Tako rzecze rzecznik Play

Jeszcze więcej ludzi przenosi swój numer do PLAY

Zapewne pamiętacie ciekawy wywiad z Bartkiem Dobrzyńskim na temat wyników MNP w 2009. Rynek przenoszenia numerów (MNP) szybko rośnie a nasz udział razem z nim. Szacuję, że w 2010 co najmniej 2 razy więcej niż w 2009 klientów zdecyduje się zmienić operatora zachowując swój numer co jest bardzo pozytywną tendencją dla lidera rynku MNP ;-) Poczekamy, policzymy, W miesiącach styczeń- czerwiec ponad 60% klientów zmieniających numer wybrało właśnie PLAY.  Najwięcej klientów przychodzi do nas aktualnie z Ery. Potem Orange i Plus, ale tak naprawdę udziały są niemal identyczne.

Oczywiście są również klienci którzy odchodzą z numerem z PLAY. Jest ich bardzo niewielu. Na stu klientów, którzy przychodzą tylko czterech odchodzi. To naturalne, ale będziemy starać się bardziej zmniejszyć ten wynik. Odchodzi4 ciągle z nami jest ;-)

Komentarze

  1. Rafał napisał(a):

    Panie Marcinie proszę o odpowiedz na e-maila którego wysłałem 9 lipca o godzinie 14:34 Raportuj

  2. Jarem napisał(a):

    A wszystko ciężką pracą konsultantów, których nikt nie docenia tylko wyciska jak pomarańcz :-) Raportuj

  3. Bandyto3xx napisał(a):

    A można prosić o jakieś informacje o hspa+ ? :-)
    A, jeszcze jedno. Kto dostanie tą koszulkę ? Raportuj

  4. Padrescu napisał(a):

    aby już kompletnie ubić konkurencji wystarczy poczynić jeszcze dwa malutkie kroczki:
    1. 19 groszy do wszystkich sieci :)
    2. możliwość kupienia większej ilości pakietów minut do play i na stacjonarne w miesiącu np. 5 sztuk max.

    Konkurencja leży i kwiczy a play kolejny raz udowodni wszystkim, że monolity należy kopać w pupę a dojenie klienta z kasy jest ostatnią rzeczą jaką wypada robić operatorowi telekomunikacyjnemu.

    W tym roku przeniosłem do was (pośrednio w postaci namówienia rodzinki) uwaga 22 numery. Przy ilości znajomych w play, których liczba oscyluje w granicach 40 stand darmowy w PF jest zbawieniem dla każdej ze stron :)
    Tak jak napisałem wyżej – 19 groszy za minutkę do wszystkich + możliwość kupna jeszcze dodatkowych dwóch pakietów po 100 minut do play i na stacjonarne i… i jesteśmy w siódmym niebie a konkurencja leży i kwiczy i tak powinno być :) Raportuj

  5. Marudny Klient napisał(a):

    Gratuluje i życzę pomyślnego rozwoju sieci.
    Większość mojej rodziny jest już u Was a za kilka miesięcy, jak skończą się umowy trafią kolejne dwa numery (no, chyba, że w miedzy czasie zmieni się coś na rynku telekomunikacyjnym).
    Jednego co mi zabrakło w tej wiadomości to konkretnej liczby – Panie Marcinie bez urazy, ale wiadomość wygląda trochę jak odpowiedź nieprzygotowanego uczniaka na egzaminie. Tu mamy 60%, to znów mamy stosunek 100 do 4, ale ile konkretnie ludzi przeszło do Was – tego nie wiadomo.
    Raportuj

    • Helmut Hazelnut napisał(a):

      A my w domu zastanawiamy się nad zmianą Play Fresh na coś innego, bo skoro PF sprawia problemy, to po co pakować się w abo? Przykładowo SMSy lubią czasami nie dochodzić, zarówno te zwykłe jak i premium, i potwierdzenie również lubi nie przyjść. I co jakiś czas dochodzą mnie słuchy dotyczące spadku jakości rozmowy głosowej, a nawet w dużych miastach telefon lubi wybierać nadajnik Plusa. I byłoby jeszcze kilka denerwujących pierdułek. Raportuj

  6. Adria napisał(a):

    i czym sie tu cieszyc Panie Marcinie? Te statystyki sa sztucznie kreowane i mozna to latwo udowodnic. Skasujcie np bonus dla osob przenoszacych numer do play fresh, skasujcie profity takie jakie dajecie w abonamencie i dopiero sie po jakims czasie chwalcie statystykami. Tak samo jak z 4 mln klientow- ilu z nich jest naprawde aktywnych (mowie tu play fresh). Dokladacie do interesu i bedzie dokladac, bo nie sztuka jest tworzyc promocje ale sztuka jest robic tak by zarobic. U was jest ponad 2mln na play fresh a tylko 1,3mln abonamentowych klientow. Jak dla mnie z tego 2mln abonentow w play fresh aktywnych jest moze 50%.

    Postuluje o ujawnienie prawdy a nie robienie dobrego PR-u. Samym dobrym PR p4 daleko nie zajedzie. Raportuj

    • United napisał(a):

      nie znasz realiow i gadasz bzdury.. Z tego, co dzis czytalem prezes mowil tez cos o dodatnim cash flow , co oznacza, ze biznes generuje dodatni przeplyw gotowki czyli nikt nie doklada do interesu.

      Zaden operator nie ujawni "prawdy" bo jest ona subiektywna. Nie ma takiego prawa, ktore uznawaloby, ze np. jesli przez 4 miesiace karta pre-paid nie loguje sie do sieci to nalezy uznac ja za nieaktywna. Kazdy operator podaje ilosc aktywnych kart sim bo nie ma po prostu zadnego innego standardu na swiecie, ktory okreslalby co to znaczy karta aktywna a co nie. To subiektywna ocena. Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      A mnie nie interesuje czy play dopłaca czy nie dają bonus w PF to biorę i startery lądują w play
      Na mózg nie upadłem żeby przedłużać ważność startera u konkurencji doładowując za 50 zł na 3 m-c wole za 5-9 zł kupić nowy starter a stary po co wyrzucać ląduje w play Raportuj

      • bazoox napisał(a):

        I co tydzień dzwonisz z innego numeru :D Niestety poważni ludzie nie mogą sobie na takie coś pozwolić, no chyba, że mają 13 lat :D powiedz tak z ręką na sercu, ile już przeniosłeś numerów do Play? Raportuj

        • odchodzi4 napisał(a):

          bez przesady nie dzwonię co tydzień z innego nr.
          mi to nie przeszkadza bo mam kilka nr stałych z których korzystam na co dzień i oszczędność jest olbrzymia
          uruchamiasz za 10zł nieograniczone rozmowy na jednym nr a ze starterów MNP dzwonisz tylko do innych sieci.i masz wtedy do wszystkich sieci praktycznie za free
          A sam dokładnie nie wiem ile tych starterów przeniosłem do play? na pewno ponad 10

          Raportuj

          • odchodzi4 napisał(a):

            ja czekam na promocję u innego operatora ze będą dawać bonus za przeniesienie to wtedy wszystkie nr nie używane lądują tam i później wracają do play
            bo obecnie era ma bonus ale przy doładowaniach i się nie opłaca Raportuj

            • @widex32 napisał(a):

              Współczuje Tobie. Ile masz lat?

              Zmień nick na przychodzi4.

              P.S. Po wpisaniu mejla i subskrybowaniu, jest błąd: "Błędny adres". Raportuj

            • odchodzi4 napisał(a):

              To ja tobie współczuję że liczyć nie potrafisz i lubisz przepłacać.
              Płać dalej a ja mam bezpłatne rozmowy do wszystkich sieci dzięki play.

              Raportuj

  7. rad napisał(a):

    ja czekam na komentarz ze strony odchodzi4 :-D Raportuj

  8. Adria napisał(a):

    play duzo namieszalo na rynku i mozna naprawde sie cieszyc, natomiast mnie smieszy troche te 4mln klientow gdy kazdy doskonale wie ze klientow aktywnych jest zdecydowanie mniej przynajmniej na freshu. We fresh wiadomo- kazde doladowanie przedluza polaczenia o 365/465 wiec aktywne karty beda bardzo dlugo nawet te ktore zostaly doladowane tylko kwota 5 zl jednorazowo.

    To rozumiem ze jesli np mam 10 numerow w play to play liczy mnie jako 1 abonenta czy jako 10 kart sim? A co jakbym przeniesc chcial np 100numerow? Na kazdy numer dostaloby sie te 60 zl? Gdzie tu sens i logika dokladania do freshowcow? Raportuj

    • United napisał(a):

      @ Adria – podam CI przyklad mojego tak taka, ktory ma zablokowane polaczenia wychodzace juz od ponad 6 miesiecy ale karta nadal jest aktywna. Tak robia wszyscy operatorzy.

      Jak przeniesiesz 100 numerow to na kazdy dostaniesz 60 zl. Rzeczywiscie od naszej strony wyglada to tak, jakby play dokladal. Ale wlasnie o to chodzi, zeby operator zarabial a klient mial duzo korzysci. Raportuj

      • Piotrek napisał(a):

        Hehe Ja pracuje w komisie gsm juz 6 lat i mam około 20 stu kart sim tylko do sprawdzania telefonów
        Kiedys karty były wyłączane dosyc szybko teraz jednak wszystkie karty jakie mam mniej niz rok a zadna z nich nidgy nie była zasilana sa aktywne zarowno plusa ery jak i orange Raportuj

        • Piotrek napisał(a):

          p.s
          a ostatnio nawet baaaardzo sie zdziwilem kiedy karta sami swoi majaca jakies trzy lata i dawno niedzialajaca jakims ,,cudem" pokazala siec i mozna bylo na 3333 sie dodzwonic
          To powninno dac do myslenia niektorym Raportuj

    • bazoox napisał(a):

      Śmieszy Cię 4 mln Playa? Spoko, ale mam nadzieję, że jesteś obiektywna i ze statystyk o aktywnych kartach W3 też się śmiejesz, bo każdy operator podaje je zawyżone. Raportuj

  9. helmans napisał(a):

    Jakbym czytał o sobie :P Przenosiny z Ery w kwietniu :P Raportuj

  10. Adam napisał(a):

    to nic w porównaniu z smsami od orange o bmw… pora|ka :/ Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      powiem wam że era przebiła już wszystkich operatorów w sprawie przesyłania spamu i odp na reklamację nawet BOK play

      Opowiem po krótce
      nr ery nie wyrażam zgody na spam nr idzie jako mnp do play
      Przychodzi spam z ery że konkurs o samochód składam reklamacje z tego tytułu w erze
      dostaje odp i ta odpowiedz powinna zostać nagrodzona jako głupota roku

      Reklamacja bezzasadna ponieważ to nie era wysłała spam tylko firma zewnetrzna działająca na zlecenie PTC a ja nie zastrzegłem ze nie wyrażam zgody na otrzymywanie wiadomosci marketingowych od partnerów ery, tylko od ery i że trzeba zastrzeć że się nie chce otrzymywać spamu od partnerów ery
      tą odp era się podłożyła i teraz jest wobec niej bardziej poważny zarzut handel danymi osobowymi klientów bo nie miał prawa przekazać danych nikomu a sama potwierdziła że to uczyniła
      Raportuj

      • helmans napisał(a):

        Miałem tak samo, tylko, że w moim przypadku dostałem pozytywną odpowiedź:

        Dziękuję za korespondencję.
        W odpowiedzi na Pana pismo informuję, że w Pana imieniu wysłałam do odpowiedniego działu prośbę o wykluczenie Pana numeru telefonu z kanału komunikacji polegającego na otrzymywaniu wszelkich sms-ów reklamowych z sieci Era. Dane zostaną zaktualizowane maksymalnie w przeciągu 7 dni.
        Przepraszam za niedogodności związane z tą sytuacją. Raportuj

        • odchodzi4 napisał(a):

          mi też taką regułkę napisali.

          Ale ty nie rozumiesz meritum sprawy łaski nie robią ze zgłoszą wykluczenie nr, oni nie mieli prawa w ogóle podać nr tel do kanału komunikacji gdy zastrzeżesz ze nie wyrażasz zgody na otrzymywanie wiadomości marketingowych.
          Zauważ, że pisząc tą regułkę potwierdzili fakt że dane zostały przekazane a tego nie mieli prawa zrobić
          Taka praktyka podlega pod naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych i ich przetwarzanie przez nie uprawnione podmioty czyli firmy zewnętrzne. można oskarżyć erę o handel danymi osobowymi klientów.

          Raportuj

      • Jarem napisał(a):

        czyli BOK ery "lepszy" niż Play? Raportuj

        • helmans napisał(a):

          Akurat na BOK Ery narzekać nigdy nie mogłem, odpowiedzi były szybkie i wyczerpujące (max 24 h).
          Ostatnio napisałem do BOK Play z błahą sprawą i czekałem 5 dni na odpowiedź, która była niewystarczająca i uboga w informacje. A Pani, która mnie obsługiwała (:P) odesłała do wypełnienia ankiety…. Raportuj

  11. Mariusz napisał(a):

    ja czekam na pakiet smsów jak w orange w erze i plus na miesiac przykładowo 500 sms za 5zł w sieci lub do wszystkich sieci. Raportuj

    • Krystian napisał(a):

      To jest ŚWIĘTA rzecz, na którą czeka każdy, a Play nic nie robi w tym kierunku – pomyślcie coś! To dla nas, Klientów, naprawdę ważne!K Raportuj

    • Tomasz napisał(a):

      Zgadzam się z przedmówcami. Jeszcze taki pakiecik sms na wszystkie sieci żeby cena smsa wyszła około 5gr i będziecie mieli już całkowicie dopracowaną ofertę.
      Albo jeszcze lepiej jak zamiast pakietu dacie wymienne minuty ze "zbieraj minuty" na smsy na wszystkie sieci… :) Pozdro Raportuj

      • zdegustowany Klient napisał(a):

        600SMS*0.05zł = 30zł, dziękuję za taki pakiet wolę doładować konto za 30zł i mieć 1000SMSów za free a 30zł wykorzystać na inne usługi.
        A w przypadku kilkudziesięciu SMSów to spokojnie można zapłacić 9gr/szt

        W abonamencie masz do wyboru 300SMS za 9zł (średnio 3gr/SMS) albo 1000SMS za 15zł (średnio 1,5gr/SMS) Mimo wszystko lepiej poświęcić 30zł na doładowanie i mieć te 9 lub 15zł na koncie i eski gratis Raportuj

        • Tomasz napisał(a):

          9gr a 5gr to jest spora różnica!! 80% taniej!! Może być taniej nie mam nic przeciwko. Ale nie obrażę się jakby sieć dała choć te 5gr za sms. Ale tak jak wcześniej wspomniałem jeszcze lepiej by było jakby wprowadzili wymienne minuty na smsy ze "zbieraj minuty" :) Raportuj

    • zdegustowany Klient napisał(a):

      pokaż mi w innych sieciach w ofertach pre-paid pakiet 500SMS za 5zł do wszystkich. Co najwyżej masz pakiet SMSów w ramach sieci a za każdy poza płacisz i to nie mało.
      Zamiast tego Play daje darmowe SMSy za doładowanie czego nie maja inne sieci.
      Jeśli pakiet SMSów miałby być dodatkowo to OK ale jeśli wtedy mieliby zlikwidować darmowe SMSy za doładowania to ja dziękuję za te pakiety. Raportuj

  12. Maciej Xomolewski napisał(a):

    No limit (2000 minut?) na stacjonarne za 20zł we Fresh, takie coś by się przydało jako riposta na oferty no limit w telefonii stacjonarnej. Raportuj

  13. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    moje pytanie: jak to wygląda pod aspektem poszczególnych ofert tj. ile % przeniosło numer do FRESH, ile % do abo indyw a ile do abo firmowy? Raportuj

  14. jahu napisał(a):

    Witam szanujcie bardziej klienta żeby nie było tak jak w moim przypadku :( Dobra oferta utrzymaniowa to podstawa. Po drugie nie bierzcie przywilejów przy zmianie taryf ludzie chcą płacić więcej ale przecież Chcą dostać przynajmniej tyle co nowi klienci a nie mniej bo to jest nie fer :( Marcinie dostałeś mojego maila:( Raportuj

  15. PPP napisał(a):

    jakby jeszcze nie było problemów z roamingiem w kraju , bo podróżując stale gubię zasięg i szlag mnie trafia Raportuj

    • tomek_k napisał(a):

      Ja znalałem na to sposób, jak jestem na miejscu ręcznie włączam playa, jak zaczynam podróżować ręcznie ustawiam plusa, jest to trochu irytujące, no ale więcej jest w playu dla mnie plusów niż minusów.

      A jeżeli nie korzystasz z Internetu lub stanu darmowego to lepiej na stale ręcznie ustawić plusa :) Raportuj

      • @widex32 napisał(a):

        Reklamowałem zasięg Plusa. Po wyjechaniu ze swojego miasta, tracę zasięg własnej sieci i nie łączy mnie z Plusem. Dostałem odpowiedź o tym, że w moim mieście nie ma stacji bazowych – Brodnica (2x NodeB i 2x BTS) i nie zdradzą mi daty pojawienia się. Na drugi dzień, telefon zaczął łączyć się normalnie w tamtym rejonie.

        Co do plusów i minusów. Ceny są ok oraz działa mi wszystko dobrze. Jestem zadowolony i gratuluję wyników.
        Proponuję nakłonić sprzedawców w salonach do MNP. Sami nie proponują przenoszenia, a mało kto z szarych ludzi wie o tym. Teraz już się to zmienia. Poważni przenoszą numer, a dzieciarnia zmienia co miesiąc (36i6). Raportuj

  16. pierdoped napisał(a):

    Ja znajduje sie w tych 4% internet z nordisk już w drodze :D obsluga pierwsza klasa i jestem pewien ze gmaila będę otwierał po ludzku :) a nie pól dnia ;) Zegnaj panie grucha :)Raportuj

  17. Arkadiusz napisał(a):

    Panie Marcinie gratuluję dobrego samopoczucia – przyszedłem do Was z Ery 3 miesiące temu i w tym miesiącu odchodzę – 3 wypowiedzenia już poszły, kolejne 12 w przyszłym tygodniu – mam gdzieś kary .
    Powód – beznadziejna jakość połączeń (pogłos), kiepski zasięg, olewanie zgłoszeń,włączanie e-faktur wbrew życzeniom, woli i pragnieniom klientów.
    Generalnie za niską ceną idzie jeszcze niższa jakość usług. Piszę na forach, bo zgłoszenia ignorujecie…
    Firma Northern z Raciborza nie poleca usług PLAY Raportuj

  18. mPablo napisał(a):

    Moze w takim razie na znak niezadowolenia z poziomu OK Play nie poprzestane na wyrzuceniu do kosza karty POK, tylko przeniose numer do innej sieci?Raportuj

  19. Krystian napisał(a):

    A ja dziś namówiłem mamę na Play :) Już złożyłem dla niej zamówienie i wybrałem SE Aino – spokojnie, mama jest mocno skomputeryzowana :) Rezygnuje z Plusa dla Play i suuuper =) Pozdrawiam! Raportuj

  20. xde napisał(a):

    Gdyby przeniesienie było możliwe przez eShop to mielibyście już 1 klienta więcej :) Raportuj

  21. Krystian napisał(a):

    Ja już od dawna w Play – rzecz jasna :)
    Obsługa pełny profesjonalizm! :) Raportuj

  22. mPablo napisał(a):

    Z dwoma innymi kartami, tym razem PF tez zrobie chyba to samo. Po co czekac do listopada albo grudnia az P4 uczyni je nieaktywnymi? Mam wrazenie, ze Play powoli zaczyna spoczywac na laurach. W kwestii OK nie odczuwam wlasciwie zadnych zmian na lepsze.Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      jak się nie poprawiło ja zauważyłem poprawę OK chyba ze miałem szczęście i trafiłem na kumatego .
      Raportuj

      • mPablo napisał(a):

        Ja trafiłem na Panią Sandrę i… jej odpowiedź pozostawiła wiele do życzenia :-/ Raportuj

        • odchodzi4 napisał(a):

          Lepiej mi o niej nie wspominaj, bo ona jest tak kompetentna jak strach na wróble
          Miała możliwość wielokrotnie wykazać się swoją głupotą.
          Dziwie się że jeszcze pracuje.
          Będę musiał po testować trochę BOK czekam kiedy mi jakaś usługa nawali żeby można było sprawdzić wiedzę BOK
          Poczekam chwilę i jak nadal będzie zrywać połączenia w PO bo tego nie naprawia ,ponownie zadzwonię z reklamacją.
          Zadzwonię teraz do innego BOK w innym mieście sprawdzę jaka oni maja wiedzę o internecie . Raportuj

  23. citrotech napisał(a):

    Play Online niestety kuleje, chodzi mi o ofertę na kartę, w orange mam za doładowanie za 50zł 2,75GB + te 50 zł do wydzwonienia… Jeżeli chodzi o telefon, to za mną przeszło 15 osób do play, większość na abonament ;) tu jest bezkonkurencyjnie ;) Raportuj

  24. mPablo napisał(a):

    @tomek_k Kiedys sie bawilem w takie przelaczanki. Po tym jak OK w swoim stylu zlala zgloszenie o rwaniu rozmow w konkretnej lokalizacji w Warszawie wlaczylem na sztywno Plusa. Widac tak wychodzi Playowi taniej…Raportuj

  25. Adria napisał(a):

    ja narazie mam 5 numerow w play fresh i zobaczymy. NArazie bonus mi wystarcza a na niektorych numerach mam play online ktory dziala jak dziala ale generalnie nie moge narzekac. Jakby sie dobrze postarac to tak naprawde mozna byloby non stop jechac na kartah fresh i gadac na koszt play, pozniej przeniesc np do gaduair i tam ponownie 5 doladowan po 10 zl/mc. Play pozwala na kombinowanie. No ale widocznie to nikomu nie przeszkadza.
    Ktorys z pracownikow mi mowil ze mial przypadek ze musial przeniesc 100 numerow dla jednego klienta- i co? dalo sie i dostal bonus bez zadnego ale- od tak koles dostal 6000 zl gratis:) Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      właśnie też czytałem dziś o bonusie w GG ale zastanawia mnie jedno czy starter jest gratis od GG jak kurier przywozi i ile jest na nim środków do wykorzystania?
      Bo zastanawiam się nad hurtowym MNP z Play do GG
      Pełno mam nr nie używanych.
      Nie martw się play'u wrócę ze wszystkimi nr do ciebie jak bonus wykorzystam od GG . Raportuj

      • Łukasz Malina napisał(a):

        startery GG dostępne w konkursach i innych akcjach promocyjnych Gadu Air (typu gadu Sonda itp.) są dostarczane listem zwykłym, a starter ma nominał 5 zł do wykorzystania. Przynajmniej mi takie 2 przysłali.
        Raportuj

        • odchodzi4 napisał(a):

          Ale umowy nie podpisujesz i dlatego moga wysłać listem a tu muszą mieć wniosek podpisany
          A do tego w regulaminie jest info że kurier przywozi starter i podpisujesz umowę MNP i zabiera 1 egzemplarz i zawozi do GG

          Raportuj

      • zzz napisał(a):

        Przy przenoszeniu numeru starter kosztuje 1,22zł i to jest jedyny koszt który trzeba zapłacić (kurier jest gratis). Przyznawane 10złprzez 5 miesięcy jest do wykorzystania na wszystko – ot 10zł środków głównych, zatem znacznie lepiej niż w Play w tym wzgledzie. Raportuj

  26. pierdoped napisał(a):

    nie wprowadzaj w bład bo za darmo umarlo :D za darmo to nawet nie mozna powiedziec ze masz na karte z play do play bo musisz ladowac co miesiac mimo ze nie korzystasz z innych uslug. Co do orange to lepsza oferta jak Playa…. placisz 100zl dostajesz GB-ty sprzedajesz na allegro doladowanie 25% taniej i masz wypas z lepszym zasiegiem 1GB=2-3zl z groszami :)Raportuj

  27. niezadowolony klient napisał(a):

    Napewno poprawicie wynik dzięki nowej ofercie Replay Extra LongPlay 2 o której nawet szanowny rzecznik nie wspomniał. Pewnie zgadza się ze mną że jest zrypana na maksa i lepiej się nie narażać czytelnikom bloga ale prędzej czy później każdemu kończy się umowa i to zauważą. Oferta w pełni prezentuje obecne podejście playa do swoich klientów czyli lepiej ma nowy abo bez tela (np,: LP69: 34,5+19SD= 53,50zł) niż przedłużający (np.: LP69+SD za 59zł) na 12 mies. Poprostu ŻENADA!!! czy u was ktokolwiek myśli czy wszystkim mózgi wyparowały z powodu upałów? Raportuj

    • United napisał(a):

      moze i oferta jest kiepska ale tak jest u wszystkich opow.. nigdy nie daja tak dobrych warunkow utrzymaniowych, jak nowym abonentom.. Tak jest od zawsze. Raportuj

      • Marian napisał(a):

        co nie oznacza, że tak musi być.
        Jeżeli PLAY kreuje się na taką nowoczesną firmę, która łamie przyjęte schematy to co stoi na przeszkodzie aby to zmienić?

        Mnie też kopano za przeproszeniem w dupę przy przedłużaniu umów czy to w Plusie czy Orange a nawet w playu. Kiedy przekalkulowałem na chłodno zyski i straty wyszło, że najlepsza jest karta – przynajmniej mogę korzystać z nowych promocji i ofert na bieżąco a nie czekać do końca umowy, która z perspektywy czasu była dla mnie jak przywiązanie psa łańcuchem do budy. Raportuj

        • United napisał(a):

          Tak.. Play kreowal sie na takiego operatora 3 lata temu, jak startowali. Operator nie moze sie az tak wasko pozycjonowac. Taki przekaz trafia do mlodziezy i ludzi bardziej swiadomych technologicznie.

          Nie ma teraz wielkiej roznicy w marketingu playa i innych operatorow i juz pewnie nigdy nie bedzie.

          Widocznie cos stoi na przeszkodzie, zeby to wszystko zmienic. Domyslam sie, ze rachunek ekonomiczny. Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          Oferta Replay Extra LongPlay 2 jest dla niepełnosprytnych. Żenada to b. delikatne określenie. Widać lepiej mieć PlayFreshowców. :-) Raportuj

    • zdegustowany Klient napisał(a):

      ale chyba jako dotychczasowy klient masz prawo przejść na abo bez telefonu. Ja przeszedłem z Fresha na ten abonament za 50% na 12 miesięcy. Warunki są niezmienne dożywotnio, więc w przyszłości jesli nowe promocje będa gorsze to mogę zostać w tym abonamencie. Akurat dla mnie SD nie jest potrzebny mogę poświęcić te kilkadziesiąt minut z abonamentu. A nawet gdybym miał kogoś w Play z kim miałbym dużo gadać to lepszy jest FRESH, za 30zł/mc masz darmowe rozmowy w Play i cały czas 30zł do wydzwonienia, które się kumulują. Docelowo planuje mieć abonament + Fresh i wszystko w 1 telefonie :) Raportuj

  28. zdegustowany Klient napisał(a):

    to tylko statystyki. Sam tez przenosiłem numery z innych sieci. a numery typowo Playowe idą do kasacji, bo w niektórych systemach taryfikują wg prefiksu, a nie wg faktycznej sieci. Czyli numer Playowy przeniesiony do np. ERY będzie nadal taryfikowany z wyższą stawką jakby ciągle był w Play. A numer przeniesiony do Playa nadal będzie liczony po niższej stawce jakby ciągle był w ERZE.

    Poza tym jakość obsługi BOK Play jest poniżej wszelkiej krytyki. Wszystko jest OK póki nie trzeba kontaktować się z BOKiem i składać reklamacji itp. Jeśli to już nastąpi to pozytywny wizerunek Play znika. Okazuje się, że jest to porażka na całej linii. Konsultanci z łapanki z ulicy, dają szablonowe odpowiedzi, kłamią w żywe oczy. Co chwilę widzę że sprawa zamknięta z powodu nieudanego kontaktu a nikt do mnie nie dzwonił, choć telefon był cały czas włączony. Po prostu olewanie klienta na całej linii, jakby najważniejsze było jak najszybsze zamknięcie sprawy a nie jej rozwiązanie. Raportuj

    • jangon napisał(a):

      Konsultanci Playa są beznadziejni,udzielają głupowatych odpowiedzi na proste pytania jakby byli niepełnosprawni umysłowo .Pani Ilona Winiarska oraz Barbara Fronczak konsultanci zamiast odnieść się do konkretnego przedstawionego problemu to odesłali mnie do wypełnienia ankiety pod adresem http://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3444ca6383e… są istne kpiny z klienta i wreszcie ktoś powinien podziękować za prace takim pracownikom co psują wizerunek firmy Raportuj

  29. zdegustowany Klient napisał(a):

    Jeszcze mały przykład.
    Za przejście z Fresha na abonament dostałem Granie na czekanie gratis do 30 czerwca. Niestety z winy operatora na przełomie maja i czerwca usługa nie działała w praktyce przez 10dni, choć była aktywna w systemie. Czyli z założenia usługa powinna być gratis do 10 lipca. Po czym okazało się, że w lipcu policzyli mi 2zł abonamentu za tę usługę za cały miesiąc z góry. 4 lipca wyłączyłem usługę i napisałem reklamację, w której prosiłem o zwrot niesłusznie naliczonych 2zł.

    Reklamacja została uznana i zaproponowano w ramach rekompensaty dodatkowy pakiet 20minut do wszystkich. Fajnie, dają dodatkowy gratis o który nie prosiłem. Fajnie było do czasu aż się okazało, że chcą dać 20minut ale w zamian za owe 2zł.

    Halo, coś tu chyba nie gra, skoro usługa miała być gratis, naliczono niesłusznie opłatę 2zł to powinno się ją zwrócić bez dyskusji, a nie wciskać na siłę pakiet 20minut (10gr/min), za który mam płacić skoro ja takiego pakietu nie zamawiałem. Poza tym bez łaski mogę zamówić pakiety 100, lub 200 minut albo Wieczory i Weekendy a wtedy w pakiecie wychodzi odpowiednio 9gr, 7,5gr i 5gr/min a nie marne 10gr.

    Mam rozumieć, że jeśli w grę by wchodziło 20zł to zamiast zwrotu kasy dostałbym 200 minut dodatkowo?? Nie tędy droga Panowie i Panie.

    Zamiast babrać się z reklamacjami to lepiej przenieść numer do Play Fresh, kupić Starter 30, gratis 15zł (50%), gratis 3x20zł, gratis 15zł za polecenie, doładowanie 90zł to gratis 30 minut do Play, gratis 30min do wszystkich, gratis 20zł. Po wydzwonieniu numer do kosza, więcej z tego korzyści niż tracić nerwy na pisanie reklamacji i czuć że się koresponduje a anafalbetami. Play jest happy bo Klient przeniesie numer co zwiększy statystyki, zapłaci za starter i doładowanie 120zł a Klient ma kupę minut do wydzwonienia przez miesiąc albo rok ;-)

    Może za rok będzie zmiana na lepsze to pozostanę w abonamencie i nie będzie zrywało połączeń w trakcie rozmowy, bo to też jest pewnego rodzaju standard w Play, chyba sieć nie wyrabia się z ilością Klientów i ilością połączeń. Raportuj

    • Marian napisał(a):

      Odnosząc się od ostatniego fragmentu twojej wypowiedzi związane z niewyrabianiem sieci – nie ty jeden dostrzegasz na tym gruncie problem. Nie ma z resztą co ukrywać, że kiedy porównamy obecny rok z poprzednim dostrzeżemy, że pod względem rozbudowy swojej sieci play baaaaardzo mocno przystopował, ba pokuszę się o stwierdzenie, że nawet stanął w miejscu – w końcu kilka szumnie odpalonych BTSów w skali kraju szału nie robi… Raportuj

      • zzz napisał(a):

        Przepustowość sieci nie ma ścisłęgo związku z liczbą masztów. Jeżeli operator chce sie skupiać na konkretnych obszarach i nie odczuwa potrzebyh budowy nowych masztów – powiększa ich przepustowość dociagajac np. nowe światłowody itd. Raportuj

        • zdegustowany Klient napisał(a):

          Poza aglomeracją to jeszcze się zgodzę, natomiast w aglomeracji miejskiej gdzie na małym obszarze jest duże skupisko ludzi i potencjalnych Klientów którzy będą zajmować kanały to już nie. Przepustowość łączy radiowych jest ograniczona i nie zwiększy tego nowy światłowód.
          Ja mam problemy z połączeniami w dużej aglomeracji miejskiej, bo w niej najczęściej przebywam. Mnie interesuje aby telefon działał, a skoro nie działa prawidłowo to niech Play da mi konkretną odpowiedź a nie spławiają przez ponad miesiąc, że już ręce opadają.

          Dzisiaj ktoś do mnie dzwonił, także zaczynam reklamacje od początku, bo podobno potrzebują informacje o połączeniu max. sprzed 3 dni. Choć wcześniej jak dostawali informację o połączeniu sprzed max. 3 dni to po paru dniach zamykali zgłoszenie "po nieudanym kontakcie" choć takowego nie było i ponownie prosili o informacje o połączeniu, więc korespondencja była jak z debi**mi. Taka zabawa w kotka i myszkę przez ponad miesiąc. Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            Potwierdzam. W określonych lokalizacjach jakość połączeń jest tragiczna. I dotyczy to większych aglomeracji. Z przełaczaniem na Plusa się P4 poprawił. Z jakością rozmów nadal nie. Może po to jest SD, żeby przy zrywaniu rozmów lub ich zniekształcaniu mieścić się w jednej zryczałtowanej opłacie. Raportuj

  30. Rafaello34 napisał(a):

    Pytanie nie na temat ale może mi ktoś odpowie. Ile trwa cesja w Play Fresh z osoby prywatnej na firmę? Zaznaczam że firma jest zarejestrowana na tą samą osobę co karta w Play Fresh. A potrzebne mi to bo chciałem wziąć abonament w Play firma.Raportuj

    • zdegustowany Klient napisał(a):

      Jeśli masz zarejestrowanego Fresha na siebie i możesz jednoosobowo reprezentować firmę to moim zdaniem nie ma problemu. Zabierasz dokumenty firmowe i od ręki przenosisz numer do abonamentu na firmę. Jeśli w Play tak się nie da to najpierw przerejestruj Fresha na firmę a potem zmień na abonament. Jak dla mnie robota na jeden góra 3 dni robocze ale w Play wszystko jest możliwe ;-) Raportuj

      • rafaello34 napisał(a):

        Mam zarejestrowany starter Play Fresh. Konsultant w Play powiedział że góra 7 dni więc zdecydowałem się na cesję. I najciekawsze jest to że czekam już miesiąc i3 dni! A że chciałem jeszcze zrobić cesję na kilka innych numerów podpowiedzcie w której sieci cesję zrobię najszybciej! A potem oczywiście wrócę z powrotem bo nie uśmiecha mi się 2 miesiące czekać na cesję!!! Raportuj

  31. tomeksoad napisał(a):

    Hej mam takie pytanie, czy orientuje sie ktoś co proponują teraz w play przy przedłużeniu umowy z telefonem za 49 zł? Może jakiś rabat na abonament albo obniżają cenę telefonu? Raportuj

  32. odchodzi4 napisał(a):

    Bezinteresownie tego nie robisz bo masz 4zł za każda polecona osobę Raportuj

  33. Tomek napisał(a):

    a ja mam pytanie- czy ktorykolwiek z w3 umozliwia rejestracje startera via net w taki sposob by ta rejestracja = zarejestrowaniu na klienta tak aby nie chodzic do salonu i nie wypelniac jakis tam wnioskow? Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Orange – wypełniasz PDF, drukujesz, podpisujesz, skanujesz i wysyłasz na bok@orange.pl . Podobno też jest taka opcja w Simplusie. Dawno temu zmieniłem tą sieć, ale za moich czasó można było załatwić to pocztą tradycyjną, teraz coś czytam o www? Trudno uwierzyć – musi być przecież podpis. Raportuj

  34. odchodzi4 napisał(a):

    A mnie ciekawi jedna sprawa.
    czy wam zrywa nadal net co 2h ?
    Jeśli tak to czy składaliście reklamację w tej sprawie ?
    A jak już nie zrywa to czy naprawił play to po zgłoszeniu czy naprawili to bez zgłoszeń?
    Ja mam ciekawe spostrzeżenia w tej sprawie
    Raportuj

  35. Tomek napisał(a):

    mi zrywa i to non stop. na zgloszenie napisali ze przepraszaja i ze sprawdzaja… taki tam belkot. zglosic mozesz ale nie sadze bys duzo mogl zalatwic Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      To masz pecha bo mi net już działa prawidłowo nie zrywa połączeń już regularnie co 2h
      czasami tylko wyskoczy błąd wczytywania strony ale jest zauważalna poprawa a minęło ponad 48h od zgłoszenia , już wczoraj zauważyłem poprawę ale jeszcze sprawdzałem czy rzeczywiście nie zrywa i nie zerwało praktycznie
      Jednak można naprawić neta jak się chce
      Chyba nie chcą mieć hurtowo reklamacji i szybko naprawili usterkę. a mi na razie nic nie odpisali żadnego bełkotu nie dostałem.Ważne że działa. Raportuj

  36. Rafał napisał(a):

    Panie Marcinie bardzo proszę dodać do oferty play fresh jakieś fajne pakiety sms'y (wewnątrz sieciowe, albo do wszystkich). Nie jestem w stanie co miesiąc doładowywać konta, gdyż robi mi się 'skarbonka'. Od czerwca zeszłego roku jestem w Waszej sieci, po kilku doładowaniach gdzie chętnie korzystałem z darmowych esów i stanu darmowego nabiło mi się 200 zl, a nie chce tego stracić na sms'y. Dodam ze jestem aktywnym użytkownikiem. Korzystam obecnie z płatnego stanu darmowego, pakietu online czy pakietu minut do play i na stacjonarne. Dodam że za moją namową do waszej sieci ściągnąłem dodatkowo 4 osoby (mix i abonament), kolejne dwie są w toku. Odbieram sporo minut dzięki programowi 'zbieraj minuty", więc firma na pewno na mnie nie traci. Pozdrawiam serdecznie i proszę o odpowiedź Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Zużyj te 200zł na SMS, problemu nie widzę. Nie można mieć wszystkiego za darmo. Raportuj

      • Rafał napisał(a):

        Nie chce za darmo, niech będą np 500 esów za 5 zł na 30 dni i będzie git. Zresztą, to tylko grzeczna prośba, która sprawiłaby, że play fresh idealnie wpasowuje się w mój profil dzwonienia Raportuj

        • maniek napisał(a):

          Polakowi się nie dogodzi. 9gr to za dużo na esemesa? Przenieś się do innej sieci i będziesz miał taniej. 1000 esów = 90 PLN bonusu. Mało? Raportuj

    • zdegustowany Klient napisał(a):

      w czym problem płacisz 30zł/mc i masz stan darmowy oraz darmowe 1000 SMSów. Chyba lepiej doładować za 30zł i mieć te 30zł na inne usługi niż płacić 90zł za te 1000 SMSów.
      Zawsze możesz wydać kasę na SMSy Premium ;)

      A zamiast tyle gadać i pisać to spotkaj się z tą osobą na żywo :D
      Raportuj

      • Rafał napisał(a):

        Robiłem tak przez kilka miesięcy, stąd 200 zł na koncie, ale jak długo mam tak robić ? aż zbierze mi się 1000 zł, i co wtedy ? No wiadomo, że lepiej, ale wolałbym wykorzystywać w pełni te pieniądze które zostają na koncie. Esy premium to nie moja działka.

        Tyle gadać ? 500 esów i będę happy. Raportuj

        • maniek napisał(a):

          Wysyłać chłopie za 9gr i problem zniknie. Masz 2222 esów za 200PLN do wykorzystania. Szkoda kasy? A jeżeli masz 200PLN to minmum 7 razy ładowałeś za 30PLN i dostałeś 7*90PLN=630PLN bonusu w esach do wykorzystania. Nadal mało?
          Gorszy jesteś od przysłowiowego szkota, krakusa czy poznaniaka. Raportuj

          • Rafał napisał(a):

            Chłopcze czy ja Ci urządzam jakieś osobiste wyprawki ? Nie, więc odchrzań się, a jak masz jakiś problem to chętnie go z Tobą przedyskutuje w cztery oczy. Komentarz był skierowany do rzecznika Play, a Twój komentarz jest z dupy wzięty i ma się nijak do tego co napisałem. Pozdrawiam Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Rafałku maniery spod budki z piwem prezentujesz i totalny brak czytania ze zrozumieniem. Za darmo umarło. :-) Raportuj

  37. Tomek napisał(a):

    a ja przygotowuje akcje przenosin sporej liczby numerow do play na fresh. ciekawe czy pracownik ktory bedzie musial wypelniac te wnioski nie bedzie robic problemu no i czy dostane ten bonus. Raportuj

  38. Luky napisał(a):

    Jak dla mnie oferta ok, przymierzam się do przeniesienia 2 nr firmowych na próbę. Czekam tylko na darmowe 800xxxxxx i obniżenie trochę ceny milestone ………Raportuj

  39. Matrax napisał(a):

    Żadnych pakietów smsów nie wprowadzać. Są po doładowaniu do wszystkich sieci (również macierzystej), jak ktoś chce dużo pisać niech ładuje konto. Obecna paczka 1000 sztuk po doładowaniu za 30zł jest optymalna dla 99% użytkowników. Raportuj

  40. andyk78 napisał(a):

    jak nie dostane wildfire w przyszłym tygodniu to tracicie trzech klientów, to kpina z waszym BOK-iem. Nikt nic nie wie, od 01.07 nie potraficie przysłać mi telefonu. Do tej pory nabijaliście sobie klientów rozdawaniem fajnych telefonów w dobrych cenach i klienci się łapali pomimo niedoskonałości waszych usług (kiepski zasięg, fatalne BOK, reklamacje). PLAY! SABO! nie idźcie tą drogą!!! Raportuj

  41. Rafał napisał(a):

    Jednak zostanę przy opcji dodatkowych pakietów na sms. Stan darmowy jest po doładowaniu i w pakiecie do wykupienia – oferta play fresh jest elastyczna. Tak samo powinno być z sms, po doładowaniu jak i w dodatkowym płatnym pakiecie. Widzę że co niektórzy mają widzę co najmniej wszechwiedzącego i wypowiadają się w imieniu 99%. Nie byłbym taki pewien tego stwierdzenia. Jak ktoś chce dużo gadać (stan darmowy) niech ładuje konto. Ludzie poszerzajcie horyzonty. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Dla Ciebie P4 może wprowadzić odpowiednik SD i smsy TYLKO po sieci Play. O to chodzi? A może jednak lepiej mieć esy do WSZYSTKICH tak jak teraz. Chcesz pakiety to P4 musi zlikwidować bonus esów do wszystkich sieci. Raportuj

  42. Rafał napisał(a):

    Nie, nie o to. Czemu musi zlikwidować ? Dali pakiet na stan darmowy za 10 zł a mimo tego nie zlikwidowali go jako bonusu po doładowaniu. Podobnie rzecz mogłaby się dziać z esami do wszystkich, są po doładowaniu, fajnie byłoby jakby były też do wykupienia w pakiecie. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      SD jest w sieci, a esy do WSZYSTKICH. Zauważyłeś tą subtelną róznicę?
      Bonus esów byłby tylko w sieci, a pakiety do WSZYSTKICH z mniejszą ich ilością.
      Marudzisz i tyle. P4 to nie Caritas.
      Zawsze mozesz utrzymywać 3 dodatkowe simy i esy bedziesz miał za 5PLN w pakietach. Raportuj

  43. Tomek napisał(a):

    Panie Marcinie,
    czy mi sie wydaje czy PLAY gra nie fair? Dajecie ludziom 60 zl w doladowaniach po 20 za przeniesienie numeru, dajecie w regulaminie gdzie NIGDZIE nie jest napisane ze klient musi co miesiac doladowywac konto a wystarczy by doladowal numer po przeniesieniu a jedynie jest napisane ze numer musi miec aktywne pol.wychodzace. A co na BOK mowia- ze niby trzeba doladowywac. Wiec jak to jest? Raportuj

    • zdegustowany Klient napisał(a):

      kto Ci powiedział, że co miesiąc musisz doładować konto?? Zestaw startowy w zależności od wartości jest wazny chyba od 14 dni do 30dni więc aby dostać bonus i nie stracić kasy z konta musisz doładować konto choćby za 5zł aby przedłużyć sobie ważność konta o cały rok. Więc jak widac doładowanie jest konieczne ale tylko jednorazowe. I bonus jest ważny przez 30dni od ostatniego doładowania tej trzeciej 20zł, więc musisz być w miare aktywny aby to wykorzystać i nie stracić Raportuj

  44. lluukk napisał(a):

    a ja przenoszę numery do GG – za 1,22 zł dostaję 25 zł do wydzwonienia – ale wrócę po 60 zł do play już wkrótce :) Raportuj

  45. lluukk napisał(a):

    poważnie – to farsa z tym przenoszeniem – jak ktoś chce być w play – kupuje za 5 zł starter innej sieci lub zamawia gratis przez Internet i po rejestracji przenosi.
    gdyby kupił starter play nie dostałby 3 x 20 zł – i tu tajemnica sukcesu w przenosinach się wyjaśnia…
    a ile z tych przeniesionych ląduje w koszu po użyciu tych 60 zł…
    choć najlepiej jest je w kółko przenosić :) Raportuj

  46. Remi napisał(a):

    Play to kiepska jakość usług i jeszcze gorsza obsługa klienta. W moim przypadku było to (telefon na kartę pre-paid) : brak naliczania premii przy doładowaniu online, brak zasięgu pomiędzy miastami, nie działajacy roaming w czasie pogróży po Azji. Na wysyłane kilkanaście zgłoszeń dotyczących w/w problemów technicznych dostaje zbywajace odpowiedzi w typie : "proszę opisaćdokłądnie problem…." i tu lista kilkudziesięciu paramatrów, które mam im podać (choć większość z nich była już podana w zgłoszeniu). Po takiej odpowiedzi zgłoszeniu nadawany jest status "ZAMKNIĘTE" i nie mam nawet możliwości odpowiedzi w tym samym wątku/numerze zgłoszenia! Raportuj

  47. Łukasz napisał(a):

    Ja od 20 miesiecy jestem Użytkownikiem sieci Orange i w poniedziałek zmieniam operatora i przechodze na Play a czemu bo Orange nic nie robi to dlatego… Raportuj

  48. sebastian napisał(a):

    Mam pytanie czy mająć już jeden numer przeniesiony w play moge przenieść jeszce jeden Odp???. Raportuj

  49. Marcin napisał(a):

    A nie wpadliście na pomysł że PLAY kierował się tylko aktywnymi kartami SIM z których wykonywano połączenia np. w przeciągu powiedzmy tygodnia czy dwóch? Przecież to łatwo jest dla nich sprawdzić czy dana karta SIM siedzi w telefonie czy leży w szufladzie i jest aktywna ale ostatnio zalogowała się do sieci np. 3 miesiące temu. Pomyślcie. Raportuj

  50. eidneffe napisał(a):

    Mam pytanie czy mająć już jeden numer przeniesiony w play moge przenieść jeszce jeden Odp???Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty