Nowy cennik modemów

Udostępnij

Od 5 sierpnia obowiązywać będzie nowy cennik modemów.

Z cennika POS znikają modemy o ograniczonej dostępności. Będą one osiągalne jedynie w eShop do wyczerpania zapasów magazynowych.

Zobacz więcej

11 KOMENTARZE

  1. Panie Marcinie, nie chce sie powtarzac bo przyznam nie walkuje na bierzaca tych setek komentarzy ale czy planujecie wprowadzic internet stacjonarny ? I jezeli tak to w jakim okresie mozna sie go spodziewac ? :)
    Jezeli nie to rowniez dzieki za odpowiedz :)

    • bez sensu.. przeciez wiadomo, ze nikt nie odpowie CI na takie pytanie.. Zadna firma nie ujawnia planow biznesowych, jesli wszystko nie jest juz dopiete na ostatni guzik. Po prostu pewnego dnia wchodzisz na blogplay.pl i widzisz posta – internet stacjonarny w play.. tyle.

  2. A co z obiecaną dostępnością HTC Wildfire…miały być na magazynie i co? Brakuje też Samsungów Spice. Mamy wszystkie telefony ale w teorii jak widać i klienci zaczynają się w denerwować.

  3. Ze smutkiem stwierdzam, że do Play zraził się mój znajomy. Przyszedł do mnie, bo nie może już dzwonic do Play – okazało się, że przegadałwszystkie środki na koncie (tak, nie wiedział jak sprawdzić ile ma ,środków na koncie…). Znajomy ze starszej generacji, więc proszę się nie śmiać – dla wielu barierą przy prepaid jest obsługa choćby mneu… W każdym razie, poszedł do salonu, kupił starter w salonie i powiedział, że chciałby doładować za 30zł (co też zrobił) i za darmo rozmawiać. Pracownik nie właczył poprawnie Stanu Darmowego, chociaż zapewniał go że bezie za darmo rozmawiać. Można gdybać, czy dlatego że nie wiedział jak, czy zrobiłto specjalnie. W każdym bądź razie wedle relacj znajomego – miało być właczone. Oczywiście, że sam jest sobie winien i teraz zanim będzie robił cokolwiek będzie się mnie lub kogoś zorietnowanego pytał. Niestety, Play stracił tego klienta (oraz potencjalne dwa numery w jego rodzinie), który ładowałby rocznie za jakieś 150zł, bo w jego ocenie został oszukany przez niedouczonego pracownika. Wrócił do Orange na jakiś abonament…. Przykro mi o tym pisać, ale cóż tak bywa. Powinniście bardziej dbać o jakosć obsługi – pomijam BOK zarówno telefoniczny jak i internetowy, bo wiadomo jaka tam nędza, ale chociaż robić sporadyczne kontrole jakości obsługi w salonach. Chyba ze wam to zwisa i ofertę kierujecie tylko do młodych i telekomunikacyjnie ogarniętych ludzi. Play Fresh z powodu na ważność konta jest idelany dla starszych osób. Popracujcei nad komunikacją.
    Zresztą, Stan darmowy powinien się włączać _automatycznie_ przy dołdaowaniu od 30zł i problemu by nie było.

    • konsultanci bardzo regularnie są sprawdzani z wiedzy i znajomości oferty, procedur etc.
      Sytuacja opisana przez Ciebie jest niesmaczna, ale ani Ciebie ani mnie tam nie było i do końca nie wiemy jak to było. Nie chce mi się wierzyć, aby specjalnie to ktoś zrobił. Moim zdaniem nieporozumienie, niedomówienie.

      ekonomicznie rzec biorąc 150 zł w skali roku to niewiele. Abonament w Orange chyba go drożej wyjdzie.

    • W moim przypadku to ja akurat tam bylem :P
      I poprosilem o wylaczenie "MUZYKA NA CZEKANIE" to wylaczyli mi internet… zreszta darmowy przez pierwszy miesiac. ;]

  4. to wszystko zależy od sieci operatora myślę że zostaje tylko zgłósić na policję o nieuczciwym sprzedawcy oszuście i naciągaczu bo powinien poinformować w salonie o wszystkim

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości