Tako rzecze rzecznik Play

Informujemy o Notce

Krótko. Zgodnie z zapowiedzią rozpoczynamy właśnie mailing dwóch SMSów informacyjnych o Notce SMS i sposobie jej wyłączenia. Mailing trwać będzie kilka dni.

Komentarze

  1. Mr. X napisał(a):

    I trzeba było od razu tak zrobić :) Raportuj

  2. ccv napisał(a):

    "status notka" na odpowiedni numer i komunikat "Nie możemy w tej chwili sprawdzic statusu …" Raportuj

  3. Matt napisał(a):

    hah, co jak co, ale trzeba przyznać, że informujecie bardzo dobrze!!! Dostałem SMS-a nawet na numer, który mam w Orange :) Prosiłbym tylko jeszcze o automatyczne przywracanie bezpłatnej zapowiedzi słownej, że Abonent ma wyłączony telefon lub jest poza zasięgiem (i oczywiście że: poinformujemy go o tej próbie połączenia), wszystkim tym, którzy wyłączają rozszerzoną notkę. I aby był on słyszalny dla każdej sieci. Przydałaby się też całkowita możliwość wyłączenia jakichkolwiek przekierowań. Raportuj

  4. qwerty napisał(a):

    Proszę nie zapomnieć umieścić też informacji w Play24, najlepiej koło Poczty Głosowej (też z zieloną 'lampką')

    Nowa reklam obecna na Facebooku dotyczy internetu na kartę. Jakaś nowa promocja? Jezeli tak, to cczy informacja pojawi się przed Poniedziałkiem? Raportuj

  5. Greg napisał(a):

    1. O włączaniu informuje się przed a nie po fakcie ( szczególnie usług płatnych ).
    2. "Status notka" nie działa.
    Raportuj

  6. @widex32 napisał(a):

    Greg, usługa jest bezpłatna. Raportuj

    • xxs napisał(a):

      taaa, dla otrzymujacego notke sms tak, ale nie dla osoby sluchajacej komunikatu o notkce Raportuj

      • @widex32 napisał(a):

        Niestety, dokładnie to miałem na myśli.
        Prawdopodobnie tej usługi inaczej nie da się zrobić. Automat musi odebrać połączenie, aby powiedzieć swoją regułkę.
        Wyłączyłem z powodu opłat dla innych. Pocztę głosową wyłączyłem w 2002 lub 2003, u innego operatora i za każdym razem rezygnuje. Nie jest mi potrzebna.

        Usługa praktyczna, ale trochę nie wyszła.
        Pozdrawiam. Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          Cel usługi jest jasny, a wyłączyłeś, bo go poznałeś. O tym przecież piszesz.

          Usług to sobie Play może miliony wymyślać i nas o tym informować, ale NIE SAMOWOLNIE WŁACZAĆ.

          Ilość kodów w Play i tak już ogromna. A każda nowa usługa to nowe kody. Raportuj

          • schon napisał(a):

            Maniek wybacz, ale jesteś nudny. Poinformowali, uprościli wyłączenie tak, że nawet ty sobie poradzisz. Ja akurat zostawiłem celowo. Moja szefowa bardzo się uśmiała i a każdym razem wybiera opcje numer 6. Tylko, że moja szefowa nie ma problemu, żeby wydać kilka groszy tak jak ty. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Może jestem nudny … dla Ciebie.
              Napisałem, jak "działa" nowy sposób wyłączenia. CISZA to jaki sygnał czy informacja, jak usłyszysz w telefonie?
              8h system musi "myśleć"?
              Należy do bólu piętnować takie skandaliczne działania (nie)poważnej firmy.

              A jako puenta dla Play "Niech się OGARNĄ", a nie sztuki cyrkowe na linie wykonują i wkurzają klientów. Raportuj

            • Greg napisał(a):

              1. Poinformowali po "wrzawie" na kilku forach i kilku dniach zwłoki.
              2. Informacja może i jest zabawna (dla niektórych) przez kilka dni potem staje się denerwująca.
              3. Ja ( jeśli do kogoś dzwonię ) nie mam ochoty wysłuchiwać durnych automatów z durnymi zapowiedziami i jeszcze za nie płacić. Raportuj

  7. Kwistas napisał(a):

    Dobrze, że jakoś może w ten sposób załagodzi się te jęczenie na forach, dają za darmo, a oni mają pretensję. Swoją drogą to Play jednak powinien dać ludziom wybór i nie aktywować ten usługi wbrew im woli, dać im możliwość aktywacji.

    Większość abonentów po usłyszeniu abonent jest… od razu się rozłączają więc według mnie za dużo szumu, dobrze, że Play reaguje na takie wątki, nie zmusza nikogo. Raportuj

  8. xxs napisał(a):

    czyli najlpierw na sile odpalamy wszystkim shit, a po 2 dniach ostrej krytyki ze strony abonentow, informujemy ich o shicie… Raportuj

  9. Mariusz napisał(a):

    Ale po co było to właczac?! Chyba tylko zeby Play sobie na trzaskał pare złotych na nieswiadomych niczego ludziach łapiących sie na notke którzy dzwonili do jego abobentów z innch sieci.. to sie nazywa Złodziejstwo!!!!! Raportuj

  10. rafal napisał(a):

    STATUS NOTKA nie dziala caly czas ! Raportuj

  11. nicram telepolis napisał(a):

    Ludzie przestańcie z tym złodziejstwem. Jakby Play chciał swój biznes budować, o takie usługi jak NOTKA SMS, to już by go dawno wśród nas nie było ;) Swoją drogą, rozumiem oburzenie abonentów, dlatego że ta PSOTKA nie była nikomu do życia potrzebna (poza małymi wyjątkami). Na szczęście Play staje na wysokości zadania, także można już przestać lamentować :D Pozdrawiam :) Raportuj

    • rafal napisał(a):

      nic nie rozumiesz, skoro nie widzisz ze to bylo bez zgody wlaczone 4 milionom ludzi i z ukrytym zamiarem nabijania na koszta dzwoniących do play

      jak tego nie rozumiesz to nadal nic w tej sprawie nie zrozumiałeś Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Wysłałeś esa STOP NOTKA? Jak nie to polecam.
      Dowiesz się wtedy jak Play staje na "wysokości zadania". Raportuj

  12. maniek napisał(a):

    "Notka zostanie wyłączona w cigu 8 godzin" c.d.

    Już "działa". Jesteście szybsi od pioruna, i jak on skuteczni!

    Opis "działania" pow ysłaniu esa STOP NOTKA

    Telefon wyłączony. Dzwonię na niego i …. słyszę bip, bip, bip i ……. cisza w słuchawce. R E W E L A C J A!
    Co pomyśli dzwoniący? Może ludzie z warzywniaka o nazwie Play mi wyjaśnią/podpowiedzą ?

    Czekam na powiadomienie, że ktoś się chciał połaczyć i dostaję info, że numer 795…. chciał się połączyć .

    Teraz czekam na esy o powiadomieniu już w zasięgu l Czekam, czekam. Jak na razie brak info. Raportuj

  13. qwerty napisał(a):

    Maniek o ktorej dzisiaj konczymy? Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Muszę poczekać 7h i ok 10 min., żeby sprawdzić wyłączenie. :-)

      Przywędrowałem z gsm.biz przez link no i sprawdziłem cNotkę, a ta cholera znowu włączona, więc się delikatnie mówiąc wpieniłem znowu. Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      Nie podszywaj się, bo nie masz tego polotu pióra co ja.
      Misiu. Raportuj

  14. maniek napisał(a):

    Siedzie cala noc dzisiaj, taki mam wytyczne Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Podszywanie to Twoja specjalność?

      Kto mi dał wytyczne?

      Podpowiem. Głupota Play we wprowadzaniu takich badziewi.
      Nie należy wpieniać swoich klientów, którzy ściągnęli wielu do P4. Raportuj

    • schon napisał(a):

      Maniek. Kto daje Ci wytyczne? Era, Orange czy Plus? Raportuj

      • zły napisał(a):

        Wszyscy nasi operatorzy mają swoje za uszami. Może jeszcze tego nie doświadczyłeś na własnej skórze, to pewnie kwestia czasu…

        A Maniek wie co chce.. chce mieć dobrze działają sieć i by operator nie robił takich jaj. Dobrze mówię Maniek ? Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          100/100 w końcu korzystam z Play. Na ogół jestem spokojny i na wiele pozwalam, ale numer z samowolnym uruchomieniem niepotrzebnej Notki to już zbyt gruby numer w wykonaniu operatora. Twierdzę, że ci co nie używają poczty ją wyłączą, a ci co mają włączoną pocztę jej nie mają.
          Nie zawsze mam wykupiony SD. Korzystam z pakietów 100 minut i wtedy natknięcie się na notkę to 1 grosz. Co to jest 1 grosz? Przemnóżcie sobie przez 2,5 mln abonentów i macie rozwiązaną zagadkę CELOWEGO uszczęśliwienia nas. A jak przeliczycie przez kwoty otrzymane z połączeń ze stacjonarek czy innych komórek, to suma już będzie całkiem duża.
          To że Play ją wymyślił to mnie nie dziwi, ale uruchamianie jej "z buta" to szczyt chamstwa.
          Nie tędy droga. Telefon mam na automacie, żeby P4 nie tracił na roamingu i robię to ŚWIADOMIE.
          I oczekuję od P4 też wzajemności w poszanowaniu moich praw. Zawsze się zapoznają z usługą i określam czy jest mi potrzebna czy nie. Play zadecydował za nas. Mi się to nie podoba i na szczęście nie jestem odosobniony. Raportuj

  15. Jack napisał(a):

    I oto chodziło jeśli roześlecie dokładne informacje smsem o notce jak ją w szczególności wyłączyć sprawa będzie dobrze załatwiona. Raportuj

  16. rio6y napisał(a):

    Jak by ta cała notka sms była bezpłatna również dla dzwoniącego to wszystko by było OK i na pewno wiele osób by z niej korzystało, ale wiadomo o co chodzi…. Ciekawy jestem ile play zarobił przez te kilka dni na notce, bo przecież jak jest coś nowego, to większość słuchała komunikatu do końca. Może wymyślił to ten student od PR, którego ostatnio szukaliście, kto by to nie wymyślił mi to się wydaje nie zgodne z prawem szczególnie wobec innych sieci i znów będziecie musieli się włóczyć po sądach. Najpierw się informuje klientów, później wprowadza zmiany! takie podsumowanie. Raportuj

  17. Maniek napisał(a):

    Uwaga do kodów.
    Nie wystarczy krótkie STATUS STOP, START skoro jest tylko POMOC, a nie POMOC NOTKA?
    Po co mam wpisywać NOTKA.

    I jeszcze jedno. Nie pomylcie się w kodzie, bo Was spam zaleje.

    "Wyślij SMS o treści GRA na DARMOWY numer 8032 lub 9033 (3,66 zł) i rozpocznij grę. Codziennie możesz wygrać inne nagrody! "
    ze strony https://www.playmobile.pl/pl/uslugi/konkurs-skarb

    Powtarzam POWINIEN DZIAŁAĆ ##002#, który wyłaczy i pocztę i Notkę.

    Raportuj

    • schon napisał(a):

      No tak pomyliłem się. To dla ciebie chłopie za trudne. Skup się i dasz radę. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        A tak to w zasadzie o co chodzi?

        Usługi włączasz/wyłączasz w Play kodami bez smsów. I to jest plus dla nich.

        Po co to psuć? Jak myślisz ilu się pomyli? Jak można się pomylić to ktoś to zrobi.

        Użyj Google i zacznij wpisywać 8032, 8052 itd. Tak trudno użyć szarych komórek schon? Raportuj

      • zły napisał(a):

        Nie sądzę by ta była zmiana potrzebna dla Manka. Fresha czy mixa mają również osoby +50 i (lub) nie mało biegli technicznie . Raportuj

  18. t_d napisał(a):

    No… obsluga play pokazuje jak zrobic z klienta idiote….

    zgloszenie w play24 (#20823607), zrobione 18 sierpnia o usuniecie notki, 19 sierpnia na telefon przychodzi sms o tresci: 'witam, zgodnie z dyspozycja notka sms zostala dezaktywowana 19 sierpnia 2010 roku' z nr ObslugaPlay, zgloszenie w play24 zamkniete. No oki…

    ale dzis dzwonie na swoj nr telefonu i…. oczywiscie notka sms dziala… NIECH CH** STRZELI TAKA OBSLUGE. Dalej mam usluge, ktorej nie zamowilem, a ktora podobno od wczoraj zostala mi usunieta. Przepraszam, ale teraz bedzie zabawa w kotka i myszke?

    I w dalszym ciagu nie wiem, dlaczego to ja mam czynic jakies starania o wylaczenie, skoro zostalem do uslugi PRZYMUSZONY!

    EDIT: no to sobie jeszcze prezes P4 poczyta, jakie mam podejscie do tego g@wna, ktorym to tak uszczesliwil swoich klientow :] odpowiednia wiadomosc poszla :] Raportuj

  19. kill649 napisał(a):

    Pytanie o działający internet mimo blokady "handover zaczyna działać"

    Jak wiadomo umowa Play z Plusem na handover dotyczyło głosu. Jednak telefon zalogowany manualnie do Plus Gsm nie pokazuje już, że działa w roamingu. A co za tym idzie blokada w telefonie do przesyłania danych w roamingu jest bezużyteczna. Mimo dodatkowej blokady w systemie do działania tylko w strefie taniego internetu Play działa on wszędzie tam gdzie jest tylko zasięg Plus-a. W b.o.k dziewczyna starała się coś wykombinować, ale nie w sumie nie wiedziała :-)
    To jak to z tym będzie i jest? Raportuj

  20. odchodzi4 napisał(a):

    Mam pomysł nauczmy playa rozumu za włączenie notki.dzwonimy do siebie notka sie włączy staryfikuje piszemy reklamacje i znów dzwonimy do siebie pieniądze z konta zejdą piszemy kolejna reklamcje itd moze wtedy nauczą sie rozumu jak ponosić będą koszty rozpatrywania reklamacji

    A tak uczciwie mówiąc dlaczego ja mam wyłączać coś czego nie włączałem.? Play umiał automatycznie włączyć to g@wno to niech też automatycznie wyłączy
    A jak ktoś tego zrobić nie umie?
    Ja tego wyłączyć nie umie i co wtedy?
    Mi ostatnio staryfikowało i k@rwowałem bo nie wiedziałęm o co chodzi jak słyszę jakieś komunikaty. zdziwienie moje było wielkie i dopiero z tego bloga dowiedziłem sie o co chodzi.
    Raportuj

  21. Daniel napisał(a):

    To co zrobił Play swoim klientom jest niepoważne i nieprofesjonalne. Włączono mi usługę o którą nie prosiłem i na dodatek nie informuje się mnie o takim fakcie. Dodatkowo mnie jako użytkownika obciąża się czynnością wyłączenia owej usługi. Gościa który wymyślił i umieścił tam opcję "kocham Cię" przyznam order za szczyt głupoty. Raportuj

  22. Maniek napisał(a):

    Ciąg dalszy efektów "działania" esa 8042.

    Telefon z notką wyłączoną przez 8042 zawsze otrzymuje info kto dzwonił. Na telefony dzwoniące telefony "Już w zasięgu" przychodzi (Play, Era) lub nie (Play). Telefon wyłączony. Na dzwoniących telefonach jest albo bip, bip, bip (Play) i potem cisza lub TYLKO CISZA (Play i ERA). To jest poprawne działanie? Powiadominia "Już jestem" może nie być, ale sygnał dla dzwoniącego jest co najmniej "dziwny". Dodzwonił się delikwent czy nie? Abonent istnieje czy nie?
    Fajnie się Pani w kabarecie śmieje. Ciekawe czy dobry humor będą mieli klienci jak użyją 8042 zamiast poprzednio podanych kodów USSD.

    I po raz kolejny powtórzę albo wyłaczcie ten badziew (najlepsze rozwiązanie dla PR), albo przywróćcie pierwotne działanie kodu ##002#, który wyłączał pocztę. Notka to ułomne zastępstwo dla poczty.
    Jeden kod na wyłaczenie obu usług. Raportuj

  23. rafal napisał(a):

    jedno jest dziś pewne: kody na notke SMS działają gorzej niz było bez nich, wszystko niesprawne i rozwala jeszcze gorzej (same bip bip) a na dodatek status notka w ogole nigdy nie działa, probowalem z 4 razy. Raportuj

  24. Kwistas napisał(a):

    Wyłączcie tą notkę wszystkim abonentom i dajcie możliwość jej aktywacji zainteresowanym! Bo jeśli wyłączę telefon to ktoś usłyszy tylko pipczenie i tyle, nawet nie powie, że abonent niedostępny. Parodia w całej okazałości. Raportuj

    • rafal napisał(a):

      play tego nie zrobi, bo musieli wiedzieć jaką głupotę robią, a skoro szli po trupach dla paru groszy, to celowo by naciągać ludzi na ukryte koszta

      jestem pewien ze UOKiK im dowali mocniej niz plusowi Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Oby. Byłaby to nauczka dla całej W4.
        Jak widać po działaniu ##002# i to co vit znalazł miałą być notka lub poczta. Nic pośrodku. Dopiero "szum medialny", reklamacje i skargi zmusił kierownictwo do działania. Stąd kulawy sms 8042, który nadal żle działa. Cisza to niezłe gó..no. Dzwoniący głupieje i wyciąga wnioski, że sieć zepsuta. Niezły kolejny PR dla Play. I leci info w świat. Play ma zepsutą sieć. Radzę to naprawić panowie. Raportuj

  25. Grzegorz napisał(a):

    SZANOWNI "BOSOWIE" PLAYA. Ponieważ używam Waszą sieć w jednym z komórek (ma ją inna osoba) włączenie usługi NOTKA SMS bez zgody użytkownika, jest czystym CHAMSTWEM i brakiem wyobraźni z WASZEJ strony. Każdy szanujący się handlowiec ( bo to też handel), nie pójdzie tą drogą aby ogłupić ileś tam użytkowników, tylko najpierw rozreklamuje usługę. A wybór ZAWSZE I TYLKO ZAWSZE należy do użytkownika. Mam już dosyć pewnych praktyk wciskania ludziom na siłę czegoś, czego nie jest mi akurat potrzebne. Czyż nie byłoby WAM milej usłyszeć pozytywne komentarze od osób którym by się to spodobało i sobie to aktywowali? (Czy na szkoleniach swoich pracowników nie tłumaczycie im, że każdy zadowolony klient, to potencjalnie dwóch nowych?) Może skończcie z teorią "Stada", P.S. Mój prywatny poranny czas, zamiast poświęcić rodzinie – przez WAS, zmusił mnie do włączenia internetu. Panie PREZESIE PLAYA, w stosunku do zaistniałej sytuacji, na Pana miejscu wyciągnąłbym odpowiednie wnioski za zaistniałą sytuację. Pozdrawiam i życzę dalszej twórczej pracy (służącej nam wszystkim). Raportuj

  26. vit napisał(a):

    Regulamin akcji "Testuj usługi z Play"
    http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_

    ad pkt 4 – czy użytkownicy którym włączono "notkę" bez ich wiedzy zaakceptowali regulamin automatycznie?
    ad pkt 9 załącznika nr 1 – pytanie jak wyżej

    Według regulaminu który jest podstawą do wprowadzenia i używania usługi jest możliwość wyłączenia ale włączając jednocześnie Pocztę głosową (kody #61# , #62# i #67# nie działają), czyli cel jasny zmusić użytkowników do przekierowań płatnych dla dzwoniącego.

    Może Pan Gruszka wypowie się na temat akceptacji regulaminu jak opisane wyżej.

    Wpisy na blogu to nie regulamin, który jest podstawą prawną.

    Proszę o odpowiedź na zadane pytania.

    Jak myślicie będzie odpowiedź ze strony Operatora?
    Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Przyłączam się do pytań vita. Raportuj

    • maniek napisał(a):

      "Według regulaminu który jest podstawą do wprowadzenia i używania usługi jest możliwość wyłączenia ale włączając jednocześnie Pocztę głosową (kody #61# , #62# i #67# nie działają), czyli cel jasny zmusić użytkowników do przekierowań płatnych dla dzwoniącego. "

      Jak widać, gdyby nie pospolite ruszenie Play by nas ugotował chamską usługą.

      Dzięki vit, że wyszperałeś ten "kwiatek". Raportuj

  27. Niezadowolony Klient napisał(a):

    No to zaczyna się akcja SPAM SMSowy na masową skalę w związku z usługą która interesuje większość Klientów jak zeszłoroczny śnieg.
    Za to o kilkudniowej promocji 200 minut za 5zł dowiedziałem się zupełnie przypadkiem tutaj na blogu. A trafiłem tutaj szukając informacji co to za badziew ta gówniana Notka SMS, która bez mojej wiedzy i zgody pojawiła się na moich numerach w Play. Raportuj

  28. hgdf43 napisał(a):

    Teraz widać jak bardzo korzystna jest ta umowa z plusem, musieliście włączyć jakieś badziewie aby zarobić te parę milionów więcej. Potwierdzę tylko słowa poprzedników. Sprawdzenie statusu nie działa, po wyłączeniu notki nie ma przekierowania na zapowiedź o niedostępności abonenta tylko 3 TRZY sygnały beep… Raportuj

  29. Łukasz napisał(a):

    u mnie tak samo jest, nie ma zapowiedzi, są wspomniane trzy sygnały bip bip bip. Ale ja notkę wyłączyłem poprzez przekierowanie. Może coś się w systemie namieszało przez tą całą notkę. I po co to było wprowadzać, tylko więcej zamieszania niż to warte. Raportuj

  30. Maniek napisał(a):

    Ciąg dalszy efektów "działania" esa 8042. Upłynęło WIĘCEJ niż 8h od wysłania esa. Penie już ok 22h.

    Aktualny stan, Kopiuję, bo się nie zmienił.
    Telefon z notką wyłączoną przez 8042 zawsze otrzymuje info kto dzwonił. Na telefony dzwoniące telefony "Już w zasięgu" przychodzi (Play, Era) lub nie (Play). Telefon wyłączony. Na dzwoniących telefonach jest albo bip, bip, bip (Play) i potem cisza lub TYLKO CISZA (Play i ERA).

    A teraz proszę o odpowiedź.
    1. Czy CISZA to jest poprawny "sygnał" działania wg Play? Koń by tego nie wymyślił.

    Podpowiem. Jeżeli tak to wg mnie chcecie, żeby ludzie woleli się pogodzic z Notką i ją … właczali.

    2. Pytanie 2.
    Jak mam przywrócić stan przed wprowadzeniem Notki, bo jak widać 8042 NIE DZIAŁAi?
    Raportuj

  31. Helmut Hazelnut napisał(a):

    Sterowanie smsem jakoś nie do końca działa. To znaczy po wysłaniu STOP NOTKA rzeczywiście Notka nie odzywa się, ale słychać głuchą ciszę, brak sygnału, czegokolwiek. W sumie niezła opcja, by zdezorientować kogoś i odstraszyć od dzwonienia :)
    Po przekierowaniu na Pocztę Głosową słychać samo: "Nagraj wiadomość". Komunikat: "Uwaga, rozmowa kontrolowana", byłby bardziej sugestywny :P. Tylko komunikaty z przekierowania na 725 działa dobrze.
    Mam nadzieję, że START NOTKA nic nie popsuje z przekierowaniami :) Raportuj

  32. wosq napisał(a):

    Już drugą dobę w odpowiedzi na STATUS NOTKA na 0842 : "Nie możemy w tej chwili sprawdzić statusu…"
    Dziadostwo !
    Nie działają też dezaktywacje : #61# , #62# , #67# : "Błąd polecenia".
    Dziadostwo !
    Powoli zaczynam żałować, że przeniosłem numer z Ery (bo teraz zrobili tam rozsadny internet w telefonie za 9 PLN). Chyba jest lepszy niż w Play. Bo w Play trzeba dokładnie śledzić stan pozostałych MB by nie płacić jak za zboże po przekroczeniu limitu.
    Poza tym na aktywację internetu w telefonie jest DOBA :)))) Śmiech na sali.
    Powinno być kilka sekund. Dlatego już nie aktywuję więcej. W ciągu doby to ja jestem z powrotem w domu i tu sobie ze stacjonarnego poserfuję. Raportuj

    • Maciek napisał(a):

      Nie rozśmieszaj mnie z internetem i pakietem non stop w Erze gdzie po 100 MB zonk i spadamy na ograniczenie prędkości z którego nie da się normalnie korzystać z internetu. U mnie w Rzeszowie pełno dziur z EDGE Ery, bez porównania lepszy jest zasięg Plusa i Play. Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      wosq – chyba nie doczytałeś regulaminu usługi pakietu non stop w erze – tak jak napisał kolega Maciek limit jest 100 MB (sic!) – to po pierwsze – s po drugie aktywacja internetu w telefonie nie trwa dobę, tylko zostaje wykonana W CIĄGU 24 godzin – czyli to jest maksymalny czas oczekiwania na aktywację – w praktyce wychodzi jakieś 5 góra 10 minut oczekiwania – wiem, bo uruchamiałem. Raportuj

      • Helmut Hazelnut napisał(a):

        U mnie 5 góra 10 minut było w przypadku aktywacji między 21:00 a 24:00, a za dnia 1-3 godzin. Przy takim rozrzucie przydałby się sms informujący, że pakiet już działa. Raportuj

  33. wosq napisał(a):

    Czeski błąd – na 8042 oczywiście. Raportuj

  34. Gość napisał(a):

    Wczoraj dostałem sms'a o tej Notce i że mogę ją sobie wyłączyć wysyłając sms'a. Oczywiście nawet nie wiedziałem, że mam taką usługę włączoną, nie wyrażałem na nic takiego zgody, tym bardziej, że inni mają za to ponosić koszty. Po wysłaniu sms'a i odczekaniu tych 8 godzin ( grubo ponad), potwierdzam że informacji "abonent zajęty / wyłączył telefon / jest poza zasięgiem" nie ma, jest tylko sygnał "bip bip bip…".

    Bardzo lubię Play za Fresha, jest bezkonkurencyjny, ale nie lubię uszczęśliwiania na siłę. Gdyby mnie to zainteresowało to sam bym znalazł informacje jak to uaktywnić a tak to muszę szukać co to to jest ta Notka i dlaczego po wyłączeniu nie jest tak jak na początku. I nie dziwię się, że ludzie mają za złe uruchamianie takich usług bez ich wiedzy. Raportuj

  35. gizmomp napisał(a):

    Proponuje ustawic tak w systemie ze uzytkownik ktory wylacza notke sms to powinno mu sie automatycznie ustawiac przekierowanie na numer z koncowka 725 by nie bylo bip bip.Chodzi o kody 67 i 62.Zrobcie tak w systemie to przynajmniej choc troche poprawicie sobie wizerunek bo narazie to pojechaliscie po bandzie na maxa. Raportuj

  36. Daniel napisał(a):

    naciągacze i lamerzy!!!! Raportuj

  37. Daniel napisał(a):

    A propo reklamcji:

    "2. Wnieś oficjalną reklamację do Twego dostawcy usług telekomunikacyjnych

    2.1. Jak wnieść reklamację?

    Reklamację możesz złożyć telefonicznie, ustnie do protokołu sporządzonego przez pracownika firmy lub pisemnie. Możesz ją złożyć w każdej jednostce obsługującej użytkowników danego dostawcy usług. Jeśli składasz reklamację:

    * ustnie do protokołu – osoba, która ją przyjmuje w oddziale firmy jest zobowiązana przepisami do potwierdzenia na piśmie, że ją przyjęła,
    * telefonicznie – operator, jest zobowiązany potwierdzić to na piśmie w ciągu 14 dni. Potwierdzając przyjęcie reklamacji, powinien jednocześnie napisać nazwę, adres i numer telefonu do jednostki, która zajmuje się rozpatrzeniem Twojej reklamacji.

    UWAGA! Potwierdzenie to nie jest wymagane, jeśli operator udzieli Ci odpowiedzi w terminie 14 dni od momentu jej telefonicznego złożenia.

    Jeśli wolisz napisać do operatora – możesz wysłać list, faks lub skorzystać z poczty elektronicznej. Operator jest obowiązany potwierdzić to na piśmie w ciągu 14 dni. Potwierdzając przyjęcie reklamacji, powinien jednocześnie napisać nazwę, adres i numer telefonu do swojej jednostki organizacyjnej, która zajmuje się rozpatrzeniem Twojej reklamacji.

    UWAGA! Potwierdzenie to nie jest wymagane, jeśli operator udzieli Ci odpowiedzi w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania." Raportuj

  38. Daniel napisał(a):

    Ja jutro składam telefonicznie Raportuj

  39. Daniel napisał(a):

    Można również złożyć skargę na operatora do UKE: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&… Raportuj

  40. Arteq napisał(a):

    dlaczego po deaktywacji Notki słyszę bip bip bip po kilka sygnałach? Raportuj

  41. Łukasz napisał(a):

    Drogie PLAY, jak ja sam wyłączam sobie notkę SMS to teraz Wy mi przysyłacie SMSa z informacją że mi tą notkę włączyliście. Jak ja ją wyłączam to znaczy że nie chce jej mieć i tyle!!! Raportuj

  42. chronos napisał(a):

    A ja sobie chcę włączyć we Freshu i kicha. Sms na 8042 i odpowiedź "wystąpił błąd itd". Na drugim numerze też Fresh właczone z automatu i działa. Ręce opadają Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty