Tako rzecze rzecznik Play

PLAY ONLINE NON STOP TANIEJ!

Z przyjemnością donoszę, że od dnia 5 sierpnia 2010 r. Abonenci wszystkich ofert Play Online 5 GB i 10 GB korzystać będą mogli z nowych niższych cen usług NON-STOP.

Przypomnijmy:

Dzięki usłudze NON-STOP Abonenci Play Online mogą odnawiać swoje miesięczne limity. Aktywacji dokonać można poprzez:

www.24.playmobile.pl

– Obsługę Klienta pod numerem 790 502 502 lub *502

– Punkt Sprzedaży Play

– krótki kod: znajdując się w zasięgu Internetu Play, umieść kartę SIM Play Online w telefonie Play,  wpisz kod i zatwierdź do zieloną słuchawką:

*111*22*1# – dla Usługi NON-STOP

*111#, następnie: Usługi NON-STOP

Usługa ważna jest do końca Okresu Rozliczeniowego, w którym została aktywowana.

Komentarze

  1. kacs napisał(a):

    Tylko szkoda że niema nowych promocji na LongPlay :/ Raportuj

  2. @ksx4system napisał(a):

    Nie żebym korzystał (bez problemów mieszcze się w 10Gb) ale i tak b. fajnie, że teraz jest taniej :) kiedyś to się może przydać. P.S. czy i kiedy jakieś zmiany przy przedłużeniu Play Online żeby bardziej opłacało się podpisać aneks zamiast zignorować koniec umowy i lecieć na czas nieokreślony? Raportuj

  3. Bartek napisał(a):

    Kiedy dane będą naliczane w uczciwy sposób, a nie tak jak teraz po bandycku za każde 100 Kb choć wysłane czy odebrane było np. 10 Kb?! To czyste złodziejstwo! Raportuj

    • Krystian napisał(a):

      Orange nalicza stawki tak samo więc nie wiem o co Ci chodzi :) Raportuj

      • stefan sztacheta napisał(a):

        o to mu chodzi ze play przedstawia sie jako robin hood , ktory rozdaje biednym , walczy z bogatymi ktorzy okradaja polskich uzytkownikow, a rzeczywistoc nie jest taka rozowa :) Raportuj

  4. Rad napisał(a):

    Mam dosc tego pseudointernetu odliczam miesiace do konca umowy, zostalo jeszcze 5 Raportuj

  5. lluukk napisał(a):

    Może znajdziecie numer w swojej bazie i pozwolicie przenieść do GaduAir
    macie aż taki bajzel ?
    dostałem od GaduAir"
    Informujemy, że proces przeniesienia numeru 791269610 został zatrzymany.
    Powód zatrzymania przeniesienia numeru:
    Numer katalogowy nieaktywny – nie znaleziono numeru u dotychczasowego operatora
    Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      Pisz do UKE. Ciekawe czy mój numer w swojej bazie Play znajdzie – też podpisałem wniosek o MNP do Gadu Air… Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        hehe czyżby Play kombinował bo nie chce stracić nr
        Waham sie i mi sie nie chce ale chyba przetestuje MNP do Gadu Air
        A awantura będzie jak wniosek nie przejdzie Raportuj

        • odchodzi4 napisał(a):

          a tak na marginesie gadu air ma duży odzew MNP bo informują o opóżnieniach Raportuj

          • mPablo napisał(a):

            Dokumenty dostali, jest zgoda od P4 na zwolnienie numeru :-) Planowane przeniesienie – 6 sierpnia. Współczuję Ci lluukk.

            A przy okazji – mam jeszcze jedną nieużywaną kartę Play Fresh i chętnie potestuję przy jej użyciu MNP do jakiegoś egzotycznego MVNO. Jakieś pomysły/podpowiedzi do kogo przenieść? Może w Rodzinie? ,,/ Raportuj

            • lluukk napisał(a):

              9/10 się udało – tu akurat podczas przenoszenia wygasła ważność numeru :( szkoda, że się nie pospieszyłem a przenoszenie trwa tak długo ;) Raportuj

            • Tomek napisał(a):

              ja mam 10 umerow play ktore chce przeniesc do GA. Ciekawe czy bez problemow pojdzie. Raportuj

            • mPablo napisał(a):

              Z kolejnym numerem ląduję w Carrefour Mova. Raportuj

  6. pawel napisał(a):

    Ja miesiecznie wykorzystuje 27 GB a i tak oszczedzam transfer. Raportuj

  7. playuser napisał(a):

    A jakaś promocja dla osób, które już 2 raz będą przedłużac umowe? Mam 10GB za 45zł, i umowe, która kończy się za miesiąc. Raportuj

  8. Piotr napisał(a):

    Podepnę się pod ten watek bo jest on najnowszym.

    Otóż chciałem publicznie dać wyraz sprzeciw wobec oszukańczych w mojej opinii praktyk P4 dotyczących aktywacji/dezaktywacji pakietów internetowych dla taryf głosowych (PlaydlaFirm).

    Dla mnie – całkowicie poza moja wiedza – oznaczało to stratę w wysokości ok 600 zl.

    1. Parę miesięcy temu postanowiłem zaktywować sobie opcję dostępu internetowego Play Online w telefonie 1GB. Zadzwoniłem w tym celu do BOK aby uzyskać ew. dodatkowe informacje. Po 10 min rozmowy oznajmiono mi ze takiego pakietu nie ma. Postanowiłem sprawdzić czy taka opcja jest możliwa przez serwis automatyczny Play24. Okazało się, że tak. Dokonałem aktywacji poprzez system internetowy poprzez wybranie opcji aktywuj. Uzyskałem informację, że usługa będzie aktywna w przeciągu 24h. Taka informacja widniała w systemie przez parę minut, podczas których byłem jeszcze zalogowany. Po paru godzinach zalogowałem się i widniała informacja, że opcja jest aktywna. Zdezaktywowałem jeszcze dostęp do internetu poza siecią Play. Zacząłem więc aktywnie korzystać ze smartfona, pobierając różne aplikacje celem jego konfiguracji. Jakież było moje zdziwienie gdy parę dni później zobaczyłem, iż w okresie ostatnich dni internet kosztował mnie ponad 200 zł. Napisałem reklamację i co usłyszałem. Iż gdzieś w regulaminie zapisano iż takowa opcja aktywuje się dopiero po północy. Nigdzie podczas aktywacji nie pisano o czymś takim. Uważam to za tanie oszustwo, o którym powinni wiedzieć wszyscy dokonujący takiej aktywacji.

    2. Miesiąc temu dokonywałem przedłużenia umowy w punkcie Play (Germanos). Przedłużyłem umowę mimo przykrych doświadczeń we współpracy z BOK Play (a jestem klientem od pierwszych dni istnienia tej sieci i posiadam kilka aktywnych numerów). I co się okazało na początku kolejnego miesiąca. Że podczas przedłużania umowy wszelkie pakiety są KASOWANE. Tak też się stało w moim wypadku co oznaczało stratę kolejnych kilkuset złotych. Czekam na rozpatrzenie reklamacji (standardowa regułka o 14 dniach). Ale patrząc na poprzednie bezczelne zamknięcie sprawy nie wróżę nic dobrego. Liczę jednak, że może ta informacja dotrze do szerszej publiczności pokazując tanie sztuczki, którymi sieć Play nabija sobie kieszeń kosztem nieświadomych klientów swojej sieci.

    Proszę o interwencję kompetentne osoby. Niestety sposób rozpatrzenia pierwszej reklamacji (gotowość dodania kilku dodatkowych minut do abonamentu!!!!) była dla mnie nie do przyjęcia. Nie pociągnąłem sprawy gdyż nie miałem po prostu czasu. Jednak drugie zdarzenie związane z pakietem internetowym mocno mnie już zirytowało i zmotywowało do napisania niniejszego komentarza.

    Raportuj

    • Helmut Hazelnut napisał(a):

      No i widzisz, od 5 lat jadę na pre-paid i nie żałuję. Nie, żeby PF był najlepszy, ale jak coś wyskoczy, to się pożegnam i porzucę tak, jak porzuciłem Simplusa. Ale tym razem z przeniesieniem numeru (poprzednio kupiłem kartę), które teraz powinno być lepiej dopracowane. Szacuję, że co 2 lata będę zmieniać operatora.
      Chyba, że masz firmę i wstydzisz się pre-paid, albo połasiłeś się na telefon, to szczerze współczuję. Raportuj

  9. Dariusz napisał(a):

    Może nie pytam na temat, ale jakoś nie mogę się doprosić od nikogo pomocy. Mam wykupiony do Motoroli Milestone internet w Mixturze http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/pakiety-intern… jest to ten w górnych rubrykach. Czy ktoś może wie jak skonfigurować telefon by działało na nadajnikach Plusa. W BOK nie maja pojęcia jak to zrobić, natomiast w salonach Play nie są w ogóle przeszkoleni z Androida. Może jakiś użytkownik Motoroli Milestone mi pomoże. Jak na razie to działa mi tylko w zasiegu 3G Play. Nawet Marcin Gruszka mi nie pomógł chociaż pisałem do niego w tej sprawie
    Pozdrawiam Raportuj

  10. Dariusz Hasiak napisał(a):

    Tu raczej potrzeba pomocy Kogoś z Play. Wykupiony pakiet, który powinien działać , a nie działa Raportuj

  11. Dariusz Hasiak napisał(a):

    tutaj chyba potrzeba pomocy kogoś Play. Nawiązując do linku powyżej…. Skoro są tam dwa rodzaje usług świadczonych Przez Play to niech jest możliwe korzystanie w pełni z oferty, a nie tylko płacenie za nią. Na stronie Play nie ma żadnego linka odnośnie Konfiguracji Motoroli Milestone chociaż jest on w ofercie tego operatora. Duzo jeżdzę po Polsce i jest mi to niezbędne. Nie muszę chyba nikomu tłumaczyć jak wygląda zasięg play poza miastami Raportuj

    • United napisał(a):

      bo nie ma potrzeby zadnej konfiguracji.. Prosze – nie komplikuj prostych spraw. Tez mam telefon z androidem i po wyjeciu z pudelka i wlozeniu karty od razu dzialal. Jesli internet dziala Ci na macierzystych nadajnikach to musi dzialac na nadajnikach plusa.
      Jesli jednak z jakichs powodow tak nie jest to proponuje, zebys opisal swoj problem na fanpage Play, na FB. Powinien zglosic sie do CIebie ktorych Play4you i pomoc. Raportuj

  12. Dariusz Hasiak napisał(a):

    Co ty mi piszesz o komplikacji. Skoro moiem,że nie działa to znaczy ze nie działa. Czy to jakiś feler ten android? Działa tylko w 3G Play. Kazdy normalny telefon powinien nawet się łączyć z netem jak się nie ma paczki MB, by pobierał se środków na koncie. W jego przypadku tak nie jest. Nawet jak nie milem paczki to nie mogłem się połączyć z netem. Pokazywała się info strona niedostępna. działa mi tylko i wyłącznie w 3GPlay, a mam paczkę w Play i po Plusie, wiec cos tu jest nie tego?…. sprawdzałem w salonie play. Nie mam na nic blokady wiec powinno być oki a nie jest. Zaczynam myśleć o telefonach na Androidzie jako jedna totalna porażkę Raportuj

    • United napisał(a):

      no tak.. wszystkim innym dziala, tylko Tobie nie.. zlom normalnie :)

      Jak pisalem tez mam androida i po wyjeciu z pudelka telefon dzialal bez problemow. Skontaktuj sie z Play4you.

      Raportuj

  13. Greg napisał(a):

    a czy masz wlaczona opcje Dane w roamingu w ustawieniach Sieci komorkowe ? Raportuj

  14. Dariusz Hasiak napisał(a):

    Dzieki!!! Włączyłem i działa. Rozumiem ze moge miec cały czas ustawione na Plus, a bedzie mi pobierało w 3G z paczki Play a poza 3G z paczki Plusa? Dzieki wam za pomoc Raportuj

  15. Greg napisał(a):

    Dane beda pobierane z pakietow w zaleznosci od zalogowanej sieci, czyli bedac zalogowanym na nadajnikach Plusa bedzie schodzilo z paczki danych w roamingu, a bedac na Playu z paczki PO. Ale jak zalogujesz sie na stale do sieci Plusa to zawsze bedzie lecialo z paczki roamingowej bo telefon nie przejdzie na nadajniki Playa Raportuj

  16. zzz napisał(a):

    Przepraszamy
    Nie można pobrać danych dla Twojego numeru

    Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.

    Kod błędu: 1163854 Raportuj

  17. Helmut Hazelnut napisał(a):

    A gdyby tak wprowadzić jakieś zmiany w Play Online na kartę? Na przykład okresy ważności, zrobić bardziej normalne, jak 30 i 60 dni a najlepiej wydłużyć je np. do 90 dni i/lub wprowadzić jeszcze jeden poziom zasileń?
    Nie trzeba przecież brać przykładu z oferty iPlus Simdata, która to praktycznie mówiąc nie zmienia się od… ho ho ho, że aż nie pamiętam kiedy.
    Chyba, że to celowe działania, by POnK nie było równie atrakcyjne jak Fresh i konkurencyjne dla abonamentu. :) Raportuj

  18. PLAY napisał(a):

    A Play Online na Kartę leży i kwiczy. Byście podnieśli o 1GB w opcji 30/50 zł Raportuj

  19. Piotr napisał(a):

    ciągle coś gmeracie w cennikach, kombinujecie a nadal nie ma zapytań sms o stan MB w play online na kartę.
    przypominam Play'owi iż nie każdy chce się logować do Play24 i nie każdy ma telefon UMTS żeby sprawdzić stan konta PO :)

    Pozdrawiam Raportuj

    • Helmut Hazelnut napisał(a):

      Albo jakaś aplikacja w systemie. Ponoć u konkurencji można wysyłać i odbierać smsy z aplikacji. Tak czytałem, zastanawiam się nad wyborem sieci. Raportuj

  20. ind napisał(a):

    Kiedy będą nowe miejscowości w Play Online? Raportuj

  21. Damianek napisał(a):

    Pomóżcie!
    Mam umowę na play online 10GB.
    Przez dłuższy czas nie miałem opłaconego rachunku za internet, przez co nie miałem internetu. Dzisiaj jest 13.08, a ja jeszcze nie dostałem rachunku! Zawsze dostaję rachunek koło 1 każdego miesiąca, a płacić powinienem do 6-7 .
    Co mam robić?Raportuj

  22. jolanta napisał(a):

    musisz jak najszybciej napisać na Taśmową żeby przysłali rachunek Raportuj

  23. jolanta napisał(a):

    najlepiej będzie wyjaśnić że z niewiadomych dla ciebie powodów rachunek nie dotarł do ciebie i w związku z tym prosisz o jak najszybszą nową fakturę wat poniewaz nie dotarła poprzednia pod wskazany adres Raportuj

  24. jolanta napisał(a):

    napisać i wytłumaczyć tą całą sytuacje dla ciebie trudną pozdrawiam Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty