Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
To może to zamiast Notki SMS włączylibyście wszystkim bez pytania? Ja bym się nie pogniewał…
Dobrze ze pamietacie o cNotce… ale swoje i tak napisze bo mnie b. to flustruje :)
ZAMIAST WPROWADZAC NOWE PROMOCJE NAJPIERW UPORAJCIE SIE Z TYM CNOTLIWYM NIEWYPALEM I GO WYLACZCIE, ZLIKWIDUJCIE, ZAPOMNIJCIE… A MOZE DZIEKI TEMU SMROD ZA BARDZO SIE NIE ROZEJDZIE :D
Pozdrawiam,
Wasz Muflon
idealnie by bylo gdyby przedłużyli jej okres np. do września :D
No to dopiero byłby rejwach. Przecież to całe 5zł.
Niestety coś za coś…
Mamy nowe piękne promocje.
Stan darmowy w Mixie, niskie abonamenty internetowe, pakiety we Freshu.
Każdy coś fajnego dla siebie znajdzie.
Teraz już wiecie po co była potrzebna Notka SMS?
Żeby sfinansować te atrakcje…
Dla mnie Notka może być. To tylko kolejna niepotrzebna usługa. Natomiaste sposób jej wprowadzania "z buta" jest nie do przyjęcia.
Mi Notka tez pasuje a że finansuje ona inne doskonałe usługi, pakiety jak choćby ten 200/5zł to juz problem tych co ją finansują. Nikt ich nie zmusza ani do dzwonienia, ani do bycia w innej sieci
A co z Iphonem 4 ?
Jego już nie będzie ?
oczywiście będzie!
ale po co komu taki bubel ? :D
Ja bym wolał coś z Androidem
maly to wybor?
galaxy s masz androida a interface prawie jak iphone:)
Jeszcze odnośnie notki
Jeżeli dzwonimy z zastrzeżonego numeru do osoby z notką i wybierzemy jedną z opcji to odbiorca dostanie sms z naszym numerem tel. i nie jest on już zastrzeżony.
Jeżeli ten pakiet jest w ramach przeprosin za notkę SMS to… to ja przestałem się na was gniewać :) Nie pogniewam się na was również za to jak by standardowo pakiet za 5 PLN miał w sobie nie 100 a 200 minut he he :)
Pozdrawiam.
Informacja o pakiecie była sporo wcześniej na forum Telepolis, przed cNotką, wystarczy czytać.
zabardzo nie przydatne niestety
A o iphonie znowu nic… Kiedy możemy się spodzieać informacji?
w sierpniu
Notkę wyłączyłem chyba w poniedziałek jak tylko dowiedziałem się jak to zrobić.
Wcześniej jednak zgłosiłem to BOK i dziś otrzymałem odpowiedź:
"Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące Notki SMS, które wpłynęło do nas 19 sierpnia 2010 roku za pośrednictwem infolinii. Uprzejmie informujemy, iż w celu dezaktywacji usługi należy użyć kodów dla: gdy zajęty #67# gdy nie odpowiada #61# gdy nieosiągalny #62#"
Po otrzymaniu pomyślałem, że Play juz uprościło sprawę i od razu z ciekawości wstukałem #61# i…
aktywowałem sobie notkę sms!
Nowa Polityka Play – właściwe kody podawane są tylko na Blogu.
Co regulamin przewiduje w przypadku podawania przez BOK nieprawdziwych informacji?
Ja czekałem ponad miesiąc czasu na odpowiedź w sprawie zgłoszenia, które dotyczyło samowolnego uruchamiania usług bez mojej wiedzy i zgody (muzyka na czekanie) na moim koncie abonenckim.
Po miesiącu zadzwoniła Pani, niestety odpowiedzi nie uzyskałem dlaczego usługi się same dwukrotnie uruchomiły, Pani była zupełnie nie zorientowana w sprawie i myślała że dzwoni w sprawie skargi na pracownika .. ?! Po moim wyjaśnieniu że nie składałem żadnej skargi na nikogo lecz zgłoszenie problemu technicznego polegającego na samoczynnym uruchomieniu usług na moim koncie, jako rozwiązanie problemu Pani wpisała w zgłoszeniu jako rozwiązanie problemu że klient nie składał skargi..?!?
Uważam że kontakt z biurem obsługi to poprostu strata czasu, biorąc pod uwagę fakt kompetencji oraz czasu jaki poświęciłem na oczekiwanie na połączenie, rozmowę itd..
Mam nadzieję że Play to poprawi, pozdrawiam.
otwierasz lodówkę a tam cNotka :)
Właśnie wstukałem na klawiaturze swojego tel. kod *111*34*1# aktywujący promocję 200min za 5zł, i moim oczom ukazał się komunikat że pakiet 100 minut zostanie aktywowany w przeciągu 24 godzin… . Zaczynaja mi się nie podobać te wszystkie promocję, czy ktos będzie łakaw wytłumaczyć mi o co tym razem chodzi?!
Zawsze tak jest. Podawany jest maksymalny czas aktywacji. Normalnie jest to maks do 0,5-3 h.
Czekam na odpowiedzi na zadane pytania.
Mam nadzieję, że kod ##002# będzie działał jak wcześniej i wyłaczy pocztę i cNotkę.
Promocja 200min/5zł bardzo korzystna. Wielu osobom się przyda, bo nie każdy korzysta z SD.
pakiet będzie aktywowany w ciągu 24H
I juz wszytko jasne, nie chodzilo mi o czas aktywacji, a o tresc wiadomosci jaka otrzymalem "Pakiet 100min…" ale ostatecznie wszystko sie zgadza otrzymalem 200min. Poprostu tresc wiadomosci sieciowej nie zostala jeszcze zmieniona. A warto bylo by to zrobic zeby tacy panikarze jak ja nie dostawali palpitacji serca;)
radzę czytać uważniej. Wiktorowi chodziło zapewne o to, że zostanie aktywowany pakiet 100, a nie 200 minut.
Zakładam, że systemie Play nie ma błędów, a komunikat jest standardowy dla 100 minut, a doładowywują promocynie 100+100. Wiktor dopiero sprawdzi działanie po wpisaniu kodu *105#. I będzie uśmiech, albo … reklamacja z obowiązkową rejestracją.
Niezmordowany Maniek wrocil, nie spi i nie pije, a zyje i o Play tylko rozmawia po calym internecie. Takie ma zajecie i do tego duze zaciecie.
Widzieliście profil na Facebooku Ery co za żenada. Totalna pomyłka nie wiem kto im to prowadzi ale powinni coś z tym zrobić.
zamiast przekupywać ludzi srebrnikami lepiej naprawcie tą błazenadę z płatną Notką SMS, potem dopiero można pogadać
cNotka jest droższa od SMS'a!
Za 30 sek w P4 kasują 15 gr, za SMS'a wzięliby tylko 9 gr.
Tylko ten co się nadzieje na ten cud nie wie, że płaci za słuchanie automatu. Pejsaty business.
ta… ten ukryty koszt, masowe włączenie i masowa "akceptacja regulaminu" to dopiero wałek, szczegolnie ze kazdy kto dzwoni nie wie ze placi, bo kazda siec ma to za darmo z automatów
Nie każda. Bodajże Orange ma płatny automat na *500. Tylko zasilenie telefonu i coś jeszcze są bezpłatne na tym automacie.
Do tematu Notki Play wróci jak UOKiK/UKE skończy swoje postępowanie wyjaśniające ;-)
szkoda że notka nie jest do 24 sierpnia br ;)
A ja i tak czekam na info dt. Stażysty w Play! A co do notki – to precz z nią!
Pozdrawiam poetę. Niezłe :-)
ten pakiet będzie ważny przez 30 dni ??
Tak 30 dni, ale możesz uruchomić w ciągu 30 dni maks 3 pakiety. Każdy pakiet przedłuża ważność poprzedniego (nie do końca wykorzystanego) o następne 30 dni.
Moglibyście chociaż tymczasowo znieść limit aktywacji, bo ja wczoraj kupiłem 2 pakiety, razem mam 3 i nie mogę kupić kolejnych :-(.
to w koncu te 200 min / 5 zl jest do wszystkich sieci czy do play i stacjonarne???????
play i stacjonarne
Widzę od pewnego czasu, że Play zaczyna promować usługi, po kolei wszystkie, włącznie z tymi, które nigdy nie pojawiły się na stronie głównej.
Dotarły do mnie smsy informujące np. o pakietach danych, pakietach 100 minut za 5zł i 30 minut za 6zł. O pakiecie 15zł za 10zł słyszałem dosyć dawno temu, ale pakiet 10zł za 5zł jest dla mnie nowością, a dowiedziałem się z niego dopiero przez smsa. Wczoraj dotarł do mnie sms promocyjnym podwojeniu pakietu minut za 5zł.
I słusznie czynicie, bo za słabo promujecie swoje nowe usługi i pomysły.
cNotki nie reklamowali smsem..
Bo z cNotką spieprzyli w równym stopniu co z inwigilacją przez "Już w zasięgu", którą dopiero przez BOK można wyłączyć. Tyle, że o kodach wyłączenia cNotki przynajmniej można znaleźć coś na blogu i sobie własnoręcznie naprawić.
Też mi wielka inwigilacja – wysyłam smsa i każdorazowo dociera do mnie raport, prędzej czy właśnie później; taka sama inwigilacja jak "Już w zasięgu".
tylko eske musisz wyslać a w juz zasiegu to nie musiz nic robic bo kazdy kto dzwonił z automatu dostanie infor ze ktos juz jest w zasiegu
warszawa – centrum miasta. od 4 dni masakryczne rwanie zasięgu podczas rozmów play – play, play – plus, play -era, play – orange ze sztywno ustawionym zasięgiem na nadajniki plusa. nie da się rozmawiać!
uwagi: automatyczne rozłączanie rozmów, zniekształcenia głosu uniemożliwiające rozmowy, szumy, świsty…
co się dzieje?! nigdy nie miałem wcześniej problemów z zasięgiem w Play na nadajnikach plusa.
Pakiecik całkiem całkiem, a kiedy wprowadzicie w ofercie "Zbieraj minuty" minuty wymienne na smsy?? :)
Czy analogiczna usługa " Nowy Pakiet 100 minut do Play" którą można aktywować w abonamencie LongPlay zamieni się na "Nowy Pakiet 200 minut do Play " ? (Aktualnie ten pakiet 100 minut kosztuje również 5zł)
Czy ten pakiet można aktywować również przez Play24, bo nie ma nigdzie takiej informacji? (200min)
można
Aktywujesz go jako normalny pakiet 100 min do Play i stacjonarnych. A zamiast 100 dostajesz 200 min.
WYLACZCIE TA PIER***LONA NOTKE SMS, rok temu przenioslem 3 numery do Play, od tego czasu wciaz mam klopoty z zasiegiem i/lub jakoscia polaczenia. Teraz jeszcze WYMUSZANIE haraczu za polaczenie z niedostepnym abonentem.
Zabieram sie z Play, ze wszystkimi numerami!
Dzięki Qper :)
Gdyby moja mama miała pewność że 200 min. za 5 zł będzie na stałe to przestała by wisieć na stacjonarnym i używała by tylko Play Fresh :-)
firmowa 25 bez telefonu, niecałe 15zł brutto, umowa na 12 miesięcy. 1000minut na stacjonarki, 70 do innych.
Moja cioci aktywowała Pakiet 200 minut za 5 zł, ale Play zabrało z konta jej 10 zł. jak to możliwe ?
Mam pytanie czemu gdy wpisuje kod *111*34*1# wyskakuje mi informacja ze usluga jest chwilowo niedostepna ?
Tomasz dlatego zeby Cie sciagnac do BOK PLay..Mnie w BOK w play wkodowala konsultantka kod na 100 min z konta zeszlo ale potwierdzenie mialo byc w ciagu 24godz i nie przyszlo ,po to aby przyjsc i zarejestrowac telefon i obnazyc sie swoimi danymi osobowymi bo w przeciwnym razie nie dadza uslugi.Niech sobie zezra te 5 zl nie poszlam do punktu ,bo jeszcze kazali przyjsc z kwitkiem doladowania.A po co mi byl on jak doladowanie nastapilo i stan konta sie zwiekszyl a potem zmniejszyl po wbiciu kodu na usluge 100 min.zenada i tyle.