Tako rzecze rzecznik Play

Bonus po przeniesieniu numeru do Fresh ? ważne informacje

Otrzymujemy wiele pytań związanych z bonusem 60 zł. po migracji do Play Fresh. Poniżej informacja, która powinna rozwiać wszelkie wątpliwości:

Po przeniesieniu numeru do Play Fresh możecie wybrać którąś z dostępnych opcji ? Darmowe Rozmowy i SMSy w Play lub Darmowe SMSy do wszystkich. Procedura jest następująca:

? Po otrzymaniu informacji o przejściu do Play Fresh należy doładować konto dowolną kwotą, aby otrzymać bonus 60 zł ważny aż 90 dni,

? następnie kodem *101# sprawdzić, czy bonus został przyznany

? Wybrać jedną z opcji w Play Fresh

Należy pamiętać, żeby wybrać jedną z opcji dopiero po doładowaniu i naliczeniu bonusu, jest to konieczne w celu zachowania bonusu 60 zł.

Komentarze

  1. Zakrza napisał(a):

    Czaję. Raportuj

    • jared napisał(a):

      Ja nie zaczaiłem i co teraz. Przenoszenie numeru powrotne do w3, a potem nazad do Play? W tym zakresie użytkownik powinien smsowo otrzymywać informacje jakie kroki powinien zrobić, przenieść, wysłać kod czy dostał kasę, a na koniec wybrać profil. Teraz Play tą akcją utrzymuje, że ma bardzo słabą jakość. Raportuj

    • kamil napisał(a):

      a jezeli doladuje konto za 50zl co da mi waznosc konta 100dni to najpierw bedzie bralo mi pieniadze z tych 50zl czy z bonusa czyli 60??Raportuj

  2. czytanie regulaminów, czytanie regulaminów i jeszcze raz czytanie regulaminów. Raportuj

  3. rafal napisał(a):

    czyli jak przeniose numer z orange do play fresh to musze:

    1. doladowac konto ale na ile PLN ?!

    2. wpisac kod na bonus

    3. dostane dodatkowe 60zl do kwoty doladowanej ? Raportuj

  4. jahu napisał(a):

    Freshcie oficjalne info Marcinie czekam na odpowiedź na mojego maila ty wiesz o co chodzi. Raportuj

  5. Funny Ogórek Kiszony napisał(a):

    A miało nie zerować bonusów po wybraniu jednej z opcji :)
    nawiasem, mądrze wykombinowane – doładuj żeby dostać bonus i wybrać opcję, później znów doładuj żeby skorzystać z darmowych rozmów lub smsów :)
    A kaska leci…

    Pozdr Raportuj

  6. Hulk napisał(a):

    No to Play zaczyna kombinowa. Namcili z tym. jestem ciekawy czy informuj o tym smsem czy tylko tutaj cwaniaczki napisali. Wg mnie to specjalnie jest tak utrudnione. {eby kogo[ zBapa na te "haki"… Raportuj

  7. Łukasz Malina napisał(a):

    Bardzo fajny jest ten bonus, a zasady jego przyznawania łatwe i zrozumiałe. Pozdrawiam. Raportuj

  8. Michał napisał(a):

    Pisałem już wcześniej, ale bez odpowiedzi – czemu po wybraniu jednej z taryf straciłem możliwość sprawdzenia ilości smsów możliwych do wykorzystania przez kod *109#? Niech ktoś wreszcie raczy odpowiedzieć… Raportuj

    • Wojtas napisał(a):

      Nie wiem którą taryfę wybrałeś ale ja wybrałem darmowe połaczenia i smsy w Play, bez ograniczeń. Zatem logiczne mi się wydaję że pod *109# nie mam napisane ile zostało smsów, ponieważ jest ich bez ograniczeń (dokładniej na play24 widzę, że jest ich 2592000, ale czy będzie o kilka tysięcy mniej to dużo nie zmieni). Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Tak ale w taryfie darmowe sms-y do wszystkich sieci pokazuje się tylko data ważności bez ilości smsów. W tej taryfie sms-y nie są darmowe i trzeba ich pilnować. Raportuj

        • łukasz napisał(a):

          kolego musimy jakoś wpłynąć na Marcina a on ta technicznych aby było widać ile pozostało sms-ow
          może jak to czyta paly4you coś zrobi przecież to chyba żadna trudność zmienić zawartość wiadomości kodu *109# Raportuj

          • Michał napisał(a):

            Tym bardziej, że wcześniej wszystko było ok, a teraz muszę wchodzić na www, gdzie nie zawsze jest dostęp… I jak tu pilnować rachunków? ZMIEŃCIE TO! Raportuj

      • play4you1 napisał(a):

        kod *109# powiadacie?
        ilość smsów?

        no to leci dalej – dzięki za sugestie:) Raportuj

        • Leszek napisał(a):

          witam nie wiem czy dobrze trafilem ale polecono abym napisal do kogos z tym loginem. mam taka sprawe chcialem przeniesc nr do play poprzez eshop niestety kurier do mnie wyslany nie zaanonsowal sie i nie bylem przygotowany na jego wizyte. nastapilo przekazanie calego zgloszenia do operatora i procedura anulowania zgloszenia. pisalem pismo do eshopu i w odpowiedzi otrzymalem maila za cala procedura zaostala anulowana. ja jednak nie moge w dalszym ciagu przeniesc numeru bo eshop mi blokuje cala procedure i nikt nie moze mi pomoc. poprzez to cala procedura przeciagnie mi si eo 2 miesiace. mam nadzieje ze dobrze trafilem i mozna bedzie cos z tym zrobic. Mam nadzieje ze Pan/Pani cos na ten temat poradzi. pozdrawiem Leszek. moj nr to 505116103 Raportuj

  9. Rafał napisał(a):

    Ja niestety jestem ofiarą skomplikowanych regulaminów i nielogicznych zasad. Doceniam ze strony Marcina Gruszki taką otwartość komunikacji – WIELKI PLUS, nie wiem czy ta wiadomość jest odpowiedzią na wysłany przeze mnie email.

    Moja sprawa wygląda następująco:

    "Klient 30 sierpnia 2010 roku aktywował Play Fresh (włączenie numeru w play – mój przypis). Do oferty Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play zmigrował 31 sierpnia o godzinie 14:37:09 a doładował konto kwotą 5 zł 31 sierpnia o godz 19:51:17 – czyli po migracji." – wiadomość z Play24

    Niestety bonus 60zł poszedł się paść na zieloną łąkę :-/ zanim miałem nawet okazję go zobaczyć na koncie. Wielka szkoda, że ta informacja jest dostępna dopiero teraz :-/.

    Zastanawiam się nad złożeniem oficjalnej reklamacji, być może nawet zaangażowaniem Rzecznika Praw Konsumenta – bo sprawa jest bardzo nieelegancka, że system Play24 tak naprawdę w przypadku wprowadzania zmian w systemie nie pokazuje aktualnej sytuacji i podczas podejmowania przez klienrta decyzji może wprowadzać go w błąd. Raportuj

  10. zzz napisał(a):

    Nie wiem czy to bug i nie będe traciłczasu na zgłaszanie takiej drobnostki, ale wysłałem właśnie (19:15) 4 SMSy z bramki Play. Na billingu są pokazane, ale z godziną 10:45. Połączenia wykonane po 10 ale przed 19 są nad tą godziną. Zupełnie jakby zegar w bramce był popsuty. Raportuj

  11. Wojtas napisał(a):

    Wow! A nie mogliście tego napisać może wcześniej?? Właśnie przeniosłem kolejny numer do Play, aktywowałem program doładowań, wybrałem profil, zbieraj minuty i doładowałem… brak bonusu 60zł. Nieźle bym sobie czekał na ten bonus za przeniesienie… Przecież logiczne, że ktoś kto przenosi numer do Play najpierw będzie chciał aktywować profil i program doładowań zanim doładuje konto, bo te dwie rzeczy dają bonusy za doładowanie! Powinniście informować o tym klientów którzy przenoszą numer… no tak, tylko, że ja zacząłem przenosić numer do Play jeszcze zanim wprowadziliście jakieś profile! Na moje usprawiedliwienie mam dobry powód: linki do regulaminów od profili nie działają! Zatem nawet jakbym chciał (a chciałem!) wyczytać w regulaminie przed aktywacją, że bonus przepadnie to nie mogłem. Np. link (na stronie, gdzie aktywuje się profil) do regulaminu profilu SMS prowadzi tutaj: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_… gdzie oczywiście jest statek 404 :) Raportuj

    • Qper napisał(a):

      tym bardziej, że wszędzie są te ulotki i naklejki na starterach.

      Typowe żerowanie na niewiedzy. Na 10 osób 2 znają temat i zrobią zgodnie z regulaminem.

      Play szuka pieniędzy.

      + dla Marcina, że o tym oficjalnie pisze ale niewiele ludzi tu chodzi w porównaniu do tych ilości co przenoszą numer do Play.
      Raportuj

      • Wojtas napisał(a):

        Jestem totalnie tym zażenowany. "Przenieś numer do Play a przy pierwszym doładowaniu dostaniesz 60zł, zamiast 3 razy po 20zł". Żadnych gwiazdek, że jest jednak jedna taka usługa w Play która zachęca do aktywacji (bo daje coś za doładowanie), ale jednak samo w sobie inne bonusy anuluje. Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      Oczywiście, ze to jest logiczne, ale Play sprytnie chce ukrócić praktyki 'cwaniaczków'. Teraz, jeżeli chcesz bonus I nowy profil, to musisz doładować za co najmniej 10zł, bo po wyborze profilu raz jeszcze. Dla normlanych klientów to nie ejst problem, reszta szukająca tylko bonusu – może wpaść. Raportuj

  12. MarcinGSM napisał(a):

    fajne lale na tej reklamie panie rzecznik dawaj maila do nich bo jak nie to powiem panskiej zonie ze sie pan z nimi sciaskal i to publicznie w internecie :d:d:d Raportuj

  13. TomekJot napisał(a):

    Kiedyś było prościej, teraz co promocja/oferta to jakiś hak albo nieścisłości. Jak wchodził Play fresh to wszystkie szczegóły zmieściły się na pudełku od karty SIM nie trzeba było czytać żadnego regulaminu ani śledzić bloga. Raportuj

  14. Mario napisał(a):

    Wszystko Fajnie ja np. za przeniesienie numeru dostałem 1wrzesnia kolejne czwarte zasilenie 20 zł. czyli łacznie 90zł jak i wiele innych osób co pisano na portalu gsm.biz :) powodem tego jest nie oficjalnie bład systemu co mnie cieszy w tym wypadku,apropo tego to moze Marcinie napiszesz jakies info jakim kodem sprawdzic do kiedy jest wazna usługa Nielimitowane rozmowy w PF za 10zł. ?! Zaden z REGULAMINOWYCH kodów nie działa(Usługa nie dostepna) w salonach nic nie wiedzą… Zastanawiam sie dlaczego jeszcze uke czy uokik nie nałorzyło na was jakiejs konkretnej kary jak na Plusa?!Macie jakies układy czy jak? Jest problem o czym ludzie pisza na forach a na blogu cisza zadnego info ze jest jakis tam problem z systemem,pewnie jak sie kiedys z nim uporacie to doczekamy sie oficjalnego info ze on był (tak jak to było w przypadku handover plus-play po podpisaniu umowy z Polkomtelem dopiero sie przyznaliscie)… ale coż tak to juz w Playu bywa… Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      Dokładnie, mozna sobie sprawdzić najwyżej czy jest aktywny, a nie da się sprawdzić do kiedy… PRzynajmniej w starym fresh (NR). Raportuj

      • play4you1 napisał(a):

        czyli – nie działa *111*82*3#? Raportuj

        • qwerty napisał(a):

          Pokazuje informację – Pakiet Nieograniczonych Rozmów w Play jest aktywny – bez podanej daty. Chodzi o Play FRESH bez wybranej nowej taryfy (ZM przepadną).
          Do tej pory, kiedy chciałem sprawdzić datę SD/NR wybierałem: *111*1*4# – ten kod jest chyba dedykowany do SD, ale przy wykupionych NR też pokazywał ich wazność. Teraz pokazuje tylko infomacje – promocja niedostępna i informację o nowej taryfie.

          Podsumowując- nie mam jak sprawdzić kodem/Play24 do kiedy mam ważne NR, mogę jedynie sprawdzić czy są aktywne kod/Play24 (lampka). Raportuj

          • qwerty napisał(a):

            Przy okazji, przez Play24 zleciłem zlecenie wyłączenia PG oraz Notki SMS, co zostało wykonane poprawnie, ale nadale w Play24 lampki poczty głosowej na e-mail i poczty głosowej się palą. Nie otwieram tego żeby zobaczyć szczegóły, bo skoro udało się wyłączyć, to już tak niech zostanie. Bug jednak chyba jest, skoro nieaktywna usługa jest pokazywana jako aktywna. Raportuj

  15. Qper napisał(a):

    *107# Raportuj

  16. @narkoman_ napisał(a):

    Szkoda, że w reguulaminie taryf pisze, że każda zmiana likwiduje wszystkie bonusy. Czyli logicznie myśląc najpierw zmieniany taryfę a potem doładujemy konto, żeby dostać bonus. Też się na to naciąłem i to przy 2 nuemrach – jak dla mnie jest to wredne ostępowanie. Raportuj

    • francuz napisał(a):

      Ja dodam, ze nawet bardzo wredne:) Tym bardziej, że nowe taryfy obowiązują już jakiś czas, a dopiero teraz jest wrzawa. Play zdążył naciągnąć już tak sporo ludzi, a teraz odwraca kota ogonem. Nieładnie. Raportuj

  17. pawel napisał(a):

    Jak nazywa się ta Pani co stoi obok Marcina na tym zdjęciu?? :) Raportuj

  18. piotr napisał(a):

    Witam,

    tym razem z innej beczki… czy play zamierza wprowadzić do oferty motorole charm ? Raportuj

  19. mirekb napisał(a):

    Szanownwy Panie Marcinie,Play 4you czy też inne Organy Właściwe p4
    .Żenujący poziom obsługi zmusza mnie do publikacji korespondencji na niniejszym blogu:
    "
    26.08.2010
    Opis:
    Zwracam się z zapytaniem,czy to prawda,że po zakończeniu umowy terminowej w ofercie mix jest możliwośc zachowania pakietu złotówek i przejscie do oferty Play Fresh??sprawa tyczyć sie będzie numerów:1) xxxxxxxxx(oferta MiniMix) oraz 2) numeru obecnego xxxxxxxxx(Play Mixtura).W załączeniu proszę o aktualne(tj.mające obowiązywać od 15.08.2010) regulaminy/cenniki,które będą rozstrzygały poruszaną kwestię w wymienionych ofertach,wraz ze wskazaniem paragrafów,punktów w odpowiednich regulaminach/cennikach.Proszę nie spieszyc sie z odpowiedzią ale udezielić ją pełną i rzetelną."

    1 odpowiedz doszła jak poniżej w drugim wewnętrznym cudzysłowie w dniu 18.07.2010 :

    "Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie dotyczące dotyczące migracji, które otrzymałam za pośrednictwem strony internetowej 27 lipca 2010 roku. Sprawa została rozwiązana 18 lipca 2010 roku w zgłoszeniu 19201927 . "Informujemy, iż migracja z usługi Mix do Play Fresh jest możliwa. W przypadku oferty Mixtura, po spłaceniu całego zobowiązania a w przypadku ofert starszych, po dacie zobowiązania. Złotówki pozostałe na koncie pozostają na nim." W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu dogodną formą (telefon 790500500 lub *500 z telefonu Play, faks + 48 22 319 44 11, e-mail: ok@pomocplay.pl, list: skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204, dowolny Punkt Sprzedaży). W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge3.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas. Z poważaniem, A……. M………. starszy konsultant ds. obsługi klienta"

    Mam wiec tylko jedno oczekiwanie:udzielenie odpowiedzi na tym forum,pod tym newsem bo widać, że 2(dwa ) podejścia w OK przez play24 to dla specjalistów w p4 problem nie do przeskoczenia.Jeśli mój koment zostanie wymoderowany napiszę dzieś wyżej i uznam jednoznacznie że brak powyższych informacji to celowa polityka dezinformacji szczególnie w zakresie terminu ważności pakietu złotówek po przejściu na prepaid .
    Wierzę że to zmotywuje do wyczerpującej odpowiedzi na blogu.Pozdrawiam Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      ale czy tak nie było zawsze? Nigdy nie spotkała mnie sytuacja, żebym nie miał środków na koncie mając SD/NR, ale może tak też było wcześniej? W sumie system może tak działać – nie ma choćby grosza na koncie – nie można rozpocząć połączenia, co z tego że powinno być darmowe. Ktoś z Play mógłby się wypowiedzieć – jeżeli mamy vjakąś formę darmowych rozmów (SD/NR) to czy bez żadnych środków, ale z nadal aktywnymi darmowymi rozmowami, można dzwonić do PlaY? Raportuj

      • Wojtas napisał(a):

        Darmowe rozmowy były nawet jak się miało 0gr na koncie. Mi się zdarzyło że skończył mi się pakiet 1GB i wyzerowało mi konto ale nadal mogłem gadać za free w Play i wysyłać SMSy (jeszcze wtedy do wszystkich). Teraz po wyzerowaniu konta przy próbie połączenia do PLAY jest informacja że nie masz kasy aby wykonać połączenie które powinno być za free. SMSy dalej działają tak jak kiedyś. Raportuj

  20. jahu napisał(a):

    Taka nowina a Marcin śpi nie ładnie Panie Marcinie
    http://nt.interia.pl/news/spolka-orange-i-play,15
    będziemy mieć 4 g w play :) Raportuj

    • United napisał(a):

      jeszcze trzeba tylko przetarg wygrac ;) i zbudowac siec.. Raportuj

    • luki napisał(a):

      To era teraz będzie musiał zaktualizować swoje taryfy a w zasadzie minuty do wszystkich sieci. Czyżby nie będzie tych minut do Orange? A swoją drogą era to jedyna sieć w której minuty do wszystkich sieci nie są minutami do wszystkich sieci. Raportuj

    • zzzz napisał(a):

      Dziwny krok ze strony Orange. Wiadomo, że Play będzie dążył do jak najniższej ceny usługi i przy współwłasności infrastruktury Orange nie będzie miało wytłumaczenia dlaczego u nich jest drożej, skoro koszta mają takie same, dzielone na pół… Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Może obaj operatorzy dogadają się co do cen i będą jednakowe. Raportuj

      • United napisał(a):

        Koszty utrzymania infrastruktury stanowia mikroskopijna czesc, w cenie minuty polaczenia.

        Na cene dla koncowego klienta wplyw maja stawki MTR i poziom marzy brutto, a te sa rozne w play i oragne.

        Wspolna infrastruktura to przede wszystkim korzysc dla operatorow bo ponosza nizsze koszty przy budowie sieci. Raportuj

        • zzz napisał(a):

          Zdajesz sobie sprawę, że oni skończą tą całą sieć w nowej technologii jak już będą zrównane MTR? Raportuj

          • United napisał(a):

            mowie ogolnie o tym, co ma wplyw na cene.

            Era, Orange, Plus tez maja zrownane mtry a jednak ich oferty sie roznia. Raportuj

            • luki napisał(a):

              era ma najmniej korzystną ofertę, minuty nie są do wszystkich sieci, a w ofercie kłamią że są. Później ktoś dostanie wysoki rachunek i będzie żal i płacz. Tym podejściem era nie zdobędzie sympatii i zadowolenia Klienta. Raportuj

            • lukasz napisał(a):

              różnią się, bo te sieci mają różny zasięg w mniejszych miejscowościach lub wioskach. Wychodzi że jak ktoś mieszka w takim miejscu gdzie jedna sieć ma tylko zasięg, więc wielkiego wyboru nie ma. Raportuj

  21. Senninho napisał(a):

    Swoją drogą Panie Marcinie, czy Play szykuje coś dla studentów jak co roku? bo zastanawiam się czy brać teraz jakąś ofertę czy poczekać do października? Raportuj

  22. Maniek napisał(a):

    Pozbawianie 60 zł tak jak pisze w regulaminie powoduje tylko, że nowi abonenci się wkurzają.
    Odpływ klientów zapewniony. Czarny PR zapewniony.
    Niezłe "mózgi" takie kruczki wymyślają.
    Lepiej dajcie mniej, ale bez takich regulaminowych idiotyzmów. Raportuj

  23. mirekb napisał(a):

    mam nagrane rozmowy z konsultantami OK z imieniem i nazwiskiem gdzie twierdzą ze pakiet złotówek jest ważny 30 dni od przejscia na pf-brak na to regulaminu/cennika na playmobile pl a skoro tak jest to oznacza że cos jest nie tak a wiec Organy Właściwe będą miały co analizować.ktos ma pracę dzieki temu ;-) Raportuj

  24. Rafał napisał(a):

    Zamierzam złożyć oficjalną skargę do UOKiK i UKE i Lokalnego Rzecznika Praw Konsumenta, będzie mnie to kosztowało kilka złotych, ale jestem tak wkurzony na tą sytuację, że nawet jeżeli nie dałoby to efektów, to i tak Play będzie musiał poświęcić swój czas i pieniądze by na zapytania ze strony tych instytucji odpowiedzieć. Ktoś również ma ochotę na taką akcję?? Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Play mógłby całą sprawę łątwo rozwiązać – straciłeś bonus, piszesz do BOK – bonus masz z powrotem… Przynajmniej poprawiłaby się opinia o BOK, bo czegoś takiego to nawet oni nie potrafiliby popsuć. Raportuj

  25. zzz napisał(a):

    Eh, zadałem pytanie w wpisie z ankietą (najnowszym), ale wyskoczyło że moderator musi zaakcpetować… Pewnie wpisy miały dotyczyć tylko ankiety. Pytam więc tutaj, raz jeszcze. Sytuacja:
    – przenoszę numer do Play
    – doładowuję
    – dostaję bonus
    – zmieniam taryfę na darmowe rozmowy i SMS w Play
    – zmiana nastąpiła, czy muszę teraz dołądować raz jeszcze?

    Gdzieś przemknęła mi infromacja, że po każdej zmianie taryfy jest chyba miesiąc na doładowanie?
    Ktoś kto sprawedził w praktyce moze się wypowiedzieć? Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      Przenosisz numer do Play, doładowujesz dowolną kwotą, dostajesz bonus za przeniesienie. Dopiero teraz jak dostałeś bonus to wybierasz taryfę !!! Następnie aby dostać bonus z nowej taryfy to znowu trzeba doładować konto. Co do zmiany taryfy to chyba nie ma to wpływu na ważność konta. Ja zmieniłem na darmowe rozmowy i smsy i konto stało się ważne rok od momentu zmiany taryfy. Raportuj

      • zzzz napisał(a):

        Dzięki, właśnie chodziło mi o ten fragment:
        Co do zmiany taryfy to chyba nie ma to wpływu na ważność konta.

        Bo gdzieś czytałem, że po zmianie (jak się już ma bonus) trzeba dołądować w okresie krótszym niż miesiąc. Widać to niewłaściwa infromacja, skoro u siebie przetestowałeś. Raportuj

  26. zzz napisał(a):

    aaaa, Twój komentarz musi być zatwierdzony przez administratora zanim zostanie opublikowany., to teraz wszędzie jest moderacja ;-) Bardzo dobrze. Raportuj

  27. Rafał napisał(a):

    Oddajcie lepiej skradzione podstępem 60zł. Raportuj

  28. Pawel napisał(a):

    mam pytanie: po przeniesieniu numeru w tej promocji do play ile mam czasu aby doładowac konto aby nie stracic bonusu? zgodnie z regulaminem promocji: Kwotę na starterze opisaną w punkcie powyżej można wykorzystać przez: a. 1 PLN przez 20 dni na połączenia wychodzące, 110 dni na połączenia przychodzące, czyli jeśli pierwszy raz doładuje konto np. w 105 dniu od przeniesienia numery to też powinienem dostać bonus ważny 90dni? gdyż w regulaminie nie pisze dokładnie w jakim czasie od przeniesienia numeru muszę doładowac konto. pls o info Raportuj

  29. Vela napisał(a):

    Na mnie i na mojej kobiecie Play zaoszczędził 120pln :-/ Przed doładowaniem włączyliśmy "Darmowe rozmowy i esy do Play" no i bonus poszedł się j****

    Na sam start wielki minus dla Play… na samym starcie się w******** Wydzwonię kasę którą mam na koncie i przenoszę numer z powrotem do Plusa, albo do GaduAIR. Raportuj

  30. Łukasz napisał(a):

    no ja przeszedłem do play dostałem 60 zł gratis ale co z tego jak nie jestem zadowolony z jakości połaczen przerywa nie dochodza smsy to nie to co właczyłem sie w sieci działało wszystko wiec wracam do Orange wole zapłacic wiecej ale jakość połaczeń o wiele super niz to co mam. Raportuj

  31. Bartek napisał(a):

    Wielce zawiodłem się na Play w tej chwili. Na początku lipca przeszedłem do Play i miałem dostawać bonusowo 3x20zł na konto. Dostałem w dniu przejścia, w sierpniu i wrześniu… ale teraz gdy zmieniłem taryfę to dodatkowe środki na koncie przepadły. A ponoć miały nie przepadać po doładowaniu, ale jak widać coraz więcej gwiazdek jest w ofercie. Sądziłem że skoro środki z bonusowych 60zł nie przepadają, to i z bonusowych 60zł/3 też nie przepadają. Szkoda czasu na ponowne skakanie po sieciach, ale zobaczymy co odpisze play24. Może nie będzie innego wyboru. A może sprawdzę jakąś inną ofertę konkurencji, nie koniecznie w W3 Raportuj

  32. Bartek napisał(a):

    Zwracam honor. To chyba było chwilowe niedomaganie systemy, bo po paru minutach środki są widoczne :) Raportuj

  33. Mares napisał(a):

    Przeszedłem do Play Fresh w sierpniu. Jako bonus otrzymałem 60 zł w 3 transzach co miesiąc. Po doładowaniu i naliczeniu pierwszych 20 zł, następnego dnia wybrałem opcje – Darmowe Rozmowy i SMS -y w Play (zgodnie z instrukcją). Niestey ani w październiku, ani w listopadzie nie naliczyło mi następnych 20 zł za przejście do Play Fresh. Jest to pakiet kwotowy i zgodnie z regulaminem nie powinien przepaść. BOK oczywiście powołuje się na regulamin, ale nie chcą wskazać konkretego zapisu. Czy ktoś miał podobną sytuację??? Raportuj

  34. Jola napisał(a):

    Jeśli to komuś coś pomoże:
    przeniosłam nr do Play, dostałam darmowy starter, który wystarczył mi na tydzień, doładowałam za 5zł, sprawdziłam bonus i okazało się, że przychodzi całe 60zł do wykorzystania do końca lutego 2011 w moim przypadku. Raportuj

  35. Kaśka napisał(a):

    Mam problem. Przeniosłam numer do play przedwczoraj, wczoraj miałam mieć już aktywny numer w play a tymczasem karta z plusa(stary operator) nie działa i mówią coś że "nie istnieje taki numer" a karta z playa jest nieaktywna na ekranie wyświetla sie "zła karta". To znaczy że cała procedura sie nie zakończyła i mam czekać dalej czy mam uszkodzaona karte? Ile czasu ma play na aktywowanie mojego numeru? Raportuj

  36. marika99 napisał(a):

    pytanie: przeniosłam numer, dostałam play fresh wiec i smsy i rozmowy płatne także w play, zmienilam taryfę na PLAY NA KARTĘ i już mam darmowe, ale czy to znaczy ze 60złotych bonusu juz nie otrzymam?Raportuj

    • justyna napisał(a):

      nie otrzymasz, bo najpierw trzeba było doładować konto dowolną kwotą a dopiero później zmienić taryfęRaportuj

      • Michał napisał(a):

        Chwila chwila , kłócę się o to teraz z play. Przeniosłem numer z orange do play , konsultantka w salonie zapytała jaką chce mieć taryfę podała fresh i tą z darmowymi smsami i rozmowami w sieci play wybrałem drugą opcję , powiedziała że dostanę 60 zł bonusu. Po dwóch doładowaniach nie otrzymawszy bonusu napisałem do obsługi klienta. W odpowiedzi otrzymałem :
        Uprzejmie informuję, iż powodem, dla którego bonus nie został przyznany była zmiana taryfy przed dokonaniem pierwszego doładowania.
        Pierwsze doładowanie wykonane zostało xx września o godzinie xx:xx, natomiast zmiana taryfy nastąpiła tego samego dnia, cztery godziny wcześniej – xx:xx.
        Bonus przyznany był w ramach oferty Play Fresh 1, zmieniając taryfę usunięte zostały wszelkie komponenty, rekompensaty i bonusy.

        Sam nie zmieniałem taryfy , jaka tu moja ingerencja w zarządzanie taryfą na koncie ? i drugie co chyba ciekawsze w regulaminie jest mowa o zmianie taryfy na play fresh lub play na kartę lubię to ! w tych przypadkach tracimy prawo do bonusu ale o taryfie play na kartę nie ma ani jednego słowa więc bonus moim zdaniem mi się należy.

        Nie chodzi o te 60 pln ale o sam fakt że z umów należy się wywiązywać a play tego nie czyni mimo iż moje stanowisko jest zgodne z regulaminem promocji.Raportuj

        • Krzysztof napisał(a):

          Mam dokładnie taką samą sytuację.
          Niech play lepiej pamięta, że jak klient nie jest związany żadną umową z operatorem to ten operator jeśli chce go zachować to powinien o niego dbać, a nie kombinować jak tu nie przyznać mu bonusu.Raportuj

  37. mich napisał(a):

    Było już takie pytanie, ale nie zauważyłem odpowiedzi, więc zapytam ponownie.
    Straciłem bonus, trudno się mówi.
    Czy teraz, jeśli przeniosę numer do innego operatora i ponownie przeniosę do play, to mam szanse na ten bonus czy to jest tylko 1x na numer możliwe?Raportuj

  38. camilly napisał(a):

    Przeniosłam numer do play, i teraz na telefonie wyskakuje mi żeby wprowadzić „kod ograniczeń”. Rozumiem że powinnam zapłacić dodatkowo za ściągnięcie simlocka, tak :(?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty