Tako rzecze rzecznik Play

Nowe regulaminy Play Fresh

W załączniku znajdują się nowe regulaminy Play Fresh. Gorąco zachęcam Was do uważnej lektury.

Regulamin Oferty Promocyjnej Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play dla Oferty Play Fresh

Regulamin Oferty Promocyjnej Darmowe SMS-y do wszystkich sieci dla Oferty Play Fresh

Regulamin Oferty Promocyjnej Przenieś numer do Play Fresh

Regulamin Oferty Promocyjnej Zmień na Play Fresh z Bonusami

Komentarze

  1. jahu napisał(a):

    Freshcie wszyscy mają jasność w temacie regulaminów bo interpretacja zapisów to jest rzecz druga przekonałem się o tym na własnej skórze. Raportuj

  2. dawid napisał(a):

    proszę mi powiedzieć gdzie w regulaminie jest napisane że muszę stan darmowy uaktywnić do 31.08.2010 tak jak ma to miejsce we wcześniejszych informacjach? wiec po tej dacie mogę czy nie mogę aktywować danej promocji? Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Na to jest oddzielny regulamin podejrzewam skoro Marcin tak napisał to tak jest. Raportuj

      • dawid napisał(a):

        rozumiem że napisał, i rozumiem że ma racje, ale dlaczego wszędzie pisze że obowiązuje od 23.08.2010 do odwołania? i nie czepiam się tylko spokojnie pytam ;) Raportuj

        • jahu napisał(a):

          bo wszystkie promocje w play mają takie klauzule do odwołania. To oznacza że operator kiedy mu się podoba może wycofać promocję. Gdyby dali konkretną datę końca promocji to chcąc utrzymać promocje musieli by ją przedłużać a tak jak promocja okazuje się nie opłacalna to zamykają promocję. Raportuj

      • Helmut Hazelnut napisał(a):

        Dlaczego na Stan Darmowy ma być jeszcze jeden regulamin? W regulaminie SD pisze wyraźnie, że to promocja i trwa od… do odwołania. Raportuj

    • frency napisał(a):

      Operator zawsze może odwołać promocję, bąrdź podwyższyć jej wartość. SD jest tak popularny, że i tak wszyscy klienci zapłacą za niego 10 zł i Play zarabia na tym bardzo dobrze, nie ma się co dziwić. Raportuj

  3. Krystian Franek napisał(a):

    Możecie się zalogować do SelfCare ?
    Czy wywala wam błąd ? Raportuj

  4. łukasz napisał(a):

    Marcinie a czemu nie działa Play24
    na 2 numerach niemego wejść a na 2 mogę
    nie działają te w których zmieniłem coś w usługach
    proszę o odpowiedz kiedy będzie działać play 24 poprawnie Raportuj

  5. Keres napisał(a):

    Podsumowanie zmian ze Fresh:

    Musisz wybrać… Kula! Raportuj

  6. Keres napisał(a):

    Edit:

    Podsumowanie zmian we Fresh:

    Musisz wybrać… Kula! Raportuj

  7. Krystian Franek napisał(a):

    Pamiętacie jak Play wprowadził taryfę " NOWA PLAY KARTA "
    Jak szybko zniknęła z rynku ?
    Raportuj

  8. Keres napisał(a):

    http://www.youtube.com/watch?v=nZeH-Ttd9yU

    Tak użytkownicy Fresh dostali teraz kulą, nie dziwne że motyw został wycofany z reklamy ;) Raportuj

  9. uważny napisał(a):

    proszę o rozwinięcie punktu 11 regulaminu zmiany oferty:
    " 11. Po dokonaniu zmiany na Ofertę Play Fresh z Ofertą Promocyjną „Darmowe SMS-y do wszystkich
    sieci” lub odpowiednio z Ofertą Promocyjną „Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play” Okres Wa?ności
    połączeń wychodzących będzie wynosił 20 dni od dnia zmiany Oferty"
    Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      Co tu rozwijać? Pytania padały w poprzednim wpisie, który już Rzecznik olał (proszę o odpowiedź na moje ostatnie…). Po zmianie profilu rozmowy wychodzące są ważne 20 dni, żeby przedłużyć (na rok) trzeba doładować. Tak jak wspomniałem wcześniej, to sposób na zniechęcenie do skakania pomiedzy profilami – to i zerowanie wszystkich pakietów i usług… Już wolałbym mieć platną zmianę profilu i zachowywać wszystko tak jak do tej pory. Raportuj

      • so fresh napisał(a):

        cytując rzecznika: Jeśli przed zmianą opcji byłeś w Play Fresh, to ważność konta i pakietu promocyjnych złotówek nie zmienia się. Pozostaje taka sama jak przed zmianą oferty. Te 20 dni na połączenia wychodzące i 110 na przychodzące to ważność jaką będzie miało konto po przejściu z ofert Play Karta i Nowy Play na Kartę do którejś z opcji lub do Play Fresh. Tu się nic nie zmieniło. Takie zasady obowiązują już od czasu pojawienia się Play Fresh Raportuj

  10. Gocha napisał(a):

    20 dni na wychodzące jest gdy zmieniamy z taryfy play karta lub nowa play karta. Czytajcie dokładnie regulaminy. Raportuj

  11. mateusz napisał(a):

    Panie Marcinie doładowałem zmieniłem taryfe i chciałem doładowac konto kasa z konta bankowego zeszła wczoraj a do dzis nie doszło doładowanie .. nie moge się również zalogowac na konto czy ktos ma ten sam problem
    Raportuj

  12. Matyk napisał(a):

    Stawiacie klienta w sytuacji przed która musi wybrać, czy chce dzwonić i pisać wewnątrz sieci czy chce pisać do wszystkich! po co takie kombinacje… do teraz każdy miał i to i to!!
    głupie posunięcie !! Raportuj

  13. matixdn napisał(a):

    DLACZEGO NA STRONIE PLAYMOBILE.PL NIE MOŻNA ŚCIĄGNĄĆ TYCH REGULAMINÓW

    Przycisk "Dokumenty" nie rozwija listy!!! Raportuj

  14. Qper napisał(a):

    dla nich zarobek więc po o kombinują ;) Raportuj

  15. Muflonozaur napisał(a):

    PLAY24 JUZ DZIALA :) SLICZNIE WYZEROWANE DWA KONTA HEHE DOBRZE ZE ZA DUZO TAM NIE MIALEM :) Raportuj

  16. Muflonozaur napisał(a):

    W sumie nawet mi sie podoba te nieograniczone rozmowy, fakt ze zmiany nie sa na lepsze ale tez nie sa takie zle. Zeby bylo lepiej to waznosc nieograniczonych rozmow powinna byc ociupinke dluza, za 30zl tak ze 40-45 dni… albo chociaz zeby byla opcja 20zl na 20 dni (skoro 10zl to 10dni) :) Raportuj

  17. Muflonozaur napisał(a):

    na PLAY24 po zmianie taryfy na nieograniczone rozmowy widze ze waznosc rozmow wychodzacych przedluzyla sie o rok od zmiany taryfy :) Małe pocieszenie ale zawsze to jakis plusik heh :D Raportuj

  18. Qper napisał(a):

    Odblokowali panel play24

    Nadal jest problem z:
    1) aktywowaniem usług – mają status w trakcie zmiany od ponad 10 godzin.
    2) brak możliwości wyłączenia transferu na nadajnikach Plusa z pozycji panelu
    3) w miejscu Zmiana taryfy jest tylko opcja zmiany na goły fresh. Zniknęła opcja przełączenia się na 2 profil.
    4) błędne odnośniki przy taryfach prowadzące do regulaminów
    5) brak informacji o sumie doładowań w danym miesiącu – w starym Freshu była na głównej zakładce STAN KONTA

    tyle zauważyłem na teraz Raportuj

  19. Muflonozaur napisał(a):

    Panie rzeczniku, kiedy przyspieszy Play Online? Mi sie niedlugo konczy umowa i jesli nie przyszpieszy on jeszcze w trakcie jej trwania to rozwiaze :( W sieci mozna juz znalezc nieoficjalne informacje ze Play sie szykuje do tego ale fajnie jakby jakies info bylo z samego zrodla :) Jest taka szansa czy nie? :) Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Nie podadzą ci tego bo to są tajemnice biznesowe tak jak ja usilnie staram się dowiedzieć kiedy zrobić mi nadajnik a nawet 2 nadajniki :). Raportuj

  20. frency napisał(a):

    Właśnie przeglądam różne tabele na stronach Play i chyba zapomnieliście pouzupełniać zmiany u konkurencji:) Taki mały przytyk, ale w dłuższej perspektywie czasu wygląda to troszkę na okłamywanie klientów, więc warto poprawić:) Raportuj

    • janek napisał(a):

      @x chodzi o wychodzące Heyah? No w zasadzie powinno być poprawione, że za doładowanie 5 zł konto przedłuza wartość o 5 dni. Drogi Play – nie spać! Raportuj

  21. michael_dee napisał(a):

    Przydałby się jakiś system lojalnościowy dla użytkowników prepaidu, którzy są z Wami od samego początku istnienia sieci. Trochę nie fair, że weterani w sieci mają te same warunki, co nowi freszowcy. Raportuj

  22. cichy napisał(a):

    Witam.
    Mam konkretne pytanie i proszę o konkretną odpowiedź.
    Przypuśćmy że wybieram opcje DARMOWE SMS DO WSZYSTKICH ,doładowuje konto kwotą 30 zł ,dostaję 1000 sms do wszystkich sieci z automatu i teraz to pytanie CZY Z TEJ KWOTY 30ZŁ MOGĘ WYDAĆ 10 ZŁOTYCH NA WYKUPIENIE OFERTY DARMOWE ROZMOWY W PLAY.

    proszę o odpowiedź Raportuj

  23. mirekb napisał(a):

    istotnie.docenianie starych uzytkowników byloby wskazane..np dla simow powyzej roku w sieci do kazdego doladowania 10procent gratis na min/sms do wszystkich.tylko tyle ;-)kto wie? Raportuj

  24. matixd napisał(a):

    Rozumiem, że stracę możliwość dostawania darmowych Sms-ów po doładowaniu, a żeby to przywrócić muszę poświęcić moje wszystkie minuty i megabajty???

    CO TO MA K***A ZNACZYĆ? Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Lepiej wybrać darmowe sms-y do wszystkich sieci i wykupić sd za 10 zł miesięcznie i nic nie będziesz tracił. Będzie po staremu tylko 10 zł w plecy co miesiąc. Raportuj

  25. Boromeusz napisał(a):

    Drogie Play – jest jeszcze czas na wycofanie się z tej "lepszej" oferty lub przynajmniej powinna pojawic sie możliwość pozostania w obecnej ofercie dla tych którzy nie chcą nic zmieniać. Raportuj

  26. Ania napisał(a):

    Proszę o odpowiedż , od wczorajszego wieczoru probuję wklepać kod aby uruchomić pakiet 100 min do play i stacjonarne za 5 zł .Cały czas ( dwa tel ) wyskakuje inf "błąd sieci' .Czy ta promocja jeszcze działa??? Wczoraj również dostałam SMS że za 5 zł otrzymam 200 minut jeśli uruchomię promocję do dnia dzisiejszego.Po co wywysłacie takie inf skoro i tak nie można z nich skorzystać Raportuj

    • zły napisał(a):

      zobacz może się uda przez play24

      łapy ostatnio mi opadają.. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Spokojnie można skorzystać z oferty ale przez te zmiany w ofercie pewnie coś poknocili cierpliwości na pewno niedługo będzie można takowy pakiecik wykupić. Spróbuj w play 24 tak jak tu kolega podaje może się uda. Raportuj

  27. Maniek napisał(a):

    Potwierdzam. Mam to samo. Są trzy durne komunikaty.
    Zrób to przez Play24. Inaczej się nie da w tej chwili.

    Play schodzi na psy, a właściwie pikuje od dwóch tygodni. Wtopa za wtopą. Raportuj

  28. Marcin napisał(a):

    Kurde, czemu w Play nie ma do kupienia jakiś pakietów na SMSy do wszystkich sieci?! Dawno dawno temu był pakiet 1000 SMS do wszystkich za 10 zł, potem dostawałem 200 SMS co miesiąc, a ostatnio muszę sie doładowywać tak co 80 dni, żebym miał SMSy. Troche to jest irytującę, może takie pakiety wprowadzilibyście. Raportuj

  29. kajtek napisał(a):

    Też tak myślę, tabelki przydało by się popoprawiać bo są nieaktualne. Wygląda tak jak by Play cały czas szedł do przodu a reszta stała i się patrzyła a tak nie jest… Raportuj

  30. Qper napisał(a):

    Nadal nie mam włączonych usług. Wszystko się zawiesiło – 4 usługi mam " w trakcie włączania"

    Co mam teraz robić? Ma ktoś podobny problem.

    Nie chce pisać zgłoszenia do BOK bo szkoda czasu. Raportuj

  31. mm9 napisał(a):

    W zasadzie to po co jest regulamin o samych smsach ? Skoro jest opcja by mieć i rozmowy i smsy za darmo > czegoś tu nie rozumiem ? Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Masz trzy opcje pozostać na starym freshu i nie dostawać bonusów lub wybrać opcje stan darmowy i sms-y ale tylko do PLAY nie do wszyskich lub opcje same smsy do wsyzstkich sieci. Raportuj

      • Boromeusz napisał(a):

        I to jest ten nowy "lepszy" fresh? Musisz zrezygnować z dobrej oferty i zmienić ją na gorszą lub jeszcze gorszą? Myślałem że zmiany będą tylko na lepsze a tu niespodzianka… Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          No przecież rzecznik napisał niedawno "Jeszcze lepszy Fresh". Pomylił się? Nie znał oferty? Czy ….. Raportuj

          • Qper napisał(a):

            Powiem tak, dla osoby, która większość znajomych i rodzinę ma w Play opcja z darmowymi sms-ami i połączeniami nie jest zła.

            Biorąc po uwagę, że od 5 zł ma 5 dni rozmów i smsów gratis to fajne rozwiązanie.

            Problem pojawia się jak ma się dużo znajomych w Play i innych sieciach. Teraz trzeba dobrze to wszystko sobie obliczyć na podstawie np. 3 ostatnich miesięcy i wybrać najlepszą ofertę dla siebie.

            I tak na chwilę obecną mają najlepszą ofertę prepaid.
            Jedyny plus jaki ja osobiście widzę, to że nie trzeba już pamiętać o ciągłym włączaniu stanu darmowego. Często znajomym się zapominało włączyć i był problem ;) Raportuj

            • Boromeusz napisał(a):

              tak – mają najlepszą ofertę ale psują ją na gorszą – a to nie tak powinno wyglądać. Raportuj

          • PPP napisał(a):

            A napisał dla kogo lepszy? Pewnie chodziło mu o lepszy dla Playa!!! Raportuj

  32. Muflon napisał(a):

    OSZUSCI!!!! :D
    Nieograniczone smsy sa ograniczone, doladowalem za 30zl w play nieograniczone rozmowy i dostalem tylko 2592000 szt. smsow… a mialy byc nieograniczone! :))))) i co teraz? Raportuj

  33. Qper napisał(a):

    Czy przy nowych profilach Fresh dalej jest promocja 10% przy doładowanie przez stronę play? Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Chyba promocja 10% extra przy doładowaniu przez doladowania.playmobile.pl nie obowiązuje.
      Doładowałem wczoraj i nic. Napisałem zgłoszenie zobaczymy co odpowiedzą Raportuj

  34. Darek napisał(a):

    Czy po zmianie taryfy środki promocyjne przy koncie głównym, a dokładnie ich termin ważności zostaje przedłużony o 90 dni od daty zmiany taryfy, bo u mnie właśnie zaistniała taka sytuacja i nie wiem ( w regulaminie nie ma nic na ten temat ), czy przypadkiem z końcem miesiąca nie przepadną ???. Raportuj

  35. luk napisał(a):

    A jak to jest z przepadaniem środków z konta głównego po zmianie profilu, wielu osobom przepadło co było poruszane w innych wątkach na tym blogu. Zastanawiam się nad zmianą profilu, a jak kasa przepadnie to będzie nie wesoło Raportuj

    • Marla napisał(a):

      Mam ten sam problem.
      Najpierw zmieniłam profil, doładowałam konto, skorzystałam z promocji – darmowe smsy i rozmowy w Play, fajnie było i dzisiaj wyłączyłam usługę.
      Razem z dezaktywacją zniknęła mi cała kasa z doładowania z konta.
      BOK nie odpisuje, a nie mam jak do nich zadzwonić…bo nie mam nic na koncie.
      Raportuj

  36. fw190 napisał(a):

    No to klops. Zaletą Play pozostaje internet ale i to może sie skończyć Raportuj

  37. adre napisał(a):

    Więc rozumiem, że jest tak:

    Po przejściu do nowego profilu Darmowe rozmowy i sms w play nadal będę mógł kupować pakiety 100 minut na stacjonarne za 5 zł i 30 minut na komórkowe za 6 zł. Czy tak?

    Jeśli tak, to w jakiej kolejności rozliczane są pakiety? Czy tak jak dotąd w SD, czyli w okresie darmowych rozmów w sieci (np 30 dni po doł za 30 zł) pakiet 100 min za 5 zł służy de facto tylko do rozmów na stacjonarne?

    I druga kwestia- mam aktywny program doładowań – czy jeśli najpierw zmienię profil na Darmowe rozmowy i sms w sieci, a dopiero po aktywowaniu nowego profilu doładuję konto np za 60 zł to otrzymam bonusy zgodnie ze schematem programu doładowań (czyli 30 min do play i 30 do wszystkich)? Raportuj

  38. jula napisał(a):

    dokładnie, nie fajnie zrobili. a dwóch ne można aktywować na raz, ja piepsze-.- to już wolałabym miec diwe usługi na raz a za którąś z nich płacić. wczesciej było lepiej a teraz coraz gorzej. namówiłam kogoś by przeszedł i teraz dostanie mi sie ;| Raportuj

  39. Łukasz napisał(a):

    Nie podoba mi sie takie kombinowanie. Nie bylo mnie 2 tygodnie w kraju i po przyjezdzie taka niespodzianke dostalem: przenies sie na nowy profil a skasujemy ci wszystkie sms, minuty i megabajty gratis. Superowo!!! Raportuj

  40. Aneta napisał(a):

    nie mogę się w tym połapać
    doładowałam za 50zl i wpisałam kod na przejscie darmowe smsy do wszystkich sieci
    wpisuje kod *109#, pisze promocyjne smsy mozesz wykorzystać do
    ale i tak mi bierze pieniądzę za każdego napisanego smsa ;/
    co zrobić? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty