Nowe koszulki

Udostępnij

Zobacz więcej

90 KOMENTARZE

  1. Wzrost liczny klientów – fajnie.
    Marketing z tym związany – super.

    Ale kiedy doczekamy się rzeczywistej poprawy jakości obsługi klienta?

  2. … na chłodne dni (tak z 25 stopni ciepła) jak znalazł – tez bym takową koszulkę prosił jak można dostać :)

  3. Rzeczniku co trzeba zrobić aby otrzymać taką koszulkę?

    Może jakiś konkurs typu WAKACJE Z PLAY.
    Niech użytkownicy sieci Play zrobią zdjęcie w jakimś turystycznym miejscu (morze, góry itp), a na fotce umieszczą jak w tych turystycznych miejscach korzystają z usług Play (lub sytuacje kojarzące się z usługami Play (rozmowy głosowe, SMSy, Play On-Line itp.). Pod koniec wakacji konkurs mógłby zostać rozstrzygnięty przez Play'ową Trójcę Asia,Ewa,Marcin.

    Co o tym powiecie?

  4. Oto co znalazłem na gsmonline.pl:

    "Prezes Play Jorgen Bang-Jensen, poinformował że Play jeszcze w 3 kwartale br. uruchomi w całej swojej sieci korkowej technologie HSDPA+. Dzięki temu Play zwiększy dla wszystkich swoich klientów prędkość transmitowania danych w ofercie Play online. Prezes Play nie zdradził dokładnie jaka będzie nowa prędkość ale należy się spodziewać, że szybkość pobierania danych wzrośnie do 2 lub 3 Mbit/s."

    Jeszcze w 3. kwartale… To pewnie przy końcu września ;-)

  5. a ja chcę dwie :P rozmiar M i L (MiL – iony :D) wytypowałam na blogu wynik finału MŚ w piłce, ale się nie zmieściłam w pierwszej 15 :(

  6. raczej bedzie ją można wygrac w jednym z najbliższych konkursów

    tak przynajmniej sadzę

    p.s. i jeszcze jeden i jeszcze raz.

  7. ooo to i Ja po proszę o jedną chętnie po promuje play'a w okolicy – gdzie mam wysłać adres do wysyłki?? :))

  8. niezła ale w reklamie samochodu kilka lat temu byl ten motyw.szału nie ma..4mln?to znaczy ze za 2-3 lata p4 pod młotek?grecki kapitał w p4 to lipa wiec bank z Chin to główny filar stabilności play,mimo ze masztów juz w istocie p4 nie buduje

    • Tyle lizusków heh i żadnemu Marcin nie odpowiedział. Nie będzie koszulek, ale proszę nie płakusiać :P tylko grzecznie przyjąć to do wiadomości i zająć się czymś sensowniejszym heh.
      Pozdro stary, bo normalnie Twój komentarz jest jedynym rozsądnym pod tym wątkiem :-)

        • Rozdawać? To jest równoznaczne z awanturą że ktoś się nie załapał a ktoś inny dostał będą komentarze ze ja tez chcę koszulkę dlaczego nie dostałem itd
          Chyba że play ma tych koszulek ogromna ilość i starczy dla wszystkich w innym wypadku awantura gwarantowana i komentarze "oszust" itp

          • Może mają ich ponad 4 miliony heh i każdemu podarują :P Przepraszam, może mają ich troszkę mniej, bo przecież z aktywnych kart prepaid, duża część nie jest zarejestrowana. Dlatego może dostaną koszulki osoby posiadające abonament w Play, a także mające zarejestrowany numer prepaid :-)
            Po stanowisku zajętym przez rzecznika oczekuje, że każda osoba dostanie koszulkę, w przeciwnym wypadku gwarantowana awantura, jak napisał mój przedmówca.
            No i przynajmniej widzimy pod wątkiem jakiś wpis rzecznika, przecież najważniejszym celem funkcjonowania tego typu bloga powinien być w domyśle kontakt autora z użytkownikami, co w tym przypadku kuleje. Tutaj wszystko opiera się na produkcji masy wpisów i milczeniu. Proszę wziąć przykład z Pana Jabczyńskiego, produkuje mniej wpisów na blogu, ale za to odpowiada użytkownikom w komentarzach…
            Tutaj bardzo ciężko, żeby rzecznik ustosunkował się do komentarzy społeczności Play, a szkoda, bo temu ma właśnie służyć ten blog.
            Pozdrawiam.

  9. koszulkę można sobie samemu taką wydrukować
    gorzej jest z kontaktem z Play w razie "W"
    no ale jeśli komuś wystarcza koszulka …

    RZECZNIKU kiedy odpowiedzi na pytania ??

  10. Hmmm :)

    Świetna, tylko szkoda że pracownicy jej nie dostają;/

    A trzeba się męczyc w tej koszuli co nie oddycha ;(

    Można wysłac jedną do mnie , sie przyda jak nigdy

    Pozdrawiam

  11. a teraz jeszcze podzielę się z Wami moim dzisiejszym zdarzeniem

    01.04.2010 konsultant popełnił błąd wynikiem czego powstało niesłuszne zadłużenie na moim koncie w wysokości 30 zł
    do dnia dzisiejszego Play nie może sobie poradzić z wystawieniem FV korygującej, nęka mnie sms-ami że mam zapłacić etc.
    dziś po raz enty zgłaszałem ponaglenie
    po pół godzinie !!! zadzwoniła do mnie miła Pani z 790 500 500 :)
    i już witałem się z gąską :)

    na co Pani oznajmiła mi że DZWONI TYLKO PO TO ABY MI PRZEKAZAĆ ŻE SPRAWA JEST SKOMPLIKOWANA I ONI SIĘ NIĄ ZAJMUJĄ !!!!!! :))

    i nic więcej dla mnie nie ma i tyle :))

    UBAW MIAŁEM JAK NIGDY :)

    ŻENADA !!!! BRAK KOMPETENCJI !!! LEKCEWAŻENIE KLIENTA !!! NIEPRZESTRZEGANIE PRAWA I REGULAMINU !!! NIEODPOWIEDZIALNOŚĆ !!! POZIOM PROWADZENIA OBSŁUGI POSPRZEDAŻNEJ – 10 !!!

    • jako były pracownik konkurencyjnej sieci komórkowej mogę Ci powiedzieć, że większość reklamacji jest rozpatrywana w ciągu 30 dni. Najczęściej dzwoni się do klienta, gdy minie połowa terminu, czyli w tym wypadku 15 dnia otrzymałeś informację, że firma o Tobie nie zapomniała, ale mają masę innych reklamacji na głowie i Twoja reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona i czeka w kolejce. Wszystko idzie tu zgodnie z procedurami. Pamiętaj jednak, że jeżeli minie termin 30 dni a reklamacja nie zostanie rozpatrzona, to będzie ona rozpatrzona pozytywnie na korzyść klienta. takie jest prawo telekomunikacyjne i wszystkie firmy z tej branży muszą ściśle tych zasad przestrzegać. Póki co czekaj cierpliwie do końca miesiąca. Pozdrawiam.

  12. Dlaczego nie mozna kupic tej koszulki np. w e-shopie? Dalibyscie nawet wyzsza cene, ludzie by kupowali, zarabialibyscie przy okazji i co najwazniejsze, mielibyscie DARMOWA REKLAME!! Same plusy! Panie Marcinie, rozwazcie to dokladnie ;)

  13. Ja jestem na szkoleniu wiec tez jedna jutro na zakończenie poproszę:D
    I chetnie poznam rzecznika osobiście :D
    Pozdrawiam zwariowana ekipę z taśmowej:D

  14. jaaaaaaaaaaa :))))))) mają nowe koszulkiiiiiiii :))))))

    ale supeeeeeerrrrrr :))))

    proszęęęęęęęę jednąąąąąąą :)))))))

    jaaaaaaaaa :)))))

  15. Gdyby te stopy paluszkami do góry byly zielone, niebieskie lub pomarańczowe to koszulka bylaby bardziej wymowna ;) ja poprosiłbym zielone stopy bo juz 18.07 rozstaje sie z nimi ;)

  16. A ja liczę że poprawi się oferta dla stałych klientów, Dziś dzwoniła obsługa klienta i promocja jest naprawdę marna liczę że się poprawi :]

  17. Kończy się pierwsza połowa lipca a aktualizacji do Samsunga i5700 nadal nie ma. Panie Marcinie czy już wiadomo kiedy ta aktualizacja będzie dostępna?

  18. Super koszulka. Tylko jak taką dostać? Jeśli można to poproszę XXL. Pozdrawiam i oby tak dalej panie Marcinie.

  19. Jeszcze nigdy nic od Playa nie dostałem a abonentem już 2-gi rok jestem:(.Może chociaż koszulka na otarcie łez:)

  20. Nie ukrywam, że marzyłem o takiej koszulce dla Żony też bym chciał jedną będzie zadowolona:) Pozdrawiam Michał

  21. Przepraszam to znowu ja Żony Siostra też chce jedną:)Dajcie te koszulki bo nie mogę spać a na 6 do pracy idę:) Pozdrawiam Michał

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości