200 minut za 5 zł

Udostępnij

Odpowiadając na wszystkie pytania potwierdzam nową promocję dla wszystkich FRESHowców. Kodem *111*34*1# kupujemy pakiet 200 minut w cenie 5zł. Promocja trwa do 24 sierpnia więc nie przegapcie jej.

Już wkrótce wrócimy do tematu Notki SMS!

Zobacz więcej

64 KOMENTARZE

  1. Dobrze ze pamietacie o cNotce… ale swoje i tak napisze bo mnie b. to flustruje :)
    ZAMIAST WPROWADZAC NOWE PROMOCJE NAJPIERW UPORAJCIE SIE Z TYM CNOTLIWYM NIEWYPALEM I GO WYLACZCIE, ZLIKWIDUJCIE, ZAPOMNIJCIE… A MOZE DZIEKI TEMU SMROD ZA BARDZO SIE NIE ROZEJDZIE :D

    Pozdrawiam,
    Wasz Muflon

  2. Niestety coś za coś…
    Mamy nowe piękne promocje.
    Stan darmowy w Mixie, niskie abonamenty internetowe, pakiety we Freshu.
    Każdy coś fajnego dla siebie znajdzie.
    Teraz już wiecie po co była potrzebna Notka SMS?
    Żeby sfinansować te atrakcje…

    • Dla mnie Notka może być. To tylko kolejna niepotrzebna usługa. Natomiaste sposób jej wprowadzania "z buta" jest nie do przyjęcia.

    • Mi Notka tez pasuje a że finansuje ona inne doskonałe usługi, pakiety jak choćby ten 200/5zł to juz problem tych co ją finansują. Nikt ich nie zmusza ani do dzwonienia, ani do bycia w innej sieci

  3. Jeszcze odnośnie notki

    Jeżeli dzwonimy z zastrzeżonego numeru do osoby z notką i wybierzemy jedną z opcji to odbiorca dostanie sms z naszym numerem tel. i nie jest on już zastrzeżony.

  4. Jeżeli ten pakiet jest w ramach przeprosin za notkę SMS to… to ja przestałem się na was gniewać :) Nie pogniewam się na was również za to jak by standardowo pakiet za 5 PLN miał w sobie nie 100 a 200 minut he he :)

    Pozdrawiam.

  5. Notkę wyłączyłem chyba w poniedziałek jak tylko dowiedziałem się jak to zrobić.
    Wcześniej jednak zgłosiłem to BOK i dziś otrzymałem odpowiedź:

    "Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące Notki SMS, które wpłynęło do nas 19 sierpnia 2010 roku za pośrednictwem infolinii. Uprzejmie informujemy, iż w celu dezaktywacji usługi należy użyć kodów dla: gdy zajęty #67# gdy nie odpowiada #61# gdy nieosiągalny #62#"

    Po otrzymaniu pomyślałem, że Play juz uprościło sprawę i od razu z ciekawości wstukałem #61# i…
    aktywowałem sobie notkę sms!

    Nowa Polityka Play – właściwe kody podawane są tylko na Blogu.

    Co regulamin przewiduje w przypadku podawania przez BOK nieprawdziwych informacji?

    • Ja czekałem ponad miesiąc czasu na odpowiedź w sprawie zgłoszenia, które dotyczyło samowolnego uruchamiania usług bez mojej wiedzy i zgody (muzyka na czekanie) na moim koncie abonenckim.
      Po miesiącu zadzwoniła Pani, niestety odpowiedzi nie uzyskałem dlaczego usługi się same dwukrotnie uruchomiły, Pani była zupełnie nie zorientowana w sprawie i myślała że dzwoni w sprawie skargi na pracownika .. ?! Po moim wyjaśnieniu że nie składałem żadnej skargi na nikogo lecz zgłoszenie problemu technicznego polegającego na samoczynnym uruchomieniu usług na moim koncie, jako rozwiązanie problemu Pani wpisała w zgłoszeniu jako rozwiązanie problemu że klient nie składał skargi..?!?
      Uważam że kontakt z biurem obsługi to poprostu strata czasu, biorąc pod uwagę fakt kompetencji oraz czasu jaki poświęciłem na oczekiwanie na połączenie, rozmowę itd..
      Mam nadzieję że Play to poprawi, pozdrawiam.

  6. Właśnie wstukałem na klawiaturze swojego tel. kod *111*34*1# aktywujący promocję 200min za 5zł, i moim oczom ukazał się komunikat że pakiet 100 minut zostanie aktywowany w przeciągu 24 godzin… . Zaczynaja mi się nie podobać te wszystkie promocję, czy ktos będzie łakaw wytłumaczyć mi o co tym razem chodzi?!

    • Zawsze tak jest. Podawany jest maksymalny czas aktywacji. Normalnie jest to maks do 0,5-3 h.

      Czekam na odpowiedzi na zadane pytania.
      Mam nadzieję, że kod ##002# będzie działał jak wcześniej i wyłaczy pocztę i cNotkę.

      Promocja 200min/5zł bardzo korzystna. Wielu osobom się przyda, bo nie każdy korzysta z SD.

      • I juz wszytko jasne, nie chodzilo mi o czas aktywacji, a o tresc wiadomosci jaka otrzymalem "Pakiet 100min…" ale ostatecznie wszystko sie zgadza otrzymalem 200min. Poprostu tresc wiadomosci sieciowej nie zostala jeszcze zmieniona. A warto bylo by to zrobic zeby tacy panikarze jak ja nie dostawali palpitacji serca;)

  7. radzę czytać uważniej. Wiktorowi chodziło zapewne o to, że zostanie aktywowany pakiet 100, a nie 200 minut.

    • Zakładam, że systemie Play nie ma błędów, a komunikat jest standardowy dla 100 minut, a doładowywują promocynie 100+100. Wiktor dopiero sprawdzi działanie po wpisaniu kodu *105#. I będzie uśmiech, albo … reklamacja z obowiązkową rejestracją.

      • Niezmordowany Maniek wrocil, nie spi i nie pije, a zyje i o Play tylko rozmawia po calym internecie. Takie ma zajecie i do tego duze zaciecie.

  8. Widzieliście profil na Facebooku Ery co za żenada. Totalna pomyłka nie wiem kto im to prowadzi ale powinni coś z tym zrobić.

  9. zamiast przekupywać ludzi srebrnikami lepiej naprawcie tą błazenadę z płatną Notką SMS, potem dopiero można pogadać

  10. cNotka jest droższa od SMS'a!
    Za 30 sek w P4 kasują 15 gr, za SMS'a wzięliby tylko 9 gr.
    Tylko ten co się nadzieje na ten cud nie wie, że płaci za słuchanie automatu. Pejsaty business.

    • ta… ten ukryty koszt, masowe włączenie i masowa "akceptacja regulaminu" to dopiero wałek, szczegolnie ze kazdy kto dzwoni nie wie ze placi, bo kazda siec ma to za darmo z automatów

      • Nie każda. Bodajże Orange ma płatny automat na *500. Tylko zasilenie telefonu i coś jeszcze są bezpłatne na tym automacie.

  11. Tak 30 dni, ale możesz uruchomić w ciągu 30 dni maks 3 pakiety. Każdy pakiet przedłuża ważność poprzedniego (nie do końca wykorzystanego) o następne 30 dni.

  12. Moglibyście chociaż tymczasowo znieść limit aktywacji, bo ja wczoraj kupiłem 2 pakiety, razem mam 3 i nie mogę kupić kolejnych :-(.

  13. Widzę od pewnego czasu, że Play zaczyna promować usługi, po kolei wszystkie, włącznie z tymi, które nigdy nie pojawiły się na stronie głównej.
    Dotarły do mnie smsy informujące np. o pakietach danych, pakietach 100 minut za 5zł i 30 minut za 6zł. O pakiecie 15zł za 10zł słyszałem dosyć dawno temu, ale pakiet 10zł za 5zł jest dla mnie nowością, a dowiedziałem się z niego dopiero przez smsa. Wczoraj dotarł do mnie sms promocyjnym podwojeniu pakietu minut za 5zł.

    I słusznie czynicie, bo za słabo promujecie swoje nowe usługi i pomysły.

      • Bo z cNotką spieprzyli w równym stopniu co z inwigilacją przez "Już w zasięgu", którą dopiero przez BOK można wyłączyć. Tyle, że o kodach wyłączenia cNotki przynajmniej można znaleźć coś na blogu i sobie własnoręcznie naprawić.

        • Też mi wielka inwigilacja – wysyłam smsa i każdorazowo dociera do mnie raport, prędzej czy właśnie później; taka sama inwigilacja jak "Już w zasięgu".

          • tylko eske musisz wyslać a w juz zasiegu to nie musiz nic robic bo kazdy kto dzwonił z automatu dostanie infor ze ktos juz jest w zasiegu

  14. warszawa – centrum miasta. od 4 dni masakryczne rwanie zasięgu podczas rozmów play – play, play – plus, play -era, play – orange ze sztywno ustawionym zasięgiem na nadajniki plusa. nie da się rozmawiać!

    uwagi: automatyczne rozłączanie rozmów, zniekształcenia głosu uniemożliwiające rozmowy, szumy, świsty…

    co się dzieje?! nigdy nie miałem wcześniej problemów z zasięgiem w Play na nadajnikach plusa.

  15. Czy analogiczna usługa " Nowy Pakiet 100 minut do Play" którą można aktywować w abonamencie LongPlay zamieni się na "Nowy Pakiet 200 minut do Play " ? (Aktualnie ten pakiet 100 minut kosztuje również 5zł)

  16. WYLACZCIE TA PIER***LONA NOTKE SMS, rok temu przenioslem 3 numery do Play, od tego czasu wciaz mam klopoty z zasiegiem i/lub jakoscia polaczenia. Teraz jeszcze WYMUSZANIE haraczu za polaczenie z niedostepnym abonentem.

    Zabieram sie z Play, ze wszystkimi numerami!

  17. Gdyby moja mama miała pewność że 200 min. za 5 zł będzie na stałe to przestała by wisieć na stacjonarnym i używała by tylko Play Fresh :-)

    • firmowa 25 bez telefonu, niecałe 15zł brutto, umowa na 12 miesięcy. 1000minut na stacjonarki, 70 do innych.

    • Tomasz dlatego zeby Cie sciagnac do BOK PLay..Mnie w BOK w play wkodowala konsultantka kod na 100 min z konta zeszlo ale potwierdzenie mialo byc w ciagu 24godz i nie przyszlo ,po to aby przyjsc i zarejestrowac telefon i obnazyc sie swoimi danymi osobowymi bo w przeciwnym razie nie dadza uslugi.Niech sobie zezra te 5 zl nie poszlam do punktu ,bo jeszcze kazali przyjsc z kwitkiem doladowania.A po co mi byl on jak doladowanie nastapilo i stan konta sie zwiekszyl a potem zmniejszyl po wbiciu kodu na usluge 100 min.zenada i tyle.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości