Tako rzecze rzecznik Play

Jeszcze o notce

Powtórzę moze to co najważniejsze. 

Oczywiście jeśli usługa Wam się nie podoba, jest możliwość przywrócenia wersji podstawowej ? możecie albo zadzwonić do Obsługi Klienta, albo ustawić sobie przekierowania połączeń na numer 790998725.

Wpisz odpowiedni kod:

gdy zajęty               *67*790998725#
gdy nie odpowiada  *61*790998725#
gdy nieosiągalny     *62*790998725#

Na kilku forach, również na blogu. Przeczytałem, że nie można tego wyłączyć. Że po wpisaniu kodów włącza się poczta i tak w kółko. Proszę o jakieś konkrety. Proszę podeślijcie numer na którym macie problem z wyłaczeniem tej usługi. Podajecie przykładowe kody z innych sieci i tam rzeczywiście tylko konsultant może pomóc. Naszym zdaniem kody działają prawidłowo, ale chętnie sprawdzimy czy to prawda co piszecie na forach.

czekam na maile marcin.gruszka@playmobile.pl

Jeszcze jedna ważna informacja. Notka SMS nie działa w roamingu, więc nasi klienci nie muszą się obawiać, że jeśli wyjadą za granice, to poniosą dodatkowe koszty.

Komentarze

  1. mike278 napisał(a):

    OFFTOPIC
    Marcinie kiedy rozwiazanie konka o nokii, jesli bys byl uprzejmy,powiedziec. Raportuj

  2. qwerty napisał(a):

    Jak klient któremu włączyliście Notkę ma ją wyłączyć, jeżeli nie czyta bloga? W koncu nie poinformowaliście go o włączeniu tej usługi, jak i o możliwości jej wyłączenia. Zresztą, w dyskusji pod poprzednim wpisem o Notce: http://blogplay.pl/2010/08/notka-sms/ wszystko już napisano. Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      Sie. Są tam tylko zarzuty, ale nie ma konkretnej informacji. Moim zdaniem notkę można bezproblemowo wyłączyć. Raportuj

      • qwerty napisał(a):

        Pańskim zdaniem. Moim zdaniem klient nie ma odpowiedniej informacji, bo co prawda blog jest bardzo popularny, ale większość klientów nawet o nim nie słyszała, tak więc użycie sformułowania bezproblemowo jest nadużyciem – nie znam bloga/ nie mam internetu = mam problem… Raportuj

      • vhfresh napisał(a):

        To może ja podrzucę Panu na podwórko worek ze śmieciami. Moim zdaniem będzie mógł Pan bezproblemowo ich się pozbyć. Raportuj

      • niezadowolony Klient napisał(a):

        To tylko przykład, że Play ma swoich Klientów głeboko w d… Skoro Klient ma wyłaczoną Pocztę Głosową, bo nie życzy sobie aby inni płacili za połączenia z automatem to fakt uruchomienia tak głupiej usługi jak NOTKA SMS bez wiedzy i na siłę każdemu to jest chamówa, nawet jeśłi zgodna z Regulaminem jak ktoś wyżej wspomniał.
        PLAY=BADZIEW Raportuj

  3. matixd napisał(a):

    To ja może napiszę wszystkie numery, by nie było wątpliwości

    Poczta głosowa +48 790200200
    Notka SMS +48 790998729
    Brak poczty i notki +48 790998725 Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      Proszę nie podawajcie numerów publicznie bo nie wiem kto i jak wykorzysta taką wiedzę. Rozumiem, że na drugim numerze próbowaleś wyłaczyć Notkę i nie udało się? Raportuj

      • Helmut Hazelnut napisał(a):

        Pierwsze dwa kody dostępne są publicznie. Pierwszy co najmniej dwa razy (info na stronie i regulamin), drugi raz (regulamin testów).
        Trzeci kod jest mocno pożądaną nowością, po tym jak zaczęliście eksperymentować z pocztą głosową, włączyliście ją każdemu z przymusu bez możliwości wyłączenia bez dzwonienia do BOK. Raportuj

    • Mariusz napisał(a):

      Jak wyłączyć informacje o próbie połączenia? Nie chce tego! Raportuj

      • Helmut Hazelnut napisał(a):

        Trzeba wysłać zgłoszenie do BOK i zamęczać ich do skutku. Usługa jest niezła i przydatna (znam ją z Simplus), gdy jestem w rozjazdach, na zebraniach itp. nie mogę mieć włączonego telefonu lub brak zasięgu a potrzebuję sygnał, że ktoś z rodziny próbował się skontaktować.
        Bardziej denerwująca jest "Już w zasięgu". Raportuj

  4. smart napisał(a):

    Prosimy o informację o iphone! :) Raportuj

  5. Sławek napisał(a):

    Szanowny Panie rzeczniku Marcinie – proszę o jasne i szybkie wytłumaczenie który punkt regulaminu usług Play zezwala państwu na uruchomienie płatnej (dla dzwoniącego) – lub jakiejkolwiek zresztą usługi bez mojej wiedzy, zgody i możliwości wyłączenia z panelu Play24 ? Od kiedy w Polsce do korzystania z sieci GSM konieczne jest śledzenie bloga jego rzecznika prasowego ?

    Jeżeli nie zdoła Pan się wznieść na wyżyny człowieczeństwa i przyznać do porażki i nieprzemyślanego wdrożenia tego czegoś, przepraszając oraz wyłączając ją lub przynajmniej sprawiając aby za połączenia nie była naliczana opłata, to nie wróżę wam świetlanej przyszłości, ja na pewno nie pozostanę z wami dłużej, liczyłem na podstawy uczciwości a nie na zysk za wszelką cenę.
    Opłaty za komunikat "Abonent czasowo niedostępny" – ręce opadają. Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      Szanuje Twój punkt widzenia, ale nie uważam, że to jest zła usluga. Wiele osob z niej z powodzeniem korzysta. Ci, którzy nie chcą mogą to wyłączyć. Oczywiście chwilę to potrwa, ale myślę, że klienci, którzy nie czytają bloga zdecyduja o tym sami prędzej czy później a nasi konsultanci chętnie wszystko wytłumaczą i wyłączą. Raportuj

      • qwerty napisał(a):

        Za opłatą oczywiście, jeżeli dzwonimy na infolinię. Ponadto, nie dopowiedziałPan na pytanie. Ja jeszcze dodam, że np. równie dobrze Play mógł włączyć przekierowanie na słuchanie muzyki na czekanie na numer specjlany za dajmy na to 2,44zł za minutę – jak dla mnie schemat taki sam. Oczywiście to tylko teoria, ale skoro jedno jest możłiwe to i drugie – też. Raportuj

      • Sławek napisał(a):

        Wiele osób korzysta, bo usługa została im na siłę włączona bez ich zgody i wiedzy – być może warto się najpierw zastanowić ile osób chciało z niej korzystać ? Czy użytkownicy są zadowoleni – wg. ankiety na blogu większość czytelników bloga jednak ma odmienne zdanie od Pana, widać to również po samych komentarzach, gdzie przeważają jednak negatywne, nawet nie tyle co do usługi co do jej cichego wymuszenia. To tak jakby ktoś legalnie włamał się na moje konto i mi coś poustawiał.
        Tak jak Pan wspomina -klienci którzy czytają bloga mają możliwość wyłączenia usługi, pozostała większość niestety nawet nie wie że taka usługa została im włączona.

        Niestety nie znalazłem w odpowiedzi punktu w regulaminie, który zezwala na takie potajemne aktywowanie usług, ale szanuje Pańską rolę rzecznika, dlatego postaram się już to wyjaśnić bezpośrednio z pomocą UKE, Raportuj

      • Darek napisał(a):

        Ma Pan racje, sama usługa nie jest zła ale nie oto tutaj chodzi. Po prostu nie dajecie wyboru tylko możliwość wyłączenia nie o to tutaj chodzi. Z pewnością większość abonentów wyłączy tą usługę, jak zorientuje się jak to ich skrobiecie z kasy….. O nie ładnie….. Raportuj

      • t_d napisał(a):

        Szanuje Twój punkt widzenia, ale nie uważam, że to jest zła usluga.
        Marcinie, usluga nie jest zla. Zly jest sposob jej uaktywnienia: wszystkim na sile, bez dawania informacji o tym itd…

        Gwoli informacji, wczoral przegladalem regulamin swiadczenia uslug /abo i prepaid/ i nie znalazlem ZADNEJ informacji, o tym, ze operator moze ot tak sobie uaktywnic na moim koncie jakakolwiek usluge bez moje wiedzy i/lub zgody. Co wiecej, przeszukalem, czy nie ma moze regulaminu uslugi 'juz w zasiegu' aby sprawdzic, czy operator moze ja zmienic… takowego regulaminu nie znalazlem.

        Sposob postepowania w sprawie tej uslugi jest podobny w skutkach do felernej reklamy na demotach. Nikt nie przemysli sprawy, tylko patrzy na tabelki w excellu, pokazujace potencjalne zyski opa..

        Poza tym, komunikat wprowadza w blad… tylko w szczegolnych przypadkach mozna wyslac Notke za darmo… w pozostalych ta usluga kosztuje….

        Ten kto podpisal zgode na wlaczenie odgorne tej uslugi klientom bez ich WIEDZY I ZGODY, jest skonczonym i****a. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Także proszę podstawy regulaminowej samowolnego i bez mojej akceptacji wprowadzenie przez Play usługi Notka sms. Nie odpowiedział pan Sławkowi! Raportuj

    • Helmut Hazelnut napisał(a):

      Uśmiałem się, zwłaszcza z tymi wyżynami człowieczeństwa :)
      Jeżeli dla dzwoniącego połączenie jest płatne, dzwoniący za połączenie z pocztą głosową płaci się jak za normalne połączenie głosowe, to czemu przekierowanie na inną usługę też ma nie być płatne?
      Ważne, by nie było takiego przegięcia jak z Play Chat, Play Randki – minuta rozmowy nawet do 1,22zł, a innych dziwnych usług nawet do 2,44zł za minutę. Raportuj

  6. Mariusz napisał(a):

    kod ##002# który powinień wyłączyć WSZYSTKIE przekierowania NIE DZIAŁA! Pytam dlaczego? Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      Należy wprowadzić kody, które podałem w poście. Raportuj

      • Helmut Hazelnut napisał(a):

        Należy to utrzymywać porządek na stronie internetowej. Kod ma likwidować przekierowanie a wymusza Notkę. Raportuj

      • Łukasz G napisał(a):

        kod ##002# powinien wyłączyć wszystkie przekierowania i koniec. Łącznie z notkami itp. Zdaję sobie sprawę że bez przekierowań nie dostanę informacji o próbie połączenia ale jakoś przeżyję bez tego.

        Przy okazji pytanie: czy kod #21# który powinien wyłączyć stałe przekierowanie, również włączy mi Notkę SMS? Raportuj

        • Helmut Hazelnut napisał(a):

          Ja mam komunikat, że kod #21# jest niedostępny, więc nic nie wyłączy :)
          Użycie kodów likwidujących przekierowania #61#, #62#, #67# wyświetla mi komunikat o usunięciu przekierowania, ale tak na prawdę tylko jeden z tych kodów rzeczywiście usuwa przekierowanie (nie pamiętam który).

          Ciekawostka: Korzystając z opcji telefonu sam sobie wyzerowałem przekierowania, po czym zadzwoniłem na swój numer i pojawiło się przekierowanie na Notkę (sprawdziłem również w ustawieniach). Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale ze swojego telefonu dzwoniłem do samego siebie (sygnał zajętości). Raportuj

  7. michał napisał(a):

    Dziś miała ukazać się informacja kiedy premiera iPhone 4 w Playu – czekamy Raportuj

  8. czytek_bloga napisał(a):

    Rzeczniku Prasowy czwartego operatora. Postaraj się zrozumieć wreszcie, że nie ofakt możliwości włączenia, czy wyłączenia usługi chodzi, ale o to, że została włączona bez wiedzy klientów. Koniec – kropka ! Uparte stanie na stanowisku, że nic się nie dzieje, bo przecież można wyłączyć, to albo dowód na brak logicznego myślenia albo na to, że P4 na siłę chce wyłudzić pieniądze od tych, którzy do jego klientów dzwonią ? Którą opcję wybieramy ? Ponadto temat wyłączenia usługi jest znany tylko nielicznym. Poinformujcie każdego SMSem o tym, że na jego koncie usługa działa, jakie są konsekwencje i jak ją wyłączyć ? To takie trudne do pojęcia ? Raportuj

    • Precz z notką SMS! napisał(a):

      Jestem absolutnie przeświadczony, że rzecznik to doskonale rozumie.
      Niestety taka praca, że musi udawać idiotę.
      Jak w Erze do pakietu internetowego włączyli mi Compressora mini też zostałem poinformowany, ze to w trosce o mnie, a jeśli tak bardzo mi przeszkadza to mogę bezproblemowo wyłączyć pakiet i wrócić do naliczania za każde 100 kb…
      Inna sieć, inna sprawa – retoryka ta sama.
      Play nikt nie przekona, że białe jest białe a czarne jest czarne. Raportuj

    • Tomeczek napisał(a):

      A po kombinować z SMSami czy krótkimi kodami. Dać każdemu klientowi możliwość wyłączenia tego gówna! (sorry, ale tak jak ktoś napisał mądrze na telepolis.pl niczym jak innym jak g… jest ta notka SMS, która każdy "kartowiec" został na siłę obdarowany) za pomocą play24 i po problemie.
      Jeżeli PLAY zachował się nieelegancko to niech przynajmniej pokaże się od dobrej strony na tym gruncie i da klientom możliwość wyłączenia oraz włączenia (dla chętnych, po wyłączeniu) notki SMS. Raportuj

    • zły napisał(a):

      Nie licz na to, że na twój post ustosunkuje się w jakiś sposób Pan Gruszka. Ten post jest z rodzaju niewygodnych dla play. To co wyrabia czwarty operator to w czystej postaci partyzantka. Pozdrawiam wszystkich userów play. Raportuj

      • Tomeczek napisał(a):

        oby do czasu, oby… kara by się przydała i to sowita bo PLAY po przez swoim marketingowców za bardzo sobie pozwala… no ale jak widzimy dla niektórych wszystko jest cacy… Raportuj

  9. Łukasz G napisał(a):

    A dlaczego w Playu nie ma prostej opcji BRAKU JAKIEGOKOLWIEK PRZEKIEROWANIA?

    Teraz jak dzwonię, to wyświetla mi się "uwaga, przekierowania aktywne". Poza tym przy braku przekierowań można wykorzystać fajne opcje telefonu jak np. automatyczne ponawianie próby połączenia w przypadku zajętego numeru – ale jeśli połączenie (np. zajęte) zostanie przekierowane to jak telefon ma się dowiedzieć o tym, że numer jest zajęty – z jego punktu widzenia jest to normalne połączenie głosowe. Raportuj

  10. Mesiasz napisał(a):

    Rozumiem, że w tym tugodniu – DO PIĄTKU otrzymamy info, kto dostał się na staż do Play? Raportuj

  11. Helmut Hazelnut napisał(a):

    Z tą pocztą głosową, o której rzecznik wspomina, chodziło zapewne o kod ##002#, który ma likwidować przekierowanie na pocztę głosową.
    I rzeczywiście likwiduje przekierowanie na pocztę głosową, ale wstawia przekierowanie na Notkę SMS (729) zamiast na komunikaty (725) lub całkowicie usunąć przekierowania.

    Kod ##002# nie jest jakimś wymysłem. Ten kod dostępny jest w Play i wymieniony został w wiecznym burdeliku (ale w części bardziej składnej niż Regulaminy) na stronie: http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/moje-uslugi/pocRaportuj

  12. Andrzej napisał(a):

    ja mam takie pytanie czy jak mam aktywną pocztę głosową to rozumiem ze notka sms nie będzie aktywowana na moim telefonie tak?? bo skoro mam pocztę to jak jestem poza zasiegiem powinna sie włączyć poczta czy jest inaczej prosze o odpowiedź Raportuj

  13. Precz z notką SMS! napisał(a):

    Może abonenci Play powinni nauczyć się jak w Polsce urządza się protesty:
    Pojedziemy na Taśmową, przed gmachem Play wbijemy wielki krzyż i zaczniemy wrzeszczeć "Hańba".
    Jak rozumiem Policja nas nie ruszy, a Play będzie się tłumaczył w telewizji.
    Poza tym skoro Playowi bardziej zależy na MTR niż klientach to sądzę, że jego życzenie się ziści…

    Panie rzeczniku, ja rozumiem, że taka praca, ze Pan musi robić dobrą minę do złej gry itd. Ale to co Pan dzisiaj wypisuje (zwłaszcza w świetle artykułu opublikowanego kilka dni temu na temat tego jak W3 zarabia na MTR) jest naprawdę niegodne inteligentnego człowieka.

    Skoro Play tak bardzo potrzebuje pieniędzy to może trzeba jeszcze raz przemyśleć cennik a nie włączać wszystkim klientom Notkę sms? Raportuj

    • didi napisał(a):

      nie wszyscy mają to włączone, nie siej defetyzmu kolo. Ja sprawdziłem i nic na moim one playu nie ma Raportuj

      • Precz z notką SMS! napisał(a):

        To się ciesz, że jesteś szczęśliwym wybrańcem, też bym tak chciał. Raportuj

        • Play2faces napisał(a):

          przecież możesz to wyłączyć i również się uwolnić. Nie rozumiem. Raportuj

          • Kamil Wojciechowski napisał(a):

            Tu nie ma co rozumiec wylaczyc mozna ale po co jesli nie trzeba tego na sile wlaczac wszystkim ? Prawda? Co tu rozumiec ze ludzie nie zycza sobie wlaczania uslug odgornie bo ktos sobie tak w play wymyslil. Polaczenie biurem obslugi kosztuje. Nie kazdy musi czytac strony rzecznika , ilu abonentow zostalo o tej usludze poinformowanych ? Na Pan nie dostrzega nic dziwnego w calej tej sytuacji. Coz ja tez zapewne nie wytlumacze skoro tylu przedmena probowalo.
            Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            "Nie rozumiem" – bardzo wygodne.
            Ja NIE ROZUMIEM SAMOWOLNEGO wprowadzenia Notki w moim telefonie przy wyłączonej poczcie i przekierowaniach i BRAKU esa z kodami do wyłączenia.

            Pieniądz z Notki śmierdzi mi wymuszeniem na indywidualnych klientach podobno MIX i PF. A co z firmowymi MIX i PF? Raportuj

  14. sylabus napisał(a):

    A mi się notka podoba. Moja ukochana czesto nie odbiera więc będę ją katował <kocham Cię> Raportuj

  15. Matt napisał(a):

    Mam jeszcze jedno pytanie: czy Play zamierza włączyć Notkę w taryfach Firmowych???… Raportuj

  16. PLAY napisał(a):

    Nie możecie dać kodu USSD który w łatwy sposób wyłączył by notkę?
    Lepiej coś z tym zróbcie. Ludzie bluzgają, do sądu was pozwą, że bez wiedzy Klienta włączacie te bajery bez żadnej jego wyraźnej zgody.
    Wystarczy wejść na http://telepolis.pl/ i poczytać jakie ludzie mają mniemanie o tym. Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      no przecież jest możliwość wyłączenia Raportuj

      • Precz z notką SMS! napisał(a):

        Ba… jest nawet możliwość przeniesienia numeru z Play do innej sieci. Raportuj

      • zły napisał(a):

        Pan udaje , czy tak ma ? Raportuj

        • Play2faces napisał(a):

          Rozumiem owszem argument, że wprowadzenie oferty bez komunikacji nie jest najlepszym rozwiązaniem. Jednak napisaliśmy, co należy zrobić żeby ją wyłączyć. Dajemy prostą opcję wyjścia z tej sytuacji. Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Marcinie ja jestem ciekawy dlaczego NIE MOŻECIE WYŁĄCZYĆ WSZYSTKIM TEJ NOTKI TAK JAK TO ZROBILIŚCIE WŁĄCZAJĄC a kto będzie chciał to ją sobie włączy i będzie każdy happy. Raportuj

          • zły napisał(a):

            Sprawa sporna dla jednych proste ale drugich nie, w każdym razie na pewno nie jest to elegancko załatwione.
            No to dalej pociągniemy. Są użytkownicy którzy nie wiedzą że operator im fundnął taką usługę. Czy operator będzie łaskawy ich powiadomić o usłudze i jak ją wyłączyć ? btw znów podając tyle kodów nie jeden człowiek będzie miał problem, nie mówiąc o tym że treść sms'a się przez to nie skróci – jeżeli taką drogę wybierze play. Raportuj

          • Tomasz Filip napisał(a):

            To napiszcie to w smsie każdemu. Raportuj

          • qwerty napisał(a):

            Ja mam szczerą nadzieję, że ktoś się pod Pana podszywa Panie Marcinie, albo podmienili nam Pana bo takim podejściem bardzo skutecznie niszczy Pan swój wizerunek… Co za arogancja. Prosta opcja, hehe – 3 kody, które znam tylko dlatego, że czytam blog… Raportuj

          • t_d napisał(a):

            Jednak napisaliśmy, co należy zrobić żeby ją wyłączyć. Dajemy prostą opcję wyjścia z tej sytuacji.

            Gdzie Marcinie masz ta prosta opcje? Ze ktos bedzie musial przedzwonic do polowy rodziny, zeby powiedziec, jak to debilne dziadostwo wylaczyc? A ch*ja! Po raz pierwszy stane po drugiej stronie 'barykady' i nie mam najmniejszego zamiaru bronic, ani wybaczac zagrywki ze strony P4.

            Skoro to takie proste, to CZEMU NIE POZWOLONO SAMODZIELNIE AKTYWOWAC ROZSZERZONEJ WERSJI, tylko PRZYMUSZONO DO TEGO KLIENTOW?
            Przeciez to takie proste, kazdy klient mogl sobie to sam zrobic…. zysk bylby przeciez taki sam.

            Prosta opcja, to jak najszybsze wylaczenie tego dziadostwa wszystkim, i dac mozliwosc samodzielnej aktywacji.

            JAK BYM CHCIAL MIEC WLACZONA OPCJE NOTKI SMS, TO SAM DO TEJ PORY BYM SOBIE JA WLACZYL!

            Zgloszenie o wylaczenie od 20 godzin lezy w BOKu nieruszone. I CH*J z tym, ze moge to samodzielnie zrobic, i CH*J, ze napisanie zgloszenia zajelo wiecej czasu niz samodzielne deaktywowanie uslugi, ale JA USLUGI NIE WLACZALEM, I NIE MAM ZAMIARU SAM JEJ WYLACZAC. Tym bardziej, ze nie do wszystkich swoich nr mam dostep bezposrednio. ZROBILISCIE COS ZA MOIMI PLECAMI WBREW MOJEJ WOLI, to teraz kombinujcie. Jak dostaniecie milion zgloszen w ciagu miesiaca, to sie opamietacie. To nie jest samowolka!!! Regulamin swiadczenia uslug P4 nie zezwala na takie manewry! Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            Proste wyłaczenie to ##002#, a nie wpisywanie 3 długich kodów.

            Nie pogrążaj się dalej. Radzę posypać głowę popiołem i zmodyfikować usługę i jej kompleksowe wyłaczanie rzem z pocztą.

            Teraz ##002# WŁĄCZA Notkę. Inna sieć teraz do Was pasuje. Raportuj

          • toms napisał(a):

            To nie jest najlepszy pomysł? Toż to draństwo najwyższych lotów. Tak trudno zrozumieć, że LUDZIE SOBIE NIE ŻYCZĄ NA WŁĄCZANIE PŁATNYCH USŁUG, KTÓRYCH NIE ZAMAWIALI ! Ile jeszcze razy trzeba to pisać, żebyście to w Play zrozumieli? I kolejny problem: co z tymi Użytkownikami, którzy nie mają dostępu do internetu i nie mają zatem dostępu do kodów wyłączających WSZYSTKIE PRZEKIEROWANIA? To nie klienci ?? Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Errata 2faces
        Odpowiedź TWOJA powinna brzmieć "no przecież jest możliwość WŁĄCZENIA" .

        Róznica niewielka, ale jak istotna.

        Nie obronicie się z samowolnego wprowadzenia Notki dla klientów indywidualnych i na dodatek biznesowym nie wprowadziliście? Dlaczego? A co z firmowymi PF? Raportuj

  17. Kokos napisał(a):

    Nic nie kumam:( Nie chce poczty głosowej, nie chce aby znajomi płacili jak bede mial wyłączony telefon. Chce tylko jednego info sms z info kto chcial do mnie zadzwonić jak miałem wyłączony telefon. Czyli nikt nie płaci za nic, jedynie ja za połaczenie które zrealizuje. Moze mi ktos to w prosty sposób wyjasnic? btw notka sms nie działa jak sie dzwoni ze stacjonarnego tzn jak sie wybierze np. 1 to i tak sie nie dostaje sms ze dany numer stacjonanry cos tam chcial. Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      Może chodzi o wybieranie tonowe? Aparat miałwłączone takie wybieranie? Nowe telefony chyba mają domyślnie włączone, starsze chyba nie. Raportuj

  18. krezus napisał(a):

    Ta dyskusja przypomina mi trochę awanturę o krzyż. Tyle tylko, że notkę można wyłączyć, krzyża nie. W jakim kraju ja żyję? Raportuj

  19. PLAY napisał(a):

    A jak sprawdzić czy ma się tą "Notkę SMS" włączoną? Raportuj

  20. PLAY napisał(a):

    Opiniuj na http://telepolis.pl/ na prawdę warto! Raportuj

  21. Olo napisał(a):

    Chyba nie doczekamy się dzisiaj informacji o iPhone 4 Raportuj

  22. michał napisał(a):

    Dziś będzie coś wiadomo? Raportuj

  23. Chris_M napisał(a):

    No i co z tego, że jest możliwość wyłączenia?

    Ale żeby ją wyłączyć, trzeba wiedzieć o istnieniu tego blogu, znaleźć tę dyskusję, a potem jeszcze wysłać 3 długie kody USSD, których skutek też nie wiadomo czy będzie zgodny z oczekiwaniami!

    Klientom bez ich wiedzy i zgody włączono płatną usługę, której nie zamawiali!

    W dodatku, nikt ich nawet nie poinformował o włączeniu tej usługi!

    Kilkakrotnie proszono tutaj Pana o podanie podstawy prawnej do takiego działania, niestety, nie doczekaliśmy się na to pytanie odpowiedzi.

    Play tym jednym pociągnięciem w stylu dawnej TPSA, zmarnował całe pokłady sympatii użytkowników, na którą pracował od momentu swojego powstania. Raportuj

  24. mPablo napisał(a):

    W oficjalnym info o notce zabrakło zdaje się informacji, którą Marcin zamieścił w poście z 20 kwietnia:

    "Usługa jest bezpłatna – nie płacisz ani abonamentu za usługę, przekierowania na numer 790998729 są również bezpłatne. Dzwoniący do Ciebie płaci jak za połączenie do Ciebie, według swojego cennika. Wysyłana przez usługę SMS Notka jest bezpłatna. " Raportuj

  25. qba napisał(a):

    Wyłączyć to gówno. Nikt mnie nie informował o włączeniu. To jest oszustwo. O zmianach w usługach klient musi być informowany telefonicznie lub na piśmie bo nikt nie ma obowiązku czytać netu. Chociaż ponoć nawet w necie nie było o tym info. Ta sieć schodzi na psy. Raportuj

    • Tomeczek napisał(a):

      rozpierducha jaką zrobili klienci jak widzisz jest jeszcze za mała bo chyba w PLAY mają nasze problemy i żale głębokim poważaniu.
      Czarną reklamę zrobili sobie jednym demotywatorem, teraz dochodzi do tego jakaś poj… notka SMS, którą jakiś inteligent z marketingu uszczęśliwia mnie na siłę.
      Oczywiście czytając wypowiedzi rzecznika w tym wpisie można odnieść wrażenie, że problem nie istnieje – wszyscy są szczęśliwi bo to oferta od PLAY. A g… prawda. Daliście ciała i przydało by się to wyprostować a nie trwać w samouwielbieniu. Standardami zaczynacie przypominać W3 z przed kilku lat… szkoda. Raportuj

  26. matixd napisał(a):

    Też uważam, że włączenie tej usługi wszystkich abonentom bez ich wiedzy nie było dobrym pomysłem. Ale ludzie to piszą, że przez to niedostają informacji czy ktoś do nich dzwonił. Ja dostaję. Raportuj

  27. humanistka_ napisał(a):

    One question:

    Czy jeśli mam nieaktywną Pocztę Głosową i nie chcę również Notki SMS to czy po wpisaniu tych trzech kodów wrócą mi poprzednie ustawienia, tj. nie będę miała ani Poczty ani Notki?

    ***
    A tak na marginesie to JESTEM POD WRAŻENIEM jak szybko ta (bądź co bądź niechciana) usługa została aktywowana :) Raportuj

  28. Rad napisał(a):

    Jeszcze sie nie kapneliscie o co w tym wszystkim chodzi? MTR kochani :-) ale to przestaje byc smieszne to jest zlodziejstwo Raportuj

    • Tomeczek napisał(a):

      cenię PLAY za to co zrobił dla rynku telekomunikacyjnego ale takie zagrywki jak notka SMS znacząco podnoszą mi ciśnienie. Liczę i szczerze życzę aby UKE dobrało im się do dupy. Sowita kara finansowa powinna przyhamować na przyszłość takie głupie pomysły tj. włączanie klientom tego czego nie chcą i o zgrozo w sprzeczności z regulaminem, który nic nie mówi, że operator w oparciu o własne "widzi mi się" może klientowi włączać coś bez jego zgody. Raportuj

  29. Chris_M napisał(a):

    I jeszcze jedna sprawa:

    Namówiłem kilka osób w rodzinie, żeby kupili startery Playa i ich używali. Teraz będę musiał przed nimi za Playa świecić oczami i u każdej z nich wpisywać te pi….ne kody USSD, żeby im te niezamawiane przez nich usługi wyłączyć! Raportuj

    • vhfresh napisał(a):

      Ja też agitowałem za Playem. Teraz nikomu nie będę niczego sugerował. Raportuj

      • Tomeczek napisał(a):

        bo nie ma za czym… takie zagrywki utwierdzają mnie w przekonaniu, że cena usługi to nie wszystko…
        Ciekawi mnie czy notka SMS to zapowiedź kolejnych podobnych pomysłów jaki PLAY po przez swój pion marketingowy chce wkur… klientów i robić sobie czarną reklamę.
        Oby ktoś skutecznie ukarał (najlepiej finansowo) wasze zapędy do uszczęśliwiania ludzi na siłę. Raportuj

    • Helmut Hazelnut napisał(a):

      A co, w rodzinie problemy z samodzielnym myśleniem? A może z czytaniem np. cenników? Raportuj

      • Tomeczek napisał(a):

        a co ma wspólnego notka SMS czy też polecanie PLAY rodzinie z samodzielnym myśleniem? chociaż patrząc na to co dzisiaj nam zaserwowano… ;) Raportuj

  30. Łukasz napisał(a):

    Zamiast wprowadzania tej notki byście uruchomili zapowiadane płynne przełączanie między sieciami tzw handover. Wszyscy na to czekamy Raportuj

    • Tomeczek napisał(a):

      od siebie dorzucę upragnione, automatyczne odrzucanie połączeń z zastrzeżonych numerów… no ale czy się doczekamy. Przecież dla PLAY ważniejsze są notki SMSowe, spamowanie i inne pierdoły, które są tak naprawdę niepotrzebne zdecydowanej większości klientów. Raportuj

  31. zajadacz napisał(a):

    Zróbcie jeszcze tak żeby można było bezproblemowo wyłączyć reklamy SMS przychodzące od waszej sieci. Przecież to jest jakiś absurd że mam iść z dowodem osobistym do salonu i się rejestrować tylko po to żebyście nie łamali prawa przez wysyłanie reklam na których otrzymywanie nigdy nie wyraziłem zgody! Raportuj

    • berdys napisał(a):

      Apsurt !

      No tak, ale pociesze Cie- w Orange nie ma możliwości wyłączenia reklam. W play po zarejestrowaniu , nie przychodzą. Ja mam jeden nr nierejestrowany i żadnych reklam na nim ;) Raportuj

  32. Maciej Kaczkowski napisał(a):

    Dla mnie nie stanowi problemu wyłączenie usługi, ale dowiedziałem się z wykopu, że taka usługa została aktywowana. Nie ukrywam, że trochę mnie to zszokowało. Raportuj

  33. berdys napisał(a):

    Dodajcie mozliwosc sterowania takimi uslugami w Play24. To by bylo najwygodniejsze. Do tego jeszcze uruchamianie przekierowan z p24 i ustawianie z gory na wszystkich numerach dodanych do profilu danej uslugi.

    Raportuj

  34. Jacek napisał(a):

    W jaki sposób mam wyłączyć notkę sms w przypadku gdy mam ustawione przekierowania na inny numer telefonu ? Raportuj

  35. michael_dee napisał(a):

    Dzwonię do BOK-u, aby wyłączyć notkę sms, a konsultant pierwsze słyszy o takiej usłudze. Nie ma to, jak być kompetentnym inaczej :P.
    Po kilku minutach czekania, w czasie których konsultant się dokształcił, okazało się, że muszę zarejestrować kartę, aby mógł mi zdalnie wyłączyć usługę. Także informuję tych, którzy nie mają zarejestrowanych kart, że szkoda czasu i pieniędzy na dzwonienie do BOK-u.
    Udało się natomiast manualnie wyłączyć usługę poprzez podane wyżej kody, bez żadnych problemów. Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      sprawę mozęsz zgłosic do Dyrektora BOK PLAY P. Zbigniewa. Adres e-mail został podany.

      To nie jest czepianie sie, uwierz Mi. Raportuj

    • uli napisał(a):

      Buhahaha człowieku. W BOK pracują ludzie z łapanki. Niedouczeni i mający klienta w dupie. Poczytaj inne fora na ten temat BOK Play to porażka człowieku. Szkoda zeta na to dziadostwo :D Raportuj

  36. Moherozol napisał(a):

    No ale jak wyłączyć notkę osobie starszej, której zafundowało się PF, potrafiącej jedynie odbierać połączenia poprzez otwarcie klapki telefonu, a która mieszka daleko. Taka osoba nie poradzi sobie z wpisaniem tych kodów, bo nie jest też w stanie nigdzie z komórki zadzwonić.
    Teraz muszę się wybrać na wycieczkę, aby osobiście wbić te kody. Genialne!
    >>> Ta usługa to badziewie jakich mało, ale wiejskie głupki są zachwyceni <<<
    Nie po to wyłącza się pocztę głosową by potajemnie otrzymać notkę. Co jest do jasnej Anielki? Raportuj

  37. Matt napisał(a):

    W związku z tym, że nie doczekałem się odpowiedzi od tako-rzecznika, czy na telefonach firmowych też to będziecie SAMI(!) załączali, to od razu mówię, że jeśli tak, to składamy wnioski o przeniesienie numerów. A jak będziecie robili problemy, to pójdzie skarga do UKE. Po prostu mam w firmie za dużo numerów, żeby bawić się (i póżniej pilnować), aby to świństwo mi się nie włączyło, (np. gdy któryś pracownik wyśle anulację jakiegoś innego przekierowania). I to tyle w tym temacie z mojej strony. Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      Drogi Matt, pisalem już, że tej opcji nie ma w taryfach firmowych. Raportuj

      • Matt napisał(a):

        No i całe szczęście. Dziękuję. Raportuj

      • PLAY SZUKA KASY !!! napisał(a):

        A czy ja doczekam się odpowiedzi na pytania zadane w poprzednim wątku dot. "Notki SMS". Zatem: DLACZEGO SZUKAJĄC KASY NA SIŁĘ USZCZĘŚLIWIACIE UŻYTKOWNIKÓW TĄ BEZNADZIEJNĄ USŁUGĄ NIE DAJĄC MOZLIWOŚCI PODJĘCIA DECYZYJI SAMEMU O JEJ EWENTUALNYM WŁĄCZENIU??? DLACZEGO ANAULOWANIE WSZYSTKICH PRZEKAZÓW Z POZIOMU MENU APARATU POWODUJE WŁĄCZENIE USŁUGI "NOTKA SMS" ZAMIAST NP. "JUŻ JESTEM". DLACZEGO NIE MOŻNA WYŁĄCZYĆ USŁUGI ZA POMOCĄ PLAY MENU LUB PLAY 24 A JEDYNIE POPRZEZ FATALNY BOK!!! Raportuj

      • maniek napisał(a):

        2faces
        A co firmowym PF? Zadzwon do mnie jak się ogarniesz czy może Kocham Cię. hahahahahahahaha

        A teraz pytanie. Przykro mi to pisać, ale chamstwo z Was wyszło. Jako abonent zostałem potraktowany GORZEJ niż abonent biznesowy? Dlaczego?

        Im SAMOWOLNIE NIE właczyliście, Mi właczyliście, chociaż poczta była wyłaczona. Raportuj

  38. Rozlana napisał(a):

    A czy to się jakoś nie kwalifikuje do bezkarnego zerwania umowy z Play? W końcu dzięki temu wynalazkowi zostaliśmy narażeni na ponoszenie dodatkowych kosztów (co lepsze, nie tylko my jako abonenci Play, ale także abonenci innych sieci) podczas wykonywania połączeń (sygnał zajętości – opłata, nieosiągalność – opłata, nie odpowiada – opłata), o których w czasie podpisywania umowy nie było nigdzie ani słowa… Co więcej – nie zostaliśmy odpowiednio poinformowani o zmianie, ani tym bardziej o możliwości wyłączenia tej usługi… Raportuj

  39. Precz z notką SMS napisał(a):

    Patrząc na odpowiedzi rzecznika sądzę, że dalsza polemika z nim i wypisywanie gorzkich żali na blogu nie ma najmniejszego sensu:
    Przecież Play aktywował nam udoskonalą usługę w trosce o nasze dobro (a jak ludzie zaczęli się kłócić i sami znaleźli rozwiązanie to następnego dnia dał nawet możliwość wyłączenia) a my nie potrafimy tego docenić.
    Fakt, faktem, trzeba przyznać, że notką chociaż można wyłączyć – w Erze niektórych rzeczy nie można wyłączyć.

    Ps. Play wiedział, lub zakładał, co się stanie po aktywacji notki. Odejście kilku klientów (nawet dobrze płacących) ich nie przestraszy – wyrówna się na 70% klientów, którzy nie będą umieli wyłączyć notki. Raportuj

  40. Kwistas napisał(a):

    yróżJeśli usługa jest bezpłatna to nie widzę specjalnego problemu, nie wiem po co te pretensje. Usługa się przydaje, a dzwoniący przecież musi liczyć się z kosztami jeśli zadzwoni do Ciebie.

    Usługa fajna, się przyda, można powiedzieć, że to taki wodotrysk, ale zawsze można będzie się wyróżnić :-) Raportuj

    • maniek napisał(a):

      Samowolnie wprowadzanie usługi bez mojej zgody też jest fajne? Brak info o jej wprowadzeniu też jest fajny?

      Pójdźmy dalej i samowolnie pozwólmy uruchamiać 100 minut, SD za dychu itd. Fajnie nie, się przyda? Raportuj

    • toms napisał(a):

      Kwistas- taki inteligentny gość, a pieprzy jak potłuczony. Chciałbym widzieć Twoje komentarze, gdyby któryś z W3 wprowadziłby w identyczny sposób tę usługę, jak pijałbyś z zachwytu. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Ale W3 już dawno ma płatne usługi tego typu których nie zamawiamy. Tyle że się wyłączyć ich nie da. Ba , W3 ma usługi niezamawiane a płatne i to w drodze losowania. Raportuj

  41. Tomeczek napisał(a):

    kpina! kpina! narzucacie klientowi coś czego może sobie nie życzyć (takich klientów jest większość, o czym może świadczyć choćby sonda na blogu) i jeszcze bezpardonowo oznajmiacie (po przez rzecznika), że dajecie możliwość wyłączenia tej usługi? Śmiać się czy płakać? Myślałem, że na tle W3 wyróżniacie się (tj. PLAY) na plus, ale twoja wypowiedź Marcinie dobitnie pokazuje, że pod względem swojego podejścia do świata i patrzenia na wszystko przez różowe okulary przegoniliście zasiedziałych na rynku operatorów.

    Pójdźmy na całość – wymuście na klientach podziękowanie za to, że łaskawie pozwolono im wyłączyć to g…!

    Jak byście używali mózgu równie intensywnie co przy „uszczęśliwianiu” klientów notką SMS to na blogu nie powinny się pojawiać rady od czapy, że dajecie możliwość wyłączenia o której większość ludzi się nawet nie dowie – nie każdy czyta bloga i portale telekomunikacyjne!, ale np:

    1. SMS z informacją do klienta, że ma na swoim numerze włączony „notkowy badziew” i jeżeli chce go wyłączyć/zachować niech wyśle bezpłatny SMS o treści TAK lub NIE!

    2. wprowadzić możliwość wyłączenia tego badziewa w PLAY24

    jak znany jednak PLAY i życie nic z tych rzeczy nie będzie.

    Zapewne dla Ciebie Marcinie problem nie występuje, daliście cie klientom „alternatywę” i niech się bujają. OK. Wy bujacie mnie ja bujam was. Może jak ubędzie wam klientów ładujących kilka telefonów za średnio 100 PLN na miesiąc na każdy numer to pójdziecie po rozum do głowy.

    PS.

    po aferze z feralnym demotywatorem PLAY potrafił wyjść z patowej sytuacji z twarzą. Szkoda, że podobne standardy w postaci „posypania głowy popiołem” nie zadziałały w przypadku notki. Na pewno za „rehabilitację” waszych marketingowych fanaberii nie można uznać tego, że pozwalacie mi i innym wyłączyć ten badziew.

    z resztą po co się przejmować niezadowoleniem klientów – lepiej się skupić na tym w jakim wdzianku ubierać się na oficjalne spotkania… Raportuj

  42. rafal napisał(a):

    to jakaś KPINA ! ! ! play grubo przegiął ! zawsze was lubiłem, no ale to przesada bez precedensu zeby ludzie placili za taki komunikat co uslyszą jak mnie nie ma!

    pogieło kogoś w play grubo!

    Nie mam zamiaru wyłączać czegoś co zostało mi włączone bez mojej zgody i za co na dodatek dzwoniące do mnie osoby zapłacą, gdy mam wyłączony telefon. Raportuj

  43. lluukk napisał(a):

    no szok – pierwszy raz widzę, że play jednak nie jest naj…naj…naj… i próbuje zgarnąć kasę od tych, którzy dzwonią do klientów play w tak "miły i kulturalny oraz zupełnie czysty i uczciwy sposób" ;)
    fajnie jest czytać tłumaczenia, że usługa jest OK – chodzi o sposób wprowadzenia tak "pleyowski" :)
    pozdrawiam wszystkich uwielbiających bezgranicznie play Raportuj

  44. PLAY for TELEPOLIS.PL napisał(a):

    Mówisz Panie Marcinie że na maile czekasz, tylko mam nadzieje że masz super przestrzenne serwery pocztowe. Klienci zaczną do pana słać skargi bądź pytania jak do tego mogło dojść.

    A co pan na to? Albo pan nie odpowie, albo pan odpowie, tyle że pańska odpowiedź jest tak ironicznie niekompetentna że strach. Nie mówię tu o Obsłudze Klienta BOK czy w Salonie Firmowym w Rawie Mazowieckiej na ul. Konstytucji 3 Maja 12 , gdzie pani konsultantka, nie wiedziała nic o „Złotym Numerze” w Play Fresh. Po prostu nie miła obsługa jest, ja jej dzień dobry, ona cisza tylko przegląda te maile.

    Jedyne co mnie u was trzyma to ceny nic więcej, no ewentualnie Layout na stronie głównej sieci.

    Opamiętajcie się! Nie róbcie więcej takich niespodzianek, jak chcecie by Klient był u was i dalej przebywał w tej że z.a.j.e.b.i.s.t.e.j sieci. Raportuj

  45. play4you1 napisał(a):

    Przypominam:)
    w tej sprawie możecie się również kontaktowac ze mną:
    facebook: playfor youone
    mojplay, telepolis: play4you1
    sprawdzę każdy przypadek Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      Każdy przypadek włączenia niezamówionej usługi? ;-P Raportuj

    • maniek napisał(a):

      A co chcesz sprawdzać?
      Przecież to, że SAMOWOLNIE włączyliście to już wiemy.

      Proponuję zająć się kodem ##002# i porotem do jego podstawowych funkcji.

      Wpisuję ##002# i nie mam i poczty i Notki.

      A jak ktoś potrzebuje notkę (szczególnie punkt 4,5,6) to ma kody na włączanie i wyłączanie. Raportuj

  46. Adam napisał(a):

    Moim zdaniem tym powinien zająć się UKE i pani Streżyńska, która zazwyczaj potrafi zrobić porządek z takimi wybrykami.
    Taka praca pana Marcina, że odpowiada jedynie tam, gdzie może napisać "przecież usługę można wyłączyć", pomijając komentarze na które po prostu nie ma usprawiedliwiającej sieć odpowiedzi. Może inaczej byłoby gdyby dorwał go jakiś poważany dziennikarz… Raportuj

  47. Mariusz napisał(a):

    No to teraz konsultanci W3 bedą jechac po Playu ze do tej sieci płaci sie nie to ze najdrozej to płaci sie nawet za to jak sie do kogos nie dodzwoni i niebedzie to wyssane z palca!!!!! Sporo ludzi tym faktem zatrzymają… Nie rozumiem polityki waszej sieci,nie kazdy (np.starszy człowiek) umie kodami wyłączyc ta usługe,ktos mieszka dalej od miasta zeby pojsc do salonu a telefon na *500 kosztuje 1zł kto za to zwróci pieniadze? Dlaczego ta siec jest taka nieuczciwa?! Po co komu poczta bez mozliwosci zostawiania wiadomosci? to powinno byc darmowe skoro zostało wprowadzone bez wiedzy i zgody abonenta tej sieci! a nie naciaganie kogos na koszty! Raportuj

    • maniek napisał(a):

      100/100 dali niezły pretekst dla konkurencji. "jak dzwonisz do Play to nie tylko drożej, ale płacisz także za informację głosowe z automatu Play o braku zasięgu czy wyłaczenu telefonu".
      hahahahahaha
      Wykasowaliście posty, ale tam była prawda. Podana na ostro, ale inaczej nie można w tym przypadku. Skoro Wy postępujecie po chamsku włączając niezamawiane usługi to także należy się Wam ostra odprawa.

      I ciągle udajecie, że wszystko jest ok. tak samo było z trudnościami przy logowaniu do Plusa, u was nie było, a u nas były. I zostało to udowodnione.
      I tak samo jest z samowolnym wprowadzaniem Notki. Wasz brak profesjonalizmu został UDOWODNIONY.

      Mam nadzieję, że UOKiK dobierze się Wam do skóry.
      Raportuj

    • viator napisał(a):

      Dokładnie, zreszta czekam aż na jakims portalu (np. gazeta.pl) pojawi się artykuł ztytułowany: "Uważaj na połączenia za automatem sieci Play!". Super reklama! Raportuj

  48. CzujeSieOszukany napisał(a):

    Gówniana usługa. Przykro mi jest że PLAY mnie tak potraktował :( Prawda jest taka że oni dobrze wiedzą że mają najlepszą ofertę na rynku i nikt z was nie odejdzie :( A ile zarobią…. to tylko oni wiedzą :) Raportuj

  49. Adamo napisał(a):

    przenoszę wątek:
    Witam możecie mi pomóc z aplikacją PlayGG mam wersje 2.0.0 i telefon nokia 6500slide problem polega na tym ze mam wszystko ustawione na INERNET GPRS i nie chodzi przy próbie łączenia z serwerem wywala mi "ustaw internet" kurcze nie wiem o co chodzi przecież wszystko mam tak ustawione. Proszę o pomoc :( Raportuj

    • adam664 napisał(a):

      zmień ustawienia na WAP GPRS i sprawdź czy się połączy. Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      może trzeba ustawić tak zwany punkt dostępu, ja tak miałem w nokii 3110c jak chciałem maile odbierać. stronki chodziły MMSy też, ale program do poczty nie. Też coś wołał, ale nie pamiętam czy dokładnie taki sam komunikat. Dodałem punkt dostępu. W ustawieniach konfiguracji wejdź do własna konfiguracja ustawień, dodaj tam nowy i wybierz "punkt dostępu" jako nośnik danych wybierz dane pakietowe. więcej nic nie ustawiałem i aplikacja od poczty ruszyła. Raportuj

  50. adam664 napisał(a):

    Nie kumam o co chodzi z wersją rozszerzoną i podstawową. Jeśli włączę wersję podstawową, to jak potem przywrócić rozszerzoną? Raportuj

  51. Qper napisał(a):

    Zgłoszenia do BOK już poszły z prośbą o wyłączenie. Notatka SMS jest bardzo przydatna szczególnie osobą starszym, co nie dobiegają do tel. w 30 sekund :) Raportuj

  52. xyvi napisał(a):

    żenua Raportuj

  53. olek napisał(a):

    A ja jutro zawiadamiam UKE o tych żenujących poczynaniach.
    I byłbym zapomniał… pozdrowienia z 11 przystanku WuKaDki dla (niedo)rzecznika i całej jego, jemu podobnej ferajny. Raportuj

  54. Jan33 napisał(a):

    To skandal, żeby operator zmieniał mi moje własne ustawienia przekierowania połączeń! Czy w tej firmie nikt nie pomyśli przed uruchomieniem czegoś, jakie mogą być skutki? Play krótkoterminowo zarobi parę groszy a spaskudzi sobie opinię w internecie. Ilu dyrektorów podpisało się pod wdrożeniem na siłę tej bezwartościowej "usługi" ? Raportuj

  55. matixd napisał(a):

    Zauwazylem, że wysłanie notki sms jest nieopłacalne. Do odsłuchania komunikatu i wybraniu opcji potrzeba około 20 sekund. Jesli cena minuty do PLAY wynosi 79gr, to wysłanie notki sms zabierze około 26 gr. Cena sms zazwyczaj jest tańsza Raportuj

  56. pio napisał(a):

    A Ja ja uzywam i nie nazekam a poza tym polecam przeczytac regulamin Play tam pisze ze operator ma prawo wprowadzac takie zmiany a wszyscy go podpisali a nie przeczytaliscie regulaminu a teraz macie nie sluszne pretesje a wystarczy ja wylaczyc jak sie nie chce z opcji tel w przeniesieniach sprawdzic gdzie masz przeniesione jesli na koncowke 790998729 to masz notke jesli na 790998725 to jej nie masz proste naprawde nie nazekajcie bo to robia z zgodnie z regulaminem ktory jazdy podpisal zostaje sprawdzanie gdzie sa przenienia Raportuj

  57. Maniek napisał(a):

    Jak widać NIE CZYTACIE POSTÓW DOKŁADNIE chociaż je kasujecie.
    Kod ##002# USUWAJĄCY WSZYSTKIE przekierowania NIE USUWA NOTKI tylką ją AKTYWUJE?
    Dlaczego mam wpisywać 3 durne kody zamiast jednego UNIWERSALNEGO?

    Przed chwilą sprawdziłem i tak NIESTETY kod ##002# "działa" na WASZĄ korzyść..

    Może uzyskam odpowiedź?
    Raportuj

    • Lolek napisał(a):

      Dlatego ze mzesz sobie wwybrac ze 1 jest na zajety 2 nie odpowiada i 3 nie osiagalany. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Powtarzam ##002# działa jak 790998729, a nie jak 790998725. Tak trudno to zrozumieć. Wyłączam wszystko 1 kodem tak jak było do tej pory A jak chcę włączyć to mogę się bawić w 3 kody.

        Proste jak budowa cepa. TYlko P4 zmusza mnie do wbijania 4 kodów. Wiadomo w jakim celu. Raportuj

  58. maniek napisał(a):

    1. Dlaczego właczyliscie mi SAMOWOLNIE Notkę sms, chociaż miałem wyłączoną pocztę głosową kodem ##002#?

    2. Dlaczego po SAMOWOLNYM włączeniu notki nie otrzymałem esemesa z kodami deaktywacji i info o włączeniu usługi? Szczególnie, że o ofertach wykupywania usług prawie codziennie otrzymuję esemesy.

    3. Dlaczego wprowadziliście w Notce punkty 4,5,6., narażające Waszych klientów na śmieszność i konieczność tłumaczenia się z czegoś o czym nie wiedzieli?

    4. I do Kierownictwa Play pytanie. Czy uważają państwo nadal, że sposób wprowadzenia usługi uwzględniał interesy klientów i zasady marketingowe?

    5. Czy przywrócicie państwo pierwotne funkcje dla kodu ##002#.

    Może na to pytania będzie odpowiedź? Raportuj

    • yerro napisał(a):

      Maniek kto CI dyktowal te pytanie Twoje kierownictwo? Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        A co za różnica czy prezesostwo, dyrekcja, kierownictwo, zarząd? Nie wiem kto jest odpowiedzialny za sposób wprowadzenia notki i nie wiem jak wygląda struktura P4. Kierownictwo = osoby odpowiedzialne.
        Teraz pasuje? Raportuj

  59. wojcianiu napisał(a):

    A jak dzwoniący rozłączy się przed naciśnięciem numeru to dostanę powiadomienie? Raportuj

    • Qper napisał(a):

      tak zwykły sms, że numer próbował się połączyć. Taki jak przed wprowadzeniem notatki Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        I ta odpowiedź pokazuje jak NIEPOTRZEBNA (dla abonentów) jest to usługa i BZDURĄ jest jej włączanie wszystkim z autonatu. Bez cNotki i "Kocham Cię" lub "Ogarnij się" mam info kto dzwonił. Raportuj

  60. Qper napisał(a):

    Tak, jak myślałem wyłączenie notki przez szanowne BOK nie jest łatwe.
    Już muszę się odwoływać bo zamykają zgłoszenia i nie wyłączają notki.

    Z moich obserwacji wynika, że Notkę mają włączone Freshe, nawet te firmowe. Abonamenty firmowe jeszcze nie mają.

    Chora akcja i tyle Raportuj

  61. qwerty napisał(a):

    Firmowe Freshe mają? Czyli tak jak myślałem i tak jak odpisałem Rzecznikowi w poprzednim wpisie… Co naturalnie zlekceważył. Kocham Cię na telefonach firmowych, hehe. Raportuj

  62. rafal napisał(a):

    z tą notką przegieliście wszystko ! cały wizerunek play padł ! zapomnieliście, że zadowolony klient zachęci następnych, a zniechęcony czy wkurzony zrobi czarny PR, a to ma moc straszną o czym kto jak kto, ale Gruszka powinien wiedzieć. Raportuj

  63. toms napisał(a):

    Szanowni Państwo ! Przestańmy się tutaj nakręcać i dawać wyraz swoim frustracjom. To bezprzedmiotowe. Musimy wreszcie zrozumieć, że działanie P4 jest starannie zaplanowane, wyrachowane i obliczone na wyciąganie kasy z kieszeni dzwoniących do Play. Jakiekolwiek argumenty będą zawsze zbijane odpowiedziami w stylu "przecież możecie to wyłączyć" Jedynie UKOiK może powstrzymać ten haniebny proceder. Bierzmy więc sprawy w swoje ręce i zgłaszajmy tę sprawę właściwym instytucjom, to może jest szansa na kompleksowe rozwiązanie tego problemu. Bo chyba nikt rozsądny nie liczy na wspaniałomyślność Play, który dobrowolnie zrezygnuje z usługi przynoszącej krociowe zyski w skali kraju. Dziękuję z a uwagę. Raportuj

  64. lluukk napisał(a):

    no to mamy W4 :) Raportuj

  65. kuba napisał(a):

    Mi również bardzo nie podoba się sposób wprowadzenia tej usługi, "uszczęśliwianie" ludzi na siłę jest moim zdaniem złym posunięciem. Raportuj

  66. Darek napisał(a):

    chyba niezle postapili,dali taka usluge,wiedzieli ze bendziemy tym zbulwersowani a mimo to i tak umowy nie mozemy za bardzo rozwiazac,szczeze mowiac nic mnie juz tu w play nie zdziwi ,nawet jak cos znowu wymysla….samowola i tyle,ciekawe co by powiedzieli jakbym im abonament zaplacil ile bym chcial i kiedy bym chcial.Tak samo oni postapili…wlaczyli kiedy chcieli i oplate tez biora za to,moze nie od nas,chociaz zle napisalem od nas tez…jak polonczymy sie z numerem play.Juz skarge napisalem do dwoch instytucji…napewno nie do play..bo to nic nie da.A mialem jeszcze 3 numery przenies. Raportuj

    • Kamilos napisał(a):

      dlatego nie ma jak karta. Wkurzy cię operator to karta ląduje w klopie. Na swoim koncie miałem ponad 100 PLN – poszło na organizacje charytatywne. Przez kilka miesięcy PLAY na mnie nie pozarabia. Od jakiegoś czasu nabijam kabzę Orangę po przez ich internet na kartę – w stosunku do PLAY niebo a ziemia. Czas najwyższy również dać pozarabiać pomarańczy na rozmowach. Raportuj

  67. Michał napisał(a):

    A TERAZ UWAGA! Jeżeli masz wyłączony telefon i wyłączoną usługę Notka SMS, osoba dzwoniąca do Ciebie w słuchawce nie usłyszy nic. Pisząc najprościej jak się da, Firma P4 od momentu wprowadzenia usługi Notka SMS, nie informuje za darmo osoby dzwoniącej do Ciebie, że jesteś poza zasięgiem. ALBO NOTKA, ALBO POCZTA, ALBO NIC. Taką informację otrzymałem od Pani Kazimierczak na infolinii. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      U mnie z Playa gada, że telefon wyłączony, a np. z Ery, żeczasowo niedostępny (jakoś tak). cNotka jest wyłączona kodami. Jak widać Pani Kazimierczak prezentuje typowy poziom OK Play. Raportuj

  68. Qper napisał(a):

    Naljelpsze jest to ze konsultant nie moze tego wylaczyc z marszu tylko tworzy glupie zgloszenie. Jaka wiemy zgloszenia sa rownie rozpatrywane… Raportuj

  69. Poll napisał(a):

    Albo Notka , albo PG albo nic. Tak powinno być . Nie mam ochoty informować szefa, że wyłączyłem telefon bo już mi się pracować nie chce. Niech se myśli, że jestem poza zasięgiem co akurat łatwo mu wytłumaczę bo na bank o tym zasięgu Play słyszał.
    P.s. Ola Boga , ilu tu znajomych z Telepolis którzy tam piszą iż nie mają Play bo nikogo z Playem nie znają. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Jak szef dzwoni z Playa to WIE, że wyłączyłeś telefon. Jak z Ery na Play to, że jesteś niedostępny czyli możesz być poza zasięgiem. Lepiej cNotkę wyłącz, żebyś nie dostał esa "Myślę o Tobie". :-P Raportuj

  70. Wojtaszek napisał(a):

    notka sms działa w roamingu, może teraz wyłaczyli, mnie skasowało w każdym bądź razie w Turcji 5 zł za połączenie z telefonu abonamentowego na fresza (oba zalogowane do tureckiej sieci) Raportuj

    • Muflonozaur napisał(a):

      skasowalo na abo czy na freshu? Dzwoniacy to wiadomo ze poniesie koszt, ale ten tel ktory byl wylaczony to chyba raczej nie… Prosze potwierdz Raportuj

  71. PLAY napisał(a):

    Usługa jest godna uwagi, a że płatna, ja i moi znajomi mamy kasę na takie drobne wydatki.
    Dziwne z was Społeczeństwo że tak się byle czego czepiacie i lamentujecie.
    Gdyby sieć w ogóle tego nie wprowadziła też byście snuli teksty że jej brak.
    I jak z wami dojść do ładu, żadna sieć was nie zadowoli. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Play ten sam co na Telepolis? Raportuj

      • PLAY napisał(a):

        A któż by inny? :-D Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          Ot taki twój przypadek, który nazwa się JA.
          A teraz przykładzik dla Twojego JA, bo inaczej jak widać nie rozumiesz.
          1. Masz włączoną Notkę.
          Twoja mama/babcia/dziadek/wujek/ciocia/znajomy dzwoni do Ciebie ze stacjonarki z rozliczaniem 20/30/40/60 sekundowym. Ty masz wyłączony telefon/jesteś poza zasięgiem/rozmawiasz przez telefon. Pytanie brzmi jest Notka potrzebna i korzystna? Czy ją wyłączysz? Czy byłbyś zadowolony z samowolnego włączenia usługi i ponoszenia przez nich kosztów? Na ile groszy/złotówek wyrzuconych w błoto ich stać?

          2. Masz WYŁĄCZONĄ Notkę.
          Przykład ten sam. I tak otrzymujesz info kto do Ciebie dzwonił.

          Widzisz już róznicę. Raportuj

          • PLAY napisał(a):

            Te argumenty nie zmuszą mnie do wyłączenia notki. Traktuje to jako dodatkowe powiadomienie o połączeniu. A że ta grupa dzwoniąca traci do mnie to ich sprawa, równoznacznie mogą wcale do mnie nie dzwonić. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Cóż potwierdziłeś JA. to po pierwsze. A po drugie nie wykazałeś się logicznym myśleniem i za to pała. To tak jak na klasówce/sprawdzianie/kolokwium/egzaminie.
              Grosz do grosza, a będzie kokosza.
              Osobbście wolałbym, żeby dziadek/bacia wydali kasę dla wnuków np. na lody niż łapali się na pułapkę Notki, która tak naprawdę NIE DAJE ŻADNYCH KORZYŚCI dla odbierającego, bo ma to samo bez notki. Raportuj

            • Adam napisał(a):

              sama usługa może i nie jest do cna zła, ale tylko wtedy gdyby nie była na siłę wszystkim włączana, i z tym użytkowniku PLAY nie możesz się nie zgodzić. Raportuj

            • niezadowolony Klient napisał(a):

              Jeśli ktoś ma wyłączoną Pocztę Głosową, bo nie chce aby inni płacili za połączenie z automatem to samowolne, niezapowiedziane włączenie Notki przez operatora to jest kpina z Klienta. Czuję się jakby ktoś "włamał" się na moje konto i dokonał nieautoryzowanych przeze mnie zmian. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Idea usługi jest prosta. Wyłaczają pocztę i nie zarabiamy na przychodzących, więc wymyślili cNotkę i wyciąganie kasy nawet z 1 sekundowych i dłuższych połączeń przychodzących i zaczęli testować na królikach z MIX i PF ile zarobią. Nie wiem tylko czy przewidzieli negatywny odbiór usługi przez ABONENTÓW i skargi do UOKiK. A na logikę usługa jest niepotrzebna. P4 musi jednak to g…wno owinąć w kolorowy papierek i sprzedać marketingowo. Ot papierek się rozwinął i pokazała się ….. Raportuj

  72. Qper napisał(a):

    Dzwoniłem do BOK, żeby mi wyłączyli notatkę na firmowych numerach i zrobili.
    Ale zamiast wersji podstawowej to aktywowali mi pocztę głosową.
    Znowu musiałem dzwonić i wyłączać zbiorowo pocztę głosową. Zapytałem Panią dlaczego włączyli pocztę skoro nie było takiej dyspozycji. Nie potrafiła odpowiedzieć. I tym sposobem stracone 2 zł. Biznes się kręci. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      To nie jest nawet śmieszne. Jak widać OK się nie może "ogarnąć". Tak samo wyjaśnienia pisane na blogu przez Marcina Gruszkę są często niepełne i przez brak niezbędnych informacji wprowadzają zamieszanie. A jak się pisze to się wyjaśnia sprawę kompleksowo, a nie zmusza abonentów do domysłów. Raportuj

    • rafal napisał(a):

      miales i tak szczescie, bo zwykle ich obsluga jest tak głupia ze nawet nie wie co to ta żałosna Notka SMS :D Raportuj

      • niezadowolony Klient napisał(a):

        jakbys dostawal 6zł/h od firmy posrednictwa pracy i trafil tam z tzw. lapanki z ulicy to tez bys był tak samo głupi i nic nie wiedział ;) Raportuj

  73. Qper napisał(a):

    Żeby było ciekawie to przy wyłączonej poczcie i notce nie ma standardowych komunikatów np. abonent ma wyłączony telefon. Wyświetla się komunikat połączenie przerwane i rozłącza.
    Raportuj

  74. rafal napisał(a):

    supeeerrrr….. play schodzi na psy ! :( Raportuj

  75. Poll napisał(a):

    To coś masz nie tak bo ja mam : abonent jest poza zasięgiem albo ma wyłączona komórkę. Jakoś tak. Raportuj

  76. ehh ten play napisał(a):

    Drogi Panie Rzeczniku

    Notka SMS cdn.

    Jak użytkownik ma sobie poradzić z tymi kodami, skoro BOK nie jest w stanie sobie poradzić ?
    przykłady:
    1 Dzwonimy na telefon w którym rozmówca nie odbiera rozmowy, następuje przekierowanie i słyszymy: przepraszamy nie możesz wybrać tego numeru
    2 Numer jest poza zasięgiem , dzwonimy na niego zostajemy przekierowany i słyszymy dwa krótkie sygnały (brak informacji o tym że telefon jest wyłączony bądź poza zasięgiem)
    3 podobnie jak pierwszym ale wynik ostateczny to dwa krótkie sygnały…
    Raportuj

  77. Maniek napisał(a):

    A jesteś zalogowany do Plusa czy Play? Raportuj

  78. Aster napisał(a):

    Czemu aby wyłączyć notkę trzeba ustawić przekierowanie? Nie prościej byłoby anulować wszystkie przekierowania, a konkretne przekierowanie kierowałoby do notki albo do poczty. Play jest jedyną siecią gdzie jak wykonuję połączenie to przy wyłączonych wszelkich usługach i tak pojawia się komunikat "przekierowania aktywne". Raportuj

    • luki napisał(a):

      W Plusie też są takie przekierowania, mimo że sobie wszystko powyłączasz to i tak masz. Możliwe, że jest to związane z połączeniami czekującymi Raportuj

  79. niezadowolony Klient napisał(a):

    Gruszka udaje deb**a którym nie jest.
    PLAY udaje sieć proKlient, którą też nie jest.
    Cena czyni cuda ale do czasu więc Playu uważaj aby się nie przejechać. Raportuj

  80. niezadowolony Klient napisał(a):

    Grucha też to wie ale wali głupa. Niestety jego stanowisko zobowiązuje do takiego zachowania Raportuj

  81. zniesmaczony napisał(a):

    Złodzieje!!! Nie włączajcie tego ludziom automatycznie! Tak nie wolno! Jak sobie wyłączaliśmy pocztę głosową to nie po to by nam teraz bez naszej zgody coś podobnego włączano. Wyłączcie to wszystkim natychmiast, możecie zostawić tylko opcjonalne włączenie potem, ale dla kogoś kto będzie tą badziewną usługę świadomie chciał! Raportuj

  82. tomek_k napisał(a):

    Radziłbym sprawdzić jakie kody podają konsultanci, pod *500 podali mi kody dezaktywacyjne #67# #62# #61# jednak nie działały po wizycie w salonie powiedzieli że to na pewno te, dopiero po drugim kontakcie z *500 (czytaj kolejna złotówka wydana poprzez zamieszanie jakie zrobił play) miła Pani powiedziała, że to są złe kody, że żądne nie działają zaproponowała że przekaże problem do działu technicznego…
    Dopiero oni dezaktywowali ten debilizm na moim koncie… Raportuj

  83. tomek_k napisał(a):

    Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć, na jakiej podstawie dokonaliście włączenia takiej usługi nie informując o niej klientów osobiście.
    To pytanie oczywiście do Pana Marcina…. Raportuj

  84. gizmomp napisał(a):

    Po wyłączeniu wszystkich przekierowań powinno z automatu wlaczać sie powiadomienie te proste czyli 790998725 gdy zajety i jest sie nieosiagalnym. kody 67 i 62. Raportuj

  85. bibi napisał(a):

    Wpisz odpowiedni kod:

    gdy zajęty *67*790998725#
    gdy nie odpowiada *61*790998725#
    gdy nieosiągalny *62*790998725# I wtedy komunikaty sa.tylko czas na odebranie konczy sie na 6 sygnale a to lipa. Raportuj

  86. NIEZADOWOLONA napisał(a):

    A najfajniejsze jest że ktoś kto dzwoni do Play z innej sieci (u mnie ze stacjonarnego) też słyszy ten cudny komunikat i jak nic założę się że nieźle za niego buli !!!
    To się dzwoniący do Play ucieszą jak zobaczą jak ich skasowało ;/

    Pogratulować Raportuj

  87. Łukasz napisał(a):

    Drogie PLAY, jak ja sam wyłączam sobie notkę SMS to teraz Wy mi przysyłacie SMSa z informacją że mi tą notkę włączyliście. Jak ja ją wyłączam to znaczy że nie chce jej mieć i tyle!!! Raportuj

  88. Krzysztof napisał(a):

    Od kiedy jest notka sms zauważyłem że mimo wyłączenia WSZYSTKICH przekierowań i wyłączonej notce sms, od chwili zainicjowanego połączenia mam 30 sekund na odebranie połączenia. Wcześniej było 60 sekund. Jak powrócić do 60 sekund? W ERZE JEST LEPIEJ BO MAM DWIE MINUTY NA ODEBRANIE POŁĄCZENIA!!!
    PROSZĘ O POMOC! CHCĘ MIEĆ WIĘCEJ CZASU NA ODEBRANIE POŁĄCZENIA!!!! Raportuj

  89. Rafo napisał(a):

    Jest 9 , a ja jeszcze nie mam faktury , juz mi sie to nie podoba, jak minie umowa to wracam do starego operatora . troche więcej minut to nie wszystko. rozmawiam z biurem obs mówią że za dwa dni będzie faktura a tu minelo juz troche więcej i nic a poptem sie okaże że połączenia zablokowanew . w d…… mam takie coś. Raportuj

  90. Marcin napisał(a):

    Jak tu nie być złym na sieć!
    3 dni temu zamówiłem sobie przez biuro obsługi klienta play online z modemem. po konsultacji z jednym z tych "niepełnosprytnych" dowiedziałem się że paczkę dostanę po kilku dniach, ucieszyłęm się gdyż wyjeżdżam z kraju. Dziś dzwoniłęm do tego biura zeby dopytać co jest z moją paczką bo nawet nie dostałem sms że paczka jest wysyłana.Więc podczas rozmowy "konsultant" poinformował mnie że paczka jest już w trakcie realizacji (nawet dostałem nr zamówienia) po czym powiedział mi że paczka jest już odebrana przez kuriera. więc dzwonie do firmy kurierskiej podaje im nr zamówienia i okazuje się nic takiego nie ma, dzwonie zatem kolejny raz do firmy Play z żalem że mnie okłamano!!!
    Miła pani mówi mi że jest jej przykro i już pisze reklamacje i prośe o szybką wysyłkę i zapewnia mnie że do mnie oddzwoni…po 2 godzinach dzwonie poraz kolejny żeby się dowiedzieć co jest 5 i okazuje sie że ANULOWANO MOJE ZAMÓWIENIE!!!!. W Play-u pracują KŁAMCY!!!

    Raportuj

  91. Oszukana napisał(a):

    Nie dosyć że notke właczono bez mojej zgody, to jeszcze nie chcą dziady jedne wyłaczyć . 3 razy dzwoniłam do bok-u , wysyłalam sms-y pod 8042. Obiecano mi nawet rekompensate 20 zł … hehe I co? nadal mają mnie gdzieś bo notka cały czas działa i kasuje pieniądze. Czas zajrzeć do Biura Praw KonsumentaRaportuj

  92. Foakleys napisał(a):

    Its fastidious humorous YouTube video, I constantly go to pay a visit YouTube website designed for funny videos, since there is much more material available. Foakleys http://foakleys.lightinbox.net/Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty