Tako rzecze rzecznik Play

Lubię to!

O jak bardzo chciałbym zrobić wpis o wprowadzeniu tego cacka. Chłopaki z HTC wchodzicie w to?

zobaczcie prezentację!

Projekt jest własnością jego autora.

A tak konkretnie i schodząc na ziemie. Przedsprzedaż WildFire’a okazała się wielkim sukcesem. Największym jeżeli chodzi o dotychczasowe premiery Androidów. Nie martwcie się jednak! W piątek przyleciała kolejna dostawa. Nie ma obecnie w sklepie? Zamówcie, jest w magazynie, albo zamówcie w naszym e-shopie!

Ten „1” to ładniejszy od „4”?

Komentarze

  1. ms93 napisał(a):

    Ten zawias by sie pewnie zaraz wyrobil i latal na wszystkie strony ;) Juz lepsza jakas noga z tylu, ew. klapka na zawiasie – moim zdaniem bardziej wytrzymale na wyrobienie sie.
    Poza tym pomysl fajny, zegarek tez mi sie podoba, ale musialby miec jakis czujnik ruchu albo cos, zeby sie pokazywala godzina gdyby chcial popatrzec, a nie ze trzeba wciskac klawisze.
    Antena na tylnej klapce? "Uscisk smierci" gwarantowany w kazdej pozycji trzymania ;)

    Co z konkursem o roaming/promocje z wczoraj? Raportuj

  2. jahu napisał(a):

    Marcinie dostałeś moją odpowiedź na maila ?? Raportuj

  3. cube1 napisał(a):

    4 ładniejszy… iPhone 4Raportuj

  4. cube1 napisał(a):

    a propos iPhone 4: Czy play zamierza wprowadzić iPhone 4 i jeśli tak to kiedy ?? Orange już oficjalnie zapowiedziało nowego iPhone na swojej stronie http://www.orange.pl/portal/map/map/iphone?stamp=1280152249730Raportuj

  5. PanKosiek napisał(a):

    Android + kompletna nakładka od HTC? Czyżby spodobała im się idea Windows Phone 7 i chcą przenieść ją do Androida? Jak ma to pracować tak, jak Manila (aka. TouchFlo / TouchFlo 3D), to dziękuję. Poczekam na WP7.
    Generalnie to taki ciekawy designersiarski pomysł, ale jednak uważam że to bardziej ciekawostka, gadżet niż przemyślany pomysł na telefon. Raportuj

  6. zuo napisał(a):

    podoba mi się wygląd i to co na dole zabija bakterie pod wpływem promieni słonecznych. A co do prezentacji to super jest stwierdzenie "ludzie maja dwoje uszu" i zdjęcie 4 i 1 porównujące ilośc głośników boskie. htc rock apple sucks Raportuj

  7. electro_spiro napisał(a):

    jakby mial dvb-h to bym wziął :) Raportuj

  8. @widex32 napisał(a):

    Lepiej niech HTC pomyśli o wsparciu. Co do tego projektu, to ten ktoś ma talent. Podziwiam. Raportuj

    • zzz napisał(a):

      To prawda. Do tej firmy zraziło mnie zostawianie użytkowników pewnych modeli/w pewnych krajach samych sobie… Nie ma żadnej gwarancji wsparcia. Raportuj

  9. kaśka napisał(a):

    a co ze stanem darmowym w play mixtura ? Raportuj

  10. Marcin napisał(a):

    I uszczelnią ekrany w HTC Desire bo odwalili kiszkę, bo dostają się odrobiny kurzu mimo sterylnego otoczenia. Raportuj

  11. Jakub napisał(a):

    O jakiej sprzedaży Wildfire kolega wspomina? Jestem ciekaw ile to sztuk się sprzedało pewnie z 1000 ale to i tak sto %. szkoda tylko że co niektórzy sprzedawcy nie widzieli go na oczy nie mówiąc oo nerwach kupujących słyszących w salonach " nie ma, nie wiadomo kiedy, może za tydzień…" Może trzeba było pomyśleć ilu będzie chętnych a nie sprowadzić 100 sztuk i promować wniebogłosy. Pewnie z SGS będzie podobnie ale co tam……. ważne że te się sprzedały Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      Wczoraj dostałem kilka maili od ludzi, którzy bez sukcesu próbują kupić WildFire czy GalaxyS. Napisał klient z Lublina, napisał klient z Poznania. Idę do teamu zajmującego się telefonami i pytam dlaczego tych telefonów nie ma. Kolega otwiera system i pokazuje stany magazynowe i stany w sklepach w Lublinie czy w Poznaniu. Nie wiem dlaczego sklepy ich nie zamawiają. Napisz mi konkretnie, które sklepy udzieliły takiej informacji. Sprawdzimy dlaczego nie mogą złożyć zamówień.Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        no i to mi sie podoba, może przy okazji warto wzmocnic sprzedaz poprzez eShop – zamów telefon a dostaniesz np. playowy limitowany futerał, pakiet antywirusowy w specjalnej cenie na 1 rok bądż bon na akcesoria do telefonu Raportuj

      • mal napisał(a):

        Ja pytałam o WF w salonikach empikowych i jednym zwykłym, i wszędzie mówili, że nie mają możliwości zamówienia konkretnej ilości – co im Play wyśle to mają, i dlatego WF nie ma. I na oczy go nie widzieli, a ludzie pytają i pytają. Raportuj

      • Jakub napisał(a):

        Witam.
        A więc taką odpowiedź otrzymałem w obu salonach w Kraśniku oraz wcześniej w Lublinie( punkt sprzedaży MediaMarkt i Tesco). Co ciekawe również taką informację dostałem na *500 że były ale się skończyły(Przedłużenie umowy). Raportuj

      • Romano87 napisał(a):

        Marcinie zamawiam po 10-15 szt.. magazyn odpowiada, że dostanę 1 szt.. a miałem ok 10 telefonów dziennie.. ludzie już zrezygnowali skoro na dzień dobry taki problem…..
        więc proszę nie pisz, dlaczego salony nie zamawiają.. Raportuj

        • AQQ napisał(a):

          Ja mam taki sam problem, zamawiam 10 sztuk i nie dostaję żadnego, zamówienie składałem wczoraj, więc to nie wina salonów!! Raportuj

  12. agr napisał(a):

    Design – sporo przewyższa iphona4 – nie do porównania (jak dla mnie), zupełnie inna klasa :) Pzdr Raportuj

  13. Ika napisał(a):

    znalazłam miłość mojego życia… Raportuj

  14. PanKosiek napisał(a):

    Nie porównujcie HTC 1 do iPhone'a, bo iPhone został zaprojektowany w stanach. Tam ludzie są tacy tępi, że jak wchodził HTC HD2 to dostał kolorki na przyciskach słuchawek, żeby ludzie wiedzieli, którym się dzwoni…
    iPhone został zaprojektowany jako "dumbphone" – zaawansowany telefon ale dla totalnych idiotów. Tam brakuje czegokolwiek zaawansowanego, bo amerykanie by się po prostu pogubili… (przynajmniej część) Raportuj

    • United napisał(a):

      przesadzasz.. iPhone nie zostal stworzony tylko dla amerykanow. I wydaje mi sie, ze filozofia, wg ktorej go projektowano to bardziej "im mniej, tym wiecej" lub "w prostocie sila".

      Urzadzenia elektorniczne nie moga byc skomplikowane. Prostota obslugi gwarantuje brak stresu przy uzytkowaniu. I nie chodzi mi o stresy zaawansowanych uzytkownikow bo oni pewnie takich nie maja. Ale trzeba pamietac, ze super-userow jest mniej niz 1 procent.
      Mysle, ze wlasnie prostota obslugi powoduje duza sympatie do tego urzadzenia a co za tym idzie gigantyczna sprzedaz i sukces rynkowy. Raportuj

      • Jakub napisał(a):

        I nie wolno zapominać że oni kochają wszystko co Amerykańskie a taki właśnie jest sprzęt z pod znaku Jabłuszka Raportuj

      • PanKosiek napisał(a):

        Może i przesadzam, ale czy iPhone nie jest przesadzony? Nie wiem, czy Windows Mobile (6.5.3) jest trudny w codziennym użytkowaniu? Czy Android jest trudny?
        iPhone moim zdaniem jest przesadnie prosty. Kiedy miałem go w ręku, czułem, jakby się mnie traktowało jako debila. Wszystko fajnie, szybko, miło ale brakuje tego czegoś… Ten telefon swoją przesadną prostotą nie daje radości z użytkowania. Inaczej było kiedy wziąłem do ręki HD2. Sense biło życiem, dawało frajdę zabawy, grzebania, słuchania muzyki, siedzenia na necie, ze wszystkiego się strasznie miło korzystało.
        iPhone jest lepszy tylko technologicznie (no i jądrem OS X) i wydajnościowo. Reszta jest spalona. Raportuj

        • United napisał(a):

          WM 6.xx to porazka.. nikomu nie polecam . Android ujdzie.. sam korzystam teraz. Ale w chetnie zamienilbym go na iP.

          Jesli czujesz sie traktowany, jak idiota to to tylko i wylacznie Twoje subiektywne odczucie. Pouzywaj troche iphone, wtedy wyrobisz sobie zdanie. Mi na poczatku tez brakowalo kilku drobiazgow ale wprowadzono je przy okazji systemu 3.0. Raportuj

          • PanKosiek napisał(a):

            Jeżeli WM 6.5(.3) był porażką, to znaczy, że nie miałeś w ręku HTC HD2. :) A co do czystego systemu: ze względu na stylistykę było już całkiem nieźle, korzystanie było miłe, ale niestety brak optymalizacji jądra CE, nikłe wsparcie dla odświeżonego interface'u i porażka Marketplace zadecydowała o niskiej ocenie tego systemu. Wbrew pozorom WM .5.3 jest dobry.
            @iPhone: Żebym z niego korzystał to jeszcze musi być mnie na niego stać… On mi się nie podoba przede wszystkim ze względu na stylistykę, interface (a o gustach się ponoć nie dyskutuje). I nie czepiam się jego braków, choć czasem lubię się z tego pośmiać.
            A Android jest bardzo przemyślanym systemem z bardzo praktycznym ekranem domowym i wydajnym jądrem. Już połyka iOS. ;) Raportuj

  15. Cezary Cezary napisał(a):

    a inne salony zamawiają telefony i dostaja odp nie ma na magazynie ;) Raportuj

  16. Paweł Bojarski napisał(a):

    Marcinie, kwestia jest taka, że od premiery WildFire nie widziałem u siebie w salonie we Wrocławiu ani jednej sztuki a nie ma dnia by nie było co najmniej trzech klientów pytających się o ten model. Skierowałem to do RTM'a, sprawa poszła dalej a jedyna odpowiedź jaką uzyskałem to to, że phone'a nie ma na magazynie. Podobnie nie mogę dostać Wave'a, Galaxy S czy Milestone'a… Raportuj

    • Dawid napisał(a):

      Wildfire teraz nie ma, ale Milestone, Wave i Galaxy S jest cały czas na magazynie.
      Jak ktoś chce zamówić przez bok to nie będzie miał problemu z dostaniem tych telefonów. Raportuj

  17. Xtremeq napisał(a):

    Coś czuje, że zaczną zaraz wszystkei salony opisywać sytuację j.w. Raportuj

  18. Jarem napisał(a):

    A ja nie zamawiałem i dostałem :-)
    Dziś znajdą swoich nabywców: wave, Glaxy s, htc wildfire Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Dostałeś dostawę dziś ??
      Bo jak na razie to mieliście jednego wave na dodatek testowanego przez wszystkich no i coś za dużo wolnego masz :) Raportuj

  19. zachowam dla siebie ile czego dzisiaj dotarło, ale dzisiaj poszło zamówienie o 8, odpowiedzi nie dostałem, ale już pojawili się klienci, którzy bardzo głośno mówią co myślą na temat tego, że nie zamawiamy telefonów. Raportuj

  20. Marcin napisał(a):

    PYTANIE DO PANA GRUSZKI : kiedy Play planuje wprowadzić podobną usługę jak poniżej?

    "Od 14. lipca Era oferuje usługę blokowania połączeń z numerów zastrzeżonych. (…) Dzwoniący usłyszą bezpłatny komunikat informujący o przyczynie niezrealizowania połączenia:To połączenie nie może być zrealizowane. Osoba, do której dzwonisz nie życzy sobie odbierać telefonów z numerów z ukrytą prezentacją. Włącz prezentację swojego numeru i zadzwoń ponownie." Raportuj

  21. Marudny Klient napisał(a):

    Ciekaw jestem czy te problemy z dostępnością telefonów są w salonach czy punktach franchisingowych.
    Bo jak pamiętam przez wiele lat korzystania z Ery w punktach były zawsze problemy z telefonami (kiedyś ktoś mi powiedział – ale nie wiem ile w tym prawdy – że punkty dostają telefony tylko po uzupełnieniu stanów salonu/sklepu firmowego, i jeśli salon zabrał cala dostawę to na punkty nic nie szło). Natomiast w salonach było zawsze i wszystko, a już największa to była kolejka. Raportuj

  22. mPablo napisał(a):

    Marcinie, możesz jakoś skomentować wyniki sondy "Co powinniśmy poprawić, aby sięgnąć po kolejny milion"? Ponad połowa wskazań na jakość sieci, dobre 30% na poprawę jakości obsługi klienta. O słabych ocenach OK wiecie od dawna. Ja poza ankietami oceniającymi zadowolenie z poziomu obsługi klienta dostępnymi pod adresem http://24.playmobile.pl nie zauważyłem jakichś zmian na lepsze. Odpowiedzi kuriozalne, nie na temat etc. ciągle często się zdarzają. No, przepraszam, ostatanio mam wrażenie, że ktoś zaczął czytać zgłoszenia, bo rzadziej zdarzają się odpowiedzi – "gotowce". Raportuj

  23. Qzi napisał(a):

    O tak!!! MUSZĘ GO MIEĆ!!! HTC1 Raportuj

  24. eskimos napisał(a):

    Z Wildfire to raczej porazka a nie skukces… nigdzie nie mozna go dorwac w salonie. Zostawilem namiar na siebie na strone play, nikt sie nie odezwal od niedzieli. Jakos srednio to wyglada jak na sukces… Magazyny powinny byc lepiej zaopatrzone jesli jest taki popyt. Jestem teraz zapisany w kolejce na ten model… 16 w kolejce, dzis do sklepu przyszly 2 sztuki…Raportuj

  25. Triple X napisał(a):

    ….jasne! Po tym co widzę Play powinien promować się hasłem: "Play. Chwilowo niedostępny" albo "Play. Chcielibyśmy mieć wszystkie modele telefonów". Przecież to jakieś żarty są…. Raportuj

  26. Sebastian Witkowski napisał(a):

    Jeszcze raz dziękuję Marcin. Jak pytałem wcześniej, to telefonu nie było. Poprosiłem Marcina, i i9000 się znalazł :D Na prawdę jestem wdzięczny. Raportuj

  27. Romano87 napisał(a):

    Marcienie a ja PROSZĘ żebyś SPROSTOWAŁ swoją wypowiedź na temat tego, że salony nie zamawiają…
    Postawiłeś nas w bardzo nie miłej sytuacji… Raportuj

    • Marcin napisał(a):

      zgadzam się z kolegą. Czekamy na oficjalne sprostowanie ! Raportuj

      • MARCIN napisał(a):

        JESTEM ZA !!! TO BYŁO NIE MIŁE! MOŻE PIERW SKNTAKTUJ SIE Z IZABELA KWIECINSKA CZEMU MAMY PO 1 SZT WYSYLANE A POTEM PISZ ZE SALONY NIE ZAMAWIAJA… MIALEM DUZO LUDZI NA NOKIE 6700 SREBRNA NIE DOSTALISCMY JEJ PRZEZ M-C!!! HTC I SAMSUNGA NIE MA WOGOLE!!!!!!!!!!!!!!!

        CZEKAMY NA SPROSTOWANIE Raportuj

  28. madhunt3r napisał(a):

    Mam problemy od rana z połączeniami na zasięgu Plusa, po dłużej lub krótszej chwili rozmowa jest przerywana. jest po prostu cisza… Zasięg MAX. Dzieję się to w Łodzi, może ktoś potwierdzić? Raportuj

  29. Xtremeq napisał(a):

    Dołączam się do słów Romano87. Sam miałem w pos sytuację bardzo nie miłą związaną z Twoją Marcinie wypowiedzią. Raportuj

  30. akinom92 napisał(a):

    A czy moze wiadomo cos na temat HTC SMART ktory widnieje na drugim zdjeciu czy znajdzie sie w ofercie Play ? Raportuj

  31. Dawid napisał(a):

    Witam czy wogóle bedzie w niedlugim czasie dostępny wildfire bo chcę przenieść sobie numer z tych zlodzieji (era) ale tylko ten aparat mnie interesuje :) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty