Tako rzecze rzecznik Play

Ważna zmiana prawa telekomunikacyjnego!

Jak zapewne wiecie w dniu 20.07 wejdzie w życie nowelizacja ustawy – Prawo Telekomunikacyjne z dnia 19.04.2010r. W związku z tą zmianą, na stronie playmobile.pl opublikowaliśmy poniższe Cenniki i Regulaminy:

Obowiązujące od 20.07:

Cennik Oferty Play

Cennik Oferty Nowy Play na Kartę

Cennik Oferty Play Fresh

Cennik Oferty Play Online na Kartę

Obowiązujące od 15.08:

Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Użytkowników

Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Dostępu do Internetu dla Użytkowników

Nowelizacja wprowadza zmianę definicji Abonenta ? będzie nim również Użytkownik oferty na kartę, który udostępni swoje dane.

Użytkownicy, którzy udostępnia swoje dane otrzymają prawo do:

– otrzymywania wykazów podstawowych

– otrzymywania wykazów szczegółowych (nawet do 12 m-cy wstecz, lecz nie wcześniej niż od 20.07.2010r)

– otrzymywania na piśmie (również elektronicznie) proponowanych zmian w Cennikach i Regulaminach Świadczenia Usług telekomunikacyjnych

– zamieszczania swoich danych w ogólnokrajowym spisie abonentów

Uwaga! Obecnie zarejestrowani Użytkownicy zachowują wszystkie nabyte dotąd prawa.

Komentarze

  1. Krystian napisał(a):

    Kurcze szukam na playmobile.pl i nigdzie nie mogę znaleźć tych nowych cenników :/ są same stare :/ Raportuj

  2. mPablo napisał(a):

    @2faces – a obecnie jakie zgłoszenia dotyczące Play Online musi rozpatrzyć Obsługa Klienta? Bo ja dostałem odpowiedź, że nie starsze jak sprzed 2 dni… Raportuj

  3. Adam_lambda napisał(a):

    ciekawe czy te zmiany na lepsze idą

    P.S. marcin, idziesz w tym roku tez w paradzie? jakby co to się może jutro jakoś widzimyRaportuj

  4. zzz napisał(a):

    Znaczy że jak będzie promocja dla abonamentowców, typu tańszy Play Online, to mając zarejestorwanego Fresha będę mógł skorzystać? Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      Użytkownicy, którzy udostępnia swoje dane otrzymają prawo do:

      – otrzymywania wykazów podstawowych

      – otrzymywania wykazów szczegółowych (nawet do 12 m-cy wstecz, lecz nie wcześniej niż od 20.07.2010r)

      – otrzymywania na piśmie (również elektronicznie) proponowanych zmian w Cennikach i Regulaminach Świadczenia Usług telekomunikacyjnych

      – zamieszczania swoich danych w ogólnokrajowym spisie abonentów
      Raportuj

  5. Mateusz napisał(a):

    fajnie, nie dawno zarejestrowałem swoją kartę, musiałem zrobić duplikat :P Raportuj

  6. Play2faces napisał(a):

    Rozumiem, że zostało złożone pismo w sprawie blokady smsów marketingowych? Sugeruję reklamację. Można tez napisać do mnie ja chętnię sprawdzę sytuację. Raportuj

  7. Berek napisał(a):

    Witam,

    Czy dobrze odbieram ofertę ze strony: http://dlafirm.playm…erta/index.html

    Firmowa 50, 340 minut do wszystkich sieci + stan darmowy + rabat 50% na abonament przez 12 miesięcy jak przenoszę nr. z innej sieci?
    Raportuj

    • tak, ALE z tymi minutami jest tak, że masz do wszystkich do wszystkich (nawet do Play i stacjonarne) 170 minut, a później rozgraniczone 170 do wszystkich i bezlimitu w Play i stacjonarne., ponieważ 170 to pakiet promocyjny, a promocyjne są w pierwszej kolejności. Raportuj

      • Berek napisał(a):

        Czy aby na pewno tak jest ?

        Rozumiem że, 3 rozmowy po 60 minut na tpsa i nie mam już tych dodatkowych 170 minut ?

        Mógłbys wskazać mi, który regulamin/punkt potwierdza Twoją tezę ?

        Dzięki z góry. Raportuj

        • dokladnie tak. to wynika z cennika oferty, kolejnosc rozliczania minut.:
          1 – pakiety promocyjne
          2 – pakiety minut do Play i stacjonarne
          3 – pakiet minut do wszystkich.

          taki mały myk.
          Raportuj

          • Berek napisał(a):

            Czy tak jest we wszystkich ofertach firmowa z gratisowym stanem darmowym, czy tylko w tej Firmowa 50 MNP (przniesienie numeru).

            Uważam, że Pan Rzecznik powinien sprawę wyjaśnić, bo sprawa jest bardzo niejasna.
            Na forach są sprzeczne informacje, a Paniw BOK nie potrafiła mi wczoraj odpowiedzieć,
            bo przecież stan darmowy to też oferta promocyjna. Raportuj

            • play4you1 napisał(a):

              Tak, jest dokładnie tak, jak napisał Jacek. Dodatkowy Pakiet minut jest rozliczony w pierwszej kolejności, Stan Darmowy traktowany jest jak Pakiet minut do Play i na stacjonarne. Raportuj

            • Berek napisał(a):

              Z całym szacunkiem, ale bratowa ma pakiet 340 minut w abonamencie firmowa 50 i nie schodzą jej minuty z tych dodatkowych 170 gdy dzwoni na play/stacjonarne.

              Czy wcześniej było coś inaczej? czy niedawno się to zmieniło?
              Umowę podpisywała w marcu.
              Raportuj

  8. Kamil napisał(a):

    Witam, mam takie pytanie, ale niedotyczące tematu.
    Zamówiłem we wtorek telefon, Kobieta z infolinii powiedziała mi, że będzie za 2-3dni, jest piątek i go nie mam.
    Ile jest czasu na dostarczenie do mnie przesyłki?
    Zamówiłem telefon przedłużając umowę,
    A i jeszcze mam pytanie czy który abonament będę musiał płacić i od kiedy jak dostarczą mi ten tel. ten pierwszy czy ten drugi z nowym telefonem, oczywiście to jest ten sam numer, więc aktywacji karty sim nie ma.(chyba)

    Proszę o odpowiedź.
    Albo nakierowanie na jakieś forum.
    Pozdrawiam. Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      zamawiajać telefon powinieneś otrzymać na swego e-maila numer paczki oraz nazwe firmy kurierskiej jaka ma Tobie dostarczyc ta paczkę, wejdż więc na www tej firmy, wpisz numer swojej paczki i zobaczysz co sie dzieje z tą paczką,

      byc może jeszcze w dniu jutrzejszym dostaniesz tel Raportuj

    • maxiu napisał(a):

      Paczka trafia do Ciebie w ciągu 7 dni roboczych od daty zamówienia. Jeśli zostanie zamówienie przetworzone dostajesz na maila (jeśli miałeś, podałeś) oraz SMS'em numer listu przewozowego i sprawdzasz co się dzieje z paczką na stronie DPD.

      Pozdrawiam – pracownik Play Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      A co do abonamentu:
      Jeżeli podpiszesz Aneks do Umowy, jego warunki wchodzą w terminie 10 dni. Jeżeli już zostaną wprowadzone zostanie wystawiona korekta za okres w którym nie korzystałeś ze starego abonamentu. Na kolejnej fakturze natomiast pojawi się tzw. prorata (czyli proporcjonalnie naliczony abonament za okes od aktywacji aneksu do okresu rozliczeniowego) + abonament za cały następny miesiąc,
      czyli np.
      okres rozliczeniowy zaczyna się 1. każdego miesiąca
      warunki aneksu wchodzą w życie 20.07

      dostajesz korektę na stary abonament za okres od 20 do 31 lipca
      a na następnej fakturze nowy abonament naliczony jest za okres 20 – 31 lipca i 1 – 31 sierpnia

      aktywacji karty sim nie ma Raportuj

    • karol napisał(a):

      witam ja zamawialem paczke 20-07-2010i do dnia dzisiejszego nie dostalem e-mail z numerem ( List Przewozowy) ani sms czy cos nie tak?? Raportuj

  9. tomek_k napisał(a):

    Panie Marcinie, jedno pytanie, skoro zaczynacie wszystkich traktować równo to rozumiem, że w każdej ofercie pojawi się opcja rachunku szczegółowego z możliwością wysyłki na adres domowy tak jak to jest w przypadku ofert abonamentowych tak? Raportuj

  10. Ralf napisał(a):

    A mi nadal nie działa informacja o nieodebranym połączeniu i już w zasięgu. Kontakt poprzez zgłoszenie w Play24 nic nie daje- nie wiem co za niekompetentni ludzie tam pracują. A może to komputer z automatu odpisuje na zgłoszenia. Podobnie w BOK. Śmiech na sali! Po co oferujecie usługę, która nie działa!? Raportuj

    • jan napisał(a):

      Mi tez nie działa, mimo ze jest aktywna, rozpatrują moje zgłoszenie,czekam, jeśli po 30 dniach od zgłoszenia ,nie zacznie działać będę domagał się odszkodowania lub rekompensaty, jeszcze mają 20 dni. Raportuj

      • Ircys napisał(a):

        Mi też nie działa ta usługa, więc wysłałem reklamację. Czekałem na rozpatrzenie tej reklamacji (informacja o nieodebranym połączeniu i już w zasięgu)
        15 dni i dostałem odpowiedź:
        "Witamy serdecznie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące połączeń oczekujący, które otrzymaliśmy od Pana 27 czerwca 2010 roku za pośrednictwem naszej strony internetowej. Uprzejmie informuje, że w nawiązaniu do treści Pana zgłoszenia 10 lipca 2010 roku aktywowaliśmy usługę połączeń oczekujących. Od dnia dzisiejszego usługa połączeń oczekujących dla numeru XXXXXXXXX będzie aktywna."
        No ręce opadają!!! Mój 10 letni synek po przeczytaniu reklamacji, chyba bardziej na temat by odpowiedział. Raportuj

  11. JJJOOOLO napisał(a):

    Witam,
    Przepraszam że nie na temat, ale mam pytanie. Ile można w miesiącu aktywować pakiet 200 SMS-ów do wszystkich sieci w ofercie Play Mixtura? Niestety na stronie nie mogę znaleźć takiej informacji.
    Proszę o odpowiedź. Raportuj

  12. bydgoszczak napisał(a):

    Sorki mam takie pytanie czy w związku ze zmianą regulaminu to czy można rozwiązać umowę bez kary umownej ?? Raportuj

  13. TheMateusz napisał(a):

    Jestem w Play już trochę… ale takiej brzdury jaką dzisiaj usłyszałem nigdy bym się nie spodziewał…
    Faktury papierowe wystawiane są bezpłatnie, faktury papierowe szczegółowe za 5 zł – i jest ok. Faktury elektroniczne są wystawiane bezpłatnie, ale gdzie są szczegółowe faktury elektroniczne(nawet niech będą płatne) ?!? Raportuj

  14. szymkar napisał(a):

    Pytanko : To znaczy że jak mam PLAY abonament to będę płacił aż 49 gr za min?
    Czy obowiązuje mnie ta 39 gr?

    Raportuj

  15. boo napisał(a):

    troche off topic – pytanie z innej nieco beczki ale widze ze temat na czasie komentowany wiec moze szybciej jakies info padnie w odpowiedzi – czy planujecie wrzucic w oferte motorole milestone x (badz chociaz 2 z ta inna wersja qwerty?) dzieki z gory za jakas informacje, pzdr Raportuj

  16. Krzysiek napisał(a):

    Kolejny offtopic, ale myślę że dość istotny. Otóż play zaliczył najprawdopodobniej padakę z aktywacją pakietów 100 minut do play i na stacjonarne.
    W dniu wczorajszym skończył mi się pakiet (ważność) i do teraz nie mogę zakupić kolejnego. System informuje mnie, że wyczerpałem limit aktywacji.
    Podobny problem występuje na kilkunastu numerach, z którymi mam kontakt.
    Proszę o zainteresowanie się ww. problemem. Raportuj

    • Krzysiek napisał(a):

      Nikt nie pomoże? U was też problemy z aktywacją pakietu 100 minut do play i na stacjonarne? Raportuj

      • play4you1 napisał(a):

        Jeżeli mówimy o usłudze "Pakiet minut do Play i na stacjonarne”, to w trakcie trwania Okresu Rozliczeniowego można mieć aktywny jeden pakiet Raportuj

        • Krzysiek napisał(a):

          Okres rozliczeniowy skończył mi się wczoraj i nie mogę nabyć kolejnego pakietu. I aby była jasność środki na koncie pozwalają na zakup kolejnego pakietu.

          PS.
          Po za tym od kiedy to w czasie trwania okresu rozliczeniowego można mieć tylko jeden pakiet? Regulamin przecież mówi wyraźnie, że w ciągu miesiąca (30 dni) mogę nabyć maksymalnie trzy pakiety. Niejednokrotnie kupowałem dwa pakiety naraz by po paru dniach dokupić do nich kolejny pakiet (trzeci).
          Bez urazy ale jeżeli wy stanowicie grupę specjalną do pomocy klientom na różnych forach dyskusyjnych związanych z telekomunikacją to strach się bać :) Raportuj

          • play4you1 napisał(a):

            Ja podałem regulamin dla oferty abonamentowej – Tobie najwyraźniej chodzi o usługi na play freshu – zgadza się?

            Raportuj

            • Krzysiek napisał(a):

              dokładnie. Widać, że się nie zrozumieliśmy :) Jeżeli czułeś się urażony moją poprzednią odpowiedzią to ze swojej strony szczerze przepraszam. Raportuj

            • play4you1 napisał(a):

              a możesz stworzyć zgłoszenie np. na Play24 i podać mi jego numer? Mógłbym sprawdzić w czym rzecz i ewentualnie pomóc :)
              Raportuj

            • Krzysiek napisał(a):

              Masz na myśli zgłoszenie z poziomu play24?
              Jeżeli tak to co powinno się w nim znaleźć aby sprawa dostała przyśpieszenia? :) Raportuj

            • play4you1 napisał(a):

              Tak, opisz co nie działa prawdiłowo, podaj mi numer zgłoszenia, a my już się zajmiemy resztą:) Raportuj

  17. madhunt3r napisał(a):

    Marcinie sprawdź w wolnym czasie maila, którego Ci wysłałem. Dotyczy on problemu na Androidzie, a dokładnie przełączenie 3G na HSDPA, które bardzo długo trwa, bądź w ogóle. Raportuj

  18. jahu napisał(a):

    Mam pytanie ile wynosi kara umowna przy umowie bez telefonu na LP69 ??
    Czy przy przeniesieniu nr z innej sieci zniżki się dodają ??
    Czy cena za LP69 przy umowie bez telefonu jest ze zniżką 10 zł czyli 59 zł – 50% zniżki czy nie ??
    Mam nadzieję że specjaliści mi odpowiedzą Raportuj

  19. play4you1 napisał(a):

    Cena abonamentu za LongPLay 69 przy umowie bez telefonu wynosi 34,5 zł (rabat 50%). Zniżka 10 zł dostęna jest tylko w promocji "Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay" i "Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay w E-shop"
    Nie rozumiem Twojego pytania co do przeniesienia numeru – o jakie zniżki Ci chodzi – o te wymienione przeze mnie? Raportuj

  20. play4you1 napisał(a):

    jeżeli wybierasz przy przeniesieniu promocję "LongPlay bez telefonu" – otrzymujesz rabat w wysokości 50% na zawsze. Ta promocja nie łączy się z żadną inną. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      A ile wynosiłaby kara umowna gdybym ją zerwał przed czasem ??
      Tak żeby mieć pełną świadomość :) Raportuj

      • play4you1 napisał(a):

        Niestety informację taka możesz otrzymac tylko podczas podpisywania Umowy – ale wydaje mi się, ze będzie to ok. 1000 zł.
        Ale tak jak pisze – szczegóły możesz uzyskać tylko podczas zawierania Umowy Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Jak na umowę bez telefonu to w sumie duża kara :( Przy umowie na LP29 i z telefonem na 36 miesięcy miałem wpisane 940 zł ale był telefon. A tu bez telefonu. Raportuj

  21. belmo napisał(a):

    ja od wrzesnia przechodze do nowej heyah tam tez jest stan darmowy mam wielu znajomych w heyah smsy za free do heyah no i minuta rozmowy do UE 59 gr a mam znajomych i w niemczech i w angli takaz ejeszce msc z haczykiem i spadam do heyah Raportuj

  22. daniel napisał(a):

    Czy w zwiazku z tym moge zrezygnowac z play bez kar ?? umowe mam sprzed 5 miesiecy Raportuj

  23. lukasm napisał(a):

    Kiedy będzie aktualizacja do android 2.1 na galaxy spica? W ramce obok "Blogger pyta…" jest odpowiedź, że w I połowie lipca. Mamy zdecydowanie I połowę lipca za sobą, a aktualizacji jak nie było, tak nie ma. Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Bo telefony to się kupuje, nawet na raty, w sklepie – ma się wtedy dostęp do wszystkich updejtów od producenta, a nie czeka się n ałaskę operatora, która może przyjść, ale nie musi. Raportuj

  24. Ralf napisał(a):

    Zawiodłem się na Play-u. Ciągle nie działają mi usługi "Już w zasięgu" oraz "Informacja o próbie połączenia". Tych ludzi co w OK pracują to chyba z ulicy wzięliście. Kompetentni inaczej. To samo osoby odpowiadające na zgłoszenia w Play24. Śmiech na sali. Raportuj

  25. Tomasz napisał(a):

    niezły przekret, trzeba bedzie sprawe w trybie zbiorowym złożyć z tym numerem ze zmiana regulaminu, nie sadzilem ze play tak sie zachowa. walek na skale swiatowa normalnie Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty