Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Panie Marcinie, nie chce sie powtarzac bo przyznam nie walkuje na bierzaca tych setek komentarzy ale czy planujecie wprowadzic internet stacjonarny ? I jezeli tak to w jakim okresie mozna sie go spodziewac ? :)
Jezeli nie to rowniez dzieki za odpowiedz :)
bez sensu.. przeciez wiadomo, ze nikt nie odpowie CI na takie pytanie.. Zadna firma nie ujawnia planow biznesowych, jesli wszystko nie jest juz dopiete na ostatni guzik. Po prostu pewnego dnia wchodzisz na blogplay.pl i widzisz posta – internet stacjonarny w play.. tyle.
możesz taki internet kupić ale poprzez Netię
sam pewien czas temu miałem identyczne pytanie – sam ,,Mistrzu" Gruszka wypowiedział sie nt. temat
A co z obiecaną dostępnością HTC Wildfire…miały być na magazynie i co? Brakuje też Samsungów Spice. Mamy wszystkie telefony ale w teorii jak widać i klienci zaczynają się w denerwować.
HTC Wildfire to nie takie mecyje ale być w salonie powinny.
Marcinie, kiedy jakieś info o wakacie stażysty ? :)
Ze smutkiem stwierdzam, że do Play zraził się mój znajomy. Przyszedł do mnie, bo nie może już dzwonic do Play – okazało się, że przegadałwszystkie środki na koncie (tak, nie wiedział jak sprawdzić ile ma ,środków na koncie…). Znajomy ze starszej generacji, więc proszę się nie śmiać – dla wielu barierą przy prepaid jest obsługa choćby mneu… W każdym razie, poszedł do salonu, kupił starter w salonie i powiedział, że chciałby doładować za 30zł (co też zrobił) i za darmo rozmawiać. Pracownik nie właczył poprawnie Stanu Darmowego, chociaż zapewniał go że bezie za darmo rozmawiać. Można gdybać, czy dlatego że nie wiedział jak, czy zrobiłto specjalnie. W każdym bądź razie wedle relacj znajomego – miało być właczone. Oczywiście, że sam jest sobie winien i teraz zanim będzie robił cokolwiek będzie się mnie lub kogoś zorietnowanego pytał. Niestety, Play stracił tego klienta (oraz potencjalne dwa numery w jego rodzinie), który ładowałby rocznie za jakieś 150zł, bo w jego ocenie został oszukany przez niedouczonego pracownika. Wrócił do Orange na jakiś abonament…. Przykro mi o tym pisać, ale cóż tak bywa. Powinniście bardziej dbać o jakosć obsługi – pomijam BOK zarówno telefoniczny jak i internetowy, bo wiadomo jaka tam nędza, ale chociaż robić sporadyczne kontrole jakości obsługi w salonach. Chyba ze wam to zwisa i ofertę kierujecie tylko do młodych i telekomunikacyjnie ogarniętych ludzi. Play Fresh z powodu na ważność konta jest idelany dla starszych osób. Popracujcei nad komunikacją.
Zresztą, Stan darmowy powinien się włączać _automatycznie_ przy dołdaowaniu od 30zł i problemu by nie było.
Ja tak mialem z internetem ktory mi wylaczyli bo cos tam… za to muzyke na czekanie nie wylaczyli i zjadlo mi 2zl zanim zdazylem sam to zrobic -.-
konsultanci bardzo regularnie są sprawdzani z wiedzy i znajomości oferty, procedur etc.
Sytuacja opisana przez Ciebie jest niesmaczna, ale ani Ciebie ani mnie tam nie było i do końca nie wiemy jak to było. Nie chce mi się wierzyć, aby specjalnie to ktoś zrobił. Moim zdaniem nieporozumienie, niedomówienie.
ekonomicznie rzec biorąc 150 zł w skali roku to niewiele. Abonament w Orange chyba go drożej wyjdzie.
W moim przypadku to ja akurat tam bylem :P
I poprosilem o wylaczenie "MUZYKA NA CZEKANIE" to wylaczyli mi internet… zreszta darmowy przez pierwszy miesiac. ;]
to wszystko zależy od sieci operatora myślę że zostaje tylko zgłósić na policję o nieuczciwym sprzedawcy oszuście i naciągaczu bo powinien poinformować w salonie o wszystkim