Tako rzecze rzecznik Play

Awaria w północnej części kraju

Trwają intensywne prace nad usunięciem awarii wynikającej z przerwania jednego ze światłowodów w północnej części Polski. Duża część ruchu realizowana jest w roamingu krajowym. Mogą jednak występować utrudnienia z wykonywaniem połączeń za co przepraszamy wszystkich klientów.

Uwaga: Sytuacja wraca już do normy. Awaria została usunięta.

Komentarze

  1. t_d napisał(a):

    oby wiecej takich komunikatow, a nie chowania glowy w piasek :) – szkoda tylko, ze info na alert24 bylo wczesniej… :( Raportuj

  2. @ksx4system napisał(a):

    troche późno dajecie znać, to fakt… ale i tak dobrze bo przynajmniej wiem, że nie tylko u mnie (tj. na totalnym zadupiu, mimo, że jst 3G) leży. kiedy mniej więcej działanie sieci wróci do normy? Raportuj

  3. Przemek napisał(a):

    Tak trochę z innej beczki. Na tej stronie: http://paygsimwithdata.wikia.com/wiki/Pay_as_you_… to znaczy rozwiązań polecanych turystom w rozjazdach widzę w przypadku Polski jedynie słuszne rozwiązanie ;-) Raportuj

  4. Darek napisał(a):

    Co tu dodać, samo życie …., chociaż taka główna magistrala powinna mieć alternatywną ( zastępczą ) nitkę odciążającą ruch chociażby na czas przełączeń czy remontów. Raportuj

  5. @widex32 napisał(a):

    Problem występuje. Mój ojciec dzwonił ze służbowego "+" z pytaniem co z Play. Powiedziałem, że nie ma awarii. U mnie działa – Brodnica, ale w Toruniu już nie. Raportuj

  6. Rogi napisał(a):

    Tczew też leży. Raportuj

  7. @widex32 napisał(a):

    Mój komentarz znikł. Nie miałem pretensji, tak napisałem o wydarzeniach. Raportuj

  8. Irek napisał(a):

    A ja dzwoniąc z play do play (na jeden numer) słyszałem co rusz różne komunikaty "nie ma takiego numeru", "sieć zajęta", "abonent nie odpowiada". W szoku byłem, teraz już wiem co to było.
    A na marginesie, w gminie Lidzbark, pow. działdowski bardzo często telefony nie łapią roamingu krajowego. Raportuj

  9. Bartosz Markowski napisał(a):

    W najbardziej patriotycznym mieście jakim jest Morąg też neta nie uświadczysz :) Raportuj

  10. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    podlaskie przez kilka minut nie miało styczności z telekomunikacja komórkową, szybko wróciło do normy

    WSZYSTKIM FIRMOM AWARIE SIĘ ZDARZAJĄ Raportuj

  11. vald napisał(a):

    zachodniopomorskie / lubuskie co pewien czas brak dostępu do sieci, pokazuje się lista operatorów play, plus orange, era lecz nie przyjmuje ani plus ani play, Raportuj

  12. eskimos napisał(a):

    Gdynia tez lezy i kwiczy… Nawet do BOK nie da rady sie dodzwonic. Raportuj

    • Marian napisał(a):

      Ciekawe bo od rana do chwili obecnej jezdzilem po Gdyni i Gdańsku i mialem zsieg Playa-czyli moral z tego taki ze nie wszytskich ten problem DOTYCZYŁl…bo juz chyba PO awarii Raportuj

    • Krystian napisał(a):

      Gdynia Chylonia dalej leży i kwiczy. Własnie wróciłem z Krakowa i mam jedną kreskę zasiegu 2G albo w cale :/ tak więc chyba dalej jest awaria :/ muszę przełączyć się na Plusa Raportuj

  13. uważny napisał(a):

    W łebie od rana do 17 playa brak :) Raportuj

  14. Maniek napisał(a):

    Olsztyn tez leży na szczescie net dziala… Raportuj

  15. […] This post was mentioned on Twitter by Tomasz Świderek, Blog Play. Blog Play said: Awaria w północnej części kraju http://tinyurl.com/32bcjqh […]Raportuj

  16. Artur napisał(a):

    w gdańsku około godziny temu wszystko wróciło Raportuj

  17. kazik napisał(a):

    Nowe Miasto Lubawskie juz działa lecz tez przez pol dnia byly problemy Raportuj

  18. potter28 napisał(a):

    Play zaraz po Orange;P
    Ja tam z pomarańczy korzystam ale jakby PLAY roaming krajowy miało z Orange byłoby owiele lepiej:) Raportuj

  19. odchodzi4 napisał(a):

    Duża część ruchu realizowana jest w roamingu krajowym a g@wno prawda bo telefony w roamingu plusa też nie działały.Sądziłem że jak przeloguje sie na plusa to bedzie działało a tu nie miłe zaskoczenie bo miałem głuchy telefon.
    Ciekawe jak półgłupki z BOK rozpatrzą reklamacje domyslam sie jaka bedzie odp reklamacja bezzasadna usterka nie występowała wina telefonu już jedną odp tego typu dostałem na reklamacje w sprawie zrywania połączeń co 2 godz w PO
    I znów UKE dostanie skarge Raportuj

  20. michael_dee napisał(a):

    Nie odnotowałem żadnej awarii u siebie. Raportuj

  21. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    a gdyby play miał umowę z orange dla mnie by było gorzej
    orange ma u mnie kiepski zasięg i nawet 3g nie ma
    plus trochę lepszy i 3g jest ale trochę dziwne bo u mnie w domu go nie ma
    a w mieście jest czemu tak jest
    Raportuj

  22. Mateusz Faroń napisał(a):

    Ja tak trochę poza tematem.
    Jak robisz jakiś update wpisu. W szczególności o takim temacie jak ten. Przydałaby się jakaś notka kiedy ten update się pojawił. Raportuj

  23. zzz napisał(a):

    Było nie oszczędzać i inwestować w ringi światłowodowe – przecięcie jednej nitki nie wyłożyłoby połowy sieci… No, ale wiadomo przecież, ą (zwłaszcza w Play) cena nie idzie z jakością. Polecam komentarz nr. 13 w wiadomości o awarii na Telepolis napisany przez konsultatna Play. Pięknie ilustruje postawę pracowników BOK Play. Klient twój wróg, możemy źle wykonmywać nasze obowiązki, ale kasa co miesiąc ma się zgadzać… Raportuj

  24. Brutus napisał(a):

    Podobna awaria wystąpiła kilka dni temu w Orange, za co Jabczuś również przeprosił. :) Zdarza się każdemu. P.s wiecie może kiedy ma być ten płynny roaming plusa? W przyszłym roku, gdy umowa z Orange się skończy mam zamiar przejść do Play, tylko nie wiem właśnie czy problem przerywanych rozmów będzie występował nadal (dość często podróżuje pociągami, taka praca, w Orange nie mam z tym problemów, jednak jak wiadomo, boje po kieszeni). Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      daty nikt Tobie oficjalnie nie poda – tajemnica handlowa, skoro Marcin podał taką wiadomość to zapewne już niedługo Raportuj

  25. madhunt3r napisał(a):

    Mam pytanie o GalaxyS… Czy aktualizacja do Androida 2.2 która ma być we wrześniu w Playu będzie dostępna, czy też trzeba będzie czekać jak w i5700? Raportuj

  26. Łukasz Malina napisał(a):

    http://www.mojplay.pl/topic/7943-notka-sms-niechc… Od dziś mam ten sam problem na 5 aktywnych numerach PLAY. Rzeczniku doradź jak to wyłączyć. Osoby, które do mnie dzwonią ponoszą koszty jak nie odbiorę połączenia po 4 sygnałach. Raportuj

    • Kriz napisał(a):

      hehe

      tez mi sie aktywowała cnotka sms

      i ludzie placa za poleczenie

      zgloszenie poszlo Raportuj

      • Łukasz napisał(a):

        Też mam tak dokładnie to samo, nie da się tego wyłączyć, można mieć albo tą notkę, albo pocztę głosową. I oczywiście połączenie jest płatne dla strony która dzwoni. Proszę o szybką informację jak to wyłączyć. Pewnie wszyscy Playowocy tą notkę sms mają teraz właczoną ;( Raportuj

        • Kriz napisał(a):

          przez ostatnie 2 dni
          4 zgloszenia !!!
          Raportuj

          • Precz z notką SMS! napisał(a):

            Wątek http://www.mojplay.pl/topic/7943-notka-sms-niechc
            rozwija się w najlepsze…
            Sam jestem kolejnym "szczęśliwym" użytkownikiem niezamówionej notki sms, której nikt nie potrafi wyłączyć.
            Panie Marcinie (zwracam się do rzecznika) – skoro już Play musi uszczęśliwiać klientów Notką sms to proszę na pierwszej stronie bloga wytłuszczoną czcionką napisać jak to cholerstwo usunąć.
            Pocztę głosowa wyłączało się w kilka sekund kodem ##002#. Jest on dostępny na waszej stronie i natychmiast podawany przez konsultanta.
            Notki sms za ch*** nie chce się wyłączyć!
            Drogi Playu – nie idź tą drogą!
            Raportuj

            • Kriz napisał(a):

              ok :D moja inna sprawa zajal sie pracownik P4
              Zauwazyl zgloszenie z notka – ma byc usuniete Raportuj

        • Precz z notką SMS! napisał(a):

          Nie, nie wszyscy – na niektórych numerach jest wszystko ok.
          Szkoda, że tylko na niektórych… Raportuj

          • Łukasz Malina napisał(a):

            Słuchajcie Forumowicze udało mi się, wreszcie wyłączyłem NotkęSMS.

            Wystarczy w telefon wpisać 3 kody, a Notka SMS zostanie wyłączona, tj.:
            1) gdy nie odbiera : *61*790998725*11#
            2) gdy niedostępny : *62*790998725#
            3) gdy zajęty : *67*790998725#

            Źródło zaczerpnięte stąd —>
            http://www.mojplay.pl/topic/7943-notka-sms-niechc

            Post #13 .
            Raportuj

            • Precz z notką SMS! napisał(a):

              YES! YES! YES! :)
              Wreszcie udało się powrócić do normalności
              U mnie działa tak jak powinno czyli bez notki sms :)
              Panie Marcinie (Rzeczniku) – wyżej opisany sposób na Pierwszą stronę wytłuszczoną czcionką i przekazać instrukcję konsultantom z BOA Raportuj

            • luk napisał(a):

              szkoda że to nie BOA informuje nas, tylko my BOA Raportuj

            • Precz z notką SMS! napisał(a):

              To akurat się zdarza i to niestety nie tylko w Playu.
              Natomiast – zastanawiam się – jeśli Play przedzie na tyle cienko, ze chwyta się brzytwy i próbuje zarobić trochę na MTRach z Notek sms i poczt głosowych (których zapewne wielu użytkowników nie umie wyłączyć i w końcu macha ręką) to może jednak powinien opracować trochę droższy cennik i nie robić takich numerów.
              W każdym razie moim zdaniem Play powinien natychmiast wyłączyć wszystkim niezamówiona notkę sms a rzecznik na Blogu przeprosić za "Problemy techniczne przy wdrażaniu usługi" – wyszli by z twarzą. Raportuj

            • luk napisał(a):

              A ta 11 w pierwszym kodzie co oznacza? Ja ustawiłem w ustawieniach połączeń przekazywanie na te numery i w końcu zadziałało. Raportuj

  27. frshman napisał(a):

    wczoraj były problemy z krótkimi kodami również. Dodatkowo wykopał się stan darmowy. Doładowując konto jednego z moich telefonów (ostatni dzień ważności SD) wszystkie bonusy wpadły przy kwocie doładowania 30pln, SD jednak nie wydłużył się o 30 dni :/

    co zrobić? reklamować? wątpię by OK Playa cokolwiek z tym zrobił.

    Miał ktoś jeszcze jakieś przygody wczoraj z siecią? Raportuj

  28. Krzysztof napisał(a):

    Pan Rzecznik pisze ze usunieta awaria – a w okolicach Gdanska net nie halo. Pan z BOKu mówil ze prace potrwają do około 12 Raportuj

  29. play4you2 napisał(a):

    odchodzi4

    Posłuchaj, awaria nie nastąpiła z naszej winy. Jednak skoro złożyłeś reklamację, zostanie ona rozpatrzona, zgodnie z regulaminem. Pragnę tylko przypomnieć, że jeżeli przerwa trwała dłużej niż 24h, otrzymasz zapewne stosowne odszkodowanie, zgodne z Regulaminem.

    Pzdr, P4Y2 Raportuj

  30. zły napisał(a):

    Mi jak moim znajomym, również uruchomiono niezamawianą usługę Notka SMS. Problem zgłosiłem. pozdr Raportuj

    • Precz z notką sms! napisał(a):

      Wygląda na to, że szerszy problem (choć co ciekawe, nie na wszystkich telefonach).
      Może to tylko chwilowa awaria lub problem techniczny i za kilka dni wróci do normy.
      Bo jeśli to już tak na stałe to sądzę, ze Play straci kilku klientów. Raportuj

  31. Ralf napisał(a):

    Dlaczego wszystkim narzuciliście tą usługę "Notka SMS". Ja sobie jej NIE ŻYCZĘ! Nie mam już cierpliwości do BOK-a. Chyba prędzej bym się z Chińczykiem dogadał niż z ludźmi tam pracującymi. Raportuj

  32. Th0mas napisał(a):

    PYTANIE DO SPRZEDAWCÓW: czy jest gdzieś dostępny jeszcze telefon SE C902? Bo na stronie jest jako chwilowo niedostępny Raportuj

  33. jahu napisał(a):

    Mam takie pytanie dlaczego w Galaxy S jest widoczna cały czas ikonka transmisji danych czy to jest poprawne czy nie i czy można to jakoś wyłączyć? Nie chciałbym żeby mi się łączył samoczynnie z netem. Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      sprawdz ustawienia, byc może tel co jakis czas łączy sie z netem i pobiera konkretne dane Raportuj

      • jahu napisał(a):

        wyłączyłem wysyłanie w tle ikonka jest taka sama jak chcę zmienić sieć to pisze czy chcę wyłączyć transmisję dosyć danych. ściągnąłem adndroid i 3g wartch dog to w miarę panuję nad sytuacją ale jak wyłączę transmisję tym programem to nie wiem czy jestem w zasięgu 3g czy 2g. może zna ktoś sposób jak to wyłączyć bez programu i z widokiem ikonki sieci. Bo bez programu prawie każdy program łączy się z netem bez mojej wiedzy a mi się to nie podoba. Raportuj

  34. david napisał(a):

    A ja ponowie moje pytanie "co z dostępnością Galaxy S?". Telefonu jak nie było w salonach tak nie ma… ;/ Raportuj

  35. Elżbieta napisał(a):

    jestem abonentem Play i czuje się przez firmę oszukana.Dzwoniłam pod nr*500 aby przedłużyć umowę parę razy i nikt nie odbierał, telefon wrecz sam się rozłączał, ale pieniądze zostały ,,pożarte''.Oszustwo i kpina- to się nadaje do organów ścigania.Mogę to udowodnić i pewnie tak zrobie, powiadomię jeszcze UOKiK. -klientka- Raportuj

    • Tomasz Filip napisał(a):

      To jeszcze się nie nauczyłaś, że nie dzwoni się pod *500 ? Tam pracują ludzie, którzy nie mają odpowiedniej wiedzy. Jeżeli już coś chcesz załatwić to pisz przez formularz zgłoszeniowy na play24. Przynajmniej kasy nie stracisz a odpowiedź ta sama co przez telefon. Raportuj

  36. Kamil Wojciechowski napisał(a):

    Panie Rzeczniku – Czy jest szansa na numer stacjonarny na jednej karcie sim z numerem komorkowym podobnie jak to jest w erze ?Macie juz xtra numer z drugim numerem komorkowym wiec moze by tak pomyslec o numerze stacjonarnym za stala miesieczna oplata tak zeby przypadkiem nie zmienic numeru stacjonarnego na jakis inny. Pozdrawiam. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty