Tako rzecze rzecznik Play

Ufff

Nie będę tutaj pisał wywodów na temat tego jak należy pisać komunikaty prasowe bo to i tak nie ma sensu. W oficjalnej prezentacji również nie umieściliśmy tak dokładnych informacji. Jeżeli ktoś naprawdę stracił w wyniku mojego wpisu jakieś środki to proszę o maila. Szczególnie Marcina, który stracił podobno 900 minut. Moim celem nie jest wprowadzać Was w błąd co udowodnię i zwrócę Wam pieniądze  z tej „premii” jaką podobno dostałem ;D

czekam: marcin.gruszka@playmobile.pl

Z góry dziękuję za „miłe” komentarze.

Komentarze

  1. Daniel napisał(a):

    czyżby światełko w tunelu ;-), skrobię maila. Raportuj

  2. Rafał Rajczakowski napisał(a):

    Będza noc pełna przemyśleń ;) Na pewno w nowej ofercie są jakieś plusy mówiące za, tylko trzeba je znaleźć i odpowiednio wykorzystać. Tak jak już mówiłem na FaceBooku:
    "Może na serio jest to lepsze, ale dla nas… przynajmniej dla mnie jest to zbyt skomplikowane.". Raportuj

    • Zbigniew napisał(a):

      raczej watpie :D Przeciez to nie Gruszka jest od ustalania oferty :] A narzekanie kilkunastu malkontantow wobec kilku milionow uzytkownikow to chleb powszedni dla PRowcow ;D Raportuj

  3. Wojtek napisał(a):

    A ja jestem bardzo miło zaskoczony reakcją Pana Marcina na moją skargę… brakło regulaminu nowych taryf, włączyłem jedną z nich krótkim kodem i straciłem włączony pakiet minut, smsy za doładowanie… Od Pana Marcina dostałem 5zł zwrotu :-) kwota niewielka, ale dla zasady uznaję, że sprawa załatwiona konkretnie i rzeczowo za co ogromny pozytyw. PS. Panie Marcinie, o 22:50 to powinno się spać a na pewno nie pracować. :-) Pozdrawiam. Raportuj

  4. Marcin napisał(a):

    Juz pisze do Pana Maila. Raportuj

  5. @widex32 napisał(a):

    Po części chcę przeprosić za swoje komentarze. Nie były skierowane w stronę Pana Marcina, tylko w stronę oferty. Akceptuje zmianę, ale przenoszenie środków chyba da się załatwić. Nie zmieniałem profilu, a ten już mam ustalony. Za nadgodziny w pracy to może chociaż kawa od szefa się załatwi? ;) Raportuj

  6. mike278 napisał(a):

    Nie z zamilowania. Taki charakter ma. Do konkow to terminow nie trzyma :P wiemy to wszyscy, (czasami mu sie nie dziwie ze nie rozwiazuje biorac pod uwage postawe niektorych osob) ale osobista duma nie bardzo pozwala mu by mu zarzucono ze ktos cos przez niego stracil. Raportuj

  7. Daniel napisał(a):

    Więc i ja potwierdzam że otrzymałem zwrot za pakiety online. Dziękuje i pozdrawiam Raportuj

  8. jahu napisał(a):

    I to się chwali nie damy zmienić rzecznika :) Raportuj

  9. Mikii napisał(a):

    Panie Marcinie :) niech Pan wreszcie coś zrobi z tymi dokumentami i cennikami na tej stronie –>> http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/oferta/ind… bo od dobrych 2 miesięcy nie można ich otworzyć :) Raportuj

  10. Piotr Brzezina napisał(a):

    Ja już dostałem zwrot. To bardzo uczciwe zachowanie biorąc pod uwagę, że to jednak nie P.Marcin zawinił, On był tylko posłańcem :)

    Pozdrawiam Raportuj

  11. Irek napisał(a):

    Zgadzam się z @widex32 przenoszenie bonusów powinno być jakoś załatwione. Uważam, że promocja z pakietami 200min/5zł była poniżej pasa. Najpierw dać w promocji, by za parę dni zabrać (nieuważnym). Ja na szczęście nie przeszedłem na nowe pochopnie i przeczytałem regulamin. Mam teraz 600min do play i stacjonarnych, ktore strace jesli wlacze ktorakolwiek z nowych ofert. Tak nie powinno byc. Raportuj

  12. mirekb napisał(a):

    to kara za brak regulaminu ;-) w pf niebawem zostanie sam cennik i sd chyba bo z pf robi sie 2 simplus z 30 ussd na wszystko..brak regulaminu powoduje cos jeszcze innego:to test platform,ktore wiadomo jak w wplay chodzą.celowa polityka:taniej oddac komus nawet 900min ;-)widac ze w pf bedzie gorzej-to juz zapowiedzi własciwie.jak zdobedziecie 5mln Abonentów siądziecie na laurach w pf?? Raportuj

    • Helmut Hazelnut napisał(a):

      Naliczyłem 55 kodów z promocji (łącznie z dezaktywacją i statusem i nową ofertą bez wycofanego SD), o ile jeszcze czegoś nie pominąłem :)

      Gdyby jeszcze policzyć przekierowania i prezentację numeru, to jest dodatkowych 19 kodów, których nie sensu wliczać, bo są uniwersalne dla większości sieci.

      Jeżeli "goły" PF ma stać się czymś w rodzaju platformy dla nowych promocji/profilów, to kodów może być więcej. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Spokojnie. Jak będzie bardzo źle to Play pierwszy się o tym dowie.
      Muszą się pilnować, żeby ich teraz konkurencja nie dogoniła. Raportuj

  13. Krystian Franek napisał(a):

    Marcin idz spać
    Żoną sie zajmii
    :D
    Jutro na @ odpisujemy Raportuj

  14. t_d napisał(a):

    Nowa oferta we freshu bylaby dobra opcja, gdyby nie ten skok na 'kase' /czyli wykupione juz pakiety przez klientow: minuty,smsy, MB/. Raportuj

  15. _pab napisał(a):

    Nooom, Marcin zawsze dostaje za pomysły marketingowców i produktowców :) Ale z drugiej strony, jak pojawia się coś fajnego to wszyscy piszemy, że jest fajniej więc to się chyba jakoś wyrównuje :)

    Przynajmniej mam taką nadzieję – no i życzę Ci Marcin mnóstwa satysfakcji z bycia rzecznikiem na pierwszej linii kontaktu z klientem mimo naszych (moich ;)) utyskiwań :) Raportuj

  16. Mariusz napisał(a):

    Dziękuję bardzo Panie Marcinie Raportuj

  17. Claudec napisał(a):

    Marcin, wywalić z roboty tych twórców co tworzyli nowa ofertę!
    Po co dublować obecna taryfę PF? Zachowujecie się jak W3 :(
    Co zyskam przechodzac na taryfe z darmowymi smsami? Dostane to co mam teraz na starej ofercie PF!
    A można było tak prosto rozwiązać sprawę dodając jedna taryfę… Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Można było wszystkim zrobić Fresha z darmowymi rozmowami i smsami do Play
      a dodatkowo zrobić płatny pakiet SMSów do wszystkich sieci.

      Wtedy byłaby jedna taryfa ;) Raportuj

  18. qwerty napisał(a):

    Panie Marcinie to błąd i precedens… Dlaczego olaliście ludzi z błędnie włączonym pakietem 10zł za 5zł (błędny kod był nie tylko w inf. pracowej, ale także na stronie Play), a dla ZM się ugniacie? Ponadto, proszę zaktualizować poprzedni wpis i napisać wyraźnie, że wszystko poza śr. gł. i prom. przepada, bo bez tego ja mogę sobie teraz przejść na nowy profil i uderzać z pretensjami do Pana… Jako, że mam jeszcze jakieś szczątki etyki, zostaję na starym PF i nie będę Pana gnębił prośbami o odzyskanie minut, któe bym stracił przechodzą.c Raportuj

  19. ehh ten play napisał(a):

    Minęła doba od wprowadzenia zmian w Play Fresh, troszkę mniej od poinformowania abonentów o zmianach przez rzecznika, a nadal nie ma na stronach play regulaminu.

    Jak to działa ? Czy to co się uda uzyskać działowi IT to z tego robi se regulamin ?
    Działanie operatora jest nieprofesjonalne a wręcz skandaliczne.

    Sprawa Notki jeszcze nie jest załatwiona. Brak komunikatów po wyłączeniu niechcianej usługi.

    Play online na kar?ę niby wolny a cyrografem na doładowanie.

    W mixturach nadal nie można zobaczyć (przez play24) historii doładowań.

    Teraz wprowadzenie niby lepszego Play Fresh.

    Co nam jeszcze dzisiejszy dzień przyniesie ?

    To wszystko prowadzi do tego, że operatora należy traktować mało poważnie. Raportuj

  20. Tomek napisał(a):

    No wreszcie konkret Raportuj

  21. Qper napisał(a):

    Ja też wysłałem maila do Marcina.

    Mam jeszcze takie pytanie odnośnie cNotki.

    Po wyłączeniu jej sms-em STOP NOTKA nie działają komunikaty np. abonent jest niedostępny, abonent ma wyłączony telefon itp.

    Sprawdzałeś to może Marcinie ?
    Raportuj

  22. ehh ten play napisał(a):

    Czy ktoś może zaprzeczyć bądź potwierdzić, po uaktywnieniu profitu numeru zostaje wykasowany z play24 i zostają skasowane dane osobowe zarejestrowanego abonenta ? Raportuj

  23. Qper napisał(a):

    Marcin dzięki za zwrot utraconych bonusów. Wielki szacun ;) Raportuj

  24. Klient p4. napisał(a):

    Dlaczego pan rzecznik nie odpowiada na maile ds. Notki sms. Żre mi pieniądze i nie wiem co robić. Raportuj

  25. Mihau Jakuszewski napisał(a):

    Witam. Ja mam pytanie trochę inne. Co się stało z usługą zablokowania transmisji danych na nadajnikach Plusa. Na swoim koncie nie widzę możliwości jej włączenia, a kod nie działa. Czy tej usługi już nie ma? Raportuj

  26. Qper napisał(a):

    Jest problem z panelem play24 po zmianie profilu.
    Zniknęło wszystko i wyskakuje komunikat

    Przepraszamy
    W działaniu serwisu wystąpił błąd Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 1228299

    Dodatkowo jest problem z włączeniem usługi zabieraj minuty, program doładowań i pakietu online 100 MB – cały czas są w trakcie zmiany i wyglądają jakby się zawiesiły Raportuj

  27. Qper napisał(a):

    kichać kody, najważniejsze, żeby można było wszystko włączać przez *111# i play24 a z tym jest problem. Raportuj

  28. Mariusz napisał(a):

    Dobre posuniecie Marcinie ze oddasz poszkodowanym utracone srodki! Tylko szkoda ze regulamin nowej usługi był dostepny na stronie P4 dopiero wieczorem… Jak planowaliscie wprowadzic nowosci w ofercie to powinniscie najpierw zadbac zeby odpowiednie ulotki z DOKŁADNYM info wyladowały w salonach zeby w chwili ich otwarcia były dostepne dla klienta,i od polnocy 23 sierpnia bok powinien byc poinformowany ze sa nowe opcie w PF a nie po konferencji prasowej oficjalnie obowiazuje dana taryfa i wtedy dopiero konsultanci BOK puszczaja pare z ust a wczesniej cichosza nic niewiemy…
    Troche zle podejscie skoro oferta obowiazuje od polnocy 23sierpnia to dlaczego mowi sie o niej dopiero przed południem(po konferencji) niemozna oferty wprowadzic rzeczywiscie od 23sierpnia zeby jak sie zadzwoni do BOKU czy pujdzie do salonu dostanie kompetentne info jak to dziala jak to wlaczyc jakie sa haczyki itp. a puzniej zrobic konferencje dla dziennikarzy? Tu wszystko dziala odwrotnie.Jak wczoraj o 9:35 zadzwonilem do boku konsultant nic nie wiedzial zeby obowiazywala jakas nowa opcja w PF kazal dowiadywac sie w przyszlosci,11:00 to chyba jak połnoc dla obowiazywania nowej oferty.Marcinie lubie was za niskie ceny i wasze wpadki ale do czasu moga okazac sie smieszne.. Kibicuje wam! Raportuj

  29. Niezadowolony Klient napisał(a):

    Plus dla rzecznika za umożliwienie zwrotu utraconej kasy/pakietów wszystkim tym co wtopili przy zmianie na nowe profile. Szczerze, nie spodziewałem się takiej reakcji tylko jak już olania klientów jak to często i gęsto bywa przy kontaktach z BOKiem Play Raportuj

  30. uważny napisał(a):

    mimo iż zniknął Stan Darmowy to pamiętajcie proszę, iż w PLAY zawsze mamy za darmo:
    – działającą notkę sms,
    – nie działające poprawnie komunikaty po jej wyłączeniu,
    – milczącego na ten temat Pana Rzecznika,
    – totalne zamieszanie z wprowadzaniem nowych ofert,
    – maksymalnie zakęconą stronę operatora która jako jedyna w sieci nie jest najlepszym a już na pewno nie najpełniejszym źródłem informacji
    – niedziałające linki na stronie PLAY,
    -wadliwie działające "Poleć Play znajomemu" – to paradoks na skalę światową – my komuś polecamy play a to nie działa jak należy
    – Wykwalifikowaną i kompetentną obsługę w BOK która myli płci

    i wiele wiele innych… zawsze za darmo :) Raportuj

    • Klient napisał(a):

      -do tego dodałbym jeszcze handover miedzy Playem a Plusem ktory mial zniknac po podpisaniu nowej umowy z Pluem a nadal jest a to skutkuje nieswiadomym przebywaniem poza zasiegiem lub zerwanym połaczeniem jesli telefon jest na skraju zasiegu Play i Plusa i to wszystko w standardzie wazne 365dni!
      DO UMÓW EW.STARTERÓW OPERATOR POWINEN DODAWAC FLASZKE MELISY NA UKOJENIE NERWÓW nowym abonentom ;p Raportuj

  31. Kuba napisał(a):

    Cześć i czołem!
    Rano aktywowałem nowy plan (Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci ), przed chwilą mi go włączyli i z głównego konta "wyparowało" mi 37 zł.
    W PF usługi miałem włączone za ok 9 zł, więc gdzie się podziała reszta kasy?

    Pozdrawiam, Kuba (do wczoraj zadowolony klient Play'a) Raportuj

  32. Kuba napisał(a):

    Okej, kasa wrocila ;p Raportuj

  33. maniek napisał(a):

    Potwierdzam. Notka nadal źle działa. Kiedy to naprawicie? Cisza to jaki to "sygnał"?

    Plus dla rzecznika, że zwraca skasowane bonusy. Raportuj

  34. zły napisał(a):

    Play online na kar?ę niby wolny a cyrografem na doładowanie.

    W mixturach nadal nie można zobaczyć (przez play24) historii doładowań.

    Teraz wprowadzenie niby lepszego Play Fresh.

    nie do końca rozwiązany problem "100km bez zasięgu" Raportuj

  35. Kamil napisał(a):

    Witam. Ja również czuje się oszukany. Chodzi mi o usługę "zbieraj minuty" którą to aktywowałem płacąc 3 pln a teraz została mi ona zabrana. W momencie aktywacji usługi przeczytałem,iż zostanie ona dezaktywowana jedynie w przypadku skończenia się waznosci na połączenia wychodzące. Miało być tak pięknie i prosto w Playu do którego przeniosłem nr z Heyah ale jednak wyszło jak zwykle… Raportuj

  36. m@riusz napisał(a):

    z kasowaniem minut w ZM to barbarzynstwo w biały dzien-przecież nie zmieniamy operatora, ani taryfy a sami ONI nazywają TO ofertą promocyjną,czyli jakby dodatkiem do gł.taryfy. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty