Tako rzecze rzecznik Play

Co wybieracie?

Teraz, kiedy już odpowiedzieliśmy na większość pytań na temat zmian w PLAY FRESH chciałbym poznać Waszą opinię!

Po głębszej analizie postanowiłem:

Loading ... Loading ...

Komentarze

  1. hgdf43 napisał(a):

    Automatyczny stan darmowy po doładowaniu. Zostawcie tak jest jak najdłużej, nie psujcie dalej oferty :D Raportuj

  2. Bartek napisał(a):

    Nic nie przebije stanu darmowego ;)) Raportuj

  3. Dawid napisał(a):

    Postanowiłem wybrać darmowe smsy do wszystkich. Dla mnie stan darmowy i tak nie był niczym wyjątkowym. W sumie 2 osoby z długiej listy kontaktów mają telefon w PLAY. Włączę sobie program doładowań i mam 30 minut do Play dla mnie to wystarczająco. Mimo wszystko dla wielu osób te zmiany to spory "cios".
    Z 2 strony stan darmowy można mieć za 10zł, to na prawdę mało. Wszyscy chcą szybkiej rozbudowy sieci, lepszej obsługi itd. Takie rzeczy niestety kosztują. Raportuj

    • Dawid napisał(a):

      Ja tak zastanawiając się nad nową ofertą zacząłem sie zastanawiać nad zmianą sieci. Oszczędności coraz mniejsze, więc i mniejsza motywacja do znoszenia niskiej jakości usług/obsługi. Raportuj

  4. Qper napisał(a):

    Żeby podjąć dobrą decyzję, to trzeba prześledzić okoł 3 miesiące wstecz. Sprawdzić ile się wysyłało SMS do innych sieci, a ile minut się wydzwoniło w ramach stanu darmowego.

    Może się okazać, że ze stanu darmowego mało korzystaliśmy, a pakiet 100 minut do Play za 5 zł w zupełności wystarczy.

    W mojej sytuacji wyszło, że lepiej wybrać rozmowy i smsy w Play, a za SMSy do innych sieci dopłacić około 4 zł miesięcznie.

    W przypadku mojej kuzynki sytuacja już wygląda odmiennie. Ze stanu darmowego korzystała mało, natomiast dużo wysyła smsów do innych sieci.
    Raportuj

  5. Qper napisał(a):

    Mam do was trochę inne pytanie, mam zgłoszenie z 22.06.2010, które w dalszym ciągu jest rozpatrywane.
    Dotyczy problemu który został naprawiony 2 tygodnie po zgłoszeniu. Napisałem już złośliwie do nich, żeby sobie darowali z rozpatrywaniem zgłoszenia ale odpisali mi

    "Zgłoszenie ………………… zostanie zamknięte najszybciej jak to będzie możliwe."

    Czy to normalne, że sprawa trwa ponad 2 miesiące? Raportuj

    • ehh ten play napisał(a):

      Jeżeli operator nie odpowie w wyznaczonym terminie, to przyznaje Tobie rację. :) Raportuj

      • Mateusz Faroń napisał(a):

        dokładnie. Jak operator nie odpowie z ciągu 30 dni od zgłoszenia reklamacji to taką uznaję się za rozpatrzoną pozytywnie. Dzieje się tak z automatu. Takie jest polskie prawo. Więc nawet jeśli tam dalej wisi taka notka to nie ma ona żadnego sensu w świetle prawa. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      u nich wszystko jest możliwe. Napisz do play4you1 lub 2 zakończy to zgłoszenie. Raportuj

  6. ehh ten play napisał(a):

    nie kumam po co w tej chwili wybierać jakąś opcje ;) Raportuj

  7. luis napisał(a):

    a może by dodać darmowe MB bo komuś się mogą przydać bardziej niż darmowe sms-y i rozmowy !!!??? Raportuj

    • Qper napisał(a):

      nie jest to głupie rozwiązanie.

      Jeszcze nie było w play darmowych MB Raportuj

    • jahu napisał(a):

      popieram Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      Chcesz darmowe MB, idź do GaduAIR czy mBank Mobile. Play to taka 'multimedialna' sieć z założeniem (ogólnym) – rozmów i SMS + tani internet (kupowany, na własnych nadajnikach) Raportuj

    • piotrek napisał(a):

      I właśnie oferta Opcji w PF otworzyła możliwość różnicowania jednej oferty bez tworzenia nowych taryf i utrzymywania starych :)
      Można zrobić opcję z danymi po doładowaniu.
      Można zrobić opcję z dużą ilością minut lub darmowymi rozmowami z jednym numerem spoza sieci.
      Można zrobić opcję z licznymi bonusami np. w sklepie aplikacji na telefon Granie na czekanie itp.
      Można zrobić opcję, który ma wszystko, ale w płatnych pakietach. Raportuj

  8. 3xx napisał(a):

    powinno być jak do tej pory. Tyle , że sd powinien być automatyczny jak sms.
    Może by tak odświeżyć pakiety play online w telefonie, a nie stan darmowy i darmowe sms:)
    Tyle moich wymagań :) Raportuj

  9. Matyk napisał(a):

    Najlepiej było tak jak było do tej pory, czyli darmowe esy przy doładowaniu i do tego aktywacja stanu darmowego przed doładowaniem !!

    zróbcie trzeci profil który będzie wyglądał jak oferta która była do tej pory! Raportuj

  10. Rafał Rajczakowski napisał(a):

    Wybieram darmowe sms do wszystkich…
    Tak i tak co narazie mało dzwonie z Play Fresh, najpierw nie swoje minuty wygaduje na rodzinnych telefonach, a później biorę się za opróżnianie swojego telefonu :D Raportuj

  11. Sweezy napisał(a):

    Jeśli już chcecie zmieniać ofertę to do Nieograniczonych rozmów w Play za 10 zł dodajcie też darmowe smsy do Play! Dla Was to minimalny koszt a wielu klientów będzie zadowolonych… Raportuj

    • mario napisał(a):

      Ale przeciez w profilu z darmowymi smsami masz je rowniez do play. Pogubiles sie troszke :) Raportuj

      • jahu napisał(a):

        ale tylko w odpowiednim profilu. Za 10 zł wykupujesz tylko darmowe rozmowy. Raportuj

      • Mr. X napisał(a):

        To byłaby ciekawa rzecz. Zamiast doładowywać stale konto by mieć darmowe smsy można by zakupić sobie jakiś sensowny pakiet smsów do wszystkich sieci. Raportuj

      • viator napisał(a):

        Nie w tym rzecz. Jeżeli np. w profilu drugim skończy mi się okres bonusu darmowych rozmów i smsów do Play, to nie chcąc kolejny raz doładować telefonu, mogę w ramach posiadanych środków za 10 zł wykupić wewnątrzsieciowy pakiet NR, ale tańszych smsów do Play mieć nie mogę. Brak pakietu smsowego powoduje, że oferta PF nie do końca jest kompletna. Raportuj

        • Mr. X napisał(a):

          Fakt – to też dziwny brak. I pewnie będzie jeszcze gorzej, bo zaczyna się to wszystko coraz bardziej komplikować. Już podobne manewry były przy SD – aktywacja kodem, potem doładowanie. Dlaczego? – żeby część mniej świadomych nie aktywowała SD albo przypomniała sobie o wymaganym kodzie tuż po doładowaniu. Raportuj

          • qwerty napisał(a):

            Ależ Play to przemyślał. Przyzwyczajasz się, ze masz darmowe rozmowy i SMS do Play, a jak skończy ci się bonus za doładowanie i kupujesz sobie darmowe rozmowy (bez SMS) to część ludzi będzie myślała, że nadal ma darmowe SMS i będą słono płacić… To jest naprawdę przemyślane na tego typu wpadki. Raportuj

      • Sweezy napisał(a):

        Nie pogubiłem. Darmowe smsy są tylko po doładowaniu na określony czas. Potem znów muszę doładować konto. A tak mógłbym dokupić sobie za 10 zł nie tylko darmowe rozmowy w sieci ale także i smsy. Raportuj

  12. tl111 napisał(a):

    Mnie nie jest potrzebny ani stan darmowy, ani sms-y. Potrzebuję jedynie bezawaryjnie działającego systemu a już od soboty nie mam możliwości skorzystać z promocji 200min !!! System przysyła sms o aktywowaniu 100 min i każe czekać 24 H (3 razy to samo) a wg. play 24 nie ma uWas śladu po tych dyspozycjach !!! Pal licho tą promocję ale co będzie gdy będę potrzebował kupić 100 min jak do tej pory ? Znowu jakiś "wajchowy " dał dupy? Lepiej wprowadzilibyście jakąś opłatę za te esemesy i byłby spokój w ulu bo ze zmianami w swoim systemie ciągle dajecie ciała. W usługach które często są wykorzystywane biznesowo ważna jest pewność i stałość oferty , a nie zadymy. Tej dosyć na rynku i w przepisach. Może za bardzo uwierzyliście wrogiej propagandzie, że na Freszu siedzą sami gimnazjaliści ? Raportuj

  13. ehh ten play napisał(a):

    nadal tu nie ma regulaminów http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/oferta/ind
    i starsze problemy w skali globalnej również nie zostały załatwione. Raportuj

  14. .wu napisał(a):

    wybralem opcje "zastanawiam sie"… nad przejsciem do konkurencji :|
    nie ladnie! nie psuje sie oferty dodatkowo wmawiajac ludziom, ze to poprawa! :/ Raportuj

    • aerek napisał(a):

      To poprawa dla Play, który na Freshu zacznie bardzo ładnie zarabiać. Nie ma w tym nic dziwnego, najpierw uzbierali wystarczającą liczbę klientów, a teraz każą więcej płacić. Raportuj

  15. blablabla napisał(a):

    Ja wybieram działające hasła jednorazowe do Play24. Smsy mi nie przychodzą i wina jest ewidentnie po stronie Play, bo np. z Banku przychodzą w 2-3 sekundy. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałem.
    Mieszajcie dalej, bez ładu i składu- powodzenia…
    PS. Czy ktoś wie jak wyłączyć notkę, ale tak aby wszystko działało dokładnie tak samo jak wcześniej bez poczty?
    Ja sobie zostawię, ale mam kilku znajomych którzy chcą wyłączyć, ale włączyć i mieć DOKŁADNIE tak samo jak wcześniej. ( bez głuchego telefonu)
    Jak ktoś wie to niech da znać.
    Pozdrawiam. Raportuj

    • ehh ten play napisał(a):

      Wpisz odpowiedni kod:

      gdy zajęty *67*790998725#
      gdy nie odpowiada *61*790998725#
      gdy nieosiągalny *62*790998725#

      play pytać o podstawę prawną, a sprawę zgłosić do uokik. Raportuj

      • ehh ten play napisał(a):

        to odnośnie notki.. Raportuj

        • blablabla napisał(a):

          Dalej nie halo, tylko dziwny odgłos w słuchawce…/ powiadomiena o próbie połączenia na szczęście przychodzą.
          A ciekawa sprawa że jak zmieniłem ręcznie ( w GT 540) końcówki z 29 z 25 to doszły smsy z Play 24.
          Coraz ciekawiej…
          Raportuj

    • Klient p4 napisał(a):

      Nie da się tego wyłączyć. Na sms stop nie ma żadnej odpowiedzi, a status po prostu nie działa. Jednym słowem wtopa. Raportuj

  16. Poll napisał(a):

    Ponieważ nie ma 5 opcji ja wybieram : postanowiłem nic nie zmieniać. Raportuj

  17. blablabla napisał(a):

    literówka- zamiast włączyć i mieć DOKŁADNIE, powinno być wyłączyć i mieć DOKŁADNIE Raportuj

  18. Keres napisał(a):

    A GDZIE OPCJA – ZMIENIAM OPERATORA ?! Raportuj

  19. berdys napisał(a):

    Smsy do wszystkich i stan darmowy za 10- bo mam pare osob min z rodziny ktorzy maja Playa. Raportuj

  20. Jack napisał(a):

    Witam, myślę że 2 ważne pytania: 1. czy jeśli aktywuję 1 profil, to po kolejnym doładowaniu muszę kolejny raz go aktywować, czy ta pierwsza aktywacja już zostanie zapamiętana? 2. czy jeśli miałem teraz opcję Zbieraj minuty, to muszę ją na nowo aktywować po wybraniu nowego profilu? Pozdrawiam! Raportuj

  21. Qper napisał(a):

    Znowu nie działa Play 24 Raportuj

  22. Paweł napisał(a):

    Bardzo głupio robią z Tą zmianą zdecydowanie to ZMIANA NA GORSZE!!!! Przez to sporo klientów odejdzie.

    Żeby mieć to co się miało wcześniej za darmo teraz trzeba dopłacać 10zł Raportuj

    • Poll napisał(a):

      I co , myślisz, że ktoś odejdzie bo to co wcześniej było za darmo a teraz jest za 10zł u innego operatora kosztuje 50zł ? Raportuj

  23. Sławek napisał(a):

    To jeszcze jakiś pakiet sms za powiedzmy 5 zł i zostaję przy stanie darmowym z automatu do końca, za dużo mam znajomych w sieci…. Raportuj

  24. Ptaszyn napisał(a):

    Nie o to chodzi, że klienci Play odejdą. Zwyczajnie Stan Darmowy przestaje być darmowym, więc wzrastają automatycznie rachunki klientów, a Play ściaga kasę. Bo całość doładowania i tak rozchodzi sie na pakiety i jeszcze trzeba coś tam zostawić na gadanie do innych sieci w końcu, więc będzie wychodzić o te kilkanaście złotych więcej. Jak na jedną osobę to oczywiście niewiele, ale całość zgarnia Play. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      A co, powinien zgarniać Orange czy Era? No przecież normalne jest że oni muszą zarabiać . Mają nie tylko klientów ale i "akcjonariuszy" Raportuj

      • Rrrrrrrrrrrr napisał(a):

        No to niech jeszcze bardziej myślą o akcjonariuszach niż o klientach, to zostaną tylko z akcjonariuszami!

        Jak im za mało moich 30 zł miesięcznie, to będą mieć 0 zł miesięcznie ode mnie i 1 klienta mniej. A te 30 zł będzie mieć Heyah jak taki wybredny i skąpy się Play robi. Raportuj

    • piotrek napisał(a):

      Przecież masz stan darmowy w opcji "Darmowe Rozmowy i SMSy w Play" a jego aktywacja nie wymaga tyle fatygi. Jeżeli chcesz smsy poza sieć, to aktywuj "Pakiet 30smsów za 3zł" do wszystkich sieci komórkowych. Polecam przejrzeć promocje: http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/dokumenty/regul

      Nie rozumiem o co tyle hałasu robią ludzie. Od dwóch lat zgłębiam tajniki taryf pre-paid i żadna, ale to żadna oferta pre-paid nie jest tak elastyczna jak Play Fresh.
      Zauważ, że większość promocji we wszystkich sieciach ma w regulaminach określony termin "do odwołania" oraz zapisy pozwalające na wprowadzenie zmian w promocji. Raportuj

      • piotrek napisał(a):

        Coś wydaje mi się, że Play musi nasilić smsową kampanię informacyjną, bo mimo wielu atutów, promocji, pakietów, nie były one wystarczająco rozpowszechnione. Raportuj

      • Mr. X napisał(a):

        30 smsów za 3 zł? Ta promocja to nie dla Fresha, bo przy 0,09 zł za sms nie miałaby ona najmniejszego sensu. Raportuj

        • piotrek napisał(a):

          Tak, masz rację, przeoczyłem. W tej promocji sms jest droższy niż w cenniku.
          Ale gdy Play na bałagan na stronie i regulaminy starych ofert są wymieszane z nowymi, to co się dziwić. :) Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      a przecież teraz w tej jednej opcji jest właśnie darmowo po każdym doładowaniu!!! Raportuj

  25. qwerty napisał(a):

    Dopóki przy wejściu na profile będą przepadać Zebrane Minuty (pakiety w sumie nieistotne) oraz w starym będą NR – nie zmieniam, nie kalkuluje się. Raportuj

  26. Kriz napisał(a):

    a może Marcinie

    Darmowe Rozmowy i SMSy w Play / i do tego jakiś pakiet 1000 sms za 10zł do kazdej sieci – wtedy ta taryfa by była mega :D Raportuj

  27. qwerty napisał(a):

    Przy okazji, gdybym miałzmieniać, to zmieniłbym na: wybrać opcję Darmowe Rozmowy i SMSy w Play. Pierwsza zmiana powinna nie powodować utraty wszystkeigo poza środkami głównymi i promocyjnymi. Raportuj

  28. @widex32 napisał(a):

    Wybiorę play, a nie sms. Mój wniosek. Czy jest techniczna możliwośc, aby zostały dodatkowe uzbierane jednostki podczas zmiany profilu? Po wprowadzeniu trzeciego profilu, wszyscy ponownie będziemy tracić. Oferta nawet ciekawa, bardziej elastyczna. Raportuj

  29. Mr. X napisał(a):

    Część osób zapomina, że nie ma nic za darmo (choć to truizm). Założę się, że u części osób telefon zamienił się w skarbonkę – smsy za darmo, Stan Darmowy, poza sieć dzwonili z zebranych minut za rozmowy przychodzące. Raportuj

  30. dave napisał(a):

    Może nie związane z PLAY FRESH, ale ja bym chciał w końcu móc kupić tego ####### Samsunga Galaxy S!!!!
    To nie są nawet kpiny, to już parodia! A odpowiedzi z op@ – masakra, jeden mail zaprzecza drugiemu ;/ Raportuj

  31. Ernest napisał(a):

    Z zadowolonych klientów robicie sobie żarty!! Żeby te zmiany nie okazały się strzałem w kolano!! Raportuj

  32. piotrek napisał(a):

    Przy moim wykorzystaniu telefonu nie ma znaczenia co wybiorę.
    Wysyłam smsy bardzo rzadko. Dzwonię niezbyt często a ostatnio nawet rzadziej odbieram. Jeżeli dzwonię, to zwykle poza sieć. Doładowuję tyle, by utrzymać konto na poziomie 10zł, zasilam co 1-2 miesiące kwotą 5-10zł. Moje wydatki na transmisję danych są większe niż na rozmowy głosowe i sms i wynoszą 100MB co 1-2 miesiące.
    Od ponad roku mam Fresha i nigdy nie aktywowałem SD, NR, pakietów minut i SMS. Nawet poprzednio będąc w Simplusie (Easy, Nowy S+) aktywowałem co najwyżej pakiety minut 5 razy przez 2 lata.

    W moim przypadku nie ma co zawracać sobie głowę zmianą opcji, bo to dla mnie bez różnicy z opcją czy bez. Mogło by się to zmienić, gdybym poznał dziewczynę, niestety od lat sam i nikogo na horyzoncie.
    Ale gdyby była opcja z danymi 10-50MB na miesiąc przy minimalnym doładowaniu, to pewnie bym skorzystał :) Raportuj

  33. kychuss napisał(a):

    nie mogę uwierzyć że play oddalił taką szyderę… zwłaszcza że tylu osobą poleciłem play, i teraz bedą miały do mnie pretensje.. Raportuj

    • Kaktus napisał(a):

      Niedługo to P4 będzie miał pretensje do siebie jak mu po wakacjach klientów zacznie ubywać. Bo co tu teraz niby polecać? Ofertę skopiowaną przez Play Fresh od Heyah?

      Zarząd Heyah niewątpliwie już się cieszy, że Play sam z własnej nieprzymuszonej woli postanawia osłabić swoją rolę na rynku prepaidów. Raportuj

  34. qwerty napisał(a):

    Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego dostałem własnie SMS informujący o możłiwości wyłączenia Notki SMS, podczas gdy na tym numerze mam cały czas ustawioną pocztę głosową (także na e-mail)? Sądziłęm, że Play włącza to badziewie tylko tym, którzy nie mają PG, oraz informuje także tylko tych bez PG?
    O co chodzi?
    Nie chcę wpisywać kodu sprawdzającego czy mam Notkę, czy nie, tak jak nie wpisywałem żadnego z nią związanego – żeby przypadkiem tego nie włączyli…
    Naprawdę, status Notki w sekcji PG w zakłądce usługi Play24 rozwiązałby sprawę… Raportuj

  35. Piotr napisał(a):

    Zapraszam do salonu w BYdgoszczy na Gdanska – jest samsung Galaxy S ;) Raportuj

  36. Krzysiek napisał(a):

    Ja męczę się z Play (słaby zasięg Plusa i P4 w części mojej okolicy (wieś Siedleczka)), tylko z powodu darmowych smsów do WSZYSTKICH sieci i Stanu Darmowego wewnątrz sieci Play (no i długa ważność konta też ma znaczenie, ale konkurencja mądrzeje i też szybko już konta nie blokuje klientom).

    Po tych zmianach w Play Fresh na niekorzyść swych klientów zastanawiam się nad przejściem do Heya. Dlaczego?

    Po pierwsze: znakomity zasięg w mojej okolicy przekaźników Ery.
    Po drugie: większość znajomych ma Heyah (m.in. też z powodu lepszego od Plusa i Play zasięgu).

    Więc skończę z namawianiem ich do przejścia do Play Fresh, i sam najpewniej ucieknę do Heyah. Jeśli Play Fresh będzie kontynuować psucie oferty zbliżając ją do oferty Heyah, to z pewnością stracą klientów na rzecz lepiej ugruntowanych na rynku "starych" graczy. Raportuj

  37. Mirek napisał(a):

    Kiedy ACR w Play Raportuj

  38. Krzysiek napisał(a):

    @piotrek – no właśnie ja mam dziewczynę, ma Fresha (sporo z nią smsuję i rozmawiam) i znajomych, którzy nie mają Fresha. Ale dzięki darmowym smsom z nimi sporo smsuję. Jeden nawet specjalnie trzyma kartę Play tylko dla mnie. Montuje ją do fona zebyśmy mogli sobie pogadać :-). A ma numer w Heyah.

    Jak myślisz, czy będzie dla mnie sensownym męczyć się dalej z Playem i regularnie doładowywać co miesiąc za 30 zł by mieć darmowe smsy i rozmowy w sieci, jeśli to samo będę miał w Heyah bez takich kombinacji? W dodatku wreszcie będę miał 'wszędzie" zasięg, bo niestety Play (Plus też) w mojej okolicy ma białe plamki zasięgu. Raportuj

    • piotrek napisał(a):

      Jest taki wybór ofert na rynku, że można przebierać. :)
      Jeżeli miałbym teraz zmienić sieć, to zastanawiałbym się na pierwszym miejscu nad GaduAir / mBank Mobile, na drugim nad Heyah, na trzecim nad 36.6. Pozostałe oferty prepaid nie liczą się dla mnie, bo są po prostu słabe. Gdybym miał z kim rozmawiać, zapewne kolejność byłaby inna.
      W obecnej sytuacji, nawet gdybym kogoś poznał, dla jednej osoby bardziej opłaca mi się utrzymywać drugą kartę Fresha niż całkowicie zmienić sieć. Niestety takie uroki bycia singlem bez umiejętności przyciągania do siebie ludzi. Raportuj

  39. KTOS napisał(a):

    No i panie Marcinie jest szansa na jakieś MB bo jestem koleją osobą co chętnie zamieniła by te darmowe rozmowy i sms-y na MB. Raportuj

  40. ddd napisał(a):

    dlaczego nie ma opcji:Po głębszej analizie postanowiłem:przeniesc numer do innej sieci Raportuj

  41. Qper napisał(a):

    Czy przy nowych profilach Fresh dalej jest promocja 10% przy doładowanie przez stronę play?

    Bo nic nie dostałem. Raportuj

  42. Tomasz napisał(a):

    Widzi Pan, Panie Marcinie. Większa część użytkowników nie postanowiła zmienić oferty bo mają za dużo minut, smsów czy MB… Nie chcemy tego stracić, a wykorzystać to wszystko co się ma w tak krótkim czasie jest wręcz niemożliwe. Nie dbacie w Play o tą większość i jak tak dalej pójdzie to nie wiadomo czy właśnie Ci użytkownicy nie znajdą jakiejś lepszej alternatywy i nie odejdą z play… A wystarczyło dać możliwość ustawienia profilu bez straty minut, smsów, MB. a dopiero potem wprowadzać zasady, że traci się wszystko przy przejściu na inną opcje. Raportuj

  43. Cyga napisał(a):

    Wybieramy STOP inwigilacji w to co wybieramy :) to nasza prywatna sprawa :D A tak na poważnie zamiast pytać o takie rzeczy może warto było by powiedzieć jak wyszły wyniki testu w Warszawie ? mieliście przeprowadzić i cisza o tym. Jak ze szkoleniem pracowników ? Jak z aktualizowaniem ofert innych ofert pre-paid ? dużo się pozmieniało a u Was dalej jak z przed kilku miesięcy. Raportuj

  44. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    ja postanowiłem wykopać mixa na wieczne wieki wieków pa pa i przywitać we wrześniu abo (już trzecie ehhh PLAY, zarabiasz na Mnie jak za zboże) Raportuj

  45. vit napisał(a):

    "Oferta Promocyjna „Darmowe Rozmowy i SMS y w Play”
    dla Oferty Play Fresh
    obowiązuje od 23.08.2010 r. do odwołania"

    Na blogu pisze, że aktywować można do 31.08.2010 a po tej dacie już nie. Czy 1.09.2010 odwołujecie promocję? Bo jeżeli nie, to według regulaminu aktywacja promocji powinna być możliwa do czasu jej odwołania.

    Mogę prosić o odpowiedź jak to rozumieć? Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      Mowa tu o dwóch taryfach- starym w który już niedługo nie będzie SD za doładowanie i nowym który jest dostępny o d 23.08.2010. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Chcąc dostawać bonusy musisz wybrać jedną opcji darmowe rozmowy i sms-y w play lub darmowe sms-y do wszystkich sieci w przeciwnym wypadku do 31.08 dostaniesz stan darmowy i sms-y do wszystkich sieci do 30.09 dostaniesz już tylko sms-y do wszystkich sieci później nie dostaniesz już żadnych bonusów będzie gołe doładowanie zawsze będzie można kupić stan darmowy za 10 zł. Raportuj

      • vit napisał(a):

        Gdzie w regulaminie pisze, że aktywować „Darmowe Rozmowy i SMS y w Play” trzeba do 31.08.2010.

        "dla Oferty Play Fresh
        obowiązuje od 23.08.2010 r. do odwołania"

        Do odwołania – czyli aktywować mogę do czasu odwołania, który nie jest podany.

        To co wreszcie jest obowiązujące wpisy na blogu czy regulamin?
        Po 31.08.2010 nie będę mógł aktywować "Oferta Promocyjna „Darmowe Rozmowy i SMS y w Play” ?
        Jeżeli "Oferta Promocyjna „Darmowe Rozmowy i SMS y w Play” odwołuje poprzedni regulamin to obowiązuje od 23.08.2010 i nic nie pisze o dacie 31.08.2010, (ani o dacie 30.09.2010 dla oferty SMS-y do wszystkich sieci).

        Proszę dokładnie przeczytać mój poprzedni wpis Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Gdzie masz regulamin pozostania w ofercie bez bonusów. Cytujesz regulaminy z bonusami w których nie ma prawa być miejsca na zapisy o których wspominasz bo dotyczą innego zagadnienia i w nich nic się nie kończy.
          A skoro Marcin pisze że tak jest to tak jest i nie ma dyskusji. Raportuj

          • vit napisał(a):

            O.K. Spokojnie.
            Przeczytaj uważnie, jeżeli nowy regulamin obowiązuje od 23.08.2010 do odwołania to rozumiem,ze odwołuje poprzedni regulamin o bonusowych smsach i darmowych minutach z dniem 23.08.2010.
            Pytam tylko gdzie jest mowa w/w regulaminach o datach 31.08.2010 i 30.09.2010 jako kończących możliwość uruchomienia usług, a po tych datach zero bonusów za doładowanie.

            Wejdź w abonament lub mixa i spróbuj nie przestrzegać regulaminu.

            Może Pan Marcin po małej konsultacji z prawnikiem odpowie i nie będzie dyskusji .
            Raportuj

            • Darek napisał(a):

              Pan Marcin się wypowiedział we wcześniejszym wpisie i to chyba rozwiewa wątpliwości:
              "Co będzie jak nic nie wybiorę

              Pozostaniesz na obecnym Play Fresh bez profilu tak długo jak sam zechcesz. Ceny za wszystkie usługi i pakiety pozostaną bez zmian. To, co się zmienia to zamknięcie promocji Stan Darmowy w dniu 31 sierpnia oraz zamkniecie promocji Bonusowe SMS-y 30 września"

              Czyli jak zechcemy skorzystać któregoś dnia z profili to mamy możliwość. Raportuj

            • vit napisał(a):

              Też tak myślałem. Jeżeli oferta nie zostanie zmieniona to np. w listopadzie 2010 włączę sobie Darmowe rozmowy i smsy w Play. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Tamte regulaminy dotyczą innych ofert które obowiązują od 23.08.2010 a tamta promocja zostaje odwołana i Marcin podał terminy do kiedy takowe bonusy będą przyznawane i po co do tego regulamin wszystkie promocje w play są do odwołania tylko w abonamencie lub mix-ie masz zagwarantowaną ofertę którą podpisujesz i z jednej strony jest to dobre a z drugie nie wszystko ma swoje plusy i minusy. Raportuj

            • vit napisał(a):

              Jeżeli są do odwołania to co je odwołuje? Chyba następna promocja i regulamin. Czy to jest targ czy usługi oparte na regulaminach. Na Play24 jest -. Usługi- Zmiana taryfy.
              Nowe taryfy to: Play Fresh z minutami i smsami do Play i druga Play Fresh z smsami do wszystkich.

              Poczytaj i odpowiedz. Pan Marcin podaje terminy o których nie ma mowy w nowych regulaminach taryf. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Ileż razy można tłumaczyć to są nowe oferty i nowe regulaminy w których te terminy nie mają prawa się znaleźć bo dotyczą starej oferty!
              Oferty są do odwołania i Marcin poinformował o terminach odwołania poszczególnych bonusów w przypadku pozostania na starej taryfie. Raportuj

            • vit napisał(a):

              Chyba małe nieporozumienie.
              To może jaśniej napiszę. Piszę w tej chwili o nowych regulaminach. Oba obowiązują od 23.08.2010 do odwołania. Pisze w nich że mogę aktywować usługi o których mowa w tych regulaminach od 23.08.2010.
              Nie ma terminu końcowego aktywowania tych usług, czyli aktywować je można tak długo dopóki regulaminy nie zostaną zmienione. Czyli mogę wybrać taryfę Play Fresh z darmowymi rozmowami i smsami do Play lub taryfę Play Fresh z darmowymi smsami do wszystkich do chwili zmiany lub odwołania regulaminów.
              Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Nowe regulaminy są do odwołania czyli na razie jest tak jak mówisz. Raportuj

  46. sepe napisał(a):

    Ostrzezenie
    Zgodnie z pkt 13 Regulaminu Oferty Promocyjnej „Przenieś numer do Play Fresh”: „Bonus 60zł nie zostanie przyznany, jeśli Użytkownik, przed Doładowaniem konta skorzysta w Oferty „Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play” lub „Darmowe SMS-y do wszystkich sieci”. W związku z powyższymi informacjami bonus nie został przyznany. Raportuj

  47. Maniek napisał(a):

    Brak piątego pytania.

    5. Nic nie zmieniam.

    Jak ZM wystarcza to po co zmieniać? Raportuj

  48. Maniek napisał(a):

    (dur)Notka nadal nie działa poprawnie. Raportuj

  49. Maniek napisał(a):

    Kolejny kwiatek.
    Dzięki za wyszukanie. Raportuj

  50. Niezadowolony Klient napisał(a):

    tego zapisu do końca nie rozumiem.
    Dopiero wydaje się on jasny, gdy przyjmę założenie, że każdy nowy Klient przenoszący numer będzie miał "starego" Fresha bez bonusów nazwijmy go Fresh START.
    Następnie najpierw trzeba doładować konto za min. 5zł, dla pewności odczekać 24h na przyznanie bonusu 60zł i dopiero potem można zdecydować się na wybranie nowych "lepszych" profili Fresha. W przeciwnym wypadku bonusu 60zł za przeniesienie numeru nie będzie. Raportuj

    • Marcin napisał(a):

      Jest właśnie tak jak piszesz. Marcin pisał, że nowe startery będą miuały włączonego starego FRESHA, tak jak i dotychczasowi klienci i jak rozumiem także klienci przenoszący numer. Play się wycwanił… Klient chce od razu włączyć docelową taryfę, mieć spokój z telefonem i nie myśleć o nim – Play tego mu nie ułatwia, cały proces, tak jak już wspomniałeś, przy wiadomym działaniu Play24 trzeba rozbić na 2 dni, żeby nie stracić bonusu. Nie można bło zrezygnować z tej zasady, albo przy przenoszeniu umożlwić konsultantowi automatyczne włączenie nowej taryfy, jeżeli klient chce (i zachować bonus). Za dużo kruczków, przydałaby się kula, co by przewentylowała Playowe biura. Raportuj

  51. Bartosz napisał(a):

    No cóż kochany PLAY znowu oferta uległa pogorszeniu :) Gdybym mógł wybrałbym opcję 19gr/min do wszystkich jak mam w mbank mobile :D Druga sprawa pytanko: czy za każdym razem jak ktoś zmieni z jednego profilu na drugi zostanie zresetowane "zbieraj minuty" i za każdym razem włączenie "ma kosztować" 3 PLN ?? Bo po resecie z play fresh na profile większość "rzeczy" resetuje się i trzeba dokonać aktywacji na nowo :D Czekam na odpwiedź Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Wszystko się resetuje I trzeba aktywować od nowa jedyne co zostaje to środki na koncie głównym oraz promocyjnym np. z bonusu który dostaje się za przeniesienie numeru z innej sieci. Raportuj

      • Bartosz napisał(a):

        Czyli jeżeli za każdą zmianą profilu wszystko się resetuje to chamstwo w biały dzień ;) trochę dziwne posunięcie ze strony play ale cóż może nie mnie oceniać ich działania ;) pozdro Raportuj

        • jahu napisał(a):

          W abonamencie też jak zmienisz taryfę to wszystko przepada wszystkie bonusy rabaty itp niestety. Nawet niewykorzystane złotówki w abonamencie po miesiącu przepadają jak nie wykorzystasz. Raportuj

  52. Bartłomiej napisał(a):

    Play okazał się oszustem wartym "wielkiej trójki"… Po aktywacji nowej taryfy, do której są wszyscy praktycznie zmuszani, okazuje się że wszystkie dotychczasowe bonusy czy usługi za które już wcześniej zapłaciliśmy (typu Zbieraj Minuty) trzeba zapłacić ponownie! Nie można tego nazwać inaczej jak jawnym złodziejstwem!!! Raportuj

  53. Poll napisał(a):

    Jeśli wprowadzone zmiany nie miały na celu tylko i wyłącznie pozabierać ludziom uzbierany z mozołem kapitał np ze Zbieraj Minuty to może chociaż pierwszy wybór jednej z opcji mógłby być "bezstratny". Wtedy wszyscy , hurra, zmieniamy sobie profil 1 lub 2 , zabieramy ze sobą to na co ciężko pracowaliśmy i cieszymy się z "jeszcze lepszej oferty". Nieee? Nie da rady? He , tak myślałem. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Śnij dalej.
      (dur)Notka – MTR – Play zarabia
      Stary Play – zabrane bonusy przy doładowaniach – Play zyskuje
      Przejście na profil – zerowanie – Play zyskuje
      Przejście na profil – wybór SMSY lub SD – Play zyskuje
      Nowy starter – zmiana na profil przed doładowaniem – 60 zł bonusu zabieramy – Play zyskuje
      itd.
      Kredyty trzeba płacić. Po osiągnięciu 5-6 mln klientów będzie jeszcze gorzej. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Eeeetam , podobno komuś pozwracali pozabierane środki. Raportuj

      • Zbigniew napisał(a):

        a Ty sie obudz. Jestes naiwny jak 5cio latek. Co, operator to instytucja charytatywna ? Jak sie nie podoba opa mozesz zmienic. Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          Dziwne Zbigniewie.
          Chyba po tym co napisałem widać, że nie śpię. :)
          W którym miejscu postu jestem naiwny jak 5-latek?

          Administrator wyciął posty Polla i może stąd coś źle zrozumiałeś. Odpowiadałem Pollowi. W każdym razie wulgaryzmów i obraźliwych słów w nich nie było. Nie wiem czemu je usunęli. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Wycieli moje posty bo niechcący zmultiplikowałem komentarz. Coś mi komputer szwankuje i wysłało się 3-4 takie same posty jeden po drugim. Raportuj

  54. Marcin napisał(a):

    Dzień dobry,

    Mam pytanie. Naczytałem się o problemach z Notką SMS, którą są uszczęśliwiani klienci Play. Chciałbym wyłączyć sobie Pocztę Głosową (z przekierowaniem na e-mail) na jednym z numerów. Z tego co rozumiem, Notka zostanie włączona automatycznie. Czy jeżeli zrobię tak:
    – w Play 24 wyłączę Pocztę Głosową (chyba tak lepiej niż kodem)
    – wyślę SMS Stop Notka (gdzieś tu jest instrukcja)

    to czy nie będę miał niczego, znaczy będzie sam darmowy komunikat dla dzwoniącego – abonent niedostępny? Czy Play sam z siebie po jakimś czasie nie włączy Notki? Coś tam było, że po poworocie po wyłączeniu do Notki SMS lub Poczty Głosowej ma się 30 sekund na odebranie?

    Być może głupie pytania, ale numer nie jest mój, a osoby która ma problem z wpisaniem byle kodu… Chciałbym jej wszystko dobrze ustawić… Problemu by nie było, gdyby gdzieś w usługach też była informacja o Notce – coś się pali na zielono – wyłączam i tyle. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      W play 24 nie ma możliwości wyłączyć poczty głosowej. Raportuj

    • Mr. X napisał(a):

      Ja wysłałem zgłoszenie do BOK przez Play 24 z prośbą o wyłączenie Notki SMS. Ty poproś też o wyłączenie poczty. Na drugi dzień otrzymałem odpowiedź i nie miałem już żadnej Notki, a tylko zwykłą, darmową informację bez kombinacji z raz działającymi, a raz nie kodami. Raportuj

      • Marcin napisał(a):

        Zrobię chyba tak jak radzisz – poproszę w jednym zgłoszeniu o wył PG i Notki. Teraz dużo osób zmienia taryfy i Play24 chyba niedomaga osstro. jak ktos ma jeszcze inny pomysł, prosze o wypowiedź. Raportuj

    • Marcin napisał(a):

      Przy okazji – nie wiem czy to jest związane, ale teraz w sytuacji – te. A rozmwaia z tel. B, tel. A ma włączoną PG, ktoś dzwoni do A, ale nie nagrywa się – słyszy tylko wiadomość powitalną i się rozłącza – tel. A nie dostaje ŻADNEJ informacji o próbie połączenia. Kiedyś chyba dostawał? nawet jeżeli ktoś nie nagrałsię na PG? Ehhh, co się dzieje w tym Play :-(. Raportuj

    • Marcin napisał(a):

      Muszę raczej pochwalić Play. Zgodnie z waszymi radami, napisałem zgłoszenie przez BOK i dziś dostałęm informację, ze wyłączono
      – pocztę głosową
      – notkę SMS

      Co jest teraz? Nie ma nic ;-). Sądziłem, że kiedy telefon będzie wyłączony/rozmawiał pbędzie sygnał głosowy – abonent niedostępny, jest sam sygnał (bez głosu) i pojawia się na telefonie – numer niedostepny.

      Nie wiem czy tak było zawsze, ale znów – kiedy podczas rozmowy ktoś do mnie dzwoni, nie ma śladu – nie dostaję wiadomości o próbie połączenia, taką wiadomosć dostaję tylko, kiedy telefon jest wyłączony. Po dzwoniącym, podczas rozmowy z kimś innym nie pozostaje ślad. Nie podoba mi się to, da się zmienić? Raportuj

  55. m@riusz napisał(a):

    ankieta jest tendencyjna-brakuje jednego pkt NIC NIE ZMIENIAM i ja tak właśnie robię Raportuj

  56. Marcin napisał(a):

    Nie rozumiem narzekających. Już było kilka komentarzy, ze nie ma opcji – nic nie robię. Jest przecież:
    nic nie zmieniać i aktywować Stan Darmowy do końca sierpnia

    Fakt, jest tutaj o aktywowaniu Stanu Darmowego, ale przecież z braku bardziej pasującej odpowiedzi, jeżeli osoba nic nie zmienia i nie aktywuje SD – wybiera tę opcję. Ja to zrobiłem, bo co prawdakorzystam ze SD, ale mam na razie dość środków na zakupy Nieograniczonych Rozmów. Tak jak kiku przedmówców – nie zmieniam taryfy, bo nie chcę stracić Zebranych Minut.
    Czy mógłbym raz jeszcze poprosić o odpowiedź kogoś kompetenego na moja pytanie? Raportuj

  57. Farba101 napisał(a):

    Ja mam pytanko z innej beczki:)
    Nie wiecie gdzie można dostać HTC Wildfire w Kielcach lub okolicach lub Zawierciu i okolicach?
    Bo szczerze mówiąc przeżyłęm szok w punkcie Play w Kielcach. Skończył mi sie mix i chciałem przedłużyć umowę. Przy mixturze 30 dodali mi stan darmowy wiec super. Chciałem wziąść do tego HTC ale sprzedawca mi powiedział, że jest na zapisy i będę gdzieś szósty w kolejce, a dostają średnio jeden HTC na miesiąc. Wszedzie to tak wygląda? Raportuj

  58. Zdemotywowany napisał(a):

    Brakuje najważniejszej opcji – przenoszę numer do innej sieci. Ja wybieram gadu air, do 5 osób będę miał minutę za 10gr i 1gr za sms (chyba że ktoś w play, wówczas tylko tanie sms), a do pozostałych 19gr/min oraz ciekawe pakiety internetowe. Raportuj

    • Marcin napisał(a):

      Co do 5 wybranych numerów w GaduAIR, to się upewnij. Ja (mam tam kartę do internetu w całej Polsce i VoIP) kiedy się pytałem jakiś czas temu, czy jeżeli wybrany numer będzie z Play to czy będą do niego SMS po 1gr (bo rozmowa po cennikowej 49gr to wiadomo), to odpisali, że nie można 'dzielić' wybranych numerów. Wybrany nie może być w Play. Wydało mi się to dziwne, bo o ile asymetryczny MTR na rozmowy to tłumaczy, to chyba SMS są rozlcizane jak we wszystkich sieciach? Takiej odpowiedzi udzielili mi może… Sam nie wiem, 3 miesiące temu? Może się zmieniło. Raportuj

      • Zdemotywowany napisał(a):

        Sprawdzę to bo przenoszę testowy numer zanim przeniosę numer główny, pani na infolinii powiedziała, że można wpisać numer do Playa i wówczas będzie tańsze wyłącznie smsy. Raportuj

  59. matixd napisał(a):

    Czy nieograniczone rozmowy w play za 10zł i bezpłatne rozmowy po doładowaniu dotyczą też wideo-rozmów??? Raportuj

  60. Armani napisał(a):

    ZŁODZIEJE !!! OSZUŚCI !!!
    płacić dwa razy za zbieraj minuty i inne uzbierane skumulowane pakiety minuty itd nie przechodzą
    KTO DAJE I ZABIERA TEN SIĘ W PIELE PONIEWIERA !!!
    jeszcze zasada po doładowaniu dostaniesz smsy bez sens totalny gdy mam ponad 200zł na koncie i nie mogę wykupić sobie pakietu smsów jak jest to np w mixie 200sms za 5 zł tylko zawsze doładuj konto to dostaniesz bonus usługa na kartę jest przedpłata dlatego też po co mi ważność na rok czasu konta skoro i tak muszę bulić za to tak jak bym nie miał bonusowych smów 0.09gr a żeby cokolwiek dostać to muszę zasilać konto i z usługi na karte robi mi sie obowiązek zasilań jak abonament byle do play wpływała kasa co miesiąc JA UCIEKAM DO 36i6 BO PLAY MNIE OSZUKAŁ !!! Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      A wcześniej mogłeś?
      Bo nie wiadomo o Ci chodzi.
      A co do smsów coś Ci powiem.
      Ładujesz za 30zł i dostajesz 1000smsów do wszystkich. Za powiedzmy całe 30zł które Ci zostaje kupujesz smsy do wszystkich sztuk 333. Daje CI co cenę smsa na poziomie 2 gr sms DO WSZYSTKICH. Jak nie wykorzystasz połowy to koszt smsa wyniesie 4gr. I jak to jest dl Ciebie za drogo to zmień operatora. Pewnie w 36i6 będzie taniej. Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      200 zł skarbonki w Play? chcesz do innej sieci? Chyba zwariowałeś! Jak się przeniesiesz do innej seci to będziesz miał taki problem że będziesz miał puste konto i nie poesemesujesz i nie podzwonisz. Jak masz teraz 200 zł na koncie to nie doładowuj, kupuj za 10 zł pakiet nieograniczonych rozmów. A esemesy wysyłaj tak jak dotąd wysyłałeś. Popytaj też innych prepaidowców z innych sieci jak tam u nich ze środkami na koncie – odpowiedzą – puste konto lub, że jak nie puste, to szybko robi się puste. Raportuj

  61. Klient napisał(a):

    Bonusowe Sms-y do wszystkich sieci > Jestem ZA!
    Spece od P4 spytajcie rzecznika Polkomtela dlaczego blokują klientów Play i nie idzie się zalogować poza miastem gdzie brak jest macierzystego zasięgu? Przykład miasto Biała Rawska każdy ma w Plusie i powstają przeciążenia sieci jak mi oznajmił w salonie Polkomtela Przedstawiciel Handlowy.
    Zróbcie coś jaki bts E-GSM postawcie, ludzie z P4 są wku****ni ciągle "brak zasięgu" Raportuj

  62. Łukjasz napisał(a):

    Drogie PLAY, jak ja sam wyłączam sobie notkę SMS to teraz Wy mi przysyłacie SMSa z informacją że mi tą notkę włączyliście. Jak ja ją wyłączam to znaczy że nie chce jej mieć i tyle!!! Raportuj

    • vit napisał(a):

      Daj spokój z wyłączaniem Notki przez sms. Zrób przekierowania w telefonie.
      Przekazuj kiedy zajęty – na numer 790 998 750
      Przekazuj kiedy niedostępny – na numer 790 998 750
      Przekaz kiedy nie odbieram – nieaktywny.
      Oczywiście przekazuj wszystkie rozmowy również NIEAKTYWNY !!!!
      Olewaj smsy o włączonej notce niech system widzi że masz ją włączoną, tylko sprawdzaj co jakiś czas czy w tych przekierowaniach są podane wyżej numery.
      Raportuj

      • Łukasz napisał(a):

        ale mino tej info od Play notka się nie włączyła. Przekierowanie mam na numer 790998725 tak jak wcześniej na to ludzie wpadli to na ten numer ustawiłem przekierowanie, a ten co podałeś z końcówką 750 jest dobry? Raportuj

        • vit napisał(a):

          Sorry pomyłka, końcówka 725, jeszcze raz przepraszam.
          Sorry, powodzenia Raportuj

          • Łukasz napisał(a):

            ale dlaczego "Przekaz kiedy nie odbieram – nieaktywny" -jak nie odbiorę telefonu to nie włączy się notka?? Raportuj

            • vit napisał(a):

              Ja tak mam ustawione i wtedy dzwoniący słyszy sygnał dzwonienia a Twój telefon dzwoni. Notka się nie włącza. Przypuszczam że po ustawieniu przekierowania gdy nie odbieram po iluś sygnałach dzwoniący usłyszy komunikat: "Abonent nie odbiera telefonu". Do sprawdzenia, choć ja nie sprawdzałem.
              Jak miałem numer w TT to tak było, czasami ktoś nie zdążył odebrać i wtedy miałem taki komunikat. Jak sprawdzisz to napisz. Raportuj

            • Łukasz napisał(a):

              spróbowałem, ale włączyło się przekazanie na notkę (na numer notki), ale notka się nie włącza. jest zapowiedź "przepraszamy, abonent jest w tym momencie nieosiągalny" (jak dzwonię z plusa do play). A jak dzwonię i mam przekaz na numer co dezaktywuje notkę to nie mam zapowiedzi głosowej, jest komunikat "połączenie odrzucone" na telefonie który do mnie akurat dzwoni (plus). Czyli Notka SMS jest niedopracowana !!!!!! Raportuj

  63. Maniek napisał(a):

    Wreszcie wyłaczona notka działa tak jak przekierowanie na numer 790 998 725. Już nie ma ciszy w słuchawce. Dobrze, że naprawiliście błędy. Raportuj

  64. Łukasz napisał(a):

    niestety, błędy jeszcze w notce są!! zależy z jakiej sieci dzwoni się do play, różnie to działa Raportuj

  65. Alfa napisał(a):

    Dziadostwo!!! Raportuj

  66. gizmomp napisał(a):

    Dlaczego Play nadal nie potrafi zrobic automatycznego przekierowania na numer 790998725 gdy ktos wysle sms STOP NOTKA. Przeciez to powinno juz byc zrobione dawno. Jak dzwonie ze freeconet na play nadal jest zle,zrobcie tak uzytkownikom jak proponuje. Raportuj

  67. Player napisał(a):

    Niesprawiedliwe jest że w profilu z sms-ami do wszystkich możemy kupić SD a w drugim gdzie są darmowe sieciówki nie ma możliwości kupna jakiegoś pakietu sms-ów do wszystkich sieci. Raportuj

  68. Piotr napisał(a):

    Gdybym nie sprawdzil w historii polaczen to nawet nie wiedzialbym ,ze pomimo wlaczonego stanu darmowego od 6 sierpnia przez caly miesiac za rozmowy z Play pobiera mi zlotowki z konta!!! Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      niestety trzeba sprawdzać to na bieżąco. Miało być prosto i przejrzyście, a robią bałagan i wodę z mózgu ludziom. Pre-paid to trochę więcej zachodu niż przy abonamecie ale za to większa kontrola ze strony uzytkownika. moim zdaniem powinieś złożyć reklamacje i to najlepiej kilka: 1-biuro obsługi klienta, 2- przez stronę internetową i jeżeli jest taka możliwość a kiedyś była, przez stronę bloga. A potem te same wiadomości wysłać jeszcze raz po kilkudniach. Mają tyle reklamacji i taki bałagan w nich, że nie są w stanie ich rozpatrzyć w ciągu dwóch tygodni i muszą ją uznać :). Raportuj

  69. Łukasz napisał(a):

    przeniosłem pół rodziny do Play'a, kolegom w pracy się chwaliłem jak mało płacę z korzystanie z telefonu. Kiedyś oferta Playa była jasna i prosta a oferta kusząca. Gdy wasza firma zbudowała już kapitał aktywnych kart sim, robi ten sam bałagan w stawkach i promocjach,co pozostali operatorzy. Jak się nie znasz, to płacisz albo korzystasz z systemowych kruczków. Wkurzające "notatki SMS", ponowne aktywowanie za 3 złote pakietów, promocje regulaminów kórych nie można znaleźć na stronie operatora ("30minut za 6 zł", czy "wymenimy 5 zł na 10"). kompletny bałagan mający na celu wprowadzenie zamętu i naciągnięcie klienta. Żal, że Play'a nie stać na lepszych speców od marketingu. Chyba nie tędy droga panie Gruszka.
    za jakiś czas przestawię w telefonach całej mojej rodziny ustawienia tak,żeby z Was wycisnąć co się da, w zależności od indywidualnych potrzeb. Ale ja z oferowanego rozwiązania (mimo, że dotychczas to była promocja a nie oferta stała) nie jestem zadowolony. dziś aktywowałem sobie stan darmowy na kolejne 30, a pod koniec września doładuję za kolejne 50 zł żeby miec promocję na sms do końca listopada. Potem jest gwiazdka i pewnie znowu będą jakies promocje. Jakoś przeżyję pomysły uszczęśliwania mnie na siłę i łykania po 3 złote (zbieraj minuty) za każdą zmianę profilu.
    P4- pijawa numer cztery….
    z co raz większym niesmakeim patrzę na moją, ups, WASZĄ sieć… Raportuj

  70. luk napisał(a):

    A jak to jest w końcu z tym przepadaniem środków z konta głównego po zmianie profilu? Zastanawiam się nad zmianą, ale co zrobić jaka kasa z konta przepadnie? Raportuj

  71. Daniel napisał(a):

    A tak na marginesie szkoda że nikt w play nie pomysli o ludziach którzy potrzebują mieć dostęp online do netu w telefonie zamiast SMS'ów czy darmowych minut do play i na stacjonarne. Np za doładowanie 30 PLN np 250 MB czy choćby 100 MB. Pakiet 100 minut do Paly i na stacjonarne mogę sobie kupić a SMS'ów nie nawidzę wole zadzwonić i pogadać natomiast takie 100 czy 250 MB bardzo by mnie uszćzęśliwiło szczególnie jakby było to jeszcze dostępne w roamingu krajowym.

    Mam nadzieję że nasz rzecznik postara sie rozważyć taką opcję :)

    Pozdrawiam Raportuj

  72. Michał napisał(a):

    i jak to jest, że teraz po przejściu na smsy do wszystkich po użyciu kodu *109# nie widzę ile mam smsów tylko, do kiedy one są? :/ Raportuj

    • Andrzej napisał(a):

      Też się nad tym zastanawiam…. I zamiast do 04.09 wyświetla mi, że mam darmowe sms'y do 13.09 – z tego akurat się cieszę ;) Raportuj

  73. mirekb napisał(a):

    na 3 simach ustawiłem darmowe rozmowy i smsy w pf..co ciekawe ussd *111*49*1# działa również w mixaxh i abo-pokazuje aktualną taryfę,np MiniMix,czy Mixtura30..najwazniejsze jest dla mnie to że na każdym z simów było cos grosza na koncie głównym oraz promocyjne złotówki oraz w 1 przypadku promocyjne złotówki za mnp i NIC NIE PRZEPADŁO.mam juz kilkanascie osób w play i ostatnie 2 tyg to dla mnie godziny rozmów-nigdy tak nie miałem ;-)ale cóż.kobiety to bardzo wrażliwe i gadatliwe istoty.dzieki play mam to za grosze a nie za 72 gr/min ;-) Raportuj

  74. pawcio napisał(a):

    paranoja!!!! Play schodzi na psy, przechodzimy do 36,6!!!! Raportuj

  75. Jacek Rybarczyk napisał(a):

    Jest dobrze jak jest ! Raportuj

  76. roch napisał(a):

    Czy może mi ktoś powiedzieć co zrobiłem źle:

    -przeniosłem swój numer z mixplusa do play fresh
    -doładowałem konto kwotą 30 pln
    -dostałem bonus 60 pln za zmianę sieci
    -wybrałem taryfę Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci

    a mimo to płacę za smsy normalnie.
    Czy darmowe smsy będą dopiero po kolejnym doładowaniu? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty