Tako rzecze rzecznik Play

Starter PLAY FRESH z nieograniczonym gadaniem w PLAY

Oj dawno nie było już przez te wakacje info o promo!

Już od 2.08 w Play Fresh nowość! Wszyscy Klienci podpisujący nową umowę z Play lub przedłużający umowę mogą skorzystać z promocji wprowadzamy nową promocję ?Zestaw Startowy Play Fresh za 1 zł?.
Klient otrzymuje :
? 1 zł do wykorzystania na wszystkie usługi telekomunikacyjne
? Tylko z tym starterem nieograniczone rozmowy ze wszystkimi w Play na 30 dni od dnia aktywacji startera

Jeśli Klientowi spodoba się rozmawianie bez ograniczeń, może kupić pakiet Nieograniczone rozmowy Play. Wystarczy wybrać i zatwierdzić kod * 111*82*1#.
Koszt usługi 10 zł, ważność 30 dni.
Promocja trwa od 2.08.2010 do wyczerpania zapasów.

Regulamin Oferty Promocyjnej Zestaw Startowy Play Fresh za 1 zł

Komentarze

  1. Ben napisał(a):

    Jeśli Klientowi spodoba się rozmawianie bez ograniczeń, może kupić pakiet
    Nieograniczone rozmowy Play…

    …lub doładować konto za min. 30 zł – dość ważna rzecz a, nie została dopowiedziana. Raportuj

  2. Jan napisał(a):

    To bardzo dobry pomysł, najlepszym sposobem na przekonanie klienta jest dać mu 'pomacać' produkt, czy też w tym przypadku usługę. Konslutant, czy też znajomy może godzinami tłumaczyć zalety danego rozwiązania, ale dopóki klient nie odczuje na własnej skórze płynących korzyści – będzie tylko potakiwał, a nie będzie przekonany. To prawda, że i przy pakietach x-tysięcy minut klient ma rzeczywistą swobodę rozmów (bo praktyka pokazuje, że wykorzystywana jest jedynie częsć), ale podświadomie zawsze jest ta wiedza o ograniczeniu. Wyrobienie nawyku braku konieczności pamietania o jakimś limicie wpisuje się w politykę Play – czy to nieograniczone rozmowy, czy _praktycznie_ też nieograniczona ważność połączeń wychodzących w Play FRESH. Co następne, nieograniczone SMSy w sieci? Pewnie kiedyś ;-). Raportuj

  3. ms93 napisał(a):

    5 milionow sie zbliza ;)Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      Zobaczymy. Wczoraj jeden nieużywany a zarejestrowany numer w PF wrzuciłem w maszynkę MNP. Kierunek – Gadu Air. Widzę, że póki co w kierunku 5 mln Play płynie nadmuchując balon marketingu. Oby tylko nie zaczęli odpływać od P4 dotychczasowi klienci, zrażeni do firmy poziomem jakości obsługi albo rozczarowani jakością połączeń… Raportuj

      • mPablo napisał(a):

        Plus, Orange, Gadu Air, mBank mobile, Carreforu Mova – czy Play stosuje algorytm moderacji oparty o nazwy konkurencyjnych operatorów? Czy może za dużo ostatnio krytykuję obsługę klienta i jakość własnej sieci P4? ;-)

        Edit – o, ten koment poszedł bez problemów, za to poprzedni musi być moderowany. Ciekawe dlaczego… MNP do GaduAir? Raportuj

  4. Tomek napisał(a):

    Dobre WOW !!! dodajcie do nowej aktywacji jeszcze PO z 50 mb gratis na innej karcie sim, do tego 50 sms`ów na znowu innej i telefon domowy z ( 1zł na wykorzystanie ? lol ) – w takim tempie dojdziecie do 200 mln kart sim w polsce w szybkim czasie. Raportuj

  5. muchomorek napisał(a):

    ciekawe czy jak play przejmie np 90% rynku to zostawi stan darmowy???xd Raportuj

  6. muchomorek napisał(a):

    aha mam pytanie bo kupilem sobei pakiet 100 mega za 5 zł do fona, no i pisze ze mam juz aktywny, ale w miedzyczasie wpisalem ten kod ,,Możesz zablokować transfer danych poza strefą wpisując kod: *111*51*1#'' no i nie moge wejsc teraz do neta ;/ a sprawdzalem czy jestem w zasiegu neta playa to pisze mi ze jestem, zreszta mieszkam na slasku w duzym miescie wiec musze byc :(
    czemu nie mam neta? Raportuj

    • muchomorek napisał(a):

      czy moglby mi ktos wytlumaczyc to? dodam ze wczoraj dopiero aktywowalem karte sim , ale z tej zlotowki z staretera normalnie wchodzilem do net, choc po kilku minutach skonczyla mi sie ta zlotowka ;( a jezeli nikt nie wie to moze znacie kod ktory pozwala deaktywuje ten kod co wpisalem wczesniej(zeby nie wchodzic poza play online) Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Sprawdź czy plusa nie masz na sztywno ustawionego w telefonie, sprawdź także w wyszukiwaniu ręcznym czy masz zasięg play możesz nawet na sztywno play-a ustawić na czas połączenia z netem. I zobaczyć co się będzie działo. Raportuj

        • muchomorek napisał(a):

          ja nie umiem tego znalezc w telefonie ;/
          a jak dezaktywowac ten kod co wyslalem ? bo wczoraj wszystko normalnie chodzilo ;/ Raportuj

          • muchomorek napisał(a):

            jaki nick tutaj ma pan Gruszka? moze on mi pomoze :) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              2faces to nick Pana Gruszki. Jeśli chodzi o dezaktywacje to możesz to zrobić przez play 24.
              Kod Odblokowania *111*51*2#
              sprawdź sobie czy masz zasięg http://internet.playmobile.pl/maps/?&showPlayRaportuj

            • muchomorek napisał(a):

              moze mi ktos podac email do pomocy w play??? bo tutaj nikt mi nie pomoze ;/ a na playmobile nie umialem znalezc zadnego maila do kontaku Raportuj

            • jahu napisał(a):

              co ci jeszcze więcej potrzeba wiedzieć ??
              mail do Marcina masz marcin.gruszka@playmobile.pl
              możesz skorzystać z boku na play 24 ale nie polecam :( Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              no ty mi duzo pomogles i dzieki ci za to :)
              ale kurde, wpisalem ten kod dezaktywacyjny ,pisalo,,czekaj'' a po chwili ,,bład z siecia'' ;/ pojde na dwor to sproboje jeszcze raz.
              chce wpisac ten kod po to zeby odblokowac mozliwosc laczenia sie z internetem poza siecia 3G . Jezeli polaczylbym sie z siecia (jak ten kod dezaktywacyjny mi wejdzie) to znaczy ze nie mam zasiegu na internet playa -3G i nie moge korzystac z tych tanszych pakietow np 100 mega za 5 zł. No ale na mapie sprawdzalem , i moje miasto cale jest fioletowe (internet play) oprocz malego kawalka, ale ja tam nie mieszkam ;/
              pakiet 100 mega mam aktywny bo sprawdzalem przez *111* i pisze ze mam 100mega ;/
              tak jak mi kazales sprawdzalem z jakich nadajnikow korzystam i mam PLAY zaznaczone, to ja juz sam nie wiem czemu nie mam neta w komorce ;/

              Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              aha i mam jeszcze jeden problem : bo chcialem sie zarejestrowac w play24 na plamobile.pl, tam trzabylo wpisac email, no i ja pomylilem sie ;/ i wpisalem inny email niz posiadam, no i system wyslal na ten bledny email potwierdzenie zalozenia konta. Pierwsze co zrobilem to sprawdzilem czy taki email istnieje ,bo sie balem ze ten koles ktory ma ten email moze mi cos pozmieniac w komorce(jakies pakiety kupic czy cos) , ale naszczescie okazalo sie ze takiej nazwy nikt nie mial , i ja zalozylem taki email , ktory podalem przy rejestracji do play24 …. tylko ze play wyslalo tam potwierdzenie zalozenia konta , gdy ten email nie istnial ;/ wiec nie mam jak potwierdzic zalozenie konta w play24, przez co nie moge sie tam zalogowac ;/
              czy jest na to jakas rada? bo chcialbym miec konto w play24 ;/ Raportuj

            • adam664 napisał(a):

              Zrestartuj telefon i sprawdź czy się połączy.
              Jaki masz telefon?
              Czy masz ikonkę E (EDGE) w gdzieś tam górnym rogu? Jaki ma kolor? Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              jak proboje wlaczyc neta to tej ikonki nie widze tylko jest biay ekran i pisze:ŁĄCZENIE, po 5 sek wyskakuje: ,,Bład komunikacji. Sprawdź ustawienia.Jeślli problem nie ustapi,skontaktuj sie z operatorem, to znika, i wtedy przez chwile u gory jest ikonka E biala i ona tez po chwili znika , a telefon to k550i Raportuj

            • adam664 napisał(a):

              Sprawdź jeszcze czy połączy się na APN INTERNET. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Czasami play może coś robić dziś u ciebie więc z tym kontem to zadzwoń do bok *500 możesz też wspomnieć o tym necie. i sprawdź sobie ustawienia tak jak koledzy radzili. Raportuj

            • adam664 napisał(a):

              Może zadzwoń do obsługi klienta i poproś o usunięcie konta. Raportuj

            • adam664 napisał(a):

              Co do internetu jeszcze jedno pytanko:
              Jaki masz profil APN w ustawieniach internetowych? Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              Adam , no wlasnieszukalem tego ale nie wiem gdzie to jest w opcjach telefonu ;/ ale gdziesz wczesniej wydaje mi sie ze widzialem ten skrot APN, poszukam jeszcze i jakby cot o napisze jutro. Moze jutro calkiem bedzie wszystko ok , jak sie obudze, bo teraz wpisuje kod *101# to jest ok i pokazuje mi srodki na koncie ,a jak wpisze *111# to pisze ze problemy z siecia i nie pokazuje mi tych opcji ;/ wiec moze faktycznie jak ktos tu napisal cos robia z moim kontem i jutro bedzie ok net :)

              jutro napisze co i jak:) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              mi też nie działa *111# :( Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              to moze play cos majstruje :) a internet uzywasz? jezeli tak to ktory ? ten na nadajnikach playa czy plusa? a jak uzywasz to sprawdzales czy dziala Ci teraz?:) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Z internetem lecieli w kulki więc nie używam. Obecnie w telefonie jak chce popatrzyć coś na necie to wkładam kartę z Orange Free. Kupiłem ją bo u babci nie było zasięgu 3g z żadnej innej sieci. A na stałem w lapku mam iPlusa. Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              no myslaem ,ze rano bedzie wszystko ok, ale nadal nie dziala net, kod 111 dziala , natomiast *111*51*2# nie dziala i pisze zeby sprobowac pozneij bo problemy z siecia.

              a profil internetow mam WAP-3, a tego APN nie umie znalezc ;/
              wiec bede musial chyba zadzwonic do BOK ale ja nie wiem co mam im tam gadac ;/ maja moze email? bo lepiej mi jak pisze z kims, to latwiej mi wytlumaczyc :)
              a jak nei to zadzwonie do nich, tylko ile kostzuje minuta? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              ok@pomocplay.pl
              Jak ci chodzi *111# to możesz spróbować tam w menu znaleźć wyłączanie blokady. Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              jahu na bank dobry to email? bo napisalem do neich chyba o 12;00 i do tej pory nie opdisali ;/ Raportuj

            • jahu napisał(a):

              dobry sam nie raz na niego pisałem wzięty stąd http://www.playmobile.pl/pl/kontakt/
              ale oni nie odpisują od razu najszybciej odpowiedź dostaniesz dzwoniąc pod *500. Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              no zadzwonie jutro do nich bo teraz pewnei juz spia,a moze na email jutro odpisza.
              a wy tez czesto tak macie ze pisujecie jakis kod np 111 lub 109 i pisze ,,problemy z siecia''? raz mi normalnie te kody wchodza , ale czesciej nie wchodza ;/ natomiast kod 101 wchodzi w 99%. dlaczego tak jest? Raportuj

            • adam664 napisał(a):

              gotowe ustawienie APN INTERNET mozesz pobrac z playmobile.pl, sekcja telefony, a następnie autokonfiguracja, wpisujesz swój nr i wybierasz ustawienie Video (pod tym kryje sie apn internet ;). Pozatym w instrukcji tel. musi pisać coś o apn czy profilu internetowym więc jak masz wątpliwości to poczytaj instrukcje. Raportuj

            • adam664 napisał(a):

              mi codziennie wyskakują problemy z siecia w menu *111# ale dopiero gdy przechodze do jakiegoś głębszego podmenu. BOK powiedział że to spowodowane przeciążeniem sieci :/ Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              tzn. ta autokonfiguracje juz wprowadzalem , i zaznaczylem wszystko oprocz email-bo to mi nie potrzebne bylo, no i jak mialem stareter za 5 zł to net dzialal normalnie, a jak zaladowalem za 30 zł ,kupilem pakiet 100 mega za 5 zł tak internet przestal chodzic ;/ Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              teraz dostalem odpowiedz od play ze moja wiadomosc zostala zarejestrowana, i mam czekac na odpowiedz :) myslalem ze juz mi napisali co i jak a oni dopiero zarejestrowali moja wiadomosc xd no mam nadzieje ze jutro odpisza i bede w koncu mial neta:) Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              kurde ,ile trzeba czekac od play na maila z odpowiedzia? bo od rejestracji mojego zgloszenia czekam 20 h ;/ Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Czasami nawet dwa tygodnie i jeszcze bełkot dostaniesz w odpowiedzi. Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              aha no ok to widze,ze bede musial jutro zadzwonic ale jak czytalem inne opinie to ciezko zeby tam tez pomogli :) sprobuje chociaz a jak nie to zdobede numer od pana gruszki i do neigo zadzwonie xd Raportuj

            • adam664 napisał(a):

              a zarejestrowałeś kartę w salonie play? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              idź do salonu play najprędzej ci pomogą i doradzą i najtaniej cie wyjdzie :) Raportuj

            • muchomorek napisał(a):

              ok wyczytalelem, ze trzeba stworzyc nowy prfoil intrenetowy i nazwac go internet i tyle :) wszystko gra, a z playa jak nie odpisywali tak nie odpisuja, panie gruszka zrob cos pan z tym :) Raportuj

            • adam664 napisał(a):

              no dokładnie, jak nie działa na wap to na profilu internet powinIen ruszyć a jak nadal nie działa to pozostaje BOK :) Raportuj

  7. kaśka napisał(a):

    a STAN DARMOWY w MIX to nie łaska wprowadzic??? Raportuj

  8. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    poczekaj do końca wakacji, być może wprowadzą to cudo już we wrześniu – ręki nie dam sobie uciąć, to jest moje gdybanie Raportuj

  9. muchomorek napisał(a):

    masz w freshu, nie mozna miec wszystkiego ,za 30 zł mixa , telefon i stan damrowy jeszcze, ta dobrze to nie ma nawet w abonamencie:) Raportuj

  10. maRco napisał(a):

    Nikt nic nie wspomina o powrocie taryf dla przedłużających umowę bez telefonu. Oprócz tych standardowych (na 12 mc) 29,49,69 plus stan darmowy wrocily te na 18mc ale tylko 49,69,99 (bez 29) 50% tansze plus stan darmowy (od 69 na zawsze). ostatnio dzwonila do mnie kobieta o przedluzenie umowy i absolutnie wszyscy sie wypieraja (rowniez w salonie) iz tej promocji nie ma, choc JEST! (oczywiscie na stronie nie ma) Raportuj

  11. Aless napisał(a):

    5 milionów zbliży się w ten sposób bardzo szybko, ponieważ trzeba będzie liczyć każdego nowego klienta podwójnie, bo dostanie dodatkowy starter i na pewno w jakimś stopniu go użyje. Czyli Play idzie w taktyjkę rozdawnictwo na tak wielką skalę, że nikt tego nie zauważy. Tym sposobem następne wyniki będą o milion klientów większe, ale znowu kasowo o kilka procent gorsze, niż w analogicznym okresie sprzed roku. Bo Play dopłaca do klientów a, utrzymuje się z MTR. Raportuj

  12. lluukk napisał(a):

    ja już z 10 numerami przeszedłem do GaduAir – ale wrócę :) po 250 zł miesięcznie do play :) … wiem, wiem DZIECINADA… ale fajna zabawa. a i od Gadu dostałem 250 zł :) Raportuj

    • Jan napisał(a):

      Cóż, każdy musi mieć jakieś hobby. Raportuj

    • Adrian napisał(a):

      O ile wiem to Gaduair pobiera 1,22 za przeniesienie numeru. Ale czy to co oni tam daja (5*10 zl doladowania) nie jest objete nakazem co miesiac ladowaniem numeru/doladowaniem?

      Raportuj

      • lluukk napisał(a):

        za 1,22 dostajesz starter (ważny 60 dni) z 5 zł i po wejściu na ich stronę ("rejestracji"jako wszechdostępny) dostajesz 10 zł – masz 15 zł drugie 10 zł po miesiącu – razem 25 zł za 1,22 :) Raportuj

        • Adrian napisał(a):

          ale chwila- GA daje 5 doladowan po 10 zl per numer. Za przeniesienie placisz 1,22zl/numer. Pytanie czy te numery trzeba doladowywac czy tez te doladowanie co oni daja przedluza waznosc czy nie? W regulaminach prozno szukac tych inf. Daj znac jak to wyglada;) Raportuj

  13. wroc napisał(a):

    A umowa na LP1 się liczy?
    Dobre byłoby też dawanie startera osobom, nie korzystającym z usług głosowych Play, a podpisującym umowę na Play Online. Raportuj

  14. Jan napisał(a):

    W MIX masz telefon i 'zamrożone' promocje – coś za coś. Operator musi sobie jakoś wyliczyć żwrot dopłaty do telefonu, a gdyby stosował każdą promocję z Fresha także w MIX, to po pierwsze obniżyłby atrakcyjność Fresha, a po drugie jego wyliczenia wzięłyby w łeb. Raportuj

  15. z jednej strony słyszę – LP1zł, teraz bedzie PF1zł…

    Taśmowo, opanuj się! Raportuj

  16. Sylwek napisał(a):

    Do czytelników bloga poracie mi co mam zrobić żeby się pozbyć przysyłania mi esemesów reklamowych nie wysyłałem żadnych esemesów na żadne konkursy karta nie jest zarejestrowana. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Idź do salonu i napisz pismo że nie chcesz dostawać sms-sów reklamowych. ale wydaje mi się że musisz być zarejestrowany żeby to wyłączyć. Raportuj

  17. @widex32 napisał(a):

    Dobra promocja, klient skusi się na pewno. Jednak ja zrobiłbym inaczej. Do każdej aktywacji – 1. miesiąc darmowo w Play.

    Promocja ciekawa ;) Raportuj

  18. niedoszły klient napisał(a):

    a ja szukam po całym mieście htc wildfire i nic z tego, byłbym kolenym klientem ale…… Raportuj

  19. Piotr napisał(a):

    Dalej wpychają startery? Do chleba powinni dodawać.. A później chwalą się ilością klientów.. Raportuj

  20. zxt napisał(a):

    Gdzie mogę znaleźć formularz wypowiedzenia umowy?

    Na stronie P4 nie ma, a nie chce mi się iść do waszego burdelu (czyt. salonu) skoro i tak świstek trzeba wysłać do Was pocztą ślimaczą (czyt. Poczta Polska). No chyba, że coś się zmieniło?
    Kto pokrywa koszty wysyłki pisma do BOK? Bo jeśli klient, to jest nie do końca uczciwe obciążanie dodatkowymi kosztami (skoro Play ma problem z przyjmowanie pism w punktach, to powinien zorganizować to tak, aby abonent nie ponosił dodatkowych kosztów w związku z rezygnacją z usług).

    P.S.Czy można taki druk wysłać faksem? jaki jest numer? Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Jeżeli wybierasz się do innej sieci to wystarczysz że załatwisz w tej sieci przeniesienie nr z play a tamta sieć załatwi wszystko za ciebie. Jeśli chodzi o formularz to jest tylko w salonach niestety. A wysyłka jest na koszt aboneneta. Raportuj

      • zxt napisał(a):

        Play Online chyba nie przeniosę (chyba, że się mylę).

        A takie salony to bym zlikwidował (tylko od podpisywania umów i aneksów). Raportuj

        • jahu napisał(a):

          w salonach pracują naprawdę życzliwi fajni ludzie tylko Play nie daje im pełni możliwości i oni też są uzależnieni od pięknego BOK-u Playowego i jak się przy nich dzwoni to aż im głupio za BOK i to oni święcą za nich oczami.
          Wydaje mi się że Play Online to jest nr jak każdy inny i możesz go przenieść do innej sieci musiałbyś się upewnić. Raportuj

          • Mix napisał(a):

            Jeżeli o fajnych i życzliwych ludziach mowa – SALON PLAYZONE Kraków ul. Królewska. Zaliczyłem już kilka placówek PLAY w Krakowie (największa amatorka nie tylko w moim odczuciu w galerii kazimierz) ale z ręką na sercu przyznaję, że jak coś załatwiać PLAYowego w grodzie Kraka to tylko na Królewskiej. Z informacji jakie posiadam wnioskuję, że nie jestem odosobniony w swoich przekonaniach :) Raportuj

  21. dłużnik napisał(a):

    Mam pytanie do szanownego grona znawców i wyjadaczy informacji wszelakich, o sieci P4. Jakiś czas temu utraciłem płynność finansową, zrobiłem „minus” Play się pogniewało i wypowiedziało mi umowę, a moim „minusem” zajeła się przemiła firma windykacyjna. I teraz zagadka , istnieje opcja na ponowne podpisanie umowy? Czy może zostałem wciągnięty na liste czarnych owiec i będe się dalej musiał bujać z fresh’emRaportuj

    • Jarem napisał(a):

      Istnieje możliwość przywrócenia umowy. Oczywiście warunkiem jest zapłacenie faktur i wypełnienie odpowiedniego formularza w Punkcie Sprzedaży. Raportuj

  22. darek napisał(a):

    Jak to jest , punkt 8 regulaminu Oferta Promocyjna „Nieograniczone rozmowy w Play”
    dla Oferty Play Fresh mówi o możliwości sprawdzenia Okresu, przez który można wykonywać połączenia opisane w pkt. 2 tego regulaminu, że można je sprawdzić wybierając i
    zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*82*3#.

    Tak więc drodzy znawcy proszę o wyjaśnienie jak to zrobić skoro po wprowadzeniu tego kodu dostaję informacje zwrotną tylko o statusie tej usługi, a nic o okresie czyli dacie, terminie ważności tych rozmów.
    Wiem, że jest to 30 dni od dokonania aktywacji Oferty promocyjnej, ale jak to sprawdzić, przecież nie muszę pamiętać kiedy na danej karcie kończy się dana oferta. Powtarzam jak sprawdzić datę końca Oferty Promocyjnej Nieograniczone rozmowy w Play, gdyż podany w regulaminie kod nie podaje daty – okresu, tylko status oferty. Czyżby regulamin sobie a życie sobie, a może jest to taka mała pułapka na użytkowników, gdyż nie każdemu się chce, pamięta, do kiedy może za swoje 10zł rozmawiać za darmo w Play.
    Ktoś zna rozwiązanie tego . :-) Raportuj

    • jahu napisał(a):

      sprawdź ten kod *111*1*4#. i napisz czy wyszło. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Możesz sprawdzić czy w play 24 lub w menu *111# nie da się tego sprawdzić moim zdaniem powinno się dać. Raportuj

        • darek napisał(a):

          Faktycznie, można sprawdzić to kodem z stanu darmowego *111*1*4# , bo na stronie play24 i z poziomu menu *111# tego nie sprawdzimy, a tym bardziej kodem podanym w regulaminie tej oferty. Tak więc Panie i Panowie z Taśmowej proszę o zmianę tego w regulaminie, gdyż nie każdy ma możliwość rozwiania swoich wątpliwości na Tym Zacnym Blogu.

          Pozdrawiam. Raportuj

  23. mirekb napisał(a):

    @darek pisalem o tym w czerwcu.czesto wchodze na play24 po wap i pewnego dnia data przy pakietach pol mi zniknela zas kolejnosc zagmatwali.podobnie od 1lipca p4 zlikwidowało w menu *111# w opcji internet pakiety pol w telu-obecnie jak nie znam ussd nie aktywuje innego netu niz roamingowego.Celowa świadoma polityka ale kto to zauważy.. Raportuj

  24. Helmut Hazelnut napisał(a):

    I tak powinno być. Nie wiesz, do czasu aż sam nie spróbujesz. Myślałem, że nie jest mi potrzebny aparat w telefonie i rzeczywiście nie korzystam z niego intensywnie, ale przydaje się. Myślałem, że nie potrzebuję Internetu w telefonie, gdy w domu mam stałe łącze, obecnie aktywuję pakiet 100MB co najmniej raz na 2 miesiące.

    Moim zdaniem wszystkie nowe startery powinny mieć na start pakiet 100MB, 1000 smsów i 10min na rozmowy, ale nie przez śmieszny 1 miesiąc a na 3 miesiące, by klienta przetrzymać. A żeby nie było nadużyć, pakiet musiałby być aktywowany z automatu, ale dopiero po zasileniu minimalną kwotą 30-50zł lub tylko przy zakupie najdroższej wersji startera.
    I nie tylko dla abonenta, ale dla każdego kupującego PF. Abonent mógłby mieć nieco wyższe limity, by czuł się wyróżniony.

    Co Pan Gruszka o tym myśli? Wchodzicie w to? Wydłużenie czasu trwania promocji dłużej przetrzyma klienta i na pewno będzie lepsze niż rozdawanie starterów za 5zł. Raportuj

  25. Adrian napisał(a):

    A co z NMP w e-shop? Bedzie czy nie bedzie? Mi by to ulatwilo decyzje przy przenoszeniu do play no i pracownicy play by nie musieli sie bawic z papierkami… Marcinie- przycisnij kogo trzeba- glupi GaduAir ma juz taka funkcjonalnosc a z dobrze poinformowanego zrodla wiem ze plus tez planuje to wprowadzic. do roboty panowie. BEZ zbednego PR Raportuj

    • lluukk napisał(a):

      super play nie ma a głupi GaduAir ma :) fajna wypowiedź – ale też bym chciał, żeby play miało taką możliwość ;) choć przecież głównie PR się liczy ;) Raportuj

    • Adam Brudzyński napisał(a):

      Play od zawsze tnie koszty jak się da, więc nie będą do każdego, kto chce przenieść numer wysyłać kuriera po podpis. Raportuj

    • Helmut Hazelnut napisał(a):

      Przydałaby się też rejestracja z możliwością zapisania danych i ich modyfikacji oraz wskazania najbliższego salonu a dopiero gdy będziemy pewni danych, to naciskamy "Wyślij". Dane zostaną wysłane do salonu, pracownik wydrukuje, zweryfikuje z dowodem tożsamości a klient podpisze.
      Czas na zrealizowanie zgłoszenia 7 dni, po przekroczeniu czasu przez klienta zgłoszenie jest usuwane z bazy. Raportuj

  26. Adrian napisał(a):

    moze troche prawdy nikomu nie zaszkodzi a Marcin moze faktycznie pocisnie kogo trzeba. Przeciez tak naprawde NMP via e-shop to praktycznie mozna byloby zrobic w jeden dzien- dodatkowy odnosnik w e-shop- klient wpisuje nr telefonu, smsem go weryfikuje, potem podaje nr i dane oraz zaznacza z jakiej sieci przenosi klika ok i idzie zamowienie do was- wy weryfikujecie i wysylacie kuriera lub dajecie mozliwosc drukowania pdf i wyslania do Was (wtedy nie macie kosztow). Proste i logiczne… Raportuj

    • Jan napisał(a):

      Niestety, wedle mojej wiedzy nie jest to możliwe i raczej nie będzie. Byłoby to zbyt wielki pole do nadużyć, gdyby weryfikacja odbywała się _tylko_ przez SMS. Nawet dorzucając kod PUK, nadal nie byłaby to procedura bezpieczna i na pewno byłyby przypadki w których operator miałby problemy (od kradzieży poczynajac na głupim kawale kończąc). Nie ucieknie się raczej od weryfikacji danych (głównie numeru PESEL) na podstawie dowodu osobistego i jego kopii – nadal są możliwe nadużycia, ale operator jest, obrazowo ujmując, 'bardziej chroniony'. Teoretycznie możnaby pomyśleć o kompromisie – zamiast zmuszać ludzi (zwłaszcza z mniejszych miast i wsi, gdzie (co może być szokiemdla niektóych) jak najbardziej jest Internet) do wizyty w salonie, sprawę załatwiać poprzez kuriera. Tak jest w Gadu AIR, gdzie kurier _w_teorii_ powinien weryfikować dane na dowodzie przy podpisywaniu (nie robi tego), procedura się wydłuża do kilku dni na obieg dokumentów, ale jak widać jest to możliwe. Niestety takie coś nie mogłoby być darmowe, lub prawie darmowe jak w Gadu AIR (1,22zł) – każdy kurier dla Play (pomimo że jako duży klient mieliby zniżki) to koszty dla Play, koszty które w jakiś sposób klient powinien pokryć. Być może jakaś opłata typu 9,99, lub dla numerów przenoszonych tą drogą do Play FRESH – brak bonusu 3x20zł (choć to nie przejdzie). Podsumowując ten przydługi opis – firmy chętnie wprowadziłyby wiele udogodnień dla klientów, ale z wielu powodów czy to chroniąc się przed szucznie generowanymi kosztami, czy też przed 'odpowiedzialnością' tego nie robią. Nie jestem wcale przekonany, że opcja przeniesienia numeru poprzez kuriera płatna _cokolwiek_ (o 10zł nie wspominam nawet) miałaby powodzenie. Play sam musi ocenić co i kiedy mu się opłaca. Raportuj

  27. Jan napisał(a):

    Dodam tylko – Gadu AIR to sieć niszowa i mało popularna (choć sam mam tam numer, bo obecnie obiektywnie patrząc to najabardziej rozbudowana oferta prepaid (VoIP, tanie pakiety danych w całym kraju itd.)), ergo: mniej miejsca na pomyłki i upublicznienie tych pomyłek. Sprawa wygląda inaczej przy sieci z milionami klientów, dodatkowo Play celowo sprowadza klientów do salonów – są tam podatni na działania sprzedażowe, podjęcie decyzji zakupu czegoś pod wpływem impulsu. Podsumowując – nie ma kosztu kuriera, jest szansa na sprzedanie jeszcze czegoś. Gadu AIR nie ma 'fizycznych' salonów, więc oczywistym jest że opcja z kurierem jest jedyna. Nie mówię, że tak jest dobrze, tłumaczę tylko dlaczego tak właśnie jest. Raportuj

  28. lluukk napisał(a):

    jak to kurier nie weryfikuje danych ? przy dostarczaniu mi przesyłek (przeniosłem już z 10 numerów) zawsze weryfikuje, co więcej musi spisać numer dowodu na druk dostawy. nie wiem jak wymyśliłeś, że nie weryfikuje. Raportuj

  29. Stan napisał(a):

    Panie Marcinie,
    Gdzieś pod koniec marca przeniosłem numer do waszej sieci. Miałem dostawać przez 3 m-ce po 20 zł za takie przeniesienie. Dziś już mamy sierpień i zamiast tych bonusów 3 x 20 znowu otrzymałem kolejny bonus na 20 zł – czyli już 5 razy, łącznie na 100 zł!!!!!!!! Mnie to oczywiście specjalnie nie przeszkadza, ale w sumie mało dzwonię. Nie chciałbym sobie narobić jakichś kłopotów związanych z tym faktem. Może to tak ma być, może to się jakoś inaczej liczy, może od doładowania konta – proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam Raportuj

  30. dłużnik ponownie napisał(a):

    Mam pytanie do szanownego grona znawców i wyjadaczy informacji wszelakich, o sieci P4. Jakiś czas temu utraciłem płynność finansową, zrobiłem ?minus? Play się pogniewało i wypowiedziało mi umowę, a moim ?minusem? zajeła się przemiła firma windykacyjna. I teraz zagadka , istnieje opcja na ponowne podpisanie umowy? Czy może zostałem wciągnięty na liste czarnych owiec i będe się dalej musiał bujać z fresh?emRaportuj

    • Adrian napisał(a):

      te przywracanie do sieci to bujda PR i nic pozatym. Sam mialem podoban sytuacje z 3 numerami- odpowiedz zawsze taka sama- NIE. Dlatego olalem PLAY i nie mam zamiaru splacic zadluzenia. Skoro oni tak to ja tak.. Raportuj

      • Mix napisał(a):

        to jest straszne co mówisz… olałeś PLAY!!! WOW! A dociera to twojej pustej makówki, że rachunki trzeba płacić a jeżeli wyniknie w twoim życiu jakaś losowa sytuacja w wyniku której nie możesz uregulować swojej należności za telefon, prąd itp. to istnieje możliwość rozłożenia zadłużenia na raty albo przedłużenia terminu jego spłaty – wystarczy tylko o to poprosić (działa również w PLAY) a nie strzelać focha i nie płacić tego co się "wytrzaskało" telefonem. Raportuj

        • Adrian napisał(a):

          nic nie natrzaskalem. Nie mam zamiaru zaplacic PLAY tego poniewaz olali sprawe- chcialem to zalatwic polubownie- nie dalo sie. Wiec niech spadaja. Raportuj

          • Mix napisał(a):

            Dostrzegasz, że twoje podejście do sprawy jak i PLAY (jeżeli dobrze rozumiem twoją ostatnią wypowiedź) przypomina błędne koło? Ty olewasz sprawę, oni olewają sprawę… no to jak do jasnej Anielci z takim podejściem można osiągnąć jakiś konsensus (porozumienie)? Ktoś musi wyciągnąć pierwszy rękę do zgody. Raportuj

            • Mix napisał(a):

              I tak jeszcze na marginesie całej sprawy – jeżeli piszesz, że nic nie natrzaskałeś na telefonie (rachunek itp.) to skąd się wzięło twoje zadłużenie względem PLAY? Z księżyca? Raportuj

    • dłużnik 3-raz napisał(a):

      nie ma to jak, konkretna odpowiedź na zadane pytanie. Więc pytam trzeci raz, czy mogę podpisać nową umowę na nowy numer, mając spłacony lub nie spłacony dług sprzed roku??? Raportuj

  31. Adrian napisał(a):

    GA moze jest niszowym dostawca MVNO ale mimo wszystko jakos potrafi zrobic system przeniesienia numeru do siebie online bez potrzeby wychodzenia do salony itd itp. Trwa to dluzej niz wizyta w salonie aczkolwiek wygodniejsze to niz w przypadku play. To jakbym mial przeniesc z 20 numerow do play juz widze mine i ochote do wykonania takiej operacji pracownika PLAY.. Raportuj

    • Adam Brudzyński napisał(a):

      I w tym pytaniu jest zawarte całe sedno "GA (…) jakos potrafi zrobic system przeniesienia numeru do siebie online bez potrzeby wychodzenia do salony itd itp"
      Bo GA nie ma salonów tylko kioski itp. Nie ma dedykowanej sieci sprzedaży. Raportuj

  32. Radek napisał(a):

    Panie Marcinie kiedy w końcu doczekamy się Androida 2.1 dla Galaxy i5700?
    Miał być w pierwszej połowie lipca a już jest sierpień… Raportuj

  33. Domi napisał(a):

    Czy nie mając starteru Play Fresh mogę aktywować Fresh'a na normalnym starterze Play'a ? Raportuj

  34. paulina napisał(a):

    Witam mam problem tego typu iż kupiłam pakiet za 10zł do pley miał byc aktywny przez 30 dni w czym po 3 dniach zaczeło pobierac mi kase z kata czemu tak???Może ktoś mi powiedziec??? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty