Tako rzecze rzecznik Play

Upraszczamy sposób wyłączenia (C)Notki SMS

Mam nadzieję, że teraz nie będzie problemów. 

Dodatkowo poinformujemy o tym całą naszą bazę w specjalnej kampanii SMSowej.

Komentarze

  1. smart napisał(a):

    Plus już ogłosił iPhone4 – prosimy o informacje na ten temat :) Raportuj

  2. bananarama napisał(a):

    w końcuuu dzięki! Raportuj

  3. madhunt3r napisał(a):

    To dziwne, wcześniej wyłączyłem sobie notka wpisując wcześniej podane nr do przekazywania połączeń, sprawdzam teraz i widzę, że mam ją nadal włączoną… Raportuj

    • mada napisał(a):

      Wyłączenie SMSem gwarantuje, że np. po wpisaniu kodu #002# Notka nie włączy się ponownie.
      Zmiana przekeirowań gwarantowała, że jest niektywna w momencie, kiedy przekierowania są ustawione dokładnie na 790998725 Raportuj

    • Mr. X napisał(a):

      Ja wysłałem zgłoszenie do BOK przez Play 24 z prośbą o wyłączenie i wszystko zostało załatwione szybko i sprawnie. Raportuj

  4. Mariusz napisał(a):

    Włączyliście mi notke bez zgody to ją macie wyłączyć. Ja nie będe się bawić w jakieś kody! Raportuj

  5. eloszka napisał(a):

    A dzisiaj wielkie info! Dowiemy się KTO DOSTAŁ się na STAŻ do Play ! CZEKAMY CZEKAMY! I nie zawiedźcie NAS ! Raportuj

  6. madhunt3r napisał(a):

    Na pewno nie ten, kto się tym bardzo podnieca ;) Raportuj

  7. all napisał(a):

    Pan rzecznik twierdził w jednym z komentarzy że notki nie ma w firmowych taryfach. Właśnie sprawdziłem i okazało się że mam włączoną notkę. Jakże się cieszę że tydzień temu złożyłem wypowiedzenie umowy:) Raportuj

    • mada napisał(a):

      A czy Notka była aktywna w rzeczywistości? Czy dzwniący słyszał zapowiedź? Gwarantuje, że nie jeśli była to taryfa biznesowa.
      Raportuj

      • all napisał(a):

        Nie wiem czy faktycznie była aktywna, ale jeśli system twierdzi błędnie że była to świadczy to jeszcze bardziej o dużym bałaganie. Byłem z Play od początku, ale przez w/w bałagan, lub być może zamierzone działania (samoistne włączanie się płatnych usług, dziwne kwoty na rachunkach, których nijak nie da się wytłumaczyć, wielokrotne obietnice wyjaśnienia sprawy, kończące się na braku kontaktu ze strony operatora) z przykrością wychodzę z sieci bo przez te parę lat w jakimś stopniu identyfikowałem się z ich pomysłem na działanie tego biznesu. Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      Kocham Cię – w biznesie bezcenne… Raportuj

  8. pan-audytor napisał(a):

    Na serio to dzisiaj? Skąd wiecie?:> Raportuj

  9. Asdf napisał(a):

    Hehe ;) Raportuj

  10. Tomasz Filip napisał(a):

    Bardzo dobre posunięcie Panie Marcinie. W końcu dobre rozwiązanie kłopotliwego "uszczęśliwienia" klientów Notką. Najważniejsza jest ta informacja sms dla wszystkich, która ma być rozesłana. Dostanę koszulkę? :D Raportuj

  11. Mariusz napisał(a):

    Nie chcem sms z info. Żądam wyłączenia notki sms! Włączyliście bez zgody to macie ją teraz wyłączyć. To jest wasz obowiązek! Raportuj

  12. Kamil ????? napisał(a):

    W końcu normalne komendy. Pewnie i tak każdego będzie interesowała jedna komenda: "STOP NOTKA" Raportuj

  13. ehh ten play napisał(a):

    Dzień dobry W Pay24 nie jest wyświetlana historia doładowań dla oferty Play Mixtura. Proszę o naprawę błędu w systemie Play24.

    Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące błędnego działania serwisu Play24, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 8 lipca 2010 roku. W odpowiedzi pragniemy Pana przeprosić za chwilową niedyspozycję serwisu Play24 spowodowaną błędną komunikacją serwisu Play24 z systemem bilingowym. Jednocześnie informujemy, że nasi eksperci wciąż pracują nad poprawą kont internetowych naszych Użytkowników i dokładają wszelkich starań aby Klienci byli w pełni zadowoleni z naszych usług. Prosimy o ponawianie prób logowania W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszamy do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3444ca6383e…? uid=22680. Wyrażona opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem, konsultant back office ds. obsługi klienta

    Data zamknięcia: 11.07.2010

    Do dziś nie działa Raportuj

    • vhfresh napisał(a):

      U mnie lepiej!

      Moje zgłoszenie:


      Dzień dobry,

      Proszę o wyłączenie usługi „Już w zasięgu”. Jednocześnie, jeśli to możliwe, proszę o niewyłączanie informacji o próbie połączenia. Jeśli to jednak się wyklucza, proszę jak na wstępie. Dziękuję.

      Pozdrawiam,

      Odpowiedź:


      Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie dotyczące wyłączenia „Notka SMS”, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 19 sierpnia 2010 roku. Uprzejmie informuję, że zgodnie z dyspozycją zawartą w zgłoszeniu numer […] usługa „Notka SMS” została wyłączona. W celu ponownej aktywacji zapraszam do kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer 790 500 500, pisząc e-maila na adres ok@pomocplay.pl bądź za pośrednictwem strony internetowej http://www.playmobile.pl W razie pytań i wątpliwości zachęcam do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas. Z poważaniem

      Ale wyłączyli to, o co prosiłem. Raportuj

  14. ehh ten play napisał(a):

    można wysłać smsm o treści: info Raportuj

  15. Dew napisał(a):

    Dlaczego po wczorajszym wyłączeniu notki kodami, dziś znowu była aktywna? Jutro P4 znowu planuje zmianę sposobu wyłączenia notki i aktywuje ją znowu tym którzy już to wyłączyli?
    BTW 8 godzin na wyłączenie notki? Kodami przynajmniej działało od razu. Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      Pani Jadzia siedzi i każdemu numerowi ręcznie ją wyłącza ;-) Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        POtwierdzam!
        Co za chamstwo! I wszystko w temacie.

        To są efekty wprowadzania g..wniach usług bez zgody klientów. I jak widać technicznie nie radzicie sobie!

        Oj pojeżdżą po was pismaki. Raportuj

  16. pio napisał(a):

    ale macie z tym problem to szok przecież w tel tez sobie możesz notkę wyłączyć jak ci się nie podoba wystarczy znać swój tel trochę w prze kierunkowaniach tez masz info gdzie jest numer przekazany jeśli na końcówkę 29 to masz notkę a jak na inny to jej nie masz proste zmienić przekierowanie i z głowy a wy robicie z Igły widły Raportuj

  17. andrzej napisał(a):

    Czy te komendy sms działają prawidłowo? Komunikat dostaję jako, że mam aktywną notkę, ale w rzeczywistości jest niekatywna – sprawdziłem dzwoniąc z innego telefonu. Raportuj

  18. tit napisał(a):

    ja wysłałem smsa i teraz zauważyłem następujący problem a mianowicie brak komunikatów że np "abonent ma wyłączony telefon" a jak dzwonię z telekomunikacji na ten numer to info jest że "nie możemy zrealizować tego połączenia" zamiast że "abonentma wyłaczony telefon" też tak macie? Raportuj

    • asdf napisał(a):

      Mam tak w plusie na kartę. Od 3 dni czekam na rozwiązanie problemu. Z jednej strony cieszę się, że to nie tylko u mnie tak się stało, to może i mi to naprawią. Swoją drogą to żenada z tą notk :-(Raportuj

  19. Ptok napisał(a):

    To nie chodzi o nowe kody. Chodzi o wyłączenie wszystkim. Niech każdy włącza sobie samodzielnie, jeśli chce. Napisałem już do UKE i UOKiK. Im więcej zgłoszeń, tym lepiej. Raportuj

  20. qwerty napisał(a):

    I nie można było tak od początku? Afery by nie było, marka Play by nie ucierpiała. OCzywiście, nadal właczenie wszystkim klientom by źle wyglądało, ale przy pełnej informacji (SMS do klienta, informacja na stronie i poinformowany BOK) nikt nie miałby prawa narzekać… Ponadto, chociaż to zapewne pominięte w wiadomości, powinno być widać status w Play24, w tej samej sekcji co jest Poczta Głosowa. Raportuj

  21. Kamil Wojciechowski napisał(a):

    Co tu jest tak napsute z ta notka !!!! Wysylam smsa zeby sprawdzic status notka. Dostaje odpowiedz ze mam wlaczona ta opcje. Dzownie na numer okazuje sie ze nic nie jest wlaczone. Numer zajety albo abonent wylaczyl telefon. Wiec o co tu chodzi? Ciesze sie ze to mi nie dziala tylko ze PLAY nawet nie potrafi czegos zrobic dobrze. Szkoda slow. Raportuj

  22. ehh ten play napisał(a):

    zgadza się Raportuj

  23. Adam napisał(a):

    "jpg-dla-marcinka.jpg" :) Raportuj

  24. ehh ten play napisał(a):

    Po wyłączeniu cNotki przez sms nadal jesteśmy przekierowani na numer 790998729, czyli nie wracamy do stanu poprzedniego z numerem 790998725 . Jedynie co operator wyłączył nam usługę notkę, co w konsekwencji dzwoniący do nas człowiek nie dostaje informacji że jesteśmy poza zasięgiem itp..

    to jest zrobione na odwal się … Raportuj

  25. Qper napisał(a):

    Jest problem z tym sprawdzanie. Numer firmowy na którym nigdy nie było notki po wysłaniu SMS pokazuje, że notka jest włączona. Sprawdzałem i fizycznie nie jest. Raportuj

  26. ehh ten play napisał(a):

    Ludzie wyłączają Notkę kodami, usługa wraca jak bumerang na następny dzień.
    Wyłączasz Notkę poprzez sms, nie ma informacji że jesteś poza siecią.

    Operator najwyraźniej kpi z klienta. Raportuj

  27. Qper napisał(a):

    Dlaczego przy wyłączonej notce i teflonie nie ma już komunikatu, że użytkownik wyłączył tel.? słychać tylko pik pik pik i rozłączenie Raportuj

  28. mPablo napisał(a):

    A co z osobami, które nie wyraziły zgody na otrzymywanie wiadomości marketingowych? Do nich także wyślecie SMSa? Raportuj

  29. Qper napisał(a):

    A i co to znaczy, że jak wyłączymy notkę i rozłączymy kogoś czerwoną słuchawką to słychać komunikat " przepraszamy nie możesz wybrać tego numeru"? Raportuj

  30. Mariusz napisał(a):

    Potwierdzam. U mnie też tak jest. Mariusz Raportuj

  31. rafal napisał(a):

    tak jak PLAY sobie strzelił w nogę to jeszcze zaden operator nawet z W3… ta cała masowo aktywowana płatna notka to przegięcie roku

    LEPIEJ POINFORMUJCIE CAŁA BAZE KLIENTÓW bo UOKiK juz bada sprawę ! Raportuj

  32. ms93 napisał(a):

    "Nie mozemy w tej chwili sprawdzic statusu. Mozesz wylaczyc lub wlaczyc funkcje Notka SMS wysylajac STOP NOTKA lub START NOTKA na bezplatny numer 8042" – nie ma to jak dzialajace uslugi w Play ;) Raportuj

  33. Xtremeq napisał(a):

    Szkoda, że o takich rzeczach dowiadujemy się z bloga rzecznika a nie z komunikatów od SS. Może zamiast wysyłania komunikatów z SS poprostu wszyscy będziemy tutaj wchodzić? Raportuj

  34. Qper napisał(a):

    Na stronie Play jak w pomocy wpiszecie notka SMS to nic nie pokazuje.
    Najważniejsze to informacja…. Raportuj

  35. Matt napisał(a):

    Wyłączenie notki, powinno automatycznie włączać bezpłatną zapowiedź słowną o przekazaniu do Abonenta informacji o tej próbie połączenia. I oczywiście system powinien takiego SMSa do nas wysyłać. Jednym słowem powinno być tak jak poprzednio – przed wprowadzeniem tej żałosnej notki. Raportuj

  36. Kriz napisał(a):

    Play długo nie zwlekał z odpowiedzią na informację, która przedstawiła sieć Plus, odnośnie wprowadzenia do oferty w najbliższy poniedziałek telefonu iPhone 4. Jak informuje rzecznik prasowy Play, Marcin Gruszka już dzisiaj najnowsze dziecko Apple dostępne będzie w e-shopie

    :D:D Raportuj

  37. gizmomp napisał(a):

    Powinno być ze jak ktoś wylaczy notke to powinien wrocic stan poprzedni.A stan poprzedni to przekierowanie na numer 790998725 gdy jest zajete i gdy jest nieosiagalny czyli kody 67 i 62.A tak nie jest,prosze poprawcie to tak by wracaly przekierowania na numer 790998725 a nie na 790998729. Raportuj

  38. Kwistas napisał(a):

    Wyłączcie tą notkę wszystkim abonentom tak jak wcześniej bez zgody ją włączyliście i dajcie możliwość włączenia tej usługi tylko osobom zainteresowanym. Raportuj

  39. kukułka napisał(a):

    Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie usługi Notka SMS powinna raz na zawsze pożegnać się z biznesem i wyjechać na zmywak do Wielkiej Brytanii :P Raportuj

  40. tit napisał(a):

    może te 8 godzin na to mają aby komunikaty działały poprawnie Raportuj

  41. tit napisał(a):

    ja mam notkę wyłączoną od wczoraj a oni mi przysyłają smsa że mam włączoą notkę co nie jest prawdą Raportuj

  42. Łukasz napisał(a):

    A jak tym sposobem wyłączę notkę sms to nie włączy mi się poczta głosowa? Raportuj

  43. Rogi napisał(a):

    "Nie możemy w tej chwili sprawdzić statusu". I tak przez cały dzień. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Potwierdzam, że tak to g..wmn działa, a właściwie nie działa.
      Co za cham znowu włączył mi samowolnie notkę w telefonie?

      Powtarzam. Po co DODATKOWE KODY?

      ##002# powinien wyłączać i pocztę i Notkę. Proste!

      Kombinujecie jak koń pod górę. Raportuj

  44. Maniek napisał(a):

    "Notka zostanie wyłączona w ciągu 8 godzin"

    Co to ma być? Ręcznie ludki to wklepują?

    Ośmieszacie się coraz mocniej, bo podane kody wyłaczały NATYCHMIAST!

    Prowadzicie warzywniak czy (nie)poważną firmę telekomunikacyjną? Raportuj

  45. Maniek napisał(a):

    "Notka zostanie wyBczona w cigu 8 godzin" c.d.

    Już "działa". Jesteście szybsi od pioruna, i jak on skuteczni!

    Opis "działania" pow ysłaniu esa STOP NOTKA

    Telefon wyłączony. Dzwonię na niego i …. słyszę bip, bip, bip i ……. cisza w słuchawce. R E W E L A C J A!
    Co pomyśli dzwoniący? Może ludzie z Play mi wyjaśnią/podpowiedzą ?

    Czekam na powiadomienie, że ktoś się chciał połaczyć i dostaję info, że numer 795…. chciał się połączyć .

    Teraz czekam na esy o powiadomieniu już w zasięgu l Czekam, czekam. Jak na razie brak info.
    Raportuj

  46. Maniek napisał(a):

    Opis "działania" p owysłaniu esa STOP NOTKA cd.

    Z telefonu, z którego wysłałem STO NOTKA rozmawiam. Dzwonię na niego z innego fonu i …. słyszę bip, bip, bip i ……. cisza w słuchawce.
    Ciąg dalszy R E W E L A C J I!

    To mój numer istnieje czy nie dla dzwoniącego?

    Poprzednie kody DZIAŁAŁY w odróżnieniu do tego badziewia, które spłodziliście na poczekaniu.
    Raportuj

  47. bibi napisał(a):

    Po wyłaczenie kodem stop notka nie ma zapowiedzi typu ze abonent wyłaczył telefon.lipa. Raportuj

  48. matixd napisał(a):

    Nie da się tego wyłączyć prostym komunikatem ##002#???
    Najlepiej będzie wyłączyć wszystkim to, a jak ktoś będzie chciał mieć to ustawi przekierowanie na 790998729 Raportuj

  49. Łukasz napisał(a):

    ja wyłączyłem notkę poprzez przekierowanie i dziś okazało się że też nie mam zapowiedzi, wcześniej była zapowiedź, może coś tam znowu namieszali. Więcej zamieszania przez tą notkę niż warta ta notka. Raportuj

  50. sal napisał(a):

    Mam nadzieje, że info o sposobie wyłączenia notki będzie również podane na oficjalnej stronie play w sekcji "Usługi – Informacja o próbie połączenia" a nie znowu tylko na blogu.
    Poza tym powinniście po prostu wszystkim ludziom to wyłączyć i dać możliwość opcjonalnego włączenia jak by ktoś chciał tą nieudaną usługę koniecznie mieć. Raportuj

  51. Krzysiek napisał(a):

    Hmm, u mnie działa, nie ma ani poczty ani notki. Przekierowanie ustawiłem nie kodem, a w ustawieniach telefonu na 790998725, następnie wyslalem magiczne "STOP NOTKA" i jest ok. Dziś rano usługa się nie aktywowała ponownie. Może kombinują, ale użytkownik też musi się wykazać odrobiną myślenia. Raportuj

  52. Adam napisał(a):

    „użytkownik też musi się wykazać odrobiną myślenia” – a po co? Nie znam się na przekazywaniu, nigdy nie korzystałem, nigdy nie było mi to potrzebne. Notki SMS też nie potrzebowałem. Ktoś bez mojej zgody zmienia mi funkcjonalność mojego konta, nie powiadamia o kosztach, i robi trudności przy wyłączeniu. To właśnie przez trudności zmieniłem sieć. To w Play powinni myśleć, jeśli nie chcą migracji odwrotnej Raportuj

  53. Sq1 napisał(a):

    Czy kiedykolwiek będzie możliwość profesjonalnego wyłączenia usługi?! Obecne buraczane rozwiązanie nie przywraca domyślnego przekierowania połączeń na numer 790 998 725 . Jeśli włączę przekierowanie na pocztę głosową i później to anuluje to system mi przywraca przekierowania na wyłączoną (c)NOTKE !

    Czy to takie skomplikowane, żeby aktywacja i dezaktywacja tej usługi była oparta na odpowiednim ustawianiu w waszym systemie przekierowań? Czy nie możecie wyłączyć przekierowań na tę usługę gdy użytkownik ją wyłącza? SMS o treści >STOP NOTKA< powinien dezaktywować wszystkie przekierowania lub ewentualnie przywrócić domyślny numer 790 998 725. Obecnie użycie koduna wyłączenie wszystkich przekierowań ##002# zawsze przywraca numer (c)NOTKi 790 998 729 – tak nie powinno być!!!

    Zajmijcie się tym w końcu !!! Raportuj

  54. Harnas napisał(a):

    Nie chce zabrzmiec zbytnio sceptycznie ale czytajac te wszystkie komentarze odniesc mozna wrazenie ze (niedo)rzecznik i jego pracodawcza firma – mowiac wprost – olewa nasze zmartwienia odnosnie (g)N(i)OTKI:( Raportuj

  55. Grzegorz napisał(a):

    Włączacie jakieś nowe usługi i kasujecie dzwoniącego za połączenia nie zrealizowane bo zgłasza się automat. Przecież to ja sam powinienem sobie to włączyć a nie wy obligatoryjnie. Play zaczyna pogrywać ze swoimi klientami w kulki. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty