Tako rzecze rzecznik Play

Notka SMS

Od lipca rozszerzyliśmy funkcjonalność usługi Informacje o próbie połączenia o Notkę SMS. Teraz nie tylko otrzymacie informacje o nieodebranych połączeniach, ale dzwoniący będzie mógł wysłać Ci krótką Notkę SMS!

W rozszerzonej wersji każda osoba dzwoniąca do klienta Play gdy jest poza zasięgiem bądź niedostępny usłyszy następujący komunikat:

Abonent chwilowo niedostępny. Możesz wysłać mu bezpłatną Notkę SMS z Twojego numeru telefonu. Aby wysłać SMS o treści:

– Proszę o pilny kontakt ? wybierz 1

– Zadzwonię do Ciebie później  – wybierz 2

– Odezwij się w wolnej chwili  – wybierz 3

– Myślę o Tobie ? wybierz 4

– Kocham Cię ? wybierz 5

– Oddzwoń jak się ogarniesz ? wybierz 6

    Jeśli jesteś poza zasięgiem lub wyłączysz telefon, otrzymasz potem SMS z wybraną treścią Notki SMS. SMS przychodzi z numeru osoby dzwoniącej. Jeśli dzwoniący nie wybierze żadnej treści, przysłany zostanie zwykły SMS o nieodebranym połączeniu.

    Tą rozszerzoną wersję usługi włączamy stopniowo wszystkim naszym klientom.

    Oczywiście jeśli usługa Wam się nie podoba, jest możliwość przywrócenia wersji podstawowej ? możecie albo zadzwonić do Obsługi Klienta, albo ustawić sobie przekierowania połączeń na numer 790998725.

    Wpisz odpowiedni kod:

    gdy zajęty               *67*790998725#
    gdy nie odpowiada  *61*790998725#
    gdy nieosiągalny     *62*790998725#

    no i ankietka nastroju ;-)

    Notka SMS to:

    Loading ... Loading ...

    Komentarze

    1. Kriz napisał(a):

      Ja dziękuje …
      Raportuj

    2. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

      Nie podoba mi się ta usługa bo jak ktoś ma ją aktywowaną i ktoś do tego kogoś co ma ją aktywowaną zadzwoni to płaci za połączenie
      sam sprawdzałem
      Raportuj

    3. zzz napisał(a):

      To uszczęśliwianie klientów na siłę bardzo przypomina praktyki W3… Dziękuję za taki badziew. Jezeli Play mi to włączy – wyłączam natychmiast, mam nadzieję że będzie prosto… Nie wspomnę nawet ile zamieszania wywoałacie, jeżeli właczycie tę usługę wszystkim klientom, także tym, którzy nie potrafią choćy ogarnąć podstawowych komend w Play FRESH czy Play Menu. Zdziwilibyście się ile jest takich osób (głównie starsdzych). Raportuj

    4. ehh ten play napisał(a):

      Po co na siłę tym uszczęśliwiać klientów, nie prościej jest poinformować klienta o nowej usłudze sms'em, powiedzieć jak włączyć i wyłączyć a więcej informacji na www ? Raportuj

    5. ehh ten play napisał(a):

      Dajcie możliwość włączenie i wyłączenia usługi z play24 i *111# . W ten sposób robicie tylko bałagan w sieci. Raportuj

      • Qper napisał(a):

        przyłącze się do tej prośby i dodam, że wielu usług nie ma do dzisiaj w *111# Raportuj

      • adam664 napisał(a):

        Popieram. Jeszcze Xtra Numer mógłby być w Play24. Obsługa samymi SMSami nie jest zbyt wygodna. Raportuj

        • Helmut Hazelnut napisał(a):

          Problem z Xtra Numer tak rozwiązałem, że do książki adresowej dodałem numer 8011 wraz z krótką informacją jak uzyskać pomoc i szczegóły oferty (sms: Info, H).
          Bardziej denerwujący wydaje się brak możliwości samodzielnego włączenia i wyłączenia "Już w zasięgu", tylko trzeba kontaktować się z BOK. Raportuj

    6. jahu napisał(a):

      Mam nadzieję że nie włączyliście tego wszystkim klientom. Przypomina mi to muzykę na czekanie którą włączacie nowym klientom :( którzy są nieświadomi tego że maja włączoną muzykę. A jeszcze ta standardowa muzyka jest okropnie badziewna i ciężko ja nazwać muzyką. jak można sprawdzić czy ma się włączoną notkę sms ?? Raportuj

      • Precz z notką SMS! napisał(a):

        Kodami:
        *#61#
        *#62#
        *#67#
        Można też empirycznie – zadzwonić zimnego telefonu na swój numer i nie odbierać. Niestety ta metoda jest kosztowna ;) Raportuj

    7. JarekMk napisał(a):

      Brakuje mi tylko jednej opcji – tak jak było w Orange. W treści SMSa pojawiała się nazwa kontaktu pobierana z książki telefonicznej – nie sam goły nr… Przy ponad 200 kontaktach ciężko jest zapamiętać każdy numer…

      Może to uda się wprowadzić? Raportuj

      • iwanens napisał(a):

        działa mnie pobiera automatycznie z ksiazki telefonicznej, i wyswietla kontakt Raportuj

        • zzzz napisał(a):

          Widocznie zależy od telefonu. U mnie nie wyświetla, ponownie nie wyświetla przy Zadzwoń Do Mnie. A może wystarczy w Play 24 wprowadzić nazwy kontaktów i wtedy się wyświetla? Raportuj

    8. galeon napisał(a):

      Jak dla mnie usługa innowacyjna i potrzebna.

      Tak z innej beczki chciałem oficjalnie podziękować Marcinowi Gruszce i jego pięknym pomocnicom za pozytywne rozpatrzenie prośby zawartej w moim mailu. Dzięki raz jeszcze.

      PS. Tak to prawda, Don Gruszka może nie odpowiada na wszystkie maila, ale to nie znaczy, że ich nie czyta :)
      Pozdrawiam Raportuj

    9. mccm napisał(a):

      Potwierdzam, jeśli ktoś dzwoni do nas i włączy mu się notka sms to płaci jak za normalne połączenie. Raportuj

    10. Emma napisał(a):

      Konsultanci Call Center NIE WYLACZA od razu notki SMS, chyba, ze to wprowadzicie. Trzeba robic zgloszenie. Raportuj

      • Helmut Hazelnut napisał(a):

        Konsultanci nic nie muszą wyłączać i dobrze. Można to samemu zrobić włączając odpowiednie przekierowania na Notkę (790998729) lub Pocztę Głosową (790200200) lub standardowe komunikaty (790998725) lub robiąc kombinacje. Kody przekierowań są uniwersalne dla każdej sieci. Raportuj

    11. Adam napisał(a):

      A ja chce miec standardowa informacje. Nie chce ani 'notki', ani poczty glosowej.
      Jak to zrobic ? Raportuj

      • mada napisał(a):

        Możesz to zrobić ustawiająć przekierowania połączeń na numer 790998725
        Odpowiednie kody:
        gdy zajęty *67*790998725#
        gdy nie odpowiada *61*790998725#
        gdy nieosiągalny *62*790998725#

        Raportuj

        • Adam napisał(a):

          Myslalem, ze to jest numer poczty glosowej. Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          Po przeczytaniu info o SAMOWOLNYM właczaniu NIEZAMAWIANYCH usług podniosło mi się ciśnienie.
          To uniwersalne ##002# już nie działa?
          Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            Durną Muzykę na czekanie też wyłączyłem znajomemu kodem. On nic nie wiedział o tak bezsensownej usłudze, bo oprócz muzyki także słychać normalny sygnał. Poza tym "przyjemność" kosztuje 2 zeta/msc. Raportuj

            • Helmut Hazelnut napisał(a):

              Ten sygnał zagłusza muzykę, więc nawet meloman nie będzie mieć z tego odrobiny przyjemności. W dodatku domyślny otwór pozostawia sporo do życzenia pod względem jakości i ogólnie mówiąc jest badziewny. Już wyświechtana klasyka w oczekiwaniu na zgłoszenie "Dla Elizy" spotykana na infoliniach jest lepsza i przyjemniejsze. Raportuj

    12. Rafał napisał(a):

      jedyny minus notki sms to to że łapie jak poczta no i trzeba płacić za połączenie a to trochę trwa zanim powiedzą co od 1 do 6 daje chyba że się od razu naciśnie Raportuj

    13. guregori napisał(a):

      Ta usługa w ogóle działa? Gdy dzwonię i słyszę ten komunikat, to po wciśnięciu dowolnego przycisku nic się nie dzieje, tzn. komunikat jest dalej odtwarzany jak bym nic nie wcisnął, i tak chyba ze trzy razy, więc nie wiem, czy odbiorca dostaje Notkę SMS :-/. Raportuj

    14. vgxsgfsd napisał(a):

      Mnie już uszczęśliwiliście na siłę tym czymś. Gdybym nie sprawdził tego wpisu to nawet bym nie wiedział, że jakieś notki mam. Raportuj

    15. mPablo napisał(a):

      Wszystko pięknie, ale dlaczego nie piszecie wprost, że przy włączonej notce osoba dzwoniąca PŁACI nawet za usłyszenie samego komunikatu, że jestem w tej chwili niedostępny? Raportuj

    16. TomekJot napisał(a):

      Po przeczytaniu paru powyższych komentarzy okazuje się, że nie jestem sam z moimi wnioskami. Usługa "Notka SMS" z jej nową funkcjonalnością jak najbardziej powinna być dostępna tylko nie powinna być domyślnie włączana wszystkim użytkownikom. Raportuj

    17. blablabla napisał(a):

      A ja będę nudny i spytam się ponownie co z nagrodą z konkurs na nazwę tej usługi?
      Jeśli nie jest przewidziana nagroda ( a była) to proszę o oficjalną informację w tej sprawie.
      Męczące to i troszkę nieprzyjemne, a gdy o tym piszę też czuję się nieswojo.
      Pozdrawiam. Raportuj

      • Sławek napisał(a):

        No to już chyba rekord :D Świetnie że są organizowane konkursy, ale to co się potem dzieje jest naprawdę śmieszne. Raportuj

      • guregori napisał(a):

        A napisałeś do Marcina, że chcesz doładowanie i jaki numer ma zostać doładowany? Ja jeszcze nie, bo ciągle czekam, aż uda mi się wygrać kolejne 10 zł doładowania, żeby mieć razem 30 ;-). Raportuj

    18. piotr napisał(a):

      Witam Ja ta usługę używam i uważam ze notka sms jest dobra każdy ma prawo zdecydować czy chce ja mieć czy nie także możecie ja wyłączyć a Ja ja używam przy blokadzie połączeń połączeń zastrzeżonych i dużo daje także uważam ze powinna być ta usługa.Ale nadal panie Marcinie nie działa przy zajętości jeśli ktoś zadzwoni a nie zostawi notki tez nie ma info ze ktoś dzwonił przy zajętości to nieprawdzie i będzie ok!pytania o ta blokadę na emalia do mnie(pan75@o2.pl) Raportuj

    19. Izydor napisał(a):

      kolejne bzdury włączane na siłę użytkownikiom (wielki brat=już w zasięgu, pitolenie na czekanie, poczta głosowa, teraz ta bzdrurnotka sms), znowu mi play ciśnienie podniósł, no ale jeszcze tylko 4 miesiące i spadam (a razem ze mną kilkaście playfreszów i to bynajmniej nie takich 5zł/rok), kiepska obsługa w bok, kiepski kontakt, może i tanio ale co z tego, cena to nie wszystko
      a ta bzdurnotka sms szczególnie drogo wychodzi w roamingu, by to jasny szlag trafił Raportuj

      • Yanka napisał(a):

        Izydor – to zmieniaj sieć, nikt cię w Play przecież nie trzyma. Myślisz że jak ty i kilka twoich znajomych / rodzina odejdziecie to Play coś to ruszy? Mając tylu klientów Play to nie robi różnicy. Raportuj

    20. cbool napisał(a):

      Izydor pitolisz to Ty i to zdrowo. Przez 3 lata jak jestem w play ani razu nie musiałem korzystać z boku więc co do obsługi to mi jest ona niepotrzebna. Ale wcale z nią nie jest tak źle jak piszesz. Spadaj chłopie na drzewo, najlepiej pomarańczowe. A co do notki sms. Usługa dobra dla 15-25% klientów, ale nie dla wszystkich. A włączanie jej wszystkim jest porażką. Raportuj

      • qwerty napisał(a):

        Chłopcze zdecyduj się – piszesz, że nie korzystałeś z BOK, a zaraz potem że nie jest z nim źle – jak możesz to wiedzieć skoro nie korzystałeś? Nie kompromituj się, rozżalony pracowniku BOK. Raportuj

    21. Kleofas napisał(a):

      Czy to będzie aktywowane bez żadnego zawiadomienia użytkownika?
      Czy to prawda, że taki dzwoniący płaci za niezrealizowane połączenie? (jeśli tak – to czy liczycie na to, że np. 30% usługę wyłączy ale 70% nieświadomie pozostawi zmuszając swych rozmówców do płacenia)?
      Czy to nie wygląda trochę jak naciąganie, którym może zainteresować się UOKiK?
      No i po co to "Myślę o Tobie" i "Kocham Cię". Czy jak ktoś wykorzystuje telefon w Play do interesów to to nie brzmi dla jego potencjalnego kontrahenta niepoważnie, żeby nie powiedzieć żenująco?
      Będę też wdzięczny gdyby ktoś po ludzku był w stanie wyjaśnić ten sposób dezaktywacji przez przekierowanie. Czy należy przekierować wszystkie rozmowy na inny numer? O co tutaj chodzi? (pytam ponieważ nie wierzę za grosz w umiejętności Obsługi Klienta w aspekcie umiejętności wyłączenia tej "usługi"). It's not a bug it's a feature :) Raportuj

      • vgxsgfsd napisał(a):

        Sami włączają. Wystarczy ustawić przekierowania na stary numer gdy zajęty/nie odbieram/wyłączony i wrócą stare zapowiedzi 'abonent wyłączył telefon' itp. itd. Raportuj

        • Kleofas napisał(a):

          Dziękuję. Wpisałem te kody i pomogło.
          Sam pomysł jest całkiem fajny, ale
          1) powinno się to samemu aktywować,
          2) nie powinno być tych spoufalonych tekstów "Kocham Cię" i "Myślę o Tobie". To nawet bardziej oburzające niż wszechobecne "Wrzuć monetę", "Naciśnij przycisk". Kurde – nie jestem na ty z automatem. Głupia kalka z angielskiego, gdzie you to "ty" ale i "pan/pani". A Play serwuje "Kocham Cię". Czy to aż tak często powtarzane słowa? Może na podstawie badań statystycznych powinno być "Ej pożycz stówę"? Raportuj

      • maniek napisał(a):

        Kocham cię jako odpowiedź biznesowa hahahahahahaha. Co za idioci w Play to wymyslili? Raportuj

    22. Helmut Hazelnut napisał(a):

      Jaka jest różnica między 790200200 a 790998725? Obecnie telefon pobrał mi informację, że mam ustawiony ten pierwszy. Raportuj

    23. PLAY napisał(a):

      Głupoty gadacie. Bardzo fajna opcja i trzeba brać pod uwagę że W3 tego nie oferuje. Raportuj

      • Precz z notką SMS! napisał(a):

        Może i fajna, tego nie kwestionuje (wg. mnie akurat tragiczna)
        Problem nie jest to czy notka jest fajna czy nie – w ofercie być powinna i każdy możne sobie aktywować. Problemem jest to, ze Play ją włączył prawie wszystkim bez względu na to czy ktoś jej sobie życzy czy nie. Raportuj

      • maniek napisał(a):

        SAMOWOLNE włączanie NIEZAMAWIANEJ usługi też jest fajne? Raportuj

        • maniek napisał(a):

          Poza tym WYŁACZENIE usługi już w zasięgu przez konto internetowe tak jak w Plusie w Play jest NIEMOŻLIWE. Trzeba dzwonić do BOK, a tam same niekumate Kolejne uszczęśliwianie na siłę. Raportuj

    24. Łukasz napisał(a):

      A jak jest z tą notką sms w roamingu? czy wtedy osoba która ma aktywną notkę sms płaci za to że ktoś do niej dzwoni i się łapie na tą notkę? Jest podobnie jak z pocztą głosową? a co z przekierowaniem na 790998725 w roamingu? Raportuj

    25. darek napisał(a):

      kolejna okazja żeby Play zarabiał na asymetrii stawek albowiem dzwoniący po usłyszeniu komunikatu musi ponieść koszt połączenia. Brawo PLAy Raportuj

    26. marek napisał(a):

      a kiedy bedzie dostepna mozliwosc blokowania polaczen z numerow zastrzezonych ????????????? Raportuj

    27. Marudny klient napisał(a):

      Świetnie, wreszcie oficjalny komunikat.
      Może spóźniony o kilka dni ale lepiej późno niż wcale.
      Skoro można to cholerstwo dezaktywować i jest oficjalny instrukcja to znów lepiej od konkurencji :). Raportuj

    28. Ralf napisał(a):

      Bandytyzm w biały dzień. Jak można klientom aktywować niezamawiane przez nich usługi. Dla mnie ta cała cNotką to jakieś NIEPOROZUMIENIE! No ale cóż usługa ta generuję zyski spółce P4. Nie oszukujmy się! Raportuj

    29. Krystian Franek napisał(a):

      widze że określenie cNOTKA się przyjmuje :D Raportuj

    30. Helmut Hazelnut napisał(a):

      Gdy chcę aktywować Notkę SMS, to nie działa przekierowanie "Nie odpowiada". Z tego co widzę, to przekierowanie nie działają również na pocztę głosową i pod 790998725. Raportuj

    31. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

      w moim samsungu i900 który miałem nie miałem opcji odrzucania połączeń z nr zastrzeżonych
      dobrze że wave ją ma bo niedługo myślę że w tym tyg jak nie to w następnym wezmę go w abo w play Raportuj

    32. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

      łatwo wyłączyć wystarczy kodzik :D Raportuj

    33. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

      taki wklepcie je 3 i będzie po notce sms
      nie powiniście jej włączać wszystkim
      ja miałem ja wyłączoną ale włączyłem dla testu ale przez to że ktoś płaci za połączenie to jest nieopłacalne
      nie chcę aby ktoś płacił za to lub połączenie się z pocztą głosową z której i tak nie korzystam ;]

      gdy zajęty *67*790998725#
      gdy nie odpowiada *61*790998725#
      gdy nieosiągalny *62*790998725# Raportuj

    34. zły napisał(a):

      za dużo tych kodzików.. a usługa nie powinna być uruchamiana na siłę przez opa userom Raportuj

      • maniek napisał(a):

        Kodzik to powinien jeden działać ##002#. I wszystko w temacie. Raportuj

        • maniek napisał(a):

          A niestety ##002# NIE DZIAŁA. Zgadzam się, że to BANDYTYZM w wykonaniu Play. Teraz wysyłam esy do znajomych jak się to g…wno wyłącza skoro STABDARDOWY ##002# nie działa. Play sięgnął DNA. Raportuj

          • maniek napisał(a):

            Niestety ##002# działa, ale tak, że PRZYWRACA z powrotem Notkę SMS. To jest "miszczostwo" w naciąganiu klientów. Sprawdździe sami. Potem znowu trzeba wpisywać trzy kody! Koszmar. Wyjątkowo mnie P4 wpienił. Raportuj

    35. wkur...Artko napisał(a):

      Usługa jak usługa. Ale włączanie jej bez akceptacji użytkownika jest podłe. Zupełnie w stylu W3. Wiadomo, jest to powodowane pazernością na kasę i myślałem, że Play ma inne podejście do klientów. A może podejście się zmienia i niedługo będzie trzeba mówić W4? I nie gadajcie że można sobie wyłączyć jak nie pasuje. Ja nie mam chęci zajmować się duperelami i traktuję to jako zamach na mój czas a więc pieniądze. Co z tego że kod wpisuje się minutę czy dwie. Na poszukanie kodu trzeba poświęcić znacznie więcej. Ja nie życzę sobie włączania czegokolwiek na moim koncie bez mojej wiedzy. Nawet smsa nie wysłali, że to g mi włączyli. Odbieram to jako nieczyste zagranie i tyle. Raportuj

    36. Ala napisał(a):

      jak to? za komunikat "wyłączony telefon" osoba dzwoniąca płaci??? Raportuj

    37. zły napisał(a):

      teraz tak , i może wybrać gotowy sms. I wszytko zrobione za twoimi plecami. fajnie nie ? Raportuj

    38. zzzz napisał(a):

      Oczywiście że tak. Skąd zdziwienie, Play się nam upodabnia do W3… Raportuj

    39. qwerty napisał(a):

      Rozbraja mnie też 'marketingowy' komunikat Play dla osoby do nas dzwoniącej: 'Abonent chwilowo niedostępny. Możesz wysłać mu bezpłatną Notkę SMS z Twojego numeru telefonu. Aby wysłać SMS o treści:' – po jej usłyszeniu dzwoniący do nas będzie myślał, że CAŁA procedura jest darmowa. Nie będzie wiedział, że dzwoniąc do nas PŁACI za rozmowę z automatem, a WYSŁANIE NOTKI jest DARMOWE. Uczciwym byłoby poinformowanie o fakcie – połączenie jest płatne (wtedy osoba mogłaby się rozłączyć), a tak w błogiej nieświadomosci wysłucha sobie wszystkich komunikatów wraz z wprowadzonymi chyba tylko dla wydłużenia rozmowy kocham cię innymi niepotrzebnymi… Klienci biznesowi będą szczególnie radzi jak osoba dzwoniaca w interesach usłyszy takie dziwne wiadomosci… Raportuj

    40. Marcin napisał(a):

      Nie ładnie postepujecie,chyba na sile chcecie poprzez takie wlaczanie uslugi stracic klientów i psujecie reputacje sobie.Jak mozna wlaczyc komus cos za jego plecami ?.Niech kazdy sam decyduje o wlaczeniu danej uslugi a nie wy robicie to wszystkim i liczycie na to ze 50% osob se to zostawi,wstydzcie sie!!! Raportuj

      • zły napisał(a):

        ty czy ja to wyłączą, no i parę ludzi co czytali blog. Mało ludzi śledzi informację telekomunikacyjne na stronach wyspecjalizowanych. Sporo ludzi nie będzie wiedziało jak to wyłączyć, a jeszcze więcej będzie żyło w błogiej nieświadomości. A powinna usługa wejść w życie inaczej i by było wszystko ok. Raportuj

    41. Mariusz napisał(a):

      Do osoby dzwoniącej wysyłany jest sms że włączyłem telefon. Jak to WYŁĄCZYĆ. Raportuj

    42. PLAY SZUKA KASY !!! napisał(a):

      Anulowanie wszystkich przekazów z poziomu menu aparatu gdy była włączona usługa "Już w zasięgu" (przekierowanie na nr 790998725) powoduje automatyczne włączenie usługi "Notka SMS", której nie można wyłączyć z poziomu Play Menu bądź Play24. Gratulacje dla Play, bo na takie g…..no nawet W3 nie wpadła!!!
      Raportuj

    43. Lol napisał(a):

      co za bezsens dlaczego teraz niby musze sie spieszyc i odebrac telefon w ciagu 30 sekund!!!!! Nie mam mozliwosci wylaczenia calkowicie przekierowania gdy nie odbieram!!!!! SKANDAL Raportuj

    44. szymkar napisał(a):

      Czy włączenie tej notki bez zgody abonenta jest zgodne z regulaminem. Bo ja przeczytałem dokładnie
      i nic takiego nie znalazłem. Więc jak mi włączą to natychmiast piszę skargę.

      P. Marcinie nie rób nas w konia bo to nie dla naszej wygody ta usługa tylko do nabicia kasy.
      Pozdrawiam . Raportuj

    45. szymkar napisał(a):

      Teraz notka a potem przekierowanie na numery o podwyższonej opłacie. Brawo PLAY!!
      Raportuj

    46. Maniek napisał(a):

      Zgadzam się, że to pachnie WYMUSZENIEM kasy. Cała sprawa nadaje się do rozpowszechnienia na wszystkich forach i do zgłoszenia do wyższych instancji. Podpowiedźcie mi do kogo pisać ze skargą na samowolkę P4. Raportuj

    47. PlayNoForYou napisał(a):

      W orange music wybrany numer w sieci jest za 7 zł. Masz przez m-c 600 minut, wymiennych na 600 smsów do tego numeru. Jezeli Ci sie skonczy mozesz kupic taki pakiet ile razy chcesz, a nie tak jak w Play 3 m-cu, w najgorszej sytuacji jak w Mixie raz w m-cu. Po za tym, mozna kupic pakiet za 6zl 600 sms/ 600 mmsow do wszystkich sieci, czyli za grosz!

      Szkoda, ze w Play Fresh, nie mozna kupowac pakietow mmsow lub sms. Zreszta po co, jak sie nie jest na nadajnikach Play tylko na Plusowskich to sie porzegnajmy z MMSami wyslanymi do innych !!! Musisz jechac z wakacji 100 km gdzie bedziesz mial/a zasieg play by wyslac mmsa z wakacji ! Kpina jak bysmy sie cofali. Czy Ci operatorzy nie moga sie dogadac w tej sprawie? Jedni i drudzy by skorzystali, a najlepiej klienci !! Po za tym, kiedy jestem zmuszony do korzystania z roamingu krajowego plusa to Stan Darmowy jest w tragiczny, echo, wylaczanie z sieci, zerwane polaczenie etc.

      Play ma bardzo dobra oferte, nie powiem ze najlpesz, zalezy dla kogo. No ale zasieg jest tragedia !!! Raportuj

    48. novamed napisał(a):

      i w tym momencie klient płacący około 800-1200zł miesiecznie – mam kilka freshów w ramach firmy – idzie do mbanku. Dziękuje P4 sp. z o.o. za pomoc w podjęciu decyzji.

      Chytry traci kilka razy. A znajomym będę was odradzął z całych sił. Raportuj

    49. kill649 napisał(a):

      O ile usługa była by dla dzwoniącego za darmo, o ile użytkownik mógł sam zdecydować….ale teraz to w hu** sobie pograliście po całości.

      Spadam z Play – wybierz 7 Raportuj

    50. maniek napisał(a):

      I żadnego esa, że takie gó..no włączyli.
      DNO, DNO, a właściwie 100 metrów poniżej mułu. Raportuj

    51. maniek napisał(a):

      ##002# uruchamia cNotkę ponownie. Radzę sobie kody wpisać do spisu w telefonie, żeby szybko to gó..no wyłączyć.
      hahahaha wpoisanie ##002# w biznesowym telefonie i można dostać esa Kocham cię. Dobre dla tych co prowadzą burdel. :P Raportuj

    52. t_d napisał(a):

      no i ankietka nastroju ;-)

      Odpowiednie, jednakze bardzo niemile zgloszenie do BOKu zostalo poczynione.

      Przetwarzanie danych osobowych do celow marketingowych mimo wyrazenia sprzeciwu /telefony z utrzymania i z dzialu sprzedazy, smsy naklaniajace do skorzystania z ofert przedluzeniowych/, niedostateczne pilnowanie danych osobowych w punktach sprzedazy /bo skad inaczej punkt w ktorym zawieralo sie umowe wiedzial kiedy i na jaki nr sie 'przypomniec' aby podpisac aneks/, teraz aktywacja uslug bez wiedzy i zgody klienta… Raportuj

    53. Maciek napisał(a):

      Heh, wg mnie totalnie nieprzemyślany pomysł. Nie powinno się włączać z automatu tego wszystkim, co najwyżej poinformować, że jest coś takiego smsem i kody na włączenie. Już widzę co się u nas w POSie będzie działo oO Raportuj

    54. Wojtaszek napisał(a):

      Ta bzdurnotka sms kosztowała mnie w roamingu 5zł, dobrze że coś mnie tknęło i sprawdziłem stan konta, od razu to wyłączyłem. Teraz składam reklamację. To jest kolejna bzdura (wymienię wszystkie: bzdurnotka sms, już w zasięgu = wielki brat czuwa, połączenia oczekujące, poczta głosowa, pitolenie na czekanie) włączana na siłę użytkownikom. Do tego dochodzi beznadziejnie niski poziom konsultantów z łapanki, którzy odpowiadają szablonami, nie czytają co się do nich pisze (np. na moje pytanie dlaczego nie ma sms'ów o próbie połączenia gdy nr jest zajęty włączyli mi połączenia oczekujące, a gdy poprosiłem, żeby mi więcej żadnych usług nie włączali, to wyłączyli sterowanie połączeniami oczekującymi, które przywrócili po miesiącu; z kolei w spółce akcyjnej od trzech miesięcy walczę o możliwość sterowania usługami z poziomu "play24 www" – zawsze coś brakuje, a to ze złego maila wysłane, choć wcześniej akceptowali, a to konieczność ustawienia tego samego administratora dla różnych kont abonenckich – po co zatem różne konta, nie wspominając o tym, że w samym "play24 www" piszą co innego, a to brak podpisu administratora, który nie wiadmo gdzie miałby być złożony, choć jest podpis prezesa, co konsultant to nowe wymysły, a od 3 miesięcy nie można usługami sterować). Poczekam do końca umowy i spadam niestety z powrotem do ery, a wraz ze mną kilka numerów firmowych z działalności gospodarczej i spółki akcyjnej oraz kilkanaście freszów generujących dużo więcej niż 5zł/rok. Za dużo mnie ta amatorszczyzna kosztuje zdrowia i nerów, a te są cenniejsze niż te niskie ceny w play. Raportuj

    55. Helmut Hazelnut napisał(a):

      W kontaktach biznesowych trzeba używać głowy, ponieważ prezentujesz firmę i druga strona również prezentuje firmę, a ty uprawiasz czepialstwo. Raportuj

    56. maniek napisał(a):

      Do kierownictwa w Play. Przywróćcie kod ##002#, który będzie wyłączał pocztę i wszelkie przekierowania. Tak jak było do tej pory. Notka to usługa NIEPRZEMYŚLANA, wprowadzana w BANDYCKI sposób i podejrzewam, że dla większości klientów Play ZBĘDNA i narażająca także bliskie nam osoby na koszty. Raportuj

    57. bibi napisał(a):

      I skrucił sie czas na odebranie połaczenia do 30 sek,to jest 6 sygnałow, a było 9. Raportuj

    58. Piter napisał(a):

      no to się nie P4 nie popisało tym razem Raportuj

    59. wosq napisał(a):

      Nie życzę sobie tego – totalna bzdura…Nie piszę dosadniej, bo może moderator nie puścić. Raportuj

    60. dffdgfg napisał(a):

      Czy ja prosiłem żebyście mi włączali jakąś płatną usługę? Mojej narzeczonej zaliczyło kasę jak miałem wyłączony telefon. Proszę o zwrot pieniędzy. Raportuj

    61. vhfresh napisał(a):

      Takie działanie pokazuje niezwykłą arogancję operatora. Podobnie jak to się ma z włączaniem bez pytania użytkownikom usług typu „granie na czekani” – rzecz jasna „za darmo” (przez pierwszy miesiąc) – a potem użytkownik musi to sobie wyłączać, pod warunkiem, że wie, że może to zrobić i wie jak to zrobić.

      Podobnie zachowują się inni operatorzy, podobnie zachowują się banki, wciskając niezamawiane karty kredytowe i kasując z tego tytułu comiesięczne opłaty. Za takie praktyki powinny być nakładane wielomilionowe kary z klauzulą natychmiastowej wykonalności. Gdyby Play dostał od razu np. 100 mln zł, to może by się następnym razem zastanowił nad uszczęśliwianiem użytkowników na siłę.

      Oczywiście my tu możemy sobie poszczekać, a i tak w każdej sekundzie nagrywają się setki, jeśli nie tysiące, użytkowników i słuchają „bałałajki” o możliwości zostawienia „bezpłatnej” notki. I dla Play kaska leci. I nikt tego nie zmieni.

      Specjalnie wyłączyłem pocztę głosową, żeby ktoś kto do mnie dzwoni nie musiał jej wysłuchiwać i tracić pieniędzy, to Play mi teraz włączył bez pytania co innego.

      Play odzyskałby twarz, gdyby to zaraz wyłączył, ale tego nie zrobi, bo kaska leci. Kasa ważniejsza niż użytkownicy. Oczywiście w perspektywie takie myślenie jest zgubne.

      Żółta kartka. Jeszcze jedna taka akcja i poważnie będę rozważał zmianę operatora. Raportuj

    62. ehh ten play napisał(a):

      Tylko ciekawe jak Pan Rzecznik a właściwie sam operator Play do tych wypowiedzi się ustosunkuje. Czy wyciągnie wnioski czy będzie robił nadal swoje ? Może powinna być taka ankieta ? Raportuj

      • Play2faces napisał(a):

        W każdej chwili możesz wyłączyć tę usługę. To bardzo proste. Raportuj

        • maniek napisał(a):

          Właczanie NIEZAMAWIANEJ usługi BEZ MOJEJ zgody to szczyt chamstwa. Plus BRAK POWIADOMIENIA esem. Wasze tłumaczenia są żenujące.
          A teraz możecie usunąc post, tak jak inne. Raportuj

    63. xxs napisał(a):

      odpala taki shit bez zgody abonenta a pozniej jeszcze pisza.. jak Ci sie nie podoba to sobie wylacz.. a po jakiego grzyba aktywowaliscie taki syf….. Raportuj

    64. Arys napisał(a):

      Przegięli z tym i to bardzo. Włączają usługę i nawet nie informują o tym :/ Bystra obsługa na infolinii
      ( bo to nie jest BOK ) nawet nie wie o istnieniu takiej usługi więc i wyłączyć nie potrafi. Kody owszem wyłączają notkę ale włączają pocztę a jak wyłączymy pocztę, to znów włącza się notka.
      Jak wyłączyć notkę i pocztę????? Panie Marcinie skupcie się bardziej na poprawie jakości połączeń na 2G Play i obsłudze z infolinii a nie wyciąganiem pieniędzy od nieświadomych klientów.
      Otrzymałem odpowiedź, że nowa umowa z Polkomtelem na hondover już działa i przełączanie także, czy może Pan to potwierdzić, bo jakoś tego nie zauważyłem. Raportuj

    65. Ernest napisał(a):

      Wyłączam szybko, ten kto to wymyślił do zwolnienia!!! Raportuj

    66. Mateisz napisał(a):

      Byłem chwile poza zasięgiem i dzwonił do mnie znajomy, a obecnie przebywa za granicą i zabrało mu od razu ok. 1,50 zł za te gówniane połączanie w roamingu!!! JUŻ WYŁĄCZONE!!! Raportuj

    67. przygod napisał(a):

      Sposób wprowadzenia usługi Notka Sms do oferty Play jest żenujący. Jako że jest dla mnie zbędna już poszło zgłoszenie o jej wyłączenie. To że muszę pilnować aż play przypadkiem mi czegoś nie włączy tylko potwierdza fakt że po zakończeniu umowy trzeba czym prędzej uciekać z tej sieci. Raportuj

    68. Bolek napisał(a):

      Play coraz bardziej zaczyna swoją "innowacyjnością" przypominać jakże prestiżowe Orange… Jak widać nauka wyniesiona nie idzie w las tylko w nas… :-( Włączanie usług bez wiedzy i akceptacji klienta uważam za SKANDAL. Jak nie będzie możliwości JEDNOCZESNEGO wyłączenia poczty głosowej i cNOTKI, to przenoszę numery do GaduAir. Raportuj

    69. kill649 napisał(a):

      Skarga złożona do uokik. Przepraszam Panie Rzeczniku, ale zagraliście mocno nie fair a więc będą tego konsekwencje. A naruszyliście zbiorowe interesy konsumentów a nie tylko jednostki. Raportuj

      • Stachu napisał(a):

        Ja Ciebie nie prosilem o wypowiadanie sie w moim imieniu, skarge skladasz jak juz wylacznie w swoim. Kapewu! Raportuj

        • zzz napisał(a):

          Skargę składa jako klient, a wszyscy klienci danej usługi mają takie same prawa i obowiązuje ich taki sam regulamin. Jeżeli zatem naruszone zostaną interesy jednego klienta poprzez wprowadzenie usługi, która dotyczy wszystkich klientów, to zbiorowe interesy rzeczonych klientó zostały naruszone.
          Myśleć. Raportuj

          • Stachu napisał(a):

            To niech sobie pisze we wlasnym imieniu ja nie potrzebuje jego troski o moje prawa jako klienta Play. I co on taki troskliwy o moj interes… Raportuj

            • kill649 napisał(a):

              Jesteś pępkiem świata Stachu :-)
              Klienci innych sieci też zostają narażeni na koszta bez informowania ich o tym. Ba nawet zachęcając ich do pozostawienia przecież "darmowej notki" Raportuj

              • Stachu napisał(a):

                Do swoich wypowiedzi zacznij dopisywac moim zdaniem to bedzie niniejsza dyskusja szla wlasciwym torem. Co za troska o klientow W3 tylko kto mi funduje przykladowo minute za 79 groszy w Tak Taku. Raportuj

              • Play2faces napisał(a):

                Tak, śerdni czas połączenia i korzystania z Notki jest na poziomie 3 sekundy – to koszt 1-2 grosze. Raportuj

              • mPablo napisał(a):

                Ergo – ludzie nie wysyłają notek, czy tak? Raportuj

              • Play2faces napisał(a):

                Wysyłają, bardzo często. Co ciekawe klient W3 gdyby chciał wysłać SMSa na przyklad o treści 'Kocham Cię" zapłaciłby dużo więcej niż ten jeden czy dwa grosze. Raportuj

              • Maniek napisał(a):

                Kocham Cię – hahahahaha. Pojechaliście po bandzie z 4,5,6. W biznesie też to gó..no włączyliście z automatu? Raportuj

              • kill649 napisał(a):

                A ile statystycznie takich 3 sekundowych połączeń jest w ciągu dnia? Pytam się bo według GUS na koniec 2009 roku liczba abonentów i użytkowników wyniosła 45 mln. Ja z chęcią przygarnę nawet ten jeden milion 1 groszówek :-) Raportuj

              • Stachu napisał(a):

                Wlaczysz sobie notke czy nie? Raportuj

              • kill649 napisał(a):

                Jaja sobie robisz chyba :-) ? Idźmy na piwko i przestańmy się denerwować tym miejscem. Raportuj

              • qwerty napisał(a):

                W roamingu też? PAnie Rzeczniku, proszę nie bronić czegoś z góry skazanego na porażkę… Tu chodzi o zasadę i politykę firmy… Jak to wam gładko przejdzie to zaraz zaczniecie mieć inne genialne pomysły w stylu W3… Raportuj

              • Play2faces napisał(a):

                dlatego też mozecie to w łatwy sposób wyłączyć Raportuj

              • qwerty napisał(a):

                Co do łątwości i efektu, to sprawa dyskusyjna. Skąd klient, który jest nieświadomy posiadania tej usługi – bo jej nie zamawiał a ją mu włączyliście ma wiedzieć jak to wyłączyć? Jeżeli nie czyta bloga i portal ibranżowych? Nie dostał przecież SMS z informacją co ma robić, żeby to wyłączyć. Pozostaje mu PŁATNY kontakt telefoniczny z BOK (kolejny przychód dla Play) i liczenie, ze trafi na rozsądnego kosnultanta, lub złożenie zgłoszenia przez Play24 i prawdziwa ruletka czy trafi na kogoś wiedzącego o co chodzi czy na bota przeklejającego gotowe formułki… Tak czy inaczej, to nie jest łatwe, a koniecznosć wyłączenia powstała tylko dlatego że Play zdecydował ZA użytkownika, że mu to włączy. Klienta, któy świadomie wyłączył sobie Pocztę Głosową, właśnie po to, aby nie narażać nikogo na koszta… Prosze się ustosunkować do komentarzy, że wyłączenie notki powoduje automatyczne włączenie poczty i na odwrót. To chyba jakiś błąd. Ja mam na stałe włączoną Pocztę Głosową z podpietym e-mail (genialna usługa) ale to nie powoduje, że nie mam prawa walczyć o klientów mniej świadomych technicznie, dla których często wpisanie dowolnego kodu jest zbyt wielkim wyzwaniem… Tak jak pisałem wcześniej – to wam przejdzie bez echa, zaczną się cyrki jak w W3. Raportuj

              • ~console napisał(a):

                My możemy to wyłączyć, ale muszą być poinformowani wszyscy klienci o tym, że jest takie coś … istnieje i naraża na koszta przez P4G…
                Raportuj

              • Maniek napisał(a):

                A skąd mam wiedzieć, że i…ci z P4 właczyli taki badziew? Dowiem się po odebraniu telefonu i usłyszeniu "Maniek w jakiej Ty sieci jesteś? Dla kochających inaczej?" Powtarzam DNO, DNO i nie liczenie się z klientami przy SAMOWOLNYM wprowadzaniu usług.

                Poza tym łatwo to ##002#. Działa? Nie! Włącza z powrotem Notkę. Raportuj

    70. zzz napisał(a):

      Podsumowując wypowiedzi tu i na Telepolis – usługa ciekawa, ale włączana OPCJONALNIE. Jeżeli ktoś wyłączył sobie Pocztę Głosową, to musiał mieć POWÓD. Włączanie podobnej usługi, która wiąże się z kosztem dla osoby do nas dzwoniącej to działąnie WBREW WOLI klienta. Dodatkowo masowe właczenie uługi, BEZ INFORMACJI SMS o tym, a w sms informacji o łatwym WYŁĄCZENIU w połączeniu z wiadomym zarabianiem Play na dzwoniacych z innej sieci ( i wydłużeniu wysłuchiwanego komunikatu) dają podstawy do myślenia o Play jak najgorzej… Kto chce niech sobie włączy, ale zmuszanie ludzi do korzystania z tego to przesada… Można przezytać o problemach z wyłączeniem – notka wyłączon, poczta się włącza i tak w kółko… Raportuj

    71. ehh ten play napisał(a):

      Ludzie zgłaszajcie zlecenie o wyłącznie usługi poprzez play24. Tak wyrazimy swój sprzeciw wobec uruchamiania nam usług bez naszej zgody. A BOK będzie miał co robić.

      Pozdrawiam Raportuj

    72. Play2faces napisał(a):

      Dziękuję za wszystkie komentarze. Uprzejmie proszę o nie używanie określeń uznawanaych społecznie za obraźliwe. Takie posty są i będą kasowane!
      Czy ktoś może mi na spokojnie wytłumaczyć dlaczego nie możecie tej usługi wyłączyć. Najlepiej z konkretnym numerem, na którym taki problem występuje. Naszym zdaniem wprowadzenie kodu definitywnie wyłącza Notkę i wracamy do poprzedniego powiadamiania o nieodebranych połączeniach. Raportuj

      • Stachu napisał(a):

        Bo im sie po prostu nie chce tego zrobic wola trabic i dywagowac jaka to zagrywka ponizej pasa. Trzy proste kody do wklepania to jest za proste, lepiej caly dzien klepac w klawiature lub skladac skargi. Raportuj

        • kill649 napisał(a):

          Wyjdź chłopcze lepiej na spacer. Widać, że nie masz nic do roboty i mózg tlenu potrzebuje.
          Na serio są lepsze w życiu rzeczy do roboty niż klepać kody Play w telefonie. Jak będę zainteresowany usługą do sobie uruchomię kodem. Raportuj

      • Tomek napisał(a):

        My możemy to wyłączyć,ale myślę że większość abonentów PLAY nie zagląda tu na bloga za często,czy nie szuka takich rzeczy w necie, i nawet nie będą o tym wiedzieli.Co się równa że zarobicie cwaniacką kasę… Raportuj

      • qwerty napisał(a):

        Panie Rzeczniku, skoro już PAn odpowiada, to proszę powiedzieć dlaczego (skoro zapadłą decyzja o masowym włączeniu) nie poinformowaliście klientów SMSem o włączeniu im Notki SMS, wraz z informacją w tej wiadomości, jak tę usługę wyłączyć? Kto będzie wiedział jak wyłączyć Notkę? Czytelinicy Bloga, Telepolis i innych portali telekomunikacyjnych, 3-5% ogółu klientów Play? O inne rzeczy nie pytam, np. co za geniusz wpadł, żeby w biznesie dawać Kocham Cię itd. Raportuj

        • qwerty napisał(a):

          Ponadto naprawdę niepotrzeba Sherlocka Holmesa aby zajarzyć, że skoro klient wyłaczyłsobie Pocztę Głosową, to uszczęśliwienie go jej odpowiednikiem, który jest tak samo jak ona płatny dla dzwoniących do nas (co mogło być motywacją do wyłączenia PG), nie jest dobrym pomysłem… Tak tylko piszę, bo wiem, ze decyzja zapadła i jej nie cofniecie. Równacie do W3 nie tylko w liczbie klientów, ale i w arogancji i 'wiedzeniu lepiej' czego klient chce. Myślałem że Play to wolność, w końcu taki motyw przewodni ma chociażby FRESH – ładujesz kiedy chcesz, a nie kiedy operator sobie wymyśli… Raportuj

      • ehh ten play napisał(a):

        To nie tak powinno być. Wyłączcie usługę wszystkim .. a kto będzie chciał niech Notke SMS uruchomi z ręki i cywilizowany sposób ( play24 / *111# ). Oczywiście musicie powiadomić użytkowników o usłudze, np poprzez SMS (tak włączyć , tak wyłączyć; więcej o usłudze tu i tu..). Raportuj

      • kill649 napisał(a):

        Problemem jest to, że ludzie mają w życiu ważniejsze rzeczy do roboty niż latać po stronach gdzie dowiadują się o nowej usłudze a potem dalej szukają jak to wyłączyć. Abonent / Klient moim kupuje usługę (zawiera umowę) wybiera co mu pasuje i tyle. Może oczywiście ewentualnie coś włączyć potem ekstra ale to on decyduje co chce. A nie kota ogonem, że może zdecydować co może wyłączyć i co tam fajnego mu operator włączył o czym nie wie.

        Tak samo przy nowo zawieranych umowach postępujecie bardzo nie ładnie.
        1. Muzyka na czekanie
        2. Pakiet internetowy

        Czy zawierając umowę prosiłem o te usługi? Mam je na umowie? zostaną automatycznie odłączone po okresie darmowym? NIE….a więc przestańcie zachowywać jak Orange i spółka. Bo i może zrobiliście rewolucje na rynku, to jednak ostatnio zmierzacie nie w tym kierunku co trzeba. A na rynku pojawi się nowy gracz kiedyś. Raportuj

      • Łukasz Malina napisał(a):

        Uwaga jeżeli ktoś nie chce ani Poczty Głosowej ani Notki SMS, powinien wiedzieć, że gdy wyłączymy Notkę SMS , a potem włączymy i wyłączymy Pocztę Głosową, to po wpisaniu ##002# (czyli wyłączenie poczty głosowej) automatycznie uruchamiamy Notkę SMS, czyli aby się pozbyć i Poczty Głosowej i Notki SMS, najpierw wpisujemy ##002# , a potem *67*790998725# , *61*790998725# , *62*790998725# .

        Gotowe.
        Raportuj

      • viator napisał(a):

        Tak jak już napisano. Niech Pan nie udaje, że nie wie o co chodzi. Wyłączyć mozna, ale prezważająca większość Waszych klientów nie wchodzi na tego bloga czy na inne branzowe portale i nie za bardzo wie, że ta notka jest włączona. No może dowie się później jak zobaczy w roamingu, że ktoś do nich dzwonił i kasa poszła…
        Jest to zwyczajne żerowanie na ludzkiej niewiedzy, w tym również i Waszych klientów! Raportuj

        • Lolek napisał(a):

          Na niewiedzy bazuje Era, minuty do wszystkich bez Play, internet non -stop do 100 MB i potem bęc. Z pakietu 1000 minut w TT nie zadzwoni sie do Heyah, a to przeciez jedna siec. Raportuj

          • qwerty napisał(a):

            Czyli co, podobne praktyki są w Era i Orange, pewnie też w Plusie to mogą być i w Play? Czy tutaj nie miało być inaczej, lepiej? Co to za usprawiedliwienie? Raportuj

            • Lolek napisał(a):

              Kto tu pisze o usprawiedliwieniu, nie przeinaczaj mojej wypowiedzi, mało to jest krytyki i narzekania na Erę w komentarzachi za te pseudominuty zawyżające rachunek. Raportuj

              • qwerty napisał(a):

                W pełni się zgadzam, taka taryfa po byku np. to jest dopiero komedia – komunikowanie minut do wszystkich, podczas gdy nie są one do Play… Chodziło mi tylko i wyłacznie o to, że niedomagania innych sieci nie mogą być tłumaczeniem działań Play. Jako klienci Play nie obchodzi nas sytuacja w innych sieciach to raz, a dwa właśnie to traktowanie z góry i narzucanie pewnych usług (czy aby to nie Era włączała granie na czekanie wszystkim?) mogło u części być powodem zmiany sieci. Parafrazując klasyka – Play nie idź tą drogą! Raportuj

          • viator napisał(a):

            Ok, tyle że tu rozmawiamy o notce SMS, a nie o Erze czy jakimkolwiek innym operatorze. Raportuj

          • Precz z notką SMS! napisał(a):

            100 mb w Erze jeszcze nie jest największym problemem (Era oferuje kilka pakietów).
            Najgorsze jest to, że Era obligatoryjnie włącza do pakietu Compreesora mini, którego nie da się wyłączyć. Ci co nie wiedza o co chodzi nie poczytają opinie klientów Ery.
            Play i tak jest poziom wyżej od Ery, bo Notkę chociaż można wyłączyć, obawiam się jednak, że będzie to już równia pochyła.

            Nie wiem jak się ma Notka do umowy abonamentowej, szczególnie dla firm, ale na miejscu przedsiębiorców, których klienci płaci za notkę myślałbym nad zaskarżeniem Play o odszkodowanie za poniesione straty.

            Ps. Panie Marcinie – Pana pytanie jest tak żenujące, że nie zniżę się do tego poziomu aby na nie odpowiadać. Jeśli chce pan poznać na nie odpowiedź prozę zapytać swojego dziecka (poziom tego pytania sprawia, że poważnie na nie może odpowiadać jedynie dziecko w wieku przedszkolnym) Raportuj

      • PLAY SZUKA KASY !!! napisał(a):

        2faces: JUŻ RAZ NAPISAŁEM "Anulowanie wszystkich przekazów z poziomu menu aparatu gdy była włączona usługa "Już w zasięgu" (przekierowanie na nr 790998725) powoduje automatyczne włączenie usługi "Notka SMS", której nie można wyłączyć z poziomu Play Menu bądź Play24. Gratulacje dla Play, bo na takie g…..no nawet W3 nie wpadła!!! " Zatem zadam pytanie: DLACZEGO SZUKAJĄC NA SIŁĘ KASY USZCZĘŚLIWIACIE UŻYTKOWNIKÓW TĄ BEZNADZIEJNĄ USŁUGĄ NIE DAJĄC MOZLIWOŚCI PODJĘCIA DECYZYJI SAMEMU O JEJ EWENTUALNYM WŁĄCZENIU??? DLACZEGO ANAULOWANIE WSZYSTKICH PRZEKAZÓW Z POZIOMU MENU APARATU POWODUJE WŁĄCZENIE USŁUGI "NOTKA SMS" ZAMIAST NP. "JUŻ JESTEM". DLACZEGO NIE MOŻNA WYŁĄCZYĆ USŁUGI ZA POMOCĄ PLAY MENU LUB PLAY 24? CO Z KOSZTAMI W ROAMINGU JESLI WŁĄCZONA JEST TA USŁUGA? Mam nadzieję, że powyższe pytania nie są zbyt skomplikowane! Raportuj

      • maniek napisał(a):

        Rozmowa jak do obrazu. Powtarzam nie włącza się samowolnie usług! Poza tym brak info o wyłaczeniu. Kod uniwersalny ##002# NIE DZIAŁA.
        Nie brnijcie w zabawę w pomidor. Nie obronicie się.

        Raportuj

    73. Play2faces napisał(a):

      Bardzo proszę o konkretny przykład. Wyłączyłeś usługę? Raportuj

      • Helmut Hazelnut napisał(a):

        Przecież podał konkretny przykład. Dezaktywacja poczty powoduje aktywację notki, dezaktywacja notki powoduje aktywację poczty. Nie działa całkowite anulowanie przekierowań przez #21# ani ##002#.
        Notka fajna jest, ale dlaczego klient nie dostaje informacji o uruchomieniu i co z tym fantem zrobić, gdy uważa, że jest mu to zbędne, albo zamiast przekierowań woli korzystać z funkcji telefonu?

        Ja wiem, bo śledzę blog i mogę sobie ustawić np. taką kombinację:
        gdy zajęty: *67*790998725# (komunikaty)
        gdy nie odpowiada: *67*790998729# (notka sms)
        gdy nieosiągalny: *67*790200200# (poczta głosowa)

        ale klient ma aktywowaną usługę i nie ma bladego pojęcia o jej istnieniu. Nie każdy dzwoni sam do siebie.
        Nie mam nic przeciwko całkiem sympatycznej usłudze (zwłaszcza tego "Kocham cię"). Nie mam nic przeciwko opłacie pobieranej od dzwoniącego.
        Ale aktywować i nie poinformować o tym, to już nie jest fajne. Nie każdy śledzi blog, w regulaminach na stronie czasami ciężko się połapać (czasami w ramach aktualizacji zamieszczacie stare regulaminy) i jak znam stronę Play, regulamin Notki SMS pojawi się dopiero za 2-4 tygodnie. Raportuj

    74. Arys napisał(a):

      Oczywiście, że usługa nie powinna być włączana obligatoryjnie każdemu. Poinformować SMSem o takiej usłudze i o sposobie jej aktywacji. Raportuj

    75. ehh ten play napisał(a):

      tu nie chodzi o to, czy to się daje wyłączyć, czy nie, ale o to, że usługa została włączona bez wiedzy i zgody klientów i jest ich ogrom takich, którzy nie zdają sobie sprawy z tego, że to generuje koszty ich znajomym i im samym w roamingu. Więc sprawą honoru jest wyłączenie wszystkim i umożliwienie skorzystania dobrowolnie, a nie na siłę. Druga sprawa, to ta, że marginalna ilość osób zagląda do bloga, więc nie będzie świadoma, że to można wyłączyć. Nie można chować głowy w piasek i udawać, że sprawy nie ma, skoro jest. Jeśli operator to włączył, to po literaturze wpisów na blogu powinien usługę bezzwłocznie i bez interwencji i dodatkowych próśb wyłączyć. Tak to powinno wyglądać zgodnie z dobrymi obyczajami Raportuj

      • Play2faces napisał(a):

        to nie było uruchomienie wszystkim nowej usługi, tylko upgrade istniejącej. Dla osób, którym nowa wersja się nie podoba, zostawiamy możliwość powrotu do poprzedniej. Wpisanie tych trzech kodów, powoduje, że dzwoniący słyszy w słuchawce komunikat, że numer jest niedostępny, nie płaci za ten komunikat, a po włączeniu telefonu przychodzi SMS o nieodebranym połączeniu.Raportuj

        • viator napisał(a):

          Hehe, ładna żonglerka słowna. To nie nowa usługa tylko upgrade istniejącej. Pal sześć jak to Pan jeszcze ładnie nazwiesz. Wykorzystujecie ludzką niewiedzę i tyle. Raportuj

        • ehh ten play napisał(a):

          czemu ciągle Rzecznik upiera się o jakiś powrót ? Co to znaczy powrót w ogóle, skoro nikt tego nie chciał, co zrobiono i zrobiono to za plecami klientów ? Legalne działanie, to powrót do tego, co było przed Notką, a nie kombinowanie, żeby na siłę zarobić. Ile osób będzie świadomych, że może to wyłączyć ? Myśli ktoś nad tematem w P4 ? Chyba nie widać w ogóle nawet takiej woli Raportuj

        • vhfresh napisał(a):

          Przylazła raz do nas sprzedawczyni obnośna. Koleżanka mówi do niej, pokazując na kartkę: – Akwizycja zabroniona. A ta: – Ale to nie akwizycja, to sprzedaż promocyjna.

          Tłumaczenie na takim samym poziomie. Raportuj

        • luki napisał(a):

          A jak ma się ten bezpłatne komunikat że numer jest niedostępny w roamingu? płaci się za niego czy nie? tzn czy nam pobierze kasę z konta czy nie? Raportuj

        • mPablo napisał(a):

          A tę poprzednią uruchomiliście wszystkim? Już nie pamiętam, ale chyba nie trzeba jej było specjalnie aktywować. Jeśli tak, to wychodzi na to, jakbyście teraz aktywowali wszystkim nową usługę.

          2faces – ustosunkujesz się do "bezpłatności" notki SMS w sytuacji, kiedy abonent Play jest w roamingu? Raportuj

        • qwerty napisał(a):

          Bardzo zgrabnie Pan to napisał. Co prawda ja użyłbym polskiego słowa – modyfikacja (jeżyk polski jest naprawdę piękny), ale to szczegół. Nie chodzi o zmianę działania Notki SMS, tylko o WŁĄCZENIE jej klientom, którzy nie mają Poczty Głosowej. Dobrze Pan o tym wie, a tutaj ściemnia Pan, że to tylko zmiana istniejącej usługi, starając się przekazać – nie włączyliśmy tej usługi nikomu kto tego nie chciał ,to tylko modyfikacja dla tych co mieli, a przecież to nieprawda… Raportuj

        • Bolek napisał(a):

          "dzwoniący słyszy w słuchawce komunikat, że numer jest niedostępny" – nieprawda, w moim przypadku słychać tylko sygnał jakby osoba do której się dzwoni odrzuciła połączenie. Raportuj

        • maniek napisał(a):

          Skoro mam wyłączoną pocztę głosową to jakim prawem włączacie mi Notkę? jakoś z esemesami z WYKUPIENIEM usług nie macie problemu! Codziennie dostaję esy, a to sobie SAMOWOLNIE włączacie BEZ MOJEJ ZGODY i kod ##002# NIE DZIAŁA, żeby Notkę wyłaczyć. Pojechaliście za daleko.
          Przywróćcie pełną funkcję kodu ##002# Raportuj

    76. kill649 napisał(a):

      Ale czemu osoba dzwoniąca na notke sms płaci za połączenie? Do tego w błąd jest wprowadzana, usługa owszem darmowa ale połączenie płatne. Raportuj

      • Stachu napisał(a):

        Ale czemu osoba dzwoniaca na poczte glosowa placi za polaczenie, nie kompromituj sie dluzej. Raportuj

        • qwerty napisał(a):

          Czy dzwoniac na Pocztę Głosową słyszy – zostaw bezpłatną wiadomosćna Poczcie Głosowej? Nie, nie słyszy bo to byłoby kłamstwo. W Notce Słyszy – zostaw bezpłatną Notkę SMS, ale to tylko półprawda, bo owa bezpłatnosć odnosi się tylko do wysłania notki – rozmowa jest płątna… Staszku, myśl kochoany. Raportuj

          • Stachu napisał(a):

            qwerty nie udawaj uzytkownika play prosze cie Raportuj

            • qwerty napisał(a):

              Ja mam coś udawać? Chłopie, ja przeniosłem całą rodzinę do Play z Plusa jakieś osiem miesięcy temu… Tak, mam też inne karty, służbowy Orange, czy też włąsny GaduAIR dla taniego internetu w całym kraju i VoIP. Argumenty się skończyły, zaczęło się obrażanie – typowe. Jestem kleintem, ba nawet freszowcy są abonentami i mam prawo wyrazić swoje niezadowolenie – żaden Staszek mi tego nie zabroni. Raportuj

            • kill649 napisał(a):

              Czy jest czy nie jest jaką robi różnicę? Odnosząc się do jego wypowiedzi nie udzieliłeś konkretnej odpowiedzi. Czy użytkownik Notki SMS jest informowany o bezpłatnym zostawieniu? Dla mnie EOT Raportuj

            • maniek napisał(a):

              jeżeli wyłaczyłem kodem ##002# pocztę to jakim prawem mam właczone przekierowania? Stachu możesz się zapisać na śmierć, ale tego g… co wprowadziliście nie obronisz. Raportuj

    77. Stachu napisał(a):

      To jak to jest z Toba teraz piszesz ze sobie uruchomisz notke jak bedziesz chcial wczesniej ze wyslales skarge w interesie wszystkich klientow, jak to jest w koncu, zmieniasz zdanie co godzine. Raportuj

    78. toms napisał(a):

      Włączanie tej płatnej usługi, bez wcześniejszego powiadomienia sms i wyrażenia zgody przez użytkownika, jak również nie poinformowanie smsem o sposobie wyłączenia tej niechcianej usługi , to zwykłe draństwo i bezczelne wyciąganie kasy z kieszeni dzwoniącego. Zwłaszcza z zagranicy. Play ! Nie po to przenosiłem do Was całą rodzinę, żebyście wycinali takie numery. Wstydźcie się ! Raportuj

    79. marens napisał(a):

      Rozumiem, że w roamingu (Chorwacja) opłata za przekierowanie nie zostanie naliczona.
      Logicznie rzecz biorąc nie powinno, ale wolę dopytać się bo znajoma dzisiaj jedzie, a nie chcielibyśmy jakiś niespodzianek. Raportuj

    80. m@riusz napisał(a):

      Zenujące!włączone bez uprzedzenia,brak możliwości wył. z poziomu telefonu lub play24,naciąganie dzowniących na płacenie za to,że ktoś ma wył tel . Napisałem do BOK,mieli wyłączyć w 48godz[czyżby konslultant musiał jechać do biura na 2im końcu PL?:)]az w końcu wyłączyłem sam kodami, bo chyba niedoczekałbym się nigdy… Raportuj

    81. luki napisał(a):

      To tak jak ze śledzikiem na pewnym portalu społecznościowym. Od razu wprowadzono i od razu był wielki szum aby go wyłączyć. Ale przynajmniej za czytanie wpisów na śledziku opłaty nie są pobierane… Raportuj

    82. Karol napisał(a):

      Po prostu tragedia. Nawet nie wiem czy mam to włączone bo nie ma jak sprawdzić. Jak można tak oszukiwać klientów? Zgadzam się z większością komentarzy. Zachowaliście się karygodnie i powinien się tym ktoś zająć chyba że wcześniej sami to wyłączycie i poinformujecie jedynie ludzi o nowej usłudze którą można sobie włączyć w Play24, krótkim kodem w *111# lub w BOK. Ja już napisałem zgłoszenie iż apeluję o natychmiastowe wyłączenie tej usługi jeżeli tylko zostanie/została mi włączona na moim koncie abonenckim.
      Lepiej zajmijcie się poprawą nadajników bo nie jest dobrze. Proponuję też ulepszyć ofertę abonamentową o przechodzenie kapitału na następny miesiąc, możliwość połączenia z internetem z kwoty abonamentu, zmianę ceny za 100kb z 12 groszy na przynajmniej połowę z tego. Raportuj

    83. Radek napisał(a):

      Oj strzał w stopę . Dla mnie kompletnie nietrafiona usługa i bez sensu .
      I popieram przedmówcę – korzystanie bez pakietu z macierzystych nadajników to jak przygotowanie dla siebie sznura .
      Mam nadzieję , że zostanie ona szybko wyłączona , jeszcze szybciej niż została włączona ;-)
      Pozdrawiam Raportuj

    84. Arys napisał(a):

      Ankieta nastroju chyba dokładnie obrazuje zadowolenie z włączenia tej usługi z automatu. To nie jest żaden upgrade starej wersji. Od zawsze w Play czyli ponad 2lata mam wyłączoną pocztę a wczoraj okazało sie, że mam notkę włączoną. WTF Raportuj

    85. jędrek napisał(a):

      Bez sensu ta cała głupia usługa. Skoro zaraz na początku WYŁĄCZYŁEM zupełnie pocztę głosową to logika, że nie chce korzystać w ogóle z takich usług. Jak ktoś ma biznes do mnie to będzie dzwonił do skutku.
      W samej notce brakuje kodu który zupełnie wyłączy tą głupotę. Nie chcę żadnych przekierowań na pocztę głosową w żadnym z przypadków. Mam być po prostu niedostępny i po zawodach. Jak to wyłączyć. A na przyszłość nie włączajcie czegoś bez pytania. Raportuj

    86. michael_dee napisał(a):

      Nie wiem po co włączyliście tę usługę wszystkim abonentom?! Skoro mam wyłączoną pocztę głosową, to znak, że nie chcę odbierać tego typu wiadomości. Najbardziej żenujące jest to, że aby wyłączyć usługę, trzeba zadzwonić do BOK i zapłacić za połączenie 1 zł. Przy założeniu, że 50% abonentów wyłączy tę usługę, Play zarabia na tym 2 mln złotych. Uważam, że to dosyć chamski sposób na ekstra zarobek! I nikt mi nie wmówi, że nie chcieliście na tym zarobić. Gdyby tak nie było, to umożliwilibyście całkowitą dezaktywację usługi online. Raportuj

      • vhfresh napisał(a):

        Wyłączy jakiś promil użytkowników. Przecież o tej "usłudze" widzą tylko ci, którzy czytają ten blog lub inne portale o tematyce GSM.

        Koleżanka (wysłałem jej newsa na ten temat z Telepolis) już dostała takiego esemesa, nie wiedziała, że to "dzięki" tej usłudze. Raportuj

      • Play2faces napisał(a):

        Uslugę włączyliśmy tylko w Mixturze i FRESHu. nie ma jej w abonamentach i ofertach biznesowych. Raportuj

        • qwerty napisał(a):

          a w biznesowych freshach? Raportuj

          • Play2faces napisał(a):

            powtórzę raz jeszcze. Czas pisania komentarza na blogu to czas wpisania kody i deaktywacji usługi. Po problemie! Raportuj

            • madhunt3r napisał(a):

              To dziwne, kilka dni temu przeniosłem nr z Fresha na Abonament, więc jestem teraz w abonamencie, a jak rano sprawdziłem to miałem włączoną Notkę. Raportuj

              • vhfresh napisał(a):

                Moja koleżanka już dostała taką "notkę", a ma abonament. I to chyba firmowy. Raportuj

              • vhfresh napisał(a):

                Podejrzewam, że w Play poczytali komentarze w necie i wyłączyli tę "usługę" abonamentowcom (bo w newsie nic nie ma nt. PF czy miksów). Czyli jednak da się wyłączyć. Raportuj

            • qwerty napisał(a):

              No i kółeczko się zmaknęło – skąd ktoś kto nie odwiedził bloga ma wiedzieć jak to zrobić? Zgadnąć? Zapłacić za kontakt z infolinią? Raportuj

            • maniek napisał(a):

              Nie obronisz się 2faces. Poza tym nie napisaliście gdzie tego nie właczyliście. Dlaczego?
              Wycofujecie się chyłkiem?
              Co z biznesowym PF? Kocham Cie hahahahahahah.

              SKANDAL i wszystko w temacie. jhk widać trzeba Was pogonić wyższymi instytucjami. Ludzie skargi piszą i mam nadzieję, że kara będzie WYSOKA! Raportuj

    87. emm napisał(a):

      Ładnie ktos ma w marketingu nierowno pod sufitem, zadna usluga nie powinna byc wlaczana bez zgody abonenta. Koniec kropka. W ankiecie powinna byc opcja. Nie jestem zainteresowany nachalnym wciskaniem czegokolwiek. Raportuj

    88. qwerty napisał(a):

      Zachęcam do wykopania: Zachęcam do wykopania: http://www.wykop.pl/link/441015/uwaga-komunikat-aRaportuj

    89. spostrzeżenie napisał(a):

      No i z W3 oraz Play zrobiło się W4… A niby na każdych studiach marketingowych są wykłady z ETYKI W BIZNESIE.
      Raportuj

    90. zły napisał(a):

      czy wszyscy pracownicy z biura pana rzecznika ,już zagłosowali w ankiecie na "fajna usługa, przydaje się" ? Raportuj

    91. mcv napisał(a):

      Przykre, że tak naprawdę w ankiecie powinna być opcja „nie, dziękuję, nie włączam”. Raportuj

    92. mcv napisał(a):

      K… żebym ja musiał tracić czas na naprawianie tego, co Play bez pytania sp…ło. Raportuj

    93. rafal napisał(a):

      oj grubo play przegiął pałę, szok, nie spodziewalem sie takiej żenady od was!

      to jakaś KPINA ! ! ! play grubo przegiął ! zawsze was lubiłem, no ale to przesada bez precedensu zeby ludzie placili za taki komunikat co uslyszą jak mnie nie ma!

      pogieło kogoś w play grubo!

      Nie mam zamiaru wyłączać czegoś co zostało mi włączone bez mojej zgody i za co na dodatek dzwoniące do mnie osoby zapłacą, gdy mam wyłączony telefon. Raportuj

    94. knopersik napisał(a):

      lekka przesada ze strony operatora, klienci powinni zostać o tym poinformowani, choćby sms-em. z pewnością ta sprawa trafi gdzieś wyżej. powinien być jakiś kod jeden na wyłączenie usługi przesłany do klienta, a nie klikanie jakiś kodów. Nie każdy czyta blogplay…. Raportuj

    95. rafal napisał(a):

      ta sprawa juz czytalem ze jest skierowana do UOKiK (abonenci na sile bez powiadomienia otrzymali PŁATNĄ usługę, ukryty koszt dla dzwoniących) i bez informacji o deaktywacji tego gówna (blog to nie informacja dla 4 mln osób) Raportuj

    96. Ąleksander napisał(a):

      W ogóle powinna być możliwość wyłączania również usługi o włączeniu telefonu. Play bawi się w wielkiego brata i już mnie to naprawdę drażni. Dochodzę do wniosku, że dobre ceny to niestety nie wszystko! W Plusie też miałem "kto dzwonił", ale na innej zasadzie. To ja decydowałem, czy chcę wiedzieć, gdy ktoś dzwonił w czasie wyłączenia i nie było opcji szpiegowania! Raportuj

    97. adam napisał(a):

      Jestem ostro na NIE – szczególnie jeżeli chodzi o przymusowe właczenie usługi wszystkim użytkownikom bez pytania i co gorsza bez jakiejkowliek informacji smsem. Mało tego, gdy już przypadkiem dowiedziałem się o notce sms przez serwis informacyjny telepolis, na stronie playmobile w dziale 'usługi' nie mogłem znaleźć nic na temat 'notki'… skarga do UKE już wysłana. Raportuj

    98. m99 napisał(a):

      No super, mieć numer służbowy; ktoś dzwoni i daje mu się możliwość wysłania notki pt. "Kocham Cię".

      Totalny brak wyobraźni ze strony Play!!! Jak można włączać coś takiego bez zgody klienta?! Raportuj

    99. pio napisał(a):

      A Ja ja uzywam i nie nazekam a poza tym polecam przeczytac regulamin Play tam pisze ze operator ma prawo wprowadzac takie zmiany a wszyscy go podpisali a nie przeczytaliscie regulaminu a teraz macie nie sluszne pretesje a wystarczy ja wylaczyc jak sie nie chce z opcji tel w przeniesieniach sprawdzic gdzie masz przeniesione jesli na koncowke 790998729 to masz notke jesli na 790998725 to jej nie masz proste naprawde nie nazekajcie bo to robia z zgodnie z regulaminem ktory jazdy podpisal zostaje sprawdzanie gdzie sa przenienia Raportuj

    100. Muflon napisał(a):

      Niech pan "Żecznik" wytłumaczy moim rodzicom co to jest notka sms i jak ją wyłączyć, obiecuje Panu, że straci pan pół dnia a i tak notka będzie aktywna. Nie każdy musi się znać na kodach, forach, blogach. Tłumaczenie, że "zamiast pisać posty wyłączcie sobie usługę kodem" jest tak żenujące, że lepiej chyba podkulić ogon i nic nie pisać!
      OGROMNY MINUS.
      Raportuj

    101. Jestem_z_Gazety napisał(a):

      Drogi Playu jestem użytkownikiem 3 freshy (nie liczac online i jednej biznesowej poniewaz tam podobno cNotka nie zostala aktywowana) i wkurzające jest to że mi to wlaczylisci i teraz musze wklepywac jakies kody mimowolnie nie wiedzac czy tym samym nie aktywuje standardowej poczty itp itd etc…. Zaufałem wam :( Życze jak najlepiej ale jesli dowie sie o tym prasa (np. gazeta wyborcza ktora uwielbia takie akcje) to obsmaruja Playa na calego :( Tak wam bardzo zalezy na zlej opinii publicznej? Przeciez to strzal w stope :/ Przeczytalem chyba wszystkie komentarze i moze z jeden czy dwa byly pozytywne. Wydaje mi sie ze odbije sie wam ta cNotka takim echem ze pożalujecie, a tym samym zostanie to przezucone na nas klientow :( Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Mam nadzieję, że dziennikarze też sprawę rozdmuchają, że gość co wymyślił samowolne wprowadzenie cNotki będzie miał delikatnie mówiąc "ciepło". Dodatkowo UKE i UOKiK i się opy z W4 nauczą właściwego traktowania abonentów. Raportuj

    102. Alor napisał(a):

      Jak to cholerstwo wyłączyć całkowicie? Nie chcę ustawiać żadnego przekierowania bo z poczty głosowej nie korzystam. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        ##002# i potem te 3 kody musisz wpisać. mam je już na sztywno w telefonie wpisane, bo się PF o kolejne kodziki powiększył. Za chcwilę jak w Plusie księga kodowa będzie potrzebna, a właściwie już jest.
        Nie ma lekko, bo usługa korzystna dla P4 i trzeba się gimnastykować, żeby to g…wno wyłączyć. Raportuj

    103. Piotrek napisał(a):

      Dlaczego włączono mi to bez mojej zgody? Usługa jest płatna dla dzwoniących do mnie. Play zaliczył wielkiego minusa! Raportuj

    104. rafal napisał(a):

      szkoda, ze nawet SONDE fałszujecie, bo ewidentnie widać nie tylko tu ale na każdym portalu, że 99% osób jest strasznie wkur…iona na to gówno, ale u was w sondzie 40% to lubi haha Raportuj

    105. qwerty napisał(a):

      Ktoś z dynamicznym IP pięknie fałszuje sondę – powolutku, jednostajnie zwiększa się część zadowolonych klientó… Nie sądzę, żeby to byłą inicjatywa Play, może jakiegoś rozżalonego pracownika najwyżej… Admin, sprawdź lepiej czy w równomiernych odstępach czasu ktoś nie klika z tej same domeny… Bardzo łątwo jest ustawić jakiś autoklikacz… Przypominam, że jak się zrobiło o Notce głośno, było 65% niezadowolonych… Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Ciekaw jestem ile głosów oddali rozżaleni "nie będący w Play"? Sonda powinna być skierowana tylko do użytkowników Play jeśli ma za zadanie zbadać opinie czy usługa jest potrzebna czy nie. W takiej formie gdzie dopuszczone jest głosowanie wszystkich wynik jest zdecydowanie na NIE i to znacznie bo w końcu 4 mln przeciw 38mln. nie da rady. Raportuj

    106. vit napisał(a):

      Włączenie "usługi" powoduje akceptację regulaminu, więc jak można włączać "coś" i automatycznie powodować akceptację regulaminu. To chyba na bakier z prawem.
      Na razie "usługa" jest bezpłatna, ale punkt 8 regulaminu mówi o możliwości wprowadzenia nowego regulaminu i odpłatności. O tym też nie będziemy powiadomieni bo regulamin będzie na stronie internetowej.
      Popieram zgłoszenie do UOKiK a ewentualne odszkodowania niech płaci osoba, która to wymyśliła razem z akceptującym ten pomysł.
      Biznesowo pomysł świetny, ciekawe kiedy inne sieci wprowadzą coś podobnego. Raportuj

    107. Kamil ????? napisał(a):

      Gówniany badziew dla małych dzieci Raportuj

    108. Muflonozaur napisał(a):

      Sondy nie trzeba falszowac… Pomysl moze wydawac sie nawet fajny szczegolnie po przeczytaniu tego skrawaka informacji ktory przedstawil nam rzecznik. Jednak gdy zaglebimy sie w to ustrojstwo to dopiero widac jakie to g…o, ze platne, ze aktywowane bez pytania, ze zero informacji jak dezaktywowac, ze… itp Wtedy faktycznie robi sie na ZDECYDOWANIE NIE. Raportuj

    109. Muflonozaur napisał(a):

      Tak, tylko dla Ciebie (posiadacza numeru)… ja (i wielu innych) mamy wylaczona poczte glosowa bo jej nie lubimy lub nie chcemy naciagac naszych znajomych (bo obcy rzadziej dzwonia to jest fakt) na zbedne koszty. Nie jestem krzykaczem i nawet po przeczytaniu tego artykulu stweirdzilem ze moze ta notka byc calkiem fajna usluga (a na pewno ciekawa) ale nie dla mnie. Jednak skoro trzeba placic za takie cos… Nie chce zeby moi znajomi wyzywali mnie ze za odsluchanie komunikatu ze mam zajety telefon musza placic :) Na kogo ja wyjde? Na bydlaka co ma nr w zlodziejskiej sieci? Wole Play jak rewolucjonizowal rynek niz ten ktory rodzi sie na naszych oczach W4 Raportuj

      • Poll napisał(a):

        A dlaczego usługa miałby być bezpłatna dla nieklientów Play? Parking tez jest "tylko dla klientów sklepu". Poza tym jeśli jesteś w np Orange to ja do Ciebie też zapłacę jak nie odbierzesz z jakiegotezbądź powodu . Co , moralność Kalego? Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Play dalej rewolucjonizuje rynek. Ta oferta ( abstrahując od jej sensu ) jest absolutnie finansowo obojętna klientowi. Coś jakby przymierzyć do zmiany kształtu loga firmy: czy jest fioletowe czy zielono niebieskie to klientowi wsio ryba – jego interesuje by mieć tanio albo free. Raportuj

        • vit napisał(a):

          Mam cztery telefony w Play Fresh (używają członkowie rodziny) i ta oferta nie jest mi obojętna finansowo, bo nie zawsze mogą odebrać rozmowę lub są poza zasięgiem niestety.
          Włączono mi to bez mojej wiedzy i zgody, jak to się ma do pkt.4 regulaminu i pkt 9 załącznika nr1.
          Nie porównuj do Orange, czy Twoim zdaniem Play ma też tak postępować. Myślałem, że Ta sieć będzie inna. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Jesli myślałeś że ta sieć jest odłamem PAH Janiny Ochojskiej to sie przemyślałeś. Finansowo są obojetne dla klientów Play ale tez nie tych co maja starter za darmo i chcą za darmo rozmawiać rok. Raportuj

    110. marek napisał(a):

      Ehhh… To sie musiało kiedyś stać. Nastała W4… Nigdy nie spodziewałbym sie po play takiego czegoś. No ale widać wszystko do czasu…. Raportuj

    111. mambo napisał(a):

      Usługa wymyślona przez jakiegoś idiotę, wynikająca tylko i wyłącznie z chęci zysku. Mimo ponadludzkich starań, nie mogę znaleźć żadnego zastosowania dla tej usługi. Jest ona CAŁKOWICIE BEZUŻYTECZNA, a uwzględniając fakt, że wiąże się ona z kosztem dla osoby dzwoniącej, można ją nazwać zwyczajnym złodziejstwem. Z innowacyjnością czy poprawą świadczenia usług nie ma to nic wspólnego.Mam nadzieję, że włączenie tej usługi wszystkim bez pytania będzie Play drogo kosztowało. Skarga do UOKiK już poszła :P Raportuj

    112. zniesmaczony napisał(a):

      Złodzieje!!! Nie włączajcie tego ludziom automatycznie! Tak nie wolno! Jak sobie wyłączaliśmy pocztę głosową to nie po to by nam teraz bez naszej zgody coś podobnego włączano. Wyłączcie to wszystkim natychmiast, możecie zostawić tylko opcjonalne włączenie potem, ale dla kogoś kto będzie tą badziewną usługę świadomie chciał! Raportuj

    113. niezadowolony Klient napisał(a):

      PLAY to zrywanie połączeń w zasięgu Playa w dużej aglomeracji, bo na Plusie działa OK, mizerna jakość obsługi w BOKu, szkoda kasy na połączenia z tym czymś, a teraz doliczyć można traktowanie Klienta jak idiotę. Sprawa z Notką to przegięcie i Playa nie mozna traktować jak poważnego partnera w relacjach C2B. Niestety śmieć zawsze zostanie śmieciem. Raportuj

    114. Gość napisał(a):

      Coś mi się wydaję, że cała sprawa może trafić nawet do sądu. A na pewno zainteresuje się nim UOKiK sam się o to postaram. Nie życzę sobie wciskania czegoś co naraża mnie na dodatkowe koszty, a już szczególnie moich bliskich i znajomych, partnerów handlowych, którzy są w bezczelny sposób okłamywani. Raportuj

    115. Pomidor napisał(a):

      Ja już więcej do Play nie zadzwonię. Na szczęście, niewielu moich znajomych dało się nabrać na ich "za**bistą" ofertę :P Raportuj

    116. Marian P napisał(a):

      Mam nadzieję, że Play dostanie srogą karę za ten "pomysł" i wtedy się "ogarnie" Raportuj

    117. Gal napisał(a):

      Zerwanie umowy? Wydaje mi sie, ze z prawnego punktu widzenia moge zerwac umowe. Musze spytac mojego prawnika. Raportuj

    118. muche napisał(a):

      Naciągactwo, nic poza tym Raportuj

    119. Artek napisał(a):

      dzięki za kody do wyłączenia tego badziewia. Raportuj

    120. Piwomir napisał(a):

      Straszna kiszka. W Play znaleźć się poza zasięgiem nie jest aż tak trudno. Dzwoniący np. klient, potencjalny czy obecny pracodawca dostanie do wyboru "myślę o Tobie", "kocham Cię" i "zadzwoń jak się ogarniesz". Żałosne. Na dodatek usługa włączana jest domyślnie wszystkim użytkownikom, interwencja w BOK kończy się "założeniem zgłoszenia" i stwierdzeniem, że "usługa prawdopodobnie nie będzie włączona". Prawdopodobnie? To już zakrawa na kpinę. Mam teraz sprawdzać co jakiś czas, czy Play nie włączył mi tego szajsu? Jak już zauważono wcześniej – włączył bez mojej zgody na regulamin tego chłamu. Raportuj

    121. Tomek napisał(a):

      Play-u czemu nam to robisz…. Mam nadzieję, że UOKiK nałoży wam za to milionową karę. Nie ma nic gorszego niż uszczęśliwianie kogoś na siłę. Raportuj

    122. Edek napisał(a):

      Najgorsze, ze tej zlodziejskiej uslugi wylaczyc nie idzie. Nieudacznicy z BOK podaja sms jakim to wylaczyc i twierdza, ze po 8h godzinach bedzie wylaczone. Mam pytanie czy ktos skladal juz donos do UOKiK'u bo jesli to chetnie do nich przedzwonie. Ten rzecznik Playa to sie tu wogole wypowiada czy tylko reklamy klepie? Raportuj

    123. Krzysiek napisał(a):

      Od kiedy jest notka sms zauważyłem że mimo wyłączenia WSZYSTKICH przekierowań i wyłączonej notce sms, od chwili zainicjowanego połączenia mam 30 sekund na odebranie połączenia. Wcześniej było 60 sekund. Jak powrócić do 60 sekund? PROSZĘ O POMOC! Raportuj

    124. Krzysztof napisał(a):

      PROPONUJĘ ZŁOŻYĆ POZEW ZBIOROWY!!! CZY JEST KTOŚ CHĘTNY?
      PISZCIE DO MNIE EMAIL NA nokiusz(małpa)wp.pl Raportuj

    125. Playmania napisał(a):

      Jakiś kretyn włączył wszystkim notkę sms i jest bałagan. Mnie W.K.U.R.W.I.A.A jak ktoś toś robi bez mojej zgody. Najbardziej mnie zdenerwowało to że mimo wyłączenia notki sms mam teraz 30 sekund (jedna melodyjka) na odebranie połączenia. Wcześniej były dwa sygnały (60 sekund).
      Jeśli ktoś wie jak wydłużyć ten czas/ przywrócić stan z przed KRETYŃSKIEGO włączenia NOTKI SMS proszę o napisanie tu, albo na PRIV.

      Wydaje mi się że osoby które mają włączoną pocztę cieszą się jeśli ktoś się nagra.
      Cała reszta ma WYŁĄCZONĄ pocztę bo nie lubi przekierowań.
      PLAY – spieprzyliście sprawę… WSTYD! Raportuj

    126. Chronos napisał(a):

      A ja zapytam w jaki sposób można WŁĄCZYĆ tę opcję? Kilkanaście razy wysyłałem już start notka i pomimo informacji, że usługa zostanie włączona po 8 godzinach ciągle to nie działa. Żenada!!! Raportuj

    127. Żubrzyk napisał(a):

      zmiana regulaminu jest podstawą do zerwania umowy z operatorem bez ponoszenia kosztów, wiele razy zrywałem umowy po 2 miesiącach. trzeba mieć cynka od sieci kiedy się zmieni regulamin, wziąć najdroższy telefon w najdroższym abonamencie a potem sayonara play, plus, orange…. Raportuj

      • Color napisał(a):

        alez bzdury opowiadasz.. ;)
        Zgodnie z prawem na 30 dni przed zmiana regulamoinu operator musi skutecznie poinformowac abonentow o nadchodzacych zmianach. Takze zaden "cynk" nie jest potrzebny ;) A wczesniej trąbią o tym serwisy tematyczne.
        Do tego w momencie, jak dosajesz taka informacje to idac do salonu zwierasz juz umowe na nowych warunkach, czyli mozliwosci rozwiazania nie ma. Raportuj

    128. Krzysiek napisał(a):

      Ta usługa jest bardzo bardzo dziecinna (głupia) ! … brak szacunku dla klienta … i jeszcze płatna ! mam problem z wyłączeniem tej usługi … w biurze obsługi powiedzieli mi aby wpisać kod :# # 002# słuchawka i usługa zostanie wyłączona … ha ha w pisywałem 3 razy i za każdym razem przyszedł SMS o treści : przekazywanie anulowano … dzwonię z innego telefonu a opcja o tej treści dalej jest i kasuje dzwoniącym do mnie pieniądze … … więc jeszcze raz zadzwoniłem do biura obsługi klienta … i czekam na wyłączenie tej głupiej usługi 9 pocztowej) ?… jeżeli do 24 godzin nie zniknie z mojego telefonu wracam do Ery …
      Dalszym losem mojej przygody z PLAY jutro opisze …
      pozdrawiam klientów :) Raportuj

    129. dpc napisał(a):

      Wreszcie znalazłem jak wyłączyć to dziadostwo. Raportuj

    130. Maniek napisał(a):

      To gówno nadal się samo włącza pomimo uprzedniego wyłączenia. (24-07-2011)
      Chamstwo.
      Wpiszcie sobie kody do przekierowania na stałe do telefonu. Raportuj

    131. .wu napisał(a):

      tadam, patafiański play znowu mi włączył debilną notke… viva, i zaczynam rozważać migrację do innej sieci, bo fioletowi zaczynają coraz bardziej irytować a zamiast konkurować utrudniają ludziom coraz bardziej życie :/ Raportuj

    132. Wkurzony napisał(a):

      Jest 2 w nocy . Od południa moja żona chodzi złw bo przez splot wydarzeń uważa że to ja pisze takie smsy MYŚLĘ O TOBIE ,do jakijś kochanki . Dopiero teraz doszzedłem oc kaman . Wyłączcie te gówno bo nie chodzi mi o 2 czy 5 zł ale przez takie coś mogłem stracić dużo dużo więcej . Raportuj

    133. Marcin napisał(a):

      Orange ma taką usługę już dawno i NIE KAŻE płacić dzwoniącemu jak pojawi się komunikat. Włączenie tej usługi zalicza dzowniącemu gdy prowadzimy rozmowę. Nie ma opcji wyłączenia z internetu w 24.play.pl, a dodatkowo włącza sie usługę nie pytając NIKOGO o Zdanie. Raportuj

    134. Grzegorz napisał(a):

      Brawo Idealny sposób na zarobienie przez PLAY dodatkowych pieniędzy od nieświadomych klientów.
      Raportuj

    135. jeden z wielu oszukanych napisał(a):

      Jest prawie koniec 2012 r. a problem istnieje jak widzę już 2 lata niezałatwiony ,a firma przejmuje władze totalitarną nad klientem Może nie uwierzycie ale walkę w sprawie odłączenia notki sms toczę już miesiąc. Włączają i wyłączają kiedy im się rzewnie podoba mimo pisemnych zgłoszeń i kłamliwych odpowiedzi, przeprosin. Każda osoba dzwoniąca płaci już za samo wykręcenie numeru . Nieudane 3 próby połączenia to koszt ok. kilkunastu groszy , w skali miesiąca pewnie około kilku zł a od wszystkich klientów playa niezła kasa narasta!. To złodziejstwo bo większość ludzi nawet o tym nie wie ze płaci za rozmowy których nie przeprowadza. Poza tym to zwykłe oszustwo padające w słowach cyt:” możesz wysłać bezpłatna notkę sms” powinno być płatną! Cwaniaczki i niedouczki z boków durnia walają a klient jest bezradny. Dziwne ze żadne sady im się jeszcze do tyłka nie dobrały. To jakieś kumoterstwo na większa skalę!!!Raportuj

    136. Wojtaszek napisał(a):

      Ta durnotka SMS powinna być standardowo wyłączona, zresztą po co takie idiotyczne usługi, za płynny handover byście się wzięli, albo lepiej za rozbudowę własnej sieciRaportuj

    137. czas_zmienic_siec napisał(a):

      a moze ja załacze sieci Play usługe „wybijam wam szyby codziennie’ jak sie nie spodoba to mozecie zawsze poprosić o dezaktywacje listownieRaportuj

    138. Paweł111 napisał(a):

      Jak dodaliście tą notke to po co sróciliście czas na połączenie oczekujące ??? 30 sekund to jest mało -.- a kiedyś miałem przy wyłączonej poczcie głosowej 45 sekund !!!! Przywróćcie znowu ten standardowy czas na 45 sekund .Raportuj

    139. halls in chennai|list of marriage halls in chennai|marriage halls in chennai padi|marriage halls in chennai price|best marriage halls in chennai|budget marriage halls in chennai|hotels with marriage halls in chennai|marriage halls in chennai with costs|ma napisał(a):

      Awesome! Its in fact amazing paragraph, I have got much clear idea regarding from this paragraph.|

      http://kalyanamandapam.directory/cat/mandaps-marriage-halls/{marriageRaportuj

    Dodaj komentarz

    Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

    Przypięte posty