Ufff

Udostępnij

Nie będę tutaj pisał wywodów na temat tego jak należy pisać komunikaty prasowe bo to i tak nie ma sensu. W oficjalnej prezentacji również nie umieściliśmy tak dokładnych informacji. Jeżeli ktoś naprawdę stracił w wyniku mojego wpisu jakieś środki to proszę o maila. Szczególnie Marcina, który stracił podobno 900 minut. Moim celem nie jest wprowadzać Was w błąd co udowodnię i zwrócę Wam pieniądze  z tej „premii” jaką podobno dostałem ;D

czekam: [email protected]

Z góry dziękuję za „miłe” komentarze.

Zobacz więcej

64 KOMENTARZE

  1. Będza noc pełna przemyśleń ;) Na pewno w nowej ofercie są jakieś plusy mówiące za, tylko trzeba je znaleźć i odpowiednio wykorzystać. Tak jak już mówiłem na FaceBooku:
    "Może na serio jest to lepsze, ale dla nas… przynajmniej dla mnie jest to zbyt skomplikowane.".

    • raczej watpie :D Przeciez to nie Gruszka jest od ustalania oferty :] A narzekanie kilkunastu malkontantow wobec kilku milionow uzytkownikow to chleb powszedni dla PRowcow ;D

  2. A ja jestem bardzo miło zaskoczony reakcją Pana Marcina na moją skargę… brakło regulaminu nowych taryf, włączyłem jedną z nich krótkim kodem i straciłem włączony pakiet minut, smsy za doładowanie… Od Pana Marcina dostałem 5zł zwrotu :-) kwota niewielka, ale dla zasady uznaję, że sprawa załatwiona konkretnie i rzeczowo za co ogromny pozytyw. PS. Panie Marcinie, o 22:50 to powinno się spać a na pewno nie pracować. :-) Pozdrawiam.

  3. Po części chcę przeprosić za swoje komentarze. Nie były skierowane w stronę Pana Marcina, tylko w stronę oferty. Akceptuje zmianę, ale przenoszenie środków chyba da się załatwić. Nie zmieniałem profilu, a ten już mam ustalony. Za nadgodziny w pracy to może chociaż kawa od szefa się załatwi? ;)

  4. Nie z zamilowania. Taki charakter ma. Do konkow to terminow nie trzyma :P wiemy to wszyscy, (czasami mu sie nie dziwie ze nie rozwiazuje biorac pod uwage postawe niektorych osob) ale osobista duma nie bardzo pozwala mu by mu zarzucono ze ktos cos przez niego stracil.

  5. Panie Marcinie :) niech Pan wreszcie coś zrobi z tymi dokumentami i cennikami na tej stronie –>> . bo od dobrych 2 miesięcy nie można ich otworzyć :)

  6. Ja już dostałem zwrot. To bardzo uczciwe zachowanie biorąc pod uwagę, że to jednak nie P.Marcin zawinił, On był tylko posłańcem :)

    Pozdrawiam

  7. Zgadzam się z @widex32 przenoszenie bonusów powinno być jakoś załatwione. Uważam, że promocja z pakietami 200min/5zł była poniżej pasa. Najpierw dać w promocji, by za parę dni zabrać (nieuważnym). Ja na szczęście nie przeszedłem na nowe pochopnie i przeczytałem regulamin. Mam teraz 600min do play i stacjonarnych, ktore strace jesli wlacze ktorakolwiek z nowych ofert. Tak nie powinno byc.

  8. to kara za brak regulaminu ;-) w pf niebawem zostanie sam cennik i sd chyba bo z pf robi sie 2 simplus z 30 ussd na wszystko..brak regulaminu powoduje cos jeszcze innego:to test platform,ktore wiadomo jak w wplay chodzą.celowa polityka:taniej oddac komus nawet 900min ;-)widac ze w pf bedzie gorzej-to juz zapowiedzi własciwie.jak zdobedziecie 5mln Abonentów siądziecie na laurach w pf??

    • Naliczyłem 55 kodów z promocji (łącznie z dezaktywacją i statusem i nową ofertą bez wycofanego SD), o ile jeszcze czegoś nie pominąłem :)

      Gdyby jeszcze policzyć przekierowania i prezentację numeru, to jest dodatkowych 19 kodów, których nie sensu wliczać, bo są uniwersalne dla większości sieci.

      Jeżeli "goły" PF ma stać się czymś w rodzaju platformy dla nowych promocji/profilów, to kodów może być więcej.

    • Spokojnie. Jak będzie bardzo źle to Play pierwszy się o tym dowie.
      Muszą się pilnować, żeby ich teraz konkurencja nie dogoniła.

  9. Nowa oferta we freshu bylaby dobra opcja, gdyby nie ten skok na 'kase' /czyli wykupione juz pakiety przez klientow: minuty,smsy, MB/.

  10. Nooom, Marcin zawsze dostaje za pomysły marketingowców i produktowców :) Ale z drugiej strony, jak pojawia się coś fajnego to wszyscy piszemy, że jest fajniej więc to się chyba jakoś wyrównuje :)

    Przynajmniej mam taką nadzieję – no i życzę Ci Marcin mnóstwa satysfakcji z bycia rzecznikiem na pierwszej linii kontaktu z klientem mimo naszych (moich ;)) utyskiwań :)

  11. Marcin, wywalić z roboty tych twórców co tworzyli nowa ofertę!
    Po co dublować obecna taryfę PF? Zachowujecie się jak W3 :(
    Co zyskam przechodzac na taryfe z darmowymi smsami? Dostane to co mam teraz na starej ofercie PF!
    A można było tak prosto rozwiązać sprawę dodając jedna taryfę…

    • Można było wszystkim zrobić Fresha z darmowymi rozmowami i smsami do Play
      a dodatkowo zrobić płatny pakiet SMSów do wszystkich sieci.

      Wtedy byłaby jedna taryfa ;)

  12. Panie Marcinie to błąd i precedens… Dlaczego olaliście ludzi z błędnie włączonym pakietem 10zł za 5zł (błędny kod był nie tylko w inf. pracowej, ale także na stronie Play), a dla ZM się ugniacie? Ponadto, proszę zaktualizować poprzedni wpis i napisać wyraźnie, że wszystko poza śr. gł. i prom. przepada, bo bez tego ja mogę sobie teraz przejść na nowy profil i uderzać z pretensjami do Pana… Jako, że mam jeszcze jakieś szczątki etyki, zostaję na starym PF i nie będę Pana gnębił prośbami o odzyskanie minut, któe bym stracił przechodzą.c

  13. Minęła doba od wprowadzenia zmian w Play Fresh, troszkę mniej od poinformowania abonentów o zmianach przez rzecznika, a nadal nie ma na stronach play regulaminu.

    Jak to działa ? Czy to co się uda uzyskać działowi IT to z tego robi se regulamin ?
    Działanie operatora jest nieprofesjonalne a wręcz skandaliczne.

    Sprawa Notki jeszcze nie jest załatwiona. Brak komunikatów po wyłączeniu niechcianej usługi.

    Play online na kar?ę niby wolny a cyrografem na doładowanie.

    W mixturach nadal nie można zobaczyć (przez play24) historii doładowań.

    Teraz wprowadzenie niby lepszego Play Fresh.

    Co nam jeszcze dzisiejszy dzień przyniesie ?

    To wszystko prowadzi do tego, że operatora należy traktować mało poważnie.

    • link na play24 błędny
      brak na .
      nie ma tam gdzie powinien, google mam używać by znaleźć dwa nowe regulaminy ?
      czy to jest normalne ?

      zróbcie z tym porządek.

  14. Ja też wysłałem maila do Marcina.

    Mam jeszcze takie pytanie odnośnie cNotki.

    Po wyłączeniu jej sms-em STOP NOTKA nie działają komunikaty np. abonent jest niedostępny, abonent ma wyłączony telefon itp.

    Sprawdzałeś to może Marcinie ?

    • teraz jak zrobisz przekierowanie na xxx725 to nie będzie działać tobie komunikat gdy nie odbierzesz. :)

      był już kiedyś taki bałagan w play ?

  15. Czy ktoś może zaprzeczyć bądź potwierdzić, po uaktywnieniu profitu numeru zostaje wykasowany z play24 i zostają skasowane dane osobowe zarejestrowanego abonenta ?

  16. Witam. Ja mam pytanie trochę inne. Co się stało z usługą zablokowania transmisji danych na nadajnikach Plusa. Na swoim koncie nie widzę możliwości jej włączenia, a kod nie działa. Czy tej usługi już nie ma?

  17. Jest problem z panelem play24 po zmianie profilu.
    Zniknęło wszystko i wyskakuje komunikat

    Przepraszamy
    W działaniu serwisu wystąpił błąd Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 1228299

    Dodatkowo jest problem z włączeniem usługi zabieraj minuty, program doładowań i pakietu online 100 MB – cały czas są w trakcie zmiany i wyglądają jakby się zawiesiły

  18. kichać kody, najważniejsze, żeby można było wszystko włączać przez *111# i play24 a z tym jest problem.

  19. Dobre posuniecie Marcinie ze oddasz poszkodowanym utracone srodki! Tylko szkoda ze regulamin nowej usługi był dostepny na stronie P4 dopiero wieczorem… Jak planowaliscie wprowadzic nowosci w ofercie to powinniscie najpierw zadbac zeby odpowiednie ulotki z DOKŁADNYM info wyladowały w salonach zeby w chwili ich otwarcia były dostepne dla klienta,i od polnocy 23 sierpnia bok powinien byc poinformowany ze sa nowe opcie w PF a nie po konferencji prasowej oficjalnie obowiazuje dana taryfa i wtedy dopiero konsultanci BOK puszczaja pare z ust a wczesniej cichosza nic niewiemy…
    Troche zle podejscie skoro oferta obowiazuje od polnocy 23sierpnia to dlaczego mowi sie o niej dopiero przed południem(po konferencji) niemozna oferty wprowadzic rzeczywiscie od 23sierpnia zeby jak sie zadzwoni do BOKU czy pujdzie do salonu dostanie kompetentne info jak to dziala jak to wlaczyc jakie sa haczyki itp. a puzniej zrobic konferencje dla dziennikarzy? Tu wszystko dziala odwrotnie.Jak wczoraj o 9:35 zadzwonilem do boku konsultant nic nie wiedzial zeby obowiazywala jakas nowa opcja w PF kazal dowiadywac sie w przyszlosci,11:00 to chyba jak połnoc dla obowiazywania nowej oferty.Marcinie lubie was za niskie ceny i wasze wpadki ale do czasu moga okazac sie smieszne.. Kibicuje wam!

  20. Plus dla rzecznika za umożliwienie zwrotu utraconej kasy/pakietów wszystkim tym co wtopili przy zmianie na nowe profile. Szczerze, nie spodziewałem się takiej reakcji tylko jak już olania klientów jak to często i gęsto bywa przy kontaktach z BOKiem Play

    • Rzecznik próbuję ratować swój i operatora wizerunek, więc nie dziw się . To jest drugi tydzień pod rząd wtop. pozdr.

  21. mimo iż zniknął Stan Darmowy to pamiętajcie proszę, iż w PLAY zawsze mamy za darmo:
    – działającą notkę sms,
    – nie działające poprawnie komunikaty po jej wyłączeniu,
    – milczącego na ten temat Pana Rzecznika,
    – totalne zamieszanie z wprowadzaniem nowych ofert,
    – maksymalnie zakęconą stronę operatora która jako jedyna w sieci nie jest najlepszym a już na pewno nie najpełniejszym źródłem informacji
    – niedziałające linki na stronie PLAY,
    -wadliwie działające "Poleć Play znajomemu" – to paradoks na skalę światową – my komuś polecamy play a to nie działa jak należy
    – Wykwalifikowaną i kompetentną obsługę w BOK która myli płci

    i wiele wiele innych… zawsze za darmo :)

    • -do tego dodałbym jeszcze handover miedzy Playem a Plusem ktory mial zniknac po podpisaniu nowej umowy z Pluem a nadal jest a to skutkuje nieswiadomym przebywaniem poza zasiegiem lub zerwanym połaczeniem jesli telefon jest na skraju zasiegu Play i Plusa i to wszystko w standardzie wazne 365dni!
      DO UMÓW EW.STARTERÓW OPERATOR POWINEN DODAWAC FLASZKE MELISY NA UKOJENIE NERWÓW nowym abonentom ;p

  22. Cześć i czołem!
    Rano aktywowałem nowy plan (Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci ), przed chwilą mi go włączyli i z głównego konta "wyparowało" mi 37 zł.
    W PF usługi miałem włączone za ok 9 zł, więc gdzie się podziała reszta kasy?

    Pozdrawiam, Kuba (do wczoraj zadowolony klient Play'a)

  23. Potwierdzam. Notka nadal źle działa. Kiedy to naprawicie? Cisza to jaki to "sygnał"?

    Plus dla rzecznika, że zwraca skasowane bonusy.

    • oferta wprowadzona w życie bez należytego przygotowania .

      to jest próba naprawy wizerunku.
      życzę powodzenia.

  24. Play online na kar?ę niby wolny a cyrografem na doładowanie.

    W mixturach nadal nie można zobaczyć (przez play24) historii doładowań.

    Teraz wprowadzenie niby lepszego Play Fresh.

    nie do końca rozwiązany problem "100km bez zasięgu"

  25. Witam. Ja również czuje się oszukany. Chodzi mi o usługę "zbieraj minuty" którą to aktywowałem płacąc 3 pln a teraz została mi ona zabrana. W momencie aktywacji usługi przeczytałem,iż zostanie ona dezaktywowana jedynie w przypadku skończenia się waznosci na połączenia wychodzące. Miało być tak pięknie i prosto w Playu do którego przeniosłem nr z Heyah ale jednak wyszło jak zwykle…

  26. z kasowaniem minut w ZM to barbarzynstwo w biały dzien-przecież nie zmieniamy operatora, ani taryfy a sami ONI nazywają TO ofertą promocyjną,czyli jakby dodatkiem do gł.taryfy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości