć swoją postawą i wynikami na podwyżki, duże premie, dodatki itp więc uważam, że najbardziej zasłużeni w pełni zasługują na cykliczne podwyżki (oczywiście pod warunkiem, że w pełni na nie zasługują). Powiedzmy, że "znam" konsultanta, który od początku zatrudnienia "zdobył" dla spółki prawie 2 tys. klientów, z których ZDECYDOWANA większość jest b. zadowolona i wraca do salonu tylko do niego i dla niego… Panie Marcinie, wiemy, że to nie od Pana zależy, ale jest Pan głosem nie tylko spółki, ale również głosem jej pracowników – szczególnie tych "na froncie"… Raportuj

  24. Grzegorz napisał(a):

    Tomasz- Gdańsk
    Tomaszu a jakiego Samsunga potrzebujesz?? pracuje w Gdańsku więc może uda nam się dogadać oto tel kontaktowy 790031068 Raportuj

  25. Justyna Trojniar napisał(a):

    Ależ proszę bardzo Panie Marcinie;)
    BTW- dzięki za nową tapetę do punktu, tematycznie na miejscu 22go lipca. Koledzy się ucieszą ]:-> Raportuj

  26. Paweł Bojarski napisał(a):

    Bardzo miły akcent z Twojej strony Marcinie! :)
    Może z tej okazji jakieś okazjonalne koszulki, np. 4 mln PLAY dla konsultantów? ;) Raportuj

  27. alfa napisał(a):

    Jak ktoś ma 100 aktywacji w firmie, to jak ma ściągać bilingi? Każdy numery wybierać osobno? …? Poprawcie panel zarządzania czym prędzej. Raportuj

  28. Łukasz Mazurek napisał(a):

    Dzięki Marcinie za słowa uznania :) Raportuj

  29. Rukki napisał(a):

    A ja powiem tyle : weźcie się za plany nakładane na salon gdyż od kiedy mój kierownik ma niższe nikomu z nas pozostałej ekipy nie chce się pracować My dajemy z siebie wszystko piszemy i ledwo co 80% zrealizujemy a nasz kiero na luzaka ok 200% miesiąc w miesiąc daje Nikt tego nie widzi! Plany zmniejszyli kierownikom bo ponoć mają za dużo roboty w pracy i się nie wyrabiają ze wszystkim Ok kierownik od zawsze zarabiał więcej ale ma wyższą za to podstawę Od kiedy kierownik ma niższy plan niż my to nam się nie chce już robić bo ile można i co to za interes jemu odjęli a nam dołożyli jego play! Nikt tego na górze nie kontroluje Pomóż Marcinie Raportuj

    • rozbawiony napisał(a):

      Wniosek jest jeden. Zostań kierownkiem. :-) Raportuj

      • Patryk napisał(a):

        Widzę, że każdy salon przechodzi taki bunt – jak komuś się nie chce pracować to nie musi. To Play ustala zasady – nie jesteś niewolnikiem, nie musisz pracować na siłę.
        Łamiesz zasady – takie informację są poufne i osoby trzecie nie powinny wiedzieć, że tak jest.
        Pozdrawiam. Kierownik. Raportuj

  30. PLay napisał(a):

    Nie wiem jak można dać nagrodę ludziom z Taśmowej,oni tam nic nie robią tylko wymyślają coraz to nowsze rzeczy żeby nas konsultantów udup…. i zabrać premie,dzięki czemu mogą się bawić za nasze pieniążki. Wiekszość ludzi szczególnie regionalnych nie ma pojęcia o telefonach ( nazwiska mogę przesłać na maila) tak naprawdę to nie wiem za co biorą pieniążki. Tak naprawdę to ta nagroda należy się nam konsultantom bo to my robimy całą robotę za nich,oni nie umieją nawet zamówić więcej telefonów,a potem narzekają,że nie ma sprzedaży. Żal mi ich… Raportuj

  31. Tak to jest w tym biznesie xd anty jest tak samo i w salonach Orange rownież, jak chcecie prawdziwej kasy to zmienxje branże na bankowość.. Co prawda to już nie to co kiedyś. Ale te 6 tys miesięcznie mozna zarobić xd Raportuj

  32. Daniel Kluska napisał(a):

    Hmmm Fakt, trzeba troche wysiłku włożyć w każdą umowe…
    Ale to się opłaca;) Lubie to co robie, i mnie ta praca satysfakcjonuje.
    Pozdrawiam wszystkich. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty